Tujina

Sirija je sestrelila turško letalo

Ankara, 23. 06. 2012 09.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Predstavnik sirskih oblasti je potrdil, da je sirska vojska sestrelila turško vojaško letalo. Turški premier je dejal, da trenutno preučujejo dejstva, nato pa bodo "odločno sprejeli vse potrebne korake".

Letalo F-4 Phantom
Letalo F-4 Phantom FOTO: Reuters

Zakaj je sirska vojska sestrelila turško vojaško letalo, še ni natančno pojasnjeno, predstavnik sirske vojske pa je potrdil, da so sestrelili „neidentificirano zračno tarčo", ki je na zelo nizki višini in z veliko hitrostjo s smeri zahoda priletela nad sirske teritorialne vode na vzhodu Sredozemskega morja.

Protiletalska obramba se je sprožila in zadela letalo, ko je bilo to kakšen kilometer od kopnega. Letalo je nato strmoglavilo v sirske teritorialne vode kakih deset kilometrov od obale v provinci Latakija, je še povedal predstavnik sirske vojske. Kot je dodal, so nato ugotovili, da je šlo za turško letalo, zdaj pa sirska in turška mornarica sodelujeta pri iskanju dveh pogrešanih pilotov.

Turški premier Recep Tayyip Erdogan je potrdil, da so v Ankari prejeli pisno izjavo Sirije, da je ta sestrelila turško letalo. Erdogan pravi, da trenutno preučujejo dejstva, nato pa bodo "odločno sprejeli vse potrebne korake". Turški predsednik Abdulah Gül pa je dejal, da sestrelitve nikakor ni mogoče spregledati in dodal, da so kratkotrajni vstopi turški letal v sirski prostor povsem normalni in rutinski. Za tem se ne skrivajo nobeni slabi nameni, tega enostavno ni mogoče nadzorovati, je poudaril.

Turška vojska je pred tem v petek sporočila, da je nad jugozahodnim delom province Hatay blizu meje s Sirijo izgubila radarski stik z enim od svojih letal vrste F-4. Zaradi dogodka so sklicali izredno srečanje vojske in obveščevalnih služb ter vlade, Erdogan pa se je zato nemudoma vrnil iz Brazilije.

Ker je Turčija med državami, ki so doslej najbolj ostro obsodile sirski režim, bi lahko bil ta incident pomemben preizkus za sosednji državi, ki sta bili nekoč v dobrih odnosih. V Turčijo se je doslej pred nasiljem v Siriji zateklo že skoraj 30.000 ljudi. Nedavno je Turčija tudi gostila pomembno srečanje sirskih opozicijskih aktivistov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

upornik_007
23. 06. 2012 20.09
+10
eno letalo je padlo in se vec jih bo ce se mislijo zajeb.... s sirijsko vojsko!
Shisui
23. 06. 2012 18.07
+22
Hahahah 24ur, nihce vam vec ne verjame, kam ste padli, sram vas je lahko! Narod se vam smeje, prav zalostno res.
KisloZelje333
23. 06. 2012 19.01
+16
majo samo še 5 ali 10 tistih, slo4theistov in podobnih kekcev, ni 2x za rečt da jih pol od teh plačujejo, ker se jim verjetno zdi malo nevarno, da slovenci pa le nismo tako zabit narod kot američani :)
Audy
23. 06. 2012 17.36
+20
Turki so za Nato žrtvovali eno zastarelo letalo, da američani vidijo odziv sirijske protizračne obrambe
luckyss
23. 06. 2012 17.19
+21
"Zakaj je Sirija sestrelila turško vojaško letalo, še ni znano" Je sploh možno še bolj pristransko nakladanje?! Zakaj - zato ker so sredi državljanske vojne in lahko vsak trenutek pričakujejo posredovanje "od zunaj". In potem neko tuje vojaško letalo preletava njihovo obalno mesto Latakio !? A se naj spustijo v debato z njimi, ali so jih napadli, ali pa jih samo zajebavajo* ?!! Pa saj niste več normalni s to proameriško propagando!
KisloZelje333
23. 06. 2012 16.15
+11
to spet smrdi po propagandi, ampak ne bom trdil da je, ne bom kot nek nor teroretik zarot, ki za vse krivi amere.....ampak tisti, ki ste tako proti vsem tem in ki tako ljubite ameriko in izrael, se vi zavedate, da se je po podatkih bivšega novinarja neke pomembne tv hiše, ki sedaj objavlja za beforeitsnews.com izkazalo, da so v 90% procentih, če ne še nekaj več, teorije zarote samo grozne zarote. Ampak vam seveda to ne da nič mislit, ker je več kot očitno, da niste sposobni. Samo, da vi vsak dan berete propagando tu gor, pa zraven še na cnnju kakšno "resnično" zgodbo glede sirije ujamete, skratka kar malo preveč vse te resnice, ane? Upornike pa nevem kdo potem trenira v katerju in savdski arabiji, dokumentirano z dokazi.....verjetno nekdo drug, kot izrael in amerika, morda rusi in korejci?
Smrekar1
23. 06. 2012 16.24
-9
Sam bi rekel, da upornike v Katarju urijo Katarci, v Savdski Arabiji pa Savdijci. Imaš morda kakšen dokaz, da jih urijo Izraelci ... v državi kamor Izraelcev tudi pod razno ne spustijo? ;)
Nimivseeno
23. 06. 2012 17.05
+19
Zelo dobro razmišljaš HAWX. Smrekar, saj ti ni potrebno verjet HAWXU, lahko se sam poučiš o zgodovini. Si že slišal, da so v Tonkin bay vietnamci napadli ZDA, aja, incidenta sploh ni bilo. (Vire ti lahko navedem) Si že slišal, da ima Irak orožje množičnega uničenja, aja, niso ga našli. Zakaj že je bilo potrebno napasti Afganistan in tam ustoličiti oblastnika, ki je večino časa preživel v ZDA, če se je pa domnevni napadalec skrival v Pakistanu? Zakaj je razkrito dejstvo, da je 100.000$ prišlo za Mohammeda Ata iz Pakistana za napad na dvojčka, pa se pakistana ni napadlo? Aja, Pakistan nima nafte, Afganistan pa naftovod in Afganistanci so bili proti naftovodu vse dokler ni ZDA ustoličil svojega. Zakaj je bilo potrebno napasti Libijo? Aja, tudi nafta. Zakaj Sirija, aja, ima nafto in plin. Zakaj je problem Iransko domnevno nuklearno orožje, ki ga šele izdelujejo, Severna Koreja pa ima nuklearno orožje, pa to sploh ni problem? Aja, nima nafte. Dokler se iz zgodovine ne boš naučil, da je ZDA največja teroristična država (Vir: Economic hitman; John Perkins) obsojena celo iz ICJ (International Court of Justice) za zločine storjene proti Nicaragui (Vir: Nicaragua vs USA ICJ; google) ti ne bo ničesar jasno. Saj imaš google, preveri malo moje vire in se pouči.
Nimivseeno
23. 06. 2012 18.08
+8
Vse je jasno glede 9/11 takrat, ko je lastnik bloka 7 Larry Silverstein priznal, da so se odločili podreti blok 7. Blok 7 se je tudi porušil, čeprav se v njega ni zaletelo nobeno letalo in je imel dva manjša požara v 21 in 17 nadstropju. (Vir: WTC 7 - Pull It By Larry Silverstein, youtube) Zanimivo, da je CNN pol ure pred padcem bloka 7 že poročalo, da se je blok 7 že porušil, čeprav je še v ozadju prispevka stal. (Vir: BBC and CNN Report About WTC 7 Collapse Before It Happened, youtube) Da ne govorim o tem, da je blok 7 tretja stavba, ki se je podrla zaradi domnevnega požara. Prva in druga sta bila dvojčka. V Madridu je blok gorel 24 ur in se ni podrl. (Vir: madrid fire, google slike) Vsa agenda neokonzervativcev je lepo opisana v treh delih. Država mora imeti zunanjega sovražnika, da s tem poveže ljudstvo, da bo ljudstvo predalo svoje pravice v strahu pred samoohranitvijo. (Vir: BBC - The Power of Nightmares - Baby Its Cold Outside)
Helmuth
23. 06. 2012 18.59
+6
V zadnjih dneh sem naletel na nekatere stvari ki kazejo na to da se tudi v dvojcka ni zaletelo nobeno letalo ampak je bilo vse racunalnisko zrezirano oziroma fake ...no saj u bistvu ni vazno ali je res ali ne ....vemo pa in lahko z gotovostjo trdimo da je bil Inside job
Smrekar1
23. 06. 2012 19.55
-2
Sam twuferji ste pa res kot pokvarjene gramofonske plošče. Tole je bilo vse odgovorjeno že pred 6 leti ... dobesedno. Seveda lahko navedem vire, ki jih boste seveda ignorirali, me označili za tepca/agenta CIE in čez mesec ali dva vse skupaj reciklirali. Ste že nakazali denar Richardu Gagu in Alexu Jonesu? Oni so za to vsaj plačani :)
HAWX
23. 06. 2012 20.20
+3
Tvoja pamet je zelo omejena. Ironično pa ti smatraš tiste ki vidijo za neumne! Da nekdo verjame da se stavba sesuje sama vase od OGNJA je pa res dumb as a night! 90% američanov ne verjame temu in to po anketi cnn en hlapček pa vsako besedo. Dokaz da je 9/11 inside job smo vsi videli over & over again eno tisočkrat. In dokaz za zaroto je enostavna formula upam da si dovolj inteligenten da jo boš razumel. Čas rušenja / je enak času / prostega pada! To je fizično nemogoče da se stavba sesuje sama vase ker pol ne bi potrebovali šolanih rušilcev kateri vsi po vrsti trdijo, da je to enostavno nemogoče, pa to ljudje delajo vsak dan ampak ti raje verjameš enemu plačanemu glumcu na cnn ali bbc!
Smrekar1
23. 06. 2012 21.20
-4
Kot sem že napisal, twuferji ste kot pokvarjena gramofonska plošča. :) Vse tole, vključno z neumnostjo o prostem padu, je bilo nekajkrat odgovorjeno že leta 2006. Zdaj smo leta 2012. Ažuriraj se :) Mimogrede, iz vseh posnetkov je očitno, da se stavba ruši počasneje kot padajo kosi, ki so z nje padli. Sta dve možnosti: ali so na teh kosih rakete, ki jih potiskajo k tlom, ali pa stavba pada počasneje od prostega pada. Kaj je po tvoje bolj verjetno? =))))
Smrekar1
23. 06. 2012 23.13
-4
A tista 'znanstvenika', ki sta ugotovila, da se zadeva nadvse podobna barvi v toku kisika vžge pri temperaturi karakteristični za barvno in povsem nekarakteristični za termit in odda bistveno več energije kot bi je termit sploh lahko in to potem razglasila za nek nov termit? =)))) Potem pa svizec zavije čokolado v folijo ... Ja, poznam reklo, zato se pa ne pregovarjam s tabo =)))
Nimivseeno
24. 06. 2012 03.52
+3
Prosim Smrekar, navedi vire. Jaz si jih bom gotovo pogledal. Delujem nepristransko po metodah znanstvenega dela. Imam hipoteze, ki jih potem z viri ali poizkusi, dokazi ovržem ali potrdim. Zato si vedno pogledam obe plati zgodbe in se odločim po moji glavi na podlagi argumentov za bolj verjetno zgodbo. Upam, da si boš tudi ti pogledal moje vire in deloval po istih načelih. Hvala.
Shisui
24. 06. 2012 11.22
+2
Smrekar1 si kot novorojena zelvica, trd oklep, precej neumen ampak predvsem ignorantno zaveden do dejstva, da so v sirokem morju v katerega se podajas stvari precej grse kot izgleda iz obale Karibov. Pa srecno v zivljenju!
bigich
23. 06. 2012 15.46
-4
Ok ... procedura je taka da se prvo pilota opozori ce ne drugace z dvema lovcema, ki ga prideta obiskat ... to je znak SPOKAJ ali gres dol ... Te pa kr po domace šicnejo dol. Volitve v Siriji so resitev. Javno obglavljenje ali pa obešanje alavitskih klavcev ala asad itd. Vojna ni resitev
DedekLakai
23. 06. 2012 16.10
+6
Volitve so že ble, in gues what... Asadova stranka je zmagala. Tolk o tem kako je osovražen.
bigich
23. 06. 2012 16.15
-2
Ne<----pravicne mislis? res so bile ... dobro si obvescen
bigich
23. 06. 2012 16.16
-2
in seveda bojkotirane s strani vecine ... tega pa nisi omenil lepo :) kr rinite kr rinite ... Sam bi te pa rad videl kaj bos ti pocel ko zaradi nizke natalitete tm okol 2050+ RS pade pod vodstvo italijanov ali pa madzarov ...
skodelica kave
23. 06. 2012 15.09
+9
"Zakaj je sirska vojska sestrelila turško vojaško letalo, še ni natančno pojasnjeno" Rajši pojasnite kaj je delalo TURŠKO letalo v SIRSKEM OBMOČJU
Nimivseeno
23. 06. 2012 15.23
+9
Turčija je velik zaveznik ZDA. Le zakaj je kršila zračni prostor?
HAWX
23. 06. 2012 14.49
+14
Ok dajmo probat to brez žalitev eni drugih. Torej smrekar slotheist in par, ki vas je zelo malo že ta podatek bi vam moral povedati dovolj! Dajmo se potrudit da vidite svojo katastrofalno zmoto. "To kar bom navedel za primer je trenutno nemogoče kajti geografsko in politično nimamo takšnega svoražnika ki meji na nas niti ne predstavljamo takšno grožnjo nekomu." Torej govorimo hipotetično: Vzemimo primer našo drago Slovenijo, kjer vlada naš JJ. Eni so za eni so proti. Recimo da je JJ na oblasti pač ker ima hude zveze v politiki in ga ni mogoče vreči z oblasti,večina se ne ukvarja z tem ker jim ne gre slabo ena manjšina RADIKALNA manjšina pa je hudo besna na JJ ker jim ne pusti klati in preganjati rome in južnake in ker jim ne dovoli da uvedejo stroge nazadnjaške verske zakone v ustavo države. Ta radikalna struja najde skupni jezik z zunanjim sovražnikom kateri jih oboroži financira in uri ter vodi kje in kako naj izvajajo teroristične napade. JJ kot vsak normalen državnik ukaže policiji naj zatrejo to teroristično zalego. Ker policija ne pričakuje teško oborožene skupine, katera ima veliko število borcev med katerimi so nekateri vrhunsko izurjeni saj so že vodili vojne drugod eni pa so poslani od zun.sovražnika da pomagajo teroristom dosečt cilj se ne more kosati z njimi in ima hude izgube. JJ nato ukaže vojski naj rešijo problem z teroristi...začne se spirala nasilja... In tu nastopiš ti in tebi podobni ki ponavljajo propagando zunanjega sovražnika kateri kontrolira vse po vrsti tvoje medije in ti začneš na veliko obtoževati JJ da ub.ija svoj lasten narod in da je grdi tiran katerega treba ubiti itd V resnici pa JJ dela samo to kar bi počel vsak odgovoren politik in državnik! Kdo je slep?Kdo je naiven, da vas ne žalim ker slepo verjamete propagandi zunanjega sovražnika, propagandi katero so že neštetokrat ujeli v lažeh in manipulacijah! Razmislita malo bolje, zagovarjate Zasužnjevanje sveta in obsojate ljudi, ker si drznejo uporabiti svojo univerzalno pravico in to je pravica do obrambe!
artifakt
23. 06. 2012 16.00
+8
DedekLakai
23. 06. 2012 16.10
+5
Smrekar1
23. 06. 2012 16.21
-8
Če po svoje prirediš situacijo lahko seveda prikažeš kakršen koli primer. Si mislil da boš s tem kaj povedal kaj vrednega?
KisloZelje333
23. 06. 2012 16.54
+4
tal komentar bom pa jaz skopiral, upam da nisi jezen in ga bom limal pod vsak slo4theistov post, lahko mi še kdo pomaga, tu so še smallville, lolipoly, martian, smrekar....potem pa že počasi zmanjka zmanipuliranih ljudi.
KisloZelje333
23. 06. 2012 16.55
+4
smrekar daj no, a si res tako ubog? Ja revež, tebi pa res ni pomoči
HAWX
23. 06. 2012 17.41
+6
Če ga boš limal daj vsaj odpravi pravopisne napake in dodaj vejice ker, ko pišem da oddam hiter odgovor ponavadi ne pazim na to ;) Smrekar Imaš pravico na svoje mišljenje, ampak to mišljenje je zelo nevarno ker daješ legitimiteto zasužnjevanju sveta z strani koorporacij in bank skrite v nekakšne "demoNkratične režime" Ne podpiram Iran-a še posebaj ne po izjavi da je treba Evropo islamizirat ampak veš kaj prepoznam jih kot manjše zlo, kajti da nam Iran zavlada je pravljica, da nam pa Zionisti vladajo in manipulirajo z politiki in mediji PA JE DEJSTVO!!!
HAWX
23. 06. 2012 14.06
+16
"Turški predsednik Abdulah Gül pa je dejal, da sestrelitve nikakor ni mogoče spregledati in dodal, da so kratkotrajni vstopi turški letal v sirski prostor povsem normalni in rutinski. Za tem se ne skrivajo nobeni slabi nameni, tega enostavno ni mogoče nadzorovati, je poudaril." Ja sej ker ljudje nimamo svojih možganov in nismo več sposobni kritičnega razmišljanja a ne gospe politiki! Seveda tudi dajanje zavetišča, urjenje in oboroževanje terorističnih skupin za vpade v Sirijo so tudi normalni in rutinski in za tem se ne skrivajo nobeni slabi nameni tega enostavno ni mogoče nadzorovati" Prokleta nato gam.ad fašistična ali bolje satanistična!
Smrekar1
23. 06. 2012 14.20
-8
Tako za info, Iran, ne Turčija, je tisti, ki oborožuje in uri Sirske teroriste. To jim najbrž spregledaš, ker so na strani Asada, ki je očitno še en heroj ane?
yarrick
23. 06. 2012 15.02
+7
@smrekar1 imaš PRAV in NAROBE: niso samo iranski vojaki, ki so bili poslani na pomoč asadovim silam v siriji ampak so tudi TUJI plačanci, za katere zaloge skrbijo CIA, Soros in posredno tudi NATO.Podobno kot v libiji se tu odvija zgodba, na koncu bo(če bo padel asadov režim) zopet isto:glavni krivec za morijo bo ubit, orožje se bo porazgubilo, uvedla se bo nova centralna banka pod nadzorom sionistov, ljudstvo bo naslednjih 50 ali 100 let plačevalo visoke penale za svojo "svobodo"...
artifakt
23. 06. 2012 16.04
+2
največjo podporo dobivajo uporniki iz saudske arabije, od tam je bila tudi večina domnevnih ugrabiteljev letal 11.9., od tam je bil tudi osama bin laden itd.... pa so šli američani napast afganistan, potem so se umaknilu talibani v pakistan, američani in zavezniki pa so napadli iraq...... v nekem intervijuju je analitik podal to primerjavo z napadom zda na iraq: amerika je vstopila v ww2 po tem, ko so japonci napadli pearl harbor. predstavljajte si, da bi američani potem za povračilo napadli korejo, saj so oni tudi azijci.... čeprav je bila celotna pearl harbor scena prav tako nateg je logika jasna..... torej, zakaj potem ne napadejo saudske arabije? zaradi 800 bilijonov dolarjev, ki jih ima SA v ameriških bankah...
Smrekar1
23. 06. 2012 16.22
-5
Zanimivo kako so ti fantomski plačanci, za katere postuliraš, da jih pošiljajo CIA, Soros (?) in NATO, zate edina pomembna klika. To, da je Iran dejansko že interveniral v Siriji z lastno vojsko pa nikogar ne skrbi. Roke stran od Sirije, razen če si diktator!?
KisloZelje333
23. 06. 2012 16.43
+6
kje pa je HAWXOV drugi post? Spet kršite osnovno človekovo pravico, ma upam da boste plačali en dan, da vam naložijo kazen, da boste zaprli to propagandistično tv hišo!
KisloZelje333
23. 06. 2012 16.46
+6
smrekar ti še nisi slišal za zavezništvo med sirijo in iranom, da rothshcildi 10 let nazaj svojih centralnih bank niso imeli edino v: iraku, afganistanu, libiji, siriji, iranu, koreji, rusiji (putin jih je izplačal), venezueli in morda še na kubi....a se ti ne zdi sporno, da v zadnjih letih padajo prav te države? Daj probaj mal možgane vklopt, al si že tako daleč, so te že tako sprogramirali, da nisi zmožen objektivnega razmišljanja?
Smrekar1
23. 06. 2012 23.14
-2
Rothschildi niso imeli oz. nimajo nobene centralne banke, ker centralne banke niso privatna zadeva. Če ti je kdo povedal drugače je lagal. :)
Novorazodetje
23. 06. 2012 13.41
+2
Pa kaj, se zgodi. Saj so Američani v Iraški vojni sklatili več svojih helikopterjev.
DedekLakai
23. 06. 2012 13.29
-1
Sirski narod bo kmalu mel zastonj ognjemet ko bodo NATO letala padala po tleh ko dež =P
Misija1
23. 06. 2012 23.57
+3
Nekako podobno si govoril ko se je napadlo Libijo. Takrat so taksni kot ti, amerofobi po dusi in srcu, govorili, kako Libija ni Irak ali Afganistan in kako imajo mocno oborozitev in konkretno vojsko. In kaj se je zgodilo? Kolko NATO letal je padlo na tla kot dez? Mislim eni nimate razciscenih osnov, ko kvasite na pamet stvari o katerih se vam niti sanja ne.
vzhod
23. 06. 2012 12.55
+7
Vsaka samostojna drzava,torej drzava ki sama odloca o sebi in ne sprijema zahodnjaskega satanizma je na crni listi NATO pakta,satanisticne organizacije ki zrtvije otroke
bravo16100
23. 06. 2012 13.23
+3
Lej jest sm ponosn INFIDEL in ker me zaradi tega ne marajo jih pač jst še manj.
puer2
23. 06. 2012 12.54
+12
Edino normalno, da so ga sestrelili. Mislite, da bi američani mirno gledali, kako bi npr kako rusko letalo letelo po aljaski? Sestrelili ga ne bi samo pri nas. Žal ga nimamo s čim ..
bravo16100
23. 06. 2012 13.17
+1
bravo16100
23. 06. 2012 13.25
Aja pa še to, nad beringovim morjem so prestrezitve zelo pogoste in edino kar nasprotnikova letala naredijo je to da kršitelja zračnega prostora pospremita nazaj( v ameriški ali ruski zračni prostor)
Mil?007
23. 06. 2012 14.03
+2
prestrezitve ? a si mislil - prestreznitve prestrezanja kvečjemu
rissp
23. 06. 2012 12.20
+9
"Zakaj je Sirija sestrelila turško letalo v sirskem zračnem prostoru ŠE NI JASNO" ??? Morda zato ker je Sirija v vojnem stanju in je turško letalo (članica NATA) kršilo suverenost Sirije?! In verjetno letala niso sestrerili brez opozoril - če bi ga, bi to večina zahodnih medijev takoj uporabila kot naslov - "brez opozorila!" ...
Boris Blagotinšek
23. 06. 2012 12.15
+1
Več beguncev bo Turčija prejela, večjo pravico bo imela do posredovanja.
yarrick
23. 06. 2012 12.27
+7
ne, NE BO IMELA ! Ne moreš si kar tako jemati pravice do vojne.pa kaj ste vsi izgubili možgani ali kaj?! To kar počne turčija je tipanje terena v vsebolj verjetni ofenzivi NATA na sirske položaje.seveda pa dvomim, da so pričakovali da bo sirija SESTRELILA dol letalo NATA hehe.
Boris Blagotinšek
23. 06. 2012 12.32
+0
Turki so še edini normalen narod na Bližnjem vzhodu. Ko se gredo proalestinski aktivizem, ploskate z njimi, ko pa jim ni vseeno, kar se dogaja v njihovi neposredni soseščini, so vam zoprni.
yarrick
23. 06. 2012 12.46
+5
turki so tak dvorezen meč: ko jih NATO potrebuje so dobri, ko pa je treba braniti izrael pa so turki samo trn v peti.Sami ne vedo kam bi radi šli; radi bi bili velsila ki bi držala v šahu tako vzhod kot zahod. Pa še tole bi te vprašal: po tvoji logiki je imela slovenija potemtakem v začetku 90ih vse pravice da napade srbijo, ker je bilo toliko beguncev iz bosne in hrvaške? Ti si pa res skregan z logiko.
Boris Blagotinšek
23. 06. 2012 12.50
-2
če to zajame logistično in obveščevalno podporo, ja (mislim, a smo si res takrat želeli več kot 100k beguncev, ko nam je šlo res slabo)
Slo4theist
23. 06. 2012 13.16
-3
Ko se igra vojno se ne sprašuje kdo ima pravico napast, pravica v vojni ne obstaja!
yarrick
23. 06. 2012 14.56
-1
si že slišal za nurnburški proces? Ali pa mogoče za ICC v haagu?
fleks
23. 06. 2012 12.14
+9
Bravoooo za Sirijo!!!!!!Ne bo šlo tako lahko kot v Iraku,Afganistanu in Libiji kajne zahod???? Sirija je edina islamska država ,ki ima sistem S-300. kar se tiče letal: 100 kom.MIG 23 50kom. MIG 25 50kom. MIG 29(od tega 15 kom.z oznako SMT) Protizračni sistem S 200,BUK M1,PANTSIR S1,KUB,DVINA,IGLA kar se raket tiče:zemlja-zemlja SKAD B dometa 300km in SKAD C oziroma HVASONG 6 dometa 700 km. obala-morje MOSKIT P 270 dometa 300 km vso orožje so kupili od Rusov seveda.(tako da si Turčija ne upa napasti Sirije zaradi enega letala) Sedaj pa napadite Bruselj in Washington če upate!!!!!! In še na koncu nagradno vprašanje.Kaj počne turški avion v zračnem prostoru Sirije in to še brez dovoljenja????
Slo4theist
23. 06. 2012 12.33
-6
To kra naštevaš je vse zastraelo rusko orožje, ki ni dobro za nič drugega kot pa prodajo da kej zaslužjo, seveda pa s tem nategnejo vlado ki jih kupi! Vse ta letala ki jih naštevaš so se srečala z maloštevilnimi izraelskimi F-15, ter F-16
Slo4theist
23. 06. 2012 12.34
-5
pa so potegnil takratko! In vse kar je dobro od ruskega orožja je ak-94 ter tanki t-90 serije!
yarrick
23. 06. 2012 12.47
+1
a veš da niti ni tolk važno kako je letalo ampak kak je pilot.na žalost imaš tu prav; izraelci SO eni izmed najboljših pilotov na svetu..seveda pa zopet nastane težava če je AAA sistem kolikortoliko efektiven...
fleks
23. 06. 2012 12.51
+7
Su 35 in MIG 29 so zate zastarela letala???
bravo16100
23. 06. 2012 13.20
+1
Letalo mig-29 definitivno tistih nekaj komadov je itak samo posodobljenih, Su-35 pa sirija sploh še ni kupila. Fleks naštel si letala Sirskih zračnih siln napiši še koliko teh letal je dejansko v uporabi ker večinoma so uporabljena za rezervne dele. Potem pa napiši koliko letal premorejo vse članice NATA skupaj, število vseh vojakov, oklepnih vozil, helikopterjev, tankov SAMov, št vseh letalonosilk...itd. Nimajo šans
DedekLakai
23. 06. 2012 14.00
Tole naj bi bili uradni podatki koliko letal ima Sirija. No letala ki so v uporabi torej pripravlena na boj. MiG-29 Fulcrum = 42 MiG-25 Foxbat = 35 MiG-23 Flogger = 106 MiG-21 Fishbed = 140 do 176 Su-24 Fencer = 20 Su-22 Fitter 50 do 60 Ampak tu edino kar šteje so MiG-29, ostalo je tolk za število pa da se MiG-29 lažje porazgubi in jih je težje najdit.
Smrekar1
23. 06. 2012 14.16
-3
@fleks: Ja, MiG-29 je zastarelo letalo, 1-2 generaciji za tem je, kar ima NATO. Posodobljena letala morda imajo za burek, če so piloti za kaj, kar je pa precej velik ČE. Za razliko od NATA pa Sirija nima vojaških izkušenj, najboljši približek je debakel pred skoraj 40 leti, ko so presenetili Izraelce in potem izgubili na celi črti. Poleg tega je Ruska tehnologija na področju integracije in sodelovanja med enotami kako desetletje do dve za zvezo NATO, Sirija pa tudi nima vsega kar ima Rusija ... tako da boš verjetno presenečen, če pride do posredovanja.
yarrick
23. 06. 2012 14.59
+3
@smrekar1 fly by wire je pa najboljše kar obstaja, kajne? In potem strmoglavi helikopter z 30 vojaki na krovi zaradi PRAHU, ki zaide v zračni sistem agregata.Lahko bi naredili kaj proti temu, ko pa so tako tehnološko napredni.Pa še tole bom dodal: v primeru da zvlečejo v eirekten konflikt še rusijo in kitajsko bo evropa in amerika doživela hud poraz.Glede na to, da je večino sistemov v vojski digitalnih, bi par nuklearnih konic na pravi višini onemogočilo oz uničilo vse v obsegu par tisoč km...pa da vidimo, kako se bodo potem vojskovali brez elektronike....
Smrekar1
23. 06. 2012 16.27
-2
@shadowsun: Kot očitno ne veš kvaliteta filtrov za prah ni odločujoč faktor v spopadu. Morda bi bil lahko odločujoč faktor, če bi se šlo za dve sicer popolnoma izenačeni armadi, ki bi se borili dalj časa (obraba pa to). Po tvoje bi torej Rusi in Kitajci tvegali jedrski spopad zaradi Sirije? Veš niso ravno edini ... ali prvi ... ki imajo jedrsko orožje ...
Draža
23. 06. 2012 11.45
-6
Turčija,svetovna velesila.
mcc
23. 06. 2012 13.27
+0
FcArsenal1112
23. 06. 2012 11.01
+5
Američani bodo spet šli delat demokracijo z 1000 civilnimi žrtvami !
rissp
23. 06. 2012 12.40
+4
bravo16100
23. 06. 2012 13.21
-5
Daj napiši še nekaj 1 000 000 000. Itak pišete vsak teden večje št.
luckysss
23. 06. 2012 10.27
+27
" da so kratkotrajni vstopi turški letal v sirski prostor povsem normalni in rutinski." A res ? Če jaz sosedovo Francko vsak dan primem za rit je to tudi rutinsko, vendar to ne pomeni, da se sosed s tem strinja..
BUONGIORNO
23. 06. 2012 10.48
+14
Seveda se sosed strinja, he, he... še na večerjo te bo povabil!!
luckysss
23. 06. 2012 10.50
+11
Na večerjo ravno ne, me je pa povabil na lov, ker je lovec...:)
Warlock.
23. 06. 2012 09.51
+24
A bo to povod, da bo NATO napadel? Zanimivo, letalo vojaško je bilo sestreljeno znotraj države. Saj to ima pravico vsaka država, da lahko letata sestreli, če ta nima dovoljenje za vstop v zračni prostor.