Tujina

'Napad' na papeža

Rim, 06. 06. 2007 13.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Medtem ko se je papež Benedikt XVI. prevažal po trgu Svetega Petra, je nek moški poskušal skočiti na papamobil.

Duševno moten nemški državljan si je želel le malo pozornosti, meni tiskovni predstavnik Vatikana
Duševno moten nemški državljan si je želel le malo pozornosti, meni tiskovni predstavnik Vatikana FOTO: Reuters

Ob pričetku redne tedenske avdience papeža Benedikta XVI. na trgu svetega Petra je danes nek moški skočil na papeževo odprto vozilo, s katerim se je Benedikt XVI. vozil med verniki. Neznanca so papeževi telesni stražarji nemudoma obvladali ter ga predali vatikanski policiji. Ta ga je zaslišala, nato pa ga je izročila italijanski policiji.

Papeža, ki se je vozil skozi množico kakih 30.000 vernikov, ni dogodek niti malo zmotil, saj je vernikom mirno naprej mahal z roko.

Papeža incident ni niti malo zmotil
Papeža incident ni niti malo zmotil FOTO: Reuters

Na incident so se že odzvali iz Vatikana. Tiskovni predstavnik svetega sedeža Federico Lombardi je novinarjem v Vatikanu dejal, da se je proti papežu zapodil "duševno moten" nemški državljan, ki so ga medtem že odpeljali v psihiatrično bolnišnico. Kot je dejal, moški "ni skušal ubiti papeža, ampak si je samo želel pozornosti".

Moškega je sicer po incidentu zaslišal edini vatikanski sodnik Gianluigi Marrone, pregledali pa so ga tudi zdravniki, ki so se odločili, da ga pošljejo v "specializirano varovano institucijo", je še sporočil Lombardi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (67)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User100309
11. 06. 2007 15.55
malic96, jaz sem Ana Kos, ob izraz, ki ga omenjaš, sem se obregnila tudi jaz. Nihče ne sme nikogar kar povprek obkladati z zmerljivkami, nedokazanih stvari pa sploh ne bi smeli vlačaiti kar takole. Lepo pozdravljen!
User111267
10. 06. 2007 23.07
Anakos če že govorimo o pravici ter žaljenju poglej komentarje za nazaj rome2202 pa boš videl kaj se piše o papežu, tako da prosim. Maš prav,vsakdo ima pravico razmišljati,tudi naglas kar jst delam, se mi pa zdi anakos da si ista/isti (skrivanje za vzdevkom) kot rome2202 ki je napisala. Citiram " tale tvoj pedofilski papež" No,anakos kaj sedaj?? Ni se treba še pametnega delati preden se kaj prebere UUhh nekateri so težki
User100309
08. 06. 2007 12.19
POP TV, PROSIM, IZBRIŠITE žaljive zadnje komentarje! malic96, NIHČE nima pravice žaliti drugega, niti poglavar katoliške Cerkve niti Janez Drnovšek niti Janez Janša ... Prav tako ne nekdo, ki se skrije pod vzdevek!!!! Vsak ima pravico razmišljati, govoriti o vseh temah, vsak izhaja iz svojih spoznanj, izkušenj ... Vsak ima pravico govoriti o vsem, nihče pa nima pravice pljuvati po nikomer in ga zmerjati ... ali kakorkoli poniževati. Rome, lepo si napisala! Dober svet je cilj vseh nas, tudi papeža ... Smo pa velikokrat štorasti; tudi jaz. Lepo pozdravljena!
User111267
08. 06. 2007 02.15
rome2202 ti si pedofilka
User111267
08. 06. 2007 02.14
rome2202 duševno motena oseba si
User111267
08. 06. 2007 02.14
rome2202 duševno motena oseba si Imbecil,ki ga še z idiotom primerjati ne moreš
User111267
08. 06. 2007 02.11
rome2202 jst pa menim da si ti ena digensko posrana baraba,ki nima niti osnovnih ciljev v zivljenju,zato take ven mečeš. Pojma nimaš kaj pišeš bedak en, osebno mislim pa si duševno motena oseba da govoriš o papežu tako,papežu ki ga spoštuje kot poglavarja rimokatoliške vere in ki je na njegovi strani veš kot pol sveta. Rome2202 še enkrat poudarjam. Kreten vseh idiotov si
User246523
07. 06. 2007 23.00
Spoštovana ga. Ana. Pa sva našli skupno točko. Tudi meni je Jezus prvi vzornik in učitelj, zato se ne obremenjujem kaj dosti s Cerkvijo, seveda dokler se ne zgodijo taki primeri. Se strinjam, da Cerkve ne gre kar tako tunkati, moti me le odnos, ko naredijo napako (saj so ljudje, a ne?) in teh je bilo v zgodovini kar nekaj, tudi hudih, in potem se skrivajo za 'svetniškim sijem'. Pač razmišljam s svojo glavo in jim tega ne morem spregledat. Saj mogoče je lahko reči 'ah, nekaj zlorabljenih otrok..bomo zrihtal', a meni je en otrok enakovreden kot vsi drugi in ne morem čez to, da posamezni duhovniki prestopijo meje (saj so ljudje, a ne?) in jih njih institucija zagovarja. Ne morem čez to. Preveč boli, otroci imajo absolutno prednost, ker se ne znajo branit in je to zloraba.
User100309
07. 06. 2007 19.26
Rome2202! Poglej, ker ne bom raziskovala teh stvari glede papeža, videla tudi nisem dokumentarca in ga skoraj verjetno ne bom, bom rekla le to: Mene so učili o iskrenosti, poštenosti, ne izmikanju, kadar sem bila kriva ... In to pričakujem tudi od drugih. Cerkve na splošno ne zagovarjam niti tunkam. Jezna sem na posameznike, za katere vem, da so naredili kaj grdega in delajo naprej. O papežu ..., ne vem, o komerkoli bi iskala tudi olajševalne okoliščine. Čeprav sem prepričana, da bi se moral tako visok predstavnik Cerkve odzvati z vso človeškostjo in odprtostjo. Ugotavljam, da je Cerkev v glavnem silno počasna z novimi stvarmi, z novimi pogledi. Na večih področjih to vidim. Seveda to ni opravičilo, to je le dejstvo. O izkrivljeni spolnosti je pa verjetno še težje govoriti. Prav to seveda dokazuje, kako nekaj groznega je. Nerazumljivo je, da si kaj takega kdorkoli dovoli. (Mislim sicer, da v človekove misli marsikaj pride, toda mora imeti sebe na vajetih!) Morda še to, da so zadeve v zvezi s spolnostjo še malo težje, ni tako enostavno kar govoriti o tem - posebno, ker sami naj ne bi imeli lastnih izkušenj na tem področju. Samo še to: četudi bi bil papež slab, ostaja začetnik krščanstva - Jezus, ki je učil in živel tako, kot je učil ... In on je moj vzornik, Cerkev ni moj učitelj, ki ga bom avtomatsko poslušala (ker ga ne bom). Delala bom tako, kot bom spoznavala za pravo. Lp, Ana
User246523
07. 06. 2007 17.00
anakos - Papež ne zagovarja pedofilije. / Ja, ne, se ne strinjam ravno. Bili so škandali, v Ameriki so plačevali odškodnine, torej se je to res zgodilo. Zakaj potem papež ne poda javnega opravičila oziroma vsaj pojasnila? Duhovnik v dokumentarcu sam pove, da je to počel nekaj desetletij, zlorabil čez 100 otrok, Cerkev pa ga je samo premeščala. Poleg tega v dokumentracu govori Cerkven odvetnik, ki trdi, da ta politika (skrivanja) v Vatikanu obstaja in da je 20 let zanjo bil odgovore sam Ratzinger? Česa sedaj jaz ne razumem?
User205814
07. 06. 2007 15.22
papez sploh ni videl onega dodla in misli da tistega dodla sploh ni bilo. Isto kot pri pedofiliji, oni nic ne vidijo, kot da je ni.
User249677
07. 06. 2007 13.36
Zej me pa neki zanima, ka administrator briše določene poste...ka ? ka je reku tomi.passion :) Spet začel z komunisti. njegove izjave rad preberem, kr direktor ma včasih sočne :) Pa moje en izjave ni, pa ka sn še zamudu ...WTF ...tule na 24 ur majo pa tale cheat zlo slabo organiziran....če kr na enkrat par postov zmanka...WTF?
User100309
07. 06. 2007 13.18
rome2202, prejšnji tvoj komentar se mi je zdel ... mi ni bil všeč, tale zadnji pa prav lep! Glede skrivanja pa le misel: ne vem NATANČNO, kaj je rekel papež. Kaj pa če je rekel o molku, doker niso stvari raziskane? Pri meni bo Cerkev tudi pridobila na ugledu s strogostjo tudi do sebe. In s priznanjem napak. Žal pa je tako, res je tako, če nekdo prizna napako, ga eni zato bolj cenijo, eni se pa potem samo zgražajo za vse čase nad njim - sebe in svojih napak pa ne vidijo (na to je namignil Tomi). Če bi vsak od nas, s katerekoli strani, priznal napake - svoje, ne sosedove, potem bi/bo lepo! Lp!
User100309
07. 06. 2007 13.08
Tole pa ni v redu! Argumentirajte, če znate, pljuvajte pa ne! Papež ne zagovarja pedofilije. Prikrivanje - to pa je nekaj nedopustnega. Mislim, da čisto nihče nima rad, če se kakšnega njegovega obira v javnosti ... Tudi vam ne bi bilo fino poslušati čez vaše bližnje. Približno tako so ščitili (verjetno tako) pedofile, po moje niso mnogi niti doumeli, da se tako grezne stvari sploh dogajajo. Ja, meni je bilo grozno, ko sem to prvič slišala, in zdaj po kakšnih 15 letih se mi še zmeraj zdi grozno. Ko pestujem svojega 3-letnika, živo začutim, da moramo takela bitjeca varovati, ne se pa skopavati nanje. Ne vidim nobenega opravičila zanje. In upam, da bo Cerkev res pogumno pristopila in se soočila s problemom do dna. In priznala, kolikor je kriva. Peki1000, precej se strinjam s teboj ... Dobre stvari te lahko naučijo starši, vzgojitelji, lahko te usmerjajo knjige ... Ne vem pa, če bi bil človek kar dober brez zunanjih spodbud. Glede znanosti pa: sam Darwin, recimo, je občudoval Stvarnika, ja to je prvi stavek njegove knjige Nastanek vrst (samo pri nas so včasih to reducirali), tudi razni drugi zelo pametni ljudje priznavajo, da marsičesa ne morejo razložiti - in tudi tisto, kar lahko, občudujejo kot neizmerno delo Boga. Meni je vseeno, ali veruješ ali ne, oziroma vseeno, kako rečeš temu, kar razmišljaš, kar ti je bistveno ... O mojih otrocih premalo veš, da bi lahko kometira(a), kaj je za njih največje breme. Tudi ne veš, kako jaz vsiljujem svojo vero ... "Vera se je začela krčit." Prav, vse, kar je slabega, naj propade. Le dobro naj ostane. Jaz sicer glede vere mislim, da postaja vedno bolj individualna - in to se mi zdi v redu. Sama vidim, koliko skupnih stvari imam s tistimi, ki ne hodijo v cerkev, ja, marsikaj. Vrednote imamo enake! In s tistimi ljudmi se dobro razumem. (Se pa ne razumem dobro s čisto vsakim kristjanom. Ja, s takim, ki pričakuje, da bom verovala in delala po njegovo.) Doki, ti pa res vse razumeš, kaj! Ta tvoja izjava je žaljiva.
User246523
07. 06. 2007 12.50
Me ima, da malo povzamem tole debato, ker sem se pošteno nasmejala: 1. Se strinjam, da ne gre posploševat in da je Cerkev pomagala oblikovat slovensko kulturo in jo ohranjat 2. Nekdo piše o lepih Cerkvah. Ja, moji predniki so vedno bili revni kmetje, pa jim Cerkev ni pomagala s kakim denarjem. Sama si je pa gradila gradove. S čigavim denarjem že? 3. Absolutno se strinjam, da ne moremo duhovnike kar posplošit in vse označit za pedofile, sploh ne. Moti me pa to, da vsi duhovniki vedo za tole papeško politiko, da je treba to skrivat, če se že zgodi. Naj mi nekdo najde enega župnika, ki je prostovoljno spregovoril v bran otrok. Ne, vsak župnik ve, da mora molčat in stoji za tem. To ni prav. 4. Ja, seveda, tudi politiki kradejo in si zidajo gradove. Tudi v družinah je pedofilija, tudi med učitelji, sigurno duhovniki niso najslabši in najštevilčnejši. Ampak - Cerkvi se predamo duhovno, ne sprašujemo se ali ji zaupat al ne, pač pa 'slepo' verjamemo in zaupamo, to nam je vrojeno, privzgojeno in Cerkveni predstavniki se tega zavedajo. Hudo je in narobe je, ko nekateri to zlorabijo. Zato se Cerkev toliko napada, ker se sama predstavlja kot nek zaupnik in učitelj. Politikom ne zaupamo toliko, kajne? 5. Dejte se eni umirit s temi komunisti in ne vem še kaj. Mene je en označil za komunista, pa mam 29 let. Res je, da komunizem in Cerkev nista šla skup, a to je zgodovina, in zaprite to. Nekdo je tud pisal o neki ignoranci al nekaj podobnega. Za sebe lahk napišem, da imam visoko izobrazbo, ki jo nadaljujem v tujini, zato pa imam toliko jajc, da si upam napisat kar nekomu gre. Papež je s svojo politiko skrivanja pedofilskih primerov sokriv in konec debate. Razumem, da je Cerkvi težko, da ji taki primeri zelo škodijo in je z njihovega vidika ceneje in bolje to prikrit. A mislim, da bi Cerkev pridobila na ugledu, če bi obsodila nekaj takih duhovnikov in se pokazala kot zaščitnica otrok in ljudi, ne pa kriminala.
User109102
07. 06. 2007 12.46
ja ja ja ,....dobr si rekla ,....PASSION JE PEDOFIL ,...SEJ MA TAKE ORGAZME DA MU KR ZAVIDAM.....!!!!!
User246523
07. 06. 2007 12.28
tomi.passion - Posluš ti mene, stara sem 29 let in nisem nek komunajzar al kdorkoli že. Tale tvoj pedofilski papež zagovarja poedofilijo na škodo otrok. Če si ti normalen, da tole zagovarjaš. Potem si soodgovoren in sokriv.
User262857
07. 06. 2007 11.58
@anakos Sploh se ne gre za posameznike, ljudje smo itak zelo primitivna vrsta živali. Neglede na usmerjenost in vrsto te usmerjenosti, smo sposobni dobrih in tudi slabih stvari. Saj je tut mati Tereza v imenu cerkve pomagala tisočim revnim in lačnim ljudem naprimer..Pa sploh se ne gre za pedofilijo ali kakršenkoli "greh" posameznikov.Gre se za to, da cerkev uči takšne bedarije da se je naravnost za zjokat in da si podvrže ljudi zaradi svoje primitivnosti in ignorance in s pranjem možganov..Ne mi rečt da ki nebi vedeli razlike med dobrim in zlim če nas nebi cerkev tega naučila? Če ti hočeš z napizdovanjem miljone privržencev pridobit in njihov denar, jim moraš nekaj ponudit ane. Jih pač "učiš" kako kvalitetno živeti in ljubiti,odpuščati itd...Zraven še podvališ posmrtno življenje in nebesa,pa se zmagovalec. Ta denar ki ga cerkev "krade" "neumnim" ljudem bi raje porabili na lačnih otrokih...Največja ironija pri tem vsem pa je, da en sam tak pedofilski vložek odvrne od cerkve več ljudi kot pa dejstvo da je znanost že razkrinkala skoraj vsako sleherno besedo ki jo cerkev uči...Pač ljudje smo primitivci, vera je najbolj množična v revnih, neizobraženih predelih sveta. Vendar smo vseeno na dobri poti da iztrebimo to največjo mentalno bolezen človeštva, tehnologija omogoča izobraževanje in vera se je začela krčit...Že sam internet bo osvobodil miljone ljudi. Ampak saj razumem, če so tebe možgansko prali vse od rojstva, potem ti zares ni pomoči in meni se resnično smiliš, še bolj pa tvoji otroci katere dejansko na en nedolžen način mentalno zlorabljaš z vsiljevanjem teh oslarij... In zato si papež zasluži vsaj en udarec v ledvico !!!
User100309
07. 06. 2007 11.33
GretaKiller, moj sin jih je več dobil na cesti od nasilnežev kot hčere ... Spol ni garancija, da boš bolje skozi prišel! No, želim ti same dobre odločitve v življenju, za spol otroka ste res "krivi" moški, toda med tistimi miljoni spermijev ima res srečo tisti, ki mu rata! V Cerkvi je res veliko slabega, res je pa tudi, da bereš neprave revije (hehe ;-)), v kakšnih drugih lahko zveš še kakšne super stvari, take, da začneš kakšnega cerkvenega tipa celo občudovatiI! Malo se hecam, resnica pa je, da nas prepričajo konkretni ljudje. Če bi poznal same dobre kristjane, te ne bi jezila Cerkev. Kot drži tudi obratno. Dobri ljudje prepričajo, ne glede na to, kakšni so po svetovnem nazoru! Papa!
User249677
07. 06. 2007 09.55
The Kid got to grow STRONG !!!! :)