Tujina

'Niso muslimani, niso ljudje!'

Karači, 05. 02. 2010 13.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Karačiju se je samomorilski napadalec na motornem kolesu zaletel v avtobus. Umrlo je najmanj 12 ljudi, ranjence pa so prepeljali v bolnišnico, v kateri je prav tako odjeknila eksplozija. Umrlo je še najmanj 13 ljudi.

Pakistanska policija je sporočila, da so v bolnišnici odkrili še eno bombo. Ta je bila skrita v televiziji, njihovi strokovnjaki pa so jo že deaktivirali.

Nasilje v pakistanskem mestu Karači se nadaljuje. Sprva je eksplozija odjeknila na avtobusu, nato pa še v bolnišnici, kamor so prepeljali ranjence, poroča tiskovna agencija Reuters. Prvi bombni napad je terjal 12 žrtev in 40 ranjencev, vsi pa so šiiti. Napad je izvedel samomorilski napadalec, ki se je v avtobus zaletel z motornim kolesom.

Ranjenci v bolnišnici, v kateri je nato odjeknila eksplozija.
Ranjenci v bolnišnici, v kateri je nato odjeknila eksplozija. FOTO: Reuters

Druga eksplozija je odjeknila v bolnišničnih prostorih. Priče pravijo, da je bila zelo močna, umrlo je najmanj še 13 ljudi. Pred tem so zdravniki sporočili, da so sprejeli nekatere ranjence, ki so v kritičnem stanju.

Nasilje nad muslimanskimi šiiti se tako nadaljuje. Napadalci so talibanski uporniki, saj so nezadovoljni s prošnjo uradnega Washingtona, da pakistanske oblasti pomagajo pri stabilizaciji sosednjega Afganistana. Pakistanski talibani so tako izvedli že vrsto napadov na nedolžne množice civilistov, prav tako so napadli vojaške in policijske enote. Od lanskega oktobra so napadi terjali že na stotine žrtev. S tem želijo ustrahovati "proameriško oblast, ki jo vodi predsednik Asif Ali Zardari".

Po bombnem napadu v Karačiju
Po bombnem napadu v Karačiju FOTO: Reuters

V Pakistanu je zadnja leta vladal relativen mir, toda zadnji bombni napadi kažejo, da se militantni uporniki vračajo v mesto.

Po napadu na avtobus je veliko ljudi priskočilo na pomoč ranjenim. "To dejanje je kruto. Oni niso muslimani. Oni niso ljudje. Vladi pa je spodletelo, da nas zavaruje pred teroristi," so dejali ogorčeni ljudje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (28)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bolivar
06. 02. 2010 21.00
Edviin 05.02.2010, 15:59 0 Kako se ja krscanstvo sirl na zacetku a mi lahko kdo pove? Z silo al na lep nacin???? Islam ne temelji na nasilju in pobijanju nedolznih to naj vm bo ze enkrat jasn!! ///////// Kristjanstvo se je širilo z mečem in ognjem ,o tem ni dvoma ,veliko domorodnih staroselcev je bilo poklanih in nihče temu ne nasprotuje in povsod se omenja v vseh zgodovinskih Atlasih. Da pa ne bo kdo mislil ,da se pa Islam ni tako širil!?! Vsi na bližnjem Vzhodu obsojajo križarske pohode ,kako so bili krvavi in prav imajo. Pozabljajo pa učiti v svojih islamskih solah ,kako so Arabci iztrebli prvotna ljudstva S.Afrike t.j. Berbere ,ostanke so poarabizirali. In še pred križarskimi pohodi v 'sveto deželo' so Arabci osvajevali Apeninski in Iberski polotok ,na eni strani in na drugi strani daljno Azijo ,kjer so trčili ob Hinduizem. Turki pa so več stoletji zavojevali precejšen del Evrope ,pa tudi Arabce na Arabskem polotoku in s. Afriki ,čeprav so bili po veri 'bratje'. Tako da ni samo Kristjanstvo imelo krvavo zgodovino ,tudi Islam jo je imel ,pa Hinduizem tudi. Problem je ker nekateri skrivajo zgodovinsko resnico in jo celo prikrojijo ,tako mladi pripadniki neke religije niti ne poznajo ozadja le-te ,s čimer pa mislijo da se borijo v sveti vojni ,saj je ta religija 'sveta' in 'brezmadežna'. No ja , v vsakemu od nas se pretaka kri ,ta pa lahko tudi zavre.
kenowah
06. 02. 2010 09.36
Kako se ja krscanstvo sirl na zacetku a mi lahko kdo pove? Z silo al na lep nacin???? I Na začetku se je širilo v ljubezni, pa preganjani so bili, tepeni in obglavljani...(za informacijo). Kar se pač tiče verskih blaznežev samo to kar je že napisano vernik ali ne vernik, če je pač nor je nor!
jacfive
06. 02. 2010 09.26
In še tole - verske fanatike ima tudi krščanstvo še danes! Npr. ljudje, ki grejo umorit nekoga samo zato, ker ta človek opravlja splave ali pa kaj podobnega. Problem islamskega sveta je samo ta, da so fanatiki tam vojaško oboroženi in organizirani.
jacfive
06. 02. 2010 09.22
Misija1: Točno tako. Ta svet je nekaj 100 let za nami. In imeti inkvizicijo in metati čarovnice v reke oz. jih zakuriti ali pa z bombo ubiti veliko ljudi, ki ne verjamejo v "sveto vojno proti zahodu" (ali iz kakršnihkoli razlogov že počnejo to) je ista stvar. ekolog: Danes se nasmeješ, če bi ti župnik kakšno neumnost rekel, pred 200 leti bi pa mogoče vpil: "Na grmado z njo/njim!!!". In ti islamski fanatiki so trenutno na tej stopnji, žal...
MERDE-AVE-MERDE
06. 02. 2010 08.25
zavajajoč naslov res je
toncek.bb
06. 02. 2010 01.04
NEKATERI OCITNO NE RAZUMETE NEKATERIH STVARI....IN STE POD VELIK VPLIVOM MEDIJEV, ITD... glede naslova - sploh ni potreben komentarja - groza - ze ta navaja k negativnemu razmisljanju in drugimi nepotrebnimi stvarmi (pa ceprav je citat - za naslov nikakor ni primeren - manipuliranje kot ponavadi). mediji (tko k vsako stvar) to izkoriscajo in obracajo po svoje.....nekateri so ze omenli bisto - gre za napad NA muslimane!! kok je resnicnih muslimanov med temi skrajnezi je pa vprasanje!! SJ NIHCE NE VE! mogoce kako zarota? sj teh je dans povsod - od vojnih napadov do farmacije, politike, itd...... vladal je mir...in nekomu to stanje vec ne odgovarja (ponavad prihaja pritisk z zahoda) in je treba vsake tok cajta mal stvari pomesat in narest paniko, itd...in razne razloge za marsikatero stvar.......posledicno (poleg se drugih stvari) se to pozna tud pr ceni nafte in svetovnem gospodarstvu, itd.... skratka samo manipuliranje z ljudmi in svetom......in da, tisti ki poznajo religije in islam, vedo, da je ta nagnjen k miru, ne nasilju (neglede na vse kar si mislimo in slisimo iz medijev)...
Misija1
05. 02. 2010 21.22
@ Orahovcan: Ne govori o preteklosti. Mene zanima samo sedanjost. Torej kako lahko primerjas svinjarije ki so jih delali kristjani par 100 let nazaj s samomorilskimi akcijami musoimanov? Oprosti, torej ce te prav razumem se strinjas, da je islam par 100 let za casom?!! namrec ce primerjas svinjarije krscanstva ki so se dogajale par 100 let nazaj z sedanjimi bolanimi muslimanskimi "akcijami", v katerih ponavadi ubijejo vec svojih kot drugih, priznas, da je islam kot vera par 100 let za sedanjim civiliziranim svetom. Kar pa seveda je.
aryan
05. 02. 2010 20.51
Vernik ali ateist, če je zmešan je zmešan
ekolog
05. 02. 2010 19.51
Alo "neverniki". Čisto vseeno je kako se je krščanstvo širilo, koliko so poklali čarovnic itd....vse to je pač zgodovina. Če bi na to tako gledali bi Nemčija še zdaj morala biti izolirana in ubobožana država, mi pa humani komunisti. Torej mene konkretno krščanska vera ni naučila ničesar grdega. V mojih 30 letih mi še enkrat ni na misel prišlo da bi ubil muslij.a (kao nevernika) zato da bom sedel na kristusovi roki in imel nevem koliko devic na razpolago. Tudi če mi župnik reče tako bedarijo se bom samo nasmejal, ker pač imam toliko pameti da ločim idiotizem od religije. No tega pa za muslimane nikakor ne moramo trditi.
BlueChelsea
05. 02. 2010 19.34
Orahovcan bo nas učil o humani strani islama. Kdaj so se kristjani, budisti, židje in šintoisti razstreljevali med množicami?
dzek.the.ripper
05. 02. 2010 17.27
"Kako se ja krscanstvo sirl na zacetku a mi lahko kdo pove? Z silo al na lep nacin????" Isrki misjonarji so pokristjanjevali na miroljuben način.
alian
05. 02. 2010 16.01
ciaobella 05.02.2010, 13:57 14 Bolano izrabljanje vere in pobijanja nedolžnih v imenu vere... -SE STRINJAM: In ni je vere, kjer bi takšen vzorec vedenja bil bolj prisoten, kot je ravno Islamska. S TEM SE PA NE MOREM. NE MOREŠ OBSOJATI VERE ZA DEJANJA POSAMEZNIKOV ALI PAČ. VSAK POSAMEZNIK SE ODLOČA SAM PRI SEBI.
Edviin
05. 02. 2010 15.59
Kako se ja krscanstvo sirl na zacetku a mi lahko kdo pove? Z silo al na lep nacin???? Islam ne temelji na nasilju in pobijanju nedolznih to naj vm bo ze enkrat jasn!! Ce se doloceni skrajnezi raztreljo, se ne pomen da se bojo usi! Isto kda bi za usazga duhovnika reku da je pedofil!
brezdomec007
05. 02. 2010 15.35
orahovcan se povsem strinjam s tabo,,,,, vsaj nekdo ki prizna da islam ne spodbuja k nasilju
Desktop.Messiah
05. 02. 2010 15.01
Zasnova poročanja o tovrstnih dodgodkih je povsem zgrešena: Ne more biti govora o napadu Muslimanov, temveč NA Muslimane!
Desktop.Messiah
05. 02. 2010 14.58
Zasnova poročanja o tovrstnih dogodkih je povsem napačna: To ni napad Muslimanov, temveč NA Muslimane!
falstaf
05. 02. 2010 14.56
civitasstain: Kaj tebi pomeni prestolnica me ne zanima, po SLovarju slovenskega knjiznega jezika pa je prestolnica glavno mesto neke drzave, in v primeru Pakistana je to Islambad.
vinadap
05. 02. 2010 14.51
ciaobella - nič,vendar je potencialni naslednik. Žal,tako je.
orahovcan
05. 02. 2010 14.49
islam sploh ni militanten--kdo to pravi je norec ali se pravi norca..v islamu se lepo rece:kdor vzame zivljenje enemu nedolznemu je isto kot da bi ubil ves svet.islam ni nikoli zagovarjal tiste ki pobijajo nedolzne ceprav vecina novinarjev(100%so kristjani)govorijo o islamisti.kdaj bodo zaceli pisati o krscanskih skrajnezih-nikoli, ker so vsi proti islamu in muslimanom.nisem musliman,ampak ne morem vec brati niti poslusati tako govorjenje in pisanje.mi kristjani ih sami delamo skrajnezem ker ih nikoli ne bomo obravnavali sebi enakim---nazalost..
Uroš Palhartinger
05. 02. 2010 14.43
Ti islamski skrajneži so isti kot komunisti. Najbolj so uspešni v pobijanju lastnih ljudi...