Tujina

Škofu, ki je zanikal holokavst, je žal

Vatikan, 31. 01. 2009 10.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Škof, ki je zanikal obstoj plinskih komor v nacističnih koncentracijskih taboriščih, se je papežu zdaj opravičil za povzročanje težav, ni pa preklical svojih izjav.

Richard Williamson je pred časom izjavil, da je v nacističnih koncentracijskih taboriščih umrlo zgolj 300 tisoč judov in ne šest milijonov, kot uči uradna zgodovina, in dodal, da ne verjame v obstoj plinskih celic. Papež Benedikt XVI. ga je takrat kljub nenavadnim stališčem vseeno rehabilitiral skupaj s še tremi duhovniki, ki so bili izključeni iz Rimskokatoliške cerkve, ker so bili posvečeni v duhovnike brez dovoljenja Vatikana.

Škof je prepričan, da v nacističnih taboriščih ni bilo plinskih komor.
Škof je prepričan, da v nacističnih taboriščih ni bilo plinskih komor. FOTO: POP TV



Williamson se je papžu zdaj tudi zahvalil za dovoljenje, da se lahko vrne v Cerkev, slednji pa je ponovil, da čuti "popolno in nesporno solidarnost" z Judi, kar se tiče nacističnih taborišč smrti.

Škof, ki živi v Argentini, je sicer opravičilo napisal v odprtem pismu, v katerem je zapisal, da "med medijsko vojno, ki so jo sprožile moje neprevidne opazke, moledujem, da sprejmete moje iskreno obžalovanje". Obžaloval je povzročitev nemira in težav papežu, ni pa preklical svojih izjav ali kakor koli omenil holokavsta.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Magdalena Mitrovic
03. 02. 2009 05.12
Dobro ,ker sem padel v jamo ,mi prosim razloži kje si najdel spektakularno povezavo med veneti ,karantanci in slovenci. Kje si najdel povezavo med med hindi in veneti . No dobro sedaj ko končno vem da smo hindujci se bo treba vrnit prvotni veri "krišna". smo pač indijci z slovanskim poreklom ,koristimo slovansko govorno narečje z indijskim dijalektom. Zatrjuješ in zagovarjaš ,lahko nekaj samo na strokovnih dokazih . Domnevaš lahko ......zavajati ne smeš.!
mobius
02. 02. 2009 23.29
Veneti Profesor Pere Bosch-Gimpera navaja najprej zgodovinsko navedbo, da so Veneti, ki so izhajali iz Paflagonije na severni obali Male Azije, pod vodstvom Pilemena prišli na pomoč Troji (VII a), ki so jo Grki leta 1184 pr. Kr. oblegali in požgali. V plasti, ki je ostala iz razvalin požganega mesta (Troja VII b), so našli tudi keramiko lužiškega tipa (glej Pere Bosch-Gimpera, str. 224). Po mojem gre za keramiko, ki spominja na Venete, ki so se kot ljudstvo izoblikovali v Lužiški kulturi. Mogoče je torej, da so bili tudi Trojanci venetskega izvora. Tudi simbolični konj, s katerim so Grki ukanili Trojance, kaže na venetsko čaščenje konja, ki je bilo podobno že skoraj božanskemu. Po padcu Troje naj bi Veneti iz Paflagonije, ali vsaj del njih, pod vodstvom Antenorja prodrli do severnega Jadrana, kjer naj bi vstanovili mesto Patava (Padova). Njihove poti proti gornjemu Jadranu pa arheološke najdbe, izkopane do sedaj, ne potrjujejo. Vendar je mogoče in tudi verjetno, da se je to zgodilo. To pa seveda ni v nasprotju z dejstvom, da je neka druga skupina Venetov takrat že prebivala ob gornjem Jadranu. Potemtakem bi venetski Paflagonci naleteli v tem predelu na svoje rojake. Toda prof. Bosch-Gimpera nakaže na temelju arheoloških najdb, da se je po padcu Troje neko ljudstvo napotilo tudi na vzhod. Naziva ga Hindi, kar je po mojem isto kot Vindi (Veneti), in so očitno istovetni z Veneti v Paflagoniji. Znani arheolog navaja, da na podlagi arheoloških najdb lahko rekonstruiramo veliko selitev indo-iranskih ljudstev med 1200 in 1000 pr. Kr. Nato navaja pohod ljudstev, ki bi bili v etničnem pogledu lahko že Iranci, od Kavkaza proti jugu. To je, v predele Medije, kjer so že prebivali Hindi. Ti so se vsled tega napotili proti vzhodu in preko severne Perzije dospeli v porečje Inda. Ostala pa je na prejšnem ozemlju ena izmed njihovih skupin. Njena država, ki so jih vladali princi po imenu Ramateja, se je raztezala vzhodno od pogorja Zagros. Ko so Asirci V 8. stol. pr. Kr., ko Asirci vpadejo na vzhod, imenujejo njihovo državo Bit-Ramateja (str. 225). O Hindih (Venetih), ki se napotili na vzhod, poroča prof. Bosch-Gimera, da je na osnovi arheoloških najdb mogoče slediti njihovi poti preko severne Perzije, in nato ob reki Hilmend navzgor (Sarawasti, v Rigvedi) v današnji Afganistan, in odtod preko prelaza Kyber v Punjab. Navaja pa dobesedno (str. 226, 227): pz!!!
mobius
02. 02. 2009 23.23
1098 02.02.2009, 07:58 -1 Da boš lažje razumel ; Vpravljicah so izmišljeni liki in pravljice so namenjene otrokom . Povezovati Venete (kot narod ,nikoli obstajali), Karatance in Slovence je otroško . Jaz sicer verjamem da si ti pripadnik Venetov (drugo,tretje koleno -tu neki ). Dejansko so zgornje besede tudi holokavst saj bi nekdo rad iz zgodovine izbrisal cel narod, kar pa je uradna zahodna zgodovina tudi delala in še počne to in sedaj se treba vprašati zakaj in med drugim je ravno to hotela narediti nacistična Nemčija z Slovenci. Veneti med Evropo in Indijo dr. Jožko Šavli Pričujoča študija je bila najprej predstavljena na srečanju o Venetih, ki ga je Svetovni Slovenski kongres pod pokroviteljstvom Univerze v Mariboru dne 22. septembra 2001 priredil na gradu na Ptuju. Kasneje je bila objavljena v knjigi "Zbornik o Venetih" (Ljubljana 2003). Na tem mestu je objavljena z nekaterimi dopolnili in popravki.Op.p. Bralec bo ob prebiranju gradiva opazil, da je dobro predstavljen le tisti del, v katerem prikažem, kako je v Indiji potekal družbeni in duhovni razvoj, ki so ga sprožili Veneti. Slabše je podan kulturni vpliv, ki so ga Veneti kot družbena podstat imeli na kulturni in duhovni razvoj narodov v Srednji Evropi. V študiji poskušam vsaj do neke mere orisati duhovni svet Venetov, in prikazati nekaj njegovih značilnosti, po katerih se loči od klasičnega grško rimskega kot tudi od keltskega sveta. Iznesena dejstva in podmene naj bi bile izhodišče za nadaljna preučevanja. Silen duhovni, kulturni in družbeni razvoj v Indiji, ki so ga Veneti začeli in pripeljali do vrhunca, je v njegovih nepreglednih odtenkih mogoče zajeti v eno samo bistveno sporočilo: verno doživetje. Po mojem se prav v tem pogledu tudi narodi v Srednji Evropi, ki imajo venetsko podstat, tudi potem, ko so prevzeli krščanstvo, še nadalje razlikujejo od klasičnega rimskega in grškega sveta, čigar verovanje in čustvovanje je dokaj drugačno. Za tistega, ki se s to problematiko prvič sooča, naj priponim, da se naziv Veneti" ne nenaša na prebivalstvo današnje dežele Benečija (Veneto) ob gornjem Jadranu, temveč na predzgodovisko ljudstvo, na nosilce Kulture žarnih grobišč, ki so po 1200 pr. Kr. v svojih selitvah sklenjeno posedli Srednjo Evropo od Baltika do Jadrana, in so bili predniki Slovencev. pz!
Magdalena Mitrovic
02. 02. 2009 07.58
Da boš lažje razumel ; Vpravljicah so izmišljeni liki in pravljice so namenjene otrokom . Povezovati Venete (kot narod ,nikoli obstajali), Karatance in Slovence je otroško . Jaz sicer verjamem da si ti pripadnik Venetov (drugo,tretje koleno -tu neki ).
mobius
01. 02. 2009 18.03
1098 01.02.2009, 13:42 Kdo te naj resno jemlje ,a celo to boš zatrjeval da Slovenci nismi slovenci ampak nek čudež .... Kako globoko se motiš !!! Karantance i venete je edino povezovala avto cesta katera še ni dokončana . Glej kaj si napisal zgoraj in kako prirejaš stvari. pz!!
jansa-arms
01. 02. 2009 14.05
židje so dosegli da se smilijo celemu svetu ! in karkoli se jim je zgodilo se ni slučajno ! seveda se je njihovo sovraštvo do goyimov = nežidov ( vsi ki niso židje so drhal živina itd ) podtrojilo ! ker nas ostale ne morejo zaradi številčnosti uničiti samoz vojnami nas uničujejo tudi z financami ! kazarsko - židovska družina rothsild je praktično lastnica našega celega sveta ! verjetno je zadnji čas da premislimo kako bi bilo potrebno ukrepati !
Magdalena Mitrovic
01. 02. 2009 13.42
mobius Vem da bi takšnim kot si ti odgovarjalo in odgovarja, da bi Slovenci še vedno nasedali zgodovini, katero so pisali , NEMCI, Italijani, Avstrijci , Čehi, rusi, naši zgodovinarji pa so samo prepisovali, saj jih je bilo strah da bi poiskali kaj je dejansko in kako bilo, že to ti pove, da je Karantanija obstajala v zametkih od 6. st. in trajala do 12. st in, če bi prišli v 6. st. na ta področja je nemogoče da bi že ob prihodu imeli državo. Kdo te naj resno jemlje ,a celo to boš zatrjeval da Slovenci nismi slovenci ampak nek čudež .... Kako globoko se motiš !!! Karantance i venete je edino povezovala avto cesta katera še ni dokončana .
mobius
01. 02. 2009 13.13
O holokavstu pa samo to tega so si izmislili tisti zgoraj ki ga sedaj zanikajo, ve se v imenu koga so izbrisali cele civilizacije in kako so osvajali ozemlja širom sveta, ter kaj so zabodli v zemljo in katere besede izrekli. pz!!!
dr.psiho
01. 02. 2009 12.11
vem porka samo jaz nevidim razlik in jih ne določam...isto kot bog-gad-alah...
TFerarri
01. 02. 2009 12.00
Pa pravjo da so farje zelo učeni in načitani ljudje, hm !?
porka.malorka
01. 02. 2009 11.57
d.d holokavst je oznaka za KAO židovsko trplenje Genocid pa je oznaka za vse ostalo človeško trplenje
Prvo Borec
01. 02. 2009 11.53
Samo Židje, kaj pa preostali narodi ???
qki
01. 02. 2009 11.46
d.d.. sej res.. ampak to kaj se je v nacističnih taboriščih dogajalo.. ko so deportiranci bli vredni majn kot tamkajšne podgane, ko so jim vzeli vse kaj so imeli.. celo dostojanstvo da SO ljudje... ni nobene primerjave s srbskim holokavstom.. to pišem zato kr sem biu v auschwitzu lani.. in to moreš it tja pa to videt da sploh vidiš kaj se je res dogajalo ... in verjemi.. da še lastnim očem nisem verjeu kaj sem v auschwitzu vse vido in slišau..
wpww
01. 02. 2009 11.45
holokavst je židovska zgodbica, da se pokazejo kot zrtve...medtem pa kradejo svine pa posiljujejo z njihovo kulturo!! 14/88
dr.psiho
01. 02. 2009 11.37
Kako ni bilo holokavstva..vsak ve da se je dogajal in da se bo dogajal...problem je v tem da ga nezna noben ustaviti...kaj misliš ,da ga srbija ni izvajala....in noben resno ne kritizira...to je problem QKI
qki
01. 02. 2009 11.16
VSEM ki trdite da holokavsta ni bilo!! spravite se v auschwitz.. in ko bote vidli vsa tista imena na kovčkih, 2 toni las, še tiste najmajnše čeveljčke ki so jih nosli dojenčki, konzerve ciklona B, mučilnice ko bote iz prve roke slišali grozljive resnice o ginekoloških eksperimentih ničvednih mladih slovanskih deklet.. vam bo VSE jasno... nisem žid in ne zanimajo me neki politični spori , izrael itd... .......... gre se za to da si priznamo kakšni pokoli so bli to in se iz zgodovine nekaj naučimo!!!!
mobius
01. 02. 2009 11.00
1098 01.02.2009, 05:42 0 govoriti o venetih in prodajati meglo o tem da smo se točno 27 dni prej kot krapinski pračlovek pojavili na tem območju ....mislim no , MI smo ja sem prišli in smo najprej panonsko morje prelili v jadransko morje ,ko smo se pripravljali še jadransko morje prelit v sredozemno ,smo imeli smolo ker nam je začel emperček spuščati. Se zgodi ! Vem da bi takšnim kot si ti odgovarjalo in odgovarja, da bi Slovenci še vedno nasedali zgodovini, katero so pisali , NEMCI, Italijani, Avstrijci , Čehi, rusi, naši zgodovinarji pa so samo prepisovali, saj jih je bilo strah da bi poiskali kaj je dejansko in kako bilo, že to ti pove, da je Karantanija obstajala v zametkih od 6. st. in trajala do 12. st in, če bi prišli v 6. st. na ta področja je nemogoče da bi že ob prihodu imeli državo. In če misliš da smo Slovenci Slovani smo izmed vseh teh narodov prvi imeli svojo državo in to demokratično kolikor je na tisti stopnji duhovnega razvoja sploh bilo možno, saj je vodje volilo ljudstvo in jih tudi ustoličilo, malo drugačne knjige ali pa vire treba vzeti in iz njih izluščiti delnorresnico, ne pa da pišeš to kar si zgoraj napisal, sicer pa že po jeziku vidiš, da nikakor ne spadamo skupaj z ostalimi takoimenovanimi Slovani, če pa bi poznal ali videl kako so govorili naši predniki potem pa sploh ne. Za konec pa to zakaj misliš da smo Slovenci skozi vso zgodovino trn v peti našim velikim sosedom, ker se zavedajo , da so naše korenine tudi delno njihove, saj so prišli za Veneti na ozemlja katera sedaj naseljujejo in potem se dejansko poruši njihova uradna zgodovina o njihovi večvrednosti. pz!!!
dr.psiho
01. 02. 2009 10.23
Kaj nakladate slovanski narod...to je le politika socialističnih-komunističnih idiotov...Krapinski clovek je slovan..ne me basat...V naših genih ni 10 % slovanskih genov..po tem takem nemoremo govoriti o slovanih...prej je mogoče govoriti o Ilirih ali keltihal...ali o tisti večini genov ki jih noben neomenja...nebom niti jaz...Poglejmo kaj imajo srbi...ali gensko TUrki....preveč bojo jezni...zato so v večini črne barve...drugo so hrvatje pravoslavne vere..Takozvanega srbskega gena sploh ni ,kaj pomeni ..da si lahko kaj hočeš ali pa si izmisliš narod kot dgfčkhfhkč in to si...samo znanost pravi da tega pač ni ..Res pa je da ni bilo nobenega priseljevanja narodov iz južnih karpatov ..razen rdeče armade ,ki jo je tito pustil v YU...Znanost je svoje že povedala YU je le laž do laži......
Magdalena Mitrovic
01. 02. 2009 05.42
govoriti o venetih in prodajati meglo o tem da smo se točno 27 dni prej kot krapinski pračlovek pojavili na tem območju ....mislim no , MI smo ja sem prišli in smo najprej panonsko morje prelili v jadransko morje ,ko smo se pripravljali še jadransko morje prelit v sredozemno ,smo imeli smolo ker nam je začel emperček spuščati. Se zgodi !
mobius
01. 02. 2009 01.50
zavedenSLO 31.01.2009, 14:48 3 Tisti slovenski komunisti, ki podpirajo izbrisane in razne džamije so za mene največji izdajalci Slovenije. Komuniste je sram, da so Slovenci zato podpirajo srbe.... ker hočejo biti podobni njim. Pač so jugosi. Pravi Slovenci z južnimi slovani nimamo popolnoma nič. To je le komunistična propaganda. Z južnimi Slovani imamo skupno to da smo sosedje, bili smo skupaj v različnih sistemih in državah, in sedaj pa smo že kar pomešani med sabo zaradi mešanih zakonov in priseljencev. Sicer pa mi nismo Slovani temveč smo potomci Venetov in med drugim nismo področja na katerih sedaj živimo naselili v 6. st., ampak so Veneti na precej večjem področju bili že veliko prej, drugače pa se izraz Slovan za nekatera ljudstva uporablja od 19 st. ( Panslavizem ), kar so Rusi želeli izkoristi da bi se vsi ti narodi združili pod njihovo streho, saj bi jim tako velik prodor na zahod zelo odgovarjal . Se pa ve da so našo zgodovino pisali drugi in da je lažna, naši zgodovinarji pa so samo prepisovali to in takrat še ni bilo komunistov, je pa veliko vlogo pri tem imela cerkev, upam da vam je znano da je v njenem interesu bilo da je slovenski narod neizobražen in neuk. Verjetno pa veste tudi katere in čigave knjige so kurili na grmadi za časa protireformacije, pa ne samo knjige. pz!!!