Tujina

Preplah zaradi Hitlerja

London, 02. 04. 2007 15.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nemci se sramujejo dejstva, da je Adolf Hitler še vedno častni meščan Bad Doberana.

Nemci se sramujejo dejstva, da Adolf Hitler še naprej ostaja častni meščan Bad Doberana, mesta, ki bo gostilo vsakoletni vrh sedmih industrijsko najrazvitejših držav in Rusije (G8). Občinski svet mesta naj bi se še danes sestal na izredni seji, na kateri bodo Hitlerja predvidoma zbrisali s seznama častnih meščanov. "Gre za politično formalnost," je povedal župan Hartmut Polzin.

V obdobju nacizma je več kot 4000 mest Adolfa Hitlerja počastilo z naslovom častnega meščana. Po letu 1945 je večina mest te častne nazive razveljavila, a Bad Doberana ni bilo med njimi. V obdobju komunizma je mesto dalj časa poskušalo pozabiti preteklost, kot pa da bi se soočilo z njo.

Tako je vse do danes Hitler ostal častni prebivalec mesta, sedaj pa je zaradi prihajajočega vrha G8 mestni svet nenadoma spoznal, da führer v knjigi častnih meščanov ne meče dobre luči na mesto. Vrh voditeljev skupine G8 bo sicer med 6. in 8. junijem letos potekal v Heiligendammu, enem od predelov Bad Doberana ob Baltskem morju, ki je bil nekoč del Vzhodne Nemčije.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (18)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kritika@email.si
04. 04. 2007 20.42
neznan13, od kod teb podatek, da jih je bilo 6 milijonov? a so šteli trupla mogoče? ne bod smešen! bush je nedvomno slabši od hitlerja!!! ali bush kje v tujini gradi karkoli? ali bush v kaj verjame razen v profit? in hitler je vsaj direkt rekel, da bo nekoga napadel zato, ker ga želi okupirati. državam je tudi dal rok v katerem so se lahko predali in jih šele nato napadel. bush ni tako odkrit ampak pod pretvezo svobode in človekovih pravic napade samo zato, da osiromaši državo, vmes pobije na tisoče ljudi in zbeži s polnimi vrečami denarja. kdo je potem slabši? nekateri ste tako zastrupljeni s to mainstream zgodovino, da se ne da z vami debatirati zrelo in na nekem višjem nivoju.
Ana Kos Plestenjak
03. 04. 2007 16.12
moja misel se nanaša samo na Hitlerja kot častnega meščana - vsega ostalega se ne da zbrisat - tudi pozabiti ne bi bilo prav
jonson
03. 04. 2007 13.25
Zakaj bi se sramovali nekoga, ki ga ni več med nami? Ni ga več in to je to.
Ana Kos Plestenjak
03. 04. 2007 09.07
Zadnji čas, da Hitlerja "zbrišejo". Če je še kakšen diktator častni član kakšnega mesta, pa tudi njega. Pa še kašne spomenike bi tudi lahko podrli ...
neznan13@gmail.com
02. 04. 2007 23.20
kar je hitler naredu je tud sam uniču oz. POSLABŠU!! vem da busha boli, tk kt hitlerja za žide, slovane in rome, sam da se še ni tko hudo spravu na njih oz. se tud ne more, ker če to javnost ugotovi... že novi kandidati se zavedajo, da je zda vse manj popularna in da tud oni ne bojo mogl več take politike izvajat!! mah najbolš, da damo hitlerjevo sliko v sinagogo ane...
victoriosus
02. 04. 2007 22.39
Ja, Hitler je imel zelo napacen nacin, kako se lotit ciscenja nemske rase, res. Ubiti vse zide je zlocin, seveda. Samo... zdaj imajo v Nemciji "multikulturnost"-to pomeni vse vec priseljencev, ki zaradi mocnejsih genov bodo pocasi prevladali nad Nemci, in ti bodo izginili, Turkov bo pa se enkrat vec. Ne zagovarjam njegovega nacina, njegove ideje pa postajajo vse bolj sprejemljive. Hitler je pobijal zide, Stalin pa LASTNE SODRZAVLJANE. Ne vem, kaj je slabse, ce ze moram izbrati. Komunisti so se lotevali lastnih ljudi, lastnega naroda... in jih ni bilo 6mio, ampak cez 30mio (Sibirija, gulagi, se pred 2WW!!!!!!). Bush pa je neprimerljiv, ker to se dogaja 50 let PO 2WW in je se toliko manj dopustno. In njega boli za Kurde, sploh ne ve kdo so. Koga pa sploh boli za Kurde??? Zatiranih narodov je ogromno, glejte Darfur, ki je vsekakor bolj potreben pomoci kot pa Irak. Je pa Hitler del nemske zgodovine, ki je Nemciji vrnil sijaj, ki sta ga gospodarska kriza in poraz v 1WW zbrisala za nekaj casa. Kako je Nemcija takrat napredovala.... zahvala gre (hoces noces) Hitlerju. In ce se drugje ne sramujejo svojih voditeljev (Busha, Stalina, etc), zakaj bi se pa Nemci morali?!
neznan13@gmail.com
02. 04. 2007 22.23
od kod teb podatek da je bla številka manj kot 6 mil.? men je že predsednik Truman bil dost slabš od busha!! ampak res ne razumem, to morš bit pa res že orng omejen, da ti je bush slabš kt hitler!! ja ubogi revček, ti bush da premal za jest, boš sestradu od lakote, aj ti je fotr pa mt v taborišču, aj pol svoje familije čez 2 let ne boš več nikol več vidu in al je tvoje mesto v ruševinah (in s tem ne opravičujem bushevega režima, sam vseen se ga ne da primerjat z hitlerjevim)!! hitler ni prl možganov, lepo te prosm... iz govora v navadni pivnici je tokim sprl možgane, da je pršu na čelo države, preden so ljudje spoznal zmoto je blo že prepozno!! pleši kakor hitler žvižga ;)
kritika@email.si
02. 04. 2007 21.18
thor, ti praviš temu argumenti, jaz temu pravim nebuloze. večina tukaj se ti reži, ker pišeš kot otrok, ki mu je nekdo vzel liziko-užaljeno in brez pravih argumentov. Od kod ti številka 6 milijonov pobitih Židov? Aja, saj res, iz mainstream zgodovinskih učbenikov, ki so jih mimogrede napisali zmagovalci-KOT JE TO VEDNO BILO. Del o Muslimanih in nacistih pa je naravnost smešen. In še nekaj, ker ti delata branje in sporazumevanje težave, jaz nikjer nisem opravičeval Hitlerja ali ga zagovarjal ampak SEM GA PRIMERJAL Z BUSHOM in ostalimi njegovimi pomagači. In ja, trdim, da je Bush veliko slabši za človeštvo kot je bil Hilter. Argumente za to sem pa že navedel v prejšnjem komentarju. Nenazadnje je dovolj zgovorno, da ljudje sami-torej brez pranja možganov kot to počnejo zahodnjaki, ugotavljajo v koliko stvareh je žal Hilter imel prav. Predvsem v delu glede Židov. Naključje? Mogoče, ampak tisti z omejenim umom tega itak nikoli ne bodo ločili. P.S. thor, vprašanje za 1 MIO USD: Zakaj ameriške državne službe evidentirajo vsakogar, ki si v ZDA v knjižnicah izposodi knjigo "Mein Kampf"?! Ali je res to samo zato, ker se bojijo slabega vpliva Hitlerja?
neznan13@gmail.com
02. 04. 2007 20.19
victorious, stalin in lenin sta si v velikih pogledih zelo različna, in dvomm da so rusi ponosni na stalina (tu pa tm se najde kkšn)!! leninove ideje pa niso ble tok zgrešene, samo so ble premalo premišljene kar ji privedlo razkola (dvovladje) in predčasni umik iz 1.sv.v.!! po leninu, ga je nasledil stalin, ki je sicer temeljil na njegovih idejah, samo mnogo bolj nasilno, navsezadnje je kt hitler, iz navadnega človeka je v kratkem času prišel na čelo velesile, ki je ni znal normalizirati!! kar je hitler storu je nedopustno in nespremeljivo!! bush je pa pomojem mnenju meu dobro idejo glede tega da strmoglavi diktatorja ki je izvedel množični poboj kurdov (narod ki je zatiran v večih državah in ne more dobiti avtonomije), samo je zdj sranje postalo še večje, ker preveč posega v njihove interese, in irak po moje ne bo stabiliziru s tem, da bo poslou dotatnih 20k vojakov!! vseeno se še zdaleč ne gre primerjat za največ 30k ljudi, ki so bli vpleteni v te vojne v perzijskem zalivom, kt pa 40 milj., ki jih je bilo mrtvih v času 2.sv.v. (samo v 6 letih) in neposredno po njej!!
Thorr
02. 04. 2007 19.18
kritika: če želiš zdramiti primitivca, mu moraš odgovoriti (v začetku) na primitiven način. Seveda sem jaz kasneje to podkrepil z argumenti, ki jih ti nisi ne zavrnil ne omenil... kar seveda pomeni, da se z njimi ali strinjaš ali pa jih nisi sploh poznal (torej si ignorant). LancerEVO: dobro, da si tako natančno povedal v katerih delih mojega posta se motim in kateri deli tega posta niso zgodovinsko točni... res hvala za pouk zgodovine.
kritika@email.si
02. 04. 2007 18.45
thor, nivo tvoje ignorance presega samo nivo tvoje primitivnosti.
Pingven
02. 04. 2007 18.43
ka tak smotani narod hodi po toj zemlji si nebi mislo. vi eni v šoli niste meli zgodovine? ne pogledate kakše oddaje 2 svetovne vojne,... še malo pa mo tak daleč kak v ameriki. delali so namreč anketo pa je odgovor na vprašanje "Kdo je Hitler?" bil velikorat "Pralni prašek". S tem vam mislim povedat, da s takim zgrešenim razmišlanjem kot ga imate eni niste kaj dosti različni od teh američanov, ki pravijo da je Hitler pralni prašek. poučite se malo preden imate takše bedaste izjave...
Mr.Brownstone
02. 04. 2007 18.18
Tudi sam si v svojem dooolgem postu pokazal, da nimaš prav veliko pojma o zgodovini......
Thorr
02. 04. 2007 17.29
victoriosus, kritika... redkokdaj posežem po napadu na osebo, ker načeloma verjamem, da je smiselen argument boljše orožje. A v VAJINEM primeru bom naredil izjemo. Sta BEDAKA na tretjo potenco, nimata pojma o zgodovini, nimata pojma o trpljenju ki ga je Hitler povzročil in sta zaslepljena hipija na katere bi bili ljudje kot so Jorg Haider ponosni. Ne bom debatiral o tem ali bi se morali Nemci sramovati tega poglavja zgodovine ali ne, rekel bom pa tole: Nekdo, ki je DIREKTNO odgovoren za smrt 6 milijonov Židov, in še nadaljnih 6 milijonov Slovanov, Romov, in ostalih manjšin; nekdo, ki je dal z pesticidom zadušiti na desettisoče OTROK z duševnimi in ostalimi razvojnimi težavami; nekdo, ki je namenoma začel vojno, ki je rezultirala v smrti še parih milionov vojakov in civilistov na fronti in do tal porušila skraj pol evropskih mest; JE PO PRAVICI ena izmed najbolj zasovraženih oseb v zgodovini človeštva. TEGA, da je Hitler ČLOVEK se zato lahko SRAMUJEMO vsi ljudje in ne le Nemci (pa k njem lahko štejemo še kakega Stalina in Pol Pota). OPRAVIČEVATI Hitlerjeva nečlovešika grozodejstva s tem, da je "delal nekaj dobrega" in "gradil", je taka norost, da bi si zaslužila vsaj kako medaljo. Opravičevati Hitlerja je tako, kot reči 12 letniku diagnosticiranem z levkemijo, da je rak DOBRA stvar, saj mu ne bo treba nikoli plačevati davkov... To kar delajo Palestinci in Židi danes je resda morija, to kar dela Bush je vsake obsodbe vredno, samo PROSIM zaboga ne primerjajte nekoga, ki je odgovoren za smrt skoraj 15 milijonov ljudi z nekim Bushem, ki se gre skrivalnice z WMD po iraku. roman.star: P.S.: Zgodovinska lekcija: Hitler in nacisti so držali z muslimani med drugo svetovno vojno.... celo v bosni so imeli SS muslimanske čete... zgleda da je muslimansko in nacistično sovraštvo do Židov imelo skupen jezik. Tako, da če bi Nemci zmagali, danes resda ne bi imel Židov; vsekakor bi pa imeli muslimane. Aja, pa tebe najbrž ne bi bilo, ker si slovan.
Biofrutekk
02. 04. 2007 16.54
Tako je victoriosus...se čist strinjam. Tud Stalin je na veliko pobijal svoje pa noben niti ne pisne o tem zato ker je bil pač na strani "zmagovalcev" WW2. Tole je vse skupi ena velika bedarija.
Romuel
02. 04. 2007 16.48
če bi nacistična nemčija takrat dobila vojno, nebi bilo zdaj skoraj nebenega žida ali muslimana, in svet bi bil varnejši:)
kritika@email.si
02. 04. 2007 16.37
To je vse zgrešeno! NE SRAMUJTE SE ZGODOVINE, SRAMUJTE SE TEGA, ČE SE IZ ZGODOVINE NIČ NISTE NAUČILI! In to velja za vse, ne samo za Nemce. In se strinjam s predhodnikom, Hitler je bil še dober proti Bushu in drugim današnjim barabam. Hitler tega vsaj ni skrival, je tudi gradil in ustvarjal medtem ko tile danes samo uničujejo, pobijajo in se skrivajo za fasado demokracije medtem, ko jim gre v resnici le za PROFIT!
victoriosus
02. 04. 2007 16.14
Zakaj pa bi ga zbrisali?!?! Če v Moskvi imaš spomenike Leninu in Stalinu, zakaj pa Hitler ne sme biti častni meščan? Saj konec koncev je Nemčiji naredil veliko dobrega pred vojno, saj je gospodarske razmere izboljšal. OK, pobil je žide..... ampak židje zdaj pobijajo Palestince, pa noben se ne zmiga... Ne razumem zakaj se morajo samo Nemci sramovati svoje preteklosti.