Tujina

Mueller: Ruska vlada se je vmešala v volitve, Trumpa poročilo ni opralo krivde

Washington, 24. 07. 2019 14.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Na dolgo pričakovanem zaslišanju je posebni tožilec ruske afere Robert Mueller poudaril izsledke poročila dveletne preiskave in med drugim dejal, da se je ruska vlada vmešala v volitve na sistematičen način, a da dokazov, da so pri tem sodelovali člani Trumpove kampanje niso našli. Poudaril je tudi, da predsednika Trumpa ni opral krivde pri vprašanju oviranja pravosodja ter na vprašanje, ali bi Trumpa lahko obtožili, ko bo zapustil Belo hišo, odgovoril pritrdilno.

V Washingtonu je potekalo dolgo pričakovano zaslišanje posebnega tožilca t.i. ruske afere Roberta Muellerja, ki je bil zaslišan tako pred pravosodnim odborom kot pred odborom za obveščevalne zadeve. A po več kot treh urah in pol Američani niso izvedeli nič novega. Medtem ko so tako demokrati na eni in republikanci na drugi strani poskušali javnosti predstaviti svojo verzijo dogodkov in oblikovati javno mnenje na en ali drugi način, se je Mueller pri odgovorih skliceval na poročilo, med njegovimi najpogostejšimi odgovori pa so bili "tega ne morem komentirati", "na to ne morem odgovoriti", "to ni v moji pristojnosti", "obrnite se na poročilo". Pokazalo se je, kar je Mueller napovedal že pred meseci - da si pred kongresom ne želi pričati ter da ne bo povedal ničesar, kar že ni zapisano v njegovem poročilu. 

'Ruska vlada se je sistematično vmešala v naše volitve'

Mueller je uvodoma poudaril, da "njegovo poročilo je njegovo pričanje", ter znova poudaril, da se od zaključkov poročila v zaslišanju ne bo oddaljil. V skladu s tem se med zaslišanjem v veliki meri sklicuje na poročilo in kongresnikom pretežno odgovarja z besedami, naj se "obrnejo na poročilo". Večkrat jih je prosil, če lahko ponovijo vprašanje - tudi večkrat zapored. S tem pa tudi upočasnjuje zaslišanje in jezi kongresnike. 

Mueller je že v začetku povzel zaključke poročila in začel z vmešavanjem Rusije v predsedniške volitve leta 2016. Njegova dveletna preiskava je namreč dokazala, da se je "ruska vlada vmešala v naše volitve na temeljit in sistematičen način". In dodal, da preiskava ni pokazala, da so člani Trumpove kampanje kovali zaroto z Rusi. A med zaslišanje priznal, da je Rusija pričakovala, da bo imela koristi od Trumpove zmage na volitvah. Na vprašanje, ali je Rusija želela, da na volitvah zmaga Trump je tako odgovoril z da. 

Robert Mueller, zaslišanje v kongresu
Robert Mueller, zaslišanje v kongresu FOTO: AP

"V svoji karieri sem videl sem videl številne izzive za našo demokracijo. Prizadevanja ruske vlade, da se vmeša v volitve je med najresnejšimi. Kot sem že poudaril 29. marca, si to zasluži pozornost vsakega Američana." Priznal je tudi, da sta tesna Trumpova sodelavca, Paul Manafort in Rick Gates z ruskimi operativci delila podatke javnomnenjskih raziskav. 

Mueller Trumpa ni opral krivde glede oviranja pravosodja 

Glede oviranja pravosodja, pa je znova poudaril, da njegova ekipa predsednika Trumpa ni oprala krivde. Skliceval pa se je na dolgoletno tradicijo, ki pravi, da se aktualnega predsednika ne more obtožiti. A nato namignil, da bi se Trump lahko soočil z obtožnicami, ko zapusti Belo hišo. 

Republikanci, člani pravosodnega odbora, se medtem sklicujejo, da Mueller niti ni imel naloge, da Trumpa 'opere krivde' oziroma ga spozna za krivega ali nedolžnega. In potemtakem so, po njihovih besedah, očitki o tem, da Trumpa poročilo ni spoznalo za 'nedolžnega' na tem vprašanju, neupravičeni. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Med zaslišanjem pa so nekateri demokratski kandidati za predsedniške volitve 2020 na Twitterju pozivali k t.i. impeachmentu oziroma odstavitvi Trumpa s položaja. Republikanci jih na drugi strani obtožujejo, da zaslišanje izkoriščajo za svoje politične namene. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Republikanci skušajo pozornost javnosti preusmeriti na samega Muellerja in prikazati, da je bil posebni tožilec v preiskavi pristranski. Trdijo, da je v svojo ekipo sprejel ljudi, ki "sovražijo Trumpa", pa da je prijateljeval z nekdanjim direktorjem FBI, Jamesom Comeyem. Večkrat so na plan 'privlekli' tudi t.i. 'Steele dossier' - tajni dosje, ki je že leta 2017 pricurljal v javnost, sestavili pa so ga britanski obveščevalci in Christopher Steele, ki je preiskoval morebitne Trumpove povezave z Rusijo. Dosje predvideva, da naj bi imela uradna Moskva obremenjujoče gradivo o ameriškem predsedniku, med drugim posnetke Trumpa s prostitutko v hotelski sobi v Moskvi iz leta 2013 – obstoj česar je Trump zanikal. Republikanec Matt Gaetz je Muellerja tako obtožil, da ni pregledal motivacij v ozadju dosjeja ter njegovih virov. Mueller je odgovoril na kratko – kar je zdi, da je rdeča nit njegovega današnjega zaslišanja – in dejal, zgolj, da omenjena zadeva ni v njegovi pristojnosti.

Večkrat je na vprašanja republikancev odgovoril tudi z besedami, da se ne strinja z njihovo karakterizacijo ali njihovo analizo dogodkov. Številni napadi na njegovo poročilo, posplošena in pristranska povzemanja izledkov preiskave pa so ga pripeljala do tega, da je ob koncu branil svoje poročilo, ki je po njegovih besedah "temeljito, pravično in dosledno"

Robert Mueller, zaslišanje v kongresu
Robert Mueller, zaslišanje v kongresu FOTO: AP

Po zaslišanju pred pravosodnim odborom je Muellerja čakalo še zaslišanje pred odborom za obveščevalne zadeve. 

Predsednik odbora Adam Schiff se je v izjavi in vprašanjih osredotočil na poudarjanje dejstva, da so se Rusi vpletali v volitve leta 2016 na Trumpovi strani, ki ga to milo rečeno ni motilo in je Ruse celo sam pozival, naj vdrejo v računalnike demokratov in škodijo kampanji demokratke Hillary Clinton.

Vodilni republikanec v odboru Devin Nunes pa je skupaj s kolegi kritiziral preiskavo in celo dejal, da so se Rusi vpletali v volitve na strani in ob sodelovanju z demokrati ter kampanjo Hillary Clinton. Mueller se do tega ni opredeljeval, prav tako je zavračal vsa vprašanja glede izvora preiskave.

Republikanci trdijo, da se je začela zaradi demokratov v vrstah FBI. FBI je preiskavo začel, ker se je eden od Trumpovih sodelavcev pred volitvami hvalil, da so v navezi z Rusi, ki so jim priskrbeli nakradeno z računalnikov demokratov. Vsak je ostal pri svojem, tako kot v odboru za pravosodje, problem tujega vpletanja v ameriške volitve pa bo kot kaže aktualen tudi leta 2020.

Muellerjevo poročilo po dveh letih preiskave: Ni dokazov o kovanju zarote 

Spomnimo: po skorajda dveh letih preiskave ruskega vpletanja v ameriške predsedniške volitve leta 2016 oziroma, ali je kampanja predsednika Donalda Trumpa sodelovala z njimi, ter morebitnega oviranja pravosodja v povezavi s preiskavo ruske afere, je Mueller konec marca le izdal dolgo pričakovano poročilo. V njem je pa zapisal, da dokazov, da bi Trump koval zaroto in sodeloval z Rusi ni, a pri tem dodal, da je bila Trumpova kampanja "v nekaterih primerih dovzetna za ruske ponudbe pomoči" v predsedniški kampanji, prav tako so "pričakovali, da bodo imeli koristi od informacij, ki so bile ukradene in objavljene z ruskimi prizadevanji". 

Njegovo zaslišanje je bilo dolgo pričakovano.
Njegovo zaslišanje je bilo dolgo pričakovano. FOTO: AP

Glede oviranja pravosodja pa - Mueller predsednika ni mogel razglasiti niti za krivega niti za nedolžnega. Namignil je, naj se s tem ukvarja kongres, in jasno navedel deset primerov, ko je Trump potencialno oviral pravosodje. 

Muellerjeva ekipa je sicer vložila obtožnice proti več kot 30 posameznikom in podjetjem, med njimi proti nekaterim najtesnejšim Trumpovim sodelavcem.  

Tako tudi poročilo ni umirilo obtožb na račun predsednika Trumpa in obračunavanja med demokrati in predsednikom, saj si ga vsaka stran, tako demokrati kot republikanci, razlaga po svoje. Današnje zaslišanje naj bi tako demokrati izkoristili za napad na predsednika, javnost pa bo (znova) slišala vse obtožbe na njegov račun, s čimer želijo oslabiti njegov položaj v javnosti. Številni namreč dolgega poročila na več kot 400 straneh, polnega pravniških izrazov, niso prebrali, demokrati pa upajo, da bo zaslišanje v javnosti znova osvetlilo vse obtožbe, ki se nanašajo na rusko afero. Na drugi strani so zvesti republikanci v pripravljenosti, da branijo Trumpa na vse načine. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Devilz Pff
25. 07. 2019 17.16
+0
če ni dokazov, kljub temu da bi vsi dali vse da bi bili, potem jih pač ni in gotova maša. Gremo dalje.
dannyer
25. 07. 2019 13.16
+4
Moralo bi ga saj ga prvi del opere krivde drugi pa ga noče kao za vsak slučaj kar zna biti problem v ameriškem pravnem sistemu ali imaš dokaze ali nimaš dokler ti ni dokazano si nedolžen sedaj je ta novi standard nekaj novega ni važno ali so ali nimajo dokazov te ne spoznajo za krivega niti ne za nedolžnega.????????? če trump to da pred vrhovnim sodiščem bo spoznan za nedolžnega saj bi bili zgroženi nad kršenjem ustave zda.
dannyer
25. 07. 2019 13.40
+1
Pa še tužilec ne oprošča to naredi sodišče. če prebereš poročilo je jasno trump ni ni čkriv še več oseba ki je 3 krat lagala podp resego celo zmanipulirala preiskavo zni obsojena ??? kako je to mogoče to je muller sam rekel ne nismo ga ovadili.
dannyer
25. 07. 2019 13.41
+3
Frane Šajn
25. 07. 2019 10.24
-1
Ja kapo dol Rusom , da tako z lahkoto zrušijo volitve v tako napredni in varnostno najbolj osveščeni državi. Putin ti si drugi Ruski Car ! Bravo. Nekaj je pa le!" samo za ,namenjeno ljudem, ki znajo to spremljat med vrsticami v tonah obveščanja. Kako za strelo jasno ne Demokrati ne republikanci ne zmorejo brez te Rusije v zobeh. Dril od mladih nog Rusko je vese zlobno in grdo dela to svoje. Se strinjamo?? Bravo Rusi mislim , da se sedaj v Kremlju slatko smejejo.
wolfterier
25. 07. 2019 09.35
+2
Ruska vlada se je vmešala,kriv je pa Trump. A je Trump član ruske vlade,al kva !
Frane Šajn
25. 07. 2019 10.25
OrodniK
25. 07. 2019 09.30
+5
Nekaj ne razumem. Kot lahko opazite, je praksa, da se po naših etabliranih medijih izvaja praksa, da mora biti vsak dan na sporedu vsaj ena novica o grdem Trumpu in američanih in ena pozitivna novica o Putinu in Rusiji. Zakaj se naši mediji tako spravljajo na Trumpa, če je proruski in mu je izvolitev omogočila Rusija? Če podpirate Rusijo bi morali tudi Trumpa?!?
Sirius.2
25. 07. 2019 08.48
+4
O ti grdi Rusi.Pa saj niste normalni.
Razumnež
25. 07. 2019 07.37
+1
Heh... isto kot so v Sloveniji tulili Patria Patria.... Na koncu pa nič od nič. :)))) Tile tiči povsod vidijo nekega zunanjega sovražnika za svojo nesposobnost. Kako pa naj bi se Rusija vmešavala v izvolitev predsednika???? A je en bloger napisal članek in je zdaj to nevem kakšno vmešavanje, al kako? :)))
gremonadesno
24. 07. 2019 21.27
+16
24 ur spet brca v temo .
nightifly
24. 07. 2019 20.00
+28
Zal moram napisati moje mnenje o Levici , ki naj bi bila levica v Sloveniji ,pa verjetno ni . Levice ,razen nominativa v Sloveniji ze dolgo dolgo ni vec . Levica se je v glavnem prodala za dobro stojece polozaje v novi upravi v Novi samostojni Sloveniji . Od dneva ko se je zacela Slovenija priblizevati Evropi in nekega dne Vstopila vanjo ,ter s tem prenesla kar velik kos Suverenosti R Sloveije na UE institucije (torej v roke Ta-velikim) , so se Slovenci nehali boriti za pravice in predvsem za boljse zivljenje svojih otrok -in seveda sebe ,kajpak . Kot sem ze veckrat napisal , imeti zloscen Audi pred bajto ,ki je bila zgrajena napol zastonj se v Socializmu ne pomeni nic . Da o izgubljeni Svobodi ne govorim . Torej ,ce skrajsam , jaz kot Levicar ,se vedno aktivni levicar ,dandanes podpiram politiko Trumpa in ne kvazi fasist. onegavljenje neoconov ,katere predstavlja Clintonov ,Obamov establishment . Ti , nam skriti gospodje , imajo svet v rokah in pocenjajo nezaslisane grozote in financne mahinacije . A tega res ne vidite ? A res ne vidite ,da so vse te migracije ,ki potekajo iz tretjega sveta na sever v Evropo in iz Latino A. gor v ZDA in Canado spretno nacrtovane operacije , ki imajo namen popolnoma spremeniti sestavo teh drzav ? A kdo ve ,to je uradni podatek UE ,da v Evropski uniji zivi uradno 44-48 mio muslimanov . Torej desetina vseh Evropejcev . Je to se normalno ?
nightifly
24. 07. 2019 20.07
+28
Pri rodni eksploziji po eksponentnem racunu se bo Evropa sesula v dobrih dveh do treh desetletjih . Konec ,ende . Isto se dogaja z ZDA ,kjer je politik Obame in Clintonov prej ,spustila milione ljudi v predvsem Californio in nekatere druge drzave ,kkjer dandanes ze uradno na sejah lokalnih vlad zahtevajo uvedbo Sharia zakonov . ( Glej okrozja v Teksasu in drugje ) . Ce zelite uniciti Slovenijo -izvolite .Tu ne gre vec za levo -desno , gre za zdrav razum . Gre za slovenstvo ,ki ne sme nikoli biti odvisno od levice ali desnice , mora biti odvisno samo od srca in zavedanja kaj si in kddo si . Ne kaksen avto imas pred hiso . No ja , vcasih si je revez zgradil hiso v socializmu ,danes si kupi avto tuje izdelave na kredit ,ker nima casha ne za avto ,kaj sele za bajto . Veliko pa tudi ne za hrano in cape . Skoda .
nightifly
24. 07. 2019 20.09
+22
Samo se provokativno vprasanje ? Ali veste ,da se je vecina Sandersovih volivcev leta 2016 odlocilo da na volitvah glasujejo za Trumpa in ne Hilarijo oz .demokrate ? No torej ,preberite zakaj so to storili .
NPC24ur
24. 07. 2019 20.25
+8
Razumnež
25. 07. 2019 07.43
+5
nightifly.... OK, ne gre za levo-desno. Ampak če se izrečeš za domoljuba, tradicionalnega folklorista, ki ima rad polko, gasilsko veselico, cerkveno pritrkavanje in da nisi navdušen nad tem, da se masa ljudi vali v Slovenijo, (ker se pač zavedaš, da brezposelen človek nima druge alternative kot je kriminal) si kaj hitro označen za rasista, homofoba itd.... Jasno je verjetno vsem, da bo na žalost ponovno počilo in da bo vstal novi "Fuhrer". Takrat bodo krivci za to s prstom kazali nanj, pa čeprav bodo sami povzročili to novo žalost.
Alojz69
25. 07. 2019 09.01
+2
Frane Šajn
25. 07. 2019 10.30
noghtify.. Ne vedo žal ne vedo ampak za to niso krivi sami tu je naredila svoje narava ostalo pa pranje glav! Napiši še kaj , edini , ki spustiš kaj pametnega v eter!
Capo dei Capi - novi profil
24. 07. 2019 19.07
-12
Blodnjavi demokrati.... Tako kot naši "ta desni". :)
Razumnež
25. 07. 2019 07.44
-2
Talo tuljenje glede vmešavanja Rusije je pa na las podobno kot tisto s Patrio pri nas, kajne?.... Ups, čaki mal, kako? :)))
CestniKolesar370Wattov
24. 07. 2019 17.06
+0
"Muellerjeva ekipa je sicer vložila obtožnice proti več kot 30 posameznikom in podjetjem, med njimi proti nekaterim najtesnejšim Trumpovim sodelavcem. " - Kdo je Trumpov najtesnejši sodelavec? Manafort? Zaprt zaradi davčne utaje 10 let nazaj, nobene povezave z Rusijo. Nihče iz Trumpove družine ni obsojen za nič v zvezi z Rusijo - to je bil predmet preiskave in Mueller je to povedal že 100x. Kdo so ostali izmed temi 30emi, ki jih je Mueller zaprl? Približno 12 Rusov, ki živijo v Rusiji, Trumpa ne poznajo in ga niso niti srečali in na te obtožbe ne bodo niti odgovarjali, ker so državljani Rusije, ki se na ZDA zakonodajo požvižga. Isto, kot če bi obsodil kakšnega Afriškega warlorda. Torej kako je potekala preiskava? Zaprli so ljudi povezane s Trumpom za stvari, ki niso predmet preiskave, jih osamili in upali, da bodo dobili info o Trumpu in Rusiji. Od tega pa nič. Še večje vprašanje pa je: Zakaj je zaprt Manafort, Podesta pa je dobil imuniteto? Koliko demokratov je v tej preiskavi dobilo imuniteto? Druga stvar: Zakaj je Mueller na zaslišanje pripeljal odvetnika, istega odvetnika, ki je zastopal človeka, ki je počistil strežnik Clintonove PO TEM, ko ji je FBI naročil, naj ta strežnik preda? Ta isti odvetnik je čistilcu Clintonove predlagal, naj se sklicuje na 5. amandma - "se vzdržim komentarja", podobno kot Jurček par let nazaj. Naslednja stvar: Kako, da je Mueller dokončal preiskavo ravno po midterm volivah? Zakaj ne prej? Zakaj je bil CNN novinar na kraju kjer so aretirali Rogerja Stonea? Prosim, da ljudje kova Apostol1 ne komentirajo. Bo treba najprej vedet kdo je Mifsud, kdo je Steele, itd.
Kollerik
24. 07. 2019 17.41
+1
Nihče od Trumpovh ni obsojen, saj gre za popolnoma koruptiven sistem, ki so ga kreirali razni trumpi sami... bankroti, presuštvovanje, goljufanje pri volitvah, predrzni nepotizem vsem na očeh, utaja davkov.... Milton, daj nas prišparaj no, saj nismo otroci, da bi poslušali tvoje basni v stilu "Trump ni njič kriv"....
CestniKolesar370Wattov
24. 07. 2019 17.59
-6
"Bankroti" - popolnoma nerelevantno. "Prešuštvovanje" - Popolnoma nerelevantno. "Goljufanje pri volitvah" - Izmišljotina, bodi malo bolj kreativen. "Predrzni nepotizem" - Nerelevantno s to preiskavo. "Utaja davkov" - Predmet preiskave IRS in ne posebnega tožilstva. Ti je jasno kako poteka pravo? Za preiskavo potrebuješ RAZLOG, ki je tehten in katerega overijo pristojni organi, ki se na podlagi razloga odločijo, ali naj preiskavo sprožijo ali pa ne. V trenutnem Trumpovem primeru je bil ta razlog kreiran s strani demokratov in čeprav je FBI vsaj približno vedel, da ta razlog ni dovolj overjen, so šli preiskovati. Še enkrat: Razumeš, kako poteka pravo, ali si bolj pes, ki laja v nebo samo zato, ker lahko?
CestniKolesar370Wattov
24. 07. 2019 18.07
-12
Da bom malo bolj podroben... Ti misliš, da imata Melanija in Trump standardno zvezo? Prosim no... Vezana sta s pogodbo, pogodba pa narekuje vse v zvezi z javnostjo. Sfejkan par sta toliko, da bolj ne bi mogla bit, ampak drug od drugega imata korist in spoštujeta pogodbo, ki jo imata med sabo. Zato prešuštvovanje v tem primeru ne obstaja, pa če se postaviš na glavo. Bankrot je popolnoma legalna stvar. NYT je 20 let nazaj Trumpa oklical za kralja, ki se je vrnil iz bankrota tako kot še nihče na svetu, ampak zdaj je agenda drugačna in take ovce kot si sam, so agendi zelo dobrodošle. "Utaja davkov" - kje si prebral o utaji davkov? Prikazanje minusa v poslovanju za kasnejše davčne odpustke? Eno leto narediš milijon minusa, drugo leto pa milijon plusa in si na ničli. A ti bi pa rad, da ti od te ničle država poščipa pol milijona davkov? Resnično si premalo inteligenten za takšne vrste debat. Probaj na oddelku Kardashianovih, mogoče ima katera kakšne nove hlače ali pulover. To je oddelek pisan tebi na kožo. Je pulover grd, je pulover lep, ne moreš zgrešit z mnenjem.
Kollerik
24. 07. 2019 18.13
+7
Milton, hvala ti za obsežen roman in Kardashianke. Vaš blodnjak pravniških fint, napisanih na kožo izbrancem, kot je trump in njemu podobni, se mi gabi, zato se ga raje izognem. In ja, imaš prav...Ivanka je res zelo sposobna za tako visoko mesto v administraciji... tako kot njen mož...ma kakšen nepotizem, lepo te prosim.... in tako naprej. Škoda časa za tvoje zavoje in vijuge.
Kollerik
24. 07. 2019 18.19
+8
PS: lej, ta sistem tam čez lužo... tak kot je, surov in skrajno nepravičen, se bo sesul sam vase, samo še vprašanje časa. In ne bo ga sesul naš nižji sloj srednjega razreda, s službami, avti, hišami, krediti. Sesuli ga bodo milijoni razžaljenih, ponižanih in iskoriščanih "kulakov", "kulijev" in prekarcev... najbolj izkoriščani segiment prebivalstva.
CestniKolesar370Wattov
24. 07. 2019 18.22
-11
Ivanka in Jarer sta vodila firme vredne milijarde dolarjev, od rojstva se vrtita v krogih tistih, ki imajo moznost ustvariti razliko. Se ti zdi, da je za visoko mesto v administraciji bolj primerna kaksna AOC, natakarica 2 leti nazaj? Mogoce Mesec, faliran student, ki v zivljenju ni ustvaril nicesar? Pa preden mi zdaj nazaj uletis z "se ti zdi, da Jansa pa je", ti povem ze zdaj, da on tudi ni.
Kollerik
24. 07. 2019 18.45
+5
Ivanka in njen mož se oba vrtati v takšnih krogih v prvi vrsti zato, ker se lahko, saj sta iz kaste priviligirancev. Kjer ti je na poti do uspeha in "uspeha" menda marsikaj oproščeno. Torej kelnerca in kakšen drug slehernik odletita, še preden sta rekla keks, pa naj bosta še ne vem kako talentirana. In nič hudega, če torej "izkušen" menedžerski par opali kakšno motko, saj je tu davkoplačevalski denar, da pokrije. Saj veš, socializem za bogate pa to...tisto, kar večina ne sme dobiti. Tisti denar, ki ga za siromake ni in ga tudi ne bo. In da se razumeva, pravično in prav je, da pridni in sposobni zaslužijo več, toda milijarde na milijarde,.... to pa je ta greznica, ki tolče v obraz neskončni množici tistih, "ki ne ustvarjajo dodane vrednosti". Mesec? Mesec je (tako kot vsi ostali) simptom nekega časa in sistema in ima za sabo določen procent volilcev. S tem se boš moral pač sprijazniti. In ta procent bo še rastel. Je pa res, da gre za neizkušeno mladino, polno teorije, zato jih jaz nisem volil, mi pa je par stvari pri njih všeč. Se ga pa nekateri bojite, saj vas verjetno precej skrbi, da bi tudi z višino davka na profit postali približno enakopravni zahodu.
Kollerik
24. 07. 2019 18.52
+10
In še nekaj, miljiardne utaje, ki si jih lahko privoščijo korporacije, posredno... preko višanja davkov države... delajo škodo malim in srednjim podjetjem, kot tudi družbam nasplošno. In morda bi bil dosti bolj verodostojen, če bi recimo kdaj načel tudi ta problem, ne pa da te tako očitno skrbi mesec in njegov "socialci"....
MladostNiNorost
24. 07. 2019 19.14
+5
milton, polovica tvojih izjav je tudi irelevantnih. ce verjames v sposobnost ivanke, verjamem, da razumem tvoje sposobnosti.
pozzo
24. 07. 2019 16.30
+11
Je JJ že pojasnil svoje premoženje oziroma premoženje svojih družinskih članov? Ni!
MrKrmar
24. 07. 2019 15.46
+13
V Sloveniji ta naslov ne velja, le za navadne državljane veljajo zakoni.
Mauzahecmauzares
24. 07. 2019 15.35
+7
Sodnike postavijo predsedniki. Le-ti ne bodo nikdar nepristranski, ko se sodi "velikim živinam".
antilevi?ar
24. 07. 2019 15.33
+3
Kr neki. Vse bolj se dozdeva, kot, da ta tožilec ima slovenske korenine. Nekje na neznanem kraju iz neznanega vzroka je bil oškodovan neznanec z neznanim namenov z neznanimi sredstvi na neznan način, juhu
MladostNiNorost
24. 07. 2019 19.17
+3
prebral pa nisi niti 2 strani porocila, pravo bi ti bilo krneki ja to pa je res