Tujina

'Ostrostrelci so na vsaki strehi v mestu'

Homs, 10. 02. 2012 16.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sirske oblasti nadaljujejo ofenzivo na Homs, žarišče upora proti režimu. Vojaki naj bi izvajali hišne preiskave, v mesto pa so spet vdrli tudi s tanki. Medtem pa so bombne eksplozije stresle mesto Alep. Oblasti so odgovornost pripisale 'samomorilskemu teroristu'.

V Siriji je po podatkih ministrstva za zdravje samo danes umrlo 34 ljudi, 175 pa je bilo ranjenih. Vladne sile stopnjujejo ofenzivo na središče upora proti oblasti, mestu Homs, iz drugega najpomembnejšega sirskega mesta Alep pa poročajo o najmanj treh bombnih eksplozijah. "Terorist se je razstrelil v svojem avtomobilu sto metrov od vhoda v stavbo varnostnih sil," so sporočili iz ministrstva.

V mestu Alep je po podatkih oblasti v treh eksplozijah umrlo 34 ljudi.
V mestu Alep je po podatkih oblasti v treh eksplozijah umrlo 34 ljudi. FOTO: Reuters

V mestu Homs v osrednji Siriji, žarišču upora proti sirskemu režimu, so tanki vdrli v predel Inšat, vojaki pa so izvajali hišne preiskave in iskali nasprotnike predsednika Bašarja al Asada. Inšat je v bližini predela Baba Amr, tarče silovitega obstreljevanja sirskih sil v preteklih dneh. Tu so vojaške sile med današnjim streljanjem ubile štiri civiliste. V šestdnevni ofenzivi vojaških sil naj bi po navedbah sirskih aktivistov v Homsu umrlo več kot 400 ljudi.

Po navedbah Sirskega observatorija za človekove pravice so medtem severovzhodno od Damaska v obračunavanjih z vojsko umrli tudi štirje odpadniški vojaki. V Dari na jugu naj bi v podobnem obračunavanju umrl najmanj en vojak.

'Treba je ustaviti prelivanje krvi'

Še vedno pa tako v Siriji kot tudi po svetu odmeva ruski in kitajski veto na resolucijo združenih narodov o Siriji. Visoka zunanja predstavnica EU Catherine Ashton je tako v četrtek dejala, da se mora Rusija soočiti z "realnostjo" nasilnega zatiranja protestov v Siriji. "Moje sporočilo ruskim kolegom je, da morajo tudi oni priznati realnost na terenu," je ob dvodnevnem obisku v Mehiki poudarila Ashtonova. Ameriški predsednik Barack Obama in italijanski premier Mario Monti pa sta se medtem v četrtek v Beli hiši strinjala, da je treba ustaviti prelivanje krvi in poskrbeti za tranzicijo. K "tranziciji in spremembam" v Siriji je v četrtek pozval tudi britanski premier David Cameron, ki je dodal, da al Asadov režim brezobzirno ubija in hromi svoje državljane.

Protestniki na severu Sirije
Protestniki na severu Sirije FOTO: Reuters

Turški zunanji minister Ahmet Davutoglu je medtem prepričan, da si mednarodna skupnost ne more privoščiti, da ne ukrepa, ampak le opazuje pokol, ki se dogaja v Siriji. Iz Carigrada so sicer v četrtek sporočili, da načrtujejo mednarodno konferenco regionalnih in svetovnih sil glede krize v Siriji. Nemčija je medtem podprla idejo o skupni opazovalni misiji Arabske lige in Združenih narodov. Ta je sicer odvisna od podpore zunanjih ministrov članic Arabske lige, ki se bodo sestali ta konec tedna, in od podpore drugih velikih sil.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

samiy23
11. 02. 2012 21.26
+4
amerika dela vojne v imenu miru zato se jim nikjer nesodi a poglejte kol folka kolk OTROK so pobili človek ko je v strahu ga naj lažje zmanipulirat in brez znanja kod ga majo oni vladarji sveta free masjoni bankirji kraljevske družine kao to je tradicija a vrjemite da majo tudi oni veliko ulogo za vsa ta sranja po svetu angleška kraljica je židinja vem da neboste vrjeli zato ker tega nikjer negovorijo v nobeni odaji in tko naprej a obstajajo knjige njihove knjige zgodovina gre se zato da imajo vsa ljudstva pod kontrolo vsakega posameznika vsako državo v njihovih knjigah je zapisano da populacija nebi smela prekoračit 500miljonov a nas je sedem miljard pojemo jih sam če bi se zavedali da smo vsi eno a mati je planet zemlja zato so države zato je tolk različnih ver normalno in kako iskoriščajo to da delajo konflikte med ljudmi jih naštimajo ubistvu mi smo zelo daleč od prave resnice tolk je tega da mogoče človek nebi vrjel sam če maš mal znanja in logike boš opazu kako je vse skupaj povezano a mediji kod je ekipa 24 ur tudi delajo kod jim oni derigirajo ena slika predstavlja lahko tisoč zgodb a ena je ta prava
Roko23
13. 02. 2012 01.38
mes
11. 02. 2012 10.51
+3
Teh Ameriških diktatov in pranja možganov se ne splača več komentirat.
Helmuth
11. 02. 2012 10.45
+4
'Ostrostrelci so na vsaki strehi v mestu' ce to niso ameriski placanci potem sem jaz papez
Elias47
11. 02. 2012 12.58
+4
Tako je; naj povedo, da so ti snajperisti v resnici plačanci in agenti zahodnih tajnih služb, ki že mesece pobijajo Sirijske civiliste, z namenom, da bi za te pokole okrivili Sirsko vlado in sprožili ogorčenje v svetu, da bi lahko potem ZDA in NATO izvedla še podoben genocid in coup d'etat v Siriji, kot so to storili pred kratkim v Libiji. Potem pa še okradli Sirijo, tako kot so Libijo... nato pa še Iran.
Nimivseeno
11. 02. 2012 09.54
+3
V letu 2009 so bili neto naftni izvoz Sirije ocenjeni na 148.000 bbl / d (23.500 m3 / d). [13] Vsi izvozi nafte so jih tržili Sytrol, državno naftno podjetje Sirije, ki prodaja večino svojih količin po 12-mesečni pogodbi . Sirske izvoz surove nafte gredo predvsem v Evropsko unijo, zlasti Nemčiji, Italiji in Franciji, v skupni ocenjeni 137,400 BBL / D (21.840 m3 / d) v letu 2009 po podatkih Eurostata. [21] V letu 2010 je Evropska unija kot celoti porabili $ 4100000000 na sirskih uvoza nafte. [22] To je 4,1 miljarde dolarjev.
anaheim812
11. 02. 2012 12.52
-3
Sirija bo do leta 2030 že uvažala nafto, mogoče še prej, tko da ti podatki ne pomenijo čisto nič.
Nimivseeno
11. 02. 2012 19.51
Kaj bo 2030 po navadi ne zanima ljudi, ki se odločajo o vojni, ker se njihov mandat konča čez 4 leta. Leta 2020 bo Norveška, tretja največja proizvajalka nafte neto uvoznica.
Nimivseeno
11. 02. 2012 05.55
+6
Ali naj prepustimo intervencijo ZDA, ker je ona edina obsojena država s strani ICJ (International Court of Justice) za zločine narejene proti Gvatemali? Zakaj nismo vojaško posredovali na ulicah Londona, ko se je ljudstvo upiralo? Zakaj so problematični samo protesti v državah bogatih z naftnimi viri? Katera vojska bo osvobodila zatirane grke? Vse raziskave kažejo, da je Libija bila zelo socialna država, poskrbela je za svoje ljudi, bolje kot v marsikateri državi v evropi. Vire ti lahko navedem. Kje orožje protestnikom, da so spravili Gadafija? Kdo dobavlja orožje? So protesti zadosten razlog za vojaško intervencijo tuje države? Priznam, da ne poznam vseh detajlov. Vem pa, da mediji lažejo. Primere ti lahko navedem. Vsako stvar, ki jo slišiš postavi pod vprašaj in raziskuj resnico, če te le ta zanima.
lopatko
11. 02. 2012 07.54
-9
Ti pa nakladaš sto na uro in si po svojem karakterju, izhajam iz napisanega podoben ala Asadu, Gadafiju, Huseinu itd...
Nimivseeno
11. 02. 2012 09.54
+4
anaheim812
11. 02. 2012 12.50
-3
ti dejansko enačiš proteste v Londonu s protesti v Siriji?
Elias47
11. 02. 2012 13.13
+5
Prav imaš; resnica o Libiji je čisto nekaj drugega od tistega ker so pisali (skorumpirani) mediji. ZDA, Anglija, Francija in Italije so bile Libiji dolžne vsaka po nekaj sto milijard dolarjev za nafto, ki so jo dobile v preteklih letih. Ker pa niso hotele plačati svojih dolgov, jim je Gadafi povedal, da jim bo ukinil koncesije in jih dal Kitajski. Gadafi je tudi delal na projektu uvedbe zlatnika pri menjavi oz. prodaji nafte, ker američani samo nonstop printajo in printajo svoje brezvredne dolarje, ki nimajo nobenega kritja, za kar so ga podprel vse Afriške države. Gadafi je tudi delal na vodovodu, ki bi preusmerjal vso vodo, ki se nahaja pod Saharo, kar so pred leti odkrili, v Afriške države, .... Zahod pa ni mogel dopustiti, da bi se Afrika izkopala iz svoje mizerije, ni mogel dopustiti, da je Libija postajala "obljubljena dežela", sploh pa ni mogel dopustiti, da bi jim ukinili zastonj vir nafte. Zato je Zahod preko svojih tajnih služb organiziral upor v Libiji, snemal "upore" v studijih, .. tako da so pretentali ljudi po svetu, de je potrebno v Libiji "humanitarno posredovati". Nato so ZDA in NATO naredili genocid in coup d'etat v Libiji, porušili infrastrukturo, na mesto vladajočih postavili svoje lutke, in vrgli Libijo nazaj v revščino in državljansko vojno. Poleg tega pa so jim pokradli še 74 000 ton zlata, ne bo jim potrebno plačati svojih stomilijardnih dolgov, in še bodo naprej kradli Libijsko nafto. Zato se je šlo v Libiji; enako pa sedaj skušajo narediti še v Siriji in Iranu!!! Pa še neki; ker se je v času "humanitarnega posredovanja" v Libiji Norveška odločila, da bo prekinila svoje sodelovanje, so Zahodne tajne službe naredila Norveški "operacijo Breivick". Seveda potem Norveška ni drznila prekiniti svoje sodelovanje pri NATO zločinih...
Nimivseeno
11. 02. 2012 20.07
+1
Se strinjam, čeprav sem v financial times zasledil, da so Gadafiju ukradli 144 ton zlata. "Nenavadno za centralno banko Libije je, da je imela svoje zlate rezerve 144 ton v notranjosti države." (Vir: financial times, Gadaffi, gold)
Roko23
13. 02. 2012 01.41
+1
lopatko & the_infamous wake up!! Kako vam rata še vedno bit tako naiven? Vprašanje za milijon dolarjev, alpa eurov
Intrud3r
10. 02. 2012 23.42
+0
fantje poglejte na youtube massacres of the syrian assad regime 3 4 5. Kje vidite pri teh ubitih protestnikih kaksno orozje?? Streljajo na civilni svoj narod.Drzavljanska vojna je neizbezna.USA napade z zavezniki in si postavi svoje baze iz katerih bi pa napadli Iran, kar pa ni povsem pametno,...
anaheim812
11. 02. 2012 13.22
+0
ne se trudit, ker noben od teh lolekov ne bo pogledal, kaj šele verjel v resničnost teh posnetkov. daj jim rajši en posnetek policijskega nasilja v ZDA, pa bojo takoj vsi gor.
bozur
10. 02. 2012 20.46
+7
kje je pa novica da je NATO pakt ubil 8 otrok v avganistanu z bombami...sej tud za to bi cnn in podobni nasli "logiceno" opravicilo
lopatko
11. 02. 2012 08.02
-1
Običajno je, da se ti arabci, ko nimajo več pravega izhoda branijo z živim ščitom civilistov , ki jih sestavljajo predvsem otroci in ženske. To je pač moje mnenje glede na videno in slišano.
janez6bb
11. 02. 2012 10.35
+3
videno in slišano kje???', a si leta 2002 tut verjel o iraškem orožju za množično uničevanje, si takrat tu najbrž videl in
n0mistakez
10. 02. 2012 20.27
+8
Hehe še niste slišal ? uno ko je newem kok dojenčkov takrat umrlo zaradi neke eksplozije sploh ni blo...ampak je bila samo zahodna propaganda...to je skor da use kar napišejo mediji PROPAGANDA da folk izpade butalsko ker verjamejo temu in misljo da prov delajo da sirijo napadajo pa to a n :')
Desktop.Messiah
10. 02. 2012 19.55
+5
Legitimnost Asada kot voditelja Sirije nikakor ni sporna saj je predsedniški položaj podedoval po očetu, tudi predsedniku.
bozur
10. 02. 2012 19.59
+6
lopatko
11. 02. 2012 08.04
-2
To pa je glih sporno, to je zate demokratično izvoljen predsednik! Pamet v roke.
porka.malorka
11. 02. 2012 18.47
lopatko. A ti še zmeraj verjmeš v pravljice. Po tvojem postu sodeč verjameš v eno veliko pravljico po imenu demokracija. A ti misliš da imaš res izbiro al kaj hahahahaha. Vse je določeno
Roko23
13. 02. 2012 01.44
+1
lopatko in tebi podobni, vi ste sramota za človeštvo, brez vaših naivnih možganov, bi se prebujeni lažje organizirali in uprli eliti!
V3PI7D3
10. 02. 2012 19.54
+2
ko je jači ta tlači
Vasojevich
10. 02. 2012 19.11
+5
preden so obrišejo komentarji, da si ti .. prebereš USTAV R.S. 39. člen (svoboda izražanja) Zagotovljena je svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja. Vsakdo ima pravico dobiti informacijo javnega značaja, za katero ima v zakonu utemeljen pravni interes, razen v primerih, ki jih določa zakon. L.P.
Elias47
11. 02. 2012 15.46
+1
Lepo vas prosim; to za fašistični 24ur ne velja! Oni so iznad Ustave, saj so pa ja v rokah Zionistov in njihovih ameriških prostitutk! Al, kot bi tateti ameriščani dejali: "They are above the Law..."
DedekLakai
10. 02. 2012 18.57
+10
Tudi sam ne podpram nasilja nad mirnimi protesniki ampak me nekaj tule moti. Videl sem že ogromno slik uničenih vojaških tankov ali oklepnih vozil. A torej mirni protesniki imajo proti tankovsko in protioklepno orožje... na nasledne proteste ko bodo vzamem polek nek raketomet ker to se očitno se smatra kot orožje...
anaheim812
10. 02. 2012 21.04
-4
problem je v tem, da vidiš samo uničene vojaške tanke in oklepna vozila, ne pa uničenja številnih domov, ki so jih ti tanki povzročili. seveda pa čist drugače vidiš, ko to storijo američani. to je pa ta vaša dvoličnost. pa še nekaj, protestniki na začetku pobojev niso imeli nobenega orožja, ampak to traja že skoraj eno leto, ni čudno da so se uprli.
Elias47
11. 02. 2012 15.47
+0
@The_Infamous To so pravljice za glupa deca...
Roko23
13. 02. 2012 01.45
gjah
10. 02. 2012 18.52
+3
janez6bb ti si ga doma pomoje mečeš na ameriko
lopatko
11. 02. 2012 08.06
-2
enadve
10. 02. 2012 18.28
+14
Tako ja, Egipt in Libija očitna nista bila dovolj. Ne mi zameriti, ljudem želim, da se rešijo tirana tako kot v Libiji in Egiptu. Vendar pa to, da na demokratičnih volitvah v Egiptu PREBIVALSTVO DEMOKRATIČNO odloči, da jim naj vladajo islamisti in skrajni salafisti, ki nato uvedejo šeriatsko pravo, KLJUČNI ljudje REVOLUCIJE (tudi ženske, večinoma mladi ljudje ter sekularni in izobraženi ljudje) pa dobijo par procentov na volitvah - oprostite, samo mislim, da ljudje niso pripravljeni imeti demokracije, če na volitvah rade volje podelijo oblast tem skrajnežem. In isto bo v Siriji. Mah, brezveze že vse. Pa tako mimogrede, kako to, da ne poročate več o Libiji? Aja, ameriška stran ste, pa interesi ne dovolijo. Toliko o objektivnosti. Lp
HellWolf
10. 02. 2012 19.40
+6
tud mene zanima ja... v Libiji se je vedlo da so uvoženi ''protestniki'' dobili od NATO zveze orožje tu pa nekaj stvari dodatno ne gre v račun.
janez6bb
10. 02. 2012 18.17
+15
hehe sam tale slika zgoraj, na kako nizek nivo se bodo spustili še te kolonizatorji ZDA.
janez6bb
10. 02. 2012 18.16
+6
Sej Irak je imel tudi tone orožja za množično uničevanje leta 2002, pa ogrožu je ameriko bla bla bla, Bush in bušlji okrog njega so izrekli cca 320 LAŽI o Iraku, dokazano in vsak se lahko prepriča sam, KER DANES JE DEJSTVO, DA JE BILA SAMO PROPAGANDA PODOBNA KOT JE TALE O SIRIJI IN IRANU.
aford
10. 02. 2012 18.11
-13
Predsednik Sirije je hujši od fašistov in komunistov-a se tako dela z lastnim narodom? Čisti primer,kako je oblast sladka-ta je sposoben pobit cel narod,
JURKO_22
11. 02. 2012 11.02
+3
To so podtaknili imperialist iz ZDA... Vsi ti nemiri so posledica oboroževanja protestnikov s strani ZDA, veliko prej kot so Rusi in Kitajci glasovali svoj veto! ZDA želi totalno prevaldo na bližnjem vzodu in nafto, ker na tem temelji njihova moč (in seveda na ustrahovanju ljudi po svetu)! Vsak imperij propade pa naj bo še tako močan in razvit kot je Ameriški. To je samo vprašanje časa... VOJNA ŽAL BO!! Če ne čez 1 leto, čez 10 sigurno!
Elias47
11. 02. 2012 15.51
+1
Vojna žal bo ... približno pol leta po invaziji Irana... tudi pri nas!!! Torej jst računam da bo to na pomlad 2013. Prej še bo Baračina dobil drugi mandat, potem bo pa imel proste roke ...