Tujina

VIDEO: To je novi model Tesle, za katerega je rezervacijo vplačalo že 115.000 kupcev

Paolo Alto, 01. 04. 2016 08.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Pri Tesli Motors so razkrili model 3, ki ga lahko navdušenci že vnaprej rezervirajo v številnih državah, ključe pa naj bi dobili leta 2017. Samo v zadnjih 24 urah je rezervacijo vplačalo 115.000 ljudi.

Več videovsebin
  • Poglejte si, kakšen je novi model Tesle
    01:01
    Poglejte si, kakšen je novi model Tesle
  • Iz 24UR: Neverjetno zanimanje za model 3
    02:20
    Iz 24UR: Neverjetno zanimanje za model 3
Tesla model 3 - 2
Tesla model 3 - 2 FOTO: AP

Podjetje Tesla Motors je v Kaliforniji uradno predstavilo težko pričakovani novi električni model 3. To je tudi najcenejši model znamke, osnovno ceno so v ZDA postavili pri približno 31.000 evrov, kar je polovica tistega, kar zahtevajo za modela Model S in Model X. Avto za pet ljudi naj bi imel doseg 346 kilometrov s polno baterijo, ustanovitelj Tesle Elon Musk pa meni, da bo tudi osnovna različica "neverjetna".

Prve dobave vozila načrtujejo leta 2017, navdušenci pa lahko avto že vnaprej rezervirajo v številnih državah, med njimi so Velika Britanija, Irska, Brazilija, Indija, Kitajska in Nova Zelandija. Samo v zadnjih 24 urah je rezervacijo vplačalo 115.000 ljudi, kar je skoraj trikrat toliko, kot so naredili avtomobilov v celotnem lanskem letu. Musk ga je opisal kot zadnji korak v velikem načrtu - avtomobilu za masovni trg po dostopni ceni.

Tesla model 3 - 3
Tesla model 3 - 3 FOTO: AP

Novi električni adut družbe iz Palo Alta je neposreden tekmec BMW serije 3, audiju A4 in mercedes-benzu razreda C in tudi številnim drugim vozilom tega cenovnega razreda.

Ravno predstavljeni model je ključen za prihodnost Tesle in tudi dobičkonosnost delnic družbe. Prvi električni roadster je bilo zelo drago vozilo, sledil je model S, in lani so svojo ponudbo razširili še z modelom X. Najnovejši model pa je ravno zaradi cene namenjen širši populaciji. S tem želijo v Tesli dokazati, da lahko ustvarijo avto, privlačen za množice, ki so ga sposobni proizvajati v velikem številu. Tako naj bi z njim dosegli tudi levji delež načrta o proizvodnji 500.000 avtomobilov na leto do leta 2020.

Tesla model 3 - 1
Tesla model 3 - 1 FOTO: AP

Nekateri analitiki so včerajšnjo predstavitev že primerjali z Applovo predstavitvijo prvega iphona, pri čemer je Jessica Caldwell z avtomobilskega portala Edmunds.com povzela dogajanje ob predstavitvi z besedami, da je bilo to prvič, da so ljudje "v vrstah čakali za oddajo naročila za avtomobil, ki še več kot leto ne bo na voljo".

"To je podobno vrstam pred premiero filmov Zvezdne vojne ali predstavitvijo novih iphonov," je dodala Caldwellova.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek
  • praznicna

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

appollyon
01. 04. 2016 21.54
+1
To je pa to ko te koncerni držijo v luft in ti obljubljajo monopol, čez leta, samo da ne boš uničil njihovega skoraj izžetega trga! Teslina menegerska poteza, plasirati na trg ekonomsko ugoden avtomobil naslednje generacije, ker pač tisti skoraj popolnoma enaki so bili veliko predragi, sploh po tem ko so jih npr. samo slovenci pokopali na sejmu, ko jim ni bilo jasno kako sploh lahko nekdo doma v garaži naredi boljše baterije kot pa pri njih v labaratoriju z mijoni proračuna, in seveda 1000y več socialnimi političnimi pijavkami. Če naši politikei sedaj ne zagrabijo priložnosti so totalni bedaki, ali pa imajo to v planu.
jesis1a
01. 04. 2016 21.46
-1
Članek je super, avto mega - komentarji pa tipični za 5ek, ko v norišnicah večina norcev dobi prost konec tedna. Butale4everpress
puspan
01. 04. 2016 21.05
+3
Fantje pazite, Grubelićev je tudi izven Slovenije vedno več.
johanca123
01. 04. 2016 18.57
-9
Jetra brez primere - ni ga čez trilitrskega pet cilindrskega dizla z modro belo vetrnico na havbi!
appollyon
01. 04. 2016 21.56
Zakaj pa jetra, konec koncev tvoji super avtomobili uporablja prav tak pogon za zagon kot oni za pogon. Zakaj bi trošili nepotrebno energijo?!?
trdovrat
01. 04. 2016 17.35
-2
Tak avto se verjetno ne splača nikoli. Pri upoštevanju izkoristkov energije iz lignita, pa sploh nikoli. Do takrat, dokler bomo elektriko za vožnjo z njim plačevali drugi uporabniki, izgubo elektrarne davkoplačevalci, bo vožnja še poceni. Vsake veselice je pa enkrat konec, brez upoštevanja razgradnje baterij.
mackon08
01. 04. 2016 12.11
-18
El avtomobil se splača samo v primeru da voznik prevozi ogromno količino kilometrov. Z 10000 km na leto kot prevozi ogromno voznikov pri nas, se to nikakor ne splača.
Mojster123
01. 04. 2016 12.25
+4
s tem da je potrebno takoj dodati, da je vožnja z el. avtomobilom cenejša samo toliko kolikor je elektrika manj obdavčena od bencina! takoj ko bo šel znaten delež ljudi z bencina na elektriko, bo država tako povečala trošarino in davek na to elektriko, da bo nadomestila izpad zaradi manjše prodaje bencina (in dizla, skratka pogonskih goriv). tako da zdaj ostali državljani dvakrat subvencioniramo te električne hipsterje, prvič s subvencijo ob nakupu el. avtomobila in drugič, ko oni ne plačajo sorazmernega deleža trošarin in davkov.
Mojster123
01. 04. 2016 12.28
+7
da ne omenjam nesmiselnih "zastonj" polnilnic za el. avte. elektrika ni zastonj, če jo nekdo dobi zastonj to po navadi pomeni, da jo plačamo davkoplačevalci skozi višje davke in trošarine.
Mojster123
01. 04. 2016 12.33
-2
tudi ni skrivnost koliko stane el. energija iz nove TEŠ, ki spet generira gigantsko izgubo, tako da ja, el. avti so škodljivi in povsem nesmiselni in veliko predragi, so pa zelo modni in nevedne množice se zato zelo navdušujejo nad njimi.
Matko88
01. 04. 2016 12.43
-3
Darkprofi, imam en avto na notranje izgorevanje, lahko pripeljem na popravilo? :) Aja ne, odkar servisiram sam zarabim celo manj časa kot "profesionalni" mehaniki, ki po večini nimajo pojma kaj delajo in potem bmw-ja popravlja isto kot je svojega jugota.
Matko88
01. 04. 2016 14.31
-1
Če primerjaš vozila samo po teh parametrih potem je res in zato potrebuje mehanik skupno več časa da popravlja novejša vozila, ker ne popravi tako kot bi moral in isto delo opravlja večkrat ali pa popravlja nekaj, kar je bilo pokvarjeno zaradi prejšnjih površnih popravil. Been there, done that. In da, oba sta na notranje izgorevanje. Moj namen je bil povedati to, da bodo mehaniki kot taki počasi neuporabni, saj bomo potrebovali električarje, vulkanizerje in kakšna majhna popravila na sedežih, volanu itd. Nič več dela za cel dan, kjer se mora razstaviti pol avta da prideš do enega ležaja na glavni gredi. Res pa je da s katerimkoli mehanikom se pogovarjam, redko kdo sam menja krtačke na alternatorju, kaj šele da bi preveril kateri kabel gre skozi katero varovalk, kar pomeni da se jih večina ne bo prilagodila in bo dobro da obstajajo ljudje kot je darkprofi, kateri poveličujejo in zavirajo napredek za svoje zaslužke.
appollyon
01. 04. 2016 21.58
+1
Glede na to da polnjenje za cca 500 km stane okoli 1€ če bi ga polnil doma, in da ta čisti kilovat energije, je veliko bolj ekološki kot pa sama prielava nafte kaj šele uporaba!
Vakcinar
01. 04. 2016 11.24
-4
Avto narejen bolj za razkazovanje, kot pa za kaj resnega. Kakšen je pa strošek vzdrževanja po dveh letih ? Sam servisiram elektroniko, pa dobim kurjo polt, ko pomislim, da je avto popolnoma odvisen od nje in akumulatorjev. V njem vidim en sam strošek in molzenje uporabnika. Vse skupaj me spominja na pričakovanje novega Iphona in polno zmedenih ljudi v šotorih pred trgovino.
emilzapata
01. 04. 2016 12.23
+17
nemški ing Benz, ki je skonstruirar prvi uporaben motor z notranjim zgorevanjem, je bil žrtev posmehov sosedov in sodelavcev, sedaj pa njegovo zamisel že 130 let uporablja cel svet. Vsako potovanje se začne s prvim korakom.
appollyon
01. 04. 2016 21.59
Avto ima popolnoma enako elektroniko, samo pogon je drug. Konec koncev pa imajo motorji z notranjim izgorevanjem podoben agregat za zagon ko ga imajo te avti za pogon.
Mojster123
01. 04. 2016 11.06
-28
zanimivo kako se ljudje palijo na te električne avte. električni avti so neumnost. vožnja z njimi niti ne bo poceni, počakajte da država na elektriko nabije podobne trošarine kot jih je na pogonska goriva in električno omrežje bo razpadlo, ko bodo priključili še sosedje. skratka nekaj podobno neumnega kot so sočne celice na strehah in veternice na poljih.
deathbite
01. 04. 2016 11.09
+9
Mojster123
01. 04. 2016 11.09
-3
Apostol1
01. 04. 2016 11.23
+12
No ne bi se strinjal povsem s teboj čeprav je pa zanimivo da ko so izumili avto na bencin so ga v velemestih kot je New York pozdravili kot ekološko enega največjih dosežkov civilizacije ,ker prej je promet v tem mestu pred izumom avta potekal tako povsod po svetu z konjsko vprego in v mestu kot je bil New York je bil javni prevoz in osebni prevoz z konji in na cest je bilo ogromno konjskega dreka tako da so bili fantiči na cesti in so za majhen denar skoraj dobesedno čistili pot raznim gospem in gospodom ki so prečkali cesto . Ko se je pa razvil avto in tramvaj pa dreka na cesti ni bilo več in to je bila tedaj ekološka zmaga. Tudi z množičnostjo električnih vozil lahko pride do marsikatere nevšečnosti ki jo ti omenjaš vendar za primer Norveška ima 4 milijone prebivalcev Slovenija pa 2 ampak Norvežani imajo v posesti približno 200000 vozil na elektriko Slovenci pa le okoli 200 ,morda so sedaj te številke že drugačne ampak razmerje je pa na žalost isto , čeprav Slovenija je po svoje velikosti idealna za električna vozila.
Mojster123
01. 04. 2016 11.32
-5
Norvežani imajo polno rit nafte in se lahko delajo norca iz denarja. So pa še posebej na severu električni avtomobili pa res povsem brez veze. Kabina avta na bencin se namreč v mrazu ogreva z izgubo (približno 30% energije gre v mehansko delo, ostalo so toplotne izgube). Elektromotor teh izgub nima, torej da odledeniš električni avto izprazniš baterijo, ki je že tako bedna in v mrazu še bolj bedna. Električni avti so striktno za preseratorje, da se pripelje 10 km od doma do službe (po možnosti iz tople garaže v toplo garažo) in da lahko viha nos nad vsemi ostalimi.
Matko88
01. 04. 2016 12.28
+4
Darkprofi, nisem preserator pa bo avto počasi na elektriko. Ko bi jih vsaj hitreje dobavljali. No, mogoče pa je vedno več takšnih, ki vidijo tudi kakšno prednost v elektriki. :) Glede izgub bi pa malo poračunal. Na voljo imaš 100% energije, 70% v pogon vseh delov v motorju (pustimo izgube pri raznih menjalnikih in miljon delov do koles) torej "70%" za pogon koles, 30% za ogrevanje. Ok, pri nas potrebuješ 5 mesecev ogrevanje, 7 pa ne. Torej moraš teh 30% spustiti v zrak, da pa jih spustiš, moraš poganjati vodo in ventilatorje, torej se odšteje od tistih 70% še nekaj dodatnih %. Pri elektriki imaš na voljo prav tako 100%, od tega gre 5% za ogrevanje ali 7% za hlajenje, ostalo pa za pogon brez direktnih izgub. Glede izgub si čisto na napačni poti. Po moje si mislil bolj na domet. Domet je zaenkrat omejen z načinom hranjenja energije ki je v 18650 pri tesli. Čez 10 let bodo v produkcijski rabi za splošno prebivalstvo kakšne ugodne gorivne celice. Misliš da bodo motorji z notranjim izgorevanjem primerni za to? Nikakor ne. Pri električnem imaš 95% že pripravljeno na to spremembo, zamenjaš samo baterije s celico oz. samo dodaš celico in je zadeva zaključena. Prihodnosti ne moreš ubežati ...
Mojster123
01. 04. 2016 13.35
+2
Matko88 izkoristek bencinskih motorjev je približno 30%, vse ostalo gre v toploto. El. motorji imajo izkoristke 90% in več, vendar je problem drugje. Elektrika ne raste na drevesih in tudi iz zemlje se ne črpa, ampak jo je treba proizvesti v elektrarnah, ki imajo prav tako dokaj slab izkoristek, tam okoli 40% in ko vse poračunaš je izkoristek podoben, le da z odvečno toploto pri termo elektrarni ogrevaš reko, pri avtu z bencinskim motorjem pa se lahko še greješ.
Mojster123
01. 04. 2016 13.38
-4
sicer pa ne bom več prepričeval prepričanih, kupite si el. avte in se potem jezite na grdo grdo državo, ko bo čez nekaj let nabila trošarine v nebo.
Apostol1
01. 04. 2016 14.04
+1
darko profi Norvežani imajo tudi veliko več polnilnic in ko je avto še priključen na elektriko ga ni problem odmrzniti in tudi ko je človek v službi ima možnost avto priključiti in to na račun firme in v tem primeru tudi ko se vrača iz službe lahko avto odmrzne. Poleg nafte , ki jo Norvežani lepo prodajajo pa imajo tudi električne energije toliko da je za njih elektrika skoraj zastonj ,ker se tudi grejejo vse z elektriko medtem ko po svetu in tudi pri nas ko smo bolj pametni kurimo nafto , elektrike pa imajo zato dovolj ,ker so takoj po 2 svetovni vojni dajali lastnikom parcel na kateri so razni hudourniki ,ki se potem izlivajo v fjorde , imajo pa ti hudourniki vode različno od pol leta do cele sezone odvisno tudi od zim ko se na vrhovi topi sneg , v glavnem dajali so nepovratna sredstva samo da so ljudje gradili elektrarne in rezultat je ta da je kot sem napisal elektrika pri nji zanemarljiv strošek tudi če kupiš električni avto dobiš od države razlike cene med bencinarjem in električnem ,skratka doplačilo je tolikšno da se ti veliko bolj splača kupiti električni avto in to je to.
Mojster123
01. 04. 2016 14.13
+1
Apostol s tvojo logiko najbolje da se zaposliš na Petrolu, pa boš lahko bencin tankal zastonj a ne... mislim polnit električni avto v službi "zastonj" je kraja, čakaj da se Mramor domisli in to obdavči kot boniteto. ;-)
Matko88
01. 04. 2016 14.40
+6
darkprofi, se strinjam, bodo obdavčili elektriko še bolj, ampak še vedno imaš možnost (seveda odvisno od lokacije) postaviti svojo majhno elektrarno. Lahko je na veter (velikost klopotca), sončne celice (niso najbolj efektivne) ali uporabiš potok ali reko (en slovenec je že nekaj časa nazaj iznašel zelo zanimivo turbino za na dno reke ali potoka, pogooglaj). To je edina težava, ker gorivo bo vedno obdavčeno, pa če se bomo vozili na vodo ali nafto. :) Vedno se najde način za črpati sredstva iz ljudi.
Mojster123
01. 04. 2016 16.13
+0
Ja, lahko pa tudi vrtaš in mogoče najdeš nafto na parceli ali pa vsaj plin. :-) Ali pa posadiš kakšno oljčnico in proizvajaš bio dizel, Nemci so med vojno, ko niso imeli dostopa do nafte izdelovali tudi etanol iz krompirja, lahko šparaš drek in proizvajaš bio plin itd.
LLLEPI
01. 04. 2016 17.31
V velikih mestih vecina avtomobilov ni v garazi in so parkirani na ulicah in ljudje puscajo svoje avtomobile tudi 15 do 20 minut od sluzbe je treba se pesacit.Kje bo torej mozno polnit vse te avtomobile
LLLEPI
01. 04. 2016 17.32
Aja pa tudi od doma ker je zelo tezko najti prostor pred stanovanjem
mariomandzukic
01. 04. 2016 10.25
-14
nikola tesla-made in croatia
Max Bencici
01. 04. 2016 10.37
+3
Nimaš pojma vtipkaj " RIMAC " pa boš videl kaj je elek. Avto
mertseger
01. 04. 2016 10.54
-2
mariomandzukic
01. 04. 2016 11.16
+2
vertex
01. 04. 2016 11.43
+0
mario,ni hrvat,srbsko ameriški izumitelj,wikipedia
nikhrast
01. 04. 2016 16.01
-3
Mislite da folk sploh ve kdo je bil Tesla.
hotchilipoper
01. 04. 2016 10.15
+3
Upam,da ne bodo spet šejki prepovedali proizvodnjo
Oto Hafner 1
01. 04. 2016 10.13
+2
v europi bo cena dosti višja. Američani sposoben narod. Evropa v kameni dobi v primerjavi z njimi na vseh področjih
dzun-tao
01. 04. 2016 11.06
+2
se s tabo strinjam glede cene, čist vse, kar je tam v $ je tu enaka ali višja cena v €
25kur
01. 04. 2016 10.12
-14
nova ameriška taktika, predstavil je avto predno so ga sploh izdelali, a gre spoh naprej a so jih pršlepal na oder ? Mi deluje kot en model iz plastelina. al se v nemčiji režijo
dzun-tao
01. 04. 2016 11.07
+6
a ti resno?? saj če njegovi prejšnji modeli špilajo bo valjda tudi ta
JohnSmith000001
01. 04. 2016 10.11
+6
Res genialno! V prvih 24urah so po celem svetu prodali že preko 135000 prednaročil. To je 135.000.000 ! Kapitala v 24urah! NORO! In to za nekaj kar ljudje sploh niso še videli! Dejansko kupujejo mačka v žaklju. To je zaupanje v podjetje! Dejanski prodajni hit pa bo verjetno šele model 4, ki upajmo da bo stal največ 25.000€.
Matko88
01. 04. 2016 10.28
+3
naslednji je model Y, Do zdaj imajo modele: S, 3, X ... ;)
boljši jutri 1
01. 04. 2016 10.09
+33
Bravo!Tesla je edina, ki dela in načrtuje "resne" električne avtomobile, ki so sigurno prihodnost.Ostali pa proizvajajo ali nerealno drage ali pa grde el. avtomobile.Mislim, da bo Tesla 3 prelomnica, ki bo močno vplivala tudi na konkurenco.Dajmo že enkrat priznati, da je nafti odklenkalo.
križnagorc
01. 04. 2016 10.32
+7
dr21
01. 04. 2016 10.04
-6
Sposodil sem si model S za čez vikend, realni domet je cca 150 km manjši od navedenih, ki so pač izračunani po idealnih pogojih, ki jih je nemogoče doseči, tako da bo tale imel realni domet cca 250 km, kar je super, ga daš vsak večer polniti kot telefon
Matko88
01. 04. 2016 10.19
+15
Edino v zda imajo pravilno testiranje glede dometa in če bi se malo pozanimal bi razumel razliko med normalno vožnjo in dirkanjem s takim avtom. Vem pa da se nihče ne more zadržati ko pride iz dizla na elektriko, tudi jaz se nisem na začetku :) Verjamem pa da si kazal kolegom kickdown in potem je normalno da ne boš imel dometa. Kaj pa kaki golf ali bmw če ga voziš na 170km/h? Dela verjetno manj km kot pa pri 90km/h ... No, tudi meni ni tuj S, da bi govoril na pamet. Glede modela 3 pa mislim da so zadeli v polno z avtopilotom in supercharger funkcijo ter <6s do 100, vse serijsko.
mertseger
01. 04. 2016 10.55
+5
Verjetno si testiral pospeške pogosto...to hitro prazne baterijo ;)
dzun-tao
01. 04. 2016 11.11
+4
dr21, mislim da nisi skužu bistva, model S ima daljši doseg od 3. če pa s takim avtom ne znaš prpeljat več kot 150 km, pol pa zate nimam besed
Diavolo 666
01. 04. 2016 09.39
-14
Moslim da je tole 1.aprilska fora :)
deathbite
01. 04. 2016 09.43
+7
dr21
01. 04. 2016 10.07
+0
V Ženevi je bil predstavljen pred enim mesecem
Matko88
01. 04. 2016 10.19
+2
Če je bil v ženevi mi ni jasno zakaj nihče na svetu ni imel slik. To da so pa imeli napis, pa še ne pomeni da je bil predstavljen.
Apostol1
01. 04. 2016 09.35
+11
Res cena in domet sta zelo sprejemljiva in če se bo ta trend se predvidevam nadaljeval potem se bodo tudi črpalke prilagodile in sčasoma bodo prišli na trg tudi cenejši modeli z podobnim če ne še z večjim dometom
platon26
01. 04. 2016 09.45
-11
Pa ti si cel jasnovidec hahahaha. A lahko napoveš tudi to, da bo z leti več in več električnih vozil? Aja sej res to ni jasnovidnost to je enostavna kmečka logika tako, da je bil komentar nepotreben. Kapo dol!
Apostol1
01. 04. 2016 09.51
+10
Že večkrat si dokazal da si klub vzdevku Platon bedak in to ponovno dokazuješ
platon26
01. 04. 2016 10.03
-9
Klanjam se geniju enostavnih komentarjev! Pisanje brez smisla! Kapo dol:)
mertseger
01. 04. 2016 09.29
+15
31 tisoč € bi bila pa že sprejemljiva cena edini problem je ker bo pri nas med 40-50 tisoč € kar pa je spet daleč nad tem kar si povprečen slovenec lahko privošči. 31 tisoč - subvencija pa je moj naslednji avto.
platon26
01. 04. 2016 09.46
-8
Baterija bo zdržala med 5 in 10 let, nova bo pa 20 tisoč evrov tako da pri nas si ga bodo ne glede na ceno privoščili le redki.
mertseger
01. 04. 2016 09.54
+5
Če bo zdržala 10 let pač ne boš kupil nove ampak nov avto, v tem času ga že tako zamenjaš
platon26
01. 04. 2016 10.03
-8
Jah slovencelji kupijo avto za 10-15 let ne pa za 5.
mertseger
01. 04. 2016 10.13
+4
Povprečna starost avtomobila v sloveniji je 9 let. Tisti brez denarja ga kupijo za 15 let velika večina ga prej zamenja. Ne tlači vseh v isti koš poznam preveč ljudi ki ga menjajo na max. 5 let, sicer ne vem zakaj (ker imajo očitno preveč denarja za stran vreči) ampak tako pač to je. Moj je tudi star 9 let pa bo še nekaj dal čez.
Matko88
01. 04. 2016 10.26
+5
platon, tudi ti imaš enostavne, nesmiselne in povrh še napačne informacije v komentarjih. Glede baterij si daleč od teslinih. Preveri preden napišeš neumnosti. Od 2012 do danes so baterije padle v povprečju 0,5%, največ pa 1% od prvotne kapacitete. Prav tako imajo 100% garancijo 8 let brez omejitve km na baterije, če ti pade kapaciteta pod 80%. No, že če pade pod 3% prvo leto ti jo zamenjajo.
Apostol1
01. 04. 2016 11.27
+6
Matko 88 pusti veselje platonu saj otrokom in bedakom ne smeš odvzeti edinega kar imajo v življenju naj piše neumnosti in v tem uživa saj itak vsi ostali vemo kaj je res in kaj ne zato pustimo ga v njegovi veri naj uživa.
mikimausX
01. 04. 2016 09.26
+8
To pa sploh ne bi bilo slabo :). Vprašanje edino kakšne bodo kaj cene v EU.. in pa koliko bo stalo vzdrževanje.
Matko88
01. 04. 2016 10.30
+0
22% davek in poštnina 1k€ (vsaj za model S je bila toliko). Skupaj za osnovni model 39k€ brez subvencije in registracije.
deathbite
01. 04. 2016 09.13
+14
To pa je že bolj sprejemljivo. Po dometu in ceni. No, še kakšnih 5 jujrjev bi lahko bil cenejši.
hansola
01. 04. 2016 09.32
+2
deathbite
01. 04. 2016 09.46
+6
V Ameriki imajo poleg zvezne subvencije še posamezne države svojo, tako da dobiš e-Smarta že za 8000€. Temu se reče subvencija. Problem je tudi v tem, da bo država zgubila veliko denarja z zmanjševanjem števila vozil na naftne derivate.