Tujina

VIDEO: Barcelona proti Las Palmasu za zaprtimi vrati, Pique, Xavi Hernandez in Puyol so oddali svoj glas: 'Glasovanje, to je demokracija'

Barcelona, 01. 10. 2017 13.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

"To, kar se dogaja v Kataloniji, je sramota brez primere. Nedopustljivo in nesprejemljivo je, da v demokratični državi ljudem ne do volijo izraziti svojega mnenja, jim prepovedo glasovati," je sporočil Xavi Hernandez, ki je tako kot Gerard Pique in Carles Puyol svoje rojake pozval, naj pridejo na volišča in izrazijo svojo željo.

Zaradi zaostrenih varnostnih razmer v Barceloni, kjer poteka referendum o katalonski neodvisnosti, so tekmo španske nogometne lige med Barcelono in Las Palmasom odigrali za zaprtimi vrati. Po poročanju barcelonskega športnega časnika Munda Deportiva, so zaradi različnih incidentov, ki so zaznamovali današnji politični dan v pokrajini, po posvetu z varnostnimi organi ugotovili, da bi bila varna izvedba tekme močno vprašljiva. Katalonski ponos je kljub kaotični situaciji slavil z dvema zadetkoma Lionela Messija in enim Sergia Busquetsa (3:0). 

Že pred tekmo sta direktorja Barcelone in Las Palmasa odpovedala tradicionalno skupno kosilo pred tekmo, ki bi moralo biti ob 13. uri. Olje na ogenj razgretemu dogajanju v mestu pa so še pred odpovedjo prilili še gostje s Kanarskih otokov, ki so na dvoboju igrali v posebnih dresih s špansko zastavo.

Nogometaši oddali svoj glas

Svoj glas so referendumu so sicer med drugim oddali tudi branilec Barcelone Gerard Pique in nekdanja kapetana katalonskega velikana, Xavi Hernandez in Carles Puyol. Vsi trije so apelirali na Katalonce, naj pridejo na volišča in izrazijo svojo željo.

Pique, ki je že v četrtek na Twitterju zapisal, "Glasovali bomo", je danes s fotografijo javno pokazal, da je oddal svoj glas. "Glasoval sem. Skupaj smo neustavljivi v boju za demokraciji," je španski reprezentant zapisal ob fotografiji.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Oglasil se je tudi Puyol, nekdanji kapetan blaugrane, in na Twitterju na kratko zapisal: "Glasovanje, to je demokracija!"

Medtem pa je bil Xavi precej bolj oster in je rojakom namenil videoposnetek, ki ga je objavil tudi katalonski radio Rac1. "To, kar se danes dogaja v Kataloniji, je sramota brez primere. Nedopustljivo in nesprejemljivo je, da v demokratični državi ljudem ne do volijo izraziti svojega mnenja, jim prepovedo glasovati. Vso podporo mojim rojakom, vsem ljudem, ki so želeli mirno izkoristiti pravico do glasovanja," je dejal Xavi, ključna figura pri svetovnem in evropskem naslovu Španije v nogometu, ki je izjavo podal v katalonskem, španskem in angleškem jeziku.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ehjaehja
01. 10. 2017 20.21
-26
policaji so sigurno spremljali 10let kako barca podkupuje izsiljuje na tekmah pa so zdej dobili priložnost da njhive navijače pretepajo kot pse HEHEHE karma je hudič DRISKA EL BARCA
alien8potnik
01. 10. 2017 20.56
+12
kako lahko pišeš take stvari? hej, tepejo nedolžno ljudstvo. poglej, kaj počnejo. to je čisti zločin.
dugi159
01. 10. 2017 21.32
+3
A je po deseti letih pridlo tvojih 5 minut supcina
Trend01
01. 10. 2017 21.43
+8
Pustite uboge na duši. Ne bi malo s spoštovanjem govoril o prebivalcih Katalonije? Se morda zavedaš, da je bilo na referendumu (naj bi bilo) tudi ogromno število ostali ljudi iz Katalonije. Tebe tako tole sovraštvo žre, da je že grozljivo. Fasali so vsi. Od prvega do zadnjega. Od otrok, žensk, moških. Nima veze rasa.
ehjaehja
01. 10. 2017 20.20
-11
dugi159
01. 10. 2017 19.23
+5
Visca el barca
AjdeMiPopuši
01. 10. 2017 19.19
+3
Ok, referendum uspe a kak dolgo bo trajalo, da se vse stabilizira? Bodo postavili meje pa volili za predsednika Katalonije?
dugi159
01. 10. 2017 19.27
+15
Po teh prizorih se bojim , da dolgo ne. Tezko je oprostit , ce te "tvoja " policija tepe. Madrid je se enkrat pokazal , da mu je diktatura v krvi. Mar bi pustil referendum pri miru , katalonci bi dobili un miljon glasov in za vse case izgubili priloznost za odcepitev. Ampak ne , treba je se enkrat pokazat tisto kar jim je v krvi . Franco je se kako ziv
CURVANORD Zanetti
01. 10. 2017 19.39
+2
Nekdo je zadnjic pisal da v spanski ustavi je ta referendum prepovedan,tak da priznali ga ne bodo,upam da se uredijo stvari po mirni poti
jzkzfzmz
01. 10. 2017 18.56
-1
Vprašanje je, koga bo Washington podpiral? Barcelono ali Madrid.
Kollerik
01. 10. 2017 20.06
+2
Le kaj tako neumno sprašuješ. Tistega, ki je v njihovem interesu.
Trend01
01. 10. 2017 21.34
@jzkzfzmz - stranka, ki je na oblasti v Španiji sodi v isto skupino kot je stranka, ki vlada v ZDA s Trumpom na čelu. Poleg tega ima NATO 3 oporišča v Španiji. Prve dve so financirale ZDA. Ena je blizu Valencije ter druga blizu Cadiza. Zelo pomembna baza - ROJA ter tretja blizu Seville (avio baza).
alien8potnik
01. 10. 2017 18.29
+26
bravo, barsa! svaka čast. poklon za tole zmago pod strašljivimi pogoji. grozljivo. dejansko je v španiji situacija kot bi oživel duh franca. čisti f ašizem. diktatura. solidarnost s katalonci! upam, da se to ne sprevrže v državljansko vojno. samo poglejte posnetke, kakšno brutalno nasilje izvaja policija, poslana iz madrida. držite se,
dark horse
01. 10. 2017 18.52
+2
Kollerik
01. 10. 2017 18.54
+0
Trend se ne strinja. In raje imam, ozoroma bolje bi bilo za vse, da ima on prav, kot jaz ali ti.
alien8potnik
01. 10. 2017 18.57
Kollerik
01. 10. 2017 19.02
+3
Po tem, kar ravno sedajle spremljamo po POP-tv ....se definitivno moti! . Popolna sramota za Španijo......
Trend01
01. 10. 2017 21.44
+1
O čem? Raje ne gledam takšnih poročil? @alien - zadeva je hujša. Policija je bila poslana ne le iz Madrida, ampak tudi ostalih provinc Tako kot je bilo v časih Juge. V Sloveniji so bili v glavnem Neslovenci + Slovenci z zvezami. Tudi današnja slovenska policija dela tako. Ni več domačih policistov v domačem kraju.
idiu3krasne
01. 10. 2017 18.19
+12
Laliga brez Barce je Budesliga
Kollerik
01. 10. 2017 18.45
+5
alien8potnik
01. 10. 2017 18.45
+5
ja. to bi bil (bo?) velik hendikep. se strinjam.
dipe
01. 10. 2017 17.29
-19
Če Katalinja gre na svoje, za 2 leta je Barsa na nivou Krke.
gremonadesno
01. 10. 2017 17.41
+10
kaj ce gre barca v francosko ligo , kdo bo na izgubi ?
Trend01
01. 10. 2017 17.55
-4
Da gre v to ligo, mora biti za vsaj 75% prvoligaških klubov + vodstvo zveze. Poglej njihov pravilnik. Morda sta bolj "liberalni" angleška ali italijanska liga. Pa tudi dvomim. To pomeni, da bo en domači klub avtomatsko manj. To tudi pomeni, da bo zmagovalec lige znan že v naprej. Dvomim, da se bo s tem strinjal Marseille, Lyon, Monaco... morda tudi PSG ne. Saj so na bojni nogi. Enako velja za Italijo. Edino Angleži bi jih morda lahko sprejeli. Ker so finančno močni in tudi manjši klubi ne bi imeli finančni problemov s potovanji v Španijo.
mackon08
01. 10. 2017 18.31
+4
Ne rabijo Katalonci it v nobeno tujo ligo, imajo doma dosti klubov ki bo tvorilo prvo ligo.
dark horse
01. 10. 2017 18.54
+2
Angleži in Francozi so že dejali da bi jih sprejeli odprtih rok. To bi bil še večji bum za njihovo ligo pa tudi Seria A se jih ne bi branila
kameltrajbar
01. 10. 2017 19.41
..katerakoli liga bi katalonce sprejela odprtih rohk...)))...trend...kot ponavadi išče dlako v ja>jcu.....)
Trend01
01. 10. 2017 21.38
OK. Naj bo po vaše. Da jih bodo vzeli odprtih rok k sebi je izjava t.i. zunanjega ministra Katalonije, ki tudi angleško ne zna. Še Gerard Piqué ga je javno nahrulil.
acim
01. 10. 2017 17.27
-11
Upam da bo slovenska javnost in politika, imela isti odnos ko bo na vrsti Republika Srbska.
nevica
01. 10. 2017 17.41
+1
acim
01. 10. 2017 17.42
+0
Imamo meje,inštitucije,predsednika,parlament.Kaj je spornega?
nevica
01. 10. 2017 17.50
+2
torej od kod se bodo odcepili, če že vse imajo?
acim
01. 10. 2017 18.02
+0
rolica
01. 10. 2017 17.13
+2
ubogi Espanyol danes
fihner
01. 10. 2017 18.28
+2
BBarca
01. 10. 2017 17.05
+10
Španska zveza s sodniki na čelu pa tudi za pozabo. Barcelona je danes dala prošnjo, da se tekma prestavi. Odgovor: absolutno ne! Še grozili so jim z odvzemom točk. Potem se tekma igra za zaprtimi vrati, pa lahko Las Palmas dela kar hoče glede prekrškov, sodnik nič. A na drugi strani ima Barca ob polčasu že okoli 5 kartonov, pa je bil le Pique oseba, ki bi ga moral imeti. Katastrofa. Danes mora Barca očitno izgubiti. Je tak ukaz.
Trend01
01. 10. 2017 17.27
-4
Ni čisto tako. Šlo je takole. Tekma je bila normalno diligirana. Nato je prišlo do tega kar je prišlo na voliščih. Nato je dalo vodstvo kluba prošnjo naj se tekma stornira. Je niso (zveza) hoteli, ker to pač ni "njihova" zadeva. V tem času so "Grada de Animacion" zahtevali od kluba, da se tekma ne odigra. Da bi svet videl kako in kaj. Dejali so: "V kolikor tekma bo, bomo podrli ograjo in prišli na igrišče!". Vodstvo Barcelone in lokalna policija potem ni mogla zagotoviti normalne tekme. Poslali so prošnjio na zvezo in ta jim je odobrila. Tekme ne bo. OK. Nekaj pred 15 uro je ven prišla informacija, da so vsi nogometaši zbrani v garderobah in, da želijo tekmo odgirati. Zveza je po pogovoru z vodstvom kluba, policijo dala zeleno luč. Dogovor je bil, da se tekma odigra pred praznimi tribunami. @BBarca - verjemi, da si zveza ni želela še nadaljnjih zaostrovanj. Vsaj nekdo, ki je v tem trenutku naredil pravo potezo. Trezno potezo. Da bi izgubili pike, bi pa veljalo, če po drugem dogovoru igralci ne pridejo na igrišče.
Kollerik
01. 10. 2017 18.50
ok...Barsa je zmagala...s tri nula....torej le ni tako hudo....
Kollerik
01. 10. 2017 17.01
+3
Ravnokar spremljam Barso proti Las Palamsu na Skaj 2.... Barsa definitivno ni prava... še vedno je nič nič na koncu prvega polcajta....La Palmas je celo zatresel vratnico...in Barsa mora igrati pred praznimi tribunami.... čudno je tudi sojenje sodnika.... v škodo Barse jasno....španski fašizem kot kaže.... še ni umrl.... skupaj s Francom....
Trend01
01. 10. 2017 17.16
-8
Da igrajo pred praznimi tribunami, se lahko zahvalijo svoji navijaški skupini"Grada de Animacion". Ti pa tvoj fašizem in Pérez. Raje poglej kdaj je šel in v katero stranko je šel. Pa pusti že Real pri miru. Eden redkih klubov, ki je javno zahteval VAR takov LaLigi kot LP. Če ne verjameš - preveri. P.s. - ne zastopim zakaj vsako odločitev enačiš z Realom, fašisti, grdo Eufo, Fifo? Zakaj se greš takšen populizem? Nekateri postajate kot Hrvati. Vsi so krivi. Le mi smo nedolžni. Govorim o fuzbalu. Da ne bo spet kaj narobe.
Kollerik
01. 10. 2017 18.46
alien8potnik
01. 10. 2017 18.46
+2
Trend01
01. 10. 2017 21.40
No, ste zdaj preverili zakaj so bile prazne tribune? Spet je Bartomeu lagal. Je vse Munuera Montero povedal. Iz varnostih razlogov od lastnih navijačev.
modelx
01. 10. 2017 17.00
+13
brez njih španija ne bi bila nikol evropski in svetovni prvak
kameltrajbar
01. 10. 2017 19.46
+2
...eric kantona_citiram.....)))...španija ni bila nikoli svetovni prvak...prvaki so bili katalonci+ 2-3 španca......))))....barcino igro,filozofijo...še sedaj igrajo.....)))
kameltrajbar
01. 10. 2017 16.46
+6
...španski fašii...
rekapaka
01. 10. 2017 16.45
+13
Nikoli nisem bil navijač Barcelone toda vsa čast Puyolu, Piquetu in Xavi Fernandezu!
kameltrajbar
01. 10. 2017 16.47
+7
batman1972
01. 10. 2017 16.32
+9
takole ali še huje jih je franco držal na nitki ampak ni bilo vse tako dukomentirano in javno. za katalonce nič novega. srečno jim in upam , da vsej evropi dokažejo da niso samo španci v španiji
dajno
01. 10. 2017 16.37
+2
kameltrajbar
01. 10. 2017 16.47
+1
Trend01
01. 10. 2017 16.26
+1
No, vsaj tekma je "rešena". Camp Nou prazen? Jao, jao... Klinc pa politika.
nevica
01. 10. 2017 15.34
+35
No, Španija je živ dokaz (poleg balkanskih držav), da mir in človekoljubnost nista samoumevna - torej ves čas živimo na robu - zelo malo je v bistvu potrebno, da se vse poruši. Očitno je vsake demokracije in spoštovanja človeških življenj konec, ko gre za koristoljubje in dejansko nepriznavanje narodne identitete, ki bi morala za seboj vedno potegniti možnost - torej pravico, da ima narod s svojo lasntno kulturo tudi svojo suvereno državo. Podpiram Katalonijo, ki je v marsičem sto let pred ostalao Španijo. Svet bi se moral odzvati v podporo Kataloniji - in prav je, da si enake pravice izborijo vsi narodi, ki živijo v umetnih zdržbah, predvsem pa tisti, ki jih prisilna organiziranost v določene države postavlj v neenakopraven položaj - npr. Kurdi...
alien8potnik
01. 10. 2017 15.39
+9
Kollerik
01. 10. 2017 16.15
+2
dajno
01. 10. 2017 16.37
+2
haaaahahahaha
01. 10. 2017 15.32
-6
ja, sam če se Katalonija odcep pol Barca ne more več igrat v La ligi ?
alien8potnik
01. 10. 2017 15.40
+6
vse se da zmenit, če se hoče. upam, da barca ostane v la ligi.
BoboPoštenjak
01. 10. 2017 15.42
+5
dule
01. 10. 2017 15.42
+3
DeBill
01. 10. 2017 15.53
-2
pa zakaj sploh la liga, zakaj ne EU liga, recimo štiri skupine po 16, skupaj 64 ekip, pa potem finalna skupina osmih recimo? skupaj 64 ekip, lohk jih je pa tud 2 x tolk. to bi bila super popularizacija nogometa v EU recimo.
dark horse
01. 10. 2017 16.05
+0
dajno
01. 10. 2017 16.38
+1
+0
Francoska liga jih ze vabi..kjer je tudi monako ki ni francoski...
Trend01
01. 10. 2017 17.47
-1
Dokler vlada Monacu dinastija Grimaldi (obstaja pogodba; če želiš ti povem zakaj), bo Monaco pod vojaško pomočjo Francije. Sicer bo samostojen. Ko Grimaldiji izumrejo, bo tam le "navadna" Francija, s francoskimi zakoni. Ker so povezani, lahko Monaco (katerikoli klub) igra v francoskih ligah. V kolikor bi želel v francoski ligi igrati tuj klub, mora dobiti podporo vsaj 75% prvoligašev in samega vodstva zveze. Poglej njihov pravilnik. P.s. - francoska liga jih ni vabila, ampak je to zinil francoski zunanji minister, ki to ni več.
alien8potnik
01. 10. 2017 15.29
+16
ne maram piqueta, ker preveč brblja preko svojih neprimernih tvitov, a tokrat mu dam popolnoma prav. solidarnost z vami, navijači barce. to, kar se dogaja, je precej hudo.
26277
01. 10. 2017 16.09
+2