Tujina

V Belgiji so evtanazirali prvega otroka, imel naj bi neozdravljivo bolezen

Bruselj, 17. 09. 2016 17.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Belgiji so evtanazirali prvega otroka, odkar je belgijski parlament leta 2014 izglasoval evtanazijo za mladoletnike brez starostne omejitve v primeru neozdravljive bolezni. Belgija je prva država na svetu, v kateri je dovoljena evtanazija za mladoletnike brez starostne omejitve.

Smrt
Smrt FOTO: AP

V Belgiji so evtanazirali prvega otroka, odkar je belgijski parlament leta 2014 izglasoval evtanazijo za mladoletnike brez starostne omejitve v primeru neozdravljive bolezni. Vodja zvezne komisije za evtanazijo Wim Distelmans podrobnosti ni razkril, pojasnil je le, da gre za izreden primer otroka z neozdravljivo boleznijo.

Belgijska javna televizija VRT je poročala, da je šlo za najstnika, ki naj bi kmalu dopolnil 18 let.

"K sreči je zelo malo otrok, ki razmišljajo o evtanaziji, a to ne pomeni, da bi jim morali odreči pravico do dostojne smrti," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP za časnik Het Nieuwsblad povedal Distelmans.

Belgija je prva država na svetu, v kateri je dovoljena evtanazija za mladoletnike brez starostne omejitve. Pogoj je, da so sposobni sprejemati racionalne odločitve in da so v eni od zadnjih faz neozdravljive bolezni. Vsako prošnjo mora podati mladoletnik, nato jo preuči skupina zdravnikov z neodvisnim psihiatrom, z njo pa se morajo strinjati tudi starši.

Evtanazijo je Belgija dovolila že leta 2002, a le za polnoletne državljane, medtem ko je evtanazijo za mladoletnike v Evropi do zdaj uzakonila le Nizozemska, ki pa je mejo postavila pri dvanajstih letih starosti.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (132)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Transformerji
19. 09. 2016 11.52
+8
Obezno bi morali sprejeti ZAKON o evtanaziji - ta naj omogoča vsakemu, ki je seznanjen, da je neozdravljivo bolan, da se sam odloči za evtanazijo že v naprej , to naj bi bilo nekje zabeleženo, pa tudi sorodnike se seznani o tej odločitvi. Ko se začne trpljenje in agonija umiranja, se naj želja uresniči.
žlikrofi
19. 09. 2016 10.53
+1
joj to bo jezen palček rode če pride pri nas do tega haha
FesterAdams
19. 09. 2016 08.53
+9
Tudi pri nas bo potrebno razmisliti o tem. Razen v članku naštetih razlogov naj bo izpostavljen tudi socialni razlog. Torej če nimaš za preživetje in ti mačeha država tega ne omogoči, ti naj plača vsaj "zlati šus". Bo imela statistiko samomorov malo manj sramotno...
The DownFall
18. 09. 2016 21.31
+8
Če se človek zavestno odloči, mu ne bi te pravice smel odvzemati noben zakon. Problem pa je, kadar se določena oseba za to ne odloči prostovoljno oz. težava nastane s kontroliranjem pristnosti. Zamislite si, če bi se človek lahko "ugasnil" na neboleč način - dvomim, da bi se ljudi tako izkoriščalo kot se jih dandanes.
Tone 12345
18. 09. 2016 18.00
+14
Še psa milostno usmrtijo da ne trpi!Človeka pa nočejo kljub temu da jih prosi in podpiše strinjanje!Sramota človeštva!Če pogledate v bistvu je to realno!Kajti človek je človeku sovrag -in mu privošči kruto umiranje v neznosnih bolečinah!Zatorej ljudje -potrudite se sami k svoji odrešitvi-če lahko!Veliko prizadetih si ne morejo soditi sami!!
FesterAdams
19. 09. 2016 08.54
+1
Apostol1
19. 09. 2016 11.05
-1
Primerjava z živalmi v tem primeru ni primerna ,čeprav se strinjam s svetim Frančiškom zavetnikom živali da smo pred bogom vsa bitja enaka , ker potem iz te filozofije lahko izhajaš tudi na ta način ,evtanazija za živali in ljudi ,kazen za umor živali ali človeka enaka ,kazen za posilstvo ženske ali koze enaka kazen za pedofilijo nad otroki ali malimi pujski enaka itd Ne žival je eno ,človek pa drugo ,čeprav smo v smrti ali po njej vsi enaki pa ljudje moralno kot sem že nekajkrat napisal nismo zreli za evtanazijo ,ne moremo in ne smemo se iti boga in tako kot je že napisal kemuri ,večina ljudi se bori za življenje in pri uzakonjeni evtanaziji kaj lahko hitro pride do zlorabe in z evtanazijo ob tej moralni višini človeštva se ne bom nikoli strinjal
ivan.z Doba
18. 09. 2016 16.15
+9
Pravica do evtanazije bi morala biti uzakonjena tudi pri nas. Evtanazija je prostovoljna. Nihče nikogar ne sili v smrt in tudi nihče ne odloča o tujem življenju.
ivan.z Doba
18. 09. 2016 16.17
+3
Pri otrocih je to vprašanje še bolj boleče.
veseljack
18. 09. 2016 12.39
-18
Belgijci sprejemajo LGBT, muslimane, splav, evtanazijo..kmalu bodo propadli, verjemite mi ;)
kemuri
19. 09. 2016 11.10
+1
So že na robu propada, kmalu bo še gospodarstvo počilo, družbeno in moralno so že tako na psu.
Balki30
18. 09. 2016 12.28
+23
pr nas to ne bo dovoljeno...moras crkavat pocas in čim več stroškov nardit in zaslužka farmaciji...pa to.
kemuri
19. 09. 2016 11.10
-1
Lahko storiš samomor preden prideš tako daleč da bi umiral v postelji nepokreten.
bu?e24 1
18. 09. 2016 10.56
+14
Bolje bi bilo da prepovejo rakotvorno plastiko ki pijemo iz nje pa genetsko mutirano hrano in legelizerajo zdravilo kanabis ce nevete obstajajo tudi nerakotvorne plastike sam so malo drazje in ni profita
brusilec
19. 09. 2016 10.03
+2
obstajajo pa tudi ločila... veijice in pike, a veš? :) sej lahko piješ iz stekla, problem rešen.
kemuri
19. 09. 2016 11.13
+1
buče..moja tašča je prakticirala kanabis, pokojna..od očeta bratranec enako in mu kaže v boju z rakom slabo..konec koncev sem jaz psici dajal tinkturo z marihuane..pokojna.. Glej, čudežnega zdravila ni, ne rečem da komu kanabis ne pomaga, odvisno od vrste raka, tumorja..ne pa delati Boga s tega, zgolj zato da bi ti lahko legalno se zadeval..nizkontno je da se na račun bolnih , hašišarji zavzemate za legalizacijo Marihuane..kot da nisi že danes zadet,..aja, ti bi rad bil legalno zadet..da ne bi imel slabe vesti ker to kadiš ?
BŠK
18. 09. 2016 09.55
-2
Pri nas bi morali na ta način vse kreljote evtanazirati, ampak našim je v interesu da lahko z njimi manipulirajo
User112003
18. 09. 2016 08.45
+14
V tem stoletju bi to mogl bit ze zdavnaj v vseh državah.......
Apostol1
18. 09. 2016 09.08
+3
V tem stoletju tudi ne bi smelo biti ne revščine in ne vojn , bogataši bi morali s svojim bogastvom več narediti na teh težavah sveta pa ne torej tudi evtanazija se bo zlorabljala pa če so zakoni in postopki še tako idealno napisani ne to je proti naravnim ali pa božjim zakonom kakor komu paše
kemuri
18. 09. 2016 08.40
+16
Več kot deset let sem delal na oddelku s pacienti ki so bolehali za rakom . Razen par posameznikov, katerih svojci so se še pri živem bolniku, pred njim borili za nasledstvo premoženja, so vsi do zadnjega iskali življenje in ne smrt..evtanazija bi bila recimor edina smiselna ( kar s etiče bolečin, že leta se dajejo analgetične mešanice na morfijski bazi, ki praktično bolečino izničijo in uspavajo bolnega ) evtanazija bi bila za tistega ki je ujet v svojem telesu, ampak taki ponavadi niso na smrt bolni in se niti izražat ne morejo, torej kdo si ima pravico lastit njihova življenja ? Lahko je govorit nekaj na pamet, dokler se ne srečuješ redno z na smrt bolnimi in s smrtjo.
NeMoresVerjet
18. 09. 2016 08.51
+26
bolehat za rakom in umirat v bolečinah s polnim zavedanjem, da ni rešitve je nekaj drugega. Vtikat raka sem je nesmiselno. Je še kup hujših primerov, kjer ljudje ne morejo premikati nobene okončine in so odvisni od drugih do te mere, da morajo 24 ur ja dan nositi plenice. To človeku ubije dostojanstvo in voljo do življenja, ker življenja več nima. Ima zgolj preživljanje. Taki si zaslužijo pravico do dostojne smrti in naj gre v tri krasne vsak moralnež, ki ji jo poskuša odreči. Tak si zasluži končati na njihovem mestu.
kemuri
18. 09. 2016 09.34
+16
Ja, saj pravim enako kot ti, ampak če se ne morejo izražat, kako veš kaj čutijo in kaj si želijo ? Kdo se bo odločil namesto njih ? Dedič, kdo tretji ? To je moralno in pravno zelo sporno, konec koncev se potem tudi želi nekdo igrati " Boga ".
Apostol1
18. 09. 2016 09.36
+8
kemuri tule ti pa lahko podtaknem samo en veeeeelik plus++++++
vzdev
18. 09. 2016 09.50
+8
kemuri, vse to se da rešiti. Saj lahko že prej, ko si še zdrav podpišeš kakšen papir, da zdravniki vedo, v kakšnem primeru te evtanazirajo. V tem primeru se nihče ne odloča o tebi. Enako, kot lahko narediš za darovanje organov.
FesterAdams
19. 09. 2016 08.59
+1
kemuri, takšne z velikimi ambicijami, da bi igrali Boga, že imamo med nami in ni jih prav malo...
enakatalena
19. 09. 2016 10.00
+2
Lahko da si delal s takimi bolniki, a vprašanje, v kakšnem stadiju so bili in koliko si bil resničnem stiku z njimi. Moja starša sta oba umirala od raka, v neznosnih bolečinah, v lastnem blatu. Morfij ni dodal dostojanstva življenju. Oče me je prosil, naj mu pomagam umreti. Če bi imela sredstva, bi to storila brez najmanjšega pomisleka. In ne, ničesar ni bilo, kar bi lahko dedovala.
kemuri
19. 09. 2016 11.08
vzdev..tu se lahko dogajajo izsiljevanja razna, manipulacije, lahko je kdo depresiven in se bo odločil za tak korak, lahko bo potem komu žal da se je odločil ta ta korak itd. enakatalena...sem delal neposredno s temi pacienti toliko, da se m jim menjaval plenice, delal preveze na ranah, dajal zdravila, jih vozil na obsevanja itd. Verjamem ti da bi očetu pomagala na oni Svet, verjamem da bi to storila z usmiljenja in z ljubezni in to bi tudi lahko naredila če bi si zares želela, ampak te je preganjala morala..kaj pa če oče še ne bo umrl, kaj pa če bom imela slabo vest zaradi njegove smrti, kaj če oče ni razsoden..pa sklepam da se gre za 15-20 let nazaj, ker vem, bolje kot ti, da se težko bolnim pacientov v paliativnem " zdravljenju ", predpisujejo morfijski dodatki, tistim, ki so pa sploh v zadnjem tednu ali dveh svojega življenja, se pa dajejo intravenozno analgetiki 24 - ur..in se vzpostavi stanje sediranosti, to pomeni da je tak pacient toliko zadet s pomirjevali da je večino časa somnolenten, ne boli ga, niti ni pri zavesti. Moja tašča je lani umirala za levkemijo in kar se tiče analgetikov je bil zelo podoben postopek kot v UKC Ljubljana kjer sem sam delal . Ne vem no, ampak eno je reči da bi to storil, ko veš da ne moreš pa ko ne smeš..drugo pa je ko bi lahko evtanaziral nekoga, ko bi imel vse vzvode na razpolago za to .
kemuri
19. 09. 2016 11.09
vzdev..tu se lahko dogajajo izsiljevanja razna, manipulacije, lahko je kdo depresiven in se bo odločil za tak korak, lahko bo potem komu žal da se je odločil ta ta korak itd. enakatalena...sem delal neposredno s temi pacienti toliko, da se m jim menjaval plenice, delal preveze na ranah, dajal zdravila, jih vozil na obsevanja itd. Verjamem ti da bi očetu pomagala na oni Svet, verjamem da bi to storila z usmiljenja in z ljubezni in to bi tudi lahko naredila če bi si zares želela, ampak te je preganjala morala..kaj pa če oče še ne bo umrl, kaj pa če bom imela slabo vest zaradi njegove smrti, kaj če oče ni razsoden..pa sklepam da se gre za 15-20 let nazaj, ker vem, bolje kot ti, da se težko bolnim pacientov v paliativnem " zdravljenju ", predpisujejo morfijski dodatki, tistim, ki so pa sploh v zadnjem tednu ali dveh svojega življenja, se pa dajejo intravenozno analgetiki 24 - ur..in se vzpostavi stanje sediranosti, to pomeni da je tak pacient toliko zadet s pomirjevali da je večino časa somnolenten, ne boli ga, niti ni pri zavesti. Moja tašča je lani umirala za levkemijo in kar se tiče analgetikov je bil zelo podoben postopek kot v UKC Ljubljana kjer sem sam delal . Ne vem no, ampak eno je reči da bi to storil, ko veš da ne moreš pa ko ne smeš..drugo pa je ko bi lahko evtanaziral nekoga, ko bi imel vse vzvode na razpolago za to .
enakatalena
19. 09. 2016 12.38
+1
Žal temu ni tako. Oče je umiral eno leto nazaj. Ni bilo nobenega intravenoznega analgetika, nobene sediranosti. Bilo je zelo realno, zelo nečloveško, oče je bil pri polni zavesti skoraj do zadnje ure. Slabe vesti ne bi imela, le še večjega trpljenja s premajhno dozo mu nisem želela povzročiti.
kemuri
19. 09. 2016 13.03
anakatalebna..potem pa morem reči da bi se mogla obrniti na zdravnika, ki je imel očeta v obravnavi in ga malo povprašati po zdravju , strokovnosti in o človečnosti . Jaz ti pač govorim iz stoterih izkušenj, tudi iz osebnih, glede tašče .
enakatalena
19. 09. 2016 13.40
Na vsak način pa se strinjam, da vprašanje evtanazije ni enostavno. Še pri manj občutljivih zadevah prihaja do zlorab.
hondica
17. 09. 2016 22.51
+17
Nobena bolečina ni dobra, v tem svetu je pogosto še nujna za preživetje, ni pa dobra, tukaj so religije ostale nekje v srednjem veku. Verjamem v tehnološki razvoj, ki je že do zdaj bistveno zmanjšal bolečino in če je jasno, da do konca življenja preostane le še trpljenje je skrajšanje trpljenja dobro. Evtanazija je dobra, če sloni na znanstvenih argumentih.
Apostol1
18. 09. 2016 08.35
+11
hondica Evtanazija je dobra če sloni na znanstvenih argumentih. Od kdaj pa morala in etika sloni na znanstvenih argumentih ,ker tudi vojna je potem dobra če sloni na znanstvenih argumentih, Jaz sam sem mnenja da dokler ne opravimo z vojnami po svetu tudi nismo moralno in etično zreli da odločamo o evtanaziji , ker tako kot vojna je to vedno lahko tudi orodje za ljudi ,ki imajo dovolj moči da se lahko znebijo tistih ,ki so jim na poti pa tudi .če v javnosti iz gleda povsem drugače in potem šele čez desetletja pridejo v javnost tiste prave resnice. Sicer pa poglej naprimer nekatere invalide .ki so to že od rojstva pa bi takrat marsikdo rekel da bi bilo bolje ko bi umrli pa vseeno so več dosegli v življenju kot marsikdo ki je zdrav. Poglej Stephena Hawkinga ,ki je eden največjih umov na svetu pa lahko miga samo še menda z nekaj prsti , ne o tem da človek lahko odloča o življenju in smrti še ni človeštvo zaenkrat na dovolj visokem moralnem in etičnem položaju , morda nekoč ko ne bo vojn in bo medicina toliko napredovala , da tega vprašanja ne bo več , dokler pa ta čas ne nastopi je pa to zame kršenje hipokratove zaobljube in nič drugega.
User112003
18. 09. 2016 08.46
+4
Ze zdavenj bi mogl to met v vseh drzavah..... Npr. Ce sm hrom od vratu dol zelim da me uspavate!
Bibijana3
19. 09. 2016 08.34
-1
apostol1++++++++++++++ bolan je svet in bolne so svetovne odločitve, tako kar se tiče vojn in evtanazije ipd., vse je odločitev življenja in smrti, nismo mi tisti, ki imamo pravico o tem odločati , nismo pa pika, pa verjemite v boga, usodo, materializem ali v drevo... kakšni starši ugasnejo lučko svojega otroka, pa naj bo še tako hudo, to življenje bi slej ko prej ugasnilo samo, če je bilo tako hudo bolno, kakšni starši neki... končali so svoje trpljenje in ne otrokovo... nihče ne bi več nič trpel, ne pri sebi, ne pri drugih, preko trupel do vsega... adijo marija, naj gre vse tako in podobno k vragu....
kemuri
17. 09. 2016 22.38
-28
Z eno besedo..sramota.
Apostol1
18. 09. 2016 09.37
+1
DAEMONIUM
17. 09. 2016 21.39
+8
Je pa ta evtanazija lahko tudi sporna, in sicer na Nizozemskem jo opravijo v štirih (če se ne motim, da se mi kdo spet ne obesi za besedo) primerih in eden izmed teh primerov je, če se človek naveliča življenja, no kaj pa na to pravite?
?asjeza
17. 09. 2016 21.43
-10
in če imaš gensko napako naprrimer se rodiš brez obraza......ne moreš dobit babe ker si grd kaj ti druzga preostane da trpiš do konca živlljenja
AlternativeFacts
17. 09. 2016 21.58
-6
No saj počasi boš začel dojemati....Da je nekdo naveličan življenja je posledica psihične bolezni. Torej če zdravnik oceni da mu ni pomoči in je samo vprašanje časa kdaj bo naredil samomor smo potem tu kjer je evtanazija rešitev....Zato je evtanazija velik problem, ker je preveč na široko zastavljena....Naj bo evtanazija mogoča samo v zadnjih trenutkih, ali urah življenja....
deltex
17. 09. 2016 22.01
+1
Damonium, če je res tako, je stvar res sporna. Če se nekomu ne ljubi več živeti, lahko sicer naredi samomor, a če nima jajc za to, ali mu spodleti, potem mu pri tem pomaga država? Ta je pa malo huda! Tako pravilo bi morali črtati.
DAEMONIUM
17. 09. 2016 22.03
-1
Meni je vse kristalno jasno, začel(a) si pa ti dojemati v čem je point evtanazije. Je pa res da se da tudi okoli te variante "naveličanosti življenja" na dolgo in široko razpredati ali dati takšnemu ali ne, ker potem pa se bo sam pospravil, ali še huje spustil plin in pobil še kopico nedolžnih...skratka milijon vprašanj, razen pri tej prvinski ko gre za "smrt iz usmiljenja".
DAEMONIUM
17. 09. 2016 22.06
deltex, res je imaš gor na netu, tudi naši so o tem poročali in vem, da sem se prav čudil, čeprav je pa res, kot sem navedel zgoraj, je mogoče razlog prav v tem, da takšen samomorilec lahko naredi še škodo drugim...saj pravim čudna je ta varianta
AlternativeFacts
17. 09. 2016 22.14
Ja itaq, sedaj jaz komaj dojemam, ker pišem eno in isto...hahaha....Dobro je vedeti da je stvar lahko samo SPORNA, ali pa NI SPORNA...Ne more biti pa nekaj vmes, ali kot si napisal LAHKO JE TUDI SPORNA.....torej, še enkrat si preberi. Če imaš potrdilo, da ti ni pomoči ker si neozdravljivo bolan, in je povsem vseeno ali se ti ne da več dihat ali imaš kakšno drugo bolezen, potem ti dajo pravico do evtanazije in tu ni več "lahko je tudi sporna".....
DAEMONIUM
17. 09. 2016 22.24
+0
"Je pa ta evtanazija lahko tudi sporna.." s tem sem mislil na evtanazijo, ki jo na Nizozemskem tudi delajo in sicer je kot pogoj, da se človek naveliča življenja. No ta pa mi je res sporna, čeprav se da tudi o tej na dolgo in široko razglabljati, glede na to, da je med starejšimi na Nizozemskem najmanj samomorov. Verjetno pa podaljšanje življenske dobe tja v 100 leta ne bo glih nekakšno darilo, ko boš slep, gluh in v planicah...hehe samo razmišljam, ne napadati mentalno obrita!
AlternativeFacts
17. 09. 2016 22.29
Vem kaj si mislil, samo ko imaš enkrat odobritev zadeva ni več sporna...Zato pa bi morala biti evtanazija strogo določena, recimo za zadnje ure življenja.
DAEMONIUM
17. 09. 2016 22.31
No s tem pa se strinjam, danes se to da oceniti do kod je še smisel in kaj je brezsmisla oz čisto nepotrebno mučenje. Saj se vse vrti okoli te besede "nepotrebno mučenje" in na drugi strani eventualna zloraba, prav tega se vsi najbolj bojijo.
AjdeMiPopuši
17. 09. 2016 21.38
+0
Za katero bolezen se je šlo? O tem niste nč razpisali!
DAEMONIUM
17. 09. 2016 21.41
+7
Pri dnevniku so le povedali da je trpel neizmerne bolečine nič pa o bolezni. In sigurno mu teh bolečin niso mogli odpraviti zato pa so šli v to.
deltex
17. 09. 2016 21.36
+51
Poznam gospo, ki je že 16 let priklenjena na posteljo zaradi možganske kapi. Ne hodi, ne more se sama hraniti, ne more na wc, nič skratka. Izjemno redko in težko govori, večkrat pa je povedala, da je najbolj trpi zaradi tega,ker se ne more ubiti! Zakaj torej ne bi imela možosti, da izbere evtanazijo? Saj to ni avtomatična pravica vsakega, pač pa skrbno nadzarovan postopek posameznikov. Ljudje ne bodo v vrsti čakali, da jim dajo injekcijo...
frako
17. 09. 2016 21.43
+20
zato k mamo preveč kristjančkou ki pravjo da je treba trpet da prideš v nebesa, samomor je pa največji greh ker ne morš odpuščajna prosit.
kemuri
17. 09. 2016 22.42
-9
frako..v Sloveniji ne vladajo katoliki, tako da ne vem kje je problem ?? Pa nikakor ti ni treba trpet da prideš v nebesa, samomor pa je mogoče največji greh, še bolj kot to pa je izraz slabosti, šibkega duha. deltex..in kaj si ukrenil da bi ji pomagal pri njeni želji ? Nič..torej ne moraliziraj o morali.
deltex
18. 09. 2016 09.50
+7
Kemuri, nebesa in pekel zame ne obstajajo, tako da o tem ne bom. Koliko in kako sem jaz njej pomagal, ve gospa sama in njeni svojci, kaj si ti misliš v tem konkretnem primeru, ni pomembno. Njene želje seveda ne morem uslišati, če pa bi bil zdravnik in bi mi zakonodaja to dopuščala, pa bi ji. Evtanazija je občutljiva tema, tako kot še marsikaj: kontracepcija, splav, sprememba spola, sterilizacija itd. itd. Gre zgolj zato, da ta možnost obstaja.
Apostol1
18. 09. 2016 12.23
+1
deltex samo ena široka usta so te in nič drugega , si samo eden od množice ,ki bi nam rad solil pamet kako naj živimo ,ne gospod življenje je pač predragoceno da bi ga kar tako v imenu človečnosti skrajševali in vsak ki to to naredi je storil umor , ko pa bo človek sposoben ukiniti vojne in izkoriščanje ter vse bolj tudi suženjsko delo potem naj odloča o življenju in smrti ,samo če bo do tega prišlo tudi tega vprašanja verjetno več ne bo ,zato raje utihni in ne prodajaj nam svoje poceni filozofije ,katera je namenjena samo tebi in tvojim interesom in nič drugega.
srecnii
17. 09. 2016 21.34
+0
O ja imam že vse v mislih, kam se bom zatekel v primeru hude bolezni, samo zaspal bom in se nikoli več ne bom zbudil. To bo narava poskrbela
deltex
17. 09. 2016 21.38
Hja, kaj pa če se zgodi kaj nenadnega, kap recimo, kot v primeru, ki sem ga opisal zgoraj?
srecnii
17. 09. 2016 22.08
deltex
17. 09. 2016 22.20
Aha, sorry, tega se pa nisem spomnil. Je varianta, ja.
Andrej Lenar?i? 1
17. 09. 2016 20.54
-3
Menda je neki Dolfe to bolj obvladal.
Desnica boli
17. 09. 2016 21.36
+11
deltex
17. 09. 2016 21.55
+1
Hahaha, ceplen, dobra, bom kje ponucal, ne me tožit za avtorstvo...
xmp125
17. 09. 2016 20.48
+0
tale "otrok" je baje bil 17 let star. ne kar verjeti novinarjem poptv.