Tujina

Revščina v Grčiji razbija družine

Atene, 10. 01. 2012 11.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Kriza je nekatere Grke prignala tako daleč, da se morajo odpovedati svojim otrokom. Zaradi brezposelnosti starši otrokom ne morejo nuditi zavetja in hrane. Številni malčki so tako zapuščeni v vrtcih in na pragih dobrodelnih organizacij.

Finančna kriza je nekatere grške družine pripeljala tako daleč, da se morajo odpovedati svoji največji dragocenosti – svojim otrokom. Neka učiteljica v vrtcu v Atenah je nekega jutra našla sporočilo, na katerem je pisalo: "Danes ne bom prišla po hčerko, ker ne morem več skrbeti zanjo. Prosim, dobro poskrbite zanjo. Žal mi je. Mama."

V zadnjih dveh mesecih so na pragu mladinskega centra za revne, ki ga vodi duhovnik Antonios, našli kar štiri otroke, vključno z dojenčkom, starim le nekaj dni. Iz ene od dobrodelnih organizacij pa poročajo, da so k njim prišli starši dvojčkov, ki sta bila v bolnišnici zaradi podhranjenosti. Podhranjena je bila tudi mama, ki zaradi tega ni mogla dojiti.

Starši pripeljejo otroka v vrtec in ne pridejo več ponj.
Starši pripeljejo otroka v vrtec in ne pridejo več ponj. FOTO: Thinkstock

Taki in podobni primeri pretresajo državo, kjer so družinske vezi zelo pomembne. Nesposobnost skrbeti za otroka je za Grke nekaj nesprejemljivega. A razmere so res težke.

Mama, ki je svojo dveletno deklico prinesla v mladinski center, je povedala, da je brez službe, poleg tega je družina izgubila streho nad glavo, zato nujno potrebujejo pomoč. A preden ji je osebje pomagalo, je ženska izginila, ostala pa je deklica.

V centru so povedali, da je v preteklem letu več sto staršev želelo pustiti otroke pri njih. "Pravijo, da nimajo denarja, prostora za bivanje ali hrane za otroke, zato upajo, da bomo mi lahko poskrbeli zanje," je povedal Antonios. Tudi pred krizo se je dogajalo podobno, a Antonios še nikoli ni doživel, da bi otroke starši kar zapustili.

Dobrodelne organizacije otroku ne morejo nuditi najpomembnejšega, ljubezni staršev, meni duhovnik Antonios.
Dobrodelne organizacije otroku ne morejo nuditi najpomembnejšega, ljubezni staršev, meni duhovnik Antonios. FOTO: Reuters

Ena od žensk, ki je morala zaradi revščine hčerko pustiti v oskrbi dobrodelne organizacije SOS Children's Villages (SOS Otroške vasi), je povedala, da je morala deklico več ur na dan puščati samo doma, ko je iskala službo. Preživeli sta le s pomočjo obrokov, ki sta jih dobili v lokalni cerkvi. Da hčerko preda dobrodelni organizaciji, se je mama odločila, ker se ji ni zdelo pravično, da otrok trpi. Zdaj ima mama delo v baru, a zasluži komaj 20 evrov na dan. Hčerko vidi približno enkrat na mesec in upa, da se bo njen ekonomski položaj toliko izboljšal, da bo otrok lahkio spet pri njej.

Direktor omenjene organizacije Stergios Sifnyos je dejal, da ni navada, da bi sprejemali otroke družin, ki so v stiski, zaradi revščine. Tega tudi ne želijo početi. V preteklosti so sprejemali otroke staršev, ki so imeli težave z drogo ali alkoholom. Zdaj je glavni razlog revščina.

Glavni psiholog dobrodelne organizacije Smile of a Child (Otrokov nasmeh) Stefanos Alevizos je opozoril, da doživi otrok, ki je zapuščen, zelo velik pretres. Izkušnja ločitve je nasilno dejanje, saj otrok ne razume, zakaj ga starši nočejo, je povedal. Najbolj tragično pa je, da so tisti starši, ki otroke oddajo, najverjetneje tudi starši, ki svoje otroke najbolj ljubijo, opozarjajo v organizaciji. Poudarjajo, da starši v takih primerih naredijo, kar je najbolje za otroka. S tem pa se ne strinja, saj meni, da je za otroka boljše, ne glede na vse,  če ostane z družino. Opozarja, da oni lahko otroku nudijo hrano in zavetje, a mu ne morejo ponuditi najpomembnejše stvari, in sicer ljubezni staršev, poroča BBC.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (80)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Andrej Lorenci 1
09. 02. 2012 16.01
Pred kakšnimi 25 leti sem šel nekajkrat na Kreto delat. Pozimi, kadar je sezona oliv in agrumov. Stanoval sem pri ženski, ki je živela s sinom v črni kuhinji. Preprosto življenje. Kadar ga v duhu podoživim, vidim, kako smo bili mi polne riti že takrat... Potem sem teh 25 let opazoval hitro grško rast. Ni mi čudno, da je tako. Imajo vse pogoje, da bi mirno in ležerno živeli. Ni jim bil potreben skok v suženjstvo kapitala. Tudi nam ni.
mr.izi
11. 01. 2012 10.29
+5
Meni nekaj ni jasno, kako so lahko tako finančno skrahirani, (starši) če pa imajo po vseh statistikah večje plače kot cca 2/3 EU. Pa tudi stroški pri njih so bili manjši ko sem tam dopustoval (par let nazaj). Na žalost mi to ne gre skupaj.
silce
11. 01. 2012 10.34
+2
nekomu je v korist rast in nato velik padec.
silce
11. 01. 2012 10.08
+4
meni je zelo pomagalo to,da sem bila pred leti na potovanju po vzhodu.grozno je,koliko lacnih ljudi.s to izkusnjo zivim bolje in poskusim to prinesti tudi na otroke.ta nas sistem ni v redu.
Nimivseeno
11. 01. 2012 14.56
Točno to govorim, ta naš sistem ni vredu. Krive so pa privatne banke, ki tiskajo denar in ga posojajo na obresti kot dolg. Zato so vse zahodne države zadolžene.
Tucci
11. 01. 2012 06.22
+4
Koliko staršev pa v Sloveniji izgubi službo, pa zaradi tega ne zapuščajo svojih otrok. Dajte no.Res je, da v taki situaciji spet najbolj trpijo najrevnejši, kar ni prav, ampak svojega otroka nebi zapustil nikoli.
Nimivseeno
11. 01. 2012 14.54
-1
Zaradi socialnih transferjev. Ko se bo in gotovo se bojo ukinili zaradi deficita, potem nas čaka ista usoda!
Elias47
12. 01. 2012 13.43
+2
To se bo počasi razširilo tudi na druge države sveta, ker ta kriza je namerno narejena tako, da gre do KONCA; dokler ne propadejo vse denarne valute in dokler ljudje ne izgubijo VSE kar imajo! To je del projekta prostozidarjev, pojekt imenovan Fašistični Suženjski Nov Svetovni Red! Cilj je uvedba ene svetovne denarne valute, vgradnja mikročipov, vsaj 95% globalni genocid, ... in ena svetovna vlada največjih bankirjev, po pokroviteljstvom Vatikana in Zionistov. Kmalo bomo tako na psu tudi v Sloveniji. Letos ima "elita", poleg drugih stvari, namen uvesti takšne cene goriva, da si ga bo lahko malokdo privoščil, posledično pa bodo strahovito naraščale tudi cene hrane, pijače in drugih dobrin. V vseh državah sveta pa imajo namen uvesti dudi reforme (pokojninska, zdravstvena, družinska,...) ki bodo ljudem vzele pravice in svobodo. Torej pamet v roke, "ukrepajte" in se "preskrbite", dokler se še lahko, ker čas se izteka ...!!! Ravno zato; ker jih "elita" lažje na ta način uniči! Ali niste opazili, kako so tudi, ko se je Slovenija vključila v EU, obljubljali, da bodo subvencionirali kmetijstvo, da ga bodo spodbudili, učinek pa je bil ravno obraten; NE SLUČAJNO! "Elita" vedno obljublja drugače kot potem v resnici naredijo! "Spin" je njihov moto! Zato, če še kdo upa, da obstaja pošten politik, potem naj raje išče suho vodo, ker jo bo prej našel...
Nimivseeno
12. 01. 2012 20.43
Se strinjam glede ravnanja elite. Njih zanima oblast in profit, to ni nekaj novega. Glede mikročipov imamo neke indice (RFID) ampak nisem prepričan, da jim bo uspelo to speljat.
kleopatra-1
10. 01. 2012 22.42
+1
kriza vrednot. Otroka kar ne pustiš tujcem. Vedno se najde rešitev, razen če nisi totalno razvajen in len ...
kleopatra-1
10. 01. 2012 22.47
+5
redkokdo je popolnoma sam na svetu, brez možnosti pomoči od svojcev ali prijateljev. Popolnoma sam z otrokom, nesposoben preživeti tega otroka. Če bi bilo treba, bi hodila po gostilnah žicat za ostanke, otrok pa ne bi nikoli zapustila. Pa smo dali marsikaj skozi, tudi selitve iz večjega v manjše, ko je zmanjkalo za najemnino, ampak otroci so zdaj doštudirali in predvsem znajo delat. Za kruh se vedno da zaslužiti, pa čeprav na črno. In v Grčiji še veliko lažje kot v Sloveniji. Kar nekaj kolegov od mojih otrok je to poletno sezono delalo v Grčiji - če bi domačini hoteli delati, pač Slovenci ne bi dobili dela tam. Sicer je pa podobna situacija v Sloveniji - bentimo čez tujce, da nam odžirajo delovna mesta, hkrati ga pa ni junaka, ki bi šel delat najmanj 12 ur na dan v vseh vremenskih razmerah za manj kot 3 evre na uro, pa še od tega jim delodajalec odtrga za sobo. Ni toliko velika finančna kriza kot je velika kriza vrednot in morale.
Domen Lorencin
11. 01. 2012 00.44
+7
strinjam se,da če imaš otroka, da vse narediš za njega, zdej pa ti men neki razlož..., zakaj bi delu v vseh vremenskih razmerah za 3 evre na uro, al pa čez kakšno leto, dve za 1,5 evra na uro (pač preračunano z vso inflacijo in padcem standarda glede na današnje razmere), mogoče zato, da si bo lahko moj direktor na račun mene in še npr. 10.000 takih kupil 60 metersko jahto namesto 50, ki je vredna ne vem 50 milijonov evrov, meni pa bo ukinil poleg vsega še dodatke za malico, prevoz, nočno delo, delo med prazniki itd..., zato da bodo najbogatejši na račun mene in podobnih še bolj bogateli..., malo si preberi kok denarja oziroma bolje rečeno bogastva imajo najbogatejši na svetu... še nikoli ni bilo toliko denarja al pa bogastva, vračamo se v zgodovini nazaj..., vsaj v tisti k so mene učil, in to ne v fevdalizem ampak kr v sužnje lastništvo
Nimivseeno
11. 01. 2012 00.56
+2
kleopatra, kar spomni se kakšne zgodbice kot je Pesterna, ali pa kakšno zgodbico o pastirjih ... Ti pa o krizi vrednot. Poglej si raje romunske otroke s postaje. Šli so od doma, ker ni bilo doma hrane.
lolipoly
11. 01. 2012 02.50
-1
@Klleopatra , popolnoma imas prav, V Sloveniji je veliko dela, samo nobeden noce fizicnega dela opravljat....Iz lastnih izkusenj vem, ko sem rabila pomoc pri gradnji hise, placala na roko 12EU na uro , se jim ni ljubilo priti delat, ker imajo z prijatli zmenjeno v neki restavraciji...)) Lepse je pohajati brez skrbi, in jamrat, kot pa za lopato prijet.
Nimivseeno
11. 01. 2012 07.09
+3
lolipoly, govor teče o razmerah v grčiji in tisti starši, ki nimajo hrane, da bi preživeli svoje otroke vem in verjamem, da bi rade volje šli delat, če bi le lahko.
Nimivseeno
11. 01. 2012 07.12
Nas ne zanima, kakšne prijatelje imaš, ki ti niso šli pomagat za 12 € na uro. Mogoče bi bilo dobro poklicati kakšen študentski servis, če pa še tam ne bi šlo, potem pa je delo stvar ponudbe in povpraševanja, je bila že cena prenizka, glede na zahtevnost dela. Vendar zaradi tega grški otroci ne živijo nič drugače.
lolipoly
11. 01. 2012 07.40
-1
Ti nisi dobro razumel, jaz nisem najela prijatle, ampak delavce za placo , dva dni so malo delali, tretji dan jih vec ni blo...To je to, ker ce bi res tako potrebovali delo, bi vsako urico izkoristili.... Lenuhov ne podpiram...)))
zetta
11. 01. 2012 12.02
+1
mislim, da ste klepoatro narobe razumeli... hotela je povedati, da če imaš na izbiro iti delati 12 urn na dan za 3 eur na uro v zameno za to, da obdržiš otroka, ali pa da ne delaš in moraš otroka zapustiti, boš verjetno izbral prvo možnost.... verjetno bi se večina tako odločila...
Nimivseeno
11. 01. 2012 14.52
Če IMAŠ izbiro, velika večina nima te izbire in se mora otroku odpovedat. Ravno v tem je problem bančnega sistema, ker v času krize ne zna poskrbeti za 10 - 25% nezaposlenih. Denar je redek, tako, da tudi tisti, ki bi radi širili proizvodnjo jo ne morejo, torej množice ostajajo nezaposlene.
Nimivseeno
10. 01. 2012 21.19
+1
Koliko pa stane Federal Reserve Bank, da natisne denar? "The Federal Reserve System plača ameriško finančno ministrstvo na 20,60 $ na tisoč bankovcev - nekaj več kot 2 centa vsak - ne glede na njegovo nominalno vrednost. Federal Reserve Notes, mimogrede, so edina vrsta valute, ki se danes proizvaja za obtok. So izključno Natiskani s strani Urada državne blagajne za graviranje in tiskanje, in 20,60 $ na tisoč je cena odražena kot celotn stroškovna proizvodnja. Federal Reserve Notes so natisnjene v 01, 02, 05, 10, 20, 50, in 100 dolarjev apoenov le; ugotavlja, 500, 1000, 5000, in 10.000 apoenov so bili nazadnje natisnjen leta 1945 "Donald J. Winn, pomočnik. svet guvernerjev Federal Reserve Bank.
Odpri.oci
10. 01. 2012 20.43
+10
Grehe oz. pohlep bankirjev plačujejo otroci :-( In pod goljufom... se bo kmalu začelo to dogajati tudi v Sloveniji :-(
yarrick
10. 01. 2012 21.12
+5
Kaj praviš, kaj storiti? Jim pokzati prst in izginiti iz njihovega radarja ter pustiti vse ljudi da se znajdejo kot vedo in znajo ali se udeležiti protestov, tvegati svojo glavo za sheeple ki ne vedo kaj se dogaja vedo zgolj da je nekaj narobe in upati da bo tvoj doprinos vsaj malček pomagal k vsemu skupaj? neke vmesne poti zgleda da ne bo...
Elias47
11. 01. 2012 08.42
+1
Eh, protesti so brezveze, ker s protesti se nikoli ni in se nikoli ne bo ničesar doseglo. Če narod res hoče kakšene spremembe, mora "fizično pregnati" status quo.
Nimivseeno
10. 01. 2012 20.03
+2
"Banke posojajo z ustvarjanjem kreditov. Ustvarjajo plačilna sredstva iz nič" Ralph M. Hawtrey, sekretar britanske zakladnice
Nimivseeno
10. 01. 2012 21.09
+2
argumente prosim, če jih imate. Izobrazite me.
Nauders
10. 01. 2012 22.17
-2
sej ni važno, kako se dobi denar, če je družba pokvarjena ti ne pomaga noben način pridobivanja denarja, zato je danes kriza vrednot in ne finančna kriza, nekateri so še vedno polni denarja
Nimivseeno
11. 01. 2012 01.08
+2
Ojoj, saj ne morem verjet? Kljub vsemu vam še kar ni jasno? Kakšna kriza vrednot? A so ti to v cerkvi povedali? Ali pred 20 leti ni bilo krize vrednot, torej ljudi, ki so želeli še več, ne grede na pomanjkanje sočloveka? Seveda so bili. Seveda so nekateri polni denarja, saj ravno zato gre tu. Sistem je pokvarjen do amena. Če pa ni važno, kako se dobi denar, potem pa ustanovimo enake pravice za vse ljudi na zemlji in vsem privatnikom dajmo pravico tiskanja denarja, tako kot to delajo privatniki v ECB! Daj, prosim, razmisli malo, obljubim, da ne bo bolelo, če boš začel razmišljat.
Nimivseeno
10. 01. 2012 19.48
+3
Vi pa o lenih grkih. Kmalu bodo govorili o lenih slovencih.
Nimivseeno
10. 01. 2012 19.47
+2
Poglejte si rezultate privatnih finančnih institucij. Sistem ECB je tako sprevržen, tako pritlehen, da se mnogi ne zavedate in ne spoznate, kako deluje ta organizacija, kakšen vpliv ima na politiko, kako denar pride v obtok in kdo na koncu največ in najbolj gotovo zasluži.
nikhrast
10. 01. 2012 20.18
-2
Saj to je, banko so bile preveč radodarne, kredit smo najeli za bajte, avtomobile, počitnice..., naš motto: Veni, Vidi, Visa. Če mi pa vrednost bajte pade na polovico, potem pa imam problem. Na Floridi in Arizoni cene še padajo.
yarrick
10. 01. 2012 21.02
+2
@nikhrast Banke so upale na velik donos, dokler je šlo gospodarstvo gor.Da je povprečna cena par sto tisoč dolarjev za hišo v ameriki normalna bi se lahko vprašali kako reč ali dve.Seveda padajo cene vsepovsod po ameriki.če pride amerika in ostal svet v orenk recesijo in depresijo potem bdo velika ameriška mesta postala hellholi, podobni detroitu(razen mogoče kakega washingtona in NY ter ostalih res velikih mest, kjer se bo zbrala elita in tam varno živela pod budnimi očesi najetih vojakov).take cene kot ima amerika NISO vzdržne, ne na kratki ne an dolgi rok.da dobi povprečen državljan pod 50K letne plače, kupi pa bajto za pol miljona ali več, ker pač banka trdi da si on to lahko privošči je absurd.Že v štaru bi morala banka reči NE, bi pa lahko rekli kako besedo o ameriški inteligenci...
Nimivseeno
10. 01. 2012 21.15
Naloga bank je, da preskrbujejo ljudi z denarjem. Kako denar pride v obtok? Banka ga da v obliki posojila. Kako banka dobi denar? Prav tako kot posojilo. Kdo posodi banki denar? ECB. Kje dobi denar ECB? Natisnejo ga. Ali so ECB privatna institucija ali državna? Privatna. Kako ljudje odplačajo obresti iz dolga, ki je nastal, kot posojilo denarja bank? Izposodijo si nov denar? Zakaj bi se ljudje izposodili nov denar? Ker predvidevamo, da gospodarstvo raste, odpirajo se nova delovna mesta, ustvarjajo se dobički. Kako je pa v času recesije? Sistem je nevzdržen v času dolgotrajne negativne gospodarske rasti. Kaj se zgodi, če se ustvari nov denar, ne da bi mi kaj novega ustvarili? Denar izgubi vrednost (inflacija)
Nimivseeno
10. 01. 2012 21.22
nikhrast, banke niso nikoli radodarne. To si lahko pogledaš skozi zgodovino kadarkoli. Razen v primeru Golobičevega podjetja, ko je dobil nekrita posojila. Brez malverzacij nikoli! Poizkusi iti v banko in zaprositi za 3 miljone evrov posojila? Ti ga bojo dali, ker si lep in pameten? Bojo radodarne banke? Zakaj ne?
lolipoly
10. 01. 2012 19.35
-1
Dobrodelne organizacije vodi cerkev ? katera ze ...Kristjanska ! nikoli se ni bilo slisati da bi katera druga vera , naprimer muslimanska ponudila kakrsno koli pomoc drugim....malo je za razmislit za tiste , ki tako nasprotujete cerkvi in kristijanom. Vem , da ta clanek ne bo vec , kot 5 min tu, pa vsaj vseeno..!
Nimivseeno
10. 01. 2012 20.00
+6
Karitas, rdeči polmesec, malo se izobrazi lolipoly. Seveda pa to ne pomeni, da so samo oni, ki se dobrodelno obnašajo. Za mene je veliko bolj moralno obnašanje nevernega človeka, ki naredi dobro delo iz simpatije do sočloveka, kot pa dobro delo vernega človeka, ki naredi dobro delo, ker se boji boga in pekla.
lolipoly
10. 01. 2012 20.06
a ni Karitas ravno RKC ? Tukaj pise o duhovniku in cerkvi !
yarrick
10. 01. 2012 21.03
+1
Tudi cerkene dobrodelne organizacije niso nedolžne...
Nimivseeno
10. 01. 2012 21.08
nikoli se ni bilo slisati da bi katera druga vera, naprimer muslimanska ponudila kakrsno koli pomoc drugim.... Odgovarjal sem ti na to trditev, kaj pa tu pišejo, pa po pravici ne vem. Lahko, da se nespametno obnašam. Karitas je pod okriljem RKC.
gozdar1
10. 01. 2012 22.03
Glede nato, da je govora o Grčiji si predstavljam ,da se gre za Grško pravoslavno cerkev....
Prekmurje Slovenija
10. 01. 2012 18.50
+1
To pa dvomim da je res. Čeprav je kriza je minimalna plača v grčiji še vedno enkrat večja kot v sloveniji. Cene so pa enake kot pri nas. Poleg tega je socialna v grčiji boljša kot pri nas. Saj pri nas ti hišo vzamejo če jo imaš. Delo se pa tudi najde saj je v turizmu še dosti prostora za delavce
MajaZmaja007
10. 01. 2012 19.37
+5
Danijel Fric
10. 01. 2012 18.21
+2
Prostitucijo naj legalizirajo, bodo bogati nemčurji obiskovali kupleraje, jih pa naj tam ožmejo do gat...
Nimivseeno
10. 01. 2012 19.58
+4
to bi morali mi tudi storiti, prostitucije kolikor hočeš po salamoncu, noben ne protestira, vsi vemo, da se dogaja, davke se pa ne pobira! In koliko je nezakonite trgovine z belim blagom zaradi tega, ker nimamo urejenega tega področja, trgovina z ljudmi, vsi vemo, tudi slovenke.
nikhrast
10. 01. 2012 16.22
-1
Preveč socializma, to je življenje na račun drugih, zdaj se jim pa vse vrača. Grk, Italijan, pa Španec gredo v bar, kdo plača? Nemec, seveda. Kar naenkrat je treba dajati račune v gostilni, pa plačevati davke, pa delati cel dan, pa penzion zaslužiti z investicijami..., to je šok za Grke.
Nimivseeno
10. 01. 2012 19.55
+3
to govoriš, ko hodiš po isti poti. Mi se vsako leto zadolžimo za 20% BDP-ja. Kaj misliš, da bojo tujci o nas govorili, ko bodo zahtevali nazaj svoj prazen natisnjen denar, za katerega niso porabili počenega groša, ko so ga natisnili?
krajct
10. 01. 2012 16.14
+10
pri 1500 € plače revščina ,! naj pridejo živet v SLOVENIJO
martinkrpan1
10. 01. 2012 15.58
+2
prostitucijo morajo legalizirat ker jo bo čedalje več tud pr nam naše ko bo knjiga
Ramzess
10. 01. 2012 14.09
+9
Tole v današnjem svetu gre pa dobro razumet, ...vemo da imeti otroke v tem svetu, je velika odgovornost, ...in res je kar pravijo v današnjem in jutrišnjem svetu bo najtežje staršem z majhnimi otroki, ... Toda če že imaš otroka, ga za dobro vest ne zapusti, ampak sprejmi odgovornost zanj, v nasprotnem primeru ne pričakuj dobrega plačila, ...vest ne pozablja.
Elias47
10. 01. 2012 14.12
+17
To se bo počasi razširilo tudi na druge države sveta, ker ta kriza je namerno narejena tako, da gre do KONCA; dokler ne propadejo vse denarne valute in dokler ljudje ne izgubijo VSE kar imajo! To je del projekta prostozidarjev, pojekt imenovan Fašistični Suženjski Nov Svetovni Red! Cilj je uvedba ene svetovne denarne valute, vgradnja mikročipov, vsaj 95% globalni genocid, ... in ena svetovna vlada največjih bankirjev, po pokroviteljstvom Vatikana in Zionistov. Kmalo bomo tako na psu tudi v Sloveniji. Letos ima "elita", poleg drugih stvari, namen uvesti takšne cene goriva, da si ga bo lahko malokdo privoščil, posledično pa bodo strahovito naraščale tudi cene hrane, pijače in drugih dobrin. V vseh državah sveta pa imajo namen uvesti dudi reforme (pokojninska, zdravstvena, družinska,...) ki bodo ljudem vzele pravice in svobodo. Torej pamet v roke, "ukrepajte" in se "preskrbite", dokler se še lahko, ker čas se izteka ...!!!
User416781
10. 01. 2012 14.27
-4
Elias47 Mislim, da potrebuješ pomoč - sicer pa dobra tema za še en film o apokalipsi.
nykica
10. 01. 2012 15.09
+4
Ni boljšega olja kot je bučno olje, tako pravimo mi primorci.
yarrick
10. 01. 2012 21.06
+4
@grgl ti se temu smeješ, čez kako leto če bo ta portal še tu in če bomo imeli denar za internet naročnino bova rekla še kako na to temo.grem stavit da se bo v enem letu pokazalo točno tisto o čemur Elias govori. četudi ne verjameš v \"teorije zarote\" malo spremljaj dogodke k ise bodo zgodili, spremljal dejanja borz in finančnih ustanov, spremljaj raast cen in posledice tega, potem pa še enkrat preberi njegov post.Bomo videli kako blizu je bil ;)
antitrust08
10. 01. 2012 13.56
+18
Nikoli se ne bi odpovedal svojim otrokom. Če ne bi imel, bi pa kradel zanje.
nykica
10. 01. 2012 14.04
+5
Če je že mogoče naj gredo Grki oljke obirat po svojih grških otokih.
Ramzess
10. 01. 2012 14.09
+1
Nimivseeno
10. 01. 2012 19.49
+3
ohjoj nykica, seveda, oljke v tem letnem času res zelo obrodijo.
thhomas
10. 01. 2012 13.48
+26
Tudi v naši lepi SLO več ni nič drugače. Otroke si vedno bolj lahko privoščijo le bogati. Vse skupaj že diši nad genocidom nad reveži, bolnimi in starostniki.
Nimivseeno
10. 01. 2012 19.51
+2
točno tako, zamrznitev pokojnin, poviševanje starostne meje za upokojevanje, nižje pokojnine ...
Nauders
10. 01. 2012 22.20
+3
tudi stanovanja in luknje od stanovanj so nedostopni za družino, kjer oba starša delata za minimalno plačo
thhomas
10. 01. 2012 13.47
+12
Če ste se v uredništvo odločili, da je komentiranje dovoljeno, potem to spoštujte in ne brišite komentarjev!