Slovenija

Psi morajo biti na povodcu tudi med plavanjem

Izola, 06. 07. 2020 19.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Rebeka Tomaduz
Komentarji
197

Psi morajo biti na povodcu, ko gremo v hribe, med sprehodom v gozdu in tudi med plavanjem. V nasprotnem primeru vas lahko oglobijo z 200 evri. Morda se sliši nenavadno, se je v Izoli zgodilo ravno to. "Nikoli do zdaj še nisem slišala, niti videla, da bi kdorkoli imel psa na povodcu, medtem ko plava," pravi oglobljena skrbnica psa. Redarji na drugi strani pa, da je zakon o zaščiti živali jasen - pes mora biti na javnih površinah ves čas pripet.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (197)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sapipinofera
08. 07. 2020 08.09
-6
Zanimivo bi bilo dobiti podatek, koliko lastnikov psov, se tudi doma kopa skupaj s svojim ljubljenčkom? S tem bo vse povedano.
KojotFranci
07. 07. 2020 17.48
+14
V gorah, še posebno na izpostavljenih mestih, pes NE SME biti na povodcu! To je lahko smrtno nevarno, saj lahko poskoči, si poišče svojo pot in potegne lastnika iz ravnotežja ... takšnih hudih nesreč, tudi smrtnih, je bilo že precej. Seveda pa mora biti pes vodljiv brez povodca in nenevaren, sicer pač z njim ne moreš v hribe.
Koronavirusovec
07. 07. 2020 12.23
+15
Kako naj pa človek plava zraven psa če mora držat povodec v roki?
Apostol1
07. 07. 2020 15.27
+7
korona ...... Po pravici povedano skoraj nemogoče in enako vprašanje , kakšne moralne kvalitete ima Janša da lahko vodi državo , če je bil večkrat pravnomočno obsojen in še bolj drastičen primer pa je plemeniti tat Jelinčič.
tatanka44
07. 07. 2020 11.48
+14
Na prvi strani VURSA pravi zakon takole. (na hitro) Psi morajo biti na povodcu na javnih povrsinah. V okolju kjer ni velike možnosti srečevanja z ljudmi psa ni treba imeti na povodcu... Redar nima kj pisat kazni.... Bi mu pojasnil kaj ja in kaj ne...
sapipinofera
07. 07. 2020 12.54
+6
In kje ti vidiš, da na javnem kopališču ni velike možnosti srečevanja psa z ljudmi!!!????
RamzesII
07. 07. 2020 16.46
+3
Očitno vam ni jasno, teorija je eno, praksa pa drugo. Zakon je splošen, ne upošteva vseh možnosti v praksi, ki so si lahko različne. Tak zakon si lahko vsak razlaga po svoje, to pa lahko vodi vemo kam.
sapipinofera
07. 07. 2020 11.36
-9
Kar se redarjev tiče, poglejte recimo še kam drugam po svetu, recimo v Pakistan, Filipine, ...Ali bi želeli take kazni kot jih imajo tam, da te redar namesto: s prijaznim opozorilom in brez javnega sramotenja ter nizko denarno kaznijo, te sredi ulice pred vsemi pričami poniža tako, da te z vso močjo udari s kolom po hrbtu kot bi tolkel po neumni in trmasti živali? Bi nam morda šele to dalo razmišljati, ali je prav, da kršimo zakone, ki so sprejeti z večino in so na mestu? Bodimo veseli, da živimo v svobodni, miroljubni in pravno urejeni družbi in k temu spada tudi javni red za živali, ki so ob nas.
tavelika
07. 07. 2020 11.03
+41
Ko prebiram te komentarje, mi enostavno ne gre v glavo, kako ste eni ljudje lahko tako podli, brezsrčni... Nimate radi niti sebe, kaj šele, da bi imeli radi koga drugega. Pes se ne more kopati z povodcem. Se pa strinjam, da mora biti na povodcu na vseh javnih površinah. Z psom je potrebno počistiti. In mu ne dovoliti, da nadleguje rduge ljudi. Tisti, ki ga želijo pobožati, vprašajo če lahko. In ja, psu bi moralo biti dovoljeno na plaži z lastnikom, vendar mora biti takrat na povodcu in ob lastniku, ne pa skakati okoli. Z lastniki psov je ravno tako kot s starši. Pes je lahko lepo vzgojen ali pa ne, ravno tako, kot otrok. Že prevečkrat se, naletela na navzgojene starše in otroke na plažah, ki otrok ne znajo brzdati in skačejo po brisačah drugih, mečejo pesek in kamenje , kričijo in tulijo, kot da so edini na planetu...Starši pa nič. Uhh, kar kurjo kožo imam. Raje mam ob sebi na plaži lepo vzgojenega psa, kot pa takšnega nevzgojenega mulca. In ja, upam da na dopustu, ki bo v kratkem in na katerega gre z mano tudi moj lepo vzgojen pes, ne bom naletela na kakšnega od takšnih primerkov *ljudi*, ki jih tukaj gor berem....
User1063544
07. 07. 2020 11.19
-18
Saj pravim, nivo kognitivne kapacitete pasje-ljubcev na podnu. Kaj pa to ko sem videl lastnika psa z otrokom, čigar otrok je ragrajal po pesku, skakal vsenaokrog tudi po tujih brisačah? A STE VI NORMALNI KAKE PIŠETE???? In očitno ne gre v glavo zato ker dostop do razumevanja teče skozi zelo ozko slamico...
User1063544
07. 07. 2020 11.20
-18
Nobenemu otroku nisem nikoli nič rekel, KER SE OTROK IGRA, in na plažo gremo z otroci KER SE IGRAJO, Ko pa prileti ven iz vode cucek, se parkira poleg tebe pa se začne divje ožemat tako da spošprica vse okrog sebe +/- dlačje ki leti zraven.. Ne to pa ni problem.
User1063544
07. 07. 2020 11.22
-19
In o tem sem govoril, ko primerjate psa z otroci... Tako daleč smo prišli da se postavljajo naši otroci v ozadje ker ima en pes več pravic... po novem... In to je vse normalno...
vonbongo
07. 07. 2020 11.23
+6
User1063544
07. 07. 2020 11.29
-12
Hehehehe.. saj pravim, bolniki Ker informacija ne paše je avtomatsko laž? Zase lahko govorim, ko sem svojo sestro s pesi vred nagnal iz plaže... Pa nihče ni hoto nič rečt, cucki niso mogli bit pri miru, nostop so neke mezili sem in tja, na koncu se je 10m. stran od plaže sposral... E j**i ga rod gor al dol, je dreke pobrala in marš nazaj pesa zapret al pa sploh ne hodi nazaj... In je bil problem rešen ZA CELI TEDEN...
User1063544
07. 07. 2020 11.31
-13
In med tem pa so bili drugi lastniki, 3 otroci dva pesa, totalna anarhija... Samo bogu hvala soi cucke imeli na povodcih... otroci pa itak razigrani, letali sem in tja, se špricali, skratka uživali... Pa me sploh ne moti... ker otrok uživa svoje otroštvo. In vi nimate pravice tega primerjat z enim psom...
User1063544
07. 07. 2020 11.36
-5
Pa moje osebno mnenje, vsaka frkla, ki nima otrok in ima psa, pa da moralizira o vzgoji otrok, si zasluži taki focn da se ji bo prevertel film lastnega otroštva... ker so te očitno tak brihtno načitane da ne vedo več kaj so same počele kot otrok. Če bi pa radi neki ultra mir, izvolite, na Bali, Mali, Mauricius, tam še vam pesa na sprehod pelajo in za njim čistijo...
User1063544
07. 07. 2020 11.40
-3
Še ena ankedota: Kolega s psi, se dobimo na pijači, po dolgem času na en pir.. Kaj smo se pogovarjali.. E moj buci pa je dans tak priden, guci buci moj, pa kaj je buci delal tam, pa kaj je buci zadnjič našel, pa kak je buci prijazen, pa moj buci gor in moj buci dol... V življenju nisem slišal da bi se nekdo hvalil o svojih otrocih tako kot s ehvalijo ti pasje-ljubi.. Pol ure kasneje namesto da smo rekli kakšno inteligentno sem celi pir in dva čika poslušal kako je buci priden... To pa je dodatek na temo socializacije lastnikov psov...
vonbongo
07. 07. 2020 13.57
+5
Ti pa sebe res nimas rad ;) Druge pa se manj . Na kratko , si clovek ki mu manjka zelo veliko empatije do zivih bitji. Tebi je nekdo otrostvo zelo zagrenil. Kj cmo tudi vi ste del nase drzave ;)
Periot222
07. 07. 2020 14.20
+4
Zato ker ste lepo vzgojeni so pasji iztrebki vsepovsod zelo malo lastnikov cisti za njimi in psi brez povodcev to je zdaj modni hit nabava psa kot igrace!
vonbongo
07. 07. 2020 16.35
+0
KojotFranci
07. 07. 2020 17.36
+4
V morje, kjer se kopaš, serjejo vsi: prebivalci hiš ob obali, gostje hotelov, otroci, ki se kopajo,... ne boš verjel - tudi ribe serjejo pa delfini serjejo zelo konkretne dreke... Psi pa v morje prav zares ne serjejo, zato ga še najmanj onesnažujejo in sploh niso noben problem, če mal zaplavajo v vodi.
User1063544
07. 07. 2020 10.58
-6
In ko človek bere komentarje je edini pasje-ljubčev odziv kot odgovor; Karakterna demontaža ali pa osebni napad na tiste, ki ne želijo da pasje-ljubčeva ščeneta serjejo po plažah in mesijo v vodi kjer se kopajo drugi. To pa dokazuje socialno zrelost pasje-ljubcev po kateri poziva komentator Glodalec, z merilno lestvico od destletnika naprej.
janezek123@gmail.com
07. 07. 2020 10.48
+20
Predlagam, da sprejmejo še zakon, da morajo plešasti obvezno uporabljat fen za lase in bomo kompletni.
Glodalec
07. 07. 2020 10.46
+31
Enaka pravila bi morala veljati tudi za otroke in vse odrasle, ki ne morejo dokazat, da se jim ni socialni razvoj ustavil na stopnji desetletnika (večina na slovenski obali).
janez653
07. 07. 2020 10.40
+19
poslanci bi tudi morali biti na povodcu
Dbist
07. 07. 2020 10.41
+6
In to na zelo kratkem. Pa saj so, vsaj vladajoča garnitura!
Dbist
07. 07. 2020 10.39
+9
Tko je to na naši zemljici. Pes laja, redar pa grize (v denarnico)!
janezek123@gmail.com
07. 07. 2020 10.49
+9
Zdaj veste zakaj gredo med redarje samo tisti z bolj omejeno pametjo, ker sicer bi se jim ob vseh teh nesmislih zmešalo.
sapipinofera
07. 07. 2020 10.59
+2
Redarji so čisto vredu in normalni ljudje, sigurno jim je težko pisati te kazni, še posebno komu, ki je denarno krajši, so pač seznanjeni z občinskim redom in so obvezani, da ga bodo uveljavljali. Nič ne počnejo na svojo roko in se ne izživljajo nad kršitelji, so podaljšana roka izvršne oblasti, ki pač mora stalno krotiti kršitelje reda, drugače življenje v natlačenih naseljih postane nevzdržno.
KojotFranci
07. 07. 2020 17.42
-1
Ja, res niso problem redarji, ampak butasti zakoni in razni idiotski občinski odloki...
Dbist
07. 07. 2020 10.30
+7
Morske bodo morali imeti pa občinarji na povodcih, drugače jim sledi kazen!!!!!
Perrun
07. 07. 2020 10.26
+12
Pes mora biti na povodcu, tu ni dileme. Najbolj sem alergičen na izjave : “naš je pa tok prijazen”, Ko se zapodi k meni ali mojim otrokom jaz tega ne vem, tudi nisem pasji psiholog da bom zdaj gledal v kero smer dlake štrlijo. Vse na povodce in stroge kazni, pa bo mir.
morfo
07. 07. 2020 10.29
+9
Prijaznost sem videl na Vrtači par tednov nazaj, kuža se je glasno zapodil v ničslutečo planinko ki se je skoraj zvrnila v grapo
Dbist
07. 07. 2020 10.31
-4
asad dsadsa
07. 07. 2020 10.22
+6
Slovenija, odkod lepote tvoje.
bracobaldo
07. 07. 2020 10.22
+29
Imeti psa v morju na povodcu je vsaj nevarno, če ne tudi nespametno. Zato obstajajo plaže za pse. O redarjih pa ne bi izgubljal besed.
on39
07. 07. 2020 10.22
+15
70 km iz Nove Gorice imamo Lignano ,ki ima ene najlepsih pasjih plaz v evropi pa psi so dobrodošli povsod po mestu tukaj člivek ,ki ne mara psov se bo počutu slabo zato ker lahko greš povsod z njim
Wyatt
07. 07. 2020 10.21
+19
Zakon o zaščiti živali pravi, da mora bit pes na povodcu tudi v vodi? Kdo je to sprejel in ali je to prebral, ko je to sprejel.
vonbongo
07. 07. 2020 11.26
+8
Glotis
07. 07. 2020 10.15
+39
Moj pes gre in bo šel v vodo brez povodca in brez ovratnice. Vsi ki imamo psa vemo, da sta povodec in ovratnica za psa lahko v vodi usodna, namrč lahko se z njima kam zagozdi in tako utone. Na morju vedno gre z mano v vodo zgodaj zjutraj, ko še ponavadi ljudje spijo in zvečer ko so plaže že prazne. Do sedaj še nisem imel problama.
Apostol1
07. 07. 2020 10.21
+7
Glotis ...... Tako kot si napisal in če se tega držiš je samo za pohvalo ➕➕➕👍✔
sapipinofera
07. 07. 2020 10.42
-12
Seveda, ker se obnašaš kot tipični sebičnež, prvo poskrbiš zase, kako se bodo pa ostali počutili, ko se bodo odpravljali v to isto vodo te pa nič ne briga. Tu se ne pogovarjamo o varnost psa, temveč o neprimernosti, da se pes kopa skupaj s tujimi ljudmi, ki si psa v isti vodi ne želijo. Ni dvoma, da ti tvoj pes pomeni več, kot soljudje s katerimi deliš plažo. Zato si nedvomno zaslužiš kazen.
Apostol1
07. 07. 2020 11.03
+7
sapipinofera............. Milo povedano , človek pa res ne more razumeti tebe in tebi podobnih , oseba "Glotis" je lepo napisal , da gre njegov pes v vodo zgodaj zjutraj in zvečer , ko ljudi ni na plaži in tak način je ne samo sprejemljiv in pravilen temveč kot sem rekel vreden pohvale in če slučajno znaš brati si lahko pri mojem komentiranju prebral podobno , ne bom ponavljaj in ugotovitev je samo ta lahko , da si sebičen samo ti in zraven predvidevam , da si sovražen ne samo do živali pač pa do vsega kar moti tebe in temu se pa reče sebičnost.
vonbongo
07. 07. 2020 11.27
+7
sapipinofera
07. 07. 2020 12.22
-3
To, da Glotis misli, da ga večina ne vidi, da dela prekršek, še ne pomeni, da prekrška ni. sicer te pa vedno kdo vidi, pa čeprav skozi lino svojega šotora, le ti njega ne vidiš. Ne spijo vsi ljudje kot topovi tja do 8h zjutraj, niti ne hodijo vsi ob 22h spat.
sapipinofera
07. 07. 2020 12.28
-1
Razumem izgovora Glotisa in Apostola. Zdita se zadovoljiva. Bistvo kopanja psov, pa je to, da jim želimo pomagati pri hlajenju telesa, ker oni nimajo znojnic se lahko hladijo samo skozi dihanje. Ne kopamo jih zato, da bi se psi urili v plavanju. Zato bi bilo primerneje od lastnikov, da pse hladijo s polivanjem z vodo ob ali v svojem bivališču, ne pa na javnem prostoru!!
Apostol1
07. 07. 2020 15.16
+4
sapipinofera ..... Najbolje je ,da se še ti polivaš z vodo
adix1
07. 07. 2020 10.12
+10
problem so ljudje ker niso odgovorni za svoje živali
junij66
07. 07. 2020 10.11
-5
En red mora biti. Pravila so pravila. Zakon je zakon. Napisani so zato,da se jih ljudje držimo in jih tudi koliko toliko upoštevamo. Neupoštevanje pa vodi v anarhijo. Dokler pa imamo take ignorante kot jih imamo ki se na določene stvari požvižgajo in si mislijo kdo meni kaj more potem sledi kazen. In prav je tako. Le kam bi prišli,če bi vsak delal kar se mu zahoče. Mogoče kje v divjini pa še tam ne. Smo civilizirana družba ali družba nekih neotesancev oz.primitivcev.