Tujina

Prelomnica v Franciji: Vincent in Bruno dahnila usodni da

Montpellier, 29. 05. 2013 18.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Franciji je potekala prva istospolna poroka. Večno zvestobo sta si obljubila Vincent in Bruno. Njuno romantično poroko so spremljali mediji, zaradi dogajanja v preteklih dneh pa so za red in mir skrbeli policisti.

Vincent Aubin in Bruno Boileau
Vincent Aubin in Bruno Boileau FOTO: Reuters

Po nedeljskih protestih proti legalizaciji porok istospolnih parov v Franciji se je danes v tej državi poročil prvi istospolni par. Zaobljube sta si izmenjala Vincent Aubin in Bruno Boileau, njuna poroka pa je pritegnila pozornost številnih medijev. Na poroki so bili tudi policisti, ki so skrbeli za red in mir. Tako je prva poroka istospolnega para v Franciji minila brez zapletov.

Vincent Aubin in Bruno Boileau
Vincent Aubin in Bruno Boileau FOTO: Reuters

Zakon o legalizaciji porok istospolnih parov je v Franciji začel veljati 18. maja. Francija je tako postala 14. država na svetu, ki je legalizirala istospolne poroke, kljub temu pa vprašanje globoko deli francosko javnost in sprejemanje zakona so ves čas spremljali protesti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (358)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

celica 1
31. 05. 2013 14.14
-4
svet v katerem živimo je daleč od svobode...razen če pomeni svobodo to da se poročajo homoseksualci in posvajajo otroke...20 let nam perejo možgane in vsililo so nam te nove vrednote in predstave da je to dobro. Ja ..in čez 5 let bodo tud gensko spremenjeni organizmo dobri za vse, bomo pozabili da to enkrat ni bilo dobro !!!
tajona
30. 05. 2013 11.57
-6
Bog, Alah je velik!!! Amen.
appollyon
31. 05. 2013 12.31
+5
Tako velik da ga nigče ne vidi! Tudi z mikroskopom ne!
User587124
30. 05. 2013 11.51
-12
Za obstoj cloveske vrste skrbimo ljudje z razmnozevanjem. Eden od smislov zivljenja. Ce bi vsi razmisljali tako kot homseksualci nas ne bi bilo. Vi bi radi imeli otroke ampak da vam ga nekdo drug naredi. Ce se niste sposobni ljubiti z nasprotnim spolom je z vami ze ob rojstvu nekaj narobe in ne zahtevajte tega od drugih da pocnejo namesto vas. Ste se pac rodili z napako kot marsikateri drugi bolniki ki so na razlicnih klinikah. Danes v "svobodnem svetu" zelijo homoseksualci to predstaviti kot nekaj normalnega. To ni normalno. In dokler bo vas 1% nas pa 99% boste ziveli po nasih pravilih in zakonih. Jasno? To ni nobena homofobija ampak demokracija oziroma glasovalna pravica vecine!!! Bodite skupaj imejte se radi ampak otroke in posvojitve pustite pri miru.
mate08
30. 05. 2013 13.02
-6
lojzepolde
30. 05. 2013 13.24
-4
ozrenac5
30. 05. 2013 13.53
-5
++++++++ enako mišljenje. ustavrjeni smo da se razmnožujemo, narava je tako hotela...in seveda da jim manjka eno koleščke v glavi (ne rečem da so neumni), ampak pač nekaj se jim je premaknilo v glavi in ne delujejo več po naravi ki je ustvarjena na zemlji
gostgozd
30. 05. 2013 14.01
+14
Veliko vam še manjka do "razsvetljenosti" Mogoče kakšen poširček cvička manj, pa malo bolj odpreti oči, misli in srce .. Al pa tudi ne. Živimo v svobodnem svetu in kljub temu, da se vam ne zdi tako, ste v manjšini...
celica 1
31. 05. 2013 13.00
-1
gostgozd...svet v katerem živimo je daleč od svobode...razen če pomeni svobodo to da se poročajo homoseksualci in posvajajo otroke...20 let nam perejo možgane in vsililo so nam te nove vrednote in predstave da je to dobro. Ja ..in čez 5 let bodo tud gensko spremenjeni organizmo dobri za vse, bomo pozabili da to enkrat ni bilo dobro !!!
Purgatory100
30. 05. 2013 11.24
-7
BRUNO - A TO JE KAKŠNO PSETO ?
tajona
30. 05. 2013 11.36
+5
mark54
30. 05. 2013 11.03
+27
Govorite o naravi, da je z namenom naredila razliko med samcem in samico. Saguaro tako pravi. In ima prav. razlika med samcem in samici je v smislu nadaljevanja vrste. Rojevanje otrok , razmnoževanje ! Vendar v primeru človeka ( in živali baje tudi ) pa je drugače. seveda je rojevanje otrok bistveno in zato je potrebno da sta moški in ženska. Vendar je narava ( bog ? ) dala človeku spolni nagon ( STALEN od pubertete do neke starosti pač ) kar recimo živalim ali rastlinam ni dano ! stalen nagon pomeni da mu je dala spolnost ki ni v smislu nadaljevanja vrste. To da cerkev hoče da ljudje sexajo samo takrat ko imajo v planu rojevanje otrok , je pravzaprav degradacija človeka na stopnjo živali 8 vsaj 9 In tu je izvirni greh vseh teh homofobij. Ker bi naj človek imel enega partnerja in z njim imel spolne odnose samo za rojevanje otrok. In to je skregano z naravo človeka. Cerkev posiljuje kjudi s svojo dogmo in nekim prepričanjem ki nima neke zdravorazumske osnove ne v naravnih zakonih niti v božjih zakonih ! Človeku je dal čustvo ( ljubezen ) in spolno slo ki je v smislu uživanja. vedno in vselej in z vsakim. ( ki ga ljubi ali tudi ne ) Vse drugo je človek ( cerkev , vere itd) urejal kakor se je nekomu pač zdelo da bi moralo biti. Dejansko je želel biti nad bogom in urejati \"napake\" boga ali narave ! Pa to ne gre. To se je pokazalo v preteklosti da človek pač ni tisti ki bi bil nad temi stvarmi . In tudi mi ne rabimo biti. Gay-i ! Mislim da ni ZAKONSKA ZVEZA nekaj kar je sveto in brez česa se nebi dalo živeti. Jas osebno se nebi potegoval za tak statusni ali zunanji simbol neke ljubezni. Bolj bi bilo pomembno zahtevati izenačenje statusa z poročenimi hetrero pari glede vseh privilegijev ali dolžnosti ki jih zakonska zveza ureja. Kako bi se tako izenačenje imenovalo pa meni \"dol visi ! !!! Ker pa je najenostavnejše da se te svari izenačijo s tem da se dovolijo pač poroke istospolnih parov in le to potegne vse ostale zadeve avtomatsko za sabo , vas v teh zahtevah podpiram. BODIMO LJUDJE PRIJAZNI MED SABO ! Do vseh , invalidov , prizadetih tako ali drugače do \"normalnih \" skratka DO VSEH ! VEDNO ! nam bo lažje na svetu ! dajmo šanso LJUBEZNI ( brez zadrškov in pomislekov )
User587124
30. 05. 2013 12.12
-21
Bodi prijazen se do tistih ki se rodijo z zeljo po ubijanju. Ki so se dokazano rodili s tem in pri tem uzivajo. Oni so tudi drugacni. Dejmo tud njim prlioznost. Samo zato ker nekdo ni kriv in se je rodil tak se ne pomeni da sme poceti vse kar si zazeli in da je to kar pocne prav. Homoseksualci tudi morajo imeti dolocene omejitve. Folku se je ze snel s to svobodo govora pa demokracijo. Ce so imeli prejsnji sistemi veliko napak kot je suzenjstvo, diskriminacija zensk ipd. Imamo pa zdaj zravn tajkunov se tole. Javno na televizji se dva moska poljubljata. Jst nocem da to moj otrok gleda. Bi blo treba prepovedat z zakonom na javnih mestih. Otrok tudi ne smejo posvojit pa vzgajat. Pika.
lojzepolde
30. 05. 2013 13.24
-6
Jeffrey
30. 05. 2013 16.11
+5
Prav bedne primerjave daješ. Ne poznaš niti najbolj osnovnih principov delovanja demokratične družbe. Svoboda posameznika se konča tam, kjer se začne svoboda drugih. Morilec (ne glede na to ali je s tem že rojen ali ne) posega v najbolj temeljno pravico drugega človeka, tj, pravica do življenja. Homoseksualnost sama po sebi nikomur ne ogroža pravic. Pa še nekaj...morilca opredelimo po njegovem dejanju, ki je lahko tudi samo enkratno (pravzaprav še največkrat), medtem ko je homoseksualnost psihoseksualno stanje človeka, ki je večinoma permanentno.
celica 1
31. 05. 2013 13.03
-3
By the way...tud cerkev oz religija uči naj ljubimo ljudi...kaj so pa ljudje skozi svoje interpretacije razumeli je pa drugo
tajona
30. 05. 2013 11.00
-2
Drkadžije press v akciji.
Masssssd
30. 05. 2013 10.49
+22
Govorite gejem rito piki a svoje bejbe ko jih napičite tut podjebavate z čem takim ?
mark54
30. 05. 2013 11.04
-7
hehe , ritopiki so ONI ( ne bejbe ) po moje ! hehe ! Ali pa oboji ?
+32
Zanimivo, koliko homofobov imamo. Primer: Isti ljudje, ki zagovarjajo vzgojo otrok s tepežem, so zelo nestrpni do istospolno usmerjenih in na veliko trobijo, kako naj pa otroke pustijo pri miru. (ne vsi...večina). Zakaj to omenjam. Zato ker so zelo "hudi" če se "vtikuješ" v njihovo zasebno življenje, ker to je njihova sveta pravice (imeti zasebnost), po drugi strani, pa se jim zdi čisto normalno, ne samo to, še spodbujajo k temu, da se vsi vtikujemo v zasebnost istospolnih in posledično njihovih otrok in jim jemljemo čisto osnovne pravice. ps. brez religije, vere, homofobija ne obstaja. :)
SDS_je_poden
30. 05. 2013 10.37
+14
User587124
30. 05. 2013 12.32
-8
Razlika je tepez (poskodovati muciti) ali pa dve tri okrog uses. Jaz mislim da nas je dosti odraslo v sistemu (sem pa tja klofuta). In smo se kljub temu razvili v uspesne zdrave ljudi, ki znajo marsikaj spostovati. Poglejte danasnji sistem in otroke danes ko jim je skoraj vse dovoljeno... V kaksne "invalide" se vecina razvija.
+11
aaaa hahahaha.. Še toliko pameten nisi, da bi bil tiho...Se pravi, da na glas priznavaš svojo bolezen oz. invalidnost homofobijo :) jao jao. Ti povem nekaj. Ti si klasičen primer, nespoštljivega človeka, posledica nepravilne vzgoje (z zaušnicami)....pa končajva tukaj, da ne bom ša jaz nespoštljiv. pa lp.
celica 1
31. 05. 2013 13.05
-3
O posledicah permisivne vzgoje obstaja kar nekaj...opala!!! vedno več knjig in razprav. Nisem zasledila pa še nobene ki bi zagovarjala permisivno vzgojo z dokazi in primeri dobre prakse. Vendar ni vse zlato kar se sveti.
lunapark2014
30. 05. 2013 10.19
+26
Res ne razumem več, kako ste lahko tako tečni, da se obregate ob vsako stvar, ki se vas niti najmanj ne tiče. Človeka se imata rada, poljubila sta se pred fotoaparatom in se poročila. In kaj zdej? nekateri živijo v smrtnem strahu, kako bodo to pojasnili svojim otrokom, pa kako naj ravnajo, saj to očitno kaže na propad civilizacije... Ta dva fanta/moška se imata pač rada. To je vse. Samo zarad takih, ki ste proti temu tako nastrojeni, se to pojavlja v medijih. In bolj ko boste udrihali, bolj bo stvar za medije sočna in zanimiva. Poleg tega pa - nihče mi ne bo odrekal pravice do tega, v koga se lahko zaljubim. To je moja stvar. Tudi jaz se ne obregnem, ko vidim fotografijo, na kateri se poljubljata Brad Pitt in Angelina Jolie. Se imata pač rada... Nehajte že s to nestrpnostjo in se raje ukvarjajte z dejanskimi problemi, ki vam grenijo življenje. Dva fanta, ki se poljubljata, to zagotovo nista.
mark54
30. 05. 2013 09.59
+17
Kar se posvojitev otrok tiče. Kolikor vem pri nas takorekoč otrok za posvojitev ni. niti hetero pari jih ne morejo dobiti . Tako da je strah odveč Za otroke po sirotišnicah in še kjer ( katere so hetero starši zapustili !!! a ni to še večji greh ? ) pa bi bila božja milost da jih bilo gdo posvoji ? pa naj bo to tudi gay par !!! vse je boljše kot pa življenje v takih ustanovah. Malo si ite pogledat te otroke !!! Boste hitro imeli popolnoma drugo stališče. Se pa strinjam da naj imajo hetero pari recimo predpravico do posvojitve. kar jo tudi imajo. !!! To je pač regulirano v zakonih. v ustavi pa je pravica do posvojitve pač enotna ( ne še pri nas seveda ) .
SDS_je_poden
30. 05. 2013 09.54
+16
Lepo da so jim priznali tudi te pravice. Bravo.
mate08
30. 05. 2013 09.51
-1
Jaz sem drugačen od unih dveh gor in vam povem, da mi je tista slika grda. Lej admin, TO JE MOJE MNENJE, ti ni treba brisat. Je samo mnenje......al smo že tako daleč, da v tej dotični temi ne smem izrazit svojega mnenja????
mark54
30. 05. 2013 10.00
+8
Lahko seveda. ni blema . jas pa imam mnenje da si ti zelo grd. pač imam tako mnenje ! ga lahko imam ?
User587124
30. 05. 2013 14.52
-5
Jeffrey
30. 05. 2013 16.17
+3
To ni tvoje "mnenje" ! To je samo sporočanje tvojega okusa drugim, ki nas ta tvoj okus prav nič ne briga.
Peter Kobac
30. 05. 2013 09.49
+7
Nisem homofob in nimam nič proti temu, da se zakonsko uredi zveza med istospolnimi partnerji, ampak ne morem videti kako se dva moška poljubljata. Ne morem in konec.
Maček2
30. 05. 2013 09.57
+14
mark54
30. 05. 2013 10.01
-5
+5
očitno ne razumeš besede fobija...posledično homofob.
User587124
30. 05. 2013 14.56
-5
Homofob... Če to za njih pomeni omejiti pravice gejem se podpišem. Kje pa piše da morajo imeti enake pravice. Geji so si izmislili neko besedo in kadarkoli izraziš nestrinjanje z njimi si avtomatično homofob. Saj imamo tudi mi veliko besed za njih.
Jeffrey
30. 05. 2013 16.19
+2
User587124
30. 05. 2013 17.21
-5
Zakaj meni? Jaz skrbim za potomce in nadaljujem razvoj naše vrste na tem planetu, da obstanemo. Kaj ti počneš? Se pa zahvali tvojemu očetu in materi, da ni razmišljal tako kot ti, ker če bi, tebe ne bi bilo ;) No razen če si bil spočet medtem ko je ati skakal na drugega moškega
Jeffrey
30. 05. 2013 17.39
+3
Samo takole, za hec, da bi malo probal kako je.... Govoriš pa tako, kot da bi imel že najmanj enih 40 otrok.^^
appollyon
31. 05. 2013 12.33
+1
mark54
30. 05. 2013 09.48
-2
lojzepolde 30.05.2013 08:14:50 -8 513Admin zahtevam da zbrišeš vse neprimerne in sovražno nastrojene komentarje proti normalo mislečimi ljudmi (mož-žena-otrok) . To je napisal polde. Pa ti nisi normalen. Kdo pa ima kaj proti kombinaciji mož-žena-otrok ! Haloooo ! In kaj če MOŽ-ŽENA - ni otroka ? kaj pa v tem slučaju pravi tvoja pamet ? zakaj pa kombinacija MOŽ_MOŽ - NI OTROKA nebi imela pravice do zakonske zveze ( ali ŽENA_ŽENA -seveda , da ne boste lizike užaljene hehe ) ? ALI STARI MOŽ-STARA ŽENA - NI OTROKA ni nekaj istega ? Biološko ne moreta imeti otrok !!!! In ? kaj zdaj ? Ti pa se lahko porčaš in imaš otroke kolikor hočeš. NITI ENEGA KOMENTARJA PROTI TEMU nisem zasledil. Ti pa kar nekaj vidiš česar NI ! Tvoje življenje je samo tvoje drugim pa pusti njihovo ! če si tega sploh sposoben. če pa nisi , pa se idi zdravit v primerno ustanovo !
lojzepolde
30. 05. 2013 11.19
-4
Ne pametuj dobro veš kaj sem mislu zgleda da ti je lažji v rit nabit 20 cm kot 2 mm v glavo
User587124
30. 05. 2013 12.54
-2
Vance
30. 05. 2013 09.41
-10
Če imajo takšne okuse,takšne želje,naj jih imajo,prosim jih samo,da mene pustijo pri miru.
mark54
30. 05. 2013 09.49
+13
mark54
30. 05. 2013 10.04
+11
Vance , to niso okusi in to ni v njihovi izbiri. Tako kot ti ne ješ špinače ( ali česa podobnega ) pa zato nisi sam kriv tako tudi gay-ji niso sami krivi da imajo take "okuse". In vsak človek ima svoje "okuse" In prav je da jim iste pustimo !
User587124
30. 05. 2013 14.59
-6
Mislil je v smislu tako da se zjutraj zbudiš in na naslovnici se dva geja poljubljata. Vedno večje pravice, javno razkazovanje, poroke, posvojitev otrok... Vedno več se to tudi nas tiče. Čez kakšno leto bom pa že lahko šel v zapor če bom oklofutal geja zaradi otipavanja. Mogoče grem lahko že zdaj. Saj neveš kam gre ta država...
Jeffrey
30. 05. 2013 16.24
+4
Pravzaprav bi se moral najprej malo nad sabo zamisliti, če že zjutraj ko se zbudiš vidiš okrog sebe samo geje in pol še cel dan fantaziraš kako te otipavajo. ^^
Saguaro
30. 05. 2013 09.36
+17
Govorite o naravi, da je z namenom naredila razliko med samcem in samico. V naravi je homoseksualnih vsaj 1500 vrst živali . Med njimi so tudi mačke in psi. Potem omenjate Jezusa in krščanstvo, da je to kar homoseksualci počnejo je greh. Kaj pa ločitve? Pedofilija? Nasilje v družini?Vse v kar vrjamete so lastni predsodki in prepričanja, ki vas samo omejujejo. Vem, da se nekateri strinjate s poroko, ne pa z otroci. Zakaj pa ne bi smeli imeti otrok? Bojo prenesli svojo homoseksualnost na njih in na ostale? V šoli jih bojo zbadali pa samo tisti otroci, ki bojo polni predsodkov svojih staršev.
Maček2
30. 05. 2013 09.48
+11
mate08
30. 05. 2013 09.55
-6
Zato, ker ne morata imet otrok in to vesta že od samega začetka. M-Ž kot par imata danosti, da lahko imata otroke, dva M-M ali dve Ž-Ž pač ne, ker ni izpolnjenih določenih pogojev...... ......saguaro, sej veš, rabiš moško seme in ženko jajčece.... Osnova, anede!!
mark54
30. 05. 2013 09.58
+1
Kar se otrok tiče. Kolikor vem pri nas takorekoč otrok za posvojitev ni. niti hetero pari jih ne morejo dobiti . Tako da je strah odveč Za otroke po sirotišnicah in še kjer ( katere so hetero starši zapustili !!! a ni to še večji greh ? ) pa bi bila božja milost da jih bilo gdo posvoji ? pa naj bo to tudi gay par !!! vse je boljše kot pa življenje v takih ustanovah. Malo si ite pogledat te otroke !!! Boste hitro imeli popolnoma drugo stališče. Se pa strinjam da naj imajo hetero pari recimo predpravico do posvojitve. kar jo tudi imajo. !!! To je pač regulirano v zakonih. v ustavi pa je pravica do posvojitve pač enotna ( ne še pri nas seveda )
mark54
30. 05. 2013 09.31
+18
Kaki blesavi komentarji. Gayi so bili in bodo. Zato še nobena skupnost ali civilizacija NI propadla pa tudi zaradi nekaj porok danes NE BO !! Žal je pač tako da se clovek \"rodi\" z takimi nagnjenji in ne kriv ne dolžen pač s tem MORA živeti . Kaj res nekateri niste sposobni dojeti da se pač človek NE po svoji krivdi ali hotenju pač tak rodi ? To ni njegova zavestna odločite. In če se zaljubi v eno osebo , je pač v naši civilizaciji POROKA tista ki to skupnost OZAKONI in ji da neko legitimnost ( čeprav je tudi izvenzakonska skupnost danes legitimna , ampak tudi to je novejšega datuma. ) Zakaj nebi mogla to storiti osebe ki so pač istega spola ? kaj ni LJUBEZEN tista ki je tu pomembna ??? Pravite da ne moreta imeti otrok ! Ok , res ne. ampak danes poroka (in zakonski stan ) pač nimata ničesar več z otroki ! Otroci se pač rojevajo v zakonih , pred zakoni , brez zakona in celo bzez nenega starša 8 ali celo obeh ) Otroci so res nekaj čudovitega. vendar zakonska zveza ni tista ki garantira potomstvo. To je dano tistim ki jim je pač dano. Kaj če se poročita osebe v starejši dobi ? kaka je verjetnost otrok ? NOBENA! Zato me skrbi strah nekaterih da bodo poroke tiste ki bodo svet ugonobile ( istospolne mislim ) Jas pa se BOJIM življenja v svetu kjer bo CERKEV ( rimokatoliška predvsem ) in VERA vodila sve niti v našem življenju. To lahko vidimo v muslimanskih državah kjer je vera v vseh porah države ,družine in v vsem kar se dogaja. Če gdo misli da bo to rešilo človeštvo pred propadom potem nima pojma niti o življnju niti o biti vesolja. Je en navadni posnemovalec brez lastne volje in mišljenja. Seveda tudi taki morajo živeti. In želim jim vse dobro. le prevladati NE SMEJO , sicer bomo kmalu imeli zopet INKVIZICIJO !
BigLebowski
30. 05. 2013 09.41
-11
Naj živi, ampak naj nas ne sili, da gledamo te nagravžnosti...
Maček2
30. 05. 2013 09.47
+8
Nobeden te ne sili in tukaj komentiraš tudi ker sam hočeš lahko bi šel drugam in se ne ubadal s tem preprosto
mark54
30. 05. 2013 09.52
+8
BIG saj te nebo nobeden povaboil na poroko. To da pa so na televiziji pa je rezultat takih kot si ti ki delajo galamo. Tiho bi boili pa se jih tv in mediji nebi niti spomnili. Da imaš to na ekranu ni njihova krivica ! Lahko pa tv ugasneš ali preklopiš na mehiške. tam je vse ok in po tvojih nagnjenjih. ( greha pa kolko hočeš ) ali turške so zdaj v modi ! hehe !
Maček2
30. 05. 2013 09.56
+4
Jeffrey
30. 05. 2013 16.29
+1
Lebowski....se mi zdi da ti samega sebe nekaj siliš.
BigLebowski
30. 05. 2013 09.29
-6
Sem gejček Bruno, oblačim se v Nuno!
mark54
30. 05. 2013 09.53
-3
Ti kar izzivaj. Bo te en hetič dobil v roke pa boš imel nuno !
Jeffrey
30. 05. 2013 17.25
+1
Sem hetič Miha, grem študirat za meniha !
Maček2
30. 05. 2013 09.29
+23
Toliko resničnih problemov na tem svetu pa se ljudje ubadajo s takimi stvarmi kot sta dva ,ki se ljubita
mark54
30. 05. 2013 09.54
+7
Maček2
30. 05. 2013 10.03
+5
Differo Vexo
30. 05. 2013 09.10
-14
o moj bog, bog nam pomagej v teh casih ko nas hudic preizkusa oooooooooooooo marijaaaaaaaaaaaaaaaaaa jooooooooooooooooooooooooj sveti duh spusti se dol iz raja
+4
Vexo. Verjameš v boga? očitno,da. Kakšnega spola je bog? AHA moški je, tako praviš.(ker si krščan zate ne mora biti ne ženska in ne obojespolnik ali brezspolnik). Ti povem nekaj. Obstaja možnost, da je gej, ali pa vsaj Bi. Ne bluzim...čisto statistično gledano. Saj v številke pa verjameš, drugače nebi štel denarja, sklepam. :D loleki.
Jeffrey
30. 05. 2013 16.32
+3