Tujina

V pokoj pri 70, 80 letih?

Dubrovnik, 04. 06. 2012 16.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

To, kar se večini med nami zdi skorajda nepojmljivo, je povsem resen predlog prvega moža ameriške zavarovalnice AIG, ki je kriza ni obšla. "Upokojitveno starost bo treba premakniti na 70, 80 let," je dejal in opozoril, da se življenjska doba ljudi podaljšuje.

Upoštevati je treba, da se življenjska doba podaljšuje, in temu prilagoditi tudi delovno dobo, je prepričan Benmosch.
Upoštevati je treba, da se življenjska doba podaljšuje, in temu prilagoditi tudi delovno dobo, je prepričan Benmosch. FOTO: Reuters

Izvršni direktor ameriškega zavarovalniškega velikana AIG Robert Benmosch je prepričan, da bi morale vlade držav po svetu iz dolžniške krize evroobmočja razbrati potrebo po daljšem ostajanju v delovnem razmerju. "Upokojitveno starost bo treba premakniti na 70, 80 let," je dejal in opozoril, da se življenjska doba ljudi podaljšuje.

Kot je Benmosch, ki je minuli teden praznoval 68. rojstni dan, povedal za poslovni spletni portal Bloomberg, bi dvig upokojitvene starosti zmanjšal stroške za pokojnine in zdravstvene storitve. S tem, ko bi ljudje delali dlje, bi razbremenili mlade, je tudi prepričan direktor zavarovalnice AIG, ki je bila pred državno pomočjo največja zavarovalnica na svetu.

Benmosch je spregovoril tudi o Grčiji. Povedal je, da bi bil izstop iz evroobmočja za to državo katastrofa in da mora Evropa narediti vse, da se to ne zgodi. "Grki morajo dojeti, da iz položaja, v katerem so se znašli, ni lahke poti," je zatrdil. Grška vlada mora po njegovih besedah doseči, da bodo ljudje delali dlje. "Če se to ne bo zgodilo in se bodo Grki vrnili k drahmi, potem bodo po mojem mnenju priča visoki inflaciji, kar bo za ljudi s fiksnimi dohodki uničujoče," je posvaril.

V Grčiji povprečna življenjska doba znaša 81,3 leta, efektivna upokojitvena starost pa je postavljena pri 59,6 leta, kar je med najnižjimi ravnmi v Evropi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (173)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jezerna_Roza
31. 08. 2012 12.02
+1
Edini problem so delavna mesta. Delovnih mest pa ni, ker jih krčijo, da lahko ta glavni mastno služijo. Če bi rekli da je največja možna plača 4000 eurov, potem bi imeli zaposlitev vsi in ne bi bilo potrebno nobenih reform.
ivekjanezjansa
23. 09. 2012 21.29
tako potrebno bi bilo omejiti plače navzgor, samo v tem je problem globalizacija, tako bi bilo potrebno omejiti po vsem svetu, globalna reforma, to pa se ne bo zgodilo pred naslednjo svetovno vojno. Ker tisti, ki imajo denar tudi vodijo, sebe pa ne bodo v drek tišali dokler bodo imeli življenje na nitki in spoznali, da denar ni vse na svetu. Mislim da bi se morali sindikati povezati v nekakšen globalni sindikat in preko združenih narodov vplivati na morebitne resolucije o človekovih pravicah in tudi dolžnosti v smislu delati v skupno dobro civilizaciji . Samo to je zaenkrat utopija. Dokler bodo kitajci in podobni delali za pest riža se ne bo nič spremenilo saj so v komunističnem kapitalizmu. Kapitalizem kakršni koli je mora propasti. Tako zvana svoboda je zelo relativna. Tisti ki je bogat je bolj svoboden kot tisti, ki ni nima za hrano.. Vsak ne mora biti bogat in tudi nima pravice, da je nesramno bogat. Ker bogatstvo si je pridobil z izkoriščanjem drugih, se pravi dobljeno na nelegitimen način, in takšne je potrebno razlastiti in razporediti med tiste ki teganimajo. Tako deluje narava tako moramo mi če hočemo pač gazit po tem našem ljubem svetu. Te anomalije se pa zgodijo in na takšen in drugačen nažin tudi izvenijo.
lolipoly
06. 06. 2012 00.41
samo jamranje , da ni dela in ni sluzb....morda ni takih, kot bi hoteli, ampak kateri res hoce delat, bo nasel sluzbo, pa ce ne ravno tisto, za kar je studiral...pocasi bo tudi tisto dobil...Dokler Slovenija mora uvazati delovno silo iz drugih drzav, potem res ni takih problemov.. Clovek ne sme samo mislit na pokojnino...pokojnino si moras sam zrihtat, tako, ko pride cas, da ne bos odvisen od nikogar..
Jezerna_Roza
31. 08. 2012 12.06
+1
nimaš prav. Moj mož je 35 let delal v skladišču, vozil je viličarja. Postal je tehnološki višek in NE DOBI službe, ker je prestar in tudi zdravniškega spričevala ne bo dobil ker ima sladkorno, revmo, pritisk........ Ne more se pa prijaviti za delovno mesto kirurga, kot natakarja ga ne marajo ker nima izkušenj, kot zidarja ga ne marajo ker ne zna zidat........kaj tebi ni jasno? Pa če tudi na mesec napišemo 50 prošenj, tudi enega odgovora ne dobi, ne pozitivnega, ne negativnega. Samo veze in poznanstva so, pa še to ne, če jih ne podkupiš.
645468
05. 06. 2012 13.23
SUPER!, pa upam da bodo red tudi delal. če bi slučajno kaka lenoba prej crknla pa odtrgat od plače pa vnukom bajto vzet. pol bodo pa dvakrat pomislil preden grejo na britof na dopust! jao... bomo končno mel možnost za normalno delovno dobo pod normalnimi pogoji? al noben ne dela al te pa v krsti odnesejo s šihta
danda293
05. 06. 2012 13.16
+2
limonca4 se popolnoma strinjam s tabo, svet narobe s polno ritjo je lahko srat,...človek ne ve a bi se jokal ali smejal...ne razumem kje je tukaj prihodnost? pravičnost? dostojanstvo človeka? dobesedno delali bomo dokler ne bomo umrli, za nas ne bo stroškov, še več si bojo lahko tisti na stolčkih v žepe dal, sam pozabljajo da tut oni nisi večni, in da nič ne bojo sabo nesl;);) res sm jzna... delš celo življenje plčuješ za to da boš lahko preostanek svojega življenja ob upokojitvi imel normalno življenje to si zasluži vsak ki pošteno dela nakonc ti pa še to vzamejo!!! mlade razbremenili, delo naj nam dajo da bomo lahko živeli si ustvarili družino, starejše razbremenijo... stajerc3 to se tudi jaz sprašujem??? In na koncu se vprašam kaj je življenje, kaj imamo od njega... se spomnite tiste reklame od starčka do dojenča...
biribiri17
05. 06. 2012 12.30
+10
na žalost postajamo ljudje potrošni material kapitalistov...seveda crknt na delu za njegov dobiček...
abugabugabu
05. 06. 2012 11.24
+15
življenksa doba ljudi se povečuje? PA KOGA VI TU NATE****TE ??? ljudje umirajo pri že pri 45-50 letih iz razlogov, za katerimi so pred 10 leti umirali ljudje stari 60-70 let. ovčice drage prebudite se !!!!
pufic
05. 06. 2012 12.21
-3
Tako kot razmišljaš neboš do božica:-)
Ramzess
05. 06. 2012 10.26
+14
Kaj ima življenjska doba z opravilno sposobnostjo, če nepravilen način življenja ruši oba. Se tile sploh zavedajo posledic. Razbremenili bi mlade, česa pa?
Ramzess
05. 06. 2012 10.27
+2
Zaradi takih sodelavcev bodo imeli več odgovornosti in dela.
XenoSlo
05. 06. 2012 10.58
+1
Bo vodja kriv, da se je zgodila poškodba in bo država terjala denar...
mc2
05. 06. 2012 11.33
+11
Mlade bi razbremenili dela, ker bi bili vsi brezposelni, starejši bi pa delali.
soraja.t
05. 06. 2012 13.07
+1
stajerc3
05. 06. 2012 10.15
+0
komunjare treba jih je karat
mufic
05. 06. 2012 09.59
+1
Najbolje da nikoli.
maijster
05. 06. 2012 09.34
+9
...................pahor je želel z pokojninsko reformo uvest delo do 65 leta,pa so ga janez in podrepniki znogiral,janezovi podporniki ste že na to temo zapisali da bo j.j. uvedel do 64 leta starosti,he,bomo videli,,.............in to zelo hitro,kajti 1 leto je do tega mimo,kaj so zminirali reforme prejšne včade,in prejšno vlado,he,he,he,....
Jimi1
05. 06. 2012 09.37
+6
Lopovi ranga KK in GG so prejšno vlado najbolj zminirali in nesposobno naredili.... Lobiji preko kateriah se je na veliko kradlo pri državnih jaslih...
nogomet12
05. 06. 2012 11.09
+4
pikaaapokaaa
05. 06. 2012 09.19
+14
hmmm...si ne prredstavljam ene bolnicarke da dela pri 70ih ali 80ih...al pa enga "gradjevinca",pa tiste k delajo v skladiscu ali v kaki hladilnici itd,itd...ne vem tezka bo...
X-XY
05. 06. 2012 09.42
+5
če bodo to naredili, bo večina pustila službe, in to je cilj
limonca4
05. 06. 2012 09.06
+41
Tako govori tisti, ki ni nikoli delal.
stajerc3
05. 06. 2012 09.04
+31
sej niso normalni kje je drug Tito da bi to bando poslal na goli otok kamen tolči
xxxpersone
05. 06. 2012 09.22
+3
evo me:)sam otoka nimamo nobenga več...so hrčki ukradl
cmid
05. 06. 2012 08.47
+13
SMEŠNO SMEŠNO Moral bi napisati delati do smrti Prispevek za pokojnino pa povečat za dvakrat No pogreb bi pa že lahko plačal spiz in to z govorom in glazbo Bismark se obrača vgrobu
bca
05. 06. 2012 08.44
+13
Kdor študira do 30 leta, mora delati do 70 leta starosti, če hoče doseči pogoj 40 let delovne dobe. Takih "študentov" je pri nas kar dosti. Vendar je tem zapoznelcem bolj všeč pogoj starostne upokojitve, kar spet zmanjšuje zmogljivost pokojninskega sklada. Vseeno mislim, da bi moral biti edini pogoj za upokojitev delovna doba 40 let. Normalni študent dokonča študij najdalj do 26-27 leti starosti, zato če dela še 40 let, bo star ob upokojitvi 66-67 leti starosti, kar je povsem sprejemljivo.
bitchslap
05. 06. 2012 09.02
+20
Vse lepo in prav, ampak kaj, ko po študiju ne dobijo zaposlitve, da bi jim lahko tekla delovna doba... še en lep čas so na zavodu, preden začnejo delat, kar pa prelaga starost, ko jim prične teči delovna doba!
xxxpersone
05. 06. 2012 09.21
+8
ja lepo bi bilo če bi si res iskal službo....če ne gre pa še en faks delat pol je pa že preveč kvalificiran in ga noben ne vzame ker ga noben noče plačevat...kaj bo s to prelepo državo????!!!!
bitchslap
05. 06. 2012 09.28
+25
A veš, zakaj je toliko študentov z magisteriji? Ker po tem, ko diplomirajo, ne dobijo zaposlitve. In zato, da niso brez dohodka, gredo študirat naprej, da lahko delajo vsaj prek študentskega servisa. Niso študenti krivi, sistem jih prisili v to, da pravzaprav nimajo druge izbire. Ali naj bodo na zavodu...
Ramzess
05. 06. 2012 10.29
+4
Kunar
05. 06. 2012 08.44
+16
seveda bi zmanjšali pokojnine ker bi ljudje prej umrli od starosti preden bi prišli v pokoj in nebi rabli plačevat pokojnin.
Uporabnik215111
05. 06. 2012 08.42
+31
Kje je denar, ki ga vplačujemo, kje je denar od ljudi, ki so vplačevali 40 let pa pokoja niso doživeli, kje je denar od ljudi, ki pa so le doživeli pokoj in v pokoju uživali le kratek čas??? Zakaj se zapravlja denar, ki se ne sme zapravljati??? Naj mi pustijo moj bruto OD in bom sam poskrbel za stare dni.....
tkokot
05. 06. 2012 09.03
+11
srecnii
05. 06. 2012 09.25
-2
ker to tako ne gre, ta prehod bomo občutili najbolj mi mladi, z leti recimo čez 40 let se nam bodo mulci star 16 let smejali, da so naše mame pa očetje živel na račun pokojnine.
sanya10
05. 06. 2012 08.12
+28
Ta, pa je res za v pokoj! Take izjave ne daje človek pri polni pameti. Moja babica je stara 75 let, pa komaj hodi. Če bi hotela priti v službo, bi morala aktivirati celo familijo, da bi sploh prišla do tja. Na delovnem mestu pa bi rabila pomočnico, da jo pelje na malico in WC.
Brabus
05. 06. 2012 08.00
+12
Ta je pa taprav kekec.Ameri so vse za*ebal, zdej pa nekateri še pamet prodajajo.
Googlebot
05. 06. 2012 07.37
+29
namesto da bi mladim dali priložnost bodo izčrpavali ljudi! Tale je res pravi genij ki je to izjavil
6zabica
05. 06. 2012 08.18
+10
Ja se strinjam, samo problem je tudi v tem, da če gredo v pokoj je to strošek za državo...zato podaljševanje, ceneje je, če je 120.000 brezposelnih. Aja, pa še to žal se tisti, ki so res za v pokoj oklepajo svojih delovnih mest zato, da si dvigujejo penzijo...poznam par primerkov na vodilnih del. mestih, ki se ga oklepajo kot bakterije...In ker se naša vlada zgleduje po takih izjavah, pričakujte kake take ideje...