Tujina

Policija na obsežnem lovu: 23-letnik po napadu z nožem hudo poškodovan

Pariz/London, 26. 05. 2013 08.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V nekaj dneh že drugi napad na vojaka, tokrat v Franciji, je povzročil precej nelagodja. Čeprav za zdaj oblasti uradno ne želijo potrditi povezave obeh dogodkov, naj bi obstajala precejšna možnost, da gre tudi v drugem primeru za napad skrajnežev.

Je bil Lee Rigby le prva žrtev maščevalnega pohoda?
Je bil Lee Rigby le prva žrtev maščevalnega pohoda? FOTO: MOD

Francoske oblasti intenzivno iščejo moškega, ki je včeraj okoli 18. ure v pariški poslovni četrti La Defense pred trgovino z nožem zabodel 23-letnega vojaka francoske vojske Cedrica Cordierja. Vojakovo življenje na srečo ni ogroženo, čeprav naj bi izgubil veliko krvi.

Francoski obrambni minister Jean Yves Le Drian je že dejal, da je bil Cordier, ki je v četrti patruljiral s še dvema kolegoma, napaden zaradi svojega poklica.

Eden od londonskih napadalcev aretiran že leta 2010

Napad seveda izrazito spominja na tistega, v katerem je pred dnevi v Londonu umrl 25-letni pripadnik britanske vojske, ki je bil sredi ulice napaden in skoraj razkosan z mačeto. Njegova napadalca, ki sta se z dejanjem hvalila mimoidočim in vpila islamska gesla, sta po soočenju s policijo še vedno v bolnišnici. Poleg tega je britanska policija kmalu v povezavi z dogodkom aretirala še štiri ljudi. Danes je še uradno potrdila informacije, da je bil eden od osumljencev, 28-letni Michael Adebolajo, leta 2010 aretiran v Keniji. Prijeli so ga zaradi tega, ker naj bi se uril v sklopu somalijske militantne skrajno islamske skupine Al Shabab in izgnali iz države. Njegov prijatelj pa je v petek povedal, da je Adebolaja pred meseci v svoje vrste snubila celo obveščevalna služba MI5.

Ali sta napada povezana?

Osumeljni Michael Adebolajo
Osumeljni Michael Adebolajo FOTO: Reuters Video
Ena od prioritet preiskave pa je ugotoviti, ali so bili napadalci povezani s katero od terorističnih organizacij, znano je namreč, da se je vsaj en napadalec družil s pripadniki skrajnih islamističnih skupin, ki so zaradi svojih nestrpnih stališč v Veliki Britaniji prepovedane.

Da podobnost obstaja, meni tudi francoski notranji minister Manuel Valls. "Način napada, uporabljeno orožje ... Vendar trenutno še ni znanega dovolj, zato ne prehitevajmo," je dejal Valls.

Še bolj previden je bil francoski predsednik Francois Hollande. "Ne poznamo identitete napadalca ne motiva. Trenutno ne vidim povezave," je dejal. Kljub temu primer preiskuje tudi francoska protiteroristična enota.

Manj strpna je javnost, ki so ji francoski mediji medtem postregli z novico, da policija išče bradatega moškega, starega okoli 30 let iz ene od severnoafriških držav, ki naj bi na kraj napada prišel v tradicionalni halji, nato pa so ga varnostne kamere ujele, kako je slekel haljo in pobegnil v za Evropo običajnih oblačilih.

V Franciji po posredovanju v Maliju veljajo strožji varnostni ukrepi.
V Franciji po posredovanju v Maliju veljajo strožji varnostni ukrepi. FOTO: Reuters

V Franciji sicer velja povečana stopnja varnosti zaradi grožnje, ki jo državi povzroča severnoafriško krilo Al Kaide po francoskem vojaškem posredovanju v Maliju. Zato je na strateških točkah v Franciji prisotnih več vojakov in policistov, prav zato pa je bil na obhodu tudi francoski vojak.

Francoska vojska je v Maliju posredovala na začetku leta, ko so skrajne islamistične skupine po državnem udaru zavzele sever države. Na območju so uvedle skrajni islam, v svoje teroristične celice so začele novačiti otroke, starejše od 12 let, za neposlušne pa so na podlagi šeriatskega prava uvedli kazni, kot so sekanje rok, kamenjanje in javne usmrtitve. Med tistimi, ki so jo odnesli najslabše, so predvsem ženske.

Po posredovanju so skrajne skupine prisegle maščevanje, francoski predsednik pa je posredovanje opravičil z izjavo, da ne morejo dovoliti, da severni Mali postane valilnica vojakov skrajnih islamistov za napade v Zahodnem svetu.

Skeptiki so sicer hitro podvomili v nesebičnost francoskega početja in so kot motiv za pomoč malijskim oblastem navedli dejstvo, da gre za območje, kjer je uran, ključni francoski energetski vir, iz katerega proizvedejo kar 75 odstotkov porabljene elektrike in so torej od njega močno odvisni. Prav na severu Malija in vzhodnega Nigra, ki sta tudi za nomadska ljudstva in islamiste izjemno priljubljena, pa naj bi bilo tretje največje nahajališče urana na svetu, zajetne pa naj bi bile tudi zaloge nafte.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (114)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Misija1
26. 05. 2013 21.44
+7
Glejte, ni samo v Evropi problem multikulture, enak problem imajo Rusi ze od padca zelezne zavese! Do takrat je bil rezim se zelo strog in so muslimanske drzave na tistem delu sveta dokaj pazile kaj pocnejo. Zadnjih 20 let pa samo tezave, tudi Rusi ne marajo muslimanov, saj mejijo na kar nekaj taksnih drzav od koder v Rusijo zahajajo ekstremisti!
croc
26. 05. 2013 12.42
-3
globalno gledano je problem v sistemu...
rezerva
26. 05. 2013 13.03
+32
User941011
26. 05. 2013 15.26
+31
pravzaprav ima croc prav . problem je vnašem sistemu ,da jih tu gledamo...
zigoollo
26. 05. 2013 12.32
+37
kake pišete sej niste normalni... Te nerazvite muslimanske države so že skos v nekih državljanskih vojnah... V afganistanu so teror vršili talibani kateri so imeli celo državo pod kontrolo hodili okrog posiljevali ženske v revnih kmečkih vasicah ter pokradli vso hrano... Na severu so pa imela vojno z drugimi plemeni to je država bila skos v vojni zdej so še druge države v vojni vi pa govorite da francoski vojaki pa ameriški vojaki pobijajo civiliste... Mal poglejte kakšne mirovne naloge opravljajo vojaki same naloge za zaščito civilistov... Ni dol vojna zaradi Američanov dol je že skos vojna... In dejstvo je da je pač ta narod iz severne afrike manj razvit bolj ozkogled in da jih veliko živi po evropi kar je pripeljalo do teh dejanj... Še vedno pravim bolš da rusija amerika francija kdorkoli nadzoruje naftne vrtine dol ko pa da jih majo skrajneži pod nadzorom pa narod nima kej za jest 10 družin ma pa milijarde pa sam terorizem širijo pa orožje kupujejo za tist denar pa folku perejo modžgane po se pa revni reveži sami ubijajo za alaha a sami se pa smejijo pa se skrivajo z milijardami, Js mislim da bi si narod moral malo prebrati zgodovino teh držav predn je posredovala amerika ter druge države...
User722883
26. 05. 2013 12.47
+21
To je res, kar si napisal. Noben (bosanski) musliman se ne vpraša, kaj bi bilo z njimi, če ne bi zahod posredoval med vojno v Bosni. Zakaj niso takrat rekli, jah se bomo zmenili med sabo...tako kot to zagovarjajo v Maliju, ko pravijo, da zakaj se Francija vmešava, saj se bodo oni tam doli sami med sabo zmenili....
iza888
26. 05. 2013 13.36
+15
zigoollo: tvoj komentar drži kot pribit. se popolnoma strinjam, ne bom napisala da si mi ga vzel iz ust, ker močno dvomim, da bi sama s tako kratko vsebino POVEDALA VSE. Dobil si moj like. lp
iza888
26. 05. 2013 22.08
+0
CJ92: zakaj so pa potem posredovali v deželah bivše Juge (prvič leta 1995 in kasneje mislim da leta 1999)? Saj tu ni nobenih naftnih vrelcev, ali kakšnih drugih naravnih dobrin s katerimi bi si opomogli. To je resno vprašanje, njihov motiv posredovanja me namreč močno zanima.
iza888
26. 05. 2013 22.48
ojoj ko postaviš vprašanje, ki te močno zanima dobiš -. tisti ki jih tala, naj mi razloži zakaj- na moje vprašanje. ni poanta v lajkih in dislajkih, zanima me konkreten odgv na moje zastavljeno vprašanje, saj stric google ni podal nobenega odgv. hvala in lp
Jimi1
26. 05. 2013 12.13
+21
Vojno so Muslimani preselili v Evropo, ker jim je v domačem okolju vojak postal precej lažja tarča kot pa na bojišču.... Ne vem kaj sem takšnega napisal, da so me izbrisali. Dobro jutro vojna !
User423425
26. 05. 2013 11.50
+35
KJE JE NOVICA O PROTESTIH PO 400 MESTIH PO SVETU PROTI MONSANTU?
Ramzess
26. 05. 2013 12.39
+7
appollyon
26. 05. 2013 15.24
+2
Northwest
26. 05. 2013 11.45
+33
Ce bo nek tujec hodil v mojo hiso in maltretiral mojo druzino in jo kradel,ga bom nekega dne pocakal za vogalom...
odprioci
26. 05. 2013 11.00
+2
Tudi USSR je bila multikulturna, ker so hoteli ustvariti novo narodnost, sovjeta, zaradi lažje kontrole. Enako imamo sedaj v EU, hočejo ustvariti narodnost evropejec in zbrisati ostale, da bodo lahko imeli svojo EU državo. Nič se ne zgodi naključno.
User941011
26. 05. 2013 11.28
+23
evropa je kar tako naštimana da bo počilo znotraj nje .........
odprioci
26. 05. 2013 13.52
+1
da če narode prisiliš v neko umetno državo kot je EU
odprioci
26. 05. 2013 17.23
+2
Vem, da globalisti umetno ustvarjajo krizna področja. Problem, reakcija, rešitev. Ustvarijo problem, da izsilijo reakcijo in potem nam ponudijo njihovo rešitev in ta rešitev je fedarilizacija EU in uničenje nacionalnih vlad.
Ramzess
26. 05. 2013 10.56
+0
Preveč zanikovanja s strani oblasti. Sumljivo podoben primer Britanskemu. Kar je očitno je očitno.
DOLENC1991
26. 05. 2013 10.46
+10
ohooo sej že začelu?
odprioci
26. 05. 2013 10.45
+35
Veste zakaj se veliko ljudi, ki ne delajo, preseli v EU, ZDA itd.? Zaradi "socialne države", država jim da denar, stanovanje itd. na naše stroške seveda. Če tega ne bi bilo taki ljudje ne bi hodili sem, sem bi prišli samo delovni ljudje, ki nočejo miloščine.
User722883
26. 05. 2013 12.16
+14
@nightfly - Slovenci si v glavnem izbirajo destinacije, ki imajo podbno kulturo kot mi. Še nikjer nisem slišal, da obstaja kak slovenski geto, ali pa da zahtevajo svojo slovensko cerkev v neki državi ki je čist kontra (recimo muslimanski). To, kar pa govoriš o boljšem življenju itd...ja, res je nekaj ljudi prišlo v Evropo iz drugih delov sveta, ki so nekaj doprinesli in se potrudili in potem zaživeli kot Evropejci. Je pa tak % ljudi mali. Če bi bila imigracija kontrolirana, bi to delovalo, zdaj ko pa je masovna imigracija, pa imaš samo gete, frustracije, nasilje itd. A veš, da se je v raziskavi na Švedskem pokazalo, da je samo 5% tistih, ki iščejo azil, upravičenih in da je večina neupravičenih. Seveda pa jim liberacli potem zrihtajo papirje in sploh ne vedo, kaj bodo z njimi, kam jih dat, kaj bodo delali. Ne gre...ne bo šlo....in na žalost bo počio. Pa noben noče tega.
dannyer
26. 05. 2013 13.21
+3
oni jih spustijo da imajo volivce boj za oblast na umazani način
User722883
26. 05. 2013 10.40
+63
Nekaj je treba ločiti. Eno je sobvraštvo do drugega (recimo v tem primeru muslimanov), drugo pa je, to da enostavno nočeš priseljencev, ker želiš ohraniti svoj način življenja, kulturo in se pač enostavno počutiš najlepše in najbolj varno med svojimi. Dal bom primer. Imaš hišo, ženo in otroka. Nato pa se ti vseli v hišo brat (brata imaš seveda rad), ki je nujno rabil prenočišče. Seveda ga boš vzel za določen čas, dokler si ne uredi stvari. Kaj pa se potem zgodi? Brat se ne premakne, leži po cele dneve, začne ti nadelgovat ženo, pije, kadi, vozi tvoj avto, čeprav ti ne paše in ko ga imaš po nekem času dovolj, mu rečeš, da je pa dost, da naj se spravi k sebi. Ne sovražiš ga, imaš ga rad, saj ti je brat, ampak si si ustvaril družino in hišo, da bi lepo živel, ne pa da bi prenašal njega in njegove muhe. Pa še zahteval je dodatno televizijo, katero bi sicer sam kupil (džamija), ampak ti in žena nočeta slišati, ker sta si uredila sobe in vse tako kot vama je pasalo in za kar sta se borila. Po drugi strani pa ti skupna mama (liberalec) teži, zakaj ga sovražiš in igra na karto občutka krivde, da ko sta bila mala, je bil brat prikrajšan za ene čevlje. Ne, ne sovražim ga. Rad ga imam, želim mu pomagati, da si najde služno, da si uredi življenje - ampak zase, nekje drugje. Ne pa v moji hiši. In po nekem času se začneta že z ženo kregat in enostavno morata vzet svoje stvari v roke in se požvižgati na mamino mnenje,ker pač tako ne gre dalje. In to nekateri ne razumejo Ne gre se za sovraštvo do muslimanov, vsaj prvotno ni bilo sovraštva, raste pa po vsej Evropi zaradi getov, zaradi nasilja, zaradi vsiljevanja svoje kulture itd.... In s to priseljensko politiko, masovno imigracijo se je Evropa totalno spremenila (naselili so se sem kot brat v hišo), imajo svoje navade, ki so drugačne od naših (kot brat recimo), in zahtevajo neke svoje pravice, ugodnosti (prepoved karikatur, džamije,...). In problem je, da ljudje ne vidijo tega. Ne sovražimo drugih, ampak če nočem sprejeti nekoga v svoj dom, v svojo državo, ker se mi zdi, da se ne bomo razumeli zaradi različnih pogledov, zaradi različnih vzgoj in konec koncev želim ohraniti svoj jezik, kulturo, navade, ne vem zakaj bi morali sprejemati masovno neke druge narode? Pravijo - ljudstvo se stara. Ja, pa saj imigranti se tudi starajo. In potem rabiš še več in več novih ljudi, ki dajejo support. Piramidni sistem, ki se bo zrušil in bo imel kulturne in gospodarske posledice in najverjetneje vojno, rasne in verske nemire po vsej Evropi. Pa še to, vsi tisti, ki igrate na karto občutka krivde, kolonizacij ipd...povem vam eno, ko se bo šlo za družino (kot v tem primeru, ki sem ga dal), bo vsak začel braniti svoje, pa zdaj a smo jih kolonizirali, ali ne vem karkoli delali v preteklosti, sploh ne bo pomembno, ker bo edino pomembno, da ohraniš družino in to kar si si krvavo priboril v preteklosti. Imigracija se mora nujno ustaviti, ker bo počilo. Seveda sem tudi za to, da se potegnejo vse zahodne sile z teh držav, vse pomoči in karkoli je že tam. Naj delajo kar hočejo, da ne bodo rekli, da jih koloniziramo. Mislim, da ima vsaka kultura, nacija, rasa in verska skupina mesto na tej Zemlji. Vsi lahko v miru živimo in si pomagamo z znanjem, surovinami, tehonoligo itd...ne pa se masovno mešat, ker bo prišlo do trka.
odprioci
26. 05. 2013 10.51
+4
Potrebno je spremeniti vzrok tega problema. Hočeš nočeš zahod izkorišča te države preko IMF in svetovne banke (tudi nas te institucije ropajo) s krediti, ki jih nikoli ne bodo mogli odplačati. Noben noče zapustiti svoje domovine v to je prisiljen. Pa še potrebno je ukiniti socalno pomoč, ker zaradi te leni ljudje pridejo sem. To kar si pa napisal je čist res in tako mišljenje imajo v teh državah od kjer prihajajo priseljenci.
User722883
26. 05. 2013 11.00
+9
Seveda, se strinjam in banke, liberalni kapitalizem, itd... so seveda krivci. Saj, če pogledamo Breivika, on ni šel napadat muslimanov, ampak svoje ki to dopuščajo. Idealna rešitev bi bila nacionalne države in da si pomagamo med sabo. Banke, ki bi delale v korist ljudstva... Ampak tega ni in sploh ne vem, kako se bomo izvlekli iz tega. Ampak to je neka druga debata zdaj, ki je seveda povezana s tem.
User722883
26. 05. 2013 12.09
+9
@nightfly Razumem kaj želiš povedati, vendar se vseeno ne strinjam z vsem.Kaj si mislil s tem, ko praviš, da zdaj zahtevajo plačilo? Enoje pošteno plačilo, drugo pa je da se tu naseliš, pripelješ svojo družino, zahtevaš verske objekte itd...Poglej. Do zdaj so bili bosanski (ali katerikoli) delavci plačani in večina imigrantov v Evropi je bila bolje plačana kot doma. prišlo so delat sem, ker doma ne bi dobili tega dela, niti tega plačila. To kar pa se je zgodilo s Hildo pa obsojam in sem za to, da se ji da dosmrtna ječa. Kot sem sam povedal, sem za to, da se jim da plačilo in to pošteno. Vendar ti očitno ne razumeš dveh pojmov. Eno je pošteno plačilo, da lahko ta človek v svoji matični državi omogoči svoji družini lepo življenje, drugo pa je da ta človek ostane tukaj, pripelje svojo ženo, naredi otroke, ki se ne identificirajo kot Slovenci v tem primeru in imajo čisto drugačne poglede na svet kot mi in pozneje zahtevajo svoje verske objekte. To sta dve različni stvari. Seveda pa je zahod in kapitalističen elite tako usmejeni, da jim je pomemben samo profit. Saj lastnika firme ne zanima, kaj bo z ostalimi 90% Slovenci, ne zanima ga, če jim je prav, da pripelje recimo 1000 ljudi iz Somalije, ker so poceni delovna sila. Njega zanima smao kapital. In sam sem proti temu in to so zakuhali ti elitneži, neoliberalisti, ali karkoli jih že imenujemo.
malaraja
26. 05. 2013 10.23
+39
Kaj če bi se speljali tja, od koder se množično priseljujejo in delajo svinjarije kar doma. Meni se to zdi enako, kot če bi k meni prišel nekdo na obisk in bi mi pljuval po preprogi, ker je tako navajen od doma... A se ne morejo asimilirat in pokazat spoštovanje do novega okolja? Multikultura je mit, slab mit.
odprioci
26. 05. 2013 10.30
+9
Za to smo si sami krivi, ker podpiramo vlade, ki sejejo smrt in gospodarsko suženjstvo v teh državah in zaradi tega se ljudje preselijo v EU, ZDA itd. Nobeden noče zapostiti svojo domovino v to je prisiljen. Se pa strinjam s tem da se oni morajo prilagoditi nam.
User515337
26. 05. 2013 10.14
+30
ko bodo civilisti začeli pobijat muslimane se bodo tej muslimani zamislili malo nad sabo.
odprioci
26. 05. 2013 10.33
+32
V muslimanskih državah pobijajo kristjane vsak dan pa nobenden nič, če pa v evropi kaj rečeš si pa "nestrpen". politična korektnost je samo druga beseda za cenzuro.
Follow me
26. 05. 2013 10.06
+9
Koko v lepem svetu mi živimo.
Heinke
26. 05. 2013 10.02
+29
Za Mali se tudi islamisti borijo. Povsod kjer je nafta so islamisti, ker se borijo za nafto, vsaj kar se afrike tiče itd. Sej islamisti niso afričani..... še kasneje so prišli v afriko kot kristjani. Islamizacija Afrike je res na višku, islam se eksplozivno širi po afriki. Npr. spomnimo se kako se Nube iztrebljevali pa genocid nad prvobitnimi afričani na zahodu Afrike s strani islamistov.. To je šele grozljivo. Islam islamizira afriko še čisto na klavski način, saj jo lahko, ker Afričani niso razviti. Enako bi se dogajalo pa EU, če mi ne bi bili razviti. Ljudje tega ne vidijo, najbrž ni lahko tega videti, da nas je samo napredek zaenkrat rešil pred islamisti. A ko bodo islamisti tako razviti kot mi, potem nam 3 svetovna ne uide, ker se bo zgodila današnja Afrika. Turški vpadi v srednjem veku so več kot zgovorni in EU bi se morala tega zavedati in resno upoštevati zgodovino in se iz nje učiti.
appollyon
26. 05. 2013 15.28
+1
User1057176
26. 05. 2013 09.58
+3
KJE SI YOC...???
VZORNIK
26. 05. 2013 09.36
+6
Palica ima vedno dva konca in dokler nista izenačena do takrat palica veselo poje........,.
User941011
26. 05. 2013 09.29
+51
sedaj vojake v uniformi, potem v civilu, potem capse v uniformi, potem v civilu, potem pa vse nevernike . a kako nam že rečejo.........
AlternativeFacts
26. 05. 2013 09.30
-27
User941011
26. 05. 2013 09.37
+29
če si ateist in misliš da si varen si se zmotil
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
26. 05. 2013 09.38
+7
sej ne misli noben da je varen če je ateist, pred prazno glavo ne moreš bit varen!
AlternativeFacts
26. 05. 2013 09.50
-23
arto56 koliko muslimanov iz arabskih držav poznaš? Daj blekni....
User941011
26. 05. 2013 10.01
+7
še to je preveč ,da naše tle poznam........sicer pa , seveda so prijazni ,če k njim hodiš zapravljat. ali pa , pa oni pride gor , njemu nepoznano deželo.
iza888
26. 05. 2013 10.04
+21
komunist po srcu: V slo živi 100 družin vehabitov (najmanj), večina jih je nastanjena v Jesenicah. to so radikalne skupine, ki zvesto sledijo Koranu, zagovarjajo delo Talibannov, cenijo Sharia law,... Can you do the math????
AlternativeFacts
26. 05. 2013 10.10
-16
Oh iza888 še ena pametna ki vse ve pa nobenega ne pozna. Daj ljudje umirte konje, zaradi takih ekstremnih telebajskov kot ste vi je tako kot je. Polni ste enih predsodkov, seveda, krivi so oni, ker so prišli sem in so od prvega dne dalje deležni šikaniranja od takih osebkov kot sta vidva iza888 & arto. Potem se pa čudite, ko se ljudem odpele... iza888...
User941011
26. 05. 2013 10.19
+4
eeeeee ti si pa ena zelo naivna duša. sicer pa dejanja govorijo sama zase.....
AlternativeFacts
26. 05. 2013 10.23
-11
arto ne ti meni o naivni duši. Med mano in tabo je kot noč in dan. Ti pišeš kar bereš, jaz ti pišem kar poznam na lastni koži. Laho ti tudi kaj od vahabitov napišem.
iza888
26. 05. 2013 10.26
+13
Komunist po srcu: Jutranji list je o njih naredil reportažo, bili so na preverjeno, iamjo tudi posnetek na you tube (pod islam v slo)... moji komentarji so samo dejstva... in človeka, ki ceni Sharia law niti ne želim spoznati, če bi bilo v moji moči bi ga deportirala!!!!!!
iza888
26. 05. 2013 10.29
+3
odprioci
26. 05. 2013 10.36
+0
Deli in vladaj, super še vedno vas ni izučilo. Sodi POSAMEZNIKA (ne skupine) po njegovih dejanjih.
AlternativeFacts
26. 05. 2013 10.44
-9
iza888....heh daj ne kašlaj po spletu. POznam tisti članek iz več razlogov, katere pa ti 100% ne bom pisal po netu. Tako da umiri konje ker blebetaš nesmisle. Tvoji komentarji niso nobena dejstva ampak natolcevanje
User941011
26. 05. 2013 10.45
+2
daj kaj lepega o vahabitih povej raje........
iza888
26. 05. 2013 10.51
+4
oja, svoboda govora.... bullshit. ni mi jasno zakaj so članki odprti za komentarje, potem se jih pa veselo briše, pa niti žaljivi niso. napisala sem za KOMUNISTA PO SRCU: če bi jih poznal, jim nebi rekel vahabiti, ker je to za njih EKSTREMNO ŽALJIVO, saj pravijo, da vahabiti ne obstajajo, da je ta izraz izmišljen,... njihovo gibanje, v katerem je deloval tudo osama bin laden se imenuje VAHABI. tako da mi ni jasno, zakaj pravijo, da vahabiti ne obstajajo. lahko kdo razloži???? mogoče komunist po srcu, ki pravi, da jih pozna.
User722883
26. 05. 2013 10.55
+8
Totalno brezveze se kragate. Ne moreš reči "povej kaj lepega", ker kdo smo mi, da bomo sodili kaj je lepo. Nekemu vahabitu je "lepa" sharia law in jaz sem za to, da oni imajo "sharia law" ampak nekje drugje. Vsi imamo mesto na tej Zemlji. Jaz ne bom sodil v kaj naj veruje Indijec, Egipčan,...imaš še ljudstva, ki so kanibali. Vsi imajo mesto na tej Zemlji. Problem je, ko ti pripelješ vse te različne kulture na eno mesto (Evropa), plus da že tu imaš različne ideologije,...pa kaj misliš, se bo zgdilo? Samo vprašanje časa je, kdaj bo kanibal zažel s kanibalizmom, vahabit s kamenjanjem, itd... Ne rabimo sodit, kaj je prav in kaj ne, problem je mešanje in trpanje vsega v to Evropo, ker liberalci mislijo, da imajo vsi tako liberalen um, kot oni. Ampak žal ni tako. Zato je najbolje tige pa leve imeti ločene.
iza888
26. 05. 2013 10.57
+1
KOMUNIST PO SRCU: ja tako je vedno, a ne, ko človek nima več kaj napisat, začne obračat kovanec.... kot: jaz že vem, pa ne povem, ti pa nimaš pojma itd... napiši in me razsvetli, če misliš da jaz natolcujem...
User941011
26. 05. 2013 11.08
+1
capp ja pove naj kaj lepega . če že vse ve.......
User941011
26. 05. 2013 11.10
+1
pa na prvi komentar sem zih kakšen plus od kakšnega vahabita dobu......... toliko.
iza888
26. 05. 2013 11.10
+5
capp: sharia law ne sodi v zahodno kulturo (umori iz časti, rezanje rok za krajo, kamenjanje, obglavljanje,....). pa saj živimo v 21 st, ki seveda ni idealen, vendar je od sharia law defenitivno bolj napreden in civiliziran.... tudi jaz ne bom sodila v kaj naj kdo verjame, ali pa če sploh v kaj verjame, mi je popolnoma vseeno... vendar če ti naseliš deželo z drugo kulturo, religijo,.. se MORAŠ inkulturirat in ne terat svoje!!!!! tudi jaz bi oblekla burko v Pakistanu!!!!
User722883
26. 05. 2013 11.11
+0
@arto56 nisem proti tebi, nit proti njemu. Želel sem samo povedati, da je relativno kaj je lepo in kaj ni lepo. S tvojega (in tudi mojega) vidika je šeritsko pravo nekaj groznega, ki bi se moralo prepovedati tukaj. Ker je to gledano z mojih in tvojih oči. Sem pa za to, da se tem ljudem omogči tudi šeriatsko pravo in tudi imajo ga v arabskih deželah in mislim, da namesto, da gredo v Slovenijo, bi bilo bolje, da bi šli tja. Vsi lahko živimo, jaz nočem soditi, kaj naj oni delajo tam. Ampak nisem za mešanje različnih kultur tukaj, ker bo počili.
User941011
26. 05. 2013 11.20
+2
capp omogočit šeriatsko pravo v evropi ? a sploh veš kaj govoriš?
User722883
26. 05. 2013 11.38
+1
Nikjer nisem napisal, da bi omogočili šeriatsko pravo tukaj. Da povem po domače. Sem proti šeriatskemu pravu in to naj prakticiraju recimo v Katarju.
iza888
26. 05. 2013 11.45
+2
capp: sharia law jim ni potrebno omogočiti, saj ga že izvajajo. poglej koliko umorov iz časti imajo v ang., kanadi, zda...
AlternativeFacts
26. 05. 2013 11.52
-7
iza888 pa kaj ti misliš da ti bom pisal družinske zadeve po spletu? Umiri konje ker nimaš tako kot tale arto pojma o čem pišeta...
User741933
26. 05. 2013 13.27
iza888
26. 05. 2013 13.30
+1
komunist po srcu: ni ti potrebno napisati ničesar, ker se po tvojih odgovorih vidi, da nimaš kaj napisat... vendar ti še vedno vztrajaš in pisariš, kar pa je popolnoma brez pomena. mlatiš prazno slamo, tako po domače...
appollyon
26. 05. 2013 15.30
+0
Hehe komi nebi šel ti malo v azijo, tam je raj za tebi podobne! Konec koncev pa sej to ste komunisti hotl, sedaj pa imate tudi sami probleme z njimi! Ali je tudi v rusiji vse false flag pa teorija zarote?!?
GlavniModerator
26. 05. 2013 09.20
+41
burma, nigerija, mali, evropa, amerika, a je drzava na svetu, kjer muslimani ne bi delal problemov. kamorkol se sirijo sprozijo drzavljansko vojno, nic drugac ne bo v evropi k se bojo namnozil do stopnje da jim tud evropejci ne bomo mogl nic. V angliji muslimani patruljirajo okol svojih mosej, in grozijo zenskam da morajo bit pokrite, nemuslimanom pa da se ne priblizujejo dzamijam, tok dalec smo prisli....
User761481
26. 05. 2013 09.27
-17
Prvo se sprasuj ce obstaja drzava ki ni sodelovala z ameriko in se je pridruzila proti muslimanskih drzav,drugic predn spustis vn kasno bedarijo sprasuj se prvo bedak
1adler
26. 05. 2013 09.31
+23
User761481
26. 05. 2013 09.43
-3
Sej tam so pa vseeno ih ne pustijo pr miru se pravi zlato pravilo TI MENI JST TEBI
odprioci
26. 05. 2013 10.38
+6
Libija je bila pod svojim vodstvom sekularna, od kar so poslali not "upornike" je tam sharia. Enako hočejo v Siriji.
Die einemaister
26. 05. 2013 10.39
+0
Die einemaister
26. 05. 2013 10.39
-10
v angliji nimajo đamij,pa ne mi pravit ker sem živel 3 leta gor
User722883
26. 05. 2013 10.45
+10
V Angliji imajo džamije, samo v Lutonu je jih je ne vem koliko, da ne iščem zdaj točnih podatkov
GlavniModerator
26. 05. 2013 12.14
+2
83 sharia law sodisc imajo v angliji, ce nisi sou ven iz stanovanja v angliji, ni to moj problem...
hillya
26. 05. 2013 09.20
+3
TO, KAR SE JE ZGODILO SEDAJ na primeru TOVŠAK, je JASEN DOKAZ, kaj se zgodi, če ima nekdo TRAJNI MANDAT, ker ZGUBI VSAK OBČUTEK za O D G O V O R N O S T.