Tujina

Obletnice razplamtele strasti, a Vučić želi enoten dan spomina za žrtve vojn na območju bivše Jugoslavije

Beograd, 08. 08. 2015 17.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Srbski premier Aleksandar Vučić želi enoten dan spomina na žrtve vojn na območju bivše Jugoslavije. A predsednik hrvaške vlade Zoran Milanović ga je že zavrnil: "Z vsem dolžnim spoštovanjem, mi nikomur ne predpisujemo praznikov in žalovanj, niti jih ne bo nihče nam."

Aleksandar Vučić
Aleksandar Vučić FOTO: Reuters

Srbski premier Aleksandar Vučić bo na konferenci o zahodnem Balkanu, ki bo 27. avgusta na Dunaju, predlagal enoten dan spomina na žrtve vojn na območju bivše Jugoslavije.

Vučić se sicer namerava na temo o enotnem dnevu spomina na žrtve, ki jih ne bi razlikoval po nacionalni pripadnosti, še pred konferenco pogovoriti z voditelji držav, ki so bile vpletene v vojne na območju bivše Jugoslavije. Po njegovih besedah bi moral vsakdo izkazati enako spoštovanje do žrtev in vsi bi vedeli, da so bile žrtve na vseh vpletenih straneh.

Obenem je izrazil zadovoljstvo zaradi načina, na katerega so prebivalci in Republika Srbska obeležili 20. obletnico hrvaške vojaške operacije Nevihte, v kateri je bilo po srbskih navedbah ubitih več kot 2000 Srbov in v kateri je bilo pregnanih več kot 250.000 ljudi.

"Mi smo to naredili na način, s katerim nismo nikogar žalili, nikomur grozili in nismo nič slabega govorili. Na državnih proslavah ni bilo nobenih incidentov in jih tudi ne bo, ker imamo spoštljiv odnos do naših sosedov in njihovih žrtev," je po poročanju srbske tiskovne agencija Tanjug izpostavil srbski premier.

Obenem je pozval k ohranitvi regionalne politične stabilnosti in nadaljevanju miru v regiji, pa tudi k iskrenim in temeljitim pogovorom o težavah iz preteklosti. "Od sovražnosti in brskanja po ranah preteklosti ne moremo in ne bomo mogli živeti," je še sporočil Vučić.

A predsednik hrvaške vlade Zoran Milanović je Vučićevo pobudo danes v Sinju že zavrnil, češ da Hrvaški ne bo nihče nalagal, kdaj naj kaj praznuje in kdaj žaluje: "Z vsem dolžnim spoštovanjem, mi nikomur ne predpisujemo praznikov in žalovanj, niti jih ne bo nihče nam."

Srbski zunanji minister Ivica Dačić je bil sicer za današnji časnik Kurir do Hrvaške bolj oster od Vučića, predvsem zaradi koncerta hrvaškega pevca Marka Perkovića Thompsona ob koncu slovesnosti ob obletnici Nevihte v sredo, na katerem so vzklikali protisrbska gesla in povzdigovali ustaške simbole.

"Nisem opazil, da bi hrvaškim oblastem padlo na pamet, da zaprejo Thompsona, ki je s fašističnimi sporočili javno pozival k ustaštvu. Naj oni najprej pometejo pred svojim pragom, ne pa da od nas zahtevajo prijetje Šešlja," je dejal Dačić v odzivu na hrvaško protestno noto, ker je haaški obtoženec Vojislav Šešelj pred hrvaškim veleposlaništvom v Beogradu zažgal hrvaško zastavo.

"Srbija spoštuje svoje zakone. Kot smo sporočili že v protestni noti zaradi zažiga hrvaške zastave v Beogradu, je poteza obeleževanja Nevihte na Hrvaškem neciviliziran in nasprotuje antifašistični tradiciji in EU," je še poudaril Dačić.

Hrvaško zunanje ministrstvo je sicer v protestni noti zaradi zažiga hrvaške zastave zahtevalo, naj Beograd čim prej sproži postopke proti odgovornimi.

Srbska vlada pa je z lastno protestno noto opozorila Zagreb tudi na nesprejemljiv Thompsonov koncert v Kninu, ki se ga je udeležilo okoli 90.000 ljudi. Na koncertu je pevec pozdravljal občinstvo z vzklikom "za dom", ta pa mu je odgovarjala "spremni". Tudi otroci, ki so bili na ramenih svojih staršev, so peli njegove pesmi, v katerih se omenja "zažiganje Krajine do Knina". Na koncertu so vzklikali tudi "ubij Srbina", proustaška gesla pa je bilo slišati tudi na Reki.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (109)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

roko511
05. 08. 2016 17.17
+2
Ne vem zakaj se ne pove resnica. Milošević in Tuđman so sporazumno Krajino izdali. Tuđman iz tega razloga da se reši Srbov če prav so ti bili Hrvaški državljani in Miloševič zato da izgnane Srbe naseli na Kosovo in reši problem Kosova. Tudi Bosno so delili no Alija je imel podporo Turkov. Zanimivo je da je zahod pomagal Sloveniji in Hrvaškoj ,Turčja Muslimanom v BiH , edino Srbi niso imeli nobene pomoči.
cosmosjasnovidec
09. 08. 2015 14.21
+1
Hrvati seveda nimajo obžalovati nobenih žrtev,ker tisti kateri so pobiti jih je pobila sama ustaška garda.Tudi v bosni so se preoblačili v srbe ter na tak način posiljevali bosanke pobijali vse živo krivdo pa valili na srbe.Pa ne da bi gdo mislil,da sem srb ali kaj drugega,ker sem čistokrven slovenec sem pa enkrat spremljal konvoj pomoči iz slovenije v bosno in sem na lastne oči videl kaj se je tam dogajalo.Eni in drugi so bili enaki hrvatje pa ne bi nikoli pregnali srbov kateri so jih tolkli kot hudiče,če jim ne bi pomagali slovenci kateri so srbom ukazali,da se umaknejo,če ne bodo posredovali oni.Srbi so se seveda ustrašili in zapustili hrvatijo,ker so videli kako so jih slovenci premagali v cirka enem mesecu čeprav so jih hrvati izdali,ko so spustili tanke čez hrvaško v slovenijo.Sem bil zraven in vem kako je bilo. In to imamo sedaj slovenci za zahvalo z strani hrčakov,ko nočejo vrniti pokradene zemlje si prilastiti naknadno še piranski zaliv z tem da delajo spletke glede arbitraže.
cosmosjasnovidec
09. 08. 2015 14.32
+2
Sicer sem pa v tujini poznal od bosancev,črnogorcev,srbov,makedoncev in tako naprej in nikoli se mi ni nobeden razen hrvata kaj zameril.Ta se ti v obraz dela lepega obenem pa razmišlja kako bi ti škodoval ter zarinil nož v hrbet.Zato tudi nikjer v svetu nihče hrvatov ne trpi in so sami zase saj se z njimi ne more družiti nihče pameten.
DonDonDan
09. 08. 2015 17.14
-5
Ti pa si totalna bud@la, ker tako debelo in neumno lažeš !!!
appollyon
10. 08. 2015 20.36
-3
Da ne boš na koncu začela prbijat da so slovenci pa hrvati napadli srbijo! Raje ne piši neumnosti! Ker v kolikor se jst spomnim, smo mi bili za srbe žvali ki jih je treba poklati, vsaj tako je vpil dan predno so začeli vojno! Bodi vesela da mi slovenci ne pobijamo tako kot vi jugoslovanski komunisti, ker drugače bi mi slovenci bili švica!
Saloreich
09. 08. 2015 07.33
+2
Ja pa ja de.. Kar vsi bi morali sedaj žalovati za poraz velike srbije haha, so smešni :) Praznujemo raje mir pred njimi in to vsak dan od Nevihte dalje :)
KOMISSAR-REX
09. 08. 2015 00.09
-5
Kakšna podla igra srbov. Radi bi izenačili svoje genocide nad drugimi narodi in se tako izognili odgovornosti. Ne ne ne bo šlo.
manolo31
09. 08. 2015 06.50
-8
Modrovalci pejte si prebrat RAZSODBE MEDNARODNIH SODIŠČ in naj bo tam pika. V paradržavi Krajini ubitih 44 civilistov PO operaciji Nevihta s strani posameznikov, Srbija JE izvajala idejo o Veliki Srbiji, Hrvati NISO izgnali srbov ampak so TI ZBEŽALI na pobudo LASTNEGA vodstva. Srbija je skušala izenačiti Hrvate s seboj na vsak možen način in tudi pravni in jih potiskali v govna, ki so jih sami skuhali. Edina napaka Hrvatov v vsem tem je bila ta, da je dotolkla in uničila Velikosrpsko agresijo, ki je v Sloveniji na srečo nismo imeli priložnosti občutiti saj je temeljila na lokalnem prebivalstvu, Srbih ki so prijeli za orožje s "politično prikrito" podporo JNA. Hrvati so bili Srbom celo prisiljeni ponujati nekakšno avtonomijo, ki pa so jo ti kategorično in napihnjeno vzvišeno zanikali, češ oni pa že ne bodo živeli v mednarodno prznani državi Hrvaški in oni bojo izključno in samo Srbija. Hrvaška je potem ta problem morala sama razćistiti vojaško, ker drugače ni šlo in uničila rakotvorno paradržavno tvorbo, ki je pobijala hrvaške državljane 4 leta, bombardirala hrvaška mesta, izgnala na stotisoče nesrbov, uničila na 10000 domov.
manolo31
09. 08. 2015 06.50
-6
Za ilustracijo. Srbi so takrat predstavljali 4% prebivalcev (okrog 200.000 ljudi, ki pa so z orožjem in podporo JNA okupirali 30% Hrvaške zemlje za ilustracijo (17.000 Km2, Slovenija je velika cca 20.000 Km2). In ta teritorij je Hrvaška osvobodila z operacijo Nevihta in Blisk. Pa še to, ko se pogovarjamo o Vučiču in njegovih izjavah bi bilo primerno to osebo dati v pravi kontekst in pogledati kdo ta človek v resnici sploh je. Ne, to ni miroljubni premier ampak je to razpihovalec mržnje, ultranacionalist v danes lepi speglani Mura oblekici, ki je v časih vojne v Jugoslaviji širil mržnjo in sovraštvo po Hrvaški zemlji in bil funkcionar te iste Krajine. Pejte mal na YTub in tam so video posnetki njegovih "miroljubnih" govorov, kako je treba Hrvate pobiti in izgnati itd itd...In zdaj naj bojo Hrvati krivi za to in naj nimajo pravice se počutiti žrtve srpske agresije??? Ne bo šlo fant, ne bo šlo. Njegova smrtna bolečina je zmaga Hrvatov in ne more tega prežvečit. Srbi se bojo morali soočiti z dejstvi, kaj so naredili in priznati krivdo zares. Takrat jim bo to tudi oproščeno...močno dvomim, da se bo to kdaj zgodilo saj stalno uporabljajo manipulacije in "zamenjave tez" ko žrtev postane agresor in agresor žrtev. Žalostno, izprijeno in bolano.
DonDonDan
09. 08. 2015 07.16
-7
Tako je ++++++++++++++++++++ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tankopiš
09. 08. 2015 11.19
+1
puspan
09. 08. 2015 17.01
-2
appollyon
10. 08. 2015 20.38
-4
Kaj ne vidiš da so za vojno ki so jo sami začeli, začeli kriviti zahodnjake, in spet ene čist trete. Sedaj bi radi pa da z njimi žaljujemo! nissem pa videl niti enega srbskega predstavnika na obletnici slovenske osamosvojitve!
mariomandzukic
08. 08. 2015 23.00
-10
hrvatskaaaaaaaaaaaa
bAng bAng dAdy
09. 08. 2015 01.10
+9
so jih pa srbi potopil v finalu svetovneg prvenstva v vaterpolu, se dobro da se v vodi nevidijo sovze...
tankopiš
09. 08. 2015 11.20
+1
strel?ek
08. 08. 2015 22.46
+4
da ni Amerika ustavila Srbova danes bi Slovenija imeli dobrososedske odnose brez arbitraže in morje do Karlobaga,a ne...
mariomandzukic
08. 08. 2015 23.06
+2
haha,pa vi ste za en Vukovar,kjer zivi 50% srbske populacije,potrebovali 3 mesece da ga osvojite.
paracelsiuss
08. 08. 2015 22.27
+17
Kninska krajina (vojna krajina) je bil že v fevdalnih časih obrambni koridor pred turki. ( Beri Josip Jurčič: "Jurij Kozjak, slovenski Janičar"). Takrat so Srbi dali nešteto življenj, da so ubranili to območje pred barbarskimi Turki (ti so natikali tudi civile na kole) ! Tudjman pa je začel šikaniranja in izživljanja nad Srbi, katerih predniki so ubranili to zdajšnje Hrvaško ozemlje, ki sicer zgodovinsko nikoli ni bilo Hrvaško! ..........................To je sprožilo povsem naraven revolt, na katerega odgovor pa je bila operacija "Oluja". Torej Hrvaška "nagrada" za to, da tam sploh Hrvaška je, je poboj 2000 Srbov in izgon 200000 starcev, žena in otrok..........................Praznovanje tega sramotnega dejanja je nečastno in zločinsko perverzno za vsakogar, ki premore trohico dostojanstva in etike!...............Zgolj zgodovina bo nekoč ovrednotila to barbarsko, kriminalno, zločinsko, brezsramno in nezahvalno akcijo, ki je razvrednotila in ponižala ves človeški rod do obisti........Biti prisoten na tej perverzni paradni orgiji je sramotno ponižanje osnovnih civilizacijskih norm in vzbujanje podlih in zaničevanja vrednih strasti!
kolbek460
08. 08. 2015 22.31
+14
mariomandzukic
08. 08. 2015 23.00
-10
kninska krajina je do vpadov turkov bila izkljucno hrvaska zemlja,na njej pa ziveli sam hrvati,katoliki.ker je vecino teh krajev bilo praznih izseljenih,zarad turskih vpadov in ropanja,so se tu naselili vlahi,najvec iz Romunije,ki so jih turki novacli,kot svoje spremstvo
paracelsiuss
08. 08. 2015 23.23
+17
mariomandzukic.......kako ti brez trohice sramu uspe lagati in celo varati samega sebe?
manolo31
09. 08. 2015 06.18
-9
Ti srbijanci samo sprevračajo zgodovino in obračajo stvri da jim gre na mlin. Vsaka resna zgovinska knjiga pove to kar ti je rekel Mario. Vlahe so tja naselili in jim dali zemljo in to je to. Povej pa še kdo jih je vodil in da so bili odgovorni Hrvaškemu banu in plemstvu.
tankopiš
09. 08. 2015 11.23
-3
Vzamimo Vojvodino,nikoli ni bila srbska,zdaj je severna srbija.
Kajtimar
09. 08. 2015 21.18
+1
User768643
08. 08. 2015 22.18
+14
Nobelova nagrada tistemu, ki najde način kako hrvaško in Hrvate na sredo Pacifika spravit. Pa naj se tam sami s seboj kregajo.
kolbek460
08. 08. 2015 21.39
+9
Velika Srbija ,velika Hrvatcka ,velika Slovenija .pa naj se udarijo ,četniki ,ustaše in belogrdisti ,
appollyon
10. 08. 2015 20.40
Kaj komunisti boste pa spet štrene mešal, kot med 2 sv vojno, ko ste okupirali naptete države al kaj?!?
8286ana
08. 08. 2015 21.24
+13
Vsi so krivi in vsak lahko pomete pred svojim pragom.mislim pa da si sedaj hrvaška želi VELIKO HRVAŠKO.hrvatje so zahrbtni in ti bo nož zaril v hrbet
Vostro
08. 08. 2015 21.42
+12
to se pa popolnoma strinjam z tabo!!! Imam takega sodelavca!!!
manolo31
09. 08. 2015 06.21
-2
Imam jaz enega sodelavca zdrizastega sluzastega zahrbtnega slovenceljna, ki vtika svoj vohljaški nos v vsako rit, ki je malce nad njim in svoje dolge sluzaste škratovske kremplje po lastnini drugih.
Iniesta
08. 08. 2015 21.17
+2
E moj Vučiću ...
Iniesta
08. 08. 2015 21.17
-1
E moj Vučiću ...
helvecijaner
08. 08. 2015 21.05
-7
Kdo se s tremi prsti križa tudi trikrat laže 1 srbi so začeli vojno osvajanje v imenu YU 2 srbi so naredili genocid v Vukovarju in Srebrenici 3 srbi so vojno osvajanja in podjarmjevanja zgubili in sedaj bi oni radi še praznik pomirjenja ??? saj ga že imamo in to za vedno ,ker niso več večvredna nacija pač pa vojni gubitaši.
mutnavoda
08. 08. 2015 21.38
+1
V času ko se ponovno krepi fašizem je vsaka taka gesta dobrodošča. Mogoče Vučič ni najbolj primerna oseba a vseeno. Drugače pa si zelo posplošil dogajanje ob razpadu ex-yu. Srbi so odigrali svojo vlogo a še zdaleč niso edini krivci.
appollyon
10. 08. 2015 20.41
Ma kakšen fašizem, to je samo v glavah komunistov da lahko izvajajo izven sodne poboje! Se je videlo po 2 sv vojni!
catman
08. 08. 2015 20.45
+13
Srbu polSrb odgovarja.
tony_abcde@yahoo.com
08. 08. 2015 20.42
+4
EU simpatizira s fašizmom in deluje za fašizem...predvsem za korporacijski fašizem.
tankopiš
09. 08. 2015 11.26
+5
Srbi so priznali četništvo,to slovence ne moti,kaj če bi hrvati priznali ustaštvo?
appollyon
10. 08. 2015 20.42
-3
Če gledamo po definiciji, so danes najbolj fašistične države, ki izvajajo represijo nad ljudvom, ki ščitijo religijo, rusija in srbija!
TheGreatRusia
08. 08. 2015 20.16
+7
Srbi so edini narod, ki je priznal, obzaloval in kaznoval svoje zlocine! Vse ostalo je samo propaganda, Hrvatje se topijo od ustastva, Bosnjaki pa sanjarijo o zrtvenem jagnjetu,... Srbi so pozrli vroc kostanj samo na racun MEDIJEV in ZDA, ki preko SRBOV upravicujejo VOJNO na BALKANU,... to je RESNICA, ki jo malo kdo priznava,...Srbske zrtve niso manjse in niso manj vredne, le manjsi je INTERES ZAHODA, predvsem VATIKANA, da bi to prznal!
catman
08. 08. 2015 20.49
+5
Srbi da so kaznovali svoje zločine? A je že 200 let preteklo? Prej nikakor ne bo šlo, pa sem zelo radodaren z leti. Glede na vašo sedanjo domino pa bo potrebno bistveno več.
LJ81
08. 08. 2015 21.01
+4
pinkerton, strinjam se s teboj, tukaj je veliko zagovornikov NDH, kot tudi zagovornikov domobrancev. Kaj morda kroatarji v vojni niso klali in pobijali Srbe? Tudi nas bi, da morejo, veliko je Tomson-ov, v (Veliki) Hrvaški.
strel?ek
08. 08. 2015 22.55
+9
Slovenci počasi spoznavajo svojo slepoto,Hrvati jim bodo zagorčili življenje,a to je cena popuščanja Ameriki in EU katera ima interese na Hrvaškem,a ne...
appollyon
10. 08. 2015 20.43
-2
Kdo je priznal, niti en srb v hagu ni priznal genocida, in ga tudi danes ne priznavajo. Priznava ga samo trenutna vodilna opcija, ker bi se rada prikupila evropi!
LJ81
08. 08. 2015 18.52
+7
No, ok, ideja Velike Srbije je padla v vodo, me zanima kako bo z idejo Velike Hrvaške, ko ste tko brihtni.
Ciymbalta
08. 08. 2015 18.46
-1
Srbija je hotela bit velika a jim ni uspelo Oluja je po hitrem postopku nagnala srbe ven iz Hrvaške.Sedaj bi pa Srbi radi imeli enotni spomin na žrtve dobro da Vučič ni rekel da bi rad banane
soniksk
08. 08. 2015 18.51
+3
Srbijo oz. Jugoslavijo je vodil Hrvat po imenu Josip Broz Tito.
LJ81
08. 08. 2015 19.12
+4
Dej ne nakladaj, Tito je vodil samo Jugoslavijo. Srbija je pa takrat bila v sestavi Jugoslavije, tko kot ostale države.
Ciymbalta
08. 08. 2015 21.35
-1
Josip broz tito je imel tako ženo da bi mu lahko bila hčerka baje je imel rad mladoletnice
LJ81
08. 08. 2015 21.56
+4
Ja in? Lahko si tudi ti najdeš mlajšo,svak si najde osebo ki mu odgovarja, da ne bi mogoče tebe vprašali, ali si lahko najdem mlajšo/starejšo? malo morgen.
KlubPravilnoPretepenihŽena
08. 08. 2015 18.46
+9
Vučič, zgodovina je definirana: Yugoslavija začne vojno, ki konvertira v veliko srbsko agresijo v kateri umre največ muslimanov-hrvatov in potem srbov, recimo v občini Prijedor je, ki je velika kot Kranj je odkrito 320 masovnih grobnic v katerih ni niti enega srba in kako si lahko zamišlja gouno iz srbije, da ti ljudje obeležujejo žrtve na enakopraven način?
mutnavoda
08. 08. 2015 21.41
+4
Enostavno - žrtev je žrtev in na vseh straneh jih je bilo veliko (križana pa je bila samo ena stran).
manolo31
09. 08. 2015 06.26
-7
Modrovalci pejte si prebrat RAZSODBE MEDNARODNIH SODIŠČ in naj bo tam pika. V paradržavi Krajini ubitih 44 civilistov PO operaciji Nevihta s strani motenih posameznikov, Srbija JE izvajala idejo o Veliki Srbiji, Hrvati NISO izgnali srbov ampak so TI ZBEŽALI na pobudo LASTNEGA vodstva. Srbija je skušala izenačiti Hrvate s seboj na vsak možen način in tudi pravni in jih potiskali v govna, ki so jih sami skuhali. Edina napaka Hrvatov v vsem tem je bila ta, da je dotolkla in uničila Velikosrpsko agresijo, ki je v Sloveniji na srečo nismo imeli priložnosti občutiti saj je temeljila na lokalnem prebivalstvu, Srbih ki so prijeli za orožje s "politično prikrito" podporo JNA. Hrvati so bili Srbom celo prisiljeni ponujati nekakšno avtonomijo, ki pa so jo ti kategorično in napihnjeno vzvišeno zanikali, češ oni pa že ne bodo živeli v mednarodno prznani državi Hrvaški in oni bojo izključno in samo Srbija. Hrvačka je potem ta problem morala sama razćistiti vojaško, ker drugače ni šlo in uničila rakotvorno paradržavno tvorbo, ki je pobijala hrvaške državljane 4 leta, bombardirala hrvaška mesta, izgnala na stotisoče nesrbov, uničila na 10000 domov.
manolo31
09. 08. 2015 06.38
-7
Za ilustracijo. Srbi so takrat predstavljali 4% prebivalcev (okrog 200.000 ljudi, ki pa so z orožjem in podporo JNA okupirali 30% Hrvaške zemlje za ilustracijo (17.000 Km2, Slovenija je velika cca 20.000 Km2). In ta teritorij je Hrvaška osvobodila z operacijo Nevihta. Pa še to, ko se pogovarjamo o Vučiču in njegovih izjavah bi bilo primerno to osebo dati v pravi kontekst in pogledati kdo ta človek v resnici sploh je. Ne, to ni miroljubni premier ampak je to razpihovalec mržnje, ultranacionalist v danes lepi speglani Mura oblekici, ki je v časih vojne v Jugoslaviji širil mržnjo in sovraštvo po Hrvaški zemlji in bil funkcionar te iste Krajine. Pejte mal na YTub in tam so video posnetki njegovih "miroljubnih" govorov, kako je treba Hrvate pobiti in izgnati itd itd...In zdaj naj bojo Hrvati krivi za to??? Ne bo šlo fant, ne bo šlo. Njegova smrtna bolečina je zmaga Hrvatov in ne more tega prežvečit. Srbi se bojo morali soočiti z dejstvi, kaj so naredili in priznati krivdo zares. Takrat jim bo to tudi oproščeno...močno dvomim, da se bo to kdaj zgodilo...
konstruktor
08. 08. 2015 18.45
-2
a dej nehi, a po teh dobrih dvajsetih letih se počasi hoče pozabit, kdo je vseskupaj začel. Z vsem dolžnim spoštovanjem....
LJ81
08. 08. 2015 18.49
+8
Začel je Kučan, Miloševič, in Tudžman!!!
konstruktor
08. 08. 2015 19.05
-3
dobr, da nis napisal, da je JJ kriv za vse skupaj....
LJ81
08. 08. 2015 19.09
+12
Tudi on, obrača se kakor veter piha. Pozabil je da je bil zvest komunist, sedaj ja pa v prvih vrstah po cerkvah in naenkrat je postal goreči zagovornik slovenstva.
razocarani
09. 08. 2015 13.50
+1
joca ,,edino tole pa res drzi ,vse ostalo pa kakor komu pase ,,pac po potrebi ,za janeza pa se ve sigurno ,,samo njegovi junaki tega nocejo ali nesmejo vedeti ,,