Tujina

So izraelski sile z nasiljem v Gazi zagrešile zločine proti človečnosti?

Ženeva, 28. 02. 2019 13.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Izraelske sile so med lanskoletnimi demonstracijami v Gazi ubile 189 ljudi, med njimi 35 otrok, več kot 9000 ljudi je bilo ranjenih. Preiskava ZN pa je našla utemeljene razloge, da so izraelske sile s tem zagrešile zločine proti človečnosti.

Preiskovalci Združenih narodov so našli dokaze, ki kažejo na to, da so izraelske sile, ki so streljale na Palestince med množilnimi demonstracijami na meji z Gazo in pri tem ubile več kot 100 ljudi, zagrešile zločine proti človečnosti. Poročilo je v Ženevi predstavila Visoka komisarka ZN za človekove pravice, Michelle Bachelet.

Preiskava je pokazala, da so izraelske sile med protesti, ki so se začeli marca lani, na meji z Gazo ubile 189 ljudi, med njimi 35 otrok, in jih ranile okoli 9000. Tri od žrtev so bili jasno označeni reševalci, dve žrtvi pa prav tako jasno označena novinarja.

Komisija, ki je v okviru preiskave opravila več kot 300 intervjujev z žrtvami, pričami in drugimi osebami, je odkrila utemeljene razloge, da so izraelske sile kršile človekove pravice in mednarodno vojno pravo. "Nekatere od teh kršitev lahko predstavljajo vojne zločine ali zločine proti človečnosti, Izrael pa jih mora takoj preiskati," je poudaril vodja komisije ZN Santiago Canton.

Komisija prav tako poudarja, da imajo utemeljene razloge za domnevo, da so izraelski ostrostrelci streljali na novinarje, zdravstvene delavce, otroke in osebe s posebnimi potrebami, vedoč, da niso direktno vpleteni v proteste. 

Med množičnimi protesti je izbruhnilo tudi nasilje.
Med množičnimi protesti je izbruhnilo tudi nasilje. FOTO: AP

'Veliki pohod vrnitve'

Množične demonstracije in protesti, pod imenom "Veliki pohod vrnitve" , so v lanskem letu več tednov zapored privabili več desettisoč ljudi na meji z Gazo, kjer sicer vlada skrajno gibanje Hamas. Protestirali so proti blokadi Gaze ter zahtevali vrnitev na območja, od koder so bili izgnani pred sedmimi desetletji. 

Na močno zastraženi meji so izbruhnili številni nemiri in nasilje, nekateri protestniki so metali kamenje v vojake, skušali s silo odpreti nekatere prehode, uporabljali so zažigalne zmaje in balone. A večina protestnikov, vključno s številnimi žrtvami, je demonstrirala daleč od ograje. Komisija je ob tem obsodila tudi Hamas zaradi spodbujanja "zažigalnih zmajev in balonov, ki so povzročili strah med civilisti in znatno materialno škodo v južnem Izraelu".

V protestih je bilo ubitih tudi 35 otrok.
V protestih je bilo ubitih tudi 35 otrok. FOTO: AP

Izrael: Še eno sovražno in lažno poročilo ZN

Komisija je ob tem zavrnila navedbe izraelskih oblasti, da so bile demonstracije zgolj pretveza za teroristične aktivnosti. "Komisija je ugotovila, da so bili ti protesti klic na pomoč obupanih prebivalcev," je dodal Canton. Ob tem je pozvala Izrael, naj odpravi blokado Gaze, ter palestinske oblasti in Hamas, naj izboljšajo življenjske pogoje na tem območju.

Na poročilo se je že odzval tudi Izrael in ga označil za absurdno, zunanji minister Israel Katz je dejal, da so ZN "pripravili še eno sovražno, lažno in izkrivljeno poročilo proti državi Izrael".

Na območju Gaze, majhnem predelu ob Sredozemski obali, živi približno dva milijona ljudi. Ozemlje je pod popolno izraelsko blokado, prebivalci tako ne smejo zapustiti območja, prepovedana sta uvoz in izvod izdelkov, območje pa velja 'za največje begunsko taborišče na svetu'.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Malinha
01. 03. 2019 12.30
night, z vsem spoštovanjem. Ne gre mi za polemiko prepričevanja, temveč za uvid dejstva, kakor sem napisal, da "stvari niso tako enostavne, ampak precej komplicirane". Ost razmisleka bi usmeril zgolj v "Izraelska država zgrajena oz. deluje na demokratičnem principu, medtem ko skoraj vse muslimanske države, razen zelo redkih spoštujejo samo in priznavajo samo Kuran". Demokratičen princip ni tako 'estetsko' nedolžen, temveč etično obarvan, to pa skoraj povsem po principu zahodne ekonomije. Večina islamskega sveta pa 'pač' živi in deluje (in sam sem zelo za to, da naj tak način tudi izvaja) po svojem sistemu (ekonomskem, verskem, nacionalnem, državnem). Glavna poanta, okoli katere se vse vrti, je nasilen vnos zahodne demokracije in zahodnega načina ekonomije v islamski svet. Če je princip islamskega sveta ne delovati na tak način, potem se zoper to branijo. 'Zahod' pa to vztrajno vnaša. Naivno rečeno: kdo je tu krivec? 'Zahod'. Največ poudarka torej dajem na ekonomski princip, verstvo, nacionalnost igra tu vlogo zgolj pomagala 'zahodnemu' tehnokratskemu kapitalizmu, za katerega, zopet, mrtvi ne štejejo.
nightifly
01. 03. 2019 12.53
missa ,,,,, z vsem spostovanjem tudi do tebe . Zal sem v casovni stiski , bom napisal samo na kratko . Poglej , za primer dam drevo , ki raste magari v zelo turbolentnem okolju ,na zelo oskudnih tleh , skoraj brez hrane in vode .To je Izrael . Semena tega drevesa je veter odnesel po svetu v 5780 letih obstoja tega ljuds tva . In vsakic , ali venomer so neki drugi ljudje , horde , narodi ,kdorkoli pulili ta drevesa ,ker jih niso zeleli ,ali pa so jim sluzila za segrevanje ,,,,karkoli .Edino se strao prvotno drevo ,ki je zraslo prav toliko tisoc let nazaj je ostalo .Se edino . Pri vseh 7 miliardah ljudi , in miliardi in pol muslimanov ,ki se nezadrzno sirijo v vse smeri , nekdo zeli uniciti se teh bogih 8 milionov , pa tudi ,ce jih je 12 mio -Zidov . Zakaj ? No , ce sem omenil drevo kot princip zivljenja , so listi tisti ,ki krasijo to drevo . In ce deblo se kar vztraja , sovrazniki tega drevesa kar naprej lomijo ,sezigajo , veje in liste tega drevesa ,,,torej Ljudi , njihovo vero ,kulturo ,to pa je vse kar imajo . Ljudje, narod ,ki vztraja skoraj 6000 let ima vso mojo podporo , seveda s pridrzkom . In siguren sem , da ce bi imeli mir ,ne bi umrl niti en arabec . Kot ves ,jih v Izraelu zivi 2 miliona ,in so izraelsko drzavljani ,ki imajo tudi sluzbe v uradih te drzave ,zivijo enako normalno zivljenje . Tako to zivijo normalno zivljenje bosanci ,Srbi ,hrvati v Sloveniji in jih nihce ne sikanira , pa ceprav nekateri se po 40 letih zivljenja v Sloveniji nocejo govoriti slovensko . Torej Slovenijo ,slovensko drevo vec ali manj lahko napade nekdo od zunaj . Vse ostalo ,kar se je zgodilo Judom v zgodovini ....... no , tega pa je nekja ,a ne ! Ce pa pises oz Zahodu ,kaj je povzroci Bliznjemu vzhodu ,je pa to ze drugo vprasanje ,ki zahteva spet analizo . Se pa strinjam ,da je to eno najtezjih vprasanj na tem svetu . Opazuj pogajanja Trumpa z Kim Unom , ker bo to dobra platforma za nadaljna pogajanja ,bilo z Rusi , bilo na Bliznjem vzhodu . Lahko ,da Trumpu to uspe . To bi bil pa res dobitek za ves svet .
jg57
01. 03. 2019 15.07
-5
Zelo lepo in razumljivo zapisano. Tudi sam sem občudovalec tega naroda, tudi jaz z pridržkom. Res je to narod knjige in njihova zgodovina je zspisana v knjigi . Poznam SP stare zaveze in če kje velja, da je zg. učiteljica prihodnjim rodovom, potem to velja za besede v SP, vključno z novo zavezo.
Malinha
01. 03. 2019 16.36
+2
jg57, še lastnega pisemca svetinje ne znaš pravilno brat, pa boš o drugih knjigah sodil kakovi pomen je njih citat. Če učiteljica ljubezni je pisemce tvoje dialektični materializem, potem tvoj bit drsi veselo v polpismeni brkljarizem.
Malinha
01. 03. 2019 16.37
+2
night, zdi se mi, da si popolnoma zgrešil točko o kateri, iz katere sem pisal. Če mi očitaš nek minimum antisemitizma je to popolno napačno branje.
jg57
01. 03. 2019 20.07
-3
missasolemis, kdo bi se ukvarjal s tvojimi bistroumnimi nesmisli.
Malinha
01. 03. 2019 21.16
+1
Marsikdo se ukvarja z mojimi "bistroumnimi nesmisli". Težko pa verjamem, da se kdorkoli ukvarja s tvojimi nebistroumnimi nesmisli. Edino neka refleksija, kadar bereš svoje svetlo pisemce.
KavčStrokovnjak
01. 03. 2019 09.00
+3
Je naslov članka retorično vprašanje in vaba za klike? Kdaj bo država Izrael odgovarjala za genocid in apartheid katerega izvajajo? Kdaj bodo plačali za zločine proti človečnosti?
nightifly
01. 03. 2019 12.53
Ko bo kaskno nepristransko sodisce to odlocilo .
nightifly
28. 02. 2019 22.47
+4
missasolemnis 28.02.2019, 18:23:57 +3 night, precej si zgrešil zadevo, oz. bi ti predlagal pogled še iz druge opcije. /////////////////predolgo bi bilo ,ce bi vam odgovor na vase spodnje pisanje ....veste , jaz ne pisem o tem , da so Judje svetniki ali kaj podobnega . Toda tudi vi ne pisete cisto nic o palestincih ,o teror .skupinah vseh vrst , o nasilju ,ki ga delajo, bolje da ne pisem dalje .O Zidih vemo veliko . Morate pa vedeti ,da je Izraelska drzava zgrajena oz .deluje na demokraticnem principu ,medtem ko skoraj vse muslimanske drzave , razen zelo redkih spostujejo samo in priznavajo samo Kuran in boga zgoraj , in cisto nic drugega . Niti nocem vec pisati in debatirati , ker nima pomena .Zelim samo napisati ,da tri desetletja delam in potujem gor pa dol po Evropi , vcasih tudi ven , in zaradi dela,ki ga opravljam spoznavam ,in sem v teh 30 letih spoznal malodane cisto vse narode tega sveta ,ali predstavnike ....z njimi govoril ,sklepal posle ,delal , se druzil , vodil na delovna kosila in podobno . Za Evropo veste kateri ljudje vse zivijo . Verjamem , da je moje pisanje -kot umirjenega Levicarja vcasih strup za tiste levicarje ,ki se imajo za edine predstavnike levice . To da ,misssa , Levicar mora poslusati tudi druge ljudi , ce hoce ziveti v urejeni druzbi razlicnih ljudi . To pa ne pomeni , da mi bo en komaj prisli palestinec ,ali magari Slovenec , ne vem kdo krojil in zapovedoval kako naj zivim . Posebno se v tujini . Na kratko - veste kako je v Svici ? Muslimani so ropotali o dzamijah z minareti in podobno . In kaj se naredi v takem primeru ? Odlocijo ljudje -IS SO ODLOCILI - na referendumu - keine Minarette . Keine hijab ,dzibab ,kebab , hubab ,kaj ti jaz vem kaj se . In tako mora biti .To je volja ljudi , ki so zgradili tako drzavo in jo cuvajo . Ima kdo kaj proti ? Je to levo , je desno ? Ne , je last vseh ljudi ..... Ta delitev na barve in pole in ne vem kaj se vse bo Slovenijo razklala do amena --- in unicila ,,,, pogrebci , migranti bodo samo prisli in vse zasedli . Sem ksenofob ? Niti zdalec , niti rasist . Sem clovek , ki dela , in zeli imeti z vsemi ostalim ljudmi dt+rzavo tako kot jo zelimo vsi . To velja , in pa veliko zdravega razuma . In ce se povrnem na Zide ? Imajo pravico do prezivetja , vsaj tistih nekaj milionov ,ki so po cca 5790 letih se ostali ? Jaz pravim da ja . Ce koga moti , da so najbolj sposoben narod na svetu ....potem nastane problem -rasizem .
Krajnc22
01. 03. 2019 07.20
-8
Ce do pa jugodi in palestinci bratje..ze tito je to zrihtal..kaj ces..pac glave boljsevisko oprane
zinaaziza
28. 02. 2019 21.19
+0
bil bi že čas, da tem kapucarjem pokažejo kje je njihovo mesto. kakšen izrael, kaj je že to???
samuray1
28. 02. 2019 19.17
+3
SuperBog=?lovk
28. 02. 2019 17.41
+4
Židje so šli preko vseh meja, to delajo tudi z našimi osebnimi podatki! ni čuden da je Dolfi znoru!
Zmaga Ukrajini.......
28. 02. 2019 21.11
+5
Hm, ... gotovo je o njih vedel nekaj, česar mi nismo.
KavčStrokovnjak
01. 03. 2019 09.03
+1
Slovenci smo izgnali žide še pred nacisti. Mogoče se je pa Dolfi učil od nas... :D
antilevi?ar
28. 02. 2019 16.40
-2
DA, absolutno,.ali je to morda spet antisemitizem?
Krajnc22
28. 02. 2019 16.40
-9
Pravi slovenci se ve na kteri strani smo...nasi beogrsdski socialisti pa so ruskega tipa...enkrat se bomo presteli 😉
nightifly
28. 02. 2019 16.26
-3
Ljudje ,morate razumeti , da se muslimani sirijo in parijo z nadzvocno hitrostjo . To je pa tudi tiso ,o cemer je razmisljal njihov prijatelj -vcasih ,Hitler .....sanjal je in skusal narediti vse , da pride do lebensrauma, zivljenskega prostora za arijsko nemsko raso . Nic se ne cudim ,da so muslimani bili na njegovi strani . Se posebno palstinci . Vidite lahko sliko Jeruzalemskega muftija , ki je z brkotom iz Berlina podpisal pakt , da bo v sveti dezeli pobijal Jude ,ki so bili jasno na strani protinacisticne koalicije . In danes se ljudje cudijo vsemu ......berite knjige . (ce me spomin ne vara je bil mufti stric Jaserja Arafata .
KavčStrokovnjak
01. 03. 2019 09.04
+1
Poba, židje so financirali 2. vojno in nacije!
nightifly
28. 02. 2019 16.20
-1
Sputnik 28.02.2019, 14:10:51 +20 ni kaj rečt. izrael nikoli ni bil država. tam kjer imajo državo zadnjih 70 ali koliko let pa jo imajo na račun amerike ki jim je dala tujo zemljo. ////////////////// Judje, bi lahko imeli ,glede na to koliko tisoc let jih je svet preganjal 10 drzav ,ne samo eno v tistem pesku . In ni res , da je Amerika dala Zidom zemljo ali drzavo . Ce pogledate pri Jacobu Rotschildu ,kot najvisjemu in uglednemu ,ter seveda najbolj premoznemu clanu druzine Rotschildov oz . Judov , vam bo z veseljem pokazal ustanovno listino britanske Krone , ki je kot nadzornik potektorata takrat izdala ustanovno listino po kateri imajo Zidje pravico do sicer majhnega prostora na danasnjem ozemlju Izraela . Ce greste pogledati zemljevide ,je bil ´Izrael ´ podolgovat in sirok samo 9 milj . Torej bi ga lahko malo mocnejsa artilerija sesula ob vsakem casu . In kaj so naredili but....sti arabci ,torej koalicija ? Vse arabske drzave napadle Izrael ---- in izgubile vojno . Storili so za njih najbolj neumno potezo . In danes krivijo za to vse od poncija do pilata ,razen sebe .
KavčStrokovnjak
01. 03. 2019 09.14
+0
Že obstaja razlog, da se celotno zgodovino preganja žide po celem svetu. Kar tako se jih ne preganja. Sužnji so vedno bili in spet bi jim bilo potrebno podelit ta status.
M_teorija
28. 02. 2019 16.10
+2
Je Zemlja sploščen geoid!?
nightifly
28. 02. 2019 16.07
-9
Teza , da Izrael izvaja genocid nad palestinci je izmisljotina . Kot vsaka suverena drzava ima tudi Izrael , oz . ljudje ,ki tam zivijo pravico do obrambe . Ce ljudje ne vedo sestava izraelske drzave ,jih je treba spomniti ,da v drzavi Izrael ze zivi 2 miliona (za eno Slovenijo ) Palestincev ,ki so drzavljani Izraela . Ce so se pa teroristicne organizacij ,ki delujejo v ,druge pa izven Izraela odlocile uniciti judovsko drzavo ,in pri tem zrtvujejo svojo mladino , s tem ko jih uporabljajo strahopetno za zivi zid , potem je to drugo vprasanje . Kdor je lani spremljal to dogajanje se je lahko preprical kaj pocenjajo te teroristicne grupe . Cudno ,da ne zasledim podatkov na tej strani o tisocih in tisocih ´´doma´´ narejenih raketah , ki jih vse te grupe izstreljujejo na zidovske hise ,cetrti ,mesta ,enklave ,in to neselektivno .Pobijejo vse kar bomba najde . Ce ljudje se ne vedo ,palestinci masovno uporabljajo lahko dosegljive drone , jih opremljajo z bombami , zazigalnimi materiali , raznoraznimi izstrelki , od zebljev , drobcev keramike, zeleza ,fosforja in podobno . No , ot em jasno nihce ne bo pisal tu . ....... zato pravim ljudem , ko tako udrihate po narodu ,ki ga je na svetu se za slabih 10 mionov , ,,,, upajte ,ali molite ,da vas kot drzavljane Slovenije nikoli ne zadene kaksna podobna katastrofa - recimo par stotisoc beguncev . Kolikor vem ,smo Slovenci cisto v redu ljudje , smo deklarativno dobri ,dokler se gre za pomoc osebi . Ko pa boste dobili maso beguncev bo te pregovorne dobrote konec . Kar je cisto normalno za clovesko raso . Toda ni pa prav , da se v imenu ene ideologije tepe druge . Kanaan ,Palestina je domovina Judov , lahko bi bila tudi dezela Palestincev ,ki bi ziveli v sobivanju z Izraelci . Toda prvo naj se odrecejo nacrtom in bolni viziji unicenja Izraela . To je pogoj .
nightifly
28. 02. 2019 16.12
-11
Kar pa se tice genocida ....etc , priporocam ljudem globoko branje literature o tem problemu . Samo to je tako zahtevna in obsezna tema , da bo marsikdo od vas prej 2 metra pod zemljo . Judje stejejo skoraj 5800 let , torej krepko cez niti 1400 , kolikor jih stejejo Muslimani .
Zmaga Ukrajini.......
28. 02. 2019 16.25
+12
nightifly,... Izrael IZVAJA zločin proti človečnosti napram Palestincem. To je dejstvo. Sedaj ZN preiskujejo ali je res prišlo do tega zločina (o genocidu raje ne bi govorila, ker je to termin, ki ga mednarodna sodišča izjemno redko in zelo težko priznajo). Nedvomno pa je šlo v tem primeru za zločin proti človečnosti, kar bo preiskava ZN gotovo potrdila. Kar pa se tiče same situacije, je pa tako, da Izraela ne mara nihče. In verjamem, da je Izraelu težko živeti, če mu vsi sosedje grozijo, da ga bodo uničili. Zato pa ima Izrael eno najboljših vojsk, Mossad - najboljšo obveščevalno službo, zelo močno zaslombo v ZDA (itak je celotna ameriška administracija židovska). Kar se tiče prava, je tudi glede tega Izrael "edinstven", saj se spomnim sodbe njihovega vrhovnega sodišča, ki je razsodilo, da imajo izraelske oblasti PRAVICO! MUČITI! osumljence, da bi prišle do podatkov, ki bi lahko prihranili več življenj, itd. Pa poglejmo kaj imajo Palestinci - kamne in frače. Kar omenjaš - doma narejene rakete, pa molotovke, pa doma "skuhane" bombe, so navadno kamenje in frače napram izraelski oborožitvi. In seveda je velik revolt na strani Palestincev in kar naprej nekaj poka. Vendar pa dejstvo je, da za 1 vrženo bombo, ki povzroči nekaj materialne škode (morda smrt kakšnega Izraelca), Izraelci z raketami takoj ubijejo 10 Palestincev. Da ne omenjam tega, kako so jih stisnili v Gazi, da nikamor ne morejo, nimajo od česa živeti, pa da so jim pozidali in uzurpirali ozemlje, itd. Pika na i že tako problematični situaciji pa je še bebavo Trumpovo priznanje Jeruzalema za glavno mesto Izraela. Zaradi tega je mir v regiji še bolj odmaknjen in samo zaradi tega je bilo ubitih, in še bo, veliko ljudi. In zelo bi bila previdna v izjavah, da je "Palestina domovina Judov". Dejstvo je, da ko bo človeštvo rešilo vse probleme, bo problem na bližnjem Vzhodu še vedno ostal. In najslabše kar lahko naredi mednarodna skupnost pa je, da se postavi zgolj na eno ali drugo stran. Na ta način tam miru ne bo nikoli.
razocarani
28. 02. 2019 17.50
+1
malo si se razpisal ,a si kak njihov propagandist,,?? kjer so zidje so tudi problemi ,,
Malinha
28. 02. 2019 18.23
+6
night, precej si zgrešil zadevo, oz. bi ti predlagal pogled še iz druge opcije. Banalen in zgovoren primer judovskega poslovanja: glede pozidave mest, ki med drugim ni uzurpacija, temveč čista vojna prilastitev Judje počno tako, da določenemu palestinskemu lastniku hiše povedo, da mu bodo čez teden dni raketirali hišo, da naj se od tam odseli, ter, da mu bodo za hišo izplačali določeno odškodnino. Palestinec se strinja, a doda, če lahko dokonča dozidavo hiše (ki jo v resnici dela ali pa tudi ne), da bi s tem zahteval večjo odškodnino. Jud se strinja, izplača, hišo raketirajo in postavijo svojo. Krivca situacije sta torej oba. In iz tega je razvidno, da stvari niso tako enostavne, ampak precej komplicirane. Ena glavnih stvari je ekonomija: Judje so svetovno znani najprej po svojem 'ultra' poslovanju, medtem, ko islam prepoveduje takšno poslovanje. Lahko bi na kratko potegnil nič kaj prijazne vzporednice: medtem, ko Judje sovražnika ne ubijejo (ker je živ človek še sredstvo poslovanja) in preko tega nekako ne morejo, takrat vskoči ameriška ekonomija (z Mieltonom Friedmanom), pri kateri mrtvi ne štejejo. Sledi še finančna podpora ZDA (zgolj na podlagi ekonomskih interesov), protiislamistični diskurz, večno preganjani Judje, dežela Palestine kot izredno zaostala, "nedemokratična", itd., in tej isti gesti demokratizacije (kjer je laž postala tako samoumevna, da je samoumevno postalo samoumevno), da ta demokracija ni zahodna, ampak, lepo prosim, svetovna) se pridruži še Pahor & Co. Torej, "Izrael IZVAJA zločin proti človečnosti napram Palestincem", v tej nedolžni juhi plava tudi knedlc, imenovan Slovenija.
Zmaga Ukrajini.......
28. 02. 2019 18.29
+7
Če je to letelo name... ma vedno me razkuri, ko židje jokajo in cvilijo nad holokavstom (umrlo jih je 6 mio), medtem ko je bilo vseh ostalih žrtev II. sv.v. 60 mio! In bog ne daj, da rečeš kaj čez holokavst, ali ga relativiziraš, te bodo takoj cenzurirali, obsodili, preganjali kot psa, ... ko pa gre za njihove "domače" zadeve, torej Palestince, bodo pa z njimi delali skorajda enako kot so Hitlerjevi z židi. Skratka navadni ničvredni hinavci. Pa nisem noben propagandist Palestincev. In ja, se strinjam s tabo - kjer so židje, so problemi.
Zmaga Ukrajini.......
28. 02. 2019 18.53
Malinha
28. 02. 2019 18.57
+0
Comanchee, kako je lep ta svet. Čim nekdo želi malo več razmisleka, že postane propagandist. Sicer pa, Hannah Arendt, med drugim sprva sionistka, se je tudi takšnim 'nepropagandističnim' uprla. Jo predlagam v branje.
Zmaga Ukrajini.......
28. 02. 2019 19.21
+1
nightifly
28. 02. 2019 20.38
+0
Comanchee ........... cenim vase poglede . Zelo nerad pisem nekaj kar ne poznam . Zato skusam napisati moje videnje stvari na podlagi tistega kar vidim ,slisim ,preberem ,se posebno pa ce dobim podatke iz prve roke .Ker sem vcasih imel dekle zidovskega porekla , ceprav ne praktikantke , se vec -bila je bolj socialistka kot kaj drugega . Veliko mi je povedala o Sveti zemlji ,ceprav prbivalka Evropske drzave . V vsem casu kar sva ga prebila skupaj mi je zelo trezno orisala polozaj zivljenja ljudi na tistem prostoru . Napisal bom samo to . Tako kot zivijo Izraelci , ne bi zelel nikomur . Ta narod dobesedno od rojstva pa do smrti zivi v stalnem strahu ,spi z enim usesom in enim ocesom . Vsi ,od dojenckov do starih . In ce pogledamo , da je od 45 ali od 47-ga ko so v Izrael prisli se tisti preziveli iz koncentr . taborisc ,,,,, pa so morali preziveti se eno kalvarijo . Ce poznate arabce , za njih zivljenje ne predstavlja nic . Matere posiljajo otroke v imenu alah v smrt . Vi bi to storila , ampak ne za domovino , za boga ? Tezko je sploh govoriti o vsem tem . Lani sem vsak dan spremlja l dogajanje tam doli v realnem casu -preko izraelskih kanalov .Ce je kdo gledal ,potem je videl tudi nekaj posebnega - teroristi so na zice poslali vec ali manj mladino ,tudi otroke , za njimi vsake toliko ljudje s kalasniki . In se bolj zadaj za njimi , skriti palestinski oz . terorist. ostrostrelci ,ki so nekatere svoje ustrelili tudi v hrbet ,ali pa v prsi ,ko so se umikali . To je lepo vidno na videih ,,, samo treba je najti . Izraelci so razmestili svoje ostrostrelce , ki so poiskali prav te ,ker je to ze stalna praksa ...... zahojeni strahopetci posljejo otroke in zenske v prve linije . Konec , nimam vec besed .
zinaaziza
28. 02. 2019 21.22
+0
bolje, da si tiho in ne pišeš teh bedarij
zinaaziza
28. 02. 2019 21.24
-1
zelo dobro napisano, samo bedaki ne razumejo kar si želel povedati
cirenij
28. 02. 2019 16.02
+7
In ta narod judovski, naj bi bil Božje ljudstvo? Mogoče v Jezusovih časih, danes so se pa na žalost izrodili tako, da tangirajo tam dol in ne v nebesa.
cirenij
28. 02. 2019 16.04
+6
Se zavedajo, da kar so doživljali sami, danes delajo drugim, nič krivim.
KavčStrokovnjak
01. 03. 2019 10.13
+1
Če že iz tega stališča, potem kvečjem hudičev narod.
Desnica boli
28. 02. 2019 15.56
+6
Dolfe se v grobu obrača. Pa skoraj bi mu uspelo.
Krajnc22
28. 02. 2019 15.41
-10
Zločon so naredili slovenski boljševiki,ki so irsnu pomagali oprati miljardo evrov
ivan res grozni
28. 02. 2019 15.46
+8
Bruselj je ugotovil pa saj to morate vedeti, da ni bilo pranja! Boljševiki so samo v SDS pa saj to tudi veste.
Krajnc22
28. 02. 2019 15.40
-13
Ne se dat izrael!!!
razocarani
28. 02. 2019 15.39
+8
ti cudni židjr so nkoč doziveli to kar sedj oni počno drugim ,,zalostno kako so postali enaki njihovim krvnikom v drugi vojni ,,in to nečloveško raso podpira ameriška politika ,,bi napisal kako grdo na njihov račun a tu ne smeš pisati resnice ,,
vinogradnik33
28. 02. 2019 15.22
+14
Sigurno so zagrešili zločine proti človečnosti , saj izvajajo genocid nad Palestinci !
razocarani
28. 02. 2019 15.41
+8
to kar so njim nekoč poceli sedj oni počno drugim pa ne samo palestincem pohlep po zemlji jim je omračil se tisto malo človečnosti ,,in izgubili so vso kredibilnost ..
ivan res grozni
28. 02. 2019 15.47
+4
tornadotex
28. 02. 2019 15.21
+3
In zopet nikomer nič.....
Maximus
28. 02. 2019 15.18
+9
A je to resno vprašanje? Nah, dejmo jim nobelovo za mir, kr celemu Izraelu za vzorno vedenje na bližnjem vzhodu. Muslimni itak nikol niso mel pravice obstajat, torej je počasno brisanje cele nacije z zemljevida treba nagradit. Pejte v Izrael vam bojo spomenik postavil če boste take govoril. Kere b.u.d.al.a.š.t.i.n.e. Me zanima koliko bi opletal, če jim ne bi Jevrejska provinca ZDA krila ritke.