Tujina

Največja prodaja orožja ZDA

Washington, 14. 09. 2010 08.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Združene države Amerike bodo Savdski Arabiji prodale za 60 milijard evrov orožja. ZDA naj bi zaradi Irana načrtovale prodajo orožja tudi Kuvajtu, Omanu in Združenim arabskim emiratom.

Doslej največja prodaja orožja ZDA odraža novo realnost na Bližnjem vzhodu, to je naraščanje iranske vojaške moči.
Doslej največja prodaja orožja ZDA odraža novo realnost na Bližnjem vzhodu, to je naraščanje iranske vojaške moči. FOTO: Reuters

Ameriško obrambno ministrstvo bo v kongres v kratkem poslalo predlog za prodajo orožja Savdski Arabiji v skupni vrednosti 60 milijard dolarjev, je v ponedeljek poročal Wall Street Journal. Tiskovni predstavnik Pentagona David Lapan je novico že potrdil, o podrobnostih pa ni želel govoriti.

Doslej največja prodaja orožja ZDA odraža novo realnost na Bližnjem vzhodu, to je naraščanje iranske vojaške moči. Namera tako po mnenju poznavalcev razmer v kongresu tokrat najverjetneje ne bo naletela na blokado zagovornikov Izraela. Za Izrael namreč Iran po besedah vladnih predstavnikov trenutno predstavlja največjo grožnjo, zato naj ne bi bilo težav s "savdsko protiutežjo".

Prodali naj bi tudi 70 helikopterjev black hawk.
Prodali naj bi tudi 70 helikopterjev black hawk. FOTO: Reuters

Savdska Arabija naj bi uvodoma kupila za okrog 30 milijard dolarjev oborožitve, kasneje pa še več. Gre predvsem za prodajo sodobnih lovskih letal in helikopterjev. ZDA naj bi prodale najmanj 84 novih letal F-15 ter 70 helikopterjev apache, prav toliko helikopterjev black hawk in nekaj drugih. V prihodnje pa naj bi pripravljali še prodajo mornariške oborožitve za 30 milijard dolarjev in morda tudi protiraketne obrambe.

ZDA naj bi zaradi Irana načrtovale tudi prodajo orožja Kuvajtu, Omanu in Združenim arabskim emiratom. Izraelci naj bi v zameno v desetih letih dobili novih 30 milijard dolarjev vojaške pomoči, s katero naj bi nato kupili sodobno ameriško orožje. Ameriški obrambni minister Robert Gates naj bi doslej opravil že več pogovorov o tovrstnih poslih za pomiritev skrbi Izraela.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

KOMENTARJI (156)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User363613
16. 09. 2010 14.07
@abacus Ja, res je. indija je enigma, ker trenutno precej dobro sodeluje z ameriko in izraelom.ni pa izključeno, da bi se obrnili proti njim.ZDA Vs. iran se mi zdi malce nemogoč, saj niti amerika ni tako nora(upam vsaj).Mislim da je bolj verjeten konflikt izrael-iran(v tem primeru bi amerika 100% pomagala izraelu). Se pa tudi strinjam glede letalstva; kolikor je meni znano je edino f35/XF 35 zadnji model letalstva ZDA pa še ta mislim da ni v operativni rabi.Vse ostalo je nekej iz začeteka 80ih, z stalnim posodabljanjem in vrhunsko izurenimi piloti lahko anredijo precej škode tudi tehnološko naprednemu "sovražniku".A10 je lep dokaz, pa B52, B1B,F15/F16/F18,apache, kiowa,blackhawk/sehawk/pavehavk, ch 53D, ch-47 chinook, Ah1super cobra, bell 412/huey UH1 pa tudi rusi imajo kar nekaj precej popularnih igračk(mil mi 24D(hind), mil mi 28 havoc, kamov ka 50/52, mig 25/29/31, sukhoi 27,30 34.... Nisem na strani irana, ampak ravno tako nisem na strani ZDA.Vsekakor se mi zdi da nekdo od zadaj forsira oboroževalno tekmo, podobno kot je bilo takoj po 2sv. vojni med ZDA in rusijo. Kdo bo imel od tega največ pa vemo vsi, kajne? Vsekakr pohvala za realno pojasnjen komentar brez kakršnihkoli žalitev(tega je tu gori precej veliko-žalitev in kletvic mislim).
User444608
16. 09. 2010 00.23
Gream reaper Dvomim ,da bodo Kitajci branili Iran??? Rusi se bodo morda se postavili zanj. Vsekakor odvisno od morebitnih scenarijev. Ce pride do konflikta ZDA-Iran bodo verjetno Rusija in Kitajska bolj na strani Irana ,podobno je z konfliktom Izrael-Iran se pa tu pojavi enigma Indija ,ki ima vitalno pomembne odnose z Izraelom predvsem s tehnologijo ,delno tudi Rusija. Ce pa pride scenarij ,kjer bi lahko prerasel konflikt v Saudska Arabija-Iran pa kar pozabi na pomoc Kitajske ,saj je kitajsko gospodarstvo mocno vpeto tudi v saudsko infrastrukturo. Rusija bi se verjetno vseeno potegnila za Iran ,medtem ko bi Pakistan bil bolj na strani Saudske Arabije ,bi zaradi opredelitve na tej strani Indija izbrala rusko varianto in podprla Iran ,ravno zaradi indijske stance pa Kitajska nebi podprla Irana ,saj je Pakistan najpomembnejsi kitajski zaveznik tako v gospodrskem sodlovanju kot tudi v tehnologiji. Potem vloga malo bolj oddaljenih akterjev kot so EU ,Japonska ,Indonezija , Avstralija ,Brazilija bi bila neznana.
User444608
16. 09. 2010 00.13
Sicer pa je trend oborozevanja v Aziji kar poglejte na Bliznjem Vzhodu tekmujejo Iran ,Saudska Arabija ,Izrael ,pa tudi Egipt. V Juzni Aziji se do zob oborozujeta Pakistan in Indija . V JV Aziji tekmujejo Indonezija ,Vietnam ,Tajska ,Filipini. Oborozevalna tekma med Kitajsko in malim Tajvanom sicer ni primerljiva je pa dejstvo. Potem 'miroljubna' Japonska spet krepi svojo vojasko moc zaradi narascanja vojaske industrije Kitajske. Severna in Juzna Koreja sta ze po obicaju na standoff-u potem je pa tu se malo bolj oddaljena Avstralija ,ki pa tudi krepi svoje obrambne sposobnosti.
User444608
16. 09. 2010 00.08
HAMZA_23 15.09.2010, 15:32 Če je to vse NOVO kakor piše potem so tako ali tako zgubili proti Iranu. :) Black Hawk in Apache vsaj 15 let staro orožje, F-15? HAHAHA :) Že F-22 raptor je skoraj zastarelo, seveda kdo bo kupil zastareli krš kot pa glupi Arabci. /// Clovek ce se ne spoznas ,ne komentiraj. Ne mores soditi letala F-15 kot starega ,ker je relativno saj je bilo prvo letalo izdelano leta 1974 ,izdelujejo da pa se sedaj. Torej preko modelov A/B/C/D E/F in danes snujejo F-15SE (silent Eagle) ,ki je le v osnovi podobno letalu F-15 ,dejansko gre pa za popolnoma nov koncept. Enako je s helikopterji ipd. Podobno lahko glavno prestreznisko letalo Rusije Suhoja Su-27 oznacimo kot starega ,saj je prvo vzletelo ze leta 1986 ampak obstajajo izvedenke SU-27/-30/-33/-35 in vsaka je bolj izpopolnjena le navidezno gre za isti model letala kot pred 25imi leti. No upam ,da si razumel.
User363613
15. 09. 2010 22.56
@martian Ja res je, dolgo je trajalo da je prišlo človeštvo na trenutno stopnjo populacije.A ne pozabi da je kitajska in indija ter sotale ariške države razred zase. kitajska sicer malce štopa preveliko populacijo, a vseeno se vidi, da je to pri njih velik problem.Potem imaš tu afriko, kjer je kondom in kontracepcija nedostopna ali nepoznana in tam doli je precejšnja nataliteta.je pa res, da jih precej tudi umre. @misija1 Delno se strinjam s tabo, a vseeno pa amerika ni vsemogočna in ne pozabi,da amerika sama nikoli ne bo napadla irana, ker dobro vedo, da ga bodo kitajci in rusi branili.če pa si želi spopada z kitajci pa verjemi da jim bo prekleto težko.Kje misliš, da dobiva amerika kredite? če ne bo $ $ v obliki posojil, tudi ne bo $ $ za vojno, se pravi da bi američani v eni potezi doživeli šah-mat.Pa če jim smo kitajci rečejo, da hočejo ves denar nazaj, kar so ga posodili...lahko maerika proda precej svojega ozemlja za odplačilo kreditov obresti-s tem pa bi imeli kitajce za sosede mwahahahahaha.Pa še tole vprašanje: kaj se zgodi z abramsom ko ga zadene rakete v pokrov strelca ali poveljnika? bo preživel direktni udar rakete? res je abrams eden najboljših takov na svetu(poleg zadnje verzije lepoparda, britanskega challengerja in izraelske merkave-slednji prednjači v zaščiti;anrejen namensko za urbano vojskovanje)a tudi ni vsemogočen.Pa tudi nizkoleteči ah64 ali ah 64 longbow bo hitro podlegel protiletalskim napadom z 12.7 ali 20mm AA strojnico/topom.ni vse v tehniki, veliko je v prednosti terena, podpori civilnega ljudstva in še in še parametrov. paš e tole: tisto o prikriti steriliziaciji ni moj izmislek ampak čisto dokazana podlost(WHO precej dobro ve kaj so zagrešili-ali pa poizkušali prikriti). kar pa se tiče ilegalcev: koliko jih pride vsako leto iz afrike prek gibraltarja sm gor v evropo? koliko jih utone ker so čolni preveč polni? kliko jih vrnejo nazaj v afriko vsako leto? Daj no, saj sam/sama veš da je resnica nekaj čisto drugega.nisem rekel da bodo tako množična preseljevanja, a sigurno bodo šli z trebuhom uza kruhom,ravno tako kot gredo prebivalci vzhodnih držav na zahod(tu prednjačijo romuni).Potem pa imamo politiko frnacije, ki se skuša znebiti nadležnih romov. @mossad,janez666a Ja, včasih(v času juge) so zatirali vsakega ki je mislil po svoje(se pravi da je znal uporabljati svojo "kmečko logiko in pamet"), danes smo na istem le da je drugačno ime za obliko vladavine. Drugače pa je to le moj pogled na povprečnega slovenca(ali pa bi lahko rekel kar povprečnega človeka na svetu).Danes čast, svoboda, usmiljenost, ljubezen do bljižnjih in domovine,ponos ne pomenijo NIČESAR !!!danes pomeni samo kako dobro poznaš ljudi da te spravijo zraven korita, koliko imaš po palcem in kako uspešen si pri manipuliranju ostalih. Kam gre ta svet? naši predniki bi se zgorozili ob misli, kaj smo postali. Seveda pa si nihče pri zdravi pameti ne bo priznal da je suženj navad, in da nima sam dovolj moči da bi ušel začaranemu krogu.Namesto da bi zaprosil najbljižnjega za pomoč se raje zateče v utvaro, da je svet tak kot more biti in da je on čisto zadovoljen z njim, Premalo samokritike je pri nas dragi slovenci, in kdor bo trdil drugače ga proglasim za LAŽNJIVCA.Namesto da bi si pomagali, se sovražimo, namesto da bi ljubili, ubijamo, namesto da bi uživali raje trpimo....Vse to za ušiv kos papirja in misel da tako pač more biti in da ne moremo nič spremeniti...
Misija1
15. 09. 2010 17.55
@ HAMZA_23: Aha, ne glede na starost velja F-15 za trenutno top 3 lovce na svetu. In ves cas jih posodabljajo. Iran nima niti svojih letal. Pa se ta so stara kot svet. Vse kar Iran zna je kopirat. Tako imajo svojo verzijo tanka. Zanimivo je samo to, da je ta kopija ruskega T-72. In pa ko si ze pri F-22. Taksno tehnologijo ki jo ima F-22 kateri je bil zasnovan ze 10 let nazaj, Iran se 50 let ne bo dosegel. Ceprav ti bo tezko sprejet, sta ZDA in Rusija vodilni v razvoju orozja in tehnologije. In seveda Rusija ni neumna da bi svojo najnovejso tehnologijo dala Iranu, zato pa jim posiljajo staro saro. No, torej ZDA imajo svoje helikopterje, ki so med najboljsimi na svetu. Kateri helikopter ima Iran? ZDA ima svoje tanke. Katere tanke ima Iran (kopije ruskih T 72). In se in se bi lahko nasteval.
User426997
15. 09. 2010 15.32
-1
ZDA naj bi prodale najmanj 84 novih letal F-15 ter 70 helikopterjev apache, prav toliko helikopterjev black hawk in nekaj drugih. V prihodnje pa naj bi pripravljali še prodajo mornariške oborožitve za 30 milijard dolarjev in morda tudi protiraketne obrambe. Če je to vse NOVO kakor piše potem so tako ali tako zgubili proti Iranu. :) Black Hawk in Apache vsaj 15 let staro orožje, F-15? HAHAHA :) Že F-22 raptor je skoraj zastarelo, seveda kdo bo kupil zastareli krš kot pa glupi Arabci.
Martian
15. 09. 2010 14.58
janez666a a se teb vsaj približno sanja,koliko časa je bilo potrebno,da je število vseh Zemljanov doseglo številko 6 milijard???? ti pa tle naladaš o 20 miljard lačnih afričanov in 20 miljard mehiičanov... teb se vidi,da tudi osnov nimaš....men je prov žal,da ti morm rečt...ampak ti si enostavno neumen.....kr neki nakladaš...
User508980
15. 09. 2010 14.21
Misija Aja Zda pa Evropa bodo pa ograjene z 200 m zidom:) a nimamo v razvitih državah probleme priseljevanja iz držav 3. sveta, ne vem podatkov, jih bom poiskal, ampak si predstvljaš 20 milijard lačnih afričanov, hmm kam bodo šli za boljši jutri:)???ali pa 20 milijard(k že rad pretiravaš) mehičanov, kam spet, v zda:)?Res bo imela elita potem mir:)?
Misija1
15. 09. 2010 13.37
@ Grim_reaper: Glej fant, zakaj bi se ZDA in ostali sli neko igrico podtikanja kemikalij in ne vem kaksnemu skritemu nacrtnemu unicevanju ljudi v nerazvitem svetu, ce lahko v primeru neke invazije po tvojih besedah Mehicanov, preprosto blokirajo mejo. Res te ne zastopim. Plus vsega, se ti res zdi da je toliko priseljevanj v ZDA s strani Indije kot drzave z najvec prebivalci? Mislim da ne. Tudi Africani bolj tezko z lesenim colnom pridejo na obale ZDA, tako da mislim da se tudi teh ne rabijo bat in jim podtikat kemikalije v cepiva al kaj bos se iznasel. Preprosto tako se bo zgodilo: Ker je najvecji priliv prebivalcev ravno v revnih drzavah kjer nimajo niti osnovnih potrebscin, ne vode, ne hrane, bodo tam ljudje pac masovno umirali. Sej tudi zdaj je isto. Iz leta v leto vec ljudi umre zaradi lahko in zeje. Si se kdaj vprasal zakaj? Neizobrazen in nepreskrbljen folk dela otroke kot po tekocem traku, ti pa potem umirajo. Vec otrok rodijo, vec jih bo umrlo, ker stanje v teh drzavah je kaksno je - hrane je toliko kot je je, vode pa tudi. Vec kot to ne bo nikoli. Se pravi tudi ce se bo v Indiji HIPOTETICNO rodilo 2 krat vec otrok kot lani, bo jih pac umrlo 2 krat vec kot lani. Od tod potem tudi vsako letna visja cifra smrti zaradi lakote in zeje. Razumes to? Jaz srcno upam da. Nadalje, tudi ce bi HIPOTETICNO drugo leto bil prirastek v nerazvitem svetu za 2 krat vecji kot lani, se to ne bi prineslo 2 krat vecjih migracij, ker drzave preprosto ne spustijo ljudi noter. Ali ti mislis da je dovolj da samo skrit prides v tujo drzavo in ze dobis potni list?! Se pravi tudi ce bi HIPOTETICNO navalilo milijone revnih ljudi v bogatejse drzave, bi te pac preprosto zaprle meje, kar se je zgodilo ze v marsikateri vojni, da vali beguncev pac niso mogli priti v drugo drzavo zaradi KOLAPSA slednje. Tako preprosto je to. In ce se meja zapre, nima noben kaj stopit na drugo stran brez posledic, ki bi vsekakor bile grozne. Tega pa nihce ne bo naredil, se pravi je tvoja teorija spet na majavih nogah ;)
Misija1
15. 09. 2010 13.28
@ MOSSAD001: Ti si res smesen. Ker so AIDS odkrili sele pred par 10 leti, ti mislis da ga prej ni bilo in da je to del neke zarote. Pa ti si res smesen in ozkogleden. Sej to je problem ljubiteljev zarot, vedno mislijo da je samo en odgovor in to je zarota. Verjetno pa tvoja glavca niti ni pomislila, da AIDS obstaja ze stoletja, vendar ga takrat niso mogli odkriti. Plus, ne umres od AIDSa, ampak od ostalega kar dobis kot posledico oslabljenega imunskega sistema, ki ga povzroci AIDS. BO slo? Al se ti moram enkrat napisat? Vecina bolnikov ki imajo AIDS, umre zaradi pljucnice - ali to pomeni da je tudi PLJUCNICA del nacrtnega unicenja sveta s strani Blinderbergov? Mislim, ce se ze gremo neke teorije, potem vsaj poglej vse fakte, ker ta z AIDSem je cisto mimo ;)
User589741
15. 09. 2010 10.51
Grim_reaper 14.09.2010, 23:53 Sedi pet!! ;) So naju z janez666a skoz brisali čim sva malo MISLILA !! Glede komentatorjev se nam ne piše dobro!
User508980
15. 09. 2010 08.34
Grim_reaper 14.09.2010, 23:53 2 @ MOSSAD001 14.09.2010, 19:29 Včasih se sprašujem, če je povprečenu slovencu sploh še ostalo kaj pameti v glavi.Preden me kdo sflejma do konca; nenisem vsemogoč, nisem najbolj pameten, nisem najbolj učen-le zdrava kmečka pamet in logika mi dajeta dovolj zadostne inforamcije, na podlagi katerih se potem odločam. in do sedaj je preprosta kmečka logika delovala čisto dovolj dobro, dokler niso kapitalisti na eni strani in komunisti/fašisti/nacisti/ x-isti probali zradirati to pamet in namesto nje vsiliti svoje ideologije. In ravo zaradi tega se mi zdi, da je danes povperečen slovenec sposoben videti le ozek pas pred sabo(kot konj z plašnicami na očeh), vse ostalo mu je zakrito, in se niti ne vpraša če je še kaj več tam zunaj. Mogoče mu ni treba, mogoče ima dovolj problemov sam s sabo da nima časa pogledati izven okvirjev, mogoče ne zna, mogoče...Vsak izgovor pride prav, in sumim, da ima tu precej politika prste vmes, pa zanič TV in delno zanič radijski program, veliko imajo pri tem zanič šolski učni sistemi(od osnovne pa do faksa).Vsi vidimo samo sebe, svoje trpljenje in nepravičnost sistema do nas.Ne vidimo pa trpljenja najbljižnega ali soseda ali pa celo neznanca na cesti(čeprav skoraj sigurno iražajo nemoč in strah).Prej omenjeni kapitaliem in x-izem so ubili v nas še zadnje sledi humanega, nam zastrupili možgane z nepotrebnimi stvarmi in nas "podzavestno" spremenili v zombije.Točno to smo. in točno o tem je Mossad001 verjetno govoril.da se ne znamo več ozreti preko meja, ki so nam jih umetno postavili, da bi lažje upravljali z nami. Pa če so to bilderbergi ali pa illuminatiji ali pa samo kapitalistično fašistični režim, ki vlada na svetu. ODLIČNO. brez besed, aja pa imam knjigo.Drugače jo pa lahko naročiš na internetu, slovenski prevod- ciceron
User579777
15. 09. 2010 06.32
evo, zato pa so vojne, kir butec pa še misli de je šou jurček mlajši v irak pa v afganistan, municijo je treba mal spucat, pa še preverit kvaliteto, me moreš samo zajcev po teksaških gmajnah strela, treba je sprobat na pravih tarčah, za to so pa uni brezimni reveži v hribih kar primerni, pobiješ jih z enim rafalom 100,za javnost je to kolateralna škoda, sam pr seb pa oceniš tehnično uspešnost orodja (informacija za proizvajalca)
User363613
14. 09. 2010 23.53
@ MOSSAD001 14.09.2010, 19:29 Včasih se sprašujem, če je povprečenu slovencu sploh še ostalo kaj pameti v glavi.Preden me kdo sflejma do konca; nenisem vsemogoč, nisem najbolj pameten, nisem najbolj učen-le zdrava kmečka pamet in logika mi dajeta dovolj zadostne inforamcije, na podlagi katerih se potem odločam. in do sedaj je preprosta kmečka logika delovala čisto dovolj dobro, dokler niso kapitalisti na eni strani in komunisti/fašisti/nacisti/ x-isti probali zradirati to pamet in namesto nje vsiliti svoje ideologije. In ravo zaradi tega se mi zdi, da je danes povperečen slovenec sposoben videti le ozek pas pred sabo(kot konj z plašnicami na očeh), vse ostalo mu je zakrito, in se niti ne vpraša če je še kaj več tam zunaj. Mogoče mu ni treba, mogoče ima dovolj problemov sam s sabo da nima časa pogledati izven okvirjev, mogoče ne zna, mogoče...Vsak izgovor pride prav, in sumim, da ima tu precej politika prste vmes, pa zanič TV in delno zanič radijski program, veliko imajo pri tem zanič šolski učni sistemi(od osnovne pa do faksa).Vsi vidimo samo sebe, svoje trpljenje in nepravičnost sistema do nas.Ne vidimo pa trpljenja najbljižnega ali soseda ali pa celo neznanca na cesti(čeprav skoraj sigurno iražajo nemoč in strah).Prej omenjeni kapitaliem in x-izem so ubili v nas še zadnje sledi humanega, nam zastrupili možgane z nepotrebnimi stvarmi in nas "podzavestno" spremenili v zombije.Točno to smo. in točno o tem je Mossad001 verjetno govoril.da se ne znamo več ozreti preko meja, ki so nam jih umetno postavili, da bi lažje upravljali z nami. Pa če so to bilderbergi ali pa illuminatiji ali pa samo kapitalistično fašistični režim, ki vlada na svetu.
User363613
14. 09. 2010 22.29
@clarionec Kakega razvoja človeštva? humanizma? konec imperialističnih teženj? konec denarne valute? Nov, bolj human način razmišljanja? Nič ne bo s tem. človeška rasa je še preveč zabita, da bi prestopila svoje lastne strahove in željo po več(pohlep) @ alduri 14.09.2010, 19:09 hehe, mislim, da bi bil bolj pravilen odgovor:amerika oborožuje muslimane. Kako ironično, kajne? iran je muslimanski, irak, afganistan, sirija pa še katera bljižnevzhodna "totalitaristična" država. Ravno tako kot je saudi arabija, kateri pa američani "prodajajo orožje", ravno tako kot so ga izraelu in ga še vedno. Iščejo zaveznike nabljižnem zhodu, da bi imeli krite hrbte pri kraji nafte. @misija1 Amerika ne bo padla zaradi pomanjklanja vode ali hrane.Sploh ne, umrli bodo zaradi PREVEČ vode in hrane. Take hrane ki povzroča hujše poškodbe na DNK,povečuje možnost razvoja raka in počasi uničuje centralno živčevje. Pa zmanjšuje plodnost.Voda je pa tako in tako "obogatena" z flouridom in še kakšno stvarjo več, pa na aspartam ne pozabi, pa PCB pa še kaj. Aja, papadli bodo zaradi prevelikega zunanjega državnegadolga, nič industrije, velikih bančnih problemov in inflacije.zatorej, kaj se sekiraš za ZDA?saj jim gre tako dobro, da ne moreš verjeti, sigurno so prehiteli kitajce po gospodarski rasti :D hehe. Pa evropa tudi, kajne? itak,saj smo zavezniki z Vsemogočnimi američani ROFl.pa z izraelci, pa z nacistično evropo. SEDAJ AP SAMO ČAKAM NA BRISANJE POSTA le kje najdete take bolane izjave, preden vprašate še koga od "prebivalcev" in ne samo vpogled v statistike. A irski gre tudi tako dobrO? tako dobro da so se "veliki" zavzeli za rešitev banke s tem, da država prevzame slab del banke, oni pa boljšega, davkoplačevalci pa plačujejo ves postopek? Ali pa namera glodman sachs da prevzame večinski delež NLB? Ahh, ne bom tu sploh, ker je brez veze. Itak nas boste zpoet utišali z kakim "prijaznim" govorom.A vsete da mi je vseeno za vas? včasih sem upal, da je pri nas >VSAJ ŠE EN RAZUMEN ČLOVEK; KI POGLEDA IZVEN OKVIRJEV.A zgleda da sem se zmotil.Zatorej, ko bo šlo vse k hudiču me ne iščite sploh, ker pozneje za VAS ne obstajam več !!!
User363613
14. 09. 2010 22.13
pa kaj ste nori ali kaj? ZDa prodale za 50 miljard orožja savdski arabiji?! Itak da so jim. sami ne upajo zakuahti voje na bližnjem vzhodu, zato pa imajo "zaveznike" tam dol(izrael, zgleda da saudska arabija tudi, pa še kak verjetno(egipt?)). očitno jemljejo ruse in kitajce prelahko, ko jim ti grozijo z povračilnimi ukrepi v primeru da napadejo iran. @janez 666a Nisem sicer "izkušen" niti dovolj star da bi vedel za vse stvari a veliko majnih dejstev v tvojih postih govori v prid tvojim "teorijam"(ja vem, točno tja spadaš/spadamo-med teoretike zarote-->vsepovsod vidimo neke zarote proti človeštvu, četudi jih "uradno ni" hehe) . BTW imaš knjigo od estulina? jaz jo že nekaj časa iščem, če veš kje dobiti prosim povej. LP @martian zanimiv stavek: "ne pa udeležence srečanj Bilderberg skupine..s.se spomnim veš..ne more mene ena nwo ovca okoli prenašat..." kako je lahko on NWO ovca, če pa NWO SPOLH NE OBSTAJA? malce napsrotujoča izjava, se ti ne zdi? pa še nekaj:rockafeller in rotschild familiji sta precej dejavnih zadnjih 300 let, med drugim odgovorni za poraz napoleona,poraz konfederativnih sil v ZDA državljanski vojni pa verjetno še kaj). Že 300 let obvladujejo z svojim denarjem svet, kot se jim zljubi. In prdno rečeš, da so to zpoet izmišljotine, si poglej kako od oddaj Vzpon denarja. Čisto zgodovinsko je dokazano, da so se v zgodovini z kapitalom PREVEČ vmešavali v politiko.in ja, če bi se lestvice URADNO najbogatjiš delale po nekih realnih principih, bi bili rockafeller&rotschild familiji verjetno čisto pod vrhom lestvice(če ne na vrhu). njijhove manipulacije z fiančnimi sredstvi pomoje še danes nimajo konkurence. oni in njim podobni imajo dovolj moči, da spremenijo mir v vojno in vojno v mir(čeprav kratkotrajen).
Nauders
14. 09. 2010 21.31
vse to pomeni zaviranje razvoja človeštva v 2.svetovni vojni se je naredlo na tisoče ton orožja, ladij, tankov, bunkerjev, vse to za ? za kravatarje ki se vozijo v A8 ljudje nastavljajo svojo edino glavo in življenje dokler ljudje ne bodo začeli misliti s svojo glavo bo tako
Jimi1
14. 09. 2010 20.56
Tudi Slovenija bi lahko živela od razvoja in prodaje orožja, pa je za naše bedaste politike takšen denar preveč "umazan".... Je lepše skubiti svoje državljane, stradati delavce in čvekati o demokraciji in visokih "moralnih" standardih in se iti državno mafijo....
User589741
14. 09. 2010 19.29
janez666a 14.09.2010, 19:24 HAHAHA Ta je dobra. Če pvežeš določene osebe in njihova dejanja ti je takoj JASNO KAJ IN KAKO!! Pogoj pa ja da to storiš s svojo pametjo vkolikor je kaj v njej.