Tujina

Varufakis obljublja, da bo Grčija do 9. aprila vrnila denar, ki ga dolguje IMF

Washington, 06. 04. 2015 08.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Grški finančni minister Janis Varufakis je po sestanku z vodjo IMF dejal, da grška vlada vedno izpolni svoje obveznosti nasproti posojilodajalcem in jih namerava tudi v prihodnje vedno izpolniti. Grčija mora do 9. aprila vrniti naslednji obrok IMF, ki znaša okoli 460 milijonov evrov.

Grški finančni minister Janis Varufakis se je v nedeljo na štiri oči sestal z vodjo Mednarodnega denarnega sklada (IMF) Christine Lagarde in ji zatrdil, da bodo Atene do roka, ki se izteče 9. aprila, poplačale 460 milijonov evrov dolga IMF. To je po srečanju sporočila Lagardova in dodala, da je to v interesu Grčije. "Pripomnili smo, da dolgotrajna negotovost ni v interesu Grčije in pozdravila sem potrditev ministra, da bo plačilo, ki ga dolgujejo skladu, pripravljeno 9. aprila," je sporočila Lagardova.

Kot je še dodala, je Varufakisu "zatrdila, da sklad ostaja zavezan sodelovanju z oblastmi, da bi pomagali Grčiji vrniti se na vzdržno pot rasti in zaposlovanja".

Grški finančni minister Janis Varufakis
Grški finančni minister Janis Varufakis FOTO: Reuters

Besede Lagardove je potrdil tudi Varufakis. Kot je dejal, "grška vlada vedno izpolni svoje obveznosti nasproti posojilodajalcem in jih namerava tudi v prihodnje vedno izpolniti".

Grčija mora do 9. aprila vrniti naslednji obrok IMF, ki znaša dobrih 500 milijonov dolarjev oziroma okoli 460 milijonov evrov. Ugibanja, da država tega ne bo sposobna storiti, se vrstijo že nekaj časa.

Pogajanja o izplačilu preostanka od skupno 240-milijardne pomoči EU in IMF Grčiji namreč doslej niso prinesla uspeha. Dogovora o konkretnih reformah, ki jih bo v zameno za svež denar izvedla država, še vedno ni.

Lagardova je v nedeljo Atene pozvala k nadaljevanju pogovorov v Bruslju ter k nujno potrebni "prizadevnosti". Ti naj bi se nadaljevali ta teden, morda že danes.

Kot neuradno ob navajanju grških medijev poroča tiskovna agencija dpa, naj bi skušale Atene IMF prepričati, da do julija ne bi zahteval nadaljnjih varčevalnih rezov kot pogoj za izplačilo nujno potrebne nadaljnje pomoči Grčiji. IMF naj bi namreč vztrajal pri zmanjšanju pokojnin in zvišanju DDV, medtem ko naj bi bili evropski posojilodajalci malo bolj fleksibilni glede tega.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (122)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
06. 04. 2015 19.57
+1
grčija še 70 let ne bo iz te nesrečne krize, problemi se le kopičijo, ljudje -delavci pa izseljujejo podobno kot v sloveniji ampak v 10x večjih razsežnostih
Gretchen2
07. 04. 2015 09.52
Naj vrnejo denar, del tega je posodila tudi Slovenija.
LLLEPI
07. 04. 2015 10.58
+0
Slo pa se iz svoje krize,ki je posledica odlocitev in dejan nasih politikov ne izvlece se 150 let
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.57
+2
elite si zelijo sveta z max populacijo 500.000.000
LLLEPI
07. 04. 2015 10.59
-1
Elite si zelijo suznje ki brez ugovorov izpolnjujejo njihove zelje za pest riza
aaaaaa122121
07. 04. 2015 12.50
-1
ja predvsem jih pa ne sme bit prevec, k kmal bodo robotki vse opravljal.
puspan
06. 04. 2015 14.38
+4
Pa kaksna vlada je to, ce se do danes niso predlozili natancnega plana sanacije svojega zavozenega gospodarstva. Ze veckrat jim je bilo receno, dokler to ne storijo, denarja ne bo. Ce grem na banko po kredit, me najprej vprasajo kje in kaj delam, koliko penzije, ali place dobivam in ce jim ne morem dokazati, kako bom odplaceval sposojeno, dobim od banke takoj.....nogo v rit in prav je tako.
c00kies
06. 04. 2015 15.43
+10
Kakšna vlada je šele naša... odkar je SMC na vodilnem položaju še nismo doživeli ene korenite spremembe. Politiki odstopajo kot rja na 200 let stari izpušni cevi. En za drugim zlagani brez ustrezne izobrazbe, brez dostojanstva. Je pa ta zgodba ista na vseh koncih in v koaliciji in opoziciji. Ni važno h komu se obrneš, vse smrdi od nepoštenosti.
Gretchen2
07. 04. 2015 09.54
-1
Sram naj bo Cerarja in njegove, tako večino so dobili, pa nič naredili. Ampak to smo že videli pri Jankoviću, oranžnih itd.
LLLEPI
07. 04. 2015 10.54
+2
Pa kaksna vlada je to? Taksna kakor nasa.Samo nasa lahko prodaja se kar se je ustvarilo v socializmu.Nasi otroci zivijo pri nas doma ker nimajo sluzb nimajo stanovanj.Torej tudi oni zivijo se vedno na racun socializma.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.35
+5
danes poteka boj med 1% ter 99%- 1% JE Problem, ta 1% je zasuznjil 99%, in dokler ne bo upora 99%, nasilnega, spremembe niso mogoce, elite ala bilderbergi bodo ropali se naprej.
rdecioktober
06. 04. 2015 14.42
+0
TO POSLUŠAM ZE 20 LET. Dej neki nared mi hočemo revolucijo. Siti smo parol:)
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.53
+1
jst sm kar sm lahko, pa zal je cisto premalo ljudo obvescenih kje je res problem.
Gretchen2
07. 04. 2015 10.00
+1
To ni noben "res problem". To govorijo otroci, ki bi se radi tepli. Ni problem revolucija, to smo Slovenci že imeli in takrat so razlastili in pobili najboljše in najbolj sposobne ljudi. Take bi Slovenija danes krvavo potrebovala, pa jih ni.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.31
+3
grki so mel vecino tega dolga, ki ga imajo danes, ze leta 1997, glavna pomoc grskim elitam da so oropali rajo, so bile pa ameriske banke oz kr fed.
puspan
06. 04. 2015 14.40
-3
Ti si pa gotovo schnellkurs z odliko pri Mesecu and Co. neredil.
pra.ko.sreb.
06. 04. 2015 14.58
-5
Torej je Mesec, ki želi živeti od mojega dela, poštenjak ?
aaaaaa122121
06. 04. 2015 15.17
+4
ti si pa gotovo ofca k verjame v postenost politikov in elit, v 21. stoletju, resno:)
Gretchen2
07. 04. 2015 10.01
+0
Amerika je za Slovenijo zgled, ki ga ta še dolgo ne bo dosegla. Tudi ameriške banke.
LLLEPI
07. 04. 2015 11.06
+0
Pol pa se tiskarno denarja rabimo da ga po mili volji tiskamo
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.26
+5
Nujno, vsi podppisat peticijo proti TTIP, najdete na spletu.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 14.02
+7
Kdo jemlje kredite na zahodu? Jih jemljem jaz? Ali jih jemljejo (jugo)socialisti za svoje privilegije in svoje plače? Odplačuje jih pa privatni sektor! Zakaj ne nehajo (jugo)socialisti jemat kredite pri kapitalistih? Ker jim Amerika te kredite tako nasilno tišči ... nekam .... da se ne morejo upreti? Opico se tudi tako ulovi da ji pokažeš bombone in jih daš v kokosov ogreh skozi manjšo luknjo, kokosov oreh pa privežeš za deblo. Opica se ne more upret vstavi roko v oreh, zagrabi bombone in jih več noče izpustit. Zaradi razširjene pesti ne more izvleč roke iz oreha in jo tako ulovijo in zasužnijo. Vsaka podobnost z jugofolkloro je zgolj slučajna. Če bi "opica" ne bila tako slabo izobražena (v realsocializmu) in bi bila funkcionalno pismena, opravilno sposobna in poštena, bi se ji to ne moglo zgodit.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.12
+1
vecino tistih ki se jih ne bi more vracat je najela elita, ter ponavad ta denar preselila v davcne oaze, ni raja pokradla milijard, ampak elite, bilderberg wanna be pacienti.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 14.14
+10
Socialistična elita. Javno plemstvo ki si ga ti izvolil in mu omogočaš prosperiteto. Sigurno ni šlo za podjetniško, znanstveno, gospodarsko, športno, intelektualno itd elito.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.19
+2
socialisticna elita, a s tem se tolazis, te elite imajo vec z nacizmom kot socializmom, ce bi mel kej s socializmom, ne bi vsega pokradl. a si ze zrtvov familijo za cilj bilderbergov, o prenaseljenosti pa to.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.29
+0
hehe, ne da verjames, da.laho nasi o cem odlocajo. vse je direktirano iz brulja, le teh pa ni volil nihce, ne ti e jst, ker so nastavljeni, s strani elit bilderberg itd. Bilderbergi so ustvarili eu, torej so oni krivi da smo kjer smo.
Gretchen2
07. 04. 2015 10.04
+1
Če nočeš kredita, ga ne vzameš, pa če ti ga še tako 2tiščijo2. Če imaš kaj zdrave pameti. Če si pa bedak z opranimi možgani...
johndoe35
06. 04. 2015 14.02
+4
Grki bi bili kot naši posojilojemalci v švici vzeli bi denar pa ga nikoli ne vrnili.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 15.32
+5
ja tisti ki bi vracal zapitke drugih je neumen. naj potegnejo nazaj denar iz davcnih oaz, ki so nakradli vasi ockoti, pa nobena drzava v eu ne bo v krizi.
TheGrayMask
06. 04. 2015 13.57
-5
Zahodni svet deluje kot organizirana IMPERIALISTIČNA skupina. Majhne države kot so Grčija itd. enostvano ožamejo in poskrbijo, da nebi niti pomislili o alternativi, ker potem jih čaka bojkot, vojna, osamljenost ter sankcije tako to gre !
johndoe35
06. 04. 2015 13.59
+12
kaj ima zahodni svet s tem res nič ne vem. Ne vem niti kaj ima zahodni svet z nami če naši domači kradejo? Ali se delaš ali pa si?? (bi napisal kaj ampak potem komentar brišejo)
tempel
06. 04. 2015 14.00
+4
tempel
06. 04. 2015 14.01
+5
Johndoe se popolnoma strinjam najprej treba počisti pred lastnim pragom
puspan
06. 04. 2015 14.43
+3
crna pizama, kaj se sekiras, denarja vam ne bo treba vrniti, saj je gnili zahod tik pred propadom, hahahaha.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 15.00
-1
puspan naiven, placujes glih toliko kredite elit kot vsi ostali:) bos se mojga placu, ker to je za elite in njihove naivne podpornike normalno, da drugi placujejo za kredite. bos ti placu mojga, grem takoj po 100.000, pol pa zginem, ja pol je lahko bit elitnez, sam ni mi jasno kaj je pa raji da podpira elite, a nimatenic v glavi, a si pa sincek taksnega oceta, ki mu drugi placujejo kredite:)
puspan
06. 04. 2015 18.10
+4
No povedal si to, kar sem od tebe pricakoval in nic drugega. Sicer pa kredita, razen dvakrat v zivljenju se nikoli nisem potreboval. Nekaj malega, ko sem gradil hiso in na koncu se mnogo manj za ogrevanje na biomaso, sicer ga nisem rabil, ampak zaradi 1.500 € subvencije in brezobrestnega kredita, ki mi ga je sam proizvajalec ponudil. Svoje otroke sem vzgojil tako, da znajo ceniti tisto, kar clovek ustvari s postenim delom in nic drugega. Z gotovostjo pa trdim, da taksno pisanje, kot ga vecina na teh portalih uporablja kaze, da o kaksnih zivljenskih izkusnjah se ne more biti govora. Zato tudi ne posvecam prevelike pozornosti tem zavozenim pogledom. Je pac v zivljenju tako, Tako je vedno bilo in tako tudi bo.
aaaaaa122121
07. 04. 2015 00.20
sej zarad tega k so vsi zadnjih 30 let govoril tko to je, je danes svet v pop... k...,.se se sploh ne zavedamo kje smo res:) in bos ponosen tak svet zapustu svojim in njihovim otrokom, sej teb ni blo pretezko, sej najbrz vam je blo lazje tko, delo ste mel, ce si bil priden, si si lohk nekaj ustvaru, vem, so moji isti, ne jamram tle,ampak dons je pa vse nekajkrat tezje, npr. dons do bajte al stanovanja ne mors.brez kredita....
Gretchen2
07. 04. 2015 10.15
+1
To so pravljice za otroke, da so vsega krivi zahodni "imperialisti". Tudi levi "neimperialisti" imajo veliko denarja, v tem je njihova moč, ne v idejah, ki so šle na smetišče zgodovine.. Fondacija Soros in druge naj bi denar raje podarile revnim kot da z njim ščuvajo ljudi proti zahodnim imperialistom, karkoli to že je. A so to tisti, ki dajejo denar revnim, da imajo vsaj kaj jesti?
Gretchen2
07. 04. 2015 10.16
+1
Gretchen2
07. 04. 2015 10.34
Niso me vrgli dol, sam mal počas gre vse skupi
Balki30
06. 04. 2015 13.43
+6
Ja, edini minister eurozone...ki mora delat s čelado na glavi de?
aaaaaa122121
06. 04. 2015 13.40
-1
Grki iz eu, da propade ta umetna tvorba zlocinske organizacije bilderberg.
RED_line
06. 04. 2015 13.38
+4
od kitajcev si bo sposodil denar.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 13.40
+10
Samo tam ga bo moral vrnit! Če noče da bodo otoki kitajski!
tempel
06. 04. 2015 13.44
+8
Saj ga bodo Nemčiji tudi vračali (ampak nikoli vrnili) tako kot mi.
TheGrayMask
06. 04. 2015 13.48
+0
Aja BilderbergGroup tam ga bodo morali vrnit ne kot ZDA neumorno vrača svoj dolg Kitajski, prej bodo Grki morali vrnit EU kot pa Kitajski.
tempel
06. 04. 2015 13.53
+11
Tako Grki kot mi smo prisiljeni odplačevati ddolgove ker drugače se država čez noč sesuje.
User792410
06. 04. 2015 14.00
+3
tempelj,tako kot Nemčija,Grčiji,Balkanskim državam in Sloveniji,nikoli v celoti ni poravnala vojne odškodnine,ki se še vedno šteje v milijardah !
aaaaaa122121
06. 04. 2015 13.21
-5
potem velike evropske integracije ne bodo mogoce se 100 let, in s tem se konca projekt bilderbergov o fasisticni evropi.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 13.21
-6
cimprej naj to eu vzame hudic, prej nam bo bolje.
puspan
06. 04. 2015 14.47
+1
Prav imas, ze sedaj nam gre mnogo bolj, kot bo to jutri. Se nekaj taksnih, kot ti in smo na psu, ne na konju.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 12.28
+14
Dejansko so zahodne kapitalistične države krive da se v neciviliziranih državah vzdržuje socializem. Kako bi kaj bilo s socialisti v Grčiji sedaj če jim nebi pomagala mednarodna skupnost? Kapitalistična skupnost! Viseli bi iz dreves na današnji dan! Kako bi pa bilo v Sloveniji s socializmom če bi nam ne Amerika in EU dajala kredite, Nemčija pa delo? Niti sledu socializma več nebi bilo ker bi narod nad njimi izvršil pogrome! Čim nebi bilo pokojnin, javnih plač, socialnih transferjev in delovnih mest v realnem sektorju! Tako pa so si socializem izmislili na kapitalističnem zahodu, za manj cvilizrane neprilagojene narode in sedaj ga ti iti kapitalisti vzdržujejo da se ja ti narodi nebi civilizirali, izvedli tranzicije in postali konkurenčni civilizaciji. Dejansko je socializem, SLO tipa, ki se mu strokovno pravi javni fevdalizem, zarota zahoda, da ostajamo nekonkurenčni, narod pa zaplankan, brez trohice svetovljanstva in smo tako ekonomsko, kot prehrambeno in tehnološko vse bolj odvisni od civiliziranih predelov sveta. Na ta načn redki uspešni primerki našega naroda ustvarjajo na civiliziranem zahodu, plačujejo davke in ustvarjajo presežke na severozahodu, doma pa ostajajo opravilno nesposobni in nepošteni. Na ta način nimamo nobene šanse na svetovnih trgih in bomo večno odvisni od najrazvitejše in poštene delovne svetovne populacije. Če je taki zaroti moč reči da gre za poštenost.
rdecioktober
06. 04. 2015 12.50
+12
:) praksa kaze že nekaj 50 let da je temu tako kot si napisal...javni fevdalizem se strinjam 100%. Sami nesposobni, prekovezni fevdalci na položajih.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 12.52
+16
Čim bi nam zahod ne "pomagal" bi se znebili te ogromne mase parazitov in nesposobnih in se bili prisiljeni prilagodit civilizacijskim trendom. Sedaj pa taka "pomoč" s katero se vzdržuje javno plemstvo in njegovi vazali, izčrpava in zadolžuje pa delovni narod in privatni sektor, onemogoča razvoj in konkurenčnost Slovenije v svetu! Na ta način nam je onemogočeno da bi kadarkoli dosegli standard najuspešnejših držav.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 12.52
+6
rdecioktober
06. 04. 2015 13.00
+1
Ni za kaj. Tako ali tako JE 999% da imam v Samoborju na bolšjaku kupleno diplomo:) HEHE
Borut Novak 1
06. 04. 2015 13.03
+8
Saj moja pošteno pridobljena ŽAL ni veliko več vredna ;)
Borut Novak 1
06. 04. 2015 13.11
+13
Evo. Še Kitajci so ugotovili da je skorumpirano javno plemstvo zlo ki najeda temelje države. Še pri njih je javni fevdalizem v izumiranju. Še malo pa bo SLOvenija edini svetilnik socializma na svetu! Celo tam so prepovedali kriminal! Ta bo še v Grčji in Venezueli prej prepovedan kot pri nas. Ne dovolijo Kitajci kriminalcem da bi pisali zakone zase in trošili kredite ki jim jih mora odplačat revež in podjetnik.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 13.19
-4
hehe zahod ie povzrocu to vse skup, socializem, hehe jao ubogi id..., ja raja je kriva za milijardne lukjne v bankah, zacel se je pa na wall stretu, drzave bi mogle pustit da te zlocinske banke propadejo ne pa da jih resuje raja, in placuje zapitke drugih, ki so pa te preselili v davcne oaze. zahod oz njihove pozresne elite so krive da smo danes v stanju kakrsnem smo, in ne socialisticne drzave, kolikor lahko se govorimo sploh o socializmu, tam ni raja placevala kreditov lopovske elite. london city, washington dc, vatikan, drzave v drzavah, kjer pa ne veljajo nasi zakoni, in sobse dogajale najvecje finance mahinacije, oz so drugi reskirali denar ki ni njihov. lep primer resitvr, in edine je primer islandije, nacionaliziral so banke, zaprl nekaj politikov, pa.so danes iz problemov, mi pa se zivotarimo in se bomo ker poslusamo fasisticne voditelje iz bruslja ki so na placilni listi bank itd.
CitizenOfTheWorld
06. 04. 2015 13.23
+4
aaaaaaaa122121...predvidevam, da tvoj nick vsebuje edine črke in številke, ki si se jih naučil v šoli. Drugače bi ti svetovala, da si še enkrat prebereš zgornje poste.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 13.29
-3
sam vidm bilderberge, pa mi grefo kocine pokonc, oni so zlo mel prste vmes pr tem sranju ki ga mamo dons, vsem mladim ukradli prhodnost, zarad nekih mokrih sanj. pol se pa kriminalci se skrivajo, na vislice z njimi.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 13.31
+7
Pasel bi ti danes travo če bi ne bil zahod tako humanitarno naravnan tudi do nižje razvitih barbarskih plemen.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 13.39
-3
Ja hehe bolano, travo pasel, ves kaj ljudje tle zivijo, se preden je bla amerika omenjena, pa jim ni nic manjkal:) zivel so dejansko veliko bolje kot danes:) alkaline vazno da mas ti najnovejsga jabucka, v trgovini pa vse iste zastruplene paradiznike, Kolbe the pesticidov pa strupov. bravo res zivis bolje ofca.
Borut Novak 1
06. 04. 2015 13.43
+5
Amerika smo mi. Naši ljudje so se preselili tja, da so se losali mentalno zaostalih in nepoštenih, ki so jim doma onemogočali razvoj, prosperiteto in svobodo!
TheGrayMask
06. 04. 2015 13.54
-1
Kako je Kubi uspelo obdržat suverenost in socializem brez ZDA in KAPITALSITOV ??
Borut Novak 1
06. 04. 2015 13.58
+5
Slabo, zato pa sedaj vabijo Ameriko k sebi! Avtomobile so imeli samo tiste ameriške izpred druge svetovne vojne, funkcionirali so pa ti samo zato ker so vanje vgrajevali motorje ruskih traktorjev. Ni slučajno Miami poln prebeglih Kubancev. Koliko jugosocialistov je prebegnilo iz EU v Kubo? V Ameriki ste se pa kar nagnetli!
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.23
+0
cez luzo so sle ponavad barabe, krminalci, v 90%, se danes so n1 v kriminalu:)pa se po svetu bi.klal vseskoz, le zarad dobickov, v bistvu gre za nadaljevanje britanskega imperija, ki je uspel izkljucno na izkoriscevanju drugih narodov.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 14.25
+0
lohk gres jutr tja,v obljubljeno dezelo, mi pa ne rabimo zda, mamo tle vse kar rabimo, sploh pa ne njihove gso zastrupljenih smeti. vsi podpisat peticijo proti ttcip
jg57
06. 04. 2015 12.11
+7
Grki se bodo do 9.aprila še 2x premislili, IMF tega denarja ne bo videla. 30 let so prirejali bančne bilance in kradli EU denar. Preveč lepo je bilo, da bi se sedaj na hito spreobrnili.
aaaaaa122121
06. 04. 2015 15.24
+3
Ja predvsem je raja, ki danes placuje prirejala bilance, pa kaj ste to za eni tupci:)
puspan
07. 04. 2015 13.55
pra.ko.sreb.
06. 04. 2015 11.39
+9
EU naj preprosto vrže ven vse države, kjer še naprej kradejo tovariši, pa naj se lepo sami med sabo pokoljejo.
Frejtonarca
06. 04. 2015 11.36
-3
Uslužbenci Grške JU...so na šiht srali tam 3kg...dons pa kakajo k Grlce ... naša JU tut kr obilno kaka...a prihaja čas ...kr prštimite se Grlce ... pa to ...
tehnik
06. 04. 2015 11.33
+8
Mene pa zanima kdaj bo Nemčija povrnila svoj dolg iz preteklosti ko so bili pred kolabsom ?
TrixTrax
06. 04. 2015 11.44
+0
TheGrayMask
06. 04. 2015 11.30
+2
Ker Gnus čim je Siriza stopila na oblast so jo bombandirali iz celega zahodnega sveta. Upam, da so vodilni ohranili trezno glavo in pogruntali, da boriti se proti imperilaistom nebo lahko še zdaleč pa prijazno in mehnužno. Jaz mislim, da ravno sedaj ko sta ZDA in EU na dnu in cvilita nobeden nesme popuščati, upam da tudi Kuba ne pristane na te ameriške pravljice, takoj za tistim zaigranim nasmeškom se skrivata aroganca, superiornost, izkoriščanje in posmeh ter en velik profit na račun ljudi.
pra.ko.sreb.
06. 04. 2015 11.40
-2
Daj še napiši, kdo bo futral vas levičarje.
Frejtonarca
06. 04. 2015 11.44
-1
Luka Mesec .. v All Starkah...in Applo v varžet...pa to ...