Tujina

Sirija se je opravičila, ker je sestrelila turško vojaško letalo

Damask, 22. 06. 2012 17.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zračna obramba v Siriji je sestrelila turško vojaško letalo, ki je vstopilo v njen zračni prostor. Stekla je reševalna akcija za dvema pilotoma, ki so ju uspešno rešili iz morja. Damask se je za incident že opravičil.

Turško vojaško letalo
Turško vojaško letalo FOTO: Reuters

V Siriji je strmoglavilo turško vojaško letalo tipa F-4, ki ga je sestrelila njihova zračna obramba, poroča libanonska televizija Al-Mayadeen TV.

Turška vojska je z letalom, ki je ob 10. uri vzletelo z letališča Erhac v vzhodni provinci Malatya, izgubila kontakt okoli 12. ure. Strmoglavilo naj bi nad jugozahodnim delom province Hatay v Sredozemlju, ki meji na Sirijo, njegove razbitine pa naj bi se porazgubile v morju. Ker so pogrešali dva pilota, je stekla reševalna akcija.

Za zdaj še nepotrjena poročila pravijo, da je sirska vojska streljala na dva turška lovca, ki sta vstopila v njihov zračni prostor. Enega so sestrelili, drugemu pa je uspelo obrniti in se vrniti v Turčijo, čeprav naj bi bil poškodovan. "Očividci so videli dve letali, ki sta prileteli iz turškega območja. Eden je strmoglavil v sirskih teritorialnih vodah, drugemu pa je uspelo odleteli," je povedal Ihab Sultan, lokalni novinar v Siriji.

Reševalci so oba pilota uspeli rešiti iz morja, Damask pa se je za incident že opravičil.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

fleks
23. 06. 2012 12.31
+3
Bravoooo za Sirijo!!!!!!Ne bo šlo tako lahko kot v Iraku,Afganistanu in Libiji kajne zahod???? Sirija je edina islamska država ,ki ima sistem S-300. kar se tiče letal: 100 kom.MIG 23 50kom. MIG 25 50kom. MIG 29(od tega 15 kom.z oznako SMT) Protizračni sistem S 200,BUK M1,PANTSIR S1,KUB,DVINA,IGLA kar se raket tiče:zemlja-zemlja SKAD B dometa 300km in SKAD C oziroma HVASONG 6 dometa 700 km. obala-morje MOSKIT P 270 dometa 300 km vso orožje so kupili od Rusov seveda.(tako da si Turčija ne upa napasti Sirije) Sedaj pa napadite Bruselj in Washington če upate!!!!!! In še na koncu nagradno vprašanje.Kaj počne turški avion v zračnem prostoru Sirije in to še brez dovoljenja????
gjah
23. 06. 2012 13.23
+2
HAHAAHAHA Amerika ima več letal na eni letalonosilki kot cela Sirija. Sirija pade v enmu mescu ce se nanjo spravi NATO. Obstaja samo zaradi podpore Rusije
Martian
23. 06. 2012 13.26
+3
Ne bo šlo tako lahko kot v Iraku,Afganistanu in Libiji kajne zahod???? ---- od takih komentatorjev kot si ti....sem v preteklosti bral podobne poste.. pred vojno v Libiji sem bral,da Libija ni taka kot Irak,Afganistan pred vojno v Iraku se bral,da Irak ni tak kot Afganistan... itd itd itd
Martian
23. 06. 2012 11.37
+4
kakšno trapasto opravičilo---oprostite da smo sestrelili vaše letalo,ki je brez našega dovoljenja priletel v NAŠ zračni prostor.Še enkrat....iskreno se vam opravičujemo...
rissp
23. 06. 2012 12.29
+0
"Oprostite da smo sestrelili letalo NATA ki je brez našega dovoljenja priletelo v NAŠ zračni prostor, medtem ko smo v VOJNEM STANJU in se ni odzval niti opozorilom"
Veprl
23. 06. 2012 00.30
Heheh, sam da so se opravičl :D
Nimivseeno
23. 06. 2012 00.29
+3
Se popolnoma strinjam z vami, samo en podatek ste pozabili pripisat. Turčija in ZDA sta zaveznika. ZDA ima v Turčiji vojaško bazo že dlje časa.
Slo4theist
23. 06. 2012 12.17
-1
Ja in kaj si hotel povedat s tem, kar že vsi vemo?!?
rissp
23. 06. 2012 12.33
-1
Verjetno je hotel povedati to , da letalo NATA nima kaj iskati v sirskem zračnem prostoru, medtem ko je le-ta v vojnem stanju , sploh glede na to , da je Turčija velika zaveznica ZDA , le-te pa hočejo na vsak način vojno (videno v Iraku, Libiji,itd.).
exaglikojot
24. 06. 2012 22.58
No, Sirija in Rusija sta zaveznici in Rusija ima v Siriji pomembno pomorsko bazo... ergo, to je edini razlog, da Sirija še ni doživela enake usode, kot Libija, Irak, Afganistan, ...
DavidxXx
22. 06. 2012 23.12
+6
Gre za "zbir organiziranih in koordiniranih", bolj ali manj prikritih političnih, ekonomskih in psiholoških postopkov subverzne narave, ki jih ena ali več držav izvajajo kot uvod v vojaško posredovanje ali političen pritisk. S tem želijo vplivati na nacionalno in mednarodno mnenje in z njim manipulirati. Mediji definirajo politično realnost. Prek zbiranja informacij in ustvarjanja novic kot je ta nam posredujejo končno obliko tistih političnih zadev, ki so v določenem obdobju res pomembne. Propaganda kot je ta je tista, ki ima učinek na sovražnikovo politiko in akcijo. Vpliv pa ima tudi na notranjo javnost.
Veprl
22. 06. 2012 23.29
+2
Aven
22. 06. 2012 22.51
+6
S300, S400 in sedaj S500 (v testiranju) je Ruski izdelek v sodelovanju s Samsung-om. Iz elektronskega stališča je zadeva odlična - nima primerjave.
Aven
22. 06. 2012 22.52
+5
Kdor misli da je F-4 za staro šalo - se moti. S300 še lažje prizemlji F16. Verjemite - testirano.
dadocar
22. 06. 2012 23.11
+4
Tu bo kljucno vprasanje ali je bilo tursko letalo v sirijskem zracnem prostoru ali ne. Ce je bilo, potembi morali sestreliti oba ter ostro protestirati v ZN proti Turciji, kajti to bi bila huda krsitev suvrenosti neke drzave. Ce pa letalo ni bilo v sirijskem zracnem prostoru, znajo imeti sirijci velike tezave, kajti konec koncev je Turcija v zvezi NATO. Me pa zanimakaksen bo odziv ZDA in seveda Rusije.
Nina Nubia 1
23. 06. 2012 00.12
+4
aven s-400 in s-500 nimata povezave triumf je nanamenjen letalom s -500 pa za konice-rakete se pa strinjam najboljsa zadeva na svetu ameri o tem sam sanjajo lahko ker tisti patrioti so obupni kao ful napredni smeh
Slo4theist
23. 06. 2012 12.45
-1
Skupne vojaške vaje izraela in rusije, so pokazale, da F-16 z posodobljeno izarelsko elektroniko,se postavi ob rob vsakemu ruskemu lovcu! Tudi lovcom v razvojni fazi! Tako da lahko še ktako opevaš, rusom negre aviatika najbolje od rok!
Slo4theist
23. 06. 2012 12.48
+1
VHehe kako ste smešni, a ni rusija testirala par tednov nazaj svoje nove balistične rakete dolgega dosega, ki je bila namenjena iz azrihstana v kurdistan pri tem pa so jo opazili v Izraelu, ki je 3500 km oddaljen od kazahstana. Se pravi so na 100km dolgi poti skrenil za 3500km. Jst se s takimi raketicam nebi hvalil, še hamas ima bolj točne! pa jih ima na gnoj, doma izdelane!
Slo4theist
23. 06. 2012 12.48
DedekLakai
22. 06. 2012 21.43
+7
Glede na to, da so sestrelili F-4 ni neke velike škode za Turčijo. So pa Sirci lahko stestirali svoj rusko zračno obrambo. S-300 rakete še vedno dobro delujejo. Turki so verjetno testirali Sirski obrambni sistem in če so nameravali kaj storiti dvomim, da bodo to sedaj tudi strorili ker mislim, da si ne morejo privoščiti izgubo kakšnega svoje F16 letala. Razlog zakaj Amerika še vedno odlaša posredovanje v Sirije je zato ker ve, da če se bo spustila v to bo izgubila nekaj letal kar pa je že avtomatsko velika izguba. Sirija ni Libija katera v bistvu ni imela vojske ampak le milice.
Slo4theist
23. 06. 2012 12.50
to so te raklete ki so jih leta 2006 uporabljal linbanonci, in učinkovitost je bila 0%!
erikon
22. 06. 2012 21.02
+8
To Ameriksnci sprobavajo Sirski PZO......
Niko_K
22. 06. 2012 20.45
+7
Phantom F-4 opravlja še zdaj naloge Wild Weasel - točno to je za odkrivanje radarjev. Radarska slika tega letala je velika, letalo izzove radar, da ga locira in drugi ta radar potem uničijo... Bogve, kaj je tukaj zadaj...
mcc
22. 06. 2012 19.48
+5
zdaj bodo turki uletel z F 16,, buuum!! vse zrežirano,,
Aven
22. 06. 2012 22.47
+1
Potem te pa kak S300 (S400) preseneti - ki ga pa testirajo Rusi.
Nina Nubia 1
22. 06. 2012 23.15
+5
aven rusi triumfa ne dajo za lastno uporabo ga imajo prevec napredno je,da bi ga talal okol ze divne ali s-200 so dobri za te lovce
Mil?007
22. 06. 2012 19.39
+14
Sestrelili so F-4 Phantom iz leta 1960, po moje je šlo za kako testiranje sirskih radarjev pred pravim posredovanjem.
mcc
22. 06. 2012 19.49
+5
Robin Gunner
22. 06. 2012 19.51
-18
je ze cajt da stresejo se en levicarski sistem in ga porusijo do tal in to cimprej!
upornik_007
22. 06. 2012 19.59
+15
Robin Gunner levicarski sistem hahahah hahaha pa ti splioh ves kdo so levicarji!!?? pa dobr vsak nemore bit levicar ce ti ni vsec oo joj joj kok zabi. folk imamo!
PorednaSliva
22. 06. 2012 20.05
+8
Vlada, tko kot v ameriki, vsak ki jim ni ušeč je taliban.... a je biga prepotentna rasa...
Robin Gunner
22. 06. 2012 20.07
-9
Države, ki so še vedno deklerativno na poti h komunizmu oziroma so tam na oblasti komunistične stranke, so: Ljudska republika Kitajska Kuba Laos Severna Koreja Vietnam Libija Sirija zdej pa pod pot noge upornik, da se kej naucis, da ne bos rekel da so komunisti slucajn zdej ze desnicarji?
upornik_007
22. 06. 2012 20.13
+9
Robin Gunner hahahah knjige v roke pa si malo preberi o komunizmu !!!
DavidxXx
22. 06. 2012 23.11
+5
Libija je bila Socialistična in ne Komunistična!!! Imela je tako imenovane popularne komiteje, ki so volili o nacionalnih odločitvah. V komitejih je bilo do 2000 ljudi!!! Še sam ne veš kaj pišeš.
Slo4theist
23. 06. 2012 12.59
Socializem je samo smer v komunizmu, ker po tvoje je bila tudi rusija socialistična država, CCCP USSR
Slo4theist
23. 06. 2012 13.00
In ko omenjaš KOMiteje, komiteji se pojavijo samo v eni obliki političnega sistema in to je KOMunizem!
upornik_007
22. 06. 2012 19.38
+7
zakaj ta novica ni na naslovnici!!??
kim llsung
22. 06. 2012 19.20
+15
rokaj ruska obramba deluje to je opozorilo drugim BRAVO
Slo4theist
23. 06. 2012 13.03
hehe sestrelijo F-4 iz 60 let prejšnega stoletja, in ti si vesel. Leta 67 je bilo uničenih 1600 AA baterij (s-200
kim llsung
23. 06. 2012 16.55
vsi malo novejsi s-sistemi so mobilni ker s-200 ni mobilen zato ga je toliko lazje uniciti
n0mistakez
22. 06. 2012 18.29
+27
HAHAHAHHA....SEJ JE PROV...UN (UNITED NATIONS) SO REKL DA JE ZDEJ SIRIJA NO-FLY ZONE...nimajo turki tm nč za letet oziroma nuben nima nč za letet .')
ljx
22. 06. 2012 18.27
+28
Turki bi radi bili v Evropi in NWO,zato pa lezejo v ta zadnjo Američanom in Evropejcem! Kar se pa sestrelitve tiče,pa čis prav,tam nimajo Turki kej za letet!
upornik_007
22. 06. 2012 18.19
+29
saj so turki vdrli v njihov zracni prostor nimate se kaj opravicevat sirijci!!! le kaj je tursko bojno letalo delalo v sirijskem zracnem prostoru!? mogoce so poskusal njihovo obrambo m ali pa zanalašč to naredili da zahod opravici napad na to drzavo(false flag)
Robin Gunner
22. 06. 2012 18.22
-12
to je ze res da nima pravice noben vdirati v suveren zracni prostor. a lahko bi tudi sporocil naj se umakne od koder je prisel namesto da so ga sestrelil. podoben incident se je zgodil z hrvaskim bojnim avionom ki je preckal slovensko mejo, pa ga zaradi tega nismo sestrelil, ampak smo zagreb opozoril in protestiral, v drugo bi ga pa sestrelil ce bi se to ponovilo.
BNAM2707
22. 06. 2012 18.23
+22
To je bila širokogrudna diplomatska poteza Sirije,ki je dala svetu vedeti,da je budna in,da ne želi tujega vmešavanja v svoje notranje zadeve.Da sama spoštuje suverenost sosednjih držav in da to pričakuje tudi od ostalih.
upornik_007
22. 06. 2012 18.47
+13
Robin Gunner ti pa res ne dojemas dober tole kot prvo drzava je v vojni kot drugo jim grozijo da jih bodo napadli vsaka drzava bi tako reagirala tako da ne bluzi!!
Robin Gunner
22. 06. 2012 19.48
-4
upornik: Sirija ni v vojni, v pravi vojni bo ko jo bodo napadli iz ozemlja drugih drzav, do sedaj se Asad le izzivlja nad lastnim prebivalstvom z celo armado. Torej temu lahko reces edino notranji konflikt, ali drzavljanska vojna pa se to ni cist tocn definiran ker je stevilcnost uporniskih sil za en vecji mest, tko da je bolj podoben enemu neorganiziranemu puntu kot pa pravi vojni!
upornik_007
22. 06. 2012 19.51
+3
Robin Gunner hahhaha oslarije ti pises sirijska vojska se bojuje s sovraznikom ki udira v njihovo ozemlej to so razni radikalni teroristi in delajo nemire v drzavi itd dej clovek ne pise vec takih gluposti!!
Robin Gunner
22. 06. 2012 19.53
-7
a tisti v mestu homs, so sovraznik ki vdira na njihovo ozemlje? cepec, oni so tm doma, ce jim pa pride kejsn foreign fighter pomagat je pa to njihov problem.
upornik_007
22. 06. 2012 19.56
+0
Robin Gunner ah vidim da so ti zahodni mediji cist sprazil mozgane
upornik_007
22. 06. 2012 19.57
+4
pa ti uporniki so razbojniki in kriminalci itd
Robin Gunner
22. 06. 2012 19.57
-4
vidim da so ostali pr teb se zametki jugo propagande iz vojne za slovenijo, ko so oficirji naplahtal vojsko da gredo brant slovence, pred avstrijci ter da morjo zaradi tega zasedt slovenijo in pobijat slovence.
upornik_007
22. 06. 2012 19.59
+1
PorednaSliva
22. 06. 2012 20.11
+4
važn da bi slovenija sestrelila hrvaški bojno letalo :D haha s čim že ? :D z tistim 3mi pilatusi k so jih miši pojedle al z italijanskim lovci ki še odreagirajo ne če nismo zmenjeni za vajo ? važno je da je pred kakim letom celo slovenijo preletela cestna s svojo "blazno hitrostjo, ki je nekoliko višja od kosilnice" in noben tudi mrdnu ni, kaj šele da bi kakšno "vojaško" letalo poletelo v zrak... veš ena je zgodba ki se kaže navzven kako smo "jaki/opasni" ali drugo je realnost (čkePi)
DavidxXx
22. 06. 2012 22.10
+6
Robin tole ti mam za povedat. Naučimo se, da so nam informativne televizije oz. mediji vir informacij, kjer se informacije dovolj pogosto ponovijo. Tako se oblikuje posredna propaganda, ki vpliva na naš odnos do različnih tem!!! Podobe se utrdijo v naši zavesti in vplivajo na razumevanje sveta okoli nas!! Mediji so tisti, ki definirajo politično realnost. Propagadna je tista, ki ima učinek na sovražnikovo politiko in akcijo. Vpliv pa ima tudi na notranjo javnost (med drugimi si tudi ti). PROPAGANDA je orodje vojskovanja, saj ima psihološke učinke, ki so lahko celo VEČJI KOT VOJAŠKI Robin. Ruši sovražinikovo moralo, vpliva pa tudi na politiko in akcije sovražnikovih politikov. Vojna je komunikacija . Njen cilj je le redko popolna fizična odstranitev sovražnika, temveč je večkrat prepričati sovražnika, da se preda: objekt vojskovanja je torej sovražnikova morala. Drugi spet trdijo, da je vojna akt sile , s katerim skušamo naprotnika prepričati v izpolnitev naše želje . Glavni cilj vojne je zato vselej obvladovanje nasprotnika!Brez zamere. Ne sanjaj in se zbudi! Vojna ni to kar misliš da je! Mal enciklopedijo v roke vzet. Resno ti povem. Klatiš gluposti.
dadocar
22. 06. 2012 22.41
+5
Robin Gunner 22.06.2012 19:53:47 a tisti v mestu homs, so sovraznik ki vdira na njihovo ozemlje? Da robin gre za tuje placance,ki delujejo v Siriji. Za pokol v Homsu je dokazano, da so pobiti civilistvi alaviti in siiti. Zaj ce poznas stvari, ti je jasno da alaviti in siiti podpirajo Assada, tako da ti je takoj jasno kdo j izvedel pokol. Sirska osvobodilna vojska, oziroma sirska teroristicna vojska :) Drugace je clanek o njihovih pokolih in podtikanju drzavnim oblastem objavil nemski casopis, vendar o tem na 24 ur itak ne bodo porocali :)
BNAM2707
22. 06. 2012 18.12
+30
Kakorkoli že,je Sirija še vedno suverena država in tam v njenem zračnem prostoru nimajo tuja vojaška letala kaj iskat.Vsi zunanji faktorji se morajo vzdržati kakršnihkoli vojaških provokacij,ki bi lahko zanetile eventuelno vojno širših razsežnosti.
Nimivseeno
23. 06. 2012 00.29
+1
Se popolnoma strinjam z vami, samo en podatek ste pozabili pripisat. Turčija in ZDA sta zaveznika. ZDA ima v Turčiji vojaško bazo že dlje časa.
Slo4theist
23. 06. 2012 13.13
Prvo si preberi pojem suverena! In kaj ma veze če ima vojaško bazo dol, sej v avianu jo ima tudi pa Qatarju, pa še po 140 državah po svetu! Pač imajo zaveznike, tako kot marsikatira pametna država. Seveda nekaj kar ti ne boš nikoli razumel!