Tujina

Priznali, da so duhovniki spolno zlorabljali otroke

Canberra, 22. 09. 2012 08.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Predstavniki avstralske cerkve v državi Viktorija so priznali, da so njihovi duhovniki na tem območju spolno zlorabljali otroke. Dejanja so označili za gnusna in sramotna. Nekateri opozarjajo, da je število žrtev mnogo višje od tistega, ki so ga sporočili predstavniki cerkve.

Cerkev je poročilo o zlorabah predala parlamentarni komisiji, celotne vsebine pa zaenkrat niso objavili.

Katoliška cerkev avstralske države Viktorija je priznala, da so njeni duhovniki od tridesetih let prejšnjega stoletja v tej državi spolno zlorabili več kot 600 otrok, poročajo tuji mediji. Predstavnik cerkve je ta dejanja označil kot grozljiva in sramotna.

Priznanje se je zgodilo v času, ko državni parlament raziskuje, kako so se tovrstne spolne zlorabe otrok obravnavale. Tisti, ki so dolga leta opozarjali, da avstralski duhovniki posiljujejo in zlorabljajo otroke, pravijo, da bi se lahko število žrtev dvignilo celo do 10.000 oseb. Gre za številko, ki naj bi jo zabeležili le v državi Viktorija.

Predstavniki cerkve pravijo, da so v omenjeni državi obravnavali 620 primerov spolnih zlorab, odprtih pa je še 45 primerov. Večina se je zgodila v šestdesetih, sedemdesetih in osemdesetih letih prejšnjega stoletja. Predstavniki cerkve opozarjajo, da so se spolne zlorabe otrok dogajale tudi v drugih avstralskih državah. Dodajajo, da je treba o njih spregovoriti in žrtvam pomagati pri okrevanju.

Leta 2008 se je papež Benedikt XVI. med obiskom Avstralije javno opravičil žrtvam spolnih zlorab, ki so jih zagrešili duhovniki katoliške cerkve. Takrat se je tudi srečal z nekaj žrtvami.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (358)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pe?navodo
24. 09. 2012 13.12
-3
sad duha, upam da boš prebrala. Seveda ne moreš vedeti veliko o Očetovem in Gospodovem učenju pri meni, še manj o vseh demonskih borbah ki sem jih imel z njimi in tudi dvakratnem satanovem prihodu. Prvi pri 19. letih in drugi trikrat pri 38. ko sem imel prvi 40 dnevni post. Vendar tu je moj meil uros.bkvc@gmail.com pa mi lahko pišeš, z veseljem ti bom odgovoril in pomagal k razumevanju. Kakor mi je pred leti pokazal naš Oče Bog bom učil in že samo redke učim o teh stvareh. Pa to še ni vse. Ker danes se je najbolj potrebno zavedati Gospodvega povratka in živet sveto. S svetostjo tudi satan ne njegovi fičfiriči ne pridejo blizu. Z Gospodom pa sploh ne. Sicer je naš najbolj znan borec s satanističnimi silami , župnik Arhar. Osebno ga ne poznam, vem pa da je cerkev precej toga v takšnih stvareh in dejansko ne uči nevarnosti in neznanja ki se tu pojavljajo. Z veseljem pričakujem da kontaktiraš z mano, kajti samo z razumevanjem in Gospodom zmagujemo. Duhovna borba pa ni klasično bojevanje. Si bi skoraj upal trdit, da vem o tem mogoče celo največ daleč naokoli. Seveda vse to po zaslugi Očeta našega Boga in Njegovi milosti da me sam uči od mladosti.
ni_mi_vse_eno
23. 09. 2012 22.52
+4
Če bereš biblijo celovito si ne moreš pomagat, da ne bi ugotovil logičnega nesosledja in protislovja. Primer; Vedno me preseneča, koliko krat je Bog naročil ubijanje nedolžnih ljudi, čeprav je v desetih zapovedih: "Ne ubijaj!". Na primer, Bog ubije 70.000 nedolžnih ljudi, ker David naročila popis prebivalstva (1 Chronicles 21). Bog naročil uničenje 60 mest, tako da lahko Izraelci živijo tam. Odredi usmrtitev vseh moških, žensk in otrok vsakega mesta, in plenjenja (Mojzesova 3). On je naročil še en napad in uničenje iz "vseh živih bitij v mestu: moški in ženske, mladi in stari, kot tudi voli ovac in oslov" (Joshua 6). V sodnikov 21, On je naročil umor vseh prebivalcev Jabeša v Gileadu, razen za deviških deklet, ki so bile sprejete, da se jih nasilno posili in poroči. Ko so hoteli še več devic, jim j Bog povedal za skrivanje ob cesti, in ko so videli dekle, ki jim je bila všeč, jo ugrabijo in nasilno posilijo in tako lahko postane njigova žena (nekaj, kar je Mohamed baje prevzel) Skoraj v vsaki drugi strani v Stari zavezi je Bog naročil ubijanje nekoga! V 2 Kralji 10:18-27 Bog naročil umor vseh drugačnih vernikov. Skupaj Bog ubije 371,186 ljudi, neposredno in naročila še 1,862,265 pomorjene ljudi. Bog Svetega pisma omogoča tudi suženjstvo, vključno s prodajo svojo hčer kot spolno suženjstvo (Exodus 21:1-11), zloraba otrok (Sodniki 11:29-40 in Izaija 13:16) in udarjanje dojenčke ob skale (Oz 13:16 in Psalmi 137:9). Bog Svetega pisma je bil tudi velik oboževalec obrednega žrtvovanja ljudi in živali. Vem, da večina kristjanov verjame, da je Bog dober in ljubeč bog, in želi, da ljudje naredijo dobre stvari. Verjamem, da večina ljudi želi narediti dobre stvari in se obnašajo moralno. Verjamem tudi, da mnogi kristjani niso zares brali Sveto pismo, ali pa so samo brali nekatere odlomke v cerkvi. To je razumljivo, saj Sveto pismo je težko brati zaradi svojega arhaičnega jezika in obskurnih referenc. Tudi mnogi duhovniki in pridigarji ne marajo, da se bere nekatere odlomke iz Svetega pisma, saj predstavljajo sporočilo sovražnosti, ne ljubezeni. Glede na vse povedano ima biblija in z njo cerkev OGROMNE probleme in samo nevednost ljudi in indoktrinacija iz otroštva drži ljudi še naprej v nevednosti, da ne spoznajo nemoralnega obnašanja verskih voditeljev in nemoralnost Cerkve, ki je kot institucija bila vedno na oblasti in se je izživljala nad revnim in nevednim prebivalstvom skozi zgodovino.
sad duha
24. 09. 2012 13.52
+1
Sem samo ena navadna, povprečna, ne preveč izobražena babnca.Sveto pismo če že berem, se najraje držim nove zaveze.Mi je bolj všeč. Tudi če ga naključno odpiram, namenoma pazim da se mi odpre bolj proti koncu. Bog ki ga jaz poznam je ena sama DOBROTA IN LJUBEZEN. Tega ljubečega Boga ki ga imam zdaj sem srečala nedolgo tega. Da pa prideš do tega spoznanja oz. da si deležen take milosti, je meni bilo potrebno it na križ, podobno kot Jezusu. Moj križev pot je trajal nekaj desetletij. Pri tridesetih sem se že pošteno obupana in nesrečna začela spraševat, le kaj sem naredila Bogu takega, da me tako kaznuje. V isti sapi sem govorila da ga sploh ni, ker če bi kje bil, meni nebi bilo tako težko. In ravno takrat se je šele začelo. (zato me vedno ko nekdo reče da ni Boga zmrazi po celem telesu) Takrat sem bila že skoraj deset let v zakonu in nabralo se je že veliko umazanije. Naslednjih 15let sem bila neprenehoma v hudičevih krempljih. Na žalost tega takrat nisem prepoznala. Pričakovala sem pomoč od prijateljev, od mojih najbližjih od zdravnikov. Nobena zdravila ne odženejo hudiča in tako niso tudi moja, pa sem jih v teh letih použila primeren kupček. In potem je nenadoma, nepričakovano v eni od slovenskih cerkva pri sveti maši -V TRENUTKU prišla rešitev za moje življenje. Zgodilo se je to kar mnogi ne marate slišat. ČUDEŽ!!!! Božji dotik,ozdravljenje, ponovno rojstvo ali kakor koli že to imenujem. ALI JE RES TO TAKO TEŽKO VERJET? Od takrat sem dobesedno drugi človek. Veliko boljša, sama sebi sem mnogo bolj všeč. Sovraštvo je zamenjala ljubezen, tudi do teh ki so me skoraj ubili in še vedno so isti, nespremenjeni. Tako je delal Jezus, tako vsaj poskušam po tem ozdravljenju živet tudi sama. Sem pa še vedno v fazi čiščenja, zdravljenja, vendar zdaj brez zdravil. Veliko sva z MOJIM GOSPODOM že naredila, veliko naju še čaka. Samo V JEZUSOVEM IMENU lahko odženemo hudiča. Nam ki smo se rodili v bolnih družinah ne preostane drugega. Nisem še slišala za neko drugo rešitev in vem da tudi ne bom. Vsi tisti ki niste imeli prednikov ki bi vam navlekli hudiča v hišo, bodite srečni in se zahvalite Bogu za to. Upam da s svojim preprostim pričevanjem odprem oči vsaj enemu, da bo bolje videl.
pe?navodo
24. 09. 2012 14.14
-1
Mislim, da boš s svojim pričevanjem odpirala oči kar večim. Meni ki sem imel milost Gospodovo že vrsto let to ni težko razumet. Sicer sem v rednih odnosih tudi z župnikom Jurijem iz Ptuja in njega mi je Oče naš Bog napocvedal tri dni prej kot sem ga spoznal in je to srečanje za njega bilo precej šokantno haha. Kakor je meni in njemu ter še nekaterim drugim župnikom pokazal Sveti Duh, ko me je spremenil in sem čutil trpljenje od Gospodovem križevem potu in spoznanju kaj je Gospod naredil za nas, tako sem se nedolgo tega z nj9im pogovarjal točno to kar Gospod pričakuje od vsakega od nas in CELE SLOVENIJE. Kar mi je med drugim tudi sam rekel in pokazal pred tremi leti. In sicer da ga ne poznam in da ga moram spoznati. Da moram narediti SVOJ KRIŽNI POT in mi je tudi pokazal kakšen naj bo, da ga bom spoznal. In sem Juriju jasno povedal. Vsi moramo Gospoda spoznati na KRIŽNEM POTU, Slovenci se moramo vrnit in Gospoda spoznat na KRIŽNEM POTU. Ne samo jaz kakor mi je milostno povedal in pokazal Gospod. Vidim da si ti ena prvih, ki je v tem času spoznala točno tako učenje Gospoda in sem vesel. Verjemi mi da bo Slovenija spoznala Gospoda na križnem potu, to je edina pot ODREŠENJA. Seveda bom sam pomagal čimveč ob vodenju Gospoda in Svetega Duha. Sem ti pustil meil, pa mi piši ker ko človek začne razumevat v kakšni borbi se nahajamo, potem je odrešujoče za njega da ima čimvečje spoznanje IN GOSPODOV MIR. In satan tega mira ne uniči. No z veseljem pričakujem da mi boste pisali.
sad duha
23. 09. 2012 18.36
+2
Še ena ki je bila danes pri maši. Tudi mene večkrat kaj moti,me je tudi danes - v tistem delu ob koncu maše. Kdor je bil vsaj nekajkrat, ve da se tam " pod razno " omeni gospodarsko stanje župnije in ker tudi mene Bog ni obdaril z viškom denarja , ob takih situacijah le s težavo použijem slišane besede. In je tudi ni stvari ki bi mene odvrnila od moje katoliške vere in cerkve. Pa četudi-BOG NE DAJ jutri izvem da je naš župnik zagrešil kako hudo sramotno dejanje. Še vedno bi hodila v cerkev, po vsej verjetnosti v taki situaciji k maši v sosednjo župnijo. V nobenem primeru se nebi upala blatit župnikov, škofov, papeža, ali pa kake izgubljene ovčke od vas ki si upate celo pljuvat po njih. Vsi smo mi isti grešniki, vsi smo ljudje in nihče od nas ni Bog. Vsi bomo pa dobili plačilo, mogoče že na tem svetu. Saj če je Bog povsod potem bere tudi te naše uboge komentarje. Jaz se podpišem pod vsak Urošev. Mislim da nimam takega daru oznanjevanja kot imaš ti, zato bo to kar sem napisala verjetno tudi vse.Strinjam se z vsako tvojo besedo, ker sem ena tistih -stra mamc,ki dojemamo Boga in sem tudi sama bila včasih skoraj ateist. Naj ti Bog poplača vsako tvojo besedo, ki jo oznaniš tudi na takem mestu. Malo nas je ki nam je razodeto to kar nam je. Spomni se me kdaj v molitvi, saj je hudič toliko časa pri meni oz.samo v naši hiši, da se čudim kako mu uspevajo taki pohodi v takem obsegu.
faronika
23. 09. 2012 19.59
+2
pe?navodo
23. 09. 2012 20.18
+1
Hvala, bom se spomnil. Saj ni samo pri tebi v tvoji hiši. Neverjetno so demonska bitja prisotna in vplivajo pri naših najbližjih. Eden prvih ki sem si ga najbolj zapomnil, saj sem se gledal iz oči v oči z njim je bil demon ki izhaja iz čarovništva nekje generacije nazaj v moji familiji. In takrat sem prvič slišal tudi angela kako mi kriči in me opozarja na tega demona. Ta pa vpliva še dandanes na mojo mamo. In ona je ateistka, še zdaj jo zadržuje da sprejme Gospoda. Hudo je stanje v naših družinah, zato se moramo znat borit proti satanu in demonom. Lahko rečem da me že dve desetletji in več o tem učita naš Oče Bog, Gospod, ki me je prvič poklical pri 25. letih in Sveti Duh. Borili se bomo in se že zdaj z Gospodom in Očetom, vendar pa se moramo zavedati kakšna je ta borba in kaj moramo narediti. ravno pred dvema dnevoma sem imel zopet milost Očetovega učenja in zopet mi je pokazal kako satan deluje, kako se obnavlja, četudi ga momentalno odženemo. Zavedat se moramo non stop njegovega delovanja in res negdo bo moral o tem začet učit ljudi. In mislim da bom eden tistih tudi sam. Bog te blagoslovi sad duha.
faronika
23. 09. 2012 20.25
+2
Kaj vidva porečeta na dekliško lizanje kolen farškemu duhovniku?' Ga je,z dekleti vred,obsedel zli duh!?? DEMON???
pe?navodo
23. 09. 2012 20.36
-2
Ni treba da gledaš druge, lahko pogledaš sebe. Kakor je rekel Gospod, dvema Gospodarjema ne moreš služit. Torej se vprašaj sam sebe komu ti služiš. Bogu ali satanu in dobil boš odgovor na tvoje vprašanje.
faronika
23. 09. 2012 21.01
+1
Ti si ausglajznan! Odgovori mi!! Lahko kar bog spregovori skozi tvoja usta!! Bomo vsaj vedeli kaj si misli o teh nagnusnežih!! Poveš pa lahko še svoje mnenje!! ...In ne imej me za slaboumneža!!!
pe?navodo
23. 09. 2012 21.12
+0
sad duha
23. 09. 2012 22.19
+0
Uroš, o teh vplivih hudobnega duha bi res rada vedela več, ker se tudi v moji familiji dogajajo podobne stvari Duhovniki pa so preveč oprezni pri teh stvareh.Vsaj jaz imam take izkušnje. Jaz imam orožje proti temu, vendar kaj bo z mojimi bližnjimi ki tega ne prepoznavajo. In če meni nebo uspelo počistit teh stvari, ker je kar hudo in včasih kar podvomim če bom imela dovolj moči?Ena meni zelo draga oseba jih ni imela dovolj in je letos naredila samomor. Ko bi ljudje vedeli kako so te stvari resne!!! Vem da ti razumeš o čem govorim.
faronika
23. 09. 2012 22.26
+1
Pred takimi vplivi niti v cerkvi nisi varna!! Čudno,ne!!??
sad duha
23. 09. 2012 23.04
+0
Samo On nas lahko reši pred takimi napadi. V to sem se prepričala že nekajkrat. Z Njim se pa srečujem večinoma v cerkvi. Priporočam ti da ne pozabiš mojih besed -za vsak slučaj, vendar ti ne želim da bi te doletele tako hude stvari.
faronika
24. 09. 2012 12.24
MERDE-AVE-MERDE
23. 09. 2012 18.03
+1
krščanstvo ni religija naših prednikov
ni_mi_vse_eno
23. 09. 2012 19.22
Naši bogovi so se izgubili nekje na poti iz Urala, slovanski bogovi ... :)
M_teorija
23. 09. 2012 13.01
+1
Te afere samo dokazujejo, da Boga ni!?
M_teorija
23. 09. 2012 13.00
+1
Priznajo itak samo tisto, kar ne morejo zanikati!?
Juzni
23. 09. 2012 12.45
Katoliska cerkev na zahodu. Toliko.
faronika
23. 09. 2012 14.38
+2
faronika
23. 09. 2012 12.09
+4
Še Mihael,Gabriel...in ostali jokajo,ker se dobrim ljudem dogajajo slabe stvari!! Kdo jih je "zaposlil" ???!!
faronika
23. 09. 2012 14.38
+0
pe?navodo
23. 09. 2012 11.29
-3
IN BOG NE ŠPEKULIRA NE ! Bog ni špekulant kot naši župniki vsaj nekateri. Oni so postali orodje satana in večina se jih tega sploh ne zaveda. Ti ljudje morajo sprejeti kesanje VSAKEGA MOMENTA. To pomeni , pred ljudmi, pred TV ekrani, pred mikrofonom, vsak dan non stop-. Če so pa ponosni in nezmožni neprestanega kesanja , potem je pa satan zopet zmaga. Ljudje Božji, satan zmaguje nad ljudmi non stop, dokler človek sam ne spozna njegova zavajanja. In z zvonovi in z duhovniki je zavedel še 50 % vernih ljudi stran od Boga. Ko boste to začeli dojemat, potem boste na pravi poti spoznanja in odrešitve. Mi se moramo zavedati realnosti duhovnih entitet. Tako kot se to zavedajo v nebesih. Šele takrat bomo zmagovali nad satanom in bodo naše duše odrešene.
faronika
23. 09. 2012 12.06
+6
Bog najbolj špekulira!! Še svojega edinega sina je zašpekuliral!! Pa kljub temu ta solzna dolina še do danes ne funkcionira v smislu;kot v nebesih tako na zemlji!! Ali pa ta rek velja!!?? Moral bom skleniti zavezo z rogatim stricem!! Amen!!
faronika
23. 09. 2012 11.27
+5
Prepoved pitja na javnih površinah bo rešilo vsak problem!!
faronika
23. 09. 2012 12.24
pe?navodo
23. 09. 2012 11.08
-9
Jaz lahko reečem da sem spoznal Boga in celo utemeljeno trdim da sem že odrešen. Pa ne verjamem da to lahko trdi niti eden v Sloveniji do sedaj. Tega zdaj ne bi niti razumeli. Morate se pa zavedat kako satan deluje IN DA ŠE NAJVEČ DELUJE NA DUHOVNIKE in verne ljudi, ker ostale je tako in tako že zavedel. Zavedajte se realnosti satana, to je ZELO POMEMBNO. tEGA NE UČI NOBENA CERKEV. Se mi zdi da bom eden redkih ki uči kako se boriti proti satanu. Med drugim je že vsaj dvakrat bil pri meni. Prej kot Gospod naš Bog. In ne pustite da vas satan zavede tako kot je te duhovnike. Satan je veliko bolj pameten in premeten kot vsi mi z mano vred. Njegova dela in delovanje pa lahko spoznamo, četudi nimamo milosti da razpoznavamo demone in celo satana. NAUČIT SE MORAMO DUHOVNE BORBE SPOZNATI MORAMO KAKO JE GOSPOD PREMAGAL SATANA Živimo v demonskem svetu, čeprav se redki tega zavedamo. To nam more bit predvsem vspodbuda, da dosežemo osebni odnos z Bogom NE ODNOS Z ŽUPNIKOM ALI SOSEDOM KI HODI K ŽUPNIKU !!!!!!!! OSEBNI ODNOS Z JEZUSOM KRISTUSOM JE NAŠ CILJ. IN BORBA PROTI SATANU. Naj vas Bog blagoslovi s spoznanjem.
faronika
23. 09. 2012 11.38
+1
Hvala bogu na višavah,da imamo tebe,edinega slovenca,ki ga obiskuje bog!! Zdaj pa najprej v cerkvene ustanove,da boš z nasveti pomagal "svetim" možem,ki jih je satan tako zelo zapletel v svoj mreže,da celo otroke zlorabljajo....,ko boš opravil to mogočno delo,namesto njega,ki je očitno slep in gluh za tegobe in rintanje malega človeka, predvsem pa za nagnusne grehe svojih glasnikov...se nam oglasi in nam podaj obračun o uspehu in moči tvoje besede v imenu očeta,sina in svetega duha,s katero boš spreobrnil sprijence!! Mimogrede boga vprašaj zakaj je na strani kapitala in zakaj vedno poskrbi,da imajo bogati več in več,revni pa vedno manj!! Vprašaj ga ,zakaj ne poskrbi za uboge ljudi,ki niti zdrave,nezastrupljene pitne vode nimajo,kaj šele hrane! Vprašaj ga ,zakaj dovoli toliko krivic in gorja v tej solzni dolini,tudi med ljudmi,ki globoko verujejo vanj in se z maksimo ;oče naš,ki si v nebesih,DAJ NAM danes naš VSAKDANJI košček kruha...prebijajo iz dneva v dan do žalostne smrti....od lakote!!! Ne verjamem,da reveži sedijo ob njegovi desnici!! Ta je rezervirana za papeže in kardinale,ki se celo življenje kopajo v zlatu in brokatu. Jih božja desnica in večna blaženost v nebesih čaka zato,ker so pridigali skromnost !!???
pe?navodo
23. 09. 2012 11.48
-2
Kaj ne veš da je Bog rekel da bogataš težje pride v nebeško kraljestvo kot kamela skozi šivakino uho. Zakaj si potem nevoščljiva nekaterim nad materialnim stanjem, če gredo ti praviloma v pekel. Kaj ni bolše če si skromen v materialnem stanju in imaš vero v Gospoda. Kaj je tebe tudi satan zavedel z materializmom. Torej si postala tako kot pri cerkvenih zvonovih orodje koga že ....
faronika
23. 09. 2012 11.59
+3
Ne napletaj!! Tega ni rekel bog,pač pa tisti,ki kakor v njegovem imenu nategujejo folk!! Da jih potolažijo z enimi famami o blaženem posmrtnem življenju ,medtem,ko se bodo rejeni mogočneži potili v večnem ognju!! Ja,pa ja de!! Bog je na strani kapitala in slep je...kot pravica!! Pa beden odgovor navadnega posvetneža,ki tako naklada,da sam sebi komaj verjame ,o nevoščljivosti si mi dal!! Prosvetljenec nikoli ne bo tako govoril!!
faronika
23. 09. 2012 12.02
+5
Sicer pa pravijo,da je najboljša žurka ravno v spodnjih prostorih posmrtnega življenja!! In vrag je menda lep in očarljiv,pripravljen dati vse za človekovo dušo!! Bog pa zahteva eno samo odrekanje,predvsem od tistih,ki že tako komaj živijo!! Pravijo,da je boljše en teden živeti kot bogataš,kot pa celo življenje kot revež!! Naj se bog vpraša ,zakaj mu strank zmanjkuje!!
faronika
23. 09. 2012 13.57
+1
**PS: seveda ne gre za edinega Slovenca,ampak za edinega zemljana,ki ga obiskuje bog!!! * h komentarju zgoraj!!!
pe?navodo
23. 09. 2012 17.39
-2
Sicer bi bil zelo srečen če bi bil vedno v milosti Božji. Ampak moja prijateljica Barbara Buchli, verjetno ena najbolj znanih svetovnih slikark tudi. Sploh pa Gospodov Prerok Dr. Owuor. Pa tudi ti išči Gospoda. To je lahko tudi izziv spoznati Boga. Vsak bi ga moral spoznat.
faronika
23. 09. 2012 20.05
+2
Nobene želje nimam po sizifovem delu,se raje lotim kaj konkretnega.....recimo objemanju mojega drevesa,ki ga tako ljubim in on mi to hvaležno vrača .Vsako jesen rodi in se odene v prečudovite barve!! Skrbi,da dihamo zrak,ki ga z brati prečistijo ,v sebi zadrži na tisoče litrov vode,ki jih nato vrne svoji materi Zemlji!! Samo vanjo in njej verjamem,ki je tako materinska in dobra do nas!! Tako malo ji dajemo ona nam pa obilno vrača in niti pojma nima o nakičenem oltarju v eni cerkvi,kamor hodite po lažne obljube večnega življenja!! Teži kje drugje in komu drugemu!!
estelle.r
23. 09. 2012 10.38
+3
620! Folk - 620 otrok zlorabljenih v Cerkvi samo v tej državi! A je to normalno al kaj? Vtaknejo naj si nekam priznanje in opravičilo - slednjega bi sprejela, če bi bila ena žrtev ali dve, ampak več kot očitno se nobenemu ni dalo ukvarjat s tem, če je število žrtev zraslo na 620!!!!
Bohinc26
23. 09. 2012 10.44
a si spregledala stavek, da bi se lahko število dvignilo na 10.000? in to le v eni državi!
pe?navodo
23. 09. 2012 10.56
-2
Upam da vse te zlorabe otrok pri vas kvečjemu dvignejo vero v Jezusa Kristusa našega EDINEGA BOGA, ne pa da vas tako kot te duhovnike satan zavede stran od Gospoda. Potem je satan zmagal dvakrat. in obakrat je zavedel veliko ljudi stran od Boga. To jetako kot pri zvonih. Nekateri so zaupali cerkvi in vlagali v zvone, ki so delo satana- to je špekuliranje- to nima veze z Bogom. In ker so to delali duhovniki so ti ljudje odpadli od Boga, ker ne razumejo dejansko pomena vere. Oni verjamejo človeku, tudi duhovniku. V svetem pismu pa jasno piše, človek naj ne veruje v človeka amopak v Boga. In zopet satan zmaguje. SPOZNAJTE GOSPODA našega Boga. Vsak ga lahko spozna.
Bohinc26
23. 09. 2012 11.24
+1
če vprašaš mene, Uroš, tisti zlorabljeni otroci ne bodo imeli več nobene vere v Boga!!!
pe?navodo
23. 09. 2012 11.43
+0
Ja, na žalost se strinjam, s tem da vem da se Bog lahko razodane vsakemu posamezniku, tako kot se je meni in potem pripelje k sebi tudi te zlorabljene otroke. In v Svetem pismu jasno piše kaj se zgodi z tistim KI ZLORABI enega od Božjih otrok. Torej si lahko predstavljaš kako se satan smeji, ker je ravno z otroki še najbolj nasprotoval LJUBEZNI DO OTROK PRI BOGU. Bog sicer lahko odpusti vse, ravno zato pa ni človek, vendar tudi vidi v srce vsakega, tudi pedofila če ta resnično prosi za odpuščanje in če bi resnično ZAŽIVEL SVETO. To Bog vidi. na žalost je pa stanje duš teh otrok in njihove vere hudo. In največji problem je ker ni človeka ki bi jim pokazal resnično vero in osebno pričevanje o Bogu. No mogoče bom pa sam pomagal kakšnemu od teh zlorabljenih otrok s svojo vero in pričebvanjem, ter ga tako VŽGAL DO ŽIVE VERE V GOSPODA.
scifi
23. 09. 2012 16.08
"V svetem pismu pa jasno piše, človek naj ne veruje v človeka amopak v Boga." Čisto normalno je, da ljudje verujejo v čoveka - danes so to duhovniki, škofi, papeži - nekoč pa je to bil Jezus. Mar ni bil ravno on človek iz krvi in mesa, ki so ga ljudje povzdignii v t.i. Boga? Vidiš, že sam začetek je rahlo "sfaljen". Ne me razumet narobe, sem verna oseba, ampak od vernikov je vse več slišat Jezus to in Jezus ono, Marija itd. Kje je tu Bog? :)
pe?navodo
23. 09. 2012 17.42
+0
Najdi ga. Kaj ne vidiš da jaz pišem o Njem in milostih, včasih zelo podrobno. Ti ga pa ne najdeš. Vprašaj se zakaj ga ne najdeš. In ne zakaj ga drugi najdejo. Hvalabogu da ga najdejo, pa ;Marijo tudi. Samo pravilno vprašanje si moraš postavit. Lahko si pa postaviš vprašanje ki zadovoljuje samo tebe in lenobo. To je pa potem tvoj problem.
MERDE-AVE-MERDE
23. 09. 2012 18.13
-1
Uros Bukovec 23.09.2012 10:56:17 Upam da vse te zlorabe otrok pri vas kvečjemu dvignejo vero v Jezusa Kristusa našega EDINEGA BOGA Jezus Kristus NI Bog
pe?navodo
23. 09. 2012 20.26
+1
Nisem vreden da bi branil Boga našega Jezusa Kristusa, lahko pokažem samo vero in čim večjo pripadnost Gospodu.
Bohinc26
22. 09. 2012 19.33
+19
mogoče je tale komentar malo iz konteksta pa vseeno. kot je že en moj predhodnik omenil si lahko veren ampak ti ni treba zato hoditi v cerkev, ker lahko moliš tudi doma....se popolnoma strinjam z njim! jaz že od nekdaj trdim, da se boj tistega, ki vsako nedeljo hodi k maši in se plazi po kolenih okoli otlarja češ iščem odpustke! med tednom pa zganja take stvari, da te kar mine, ko to opazuješ... In takrat se zamisliš, kako lahko tak človek sploh živi s svojo vestjo... tole NI nikakršna žalitev in NE leti na nikogar, da ne bo kdo to mislil!
arto56
23. 09. 2012 08.53
+2
tole si pa dobro napisal. to sem enkrat zupniku rekel in mi je odgovoril ,da ne more nikogar iz cerkve poditi. prav ane, potem grem pa jaz , sem si mislil sam pri sebi
matevz_grahou
23. 09. 2012 09.42
nerabš bit lih bistr da to dojameš...v času inkvizicije so čez teden klali rezali ušesa , nosove in spolne ude otrokom, ter se on nedeljah hvalili o svojem ulovu... boj se človeka za oltarjem je še kako res...fuj men se gravžate.
Bohinc26
23. 09. 2012 10.16
+2
arto56: mene je župnik že spodil iz cerkve, ko sem bil še mulc... :))) in to sredi maše pa ne le enkrat! in če sem bil preblizu njegove roke se mi je rado še zbliskalo pred očmi, ker mi je dal kakšno "zidarsko"... da ti ne omenjam verouka... tam smo jih šele kasirali! ne bom rekel, da smo bili ravno pridni... to lahko potrdi Jabolko222, ker pozna župnika in sva skupaj vsako nedeljo hodila k maši dokler nisva šla k birmi... matevz: to sem jaz dojel še kot osnovnošolski mulc... vsak, ki vsaj malo razmišlja s svojo glavo, lahko to kaj hitro ugotovi. ampak ne, eni so preveč starokopitni, da bi se sploh poglobili v tako temo in malo razmislili o vsem skupaj.
brini
23. 09. 2012 10.29
samovšečni poklic duhovnik posrednik metabo in bogom kao lahko tudi brez posrednistva vera in cerkev imata čedalje manj skupnega vera je veracerkev je pa skupnost oziroma neke vrste politična opcija ki vero zagovarja!!
pe?navodo
23. 09. 2012 10.42
+0
Ni se problem strinjat z tabo Bohinc. Pravzaprav imam sam milost Gospodove bližine velikokrat pa nikoli nisem prej hodil v cerkev. To je malo misterij tudi zame. Treba pa vedet da človek dela po Gospodovi volji. Predvsem pri lomljenju kruha. HMm, vsak dan bi moral brat in študirat sveto pismo, da bi si v živo predstavljal kaj govori, potem bi veliko bolje razumel pomen VSEGA. Kajti z nekim površnim razumevanjem in delovanjem delamo hitro ravno nasprotno kaj nas uči Bog. No potem smo pa že tam kjer nas želi satan da nas zavede.
Bohinc26
23. 09. 2012 11.18
+1
Uroš, ne vem, če je tisto kar sem napisal, da nekateri počnejo med tednom ravno Gospodova volja... in pa lomljenje kruha za nas pri politikih enako kot nam o tem govori oz. nas uči biblija... se strinjaš? da se bova razumela, tudi jaz sem na nek način veren (verjetno, ker mi je bila vera vsiljena v otroštvu) samo nikakor pa ne na način, ki ga zagovarja Cerkev in nekateri njeni predstavniki. tudi nimam nič proti tebi in ostalim vernikom! mene ne moti, če gre nekdo zaradi mene vsak dan k maši samo potem naj živi (tako kot ti praviš) po Gospodovi volji! vsak ima svoje življenje in vsak se lahko svobodno odloči v kaj in kako bo veroval. in to 100% podpiram!
pe?navodo
23. 09. 2012 11.19
-1
Zato pa sam spoznaj Boga, tako kot sem ga jaz. Jaz nisem hodil v cerkev, do pred kratkim, pa še to vem zakaj grem in nisem vesel nad stanjem duha v Sloveniji. Stanje duha je tako kot bi bili NA INVALIDSKEM VOZIČKU !! Ali kot bi bili v DOMU ZA UPOKOJENCE, pa sem vesel da vsaj kakšna stra mama dojema Boga. AMPAK KJE JE TU BOG ? Saj si pravilno opazil da ga ni. KJE JE TU ŽIVA VERA IN ŽIVA REKA DO BOGA. Moj Bog ljudje se sploh ne zavedajo kaj je to živa vera v Boga. Ne zavedajo pa se ker tudi duhovniki nimajo osebnih izkušenj z Bogom in nimajo ŽIVE VERE. NIMAJO O ČEM PRIČEVAT. Vse jim je tako kot služba. Prideš , oddelaš osem ur, ker moraš oddelat in potem je življenje naprej tvoje. Ti ljudje ne poznajo Boga. Nimajo žive vere, ne vedo kaj je to. Če boš s svojo glavo razmišljal in žele spoznati Boga, boš to z Božjo pomočjo celo dosegel. Če boš pa razmišljal tako kot razmišlja svet ali celo duhovniki, potem ga pa ne boš NIKOLI SPOZNAL. Bog vsakega hoče da ga spozna, samo iz kalupov moramo it ven. In začet spoznavat Gospodovo stvarstvo in STVARNIKA.
nikhrast@yahoo.ca
22. 09. 2012 17.35
+0
V Sloveniji je folk obseden z RKC, zato pa misli da se spolne zlorabe dogajajo samo tam, kaj češ, malo razgledno in zaprto življenje. Nekateri še mislijo da so skavti povezani z RKC, po svetu organiziranih tabornikov sploh ni, zdaj mi bodo pa girl guides prodajale piškote, pa so same katoličanke. Malo poglejte ostale religije, koliko problemov ima anglikanska cerkev v svojih prejšnih kolonijah, pa koliko problemov v športu, pravzaprav so zadnje cajte imeli največ problemov coachi.
mojca003
22. 09. 2012 17.41
+1
Se čist strinjam. Gre za jasne stereotipe. Po raziskavah ni v ostalih religijah, prav tako pa v ostalih primerljivih organizacijah ravno tako število pedofilov (npr. v splošni populaciji 3-9%). Samo RKC se je tega zavedla in izvaja ukrepe, druge organizacije pa to še čaka. Sicer je pa največ zlorab znotraj družin.
mojca003
22. 09. 2012 18.07
+0
Se opravičujem, prav glasi: Po raziskavah je ...
arto56
22. 09. 2012 17.23
-1
zato ker ima zemlja močno magnetno polje , ki odstrani tele vplive sonca (bolj ali manj). magnetno polje pa nastaja zaradi tekoče zemeljske sredice , ki vsebije precej železa in zaradi vrtenja zemlje okoli svoje osi. magnetno polje zemlje sonce sicer počasi ruši, vendar se zaradi rotacije sproti obnavlja. mars je manjši in bolj odaljen od sonca , tako da ni mogel vzdrževati svoje sredice "na nivoju" upam, da je pomagalo
Bohinc26
22. 09. 2012 19.35
+0
kaj za vraga ima pa tole veze z duhovniki??? a si mogoče falil članek?
arto56
22. 09. 2012 20.16
+2
Bohinc26
23. 09. 2012 10.25
včeraj sem ti tole komentiral pa zgleda da sem razjezil admina z izjavo in je naredil tisto kar najbolj zna... :)
.nash.fido.
22. 09. 2012 17.08
+2
Tonček Balonček A veš, da bo danes JJ gost oddaje TV klub. A ni to vesel dan zate.
Tago
24. 09. 2012 10.05
iztok kobal
22. 09. 2012 16.58
+11
Če že obstaja bog, je vsepovsod drugje, v Cerkvi ga definitivno ni.
mojca003
22. 09. 2012 17.42
-5
V bistvu boga res ni, Bog pa je marsikje - ne sodit Cerkev po tem, kako jo prikazujejo rumeni mediji.
M_teorija
22. 09. 2012 16.51
+2
Še enkrat za nepismene mojce, da je RKC edina , kjer se je to sistematično in organizirano delalo , še bolj pa organizirano prikrivalo. Nikjer drugje vodstva šol ali podobnih organizacij tega ni počelo in prikrivalo organizirano, amoak so to počeli posamezniki, katere ni nihče ščitil pred organi pregona!
mojca003
22. 09. 2012 16.43
-7
Lepo, upam da bodo kmalu priznale še ostale institucije, kjer je tega še veliko več - šole, športni klubi ... Po statistiki je pedofilov 3-9% ljudi (vir Wikipedia), torej samo v splošni populaciji.
.nash.fido.
22. 09. 2012 17.02
-1
Mojca, vsa ti čast, da se ti da prepirati s temi tu.
mojca003
22. 09. 2012 17.44
-4
Na cajte me prime, mi je sicer v zabavo. Ker tu folk trobi v en rog kar mu narekujejo mediji brez lastnega kritičnega razmišljanja in poznavanja dejstev, npr. statistike.
.nash.fido.
22. 09. 2012 16.34
-4
"Leta 2008 se je papež Benedikt XVI. med obiskom Avstralije javno opravičil žrtvam spolnih zlorab, ki so jih zagrešili duhovniki katoliške cerkve. Takrat se je tudi srečal z nekaj žrtvami." Toliko o tem, da se hoče ta perverzna dejanja pomesti pod preprogo, ne si jih ne.
.nash.fido.
22. 09. 2012 16.49
+2
Tonček Balonček Razumem, da si navajen pisanja takšnih provokativnih komentarjev, ampak prosim drži se pa le pravopisa. No če pa ne veš, kako se besede zapisujejo, pa si tudi lahko kupiš ali sposodiš priročnik Slovenski pravopis in potem bomo že lahko vsi brali tvoje pravopisno pravilne sestavke.
.nash.fido.
22. 09. 2012 16.54
+1
No Tonči, zakaj pa si odstranil svoj komentar. Saj se ne rabiš nič sramovati, če tvoje pisanje ni ustrezno.