Tujina

Trump deležen kritik zaradi popustljivosti do voditelja Severne Koreje

Washington, 01. 03. 2019 08.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
A.K. / STA
Komentarji
59

Ameriški predsednik Donald Trump je po srečanju s severnokorejskim voditeljem Kim Džong Unom dejal, da je verjel sogovorniku, da ni bil vpleten v mučenje ameriškega študenta Otta Warmbierja, ki je predlani umrl kmalu po izpustitvi iz zapora in vrnitvi v ZDA. Izjave so sprožile ogorčenje med ameriškimi demokratskimi in tudi republikanskimi kongresniki.

Trump je v četrtek po vrhu v Hanoju dejal, da verjame Kimu. "Dejal mi je, da ni o tem nič vedel, in jaz ga bom držal za besedo," je povedal ameriški predsednik.

Ameriški predsednik Donald Trump je po srečanju s severnokorejskim voditeljem Kim Džong Unom dejal, da je verjel sogovorniku, da ni imel nič z mučenjem ameriškega študenta Otta Warmbierja.
Ameriški predsednik Donald Trump je po srečanju s severnokorejskim voditeljem Kim Džong Unom dejal, da je verjel sogovorniku, da ni imel nič z mučenjem ameriškega študenta Otta Warmbierja. FOTO: AP

"Kar se je zgodilo, je grozno," je dodal o smrti ameriškega študenta, ki so ga v Severni Koreji aretirali marca 2016.

A je prepričan, da so višji predstavniki Severne Koreje vedeli za mučenje. "Velika država, veliko ljudi. In v teh zaporih in v teh taboriščih je veliko ljudi," je dodal ter s tem namignil, da Kim verjetno ne ve za vse zapornike v svoji državi.

Ameriški kongresniki tako iz vrst demokratov kot republikancev so ogorčeni, da je Trump verjel na besedo Kimu.

"Diktatorji tega sveta so dobili sporočilo: Lahko si dovolite vse, če se boste potem zlagali Donaldu Trumpu."
"Diktatorji tega sveta so dobili sporočilo: Lahko si dovolite vse, če se boste potem zlagali Donaldu Trumpu." FOTO: AP

Demokrati: Trump verjame lažnivim avtokratom

Republikanski senator iz Ohia Rob Portman je sporočil, da se morajo Warmbierja spominjati in ne smejo nikoli dovoliti, da se pozabi to, kar je Severna Koreja storila.

Demokratski senator iz Ohia Sherrod Brown pa je sporočil, da je Trump znova dokazal, da verjame lažnivim avtokratom.

"Nikoli se ne bi smel srečati z diktatorjem Severne Koreje brez omembe Otta Warmbierja in brez omembe človekovih pravic. Predsednik Bush bi to storil, predsednik Clinton je to storil, predsednik Obama je to storil, predsednik Reagan je to storil in ... to je žalostno," je sporočil demokrat iz Warmbierjeve domače države.

Predsednik odbora za obveščevalne zadeve v predstavniškem domu, demokrat Adam Schiff, pa je izjave Trumpa označil za grozovite. "Diktatorji tega sveta so dobili sporočilo: Lahko si dovolite vse, če se boste potem zlagali Donaldu Trumpu," je zapisal na Twitterju.

Warmbierjeva družina ni želela komentirati Trumpove izjave v Hanoju po vrhu s Kimom.

Trump je v ZDA sprožil ogorčenje, ko je dejal, da verjame ruskemu predsedniku Vladimirju Putinu, ko je ta zanikal, da bi se vpletal v volitve 2016. Podobno je storil tudi po umoru novinarja Džamala Hašokdžija, za katerega je po mnenju ameriških obveščevalcev kriv savdski prestolonaslednik Mohamed bin Salman.

Warmbier je kot turist obiskal Severno Korejo, ko so ga marca 2016 aretirali in obsodili na 15 let prisilnega dela zaradi domnevne kraje propagandnega plakata. V zaporu oziroma taborišču so ga potem – glede na poškodbe, s katerimi se je vrnil v ZDA – hudo mučili.

Za posledicami mučenja je umrl junija 2017, kmalu, potem ko ga je severnokorejski režim izpustil iz zapora v znamenje dobre volje ob ohlajanju pregrete retorike med predsednikom ZDA Donaldom Trumpom in severnokorejskim voditeljem Kim Džong Unom.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Melaj
02. 03. 2019 07.57
+4
Zanimivo je, kako se prikazuje ljudem nekaj, kot nevarno...prava nevarnost pa preti za vogalom. Trump počne, je počel in bo počel traparije. Zato je bil izvoljen. In ne po volji Rusije, ampak kar resničnih voditeljev ZDA. In to niso bogataši tipa Trump, Bill, Šejki in tako naprej. Milijarderji so orodje, ki ga nekdo potrebuje. Ko jih ne bojo potrebovali toliko, se bo njihovo število zmanjševalo. Zelo me moti, ko se omenja državo ali države, ki imajo nuklearno orožje kot velike grožnje. 94 procentov ga imata ZDA in Rusija. Edini imata to moč, da ga plasirata kamorkoli na svetu. Pakistan, Indija, Kitajska, Iran,...ga imajo zaradi ravnovesja v regiji..saj bi sicer tam divjale dolgoletne vojne. Tajne službe so strokovnjaki za delanje konfliktov. Verjamem, da ga znajo sprožiti tudi med Indijo in Kitajsko..pufff..pa padeta dve velesili. Pa še Pakistan zraven. Toliko o moči. Močni bojo dokler ne zažulijo tam, kjer ne smejo. Pa sej vedo, kje ne smejo. Svet naj se raje boji tistega, ki bo tem omenjenim velesilam v prihodnje elegantno ukradel en ali dva kosa nuklearnega orožja. In ga poslal nekam, kamor bo bolelo. To je tisti, ki se ga moremo bati..Ne Kim. Paziti moramo na to. Največji problem tega sveta pa je demografija in okolje. Bojim se za tiste, ki se bojo po tej zemlji sprehajali leta 2100. Vsi govorimo o velikem porastu prebivalstva..je kdo pomislil tudi na padec, ki sledi? Dve velika ekstrema, ki ju še nismo doživeli. Čez 10 let bomo že videli rezultate podobnega..sicer manjše, pa vendar. Kitajke so leta 1970 rojevale 6 otrok, danes jih 1.5. Katastrofa bo, ko bo upokojencev več, kot vseh ostalih. In po njihovi smrti praznina. EU se je s tem soočila in se še vedno..vendar bolj postopno. Kitajci padajo v prepad. Razen, če se bojo odprli..naj vprašajo gospo Merkelj, kako se to dela. Mogoče ima pa Orban boljši nasvet? Zanimivo..nihče pa nima prave in razumne rešitve. Ravnovesje naj je ohranjalo do danes..to je nuja tudi za prihodnost. In se omejevati na naš planet..ni dovolj. Človek je medplanetarno bitje. Če svoj potencial ne izkoristimo in odidemo tudi drugam..bomo izumrli. Zakaj..ker smo radovedni in prav to nas je pripeljalo do tu..Sedaj smo pred novo odločitvijo..in izbrati bo treba. Naši predniki so izbrali pot iz Afrike po vsem svetu..do konca. Zdaj smo na koncu in moremo naprej. Ne pravim, da bi človek moral zapustiti našo zemljo..samo drugam naj se še ozre.
antilevi?ar
02. 03. 2019 15.36
-2
Tvoje razmišljan je je,.vsaj zmedeno, če ne popolnoma, da ne rečem neumno.
+6
Ha ha ha lažnivi Trump je hotel prevarati Kima vendar mu ni uspelo. Bravo Kim.
Kollerik
01. 03. 2019 20.45
+2
Medtem, ko se svet utaplja v čedalje večjih problemih uničevanja narave, podnebnih sprememb, naraščanja prebivalstva, se tu nekateri ukvarjajo z dvema do kraja narcisoidnima osebkoma.
papi1
01. 03. 2019 18.04
-4
Jaz bi buhteljna nabrcal, rad bi hrano za svoje ljudsto, mimogrede, zase jo ima po videzu sodeč kar dovolj,on bi se pa še kar igral z nuklearnimi izstrelki in grozil vsakemu, ki se mu ne klanja.
+3
Očitno ne družuš z resnico tvoj opis je za vse Amerišje predsednike zadnjih 225 let vendar si še pozabil dodat najorej lažejo nato ubijajo nato pokradejo!
Zmaga Ukrajini.......
01. 03. 2019 14.29
+6
Glede pogovorov o razorožitvi pa tokrat vendarle vidim "pozitivno sled" Trumpovega predsednikovanja. Vsekakor je to, da sta se s Kimom že večkrat srečala, napredek (in tudi precejšnje presenečenje, glede na to, kako otročje sta se zmerjala po medijih). In čeprav je do podpisa kakšnega sporazuma še zelo, zelo dolga pot, je treba ta njegov namen pozdravit. Ampak glej ga šment, ko pa je neposredno kriv, da je prenehal "jedrski" sporazum z Rusijo. Kar z rokami naredi, z ritjo podre. Skratka, suma-sumarum, bolj malo koristi od njega.
nightifly
01. 03. 2019 15.09
+8
Comanchee , nic ni tako strasnega zaradi odpovedi sporazuma . Tako ali tako bi ga bilo treba up-datetati in k temu bi morale pristopiti tudi druge drzave .Recimo Kitajci so vedno samo tiho in gredo cisto svojo pot -malo po komunisticno ,zelo po kapitalisticno z enormnim izkoriscanjem ljudi pri delu ,,,samo zato ,da pridejo cimprej do visjega tehnolos. razvoja ,ne glede kaksno ceno bodo placali ljudje . Veliko stvari je ,ki ne veljajo v svetu , so kriminalne , pa jih ne vidimo . Ste pa eden redkih ,ki vidite nekaj pozitivnega v nameri Trumpa ,da -tudi sam upam - bi ,ali da bo naredil kaj pozitivnega za svet . Treba se je zavedati ,da mora nasa evropska kultura in nacin zivljenja tudi ohraniti vse to ,ker je pritisk tretjega sveta sem gor vedno vecji , in ko bo val enormen ,se ga ne bo dalo ustaviti . Torej , misel naj gre tudi dva dni naprej ,ne samo ozko -danes . Treba pa je vedeti ,da je Trump dober pogajalec ...in se z njim kar strinjam , ko rece , da je ena od pravih potez tudi -walk away . +,,,, ali z drugimi besedami , pusti onemu naj se umiri in naj razmisli vse opcije ....kot tudi , ponudi mu izhod ,da ne izgubi obraza doma .Vse to je Art diplomacije ,pa tudi ´´ksefta ´´ .
nightifly
01. 03. 2019 15.20
+6
Pa se to sem izpustil ---vloga UE .....Evropa ima zame katastrofalno zunanjo politiko - in notranjo . Zato nimajo kaj gobcati ,ce mora amerikanec spet resevati neke probleme nekje drugje ,pa tudi v sami evropi .Saj jim je Trump cisto direktno v fris povedal ,da naj zacno skrbeti z svojo rit ,oz.obrambo . In prav ima . Entiteta ,ki ima cez 500 mio ljudi , se prakticno ne more zmeniti okoli nicesar . Pol Evrope je zgradilo zid in odreklo podporo beguncem ,pol jih je pa sprejelo ali vsaj poskrbelo za njih do koncne resitve . Torej !!! Za to , da je Trump sploh tam dol je zasluga ´´cudnega ´´ kosarkarja ,Amerikanca in Svicarjev ,ki so prvi kot drzava stopili v kontakt z Kim Unom in zaceli plesti mrezo stikov med Korejo in Trumpom. To je super . In vsi vemo ,da bo to dolgotrajen proces . Toda tu ne more popustiti samo Korejec . Kaj pa Pakistan , Indija ,Iran , in ostali ,ki imajo nuklearne kapacitete ? Nekdo jih lahko ima , nekdo pa ne ? Vazno, da se pogovarjajo in ne mecejo bomb . Nobelov nagrajenec Abama je to pocel indirektno . In njegovi predhodniki .Trump se ni nic sesul , zakaj potem demokrati (ki to niso ) v Ameriki zganjajo tak cirkus in ga hocejo vsaj odstraniti ,ce ne se kaj drugega .
Zmaga Ukrajini.......
01. 03. 2019 16.12
+3
nightifly... se strinjam, vendar le delno. Vsekakor bi bilo potrebno jedrski sporazum posodobiti in razširiti. Ampak način, na kakršnega se je lotil to početi Trump, je po mojem napačen. Ker poanta je v tem, da podpis enega takšnega sporazuma terja ogromno napora, časa in sredstev. Zato bi ga bilo definitivno potrebno nadgraditi (tako kot nadgradiš hišo - ne podreš celotne hiše zato, ker bi si rad nadzidal še eno nadstropje in dvignil streho, kajne?) in vključiti tudi ostale akterje (predvsem Kitajsko. Mimogrede, Kitajska in njen predsednik mi izgledata kot nek dobrodušni (a precej nevaren) medo, ki se mirno pase po gozdu, medtem ko je okrog njega cel fight. On pa si misli – vi se kar garbajte, jaz pa bom v miru rasel). Po drugi strani je pa evropska izkušnja z Rusijo takšna, da je bolje, da jo držiš, ko jo imaš enkrat v roki, kot pa da jo spustiš. Iz tega razloga je tudi še niso zbrcali ven iz Sveta Evrope, ker je stalna kršiteljica človekovih pravic in bi po pravilih "igre" morala že davno izpasti. Vendar je politika SE taka, da je bolje, da malce "potrpijo", medtem ko se Rusija postopoma (po malem) s svojo politiko približuje evropski smeri, kot pa da jo vržejo ven, kjer bo spet kot popoln "free-rider harala po svoje" (zato je ta Trumpov korak preprosto odstopiti od pogodbe, po mojem nepremišljen, ker je iz kletke spustil medveda). Kar pa se tiče samega srečanja KIM-TRUM in »walk away«, pa mislim, da nihče ni pričakoval, da bosta že kar takoj podpisala pogodbo. To je nerealno, po drugi strani morajo pa tudi kavbojci sami stopiti korak nazaj, ker je jasno, da se Kim kar tako ne bo vdal. Sploh zato, ker je cel svet na primeru Iraka videl, kako zgleda, če se pogodi z Ameriko in se razoroži. Te napake Kim gotovo ne bo storil, pa čeprav za ceno sankcij. Kar pa se tiče politike EU, pa tudi mene zelo jezi, da se ne uspemo poenotiti in imeti skupno zunanjo politiko. Šele ko bomo prerasli te otroške bolezni kot so Višegrajci z Orbanom na čelu, ter radikalna desnica z Marine Le Pen v Franciji, Salvinijem v Italiji, Brexitom, itd., ter če ne bomo razpadli, bi bili lahko naj, naj supersila na svetu. Tako v vojaškem, kot v finančnem smislu (v slednjem že itak smo). Ker pa smo zaspali in postali tako »samozadostni«, imamo zato probleme. Zadnjič je nek EU politik rekel, da Evropejce ne zanima oborožitev, pa zunanja politika in migranti, itd., pač pa smoothieji, pa kam bomo šli za vikend v kakšen welness, kako bomo uredili ultra moderno mobilnost, kje je kakšen dober koncert, ipd., kar je pravzaprav res. In v svojem pacifističnem in »ultra naprednem« načinu smo pozabili, da je miselnost preostalega sveta okrog nas še vedno taka kot pred 30 ali 50 leti. Torej smo se znašli v kar »resni« situaciji.
nightifly
01. 03. 2019 18.11
+0
Comanchee ,,,,se kar podpisem pod to pisanje ... bi se nekaj dodal ,drugic ,ampak samo kot razsiritev ,ne pa vsebinski popravek !!!! +++++
Zmaga Ukrajini.......
01. 03. 2019 14.22
+8
Ko kavbojci cvilijo o »človekovih pravicah«, se pa vse neha. Morda bi jih bilo potrebno spomniti na njihovo spoštovanje človekovih pravic v svojih zgradbah kot so: Salt Pit (Afganistan), Camp 7 (Guantanamo), Penny Lane (Guantanamo. Ta je sicer »luksuzen« in namenjen »prevzgoji« teroristov, ki so priznali svoja dejanja in se »urijo« za dvojne agente), Diego Garcia (britanski!!! otok v Indijskem oceanu), Abu Ghraib, Camp Bucca, Camp Cropper (vsi trije v Iraku), itd. Žal mi je fanta, ampak nekdo bi jim moral razložiti, da preostali svet ni »Amerika« in če že ne preprečiti izlet v Severno Korejo, vsaj dobro poučiti o stanju, ki vlada tam. Pred leti se spomnim podobnega primera – spet ameriški študent,… in spet alkohol,… nekje v Maleziji,… ko je ponoči razgrajal in skakal po avtomobilih. Zaradi objestnosti so ga obsodili na ne vem koliko udarcev z gorjačo in spet so se kavbojci zgražali, diplomacija je pa pregorevala. Skratka nima smisla cvilit o nespoštovanju človekih pravic in obtoževat drugo državo, ob tem imaš pa sam verjetno še največ »masla na glavi«.
User1538643
01. 03. 2019 13.32
+1
Kot kaže, je Kimči v boljšem položaju pri Dončiju kot NATO in EU...?
slovenc59
01. 03. 2019 13.22
+4
Ma isto je to anje, sam druga embalaža. Pokvarjena sta oba, vsak na svojem kurniku. Pa trumpi še po drugih kurnikih dela zgago in opustošenje. Vse je to holywood tale srečanja ! Sicer pa se gre amerom samo za to, da bi mu kaj prodali, to je trumpi, komercialist ZDA. Če pa Korejc ne bo hotel kupiti, bodo pa sankcije ! Tak recept ima DT.
Zvezda3000
01. 03. 2019 12.37
+9
On je trmast samo ce gre za njegove lastne interese. Itak mu visi za S Korejo in vse sporazume
nightifly
01. 03. 2019 12.31
+18
Ze od lani spremljam debate o tem ,da se je Trump odlocil za pogajanja s tem takoimen . diktatorjem Koreje in ne za ultimativni pristop s prisilo in groznjami .Ze takrat so ga raztrgali demokrati . No , najvecji korak je ze veliko nazaj storil Denis Rodman ,ki je prvi imel re Jajca , da si je upal narediti ta korak ,in je pri vseh levih naletel na odboj . Vsi predsedniki in ´´ mojstri diplomatskih vescin´´ , vsaj za take so se imeli, so pri druzini Korejcev pogrnili ,in to z vsemi svojimi miliardami in atomskimi bombami . Pogrnili so vsepovsod .V imenu demokracije so sesuli pol sveta , tricetrt sveta pa je dandanes na robu lakote , in v begu pred to , terorjem i n religioznimi vojnami oz .vojnami za dobicek . Kaj sta naredila Clintona v 30 letih ,kaj Bushi , kaj Obama ,,,, pa se kaksnega evropskega majstra lahko damo zraven . In po novem tudi ,kar mi je zelo zal reci -Slovenijo , ker je sla v Nato in mora izpolnjevati ukaze sefov iz Berlina ,Bruslja ,Strasbourga, Pariza etc etc ..... in slui samo kot kanon futr . No, ne glde ce sem tradicionalno na levi , nikakor pa nikoli v nobeni stranki , toda dokler bom lahko ,in to do svoje smrti ,bom razmisljal s svojo glavo in to tudi napisal . Me sploh ne zanima ,ce je komu to vsec . Dobra drzava se gradi na treznih in ponosnih ljudeh ,ne pa ritoliznikih . Zato danes pravim , da mi je vsec , ker Trum ne nastopa toliko iz pozicije moci ampak skusa resiti stvari s pogajanji .
Luther
01. 03. 2019 12.47
-1
Kot vsak ima Trump verjetno kakšno dobro lastnost. Vendar premalo, da bi bil voditelj t.i. ''svobodnega'' sveta. Upam, da ga bodo porazili na naslednjih volitvah. Definitivno bo njegovo vodenje vplivalo na vse prihodnje ameriške administracije tako republikanske kot demokratske.
Nabru3
01. 03. 2019 13.14
+2
@Luther, daj vzemi list papirja, v kolone vpiši Bush, Klinton, Obama in trump, ter začni pisat dobre in slabe poteze vseh teh. Good luck. Prosim objavi.
Luther
01. 03. 2019 13.26
+4
Kot vsak imajo Bush, Clinton, Obama tudi kakkšno dobro lastnost, vendar premalo da bi bili voditelji t.i. ''svobodnega'' sveta. Upam, da takih ne bodo več volili, ker nihče od naštetih ni naredil kaj posebej dobrega. Trump pa je nevaren, ker nete preveč sporov (trgovinske vojne) in se vmešava v politiko drugih držav. Mali Kim, nikoli ni bil nevarnost za mir na Zemlji. Mali Kim ne vsiljuje in diktira politiko drugim državam. Želi le, da ga pustijo na miru na njegovem ''posestvu''. Če bi ogrožal mir, bi ga prvi ustavili Kitajci. Trump hodi tja brezuspešno, samo za to, da si nabija politične točke. Za svetovni mir je zelo nevaren Trump.
Nabru3
01. 03. 2019 13.31
+1
@Luther, bluziš. Naredi si razpredelnico. Pa o kakšnem svobodnem svetu govoriš? Za svobodo nekoga, je vedno v zgodovini bila potrebna vojna ali trpljenje drugega. Jing-jang princip. Daj prst iz ust in nehaj sesat.
nightifly
01. 03. 2019 13.48
+3
Nabruuuuu , preklemano , tocno to sem zelel napisati Luther-u . Naj prvo dobro prebere kaj je kdo od predhodnikov Trumpa naredil za ta svet oz .dolocene narode .
Luther
01. 03. 2019 14.05
+4
Nightifly, enkrat sem ti že napisal, da zelo cenim tvoje skoraj vedno dobro mnenje o zadevah. Moje mnenje je, da so vsi ZDA predsedniki gledali in ščitili koristi ZDA in nikogar drugega. Trump to dela še bolj izrazito in radikalno. Iz zgodovine je dokazano, da so vse trgovinske vojne vodile v oborožene vojne. Naj mi kdo pove, kaj je Trump naredil tako dobrega za Zemljo. To igračkanje s Kimom, služi samo njemu. Za zemljo ne pomeni popolnoma nič. Kim nikoli ne bi sprožil neke vojne. Dobro ve, da bi jo izgubil. Kim se je šolal v Švici in dobro pozna razmere na Zemlji. Trenutno je na sveti preko 40 vojnih žarišč. V večino so vmešane ZDA. Morda pride do še ene vojne (Venezuela), samo zaradi nafte. Maduro je slab predsednik (bolj krepkega izraza tu ne smem uporabiti - administrator ne pusti), vendar naj sami Venezuelanci opravijo z njim, tako kot bodo S. Korejci s Kimom ali njegovimi nasledniki. Zdaj pa, naj mi kdo naredi razpredelnico Trumpovih dobrih del pomembnih za neameričane.
nightifly
01. 03. 2019 14.47
Luther ,,,,, no , nekaj mi je vsec ..... skoraj v celoti delim vase mnenje . Tudi glede Madura ,pa ne samo njega ,vse oblastne strukture ,ki si najverjetneje mastijo prste s profiti . Venezuela je po zalogah 4.drzavaa sveta- in zivotarijo . Sramota ...... No ,ostane spet ta Trump . Kaj je naredil za neamericane ? Mislim,da ste cisto dobro razgledan in zelo dobro veste kaj je naredil v kratkem casu na oblasti . Glede predhodnokov sem pa tudi ze veckrat napisal ,,,,njihovi rezultati so zelovidni --rusevine in unicene drzave . So to demokrati ? Ne bi rekel . Oz . trdim , da so samo za v arest . Mislim,da se boste s tem strinjal , ker drugace ne more biti . Zdaj pa se se vprasajmo ---kdo so tisti ,ki obtozujejo Trumpa mehkosti do Kim una ? Zakaj to trdijo ? Zakaj se takoj oprimejo najtrse linije,ki prinasa samo opustosenje in gorje , smrt .
Kliko7
01. 03. 2019 12.27
+1
ga bo Mely zbrcala
nightifly
01. 03. 2019 12.09
+9
O tem ,kako podlo je dejanje neoliberalcev ,da opravi ´´hearing ´´ Cohena tocno na datum srecanja Trumpa z Kim -un om . Na vsak nacin so zeleli oslabiti Trumpa oz .njegovo pogajalsko linijo . Mogoce so celo uspeli ,ker se srecanje ni koncalo po pricakovanjih . Zanimivo ,da ljudje o tem tu kar molcijo . Da neoliberalni ´´demokrati´´ ponovno poklicejo na zaslisanje pod prisego Cohena ,ki je pod prisego ze lagal in za to bil obsojen , ter bo kmalu v zaporu , nikogar niti ne pretrese in zanima . Vazno ,da izkoristijo tega obsojenca za to ,da ga dodatno potunkajo v nameri ,da predsednika cimbolj umaze in diskreditira . No , vceraj se je Cohen spet zapletel ,lagal pod prisego in ce bo vse po sreci , bo dobil se nekaj let .
Mauzahecmauzares
01. 03. 2019 12.57
-2
nightifly
01. 03. 2019 11.57
+1
Mickey Bergman je bil pogajalec pri izpustitvi Warmbierja ......zakaj nihce vsaj ne gre pogledati kaj ta clovek pravi o njegovi izpustitvi , pa tudi kaksen nasvet ima za Trumpa .
janezpodre
01. 03. 2019 11.40
-1
Obtožit debelega korejskega prašiča, je tko, ko bi obtožili Hitlerja, da je odpiral piksne Ciklona B v Aušvicu. Taki humanisti niso nikol neč krivi. Njih je sama dobrota, majo pa zahebane podložnike.
Equilibre
01. 03. 2019 11.32
+17
kakšna dvoličnost ... trump ma vsaj jajca se pogovarjat kaj so prejšni naredili z severno korejo ? nič ...
komarec
01. 03. 2019 12.28
+1
A zdaj mora imeti vsaj jajca za se pogovarjat s S. Korejo? Pa saj je spuščal vse sorte groženj, pa ga mali Kim ni j...l niti 2%.
Lucky
01. 03. 2019 11.19
-4
Hahaha, tako to gre. Tule na portalu imamo tudi par modelov, ki obožujejo Trumpa in mu vse verjamejo.
korintos23
01. 03. 2019 11.21
+7
Oni še vedno verjamejo da si je Melani vzel zaradi ljubezni, ona pa njega tudi! hahaha Tu je samo sex in denar "vu pitanju"! hahahaha
nightifly
01. 03. 2019 11.38
+7
..........luki ,,,,, misliti s svojo glavo se ne pomeni biti sluzabnik nekomu ,ali ga obozevati . Namesto , da ugotavljate kdo se ne strinja z vami raje napisite vase teze o teh problemih ,ki jih resujeta predsednika . Da vas posljem nekam v tri krasne ne potrebujem nobenega miselnega napora , pride ka rsamo ,po inerciji . hahahaha , a ne !
nightifly
01. 03. 2019 11.39
+3
oooo , korintos ,pozdravljen , le kaj ti je draga Slovenka Melani storila , za vraga ?
nightifly
01. 03. 2019 11.43
+9
Vidis , en kup analitikov po svetu razmislja ,in tudi napise ,da se je kvazi levica obrnila v desno . Torej Levica danes napada Trumpa ,ker je popustljiv do Un -a . Kaj pa ti mislis , si tudi na strani recimo Hilarije-vcev ,ki pravijo ,da bi morali Madura ,Putina , Kim Una in podobne nauciti kozjih molitvic in jih zbombardirati ,ali vsaj obesiti se strozje sankcije ..... druge alternative baje ni . No ,jaz kot levicar mislim drugace . Vazna so pogajanja in zdrav razum .Samo to lahko resi clovestvo in zivljenja ljudi . ....... In ce me vprasas ,Hilarija ,Obama ,Bill ,Bush so za v arest .
Kliko7
01. 03. 2019 12.28
-2
nc Melany zalit, dobre torte pece u Sevnici
Mauzahecmauzares
01. 03. 2019 12.59
-2
Levica se je obrnila v desno, desnica v komunizem.
Lucky
01. 03. 2019 20.15
Muha, iz premnogih tvojih postov je razbrati, da si intelektualec, nacitan gospod nedvomno. Ampak okrog Rossija in Trumpa ti pa pomoje ne uspeva najbolje. S svojo glavo mislit še ne pomeni, da imaš vedno prav. Še najmanj pa sem tule mislil na tebe, ampak razne Miltone, trompete ipd.
PanterTheBlack
01. 03. 2019 11.19
+14
Glavna tema pogovorov torej ni bila opustitev jedrskega programa, človekove pravice, trgovina in humanitarna kriza v S. Koreji, ampak ameriški študent. Ma kje najdete takšne, no?
korintos23
01. 03. 2019 11.17
+0
V Sloveniji imamo desnico in SNS, v Ameriki pa dve desnici, samo ena tam vleče na našo nacional.
korintos23
01. 03. 2019 11.14
+1
Toti Trumpos naj odpre dva tri *uplarajev Ameriki, Melani naj bo mama san, on pa vratar. hahahah
sid33
01. 03. 2019 13.41
+0
Admin, zakaj ne brišeš takih primitivnih komentarjev?
CestniKolesar370Wattov
01. 03. 2019 11.13
+0
Kako je Una obravnaval Obama? Obmetaval ga je z denarjem in upal, da bo Un za par let dal mir, tako SK dela že desetletja. Kako je Obama obravnaval Iran? Poslal jim je 150 milijard davkoplačevalskega denarja inupal, da ne bojo srali z jedrskimi bombami. Obama pravi pogajalec.
komarec
01. 03. 2019 12.30
+1
Frie ma kaj ti bluziš a je S. Koreja koga napadla? A je Iran koga napadel? Menjaj dilerja.