Tujina

Rusi bodo preverili, ali so Američani res pristali na Luni

Moskva, 28. 11. 2018 20.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ruski kozmonavti bodo preverili, ali so Američani resnično pristali na Luni, ali je vse skupaj prevara, kot trdijo številne teorije zarote, je napovedal vodja ruske vesoljske agencije. Ta namreč načrtuje, da bo po letu 2030 na Luni pristal prvi ruski kozmonavt.

Ali je Združenim državam Amerike resnično uspel zgodovinski dosežek in so pristali na Luni, ali je vse skupaj le prevara, kot trdijo številne teorije zarote? Tudi to bodo preverili ruski kozmonavti, ko bodo obiskali edini zemljin naravni satelit, obljublja vodja ruske vesoljske agencije Roscosmos, Dmitrij Rogozin.

"Zastavili smo si nalogo – da gremo tja in preverimo, ali so bili tam ali ne," se je Rogozin pošalil v odgovoru na popularno vprašanje o raziskovanju Lune. "Američani pravijo, da so bili tam. To bomo preverili." 

Vse odkar je Neil Armstrong 21. julija 1969 naredil prvi korak na Luni in izrekel znamenite besede 'to je majhen korak za človeka, a velik skok za človeštvo', so skeptiki ameriški dosežek postavljali pod vprašaj. Trdijo, da je pristanek na Luni zrežirala Nasa, kot odgovor na dosežek takratne Sovjetske zveze, ki ji je uspelo v vesolje leta 1961 poslati prvega človeka, Jurija Gagarina.

Kljub temu, da so bile mnoge teorije zarote oziroma njihovi argumenti ovrženi, med 7 in 20 odstotkov Američanov še vedno verjame, da je bilo vse skupaj zrežirano, nedavna raziskava pa je pokazala, da kar 57 odstotkov Rusov verjame, da Američani niso nikoli prispeli na Luno, poroča RT

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Z nekoliko resnejšim tonom je Rogozin nadaljeval, da trenutno nobena država na svetu ni zmožna sama uspešno izvesti pristanka na Luni, zato bo Rusija pri svojem najnovejšem cilju sodelovala z Združenimi državami Amerike. Ruski kozmonavti bodo po pričakovanjih prvič na Luno stopili malo po letu 2030 kot del 14-dnevne misije, razkriva ruski Lunin program. V začetku novembra je Rogozin razkril še druge visokoleteče načrte ruske vesoljske agencije; med drugim si prizadevajo za izgradnjo stalne baze na Luni po letu 2025, ki naj bi jo občasno obiskovali kozmonavti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (227)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

eskil
21. 12. 2019 11.04
+1
Domišljija pa res nima meja. Prav tako butasto razmišljanje in demagogija. Dragi Rusi, da vam prihranim stroške poleta na Luno, vam priporočam, da vzamete malo močnejši teleskop, recimo tistega s katerimi astronomi odkrivajo črne luknje, ki so od nas oddaljene milone svetlobnih let, usmerite ga proti koordinatam 0° 40' 26,69" N 23° 28' 22,69" E morje tišine in preštejte zvezdice na ameriški zastavi.
Tone 12345
20. 02. 2021 13.32
Eskil teleskopi ne delujejo na tako kratkih razdaljah
Frane Šajn
21. 12. 2019 10.50
+4
Bravo upamo , da se razkrije te napihnjence na laži enkrat za vselej!
flojdi
30. 11. 2018 18.26
+8
. zakaj se mi zdi da bi se vsi Morali bolj ukvarjat s tem kako Obstati na Zemlji
flojdi
30. 11. 2018 18.29
+4
. ker če ne bodo našli rešitve za prezasvinjano Zemljo zanesljivo ne bodo imeli dovolj časa za preselit se , tisti, ki mislijo , da so večni
JApajaDAja
29. 11. 2018 16.31
+8
pravilno rusi...tudi jaz vem, da zemlja ni ploščata in usa-jevci niso bili na "pravi "luni....hollywoodske scene me ne zanimajo!
flojdi
29. 11. 2018 16.12
+3
. sori. ampak jaz ne verjamem.
ozne o
30. 11. 2018 12.11
+0
tudi jaz ne verjamem, da bodo rusi (ali pa bilo kdo drugi) šli na luno v bližnji prihodnosti
DSS
29. 11. 2018 15.28
+7
Mislim, da je Janša na luni. Zato noben noče gor.
flojdi
30. 11. 2018 18.22
-2
trumpet2018
29. 11. 2018 15.18
+4
Američani si ne upajo več na Luno, ker je na skriti strani meseca baza nezemljanov, nezemljani so jim tudi dali vedeti, da nimajo tam kaj iskati, če je verjeti žvižgačem , so Armstronga ob pristanku na Mesecu pričakali trije leteči krožniki, v velikosti nogometnega igrišča (vir : Linda Moulton Howe, več na youtubu, če je temu verjeti, pa naj vsak presodi sam)
Ramzess
29. 11. 2018 17.00
+6
Menda naj bi bili uradni vesoljski programi nateg, za zavajanje javnosti, med tem ko v ozadju vlade sodelujejo z nezemljani v mešanih bazah tako na Zemlji, kot na Luni in Marsu, ter v okviru tajnih misij potujejo na tuje planete. Vse to se izvaja s plovili nezemljanov, ki jih seveda pilotirajo slednji, saj jih ljudje ne morejo. V tem svetu obstaja in se dogaja marsikaj, vendar je to javnosti prikrito, se jo zavaja ipd.
SLOVENEC
29. 11. 2018 17.46
+3
SLOVENEC
29. 11. 2018 17.50
+1
Eni ne verjamejo da sploh ne morejo iz spodnje orbite prit, drugi pa pa se vozijo po vesolju z vesoljčki. Obojni pa trdijo da smo mi vsekani ki verjamemo znanosti. Pa kaj si smešn malo kaj vse zemljo tlači.
trumpet2018
29. 11. 2018 20.13
+6
če mainstream mediji ne pišejo o SSP - secret space program (tajni vesoljski projekti oz, programi) to še ne pomeni, da to ne obstaja, imaš veliko zelo kredibilnih žvižgačev , vrednih zaupanja, ki so delali na tajnih projektih , in njim se lahko zahvališ, da smo se lahko dokopali do resnice, na primer Snowden, Philip Corso, William Binney, William Tompkins, Emery Smith itd. Če boš verjel samo lažnivim mainstream medijem, boš umrl v nevednosti, cilj globalistov in globoke države je , da držijo ljudi v nevednosti, ker nevedne se lažje kontrolira in nadzira, oziroma lažje se z njimi manipulira. Sicer je pa že Ramzes lepo napisal, od kje pa misliš da smo prišli do zelo naprednih laserjev in optičnih vlaken? to je vse nezemeljska tehnologija, pridobljena s povratnim inženiringom, pridobljena iz nezemeljskih plovil, ki so stmoglavila na zemljo
eskil
21. 12. 2019 11.09
-3
Preveril sem, če imajo v psihiatrični bolnišnici Begunje še kakšno prosto posteljo. Odgovor je bil DA. Torej kdaj lahko pridejo po tebe?
Otancici
29. 11. 2018 13.52
+4
Naj se preverijo, kdo je res vrgel dol dvojcka ozirmoa “trojcka”. No pa se kdo je tako grdo oskrunil fasado pentagona, jenkiji jim bodo sigurno hvalezni.
HorstWiesel
29. 11. 2018 14.20
+7
No, wtc7 se je sesedel od strahu, da ne bo on naslednji na vrsti...
ivan res grozni
29. 11. 2018 13.51
-2
Rusi leta 2030 zanesljivo ne bodo na Luni. Njihov načrt je skrajno tvegan in zanj nimajo denarja. Ker so se, zaradi pomanjkanja sredstev, odločili, da ne bodo gradili rakete velikanke, bodo morali v Zemljini orbiti sestavljati tovore štirih Angar 5 za en sam polet proti Luni. Tak je bil načrt še lani; letos so se odločili, da ne bodo gradili Angare ampak nič močnejši Sojuz 5. Vendar je tudi gradnja tega vprašljiva, saj dihajo na škrge. Elon Musk jim je z nižjo ceno izstrelitev komercialnih tovorov prevzel ta trg, naslednje leto pa tudi ne bodo več služili s prevozom Američanov na ISS. Gradnja novega kozmodroma Vostočni stoji.
dreko123
29. 11. 2018 16.52
+1
se vidi da nimaš pojma o raketni tehnologiji :D takih klobas kot si jih sedajle navedel že dolgo nisem slišal hehehe... itak vemo da so rusi najmanj desetletje pred zahodom kar se tiče raketnih motorjev - enostavno zahod ne more narediti materialov ki bi zdržali temperature in pritistke če prav imajo načrte ruskih RD motorjev to so celo sami priznali - titanove zlitine in pravilna ravnovesja primerjajo z umetnosjo v kateri noben na svetu ne more konkuriratu rusiji - Rusija že ima rakete in raketne motorje še iz sovjetskih časov katere programe so sedaj zopet ubudili kot so raketa - Energia... Elton musk oz. noben zahodni kontrakotr nikoli ne bo mogel konkurirati Rusom z realnimi cenami - tako kot jim ne morejo v vojaški opremi - letala, proti zračna obramba itd... vse tehnološko pred zahodom in delujoče za za 1/3 cene zahodnega nedelujočekga preplačanega krša ;)
gozdar1
29. 11. 2018 17.13
+0
Samo namig, rusija je še par let nazaj imela 50% tržni delež pri komercjalnih izstrelitvah danes je ta delež pod 10%. Ali če prevedemo v številke za l.2018, Falcon 9 -16 izstrelitev , Soyuz 2 - 4 (sem so vštete tudi izstrelitve iz francoske gvajane). Drugače pa očitno še niši slišal za SSME motorje, hec je samo da so za razliko od sovjetov amerikanci izpopoljnevali motorje na vodik, ki so tehnično zapletenejši a bolj učinkoviti. Kar se letal tiče: ZDA 2 lovca 5 generacije, rusija par prototipov res zaostanek je viden.
ivan res grozni
29. 11. 2018 18.43
+2
In potem svizec zavije čokolado. Preveč berete ruske informacije. Mimogrede; pišem strokovne članke o raketnih sistemih. Več jih je bilo objavljenih tudi v Življenju in tehniki. Rusi niso prišli na Luno, ker je njihova lunarna raketa N1 eksplodirala v vseh štirih poskusih. Eksplodirala je vselej še pred vžigom druge stopnje. Ruska tehnologija ni zmogla izdelati tako velikega motorja kot je bil ameriški F1, zato je morala imeti N1 kar 30 motorjev v 1. stopnji (Saturn 5 jih je imel le 5). Drugi problem je bil v tem, da Rusi niso obvladali uporabe kombinacije tekoči vodik/tekoči kisik za pogon, ki jo je uporabljal Saturn 5 v 2. in 3. stopnji ampak je vse stopnje poganjala kombinacija kerozin/tekoči kisik, manj učinkovita zaradi nižjega specifičnega impulza. Pri enaki masi in velikosti bi lahko N1, če bi bila uspešna, ponesla samo polovico tovora Saturna 5. Kar zadeva ruske motorje kot je RD 180 za Atlas 5, jih Američani kopujejo od Rusov, ker je njihova cena samo polovica cene iz lastne proizvodnje. Mimogrede; ZDA so že osmič pristale na Marsu, Rusom so se vsi poskusi ponesrečili (trdijo sicer, da je njihov Mars 6 deloval na Marsu celih 14,5 sekund). Da bi Rusi poleteli proti Merkurju in zunanjim planetom pa lahko le sanjajo; Nasa je uspešno poletela proti vsem in to večkrat. Toliko o ruski tehnološki premoči.
ivan res grozni
29. 11. 2018 18.48
+1
gozdar1. Ruski delež pri komercialnih izstrelitvah je padel zaradi Elona Muska oz. SpaceX-a, saj je, zaradi večkratne uporabe nosilnih raket, bistveno cenejši od Rusov. Ruska prihodnost je črna, saj v kratkem ne bo več služila z vožnjo Američanov na ISS. Že v naslednjem letu bodo ZDA imele dve plovili za po sedem astronavtov - SpaceXov Dragon 2 in Boeingov Starliner.
Ate_ist
29. 11. 2018 19.11
-2
elon musk je nategon z svojo raketo. da bi zagotovil internet, kot je govoril bi moral izstreljevati rakete VSAKODNEVNO. pa je kaj na tem? NIČ. tu pa tam pokažejo, kako nosilna raketa pristane oziroma ne pristane. kretenizem! jalova teža goriva za pristanek. pravljica za ovce, ki jih striže 100 na uro. američani nimajo lastnega vesolskega programa brez rusije. evropa tu pa tam izstreli kakšno raketo. še kitajci so pri tem uspešnejši. v vesolje gre tudi indija. amerike v vesolju praktično ni. nazorna zgodba o vesoljskem programu je že zadnja nesreča pri izstrelitvi rusa in američana, ko je varnostni mehanizem rešil astronavta pred sigurno smrtjo. in to v barbarski rusiji. v demokratični in humani ameriki taki sistemov za zaščito svojih astronavtov NIKOLI niso razvijali.
Ate_ist
29. 11. 2018 20.24
-3
ivan; ameriški F1 je lari fari. 5 motorjev je bilo dovolj, da dvigne prazno konzervo tako visoko, da izgine izpred oči gledalcev. to potrjuje tudi amaterski video posnetek starta rakete appolo, kjer se da izračunati, da je vzletna hitrost rakete prenizka, za dosego vesolja, kaj šele, da bi lahko se odtrgala od zemeljske gravitacije. sem pa ob tvojem pisanju razočaran nad življenjem in tehniko v kateri po tvojih besedah objavljajo kakršno koli tvoje pisanje
Ate_ist
29. 11. 2018 20.25
-1
apollo; se opravičujem za tipkarsko napako
gozdar1
29. 11. 2018 21.01
-1
Nekaterim fakti očitno ne grejo v glavo čeprav so lahko preverljivi. Npr. število izstrelitev letos, kitajska 34, zda 30,rusija 15 (tu so vštete tudi izstrelitve sojuza iz francoske gvajane). Torej netegum musk s 16 izstrelitvami poseka po številu celoten ruski program. V bistvu je tak reševalni sistem že mercury konec 50ih in ni neka nova stvar. Glede na to da ob štartu sojuz prav tako miruje a potem ta tusi ne doseže vesolja, al je to samo v primeru ameriških raket? Drugače pa je že ivan opisal zakaj sovjeti niso šli na luno, vse to so znane stvari.
SAF1
29. 11. 2018 12.02
+9
"pričakovanjih prvič na Luno stopili malo po letu 2030 kot del 14-dnevne misije, razkriva ruski Lunin program. V začetku novembra je Rogozin razkril še druge visokoleteče načrte ruske vesoljske agencije; med drugim si prizadevajo za izgradnjo stalne baze na Luni po letu 2025, ki naj bi jo občasno" Če sem prav razumel, leta 2025 bodo začeli graditi bazo na luni, leta 2030 pa bodo prvič pristali na luni...KAJ?
ivan res grozni
29. 11. 2018 13.53
-2
Takšni so bili vedno Rusi. Letnice dajejo kar na pamet. Tu so podobni Elonu musku, ki je obljubljal polet z astronavti okoli Lune leto dni pred prvim poletom njihove ladje s posadko v Zemljino orbito.
hansola
29. 11. 2018 11.57
+0
Kako lahko mediji izvijete eno izjavo, uradno se je pošalil, mediji so prikazali, kot da dvomi. Rusija ni nikoli izrazila dvomov o tem, cel Svet je opazoval in če kdo verjame, da Rusi niso do potankosti z lastnimi opazovalnimi postajami spremljaji vsak korak in so po vsej verjetnosti imeli enega njihovih znotraj Nase pod krinko je pa ne vem, sam za na Luno poslat. Pri volitvah bi bilo treba dat vprašalnik ali verjamete, da smo pristali na Luni ali ne, kdor obkroži ne, ne sme volit.
dreko123
29. 11. 2018 12.37
+6
dejansko tisti ki misli da so bili na luni ne bi smel volit... še kozmonavti iz iss pravijo kot da res ne bi bil človek še na luni in glavni nase... da so uničili tehnologijo hehe - sej ni problem za sedaj poslat človeka na luno... problem je še vedno radiacija sploh čez van alenove pasove zato tudi rusi niso nikoli poslali človeka na luno...
dreko123
29. 11. 2018 12.39
+2
poznam človeka ki je genij servisira letala in izdeluje tudi svoje sisteme... spozna se na vse v nulo... glede apolo misij mi je v nulo razložil kakšna natega je bila to čisto iz tehničnega vidika v vse detajle :)
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.03
+3
hansola: Čestitam! Direktor agencije se je seveda pošalil. Sovjeti, oziroma kasneje Rusi, nikoli niso dvomili v ameriški pristanek. Sovjetski predsednik je že uro po pristanku čestital ZDA, ustavil sovjetski program za osvojitev Lune in predlagal sodelovanje v vesolju. Sovjeti so s svojima avtomatoma Luna 16 in Luna 20 prinesli na Zemljo prst enake sestave kot ameriški astronavti.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.06
+0
Van Allenovi pasovi niso bili nikoli problem, saj so izbrali za njihov preboj najtanjšo plast, poleg tega pa jih je pred sevanjem ščitila zaščita v ladji. Astronavti so sprejeli enako dozo kot pri rentgenu pljuč.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.10
-1
Res je genij. Ugotovil je nekaj kar ni nihče od vseh znanstvenikov na planetu. Verjetno ima tudi razlago, zakaj je material z Lune, ki so ga prinesli astronavti, 190 milijonov let starejši od vsega na Zemlji. Ta material so dobile vse članice OZN, vključno z Jugoslavijo in številni laboratoriji iz različnih držav so potrdili to starost. So tudi starost kamenja povečali v Hollywoodu?
flojdi
29. 11. 2018 16.56
. še Lajka je umrla. pa a meriška opica tudi
dreko123
29. 11. 2018 16.57
+0
Kakšna zaščita pa? Sej ni problem samo van alenovi pasovi problem je vesolje za van alenovimi pasovi... zato je to tudi največja ovira potovanja na mars! - Če bi hotel uspešno zaščiti človeka pred kozmično radiacijo za temi pasovi bi potrebovali veliko svinjca kateri pa zaradi teže in vsega skupaj odpade v teh primerih! - še na ISS imajo občasne probleme in so izpostavljeni manjšemu sevanju pa so znoraj varne cone oz. pred van alenovoimi pasovi oz. magnetnim poljem zemlje ki ščiti zemljo, atmosfero in seveda nas pred radiacijo! - Zakaj misliš da odlašajo z nekimi čudnim datumi... sedaj v 21 stoletju bi moral pošiljat ljudi na luno za šalo če so jih v 60 letih brez vse prave elektronike in krmilnih sistemov in seveda da jim še v orbito ni uspelo pošiljati raket in so zaostajali za sovjeti na celem področju... - dejansko dober rek nase: if you can't make it, fake it!
Ate_ist
29. 11. 2018 19.24
+0
ivan res grozni; lažeš! američani niso nikomur, NIKOMUR dali niti grama luninega materijala. še več za odtujitev le tega so zagrozili z rigoroznimi kaznimi. kar se pa tiče priznanja sovjetske zveze, da so bili američani na luni pa je dejstvo, da so za to dobili od američanov zelo ugoden kredit. zgodba je tako zaključena. interes sovjetske zveze za luno je usahnil prav zaradi količine radiacije 1000 km od zelje, ki je za živa bitja pogubna. to je odkrila tudi nasa in za to uprizorila filmski spektakel. poišči zadnji intervju s stanley kubrick, kjer osnemanju vse lepo razloži.
antilevi?ar
30. 11. 2018 11.38
+0
Da, tudi danski laboratorij je potrdil, da gre za oleseneli kamen,.:))
batman1972
29. 11. 2018 11.25
+2
zakaj ne pokažete videa ki pa pokaže kaj ni bilo dobro na posnetku . cel kup napak in dokazljivih napak. aja ne smete ko vas jekiji sponzorirajo. itak objavljate samo pesek v oči narodu. naječja laž ste novinarji in tv!!
Miro32
29. 11. 2018 11.37
+4
Sprane glave ze od otrostva.Ce ne mediji pa sprane glave zagovarjajo.Tak je sistem,da neznajo misliti s svojo glavo.Lepo jim uspava.Ni jim pomoci.Skoda besed...
hansola
29. 11. 2018 11.42
+1
Daj mi prosim vse primeri in ti jih iz glave demantiram. Da niso verjamejo samo tisti, ki se jim najlažje da glavo sprat, to bi moralo biti vprašanje preden greš volit, da bi takim onemogočli volilno pravico. Potem končno v LJ nebi več zmagal zoki ;)
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.18
-1
Vi jih ne gledate. Videov in filmov je na stotine. Nobenih napak ni bilo. V pristanek na Luni dvomijo samo polpismeni. Njihovi pomisleki so prav zabavni. Eden od njih je ta, da ni videti zvezd. Očitno jih oni na Zemlji podnevi vidijo. Ali, da zastava plapola? Spremljal sem razpis za zastavo; izbran je bil ponudnik, ki je narisal zvito zastavo iz plastične folije jo zvil v tulec, tako da se je po odprtju zvijala. Nasi je bil všeč predlog, ki je vsaj malo nakazal plapolanje. Mimogrede; najnovejši posnetki kažejo, da je zastava Apolla 11 padla, ostale pa še stojijo.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.20
-1
Miro32: Če še niso leteli z letalom, ne verjamejo v letala. Verjamejo v nateg, saj umetna telesa težja od zraka ne morejo leteti.
flojdi
29. 11. 2018 16.16
User792410
29. 11. 2018 11.00
+12
Ne vam zakaj bi sedaj Rusi to preverjali in si delali nepotrebne stroške, če pa je to že davno preveril sam Chuck Noriis in poročal, da Ameriška zastava še plapola na luni.
User792410
29. 11. 2018 11.00
+1
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.23
+1
Posnetki satelitov različnih držav kažejo, da je zastava Apolla 11 padla, zastave Apolla 12, 14, 15, 16 in 17 pa še "plapolajo".
Miro32
29. 11. 2018 10.55
+0
Operation avalanche Ta film si lahko vsi pogledate.Verjetno ga ni se nihce videl.Pol vam bo jasno zakaj...
HaryGolt
29. 11. 2018 11.05
+5
Torej, na podlagi filma verjameš, da je vse to neka zarota. Kaj če je film zarota? Verjetno je zarota tudi touch screen na katerem pišeš te bedarije in to zato, ker je to spet delo američanov oz. angležev.
Miro32
29. 11. 2018 11.19
+2
Ne na podlagi filma,tam so samo zadeli bistvo.
hansola
29. 11. 2018 11.43
+4
Kaj pa grozljivke? Pa Avengerji, OMG kaj pa če je vse res?
Miro32
29. 11. 2018 11.59
+2
EUprostipadvprepad
29. 11. 2018 12.37
Misija Apollo 11 je pristala na Luni s točno določenim namenom, ki ga razkriva franšiza Transformerji. Poglej si ta film.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.25
-1
Kakšen namen pa so imeli pristanki Apollov 12, 14, 15, 16 in 17? Tudi to vedo transformerji?
Xm@s
29. 11. 2018 10.40
+6
Nemogoče... če pa je zemlja ravna... halo.... lune sploh ni... to je samo slike, ki se pojecira.... :)
SenecaLucius
29. 11. 2018 10.53
+8
Drži, ravnokar se nahajam povsem na robu plošče in gledam dol v globino vesolja.... 😝
HaryGolt
29. 11. 2018 10.20
+7
Rusi bodo preverili...in kdo bo preveril ruse?
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.29
+1
Kitajci, ki bodo pred Rusi na Luni. Kitajci so sicer že posneli fotografije z veliko ostrino, na katerem se vidijo poleg instrumentov, ki so jih astronavti postavili na površini tudi sledove hoje astronavtov na mestih pristankov.
Debilna_kura
29. 11. 2018 10.17
-11
Obisk fizicno mune je mogoc samo cez severen pol, in amerikanci tega niso nikoli izvedli. Izvedli so obisk preko etra ker druge opcije niso nikoli imeli. Obisakli so jo v studiu v sedoni kjer sontrpincli te avstronavte v svoj pravm in to je to. Pogleje nastaneo naee kdo je bil glavni sofler vseh teh konstruktov in po katerem nareku pa vam bo vse malo bolj jasno. Mal poglejte kaj se je dogajalo n NYC in na Montanuku.
HorstWiesel
29. 11. 2018 10.28
+5
Ok ampak zakaj obisk mune možen samo čez severni pol?
SenecaLucius
29. 11. 2018 10.54
+6
Debilna_kura
29. 11. 2018 11.01
+4
HorstWiesel
29. 11. 2018 11.10
-1
Seveda hologram. In iz kerih projktorjev ga projecirajo?
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.30
+1
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.30
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.31
Tudi Zemlja! Vi ne obstajate; ste samo hologram.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.31
Ramzess
29. 11. 2018 16.52
Luna je hologram samo ko je polna oz. takrat gledamo hologram, ki skriva kaj je na Luni.
Sputnik
29. 11. 2018 10.16
+17
50 let nazaj jim je uspelo danes jim pa ne??? že tu je vse skupaj smrdljivo
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.34
-1
Danes niti ne poskušajo. Tekma je mimo. Zakaj bi dali dve milijardi dolarjev za polet, ki ne bi odkril nič novega?
antilevi?ar
29. 11. 2018 10.04
+6
Da, da, mačka bo pazila na miša,.smeh. There are all in this together,.dovolj jasno? Rusi so hoteli preslepiti Amerikance in Amerikanci so preslepili Ruse in cel svet, hehe. Vsi glumijo. Ni agencije, ki nebi glumila.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.35
+1
antilevičar: Čestitam. Ves svet glumi, vi edini ne. Se ne bojite, da vas bodo zarotniki odstranili.
cirenij
29. 11. 2018 09.57
+1
Sem vremensko zelo občutljiv na polno Luno. Mogoče me pa zanese gor na kak izlet, mimo USA kvazi raket.
ivan res grozni
29. 11. 2018 14.36
+0
Kvazi raket? Verjetno so tudi na Hirošimo in Nagasaki padli hologrami.