Tujina

Papež izrazil spoštovanje do islama

Aman, 08. 05. 2009 16.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Papež Benedikt XVI. je ob prihodu v Jordanijo poudaril, da je verska svoboda ena temeljnih človekovih pravic. "V Jordanijo prihajam kot romar," je še dodal.

Papež Benedikt XVI. je danes ob prihodu v Jordanijo izrazil globoko spoštovanje do islama, poudaril pa je tudi, da je verska svoboda ena temeljnih človekovih pravic. Papeža, ki danes začenja enotedenski obisk na Bližnjem vzhodu, je na letališču v Amanu sprejel jordanski kralj Abdulah II..

Papež v Jordaniji
Papež v Jordaniji FOTO: Reuters

"Verska svoboda je seveda ena temeljnih človekovih pravic in v mojih upanjih in molitvah je, da bo spoštovanje te neodtujljive pravice in dostojanstva vsakega moškega in ženske postalo trdno in branjeno, ne samo na Bližnjem vzhodu, temveč povsod po svetu," je poudaril 81-letni nemški papež. "V Jordanijo prihajam kot romar, da bi občudoval svete kraje, ki so igrali tako močno vlogo v nekaterih od ključnih dogodkov svetopisemske zgodovine," je dodal papež ob začetku prvega obiska v arabski državi.

Jordanski kralj je v svojem nagovoru pozval k dialogu za preseganje razlik med muslimani in kristjani. Poudaril je pomen sobivanja in harmonije med muslimani in kristjani ter opozoril, da "glasovi izzivanj in častihlepne ideologije delitev grozijo s strašnim trpljenjem". "Takšno pot prihodnosti sveta moramo zavrniti. Danes moramo skupaj obnoviti našo zavezo vzajemnemu spoštovanju," je dejal Abdulah II.

Papež v Jordaniji
Papež v Jordaniji FOTO: Reuters

Papež bo med osemdnevnim obiskom na Bližnjem vzhodu poleg Jordanije obiskal še Izrael in palestinska ozemlja, kjer je več za katoličane svetih krajev.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Plaedian
08. 05. 2009 23.52
nazaj v nemčijo z njim
jezek_pika_poka
08. 05. 2009 22.53
ovčica v volčjem brlogu .
mjolnir
08. 05. 2009 20.36
Naj kar izraža. Prestar je, da bi se sekiral kaj bo z nami čez 20 let!
Kathalena
08. 05. 2009 19.20
Hijene na Kupu.
madli
08. 05. 2009 18.55
Verska svoboda je seveda ena temeljnih človekovih pravic ... ko se rodiš in te dajo krstit nimaš neke izbire. avtomatsko si kristjan. toliko o verski svobodi. v strogo muslimanskih državah pa spet nimaš neke izbire (katero vero boš izbral), drugače te izobčijo iz družine itd. drugače pa nimam nič proti religiji sami. proti nobeni. ampak sem proti instituciji, ki že stoletja "pere" možgane ljudem in jih "ustrahuje" s tem, da če ne bodo ravnali pravilno (po njihovem), bodo pristali v peklu.
jezek_teka_teka
08. 05. 2009 18.37
A bo ... KABUUM ... me zanima kaj bo pol reku ... nič ... mrtva tišina ...
Uros321
08. 05. 2009 18.12
skynet.... Mogoče pozabljaš koliko ljudi je moralo pomreti, se podrediti, ukiniti svojo prejšnjo identiteto, da je ratala ta tvoja cenjena identiteta? Preprosto dejstvo je, da so religije zlo.... zdej pa tukaj iskat finese, katera je boljša in katera slabša je absurdno. Vsaka ima proti drugi neke pozitivne in nekatere negativne lastnosti.
manco-capac
08. 05. 2009 18.12
Verska svoboda je ena temeljnih človekovih pravic - se popolnoma strinjam, varen seks in načrtovanje družine pa tudi!
deadea
08. 05. 2009 18.11
problem je da ljudje vero preresno obravnavajo. emako kot politiko. oboje je namrec igra za norce
Himself
08. 05. 2009 18.03
Men se zdi to prov. Ver je več. Ter vere so zato, da ljudi osvobajajo. Enim je veselje če gredo zvečer tečt. Drugi da poslušajo musko. Spet eni tretje da gredo molit.
Nad.oblaki
08. 05. 2009 17.58
Uros321: sem pač proti brisanju indentitete evropskih narodov, saj to daje čar evropi nasploh, njena kulturna raznolikost narodov. Ne pa sedaj, ko hočejo z globalizacijo nas zmešati vse skup v en "lonc". ;)
Uros321
08. 05. 2009 17.36
skynet.... Podobno vprašanje... Kdaj se bomo nehal klanjat Krščanstvu, ki nas že 2 tisočletji zatira, sponzorira vojne, .... se pa strinjam, da je skrajni cajt, da gremo ven iz Evrope. Razlika je samo, da bi ti šel ven zaradi napačnih razlogov.
Nad.oblaki
08. 05. 2009 17.23
Ja pa kdaj se bomo nehal klanjat Islamu, sploh v EU je totalno že ušlo izpod nadzora... najbolj, da jim evropejci podarimo še svoje žene in hčere... da bomo ja demokratični in "kao" multikulturen narod... skrajn cajt, da gremo ven iz EU. Če bi se krščani tko duval v Tunizija al pa Turčiji bi jih vse obglavl (kar se je tudi že zgodilo... btw!).
deadea
08. 05. 2009 17.22
seveda je izrazil spostovanje do islama, ko pa ma vsako vera enak cilj... isto je s politiko ni jim vazno koda volis, leve ali desne, pomembno jim je to da gres volit. zato pa nastajajo skandali v politiki in tudi v veri samo zato da bi eni in drugi dobili vec privrzencev pa ni vazno na keri strani so
jack.the.ripper
08. 05. 2009 17.21
Uros321 "Prosim ljudje..... dajte začet mal razmišljat s svojo glavo. Jack the Ripper.... hja za sionista, je kar verjetno, da bi izrazil nespoštovanje do Islama. Pač, tako so ti sprali možgane." Podobno kot tebi tardeči
Uros321
08. 05. 2009 17.18
Prosim ljudje..... dajte začet mal razmišljat s svojo glavo. Jack the Ripper.... hja za sionista, je kar verjetno, da bi izrazil nespoštovanje do Islama. Pač, tako so ti sprali možgane.
jack.the.ripper
08. 05. 2009 17.13
Jaz bi izrazil nespoštovanje do islama
Uros321
08. 05. 2009 17.12
CantLuvCantHurt..... lahko prosim razložiš tvojo izkušnjo, ki te je pripeljala do takega mišljenja?
arion1234
08. 05. 2009 17.08
jaz pa bi izrazila nespoštovanje do papeža, islama in vseh teh gnojnih ver...
CantLuvCantHurt
08. 05. 2009 17.04
Papež je morda izrazil spoštovanje, vendar jaz osebno ne morem izraziti ničesar drugega kot pa čisti prezir.