Svet

Na Darsu odslovili gospoda s pretrgano vinjeto

Ljubljana, 11. 04. 2019 16.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Mojca Hanžič
Komentarji
212

Gospod Rajko Kokalj je tako besen na Darsove uslužbence, da je želel svojo zgodbo deliti z vsemi vami. Januarja je namreč kupil letno vinjeto, na vetrobransko steklo pa jo je nameraval namestiti ta teden, ker je prej, pravi, pač ni potreboval. Ker se mu je vinjeta, ko jo je želel odlepiti od folije, pretrgala, jo je želel zamenjati. Pa so ga na Darsu preprosto odslovili.

Letno vinjeto je Rajko Kokalj kupil konec januarja in ker se letos na avtocesto še ni zapeljal, je tudi ni nalepil. Vse do sobote. ''Vinjeto sem začel lepiti dol in se je pri odlepljenju začela trgati. Obrnil sem se na prodajalca te vinjete, on mi je svetoval, da se obrnem na Dars.''

V primeru, da se kupcu vinjeta poškoduje (raztrga) pred namestitvijo, je vinjeto treba nalepiti nazaj na zaščitno folijo in ne na vetrobransko steklo vozila. Takšno vinjeto je mogoče zamenjati na prodajnem mestu, kjer je bila vinjeta kupljena. dars v navodilih prodajalcem vinjet

Tam pa je namesto nove vinjete, pravi, dobil zgolj hladen tuš. ''Pravijo, veste, ta vinjeta je pa potekla. Imate garancijo en mesec. Ja, sem rekel, kako en mesec. Saj to ni kruh, ni hrana, ki ima nek določen rok.''

Pa to še ni vse. V odgovoru Darsa so zapisali, da je v reklamacijskem roku, torej v roku enega meseca, poškodovano vinjeto sicer možno reklamirati, a bi mu za strošek reklamacije zaračunali 7 evrov. ''To je tudi skregano z živo logiko. To je, to se pravi, to je samo pobiranje denarja,'' je besen Kokalj.

Na Darsu odgovarjajo, da stroškov reklamacije, vsaj dokler je vinjeta še na zaščitni foliji, ne zaračunavajo. Iz dopisa, ki ga je prejel Kokalj, pa to ni razvidno. Jasno mu je le, da mu sporočajo, naj kupi novo vinjeto. Na to pa ne bo pristal. ''Take pa ne smem nalepiti, če bom pa takšno nalepil, me bodo pa seveda z veseljem kaznovali. Da bodo še 300 evrov ali pa še več zaslužili. In potem kupim novo vinjeto, me pride pa 500 evrov. Zdaj pa ne vem, ali sem jaz nor ali pa so oni. Mislim, da jaz nisem nor.'' 

Vztrajal bo do konca, pravi, zato je ravnanje Darsa prijavil tržnemu inšpektoratu.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (212)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Lutra Lutra 1
11. 07. 2019 12.47
+2
Hehe, tale pa laže, kot pes teče. Se vidi, da je bila ta vinjeta že enkrat zalepljena.
brusilec
13. 04. 2019 08.51
dragi bralci,taksna praksa je tudi v tujini,.. identicno.. tako da neko stokanje tle ne pomaga,.. ponavadi so ve taksne vinjete posledice kaksne drugacne uporabe. Ko kupis vinjeto, spucas staro dol in nalepis novo.. cakat na poletje, brezveze..
JohnsonJohnson
12. 04. 2019 11.32
-5
cist so prtisnjeni. Men jo je 3 letna hči "očistila" s stekla v minuti, ko sem čistil avto. Ker je bila še cela, le poškodovcana, sem bil trdno prepričan da če jo pošljem nazaj, bom verjetno plačal neke stroške in dobil novo. Verjetno ja. Sem rekel uslužbenki na Darsu a ko pa se razbije steklo, pa velja poškodovana? Na koncu sem jo vprašal a mi hočete rečt naj s puharjem uzžem po šipi? Pa pravi: "Nič ne bom rekla." Mislim.... Zraven nas pa ropajo 20% več kot Avstrijci za bistveno več in boljše ceste.
Chrome
12. 04. 2019 10.50
+14
Strgam bankovec za 500€ grem na banko in dobim novega. Strgam =beno vinjeto mi nocejo dati nove samolepilne folije. Dobr da nima dars cez tudi denarja, strgam 500€ in morm dati 500€ da dobim cel bankovec, odma 500€ v minusu haha.
AlenkinaBratovš?ina
12. 04. 2019 12.43
+1
nalepi 500 evrski bankovec namesto vinjete na šipo in se vozi po AC. če te ustavijo darsovci, jim ga podariš. kot vidiš deluje
modelx
12. 04. 2019 10.11
+28
tudi če piše, da je garancija 1 mesec, s tem kršijo našo in eu zakonodajo. skrite napake 6 mesecev, minimalna garancija 1 leto.
aremis
12. 04. 2019 10.20
-2
Ja, za tehnično blago. Vinjeta je ziher tehnološko blago...
User300173
12. 04. 2019 10.40
+11
V trgovini kupimo samolepljive etikete, samolepljiv papir s katerim prelepimo vrata...itn. in ima življensko dobo v času obstojnosti lepila, vzorca, materiala. Koliko časa ob predložitvi računa imamo za reklamacijo? Vinjeta je v bistvu samolepljiva nalepka z določenim vtisnjenim vzorcem.
modelx
12. 04. 2019 10.41
+2
AlenkinaBratovš?ina
12. 04. 2019 12.44
+1
za vse gotovo ne, zadnjič sem kupila v hoferu jagode in so bile po 2 dneh v hladilniku gnile in plesnive. garancije mi niso priznali pa so avstrijci
Dbist
12. 04. 2019 10.04
+5
Reklamacijo je potrebno vložiti en mesec po: Nakupu; poškodbi? Ali je to izrecno navedeno? Kaj pa poškodba v primeru poškodbe vetrobranskega stekla?...Zemlja ni okrogla, zemlja velik je vprašaj, je včasih pel L.Leskovar. Pa še prav je imel!
AlenkinaBratovš?ina
12. 04. 2019 12.45
-1
zemlja je geoid, ne ti ne leskovar bi morala malce dlje ostati v šolskih klopeh
dartford
12. 04. 2019 09.59
+53
Tudi sam imam neprijetno izkušnjo z Darsom. Raje luknjo v koleno kot priznat eno vinjeto. Njihov dobiček v 2017 pa je bil 173 miljonov € ! Da ne govorim o nadzornikih, ki se imajo za neke avtocestne šerife in mislijo kaj so, zvečer pa doma verjetno klečijo pred svojo babo, ker so take reve...
BurekPekar
12. 04. 2019 10.14
+55
Se strinjam ... če je tak problem zamenjat vinjeto, ker se je gospodu strgala, potem pa naj cel december in januar, ko se kupujejo vinjete na črpalkah, tja pošljejo svoje avtocestne vinjetne nadzornike, pa naj jih oni osebno lepijo na vetrobranska stekla strank, ne pa da potem krivijo nesposobne državljane, da prihaja do reklamacij. Lahko, da je slab material, lahko da je folija že bila stara, preden se je na njo natisnila vinjeta in zaradi tega prihaja do trganja ali lomljenja plastike - folije. Res ne razumem tega. Se pa čudim, kako nekateri kontrirate, kar se je gospodu zgodilo, da je sam kriv ... itn, to pa zato, ker sami niste v takšni situaciji. Me prav zanima, kako bi tisti v tem primeru reagirali, kateri ste zdaj najbolj glasni. Če imate pa tak viška denarja, da bi pa kar drugo kupili, potem pa nakažite kakšnih 100e za kakšnega otroka v afriki za zdravila. Pametnjakoviči zvišani, da človek ne more drugače reči!
aremis
12. 04. 2019 10.22
-43
Kaj pa če je gospod želel vinjeto "uporabiti" na več avtih? Kako naj Dars ve, da se mu je po "nesreči" raztrgala? Čisto korektno so delovali.
lakala28
12. 04. 2019 10.52
+24
Ti si zblojen ali pa nepismen. Preberi še enkrat in poglej sliko. Od kdaj pa lahko vinjete lepiš po polovici? Očitno še en birokrat z DARS-a, ki misli da je tudi pameten, če ima določena pooblastila s področja kontrole.
JohnsonJohnson
12. 04. 2019 11.33
+5
DAEMONIUM
12. 04. 2019 09.58
-24
Ja ce je zamudil rok mesec dni (no tega nisem tudi sam vedel saj sem hranil vinjeto kupljeno lani preko mercator pik in nalepil sele letos aprila) potem nimas kaj, kupi se eno ali pa bodi brez, ker sam si kriv. Tudi pri sodiscih imas roke in ce zamudis en dan je pac konec, pritozbe ni vec, tako pac je, to je pravna drzava, vsaj pri teh rokih!
Tina Kova? 1
12. 04. 2019 09.58
-26
Lepo je napisano v navodilih, da moraš previdno in počasi odlimati nalepko od papirja - če si prehiter, se strga in če se strga, je poškodavana, kar velja za neveljavno! Kaj je tukaj še nejasnega madona no??? Aja, pa ko na steklo avta limaš, moraš prav tako paziti in biti previden. (tudi to piše!). Lp
Peter Selan 1978
12. 04. 2019 10.10
+25
teoretiki boste zafural cel svet hebali vas zakoni in uni ki so jih napisal
boy36
12. 04. 2019 10.13
+24
In kje v dopisu mu to oporekajo ,da tega ni storil? Take stvari si lahko privošči samo JU oz državne službe ,ki jih financiramo davkoplačevalci. Če bi bili na DARS-u ljudje ,bi v takem primeru preprosto zamenjali vinjeto Verjemi ,če bi bil DARS privatna služba oz bi imeli konkurenco tako kot je drugod ,bi menjali takoj.
lakala28
12. 04. 2019 10.55
+11
T oo lepljenju vinjete deluje kot šivanje metuljevih kril. Je vse v redu z vami, gospodje? Ali se samo norca delate? Pa naj pove DARS koliko takšnih primerov letno obravnavajo. Če relativno dosti, naj jih sami lepijo ali pa pooblaščeni prodajalci. Preprosto mar ne? Ali preveč preprosto in vas ne zanima?
BurekPekar
12. 04. 2019 09.52
+29
Res žalostno v kakšni državi živim! Državljani delamo za državo in človek bi pričakoval, da bo država delala tudi za tebe, tukaj mislim na takšne primere kot je gospodov, ne pa da lastna država več ali manj nima posluha za svoje državljane in dela proti njim. Pa kaj je takšen problem zamenjat to vinjeto za katero ima gospod predvidevam tudi potrdilo da jo je kupil? Pa dajte no, a bo Dars propadel zaradi tega? Plus tega pa je gospod vinjeto že itak kupil, tako da Dars ne bi bil na zgubi. Človek enostavno ne more verjet, kaj se nam državljanom vse dogaja. Upam, da gre gospod do konca, če je treba tudi na eu sodišče.
BurekPekar
12. 04. 2019 10.33
+21
Samo Darsov uzlužbenec, kateri sedaj brska po internetu namesto da bi delal, ti lahko na takšen text da minus.
mackintosh
12. 04. 2019 09.50
+3
zdaj pa že nehajte nakladat. zgleda po svečkarskih komentarjih da dars komaj čaka da si opomore s 110 euri :)))).in takih primerov je verjetno celo 5 ali 6 na leto :)))))))
Aijn Prenn
12. 04. 2019 13.19
Zagotovo jih 5 ne strga vinjete že na foliji, ker si sploh ne znam predstavljati kako bi to naredil brez zelo ostrega noža. Tole je po moje edini primer v nekaj letih.
heartbreaker
12. 04. 2019 09.49
+11
upam, da nas obvesti naprej, kako je rešil z inšpektorjatom. Da vidim, če bo zmagal.
medusa
12. 04. 2019 09.31
+18
Kupiš vinjeto po tem se pa po polžje cijaziš po naših zakrpanih hitrih/avto cestah polnih šodra , umazanije ,...…… če ne kosijo trave ( cca 10 jih stoji zraven ) pa kao krpajo luknje ( in 10 jih stoji zraven) … vsako leto slabše … in seveda takrat podražijo gorivo ,ker več pokuriš ,ko se vlečeš ,ko polž...
JohnsonJohnson
12. 04. 2019 11.35
+3
vinjeta pa občutno dražja kot v urejeni Avstriji. Tedenska 50% dražja od 10 dnevne avstrijske. Haloooooo? Ovce je treba strižt na polno, dokler so še čupave.
deloro
12. 04. 2019 09.28
+50
Jaz sem imel enako izkušnjo z Darsom.Moja vinjeta še je bila v garanciji stem pa sem plačal 7€ za menjavo pa sam sem jo moral snet iz stakla . Darsov uslužbenec pa je sedel v njegovem kotičku pa se je posmehoval.Mi butasti slovenci pa še te plačujemo z davkom od bencina , cestnine na koncu pa kupujemo vinjete .Javite se vsi kateri ste imeli težave z Darsom gremo v skupno tožbo . Da bodo enkrat vedeli zakaj delajo in kdo jih plačuje.
Aijn Prenn
12. 04. 2019 09.28
-3
Nekaj vinjet sem že nalepil, kakšno tudi že prestavil iz enega avta na drugi, pa se mi doslej še nobena ni raztrgala. Se mi dozdeva, da moraš biti kar hud talent, da se ti zgodi kaj takega.
JEZNI_JAGER
12. 04. 2019 09.41
+15
Meni se do zdaj tudi se noben olagumi ni strgal... tvojemu atu se pa ocitno je!
JEZNI_JAGER
12. 04. 2019 09.42
+8
lakala28
12. 04. 2019 10.57
JohnsonJohnson
12. 04. 2019 11.37
+1
prestaviš jo lahko samo s steklom vred, če si jo nalepil kot je treba, če si jo pa avtorsko, te bodo pa oglobili ob kontroli.
Aijn Prenn
12. 04. 2019 13.17
@jager: Ja, je kr bil talent. Mnogo tega sem pojerbal po njemu. Tako, da @lakala, nič nisi zamudila in lahko še preveriš. ;-)) Vinjeta je bila vedno kadar sem jo prestavljal nalepljena tako kot je predpisano. Prej in potem.
Opazovalec2020
14. 04. 2019 15.00
+1
Kullerabba očitno nisi prestavljal te za leto 2019..ker tu se uniči takoj srebrn krogec :)
BrezZavor
12. 04. 2019 09.18
+16
Že že, da ima DARS neke svoje pogoje o "garanciji", vendar teh pogoje od prodajalca NE DOBIŠ, kar pomeni da je kriv prodajalec, ki ti jih ni predal. Prodajalec pa naj se potrudi da dobiš pogoje uporabe zraven z vinjeto. Torej da je jasno zapisano da velja 1 mesec od nakupa. Še bolje pa da je to zapisano kar na vinjeti sami.
aremis
12. 04. 2019 10.23
-3
travc
12. 04. 2019 09.18
+10
Banana država.
fairplayy
12. 04. 2019 09.10
+15
vinjeta sami stroški tiskanja nadzora vglavnem ogromno priveskov pa še nepravično zaračunava. Namesto tega se plača fiksni strošek pri registraciji ali ob vskaem točenju goriva par centov, torej v obeh primerih po dejansko prevoženih kilometrih, ker elektronsko cestninjejnje spet stane oprema vzdrževanje...
Chrome
12. 04. 2019 09.05
+47
Folk a pa se zavedate, da dars komplicira zaradi nekaj centov vredne nalepke? Tej drzavi ni pomoci.
Aijn Prenn
12. 04. 2019 09.29
+1
Imaš prav, verjamem pa, da so tudi na darsu začudeni kako je uspalo, da je strgal vinjeto. So precej trpežne.
fairplayy
12. 04. 2019 09.56
+10
živemu se vse zgodi nekdo celo življenje ne kadi pa dobi pljučnega raka
wolfterier
12. 04. 2019 08.52
+26
Čudno je,da je ta gospod kupil vinjeto,če je očitno ne rabi.Še bolj čudno pa je,da ima vinjeta,ki velja eno leto,samo en mesec garancije.Budalaštine vsepovsod !
fairplayy
12. 04. 2019 09.07
+13
kak je kaj služba na darsu že pri drugi kavi pa to?
Opazovalec2020
14. 04. 2019 15.03
+1
Wolfterier mogoče pa jo je kupil z bonom za 30eur ki ga ponujajo razne zavarovalnice.. In recimo Triglav je mel da si moral kupiti do 15.2...