Tujina

FOTO in VIDEO: Pokopali prve žrtve napada v Ankari, Turčija nad oporišča PKK, ki bi naj izvedla napad

Ankara, 14. 03. 2016 06.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Turčija sumi, da za napadom z avtomobilom bombo v središču Ankare, v katerem je umrlo 37 ljudi, stoji prepovedana Kurdska delavska stranka (PKK), zato so turška vojaška letala danes bombardirala njena oporišča na severu Iraka. Turška policija pa je v mestu Adana opravila več hišnih preiskav in aretirala 36 ljudi.

Več videovsebin
  • Razmere v središču Ankare
    00:52
    Razmere v središču Ankare
  • Kaotično stanje na ulicah Ankare
    01:22
    Kaotično stanje na ulicah Ankare

Po nedeljskem napadu avtomobila bombe v središču turške prestolnice Ankara je turški minister za zdravje Mehmet Müezzinoglu sporočil, da je število mrtvih naraslo na 37, saj so ponoči za posledicami hudih poškodb umrli še trije ljudje. Možno je, da sta med mrtvimi tudi dva napadalca, ali pa vsaj eden, je dejal. Med 120 ranjenimi, ki se še zdravijo v bolnišnicah, 17 oseb ostaja na intenzivni negi. Danes so sicer že pokopali prve žrtve napada.

Eksplozija je odjeknila na avtobusni postaji na osrednji mestni ulici Ataturk Bulvari, blizu glavnega trga Kizilaj. Po poročanju turškega časnika Sabah naj bi napad izvedla samomorilska napadalka, ki se je razstrelila v belem BMW-ju, napolnjenim z eksplozivom, med dvema avtobusoma, polnima potnikov. Eden od njih je bil 28-letni Dogan Asik, ki je povedal, da ga je sila eksplozije vrgla v zadnji del avtobusa. Eksplozija je uničila avtomobile, avtobuse in poškodovala tudi lokale na omenjenem trgu.

Po poročanju Reutersa je bila ena od dveh napadalcev 22-letna ženska, ki se je leta 2013 pridružila prepovedani Kurdski delavski stranki (PKK). Prav to turške oblasti sumijo, da stoji za napadom.

Turški lovci napadli oporišča PKK v Iraku

Odgovornosti za napad sicer ni prevzel še nihče, je pa premier Ahmet Davutoglu dejal, da imajo konkretne informacije o teroristični organizaciji, ki je izvedla "ta strahopeten napad". Davutoglu je zaradi napada odpovedal za torek predvideni obisk v Jordaniji.

Vir blizu oblasti, ki ni želel biti imenovan, saj preiskava še poteka, je za The Associated Press povedal, da sumijo, da za napadom stoji PKK. Čeprav tega oblasti še niso uradno potrdile, pa očitno drži, saj je turška državna tiskovna agencija Anadolu sporočila, da so turška vojaška letala davi, torej manj kot 24 ur po napadu v Ankari, bombardirala oporišča prepovedane PKK na severu Iraka. Turška policija pa je v mestu Adana pri pripadnikih stranke PKK opravila več hišnih preiskav in aretirala vsaj 36 ljudi, poroča agencija Dogan.

teroristični napad v Ankari
teroristični napad v Ankari FOTO: AP

Prepoved dostopa do družbenih omrežij

Turški predsednik Recep Tayyip Erdogan je po napadu dejal, da Turčija nikoli ne bo opustila legitimne pravice, da se bori proti teroristični grožnji. Po njegovih besedah teroristi napadajo civiliste zato, ker izgubljajo bitko s turškimi varnostnimi silami. "Naši ljudje naj ne skrbijo, boj proti terorizmu bomo končali z uspehom in terorizem spravili na kolena," je še dodal. Napad bo po njegovih besedah zgolj okrepil odločnost turških varnostih sil.

Po napadu se je turška vlada sestala na izredni seji, sodišče v Ankari pa je, kot poročajo tuje tiskovne agencije, odredilo prepoved dostopa do spletnih družbenih omrežij, vključno s Facebookom in Twitterjem. Kot so pojasnili, so se za prepoved odločili, da bi preprečili, da bi ljudje na spletu objavljali slike napada.

EU in Nato zagotovila podporo Turčiji

Evropska unija in Nato sta Turčiji že zagotovila podporo v njenem boju proti terorizmu. EU je pripravljena še nadgraditi mednarodno sodelovanje na tem področju, sta sporočila visoka zunanjepolitična predstavnica Federica Mogherini in evropski komisar Johannes Hahn, ki je pristojen za širitev.

Avstralska vlada je sporočila, da je živo glavo komaj odnesel njihov veleposlanik v Ankari James Alarsen, ki je bil v avtomobilu le 20 metrov stran od eksplozije. "To, kar se je zgodilo, je grozno. Bil je blizu, a z njim je vse vredu, je povedala avstralska zunanja ministrica Julia Bishop. "Taka stvar te opomni, da se teroristični napad lahko zgodi kadarkoli in kjerkoli. Te barbarske napade na civiliste strogo obsojamo," je še dodala.

Na napad se je odzval tudi generalni sekretar Nata Jens Stoltenberg. "Vsi zavezniki smo solidarni s Turčijo in odločeni v našem boju proti terorizmu," je zapisal v sporočilu za javnost, v katerem je ostro obsodil napad v Ankari.

Solidarnost in sožalje Turčiji je izrazil tudi predsednik Evropskega sveta Donald Tusk. "Moje misli so z žrtvami in njihovimi družinami," je sporočil preko Twitterja.

Na napad se je odzval generalni sekretar Sveta Evrope Thorbjorn Jagland. "Ti kruti teroristični napadi so napadi na naše evropske vrednote - na vse nas," je dejal.

Francoski predsednik Francois Hollande je podli napad obsodil in zagotovil, da bo Francija stala Turčiji ob strani v boju proti teroristom.

MZZ nima podatkov o vpletenih slovenskih državljanih

S slovenskega ministrstva za zunanje zadeve (MZZ) so sporočili, da po dosedanjih informacijah med žrtvami in ranjenimi ni slovenskih državljanov, bodo pa razmere še naprej pozorno spremljali. "Ministrstvo za zunanje zadeve najostreje obsoja teroristični napad v Ankari, katerega jasen cilj je bila povzročitev številnih človeških žrtev. Z mislimi na prebivalce Ankare svojcem žrtev izražamo sožalje, ranjenim pa čimprejšnje okrevanje. Enako sporočilo je ministru za zunanje zadeve Turčije posredoval tudi minister Karl Erjavec," so zapisali.

Dogajanju pa je bil priča tudi naš bralec Matjaž. "V centru je eksplodirala bomba. Bil sem približno 200 metrov od kraja, in sicer v vzporedni ulici. Verjetno je veliko mrtvih, ker je to središče Ankare in je bilo zunaj veliko ljudi," je dejal. Kraj dogodka je kmalu zapustil, saj je tam vladala vsesplošna zmeda. Na ulicah je bilo ogromno policistov, mesto pa so preletavali helikopterji, je še opisal.

Dan po napadu v Ankari - 4
Dan po napadu v Ankari - 4 FOTO: AP

V napadu pred mesecem dni ubitih 28 ljudi

Napad se je zgodil manj kot mesec dni po napadu z avtomobilom bombo v Ankari, v katerem je bilo ubitih 28 ljudi. Odgovornost so takrat prevzeli kurdski uporniki. Sicer pa so podobni napadi v zadnjem času v Turčiji pogosti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (356)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

U4
14. 03. 2016 21.08
+8
Kar Turki sejejo, to tudi žanjejo.
Spacepathfinder Rakun
14. 03. 2016 19.09
+5
Ne verjamem več nobenemu terorističnemu napadu ker se za vse nazadnje izkaže da so False flag.
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 17.42
+12
Dejstvo je, da Turčija ne bo dopustila oblikovanja samostojnega Kurdistana na ozemljih Sirije in severnega Iraka, z vsemi vojaškimi sredstvi bo to skušala preprečiti, tudi z umazano, propagandno vojno, lažmi in nepojasnjenimi zrežiranimi bombnimi napadi.
rikirikson
14. 03. 2016 17.47
+4
kokr sm reku, pred mesci so želel na tistih ozemljih vzpostavitev varnih ozemlji, ki bi bili pod nadzorom turčije.. ker očitno niso bili uslišani, so začel režirat svojo igro..
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 17.50
+2
Mislim, da so hoteli narediti varna območja, kjer živijo Turkmeni, te imajo za svoje, za turško manjšino. Je pa res, da Kurdi osvobajajo tudi ozemlja, kjer so Turkmeni.
rikirikson
14. 03. 2016 17.37
+9
zakaj ta erdogan sploh ni odstopil, kot je navajal da bo, ob predložitvi dokazov da posluje z IS.. dokazi so bili, sicer nevem kok legitimni, saj o tem ni nič pisalo, prav tako o erdoganu ni pisalo od takrat nič, niti da bi komentiral ali zagovarjal sebe proti dokazom.. to da je bila pa kurdinja ta ženska pa tut težko vrjamm.. zelo hitro so začel napadat tut potem ta kurdska ozemlja.. mislim da celo dan za tem.. res zanimivo.. zanimivo tudi to, da je tam turčija tako ali drugače želela met "varno ozemlje" ki bi bilo pod njihovim nadzorom.. ker očitno niso bili uslišani, bodo zrežirali.. mogoče nevem, ampak tako stvar vidim jaz
rikirikson
14. 03. 2016 17.40
+17
pa res superiorni so ti turki,. suvereni v zračnem prostoru,. v trenutku ugotovijo vse o napadalcih in še preden ugotovijo, so letala že v zraku, res zanimivo vse skupaj.. le kam se jim tako mudi.. ta turčija že od samega začetka, smrdi najbol, sploh s tisto podgano erdoganom
ficfiric 1
16. 03. 2016 08.51
Me zlo spominja njihovo delovanje na delovanje amerike...oni tud vedo ze preden pride do napada vse podatke...kje bo, kdaj bo, kdo je odgovoren itd...huda spijonaza...se hollywood nima take...
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 17.14
+8
To je res ena perverzna, podla turška politika, pripadniki tuške tajne policije so lahko tudi podtaknili truplo neke ubite Kurdinje, da bi ponudili dokaz, češ poglejte Kurdi so bili v ozadju tega napada. In kako lahko na podlagi neobstoječega dokaza v 24 urah že bombardirajo kurdske položaje v drugi državi. In kako lahko evropski politiki izražajo solidarnost Erdoganu, ki je po vsej verjetnosti naročil ta teroristični napad in vse druge. Kje je slovenska zunanja politika, da obsodi ta državni terorizem turške države in Erdogana.
aaaaaa122121
14. 03. 2016 17.28
-1
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 17.33
+0
Drugega ne more biti kot gladio, državni fašizem in terorizem turške države in Erdogana. Teroristi se ponavadi oglasijo z vsej enim sporočilom, da pač povejo, zakaj so napadli, da postrežejo z razlogi, da se pokažejo, za namene propagande... Tukaj v primeru napadov v Turčiji, na tuška urbana središča, pa ni nobenih sporočil domnevnih izvajalcev, nobene propagande, samo čisto in natančno izvedena eksplozija podtaknjene bombe z veliko nedolžnimi žrtvami.
prašek
14. 03. 2016 17.36
+1
koromač ....... Možno je sicer marsikaj, ampak tisto Kurdinjo bi morali najprej razstreliti !
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 17.39
+1
Nič ne piše, da naj bi šlo za samomorilsko napadalko. Tudi ne vemo, ali je Kurdinja bila med ubitimi ali kako je povezana. Saj to vse samo pove, da Turčija nima dokazov, da je v ozadju PKK.
Heineken 1A
14. 03. 2016 16.32
+15
NAJ BI BILA?!!! VSE DOBRO ZA SABOTAZO IN DOBER RAZLOG ZA PREGON KURDOV...
rikirikson
14. 03. 2016 17.38
+3
tam so še pred mesecom navajali, da želijo "varno ozemlje" ki bi bilo pod nadzorom turčije.. očitno, ker niso bili uslišani, bodo zrežirali sami..
DAEMONIUM
14. 03. 2016 16.15
+12
Nikoli nikdar ne bom kupil Seat Leon ST, ker me nonstop posiljujete s to reklamo in prav zaradi tega tega avtomobila nikoli nikdar ne bom kupil!!!!!!
medomedo78
14. 03. 2016 16.05
-6
no, jaz sem trenutno v Turčiji, v Istanbulu, in sicer že dva meseca, pa ostajam vse do junija (najverjetneje). moram povedat, da se nevarnost nikjer ne čuti, stojim za mnenjem, da je popolnoma vseeno, kje si - teroristični napad se lahko zgodi kjerkoli. da bi zato ostal doma? ni govora. je pa res, da v Ankaro ravno ne bom hodil :)
prašek
14. 03. 2016 16.14
+6
Če bi živel na severu Iraka, bi spremenil mišljenje !☺
DAEMONIUM
14. 03. 2016 16.21
+7
"..da se nevarnost nikjer ne čuti...", saj v tem je bistvo terorizma, ti se moraš počutiti varno, ker je potem tisti efekt presenečenja in panike ki za tem zavlada toliko večji! Sicer ti ne želim tega, bog nedaj, vseeno pa se pazi nikoli ne veš in previdnost je mati modrosti!
prašek
14. 03. 2016 16.25
+4
Pa tudi ona je bila enkrat neprevidna, drugače ne bi bila mati !☺
DAEMONIUM
14. 03. 2016 17.00
+3
katolike boš razp...leve pa nasmejal:)) Meni pa je itak vseeno, za v pisker so eni in drugi dobri, ene pečem zaradi tega ker so verjeli premalo druge pa zato, ker so verjeli preveč..haha!
trdovrat
14. 03. 2016 15.48
+17
So pa res majstri tile preiskovalci. Kot bi mignil vedo vse o napada(lcu-lki). Motorji avionov so pa že prej prižgani, da poletijo tolči po civilistih, kateri so menda dovolili ta napad! Evropska oblast jim pa plačuje strelivo in bombe. Tudi fosforne, za boljše počutje!
vetlan
14. 03. 2016 15.51
+13
he he res so zelo hitri, tudi 18 krat v 10 sekundah utegnejo opozoriti letalo pred sestrelitvijo
prašek
14. 03. 2016 15.57
+5
adidasler
14. 03. 2016 15.24
+0
vprašanje za vse: kdo bi največ profitiral ob morebitnem terorističnem napadu (po možnosti kakega sirca) nekje v Sloveniji? Levi ali desni? komu bi bolj odgovarjalo da se strah razširi v kosti državljanov Slovenije ki bodo zahtevali zaprtje meja in pregon vseh beguncev? upam da se naše desne stranke ne bodo zgledovale po Erdoganu.. deli in vladaj - malo v razmislek - ideja ni čist bosa.. upam da do tega nikoli ne pride.
prašek
14. 03. 2016 15.25
-1
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.26
+3
Kdor gleda na problem teh beguncev s strani političnega prepričanja pa naj bo levo ali desno ima do kraja razmetano podstrešje,
adidasler
14. 03. 2016 15.30
+4
kot zanimivost: Erdoganova stranka v Turčij je desničarska.. s strahom prebivalstva se bo njegova moč le stopnjevala.. vsi se bojo odrekli slobodi da bojo le občutili mir - enako se dogaja v ZDA, FR, VB - narod se lastnim pravicam odreže v imenu varnosti.....
vetlan
14. 03. 2016 15.31
+1
prašek
14. 03. 2016 15.32
+0
Včeraj sem iz radovednosti pogledal na Nora tv . Sami bombastični naslovi . Pa pomisli : čemu to ?
vetlan
14. 03. 2016 15.33
+5
nisem niti levi, niti desni, ampak mejo bi vseeno zaprl, za begunce pa samo začasni azil s bivanjem v zaprtih in nadzorovanih begunskih taboriščih
adidasler
14. 03. 2016 15.34
+0
@sernibreg - dejstvo je da so begunci voda na mlin desnici ki ji z vsakim protestom in hujskanjem raste podpora.. levici pa pada. Tako da imajo begunci veliko vlogo pri politični moči...
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.35
+4
adi- temu je pa kriva DESNIČARKA Merklova katera jih vabi v Evropo. Sedaj pa razumi, če lahko. Jaz ne.
adidasler
14. 03. 2016 15.37
-2
@sernibreg - Saj je logično zakaj merklova to dela: pomanjkanje delovne sile ki je v Nemčiji problem oz bila
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.41
+5
adi- pomanjkanje delovne sile v Nemčiji je laž za lase privlečena. Preveri kakšna stopnja brezposelnosti je v Evropi vključno z Balkanskimi državami in tudi Rusijo. Nemčija ne bo nikoli imela toliko delovnih mest kot je nezaposlenih v teh državah.
StrikeOne
14. 03. 2016 15.43
+3
Pa dobro zdaj pa že bluzite! Kaj bi vi zdaj radi insinuirali, da bo desnica izpeljala teroristični napad zato da se meje zaprejo! WTF? Pa to niti ni potrebno ker je več kot preveč teh islamskih teroristov, ki se vsake toliko radi razstreljujejo za svojega alaha kateremu prinašajo čim več civilnih žrtev kot daritev!
prašek
14. 03. 2016 15.44
+1
DAEMONIUM
14. 03. 2016 15.46
+8
Pomanjkanje delovne sile??? Pa mater, valjda ne koplje dva miliona nemcev jarke?? Za ostalo pa itak niso uporabnio, 20 delavcev mehanikov za BMW med milionom niso našli niti enega??? A so mogoče kvantni inžinirji ali kaj?? Naj pridejo Nemci v našo vas s 1000 prebivalci pa jim najdem 20 mehanikov!
StrikeOne
14. 03. 2016 15.50
+6
Delovna sila je samo izgovor zio kapitala , da lahko nadaljuje svojo sužnjelastniško zahodno ekonomijo! Norca se vam delajo javno, namesto, da dvignejo plače domačim vam bodo pripeljali barbarje samo da plačajo še manj! Vi se pa naprej derite pravna evropa, zahod(ja WC), amerikaa... Rusija je problem!
adidasler
14. 03. 2016 15.52
+0
@strikeone .. ko se napad zgodi v Turčiji je normalno da je to zrežirala desnica (Erdogan) v Sloveniji pa kaj takega ni možno?? zkaj ne?? smo tukaj kot en baločnek imuni na bolane ideje.. In kočni rezultat ne bi bil zaprtje meje ampak prevzem oblasti - ne bit ovca pa mislit da se to ne more zgoditi pri nas
DAEMONIUM
14. 03. 2016 15.58
+8
Problem smo prvo sami sebi, le poglejte kaj so počeli z ljudmi, 200 sužnjev iz Bolgarije za 150 eur plače-če so dobili, smo imeli???? Sedaj pa bodo razpravljali, raziskovali...blabla in na koncu ničesar ne bodo dokazali, kot ponavadi, namesto da bi jih v nedeljo (odgovorne) pripeljali na javno potapljanje na Tromostovje v Ljubljano in potopili v Ljubljanico, kot nekoč goljufive peke s tem, da se kletk ne bi več dvignilo!! Samo enkrat bodo to naredili in bo v Sloveniji zavladalo blagostanje in ljudje bodo spet srečni in zadovoljni! Malo karikiram, ampak bistvo pa je v tem, ustrezna, hitra in predvsem zadovoljiva kazen za te izoriscevalne izmecke!!
srebrnibreg
14. 03. 2016 16.02
+1
DAE- druga stvar je, da tega ne bi bilo, če ti delavci za ta denar ne bi bili pripravljeni delati. Takšni pa jemljejo delo našim ljudem.
adidasler
14. 03. 2016 16.03
+0
@daemonium jaz še vedno ne morem verjeti da se ni našel en ki bi enga izkoriščevalskega tajkuna, direktorja al pa politika poslal na oni svet - bi se ostali malo ustrašili in zamislili in bi bila mogoče vidna kakšna sprememba, mogoče..
DAEMONIUM
14. 03. 2016 16.05
+3
ja samo to še vedno ne pomeni da jih izkoriščaš kot sužnje, brez hrane, počitka....Saj naši tudi hodijo v Avstrijo delati pa nihče od njih ne dobi pod 1000 eur, niti eden!!! Pa ne zato, da bi bili avstrijci pošteni, še bolj pokvarjeni so od naših, verjemi k jih poznam, samo imajo tapravo državo, tu je keč! Sicer pa če so na CSD Trbovlje izplačevali socialne prijemke že pokojnim in njihova direktorica danes sedi v parlamentu v SMC stranki (trenutno na bolniški) in jo SMC še celo brani potem veš kakšno moralo imamo in na koga se v takšni državi sploh lahko zaneseš??
srebrnibreg
14. 03. 2016 16.09
+3
Naš bi se vrnil in tam ne bi bil za hlapca. Je pa dejstvo, da bi morali takšnega delodajalca brez sojenja dati vsaj za 20 let v samico.
AlternativeFacts
14. 03. 2016 16.09
+0
Noben, ne levi in ne desni. Profitirali bi sociopati. Ti pa so lahko tako levi kot desni....Primera imaš, enega na Slovaškem, kjer je Fico, ki je baje socialist, slavil ravno zaradi protibegunske retorike....in drugega v Nemčiji, kjer je skrajna desnica slavila enako ravno zaradi proti begunske retorike....Torejali levo, ali desno nima nobene veze.....
DAEMONIUM
14. 03. 2016 16.12
+1
Adidasler, 100% se strinjam in mi je to največja uganka šele potem Bermundski trikotnik in NLP!
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.22
+1
Vedno bolj verjamem napovedim od babe Vange katera je napovedala 3. sv. vojno z začetkom v Siriji.
AlternativeFacts
14. 03. 2016 15.43
+0
A bejž. Kaj pa Nostradamusova napoved, da bo islam zaustavljen na Bosporju?
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.45
+2
Kot, da se zaradi tega ne bi lahko začela.
AlternativeFacts
14. 03. 2016 16.18
-1
Če smo pripravljeni se tolči v imenu vere, potem seveda. Ne bo ne prvič in ne zadnjič.....
prašek
14. 03. 2016 15.17
+5
En lep sončen dan , želim vsem skupaj ! Najbolj me moti, da so Turki napadli drugo državo samo zaradi nepotrjenega suma !
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.21
+6
Pozdravljen prašek. Enkrat sem že napisal, da so ti Turčeki isto kot ISIS in ostajam pri tem.
prašek
14. 03. 2016 15.21
+3
Živjo . Res se je treba vprašat, kdo je hujši !
platon26
14. 03. 2016 15.40
+0
prašek si že pogruntal kaj pomeni izvedba himne ali pesmi?
prašek
14. 03. 2016 15.42
-2
platon ..... Za začetek mi ti povej, kakšna je razlika, če jo igrajo v slovenskem ali v arabskem jeziku! In ne obračaj besed, ki si jih uporabil včeraj !
prašek
14. 03. 2016 15.46
-4
platon26
14. 03. 2016 16.00
-1
Včeraj sem napisal če bodo Rusko himno tudi zaigrali v arabski izvedbi
prašek
14. 03. 2016 16.10
+0
Pa mi pojasni kakšna je razlika v igranju v arabski izvedbi ali pa v ruski izvedbi ruske himne !
prašek
14. 03. 2016 16.11
+0
Poudarek je na : igranje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prašek
14. 03. 2016 16.11
+0
AlternativeFacts
14. 03. 2016 16.41
-1
Enim je težko razločiti med igranjem in petjem. Nič zato, bistvo da se razumemo. Besedilo himne se ne prevaja, še manj pa poje v tujem jeziku....
Antired
14. 03. 2016 15.17
+2
Ne maram Turkov, ne maram komunistov.... dober rezultat.
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.19
+3
Hvala, ker si nam povedal nekaj novega. Do sedaj namreč nismo vedeli, da so Turki komunisti.
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 15.19
-1
Bolj od komunistov sovražim le ... anti-komuniste. STOP fašizmu
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.19
+1
Kako je pa kaj s tistimi spreobrnjenimi komunisti?
Degnar
14. 03. 2016 15.14
+3
Ste vedeli da je glavni preiskovalec Francoskega pokola Helric Fredou, naredil samomor med preiskavo dogodkov s službeno pištolo na delovnem mestu? Obdukcije ni bilo ker se je baje zaradi depresije ;) samo za info...le na kaj je naletel...?
User1063544
14. 03. 2016 15.07
+5
In prižgala se je ena velika rdeča luč ki utripa : FALSE FLAG!!!! FALSE FLAG!!! FALSE FLAG!!! Tem Turkom ni za verjet niti promile tega kar spustijo v javnost. Želja da se Otomanska dinastija prebudi je še kako močna in da bi Sultan Erdogan Han zavladal svoji Turčiji... Bolano.... Celi svet ve da gre za vojne željnega psihopata ki se ga ne da pomiriti. Pa nihče ne ukrepa.... le zakaj... Zanimiv je ta naš svet... ja... To kar dela Turčija... je: bombardiraj, strelaj uniči... en od njih je ziher terorist.
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 15.03
-5
Mislim, da smo pa itak vsi mi, navadni ljudje, Slovenci, Hrvati, Srbi, Sirijci, Turki, Kurdi, Švedi, Švicarji, Francozi, Američani, Rusi..., žrtve kapitala. 14-letni Sirijec pa že ne more biti kriv za to, da je v Sloveniji 300.000 revežev. To je krivda te naše SLOVENSKE politike, ki znižuje davke na dobičke, na kapital, na kapitalske rente, dividende, na enormne plače. Sirijski begunci že ne morejo biti krivi za to, da upokojenec z borno pokojnino ne more preživeti, da revni Slovenci nimajo za kruh, za vrečko makaronov. To je krivda NAŠIH politikov. Od njih, od slovenskih politikov, ne zahtevamo višjih plač, obdavčitve kapitala, kar je po svoje NORO, ampak da postavljajo žične ograje. In da nas "branijo" pred Sirijci. A ni to malo-umno, da pustimo, da tako manipulirajo z nami. Ker nam vsiljujejo svoj namišljeni strah, da ne moremo razmišljati s svojo glavo.
srebrnibreg
14. 03. 2016 15.18
+3
Kaj ima Slovenska politika s tem pokolom v Ankari?
trdovrat
14. 03. 2016 15.18
+2
Za revščino smo si krivi izključno in edino SAMI !!!!!! Dokler se (nas) delimo-jo na naše, vaše, bele, zelene, rdeče, in ne vem kaj še vse, nam nobeden ne more pomagati! V istem čolnu se na vse pretege trudimo veslati vsak v svojo smer, navigatorji se nam pa smejejo iz oddaljenih otokov, do koder sploh ne moremo priti!
vetlan
14. 03. 2016 15.38
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 17.17
-1
srebrni, veliko, smo del EU in zveze NATO in kot člani teh organizacij del te hinavske politike, ki izraža solidarnost z Erdoganom, naročnikom smrtonosnih terorističnih akcij po turških mestih, namesto da bi slovenska politika obsodila napad na Kurde in obsodila Erdogana in zahtevala, da se tuški veleposlaniki umaknejo iz držav članic EU.
tone7
14. 03. 2016 15.03
+1
Težko verjamem da ISIS podpira tako malo Turkov. Erdogan je z lahkoto zmagal na volitvah pred kratkim, kar pomeni, da ga podpira večina Turkov, ne glede na to, da ima izredno brutalen odnos do Kurdov. Beguncem v Turčiji ni dovoljeno da se prosto sprehajajo po mestih. Zelo malo sredstev jim namenijo za pomoč, ne glede na to, da so že dobili finančna sredstva iz Evrope in milijarde so jim zopet obljubljene. Tako, da pravljicam, kako je Turški narod proti muslimanskim ekstremistom, zelo težko verjamem
StrikeOne
14. 03. 2016 15.40
Da pobija Kurde ima še večjo podporo dajte samo poglejte kake bolane pišejo ti turki in to brez strahu pred pregonom ker je država ista kot oni!
Mirkoca
14. 03. 2016 14.19
+5
Upam, da niso izbrali kakšno hudo 22 letnico. Ker pri teh letih žrtvovat ženske je pa totalno bedno..
srebrnibreg
14. 03. 2016 14.27
+9
Tem tam dol ženska ne pomeni nič in tudi otrok ne.
LuckyBastardo
14. 03. 2016 14.08
+12
tudi na Avstrijskih novicah so komentarji podobni našim. "turki lepo ste to zrežirali. Celem svetu je jasno da Zda podpihuje vse te vojne ker od tega živi.
adidasler
14. 03. 2016 13.50
+16
kot musliman, rojen v Slo imam na vsa ta dogajanja nekoliko drugačen pogled.. Dejstvo je da Turčija že desetletja izvaja genocid nad kurdsko manjšino, ki ni tako majhna (cca 25 mio skupaj), za kar ni opravičila oz bi bilo edino možno opravičilo formiranje države Kurdistran ali pa vsak večja avtonomna pravica te regija in konec zatiranja. Me pa jezi da ima za vsako potezo na Bližnjem vzhodu prste vmes ZDA. Kot so nekateri spodaj omenili je EU marioneta ZDA. Države kot so Izrael in Turčija izvajajo represijo in poboje nad manjšino (Kurdi, Palestinci). Skrajno pa me razbesni (ne)dejavnost medijev. Če bi se tak napad zgodil v zahodni Evropi bi imeli tam že poročevalsko ekipo ki bi vsako dogajanje posnela - tako pa ker je v Turčiji koga briga. Ne pozabit - ne glede na zunanjo in notranjo politično umešanost Turčije - v napadu je umrlo 37 nedolžnih, vendar nihče ne piše "je suis Ankara" - zahodno medijska dvoličnost. Sem proti vojni v Siriji in ostalih državah Bližnjega vzhoda, goreč nasprotnik ISIS-a in ostalih skrajnih skupin (tudi skrajnih desničarskih), vendar Evropa ne bi smela napade v Parizu obsodit in poveličat več kot ta v Ankari oz Istanbulu pred meseci. Vsi skupaj smo na tem svetu, danes Ankara čez čas ne vem.. Ljubljana :(
StrikeOne
14. 03. 2016 13.54
+11
Ko prebereš, da skoraj 40% Turkov podpira ISIS, ter seveda očitno njihov sultan katerega sin trguje z nafto in orožjem z njimi... Ko vidimo kakšna g... so pol se ne čudi pomanjkanju obsodb ali solidarnosti!!!
adidasler
14. 03. 2016 13.59
+5
vrjemi mi da 40% turkov ne podpira ISIS-a. Kaj se dogaja na gospodarksem nivoju kar mi ne vemo je drugo. Turški narod si pa želi živeti v miru tako kot ti in jaz. Delež turkov ki bi podpiralo tako primitivno skupino je isti kot na Balkanu. Problem Turčije so Kurdi ki so bili pred ISIS-om in bodo še dolgo po ISIS-u. Turčija je močna država - pesti jo problem ker ne priznavajo Kurdov. Ko bo to vpršanje rešila bo zanje bolje.
StrikeOne
14. 03. 2016 14.02
+1
vetlan
14. 03. 2016 14.02
+1
adidasler, vseveda ne enačimo turško vlado in politiko s Turškim narodom, vsaj normalni tega ne delamo
vetlan
14. 03. 2016 14.05
+0
StrikeOne, anketam nikoli ne verjamem, žal
StrikeOne
14. 03. 2016 14.05
+4
Ja kako ne, kaki normalni? Ko pa so Srbe vsi enačili z slobotom, pa četniki pa morilci in ne vem kaj še pa je bilo čisto ok tudi za cnn, tudi za baje humanitarne org.. a zdaj pa naenkrat ne bi smeli tega al kako? Ja enačim turško g... s tem ker jih več kot 40% države kaže pozitivne občutke ali simpatije do ISIS! Se je treba še kaj tu finega delati mogoče? Da vam ne bo puder dol pado!
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 14.07
+2
adidasler, hvala za mnenje. Odlično napisano. Se popolnoma strinjam. Čeprav je Istanbul
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 14.11
Čeprav je Istanbul oddaljen od Ljubljane toliko kot denimo
vetlan
14. 03. 2016 14.14
+3
StrikeOne, osebno res nikoli ne enačim CELOTNEGA naroda z vlado, tudi nisem enačil vseh Srbov s slobotom ... tudi konkretnega človeka sodim po njegovih dejanjih ne glede na vero, narodnost itd.
vetlan
14. 03. 2016 14.17
+1
nisem nacionalist niti približno, imam ogromno prijateljev različnih narodnosti po celem svetu, črnih, rumenih, belih ...
StrikeOne
14. 03. 2016 14.24
-2
Pa kdo govori o tebi ego freak? Kaj me brigajo tvoji kolegi to ne spremeni dejstev umazanih dejstev!
vetlan
14. 03. 2016 14.25
+3
dobro, umikam besedo normalni, če ti je tako razburila, in seveda lahko pričakuješ, da vleče malo na turško stran, mogoče je to njegov narod, in njegovi bližnji, prijatelji mislijo tako kot on, seveda to ni objektivno, vendar anketa tudi ni objektivna
StrikeOne
14. 03. 2016 14.27
+0
Eh on vleče na turško stran ker je poturica, sej si slišal že za poturica gori od turčina! Sprejemam, da so normalni muslimani ne me narobe razumet, samo ne podpiram pranja terorističnih podpornikov! Turčija kar je sejala to žanje!
vetlan
14. 03. 2016 14.27
+2
StrikeOne, zanima me, kako deluje deluje naša vlada navzven. se z vsem strinjaš? In če se ne strinjaš, kaj boš naredil?
vetlan
14. 03. 2016 14.28
+2
vse je možno, vendar mislim, da je napisal iskreno
StrikeOne
14. 03. 2016 14.29
+2
Sej je iskreno in vidim, da je normalen človek samo me moti ko takoj za tem nastopi obramba teh kao ehh pa sej niso taki eehh KI PA!!!!
vetlan
14. 03. 2016 14.33
+2
mislim, da moj odnos do turške politike ti je jasen, če bereš moje komentarje
StrikeOne
14. 03. 2016 14.37
+2
Ti si me zmotil s tistim blabla humano kaj je prav kaj ne... sej pravim, ko so pa vsi brutalno to Srbom počeli kar celoten narod ozmerjali ravno taki kot on..po javnih tv pa nobenih obsodb, nobenih poštenih moralnih kot se ti zdaj našel. Torej DVOLIČNOST da ji ni para. In vse pride enkrat okrog! Zdaj pa moralizira ko se gre za njegove turčine!
Von_Clausewitz
14. 03. 2016 14.49
+0
platon26
14. 03. 2016 14.50
+5
Nisem vedel da se musliman ali pa kristjan rodiš! Po navadi te krstijo torej se ne odločiš zavestno!
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 15.11
+3
adidasler
14. 03. 2016 15.13
+0
@platon26 - jaz sem se rodil, zate ne vem - si mogoče z neba padel? vera mi je sicer dana od staršev če mi ne bi bila všeč bi jo zamenjal kar ni prepovedano - se ti ne zdi?
adidasler
14. 03. 2016 15.13
-1
@Strikeone - ne vem zakaj žalitev? poturica? Sicer če boš lepo prebral moj komentar boš dojel da to kar dela Turška vlada obsojam tako kot sem obsojal vlado Slobota, ki se je v naši regiji ne bo smelo in tudi ne bo pozabilo - v vsakem primeru gre za izvajanjem genocida nad drugim narodom. Jaz pa sem izrecno napisal da je Turčija močna in razvita država - veliko jih je tudi proti vstopu v EU saj jim gre na samo zelo dobro - kot narod pa niso neumni da bi podpirali destabilizacijo regije - kar dela ameriški proizvod - ISIS.
StrikeOne
14. 03. 2016 15.39
+5
Kot prvo sem napisal da si normalen človek, poturica je letelo na dejstvo da so tvoji sorojaki neverjeten strup pljuvali in še dan danes pljuvajo bolano sovraštvo in fašizem a je to vse ok ko se gre za Srbe. Tu se vam ne vklopi kao moralna lampica. Celoten narod je bil etiketiran po slobotu brez slabe vesti, ali še za hujše ravno si priznal da si bil med njimi torej sem imel prav! Ko se pa gre za turke in ostale islamiste pa avtomatsko obramba aaaa niso vsi taki... to mi je jasno brez tebe, je pa večina takih!
platon26
14. 03. 2016 15.42
+5
Rodil si se kot človek, drugo naj ne bi bilo pomembno no za ovce kot si ti očitno je, da se predalčkate!