Tujina

Mornarici Rusije in Kitajske razkazujeta svoje mišice

Peking, 22. 04. 2012 11.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Rumenem morju mornarici Rusije in Kitajske prvič sodelujeta v vojaških vajah. Med drugim bodo izvedli tudi simulacijo reševanja ugrabljene ladje. Prejšnji teden pa so v Južnem kitajskem morju skupno vojaško vajo izvedle ZDA in Filipini.

V manevrih bodo sodelovale tudi štiri ruske vojaške ladje.
V manevrih bodo sodelovale tudi štiri ruske vojaške ladje. FOTO: Reuters

Rusija in Kitajska sta od leta 2005 skupaj izvedli že štiri večje skupne vojaške vaje, v katerih so sicer sodelovale tudi druge države. Tokrat pa v skupnih manevrih prvič sodelujeta mornarici teh dveh velesil. V Rumenem morju v bližini vzhodne Kitajske obale bosta šest dni preizkušali sposobnosti vojaškega ladjevja.

V vaji bodo preverili delovanje zračne obrambe, protipodmorniško taktiko, izvedli pa bodo tudi različne reševalne in iskalne akcije. Med drugim bodo izvedli simulacijo reševanja ugrabljene ladje.

Po poročanju tujih medijev na kitajski strani v vaji sodeluje 14 vojaških ladij in dve podmornici, Rusi pa so prispevali štiri vojaške ladje. Po navedbah kitajskih oblasti je cilj vaje povečati mir in varnost v širši regiji.

Kitajska ima sicer na območju Južnega kitajskega morja, ki naj bi bilo bogato z zalogami nafte in zemeljskega plina, nerešene ozemeljske spore s petimi bližnjimi državami. Med spornimi točkami sta otočji Paracel in Spratley. Glede prvega sta v sporu Kitajska in Vietnam, glede Spratleyja pa Kitajska, Filipini, Brunej, Malezija in Tajvan.

Prejšnji teden sta na tem območju skupne vojaške vaje izvedli mornarici ZDA in Filipinov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (98)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

erikon
22. 04. 2012 20.02
-1
LLR......Long Live Russia !
Frane Šajn
22. 04. 2012 17.02
+1
EDINO KAR PRI TEM ŠTEJE JE TO , DA TI DVE DRŽAVI NE POZNATA ZADOLŽENOSTI IN STA PONUDILI V ODKUP VSE EVROPSKE KREDITE IN STA POTENCIJALNI TRG KJER SO ZDA TIHO KOT RITKE. čE PA PJONG ANG KIHNE PA SE AMIJI VZBURIJO MAL TAKO ZA LEPŠE VIDET!
sylvanas
22. 04. 2012 16.44
+3
Mislm da je rusija vojaško najmočnejša na svetu, čeprov se ne zdi tko, zgleda kot da je vsaj 20 let za američani, ampak mogoče rusom to čist paše, da svet misli kako so nerazviti, medtem ko se američani šopirijo z svojo tehnologijo
Frane Šajn
22. 04. 2012 17.04
+2
RUSKI VOJAK JE POKAZAL V DRUGI VOJNI, DA ZNA UMIRAT, NE BEŽAT PA ČIGUMIJE ČIKAT! RUSKI VOJAK JE POKAZAL V DRUGI VOJNI, DA ZNA UMIRAT, NE BEŽAT PA ČIGUMIJE ČIKAT! RUSKI VOJAK JE POKAZAL V DRUGI VOJNI, DA ZNA UMIRAT, BEŽAT PA ČIGUMIJE ČIKAT!
Sonja Gorjup
22. 04. 2012 20.22
+2
... Si si že prebrala knigo Stalinograd ? Pobral so mlade fante in če so se krkol uperal al pa hotl bežat so use postrelili imeli so le dve možnost smrt ali sreča .
Jimi1
22. 04. 2012 23.13
-1
Za razliko od vojakov, ki so dobili "Mosin-naganta "91/43 v roke (vsak drugi), pa vsak po 5 nabojev, so bili oni klavci NKVD zadaj dobro oboroženi in polni streliva. No če ne bi pred leti za 100 EUR takšne popolnoma nerabljene puške z letnico 30 kupil, bi še verjel, da SZ takrat orožja za obrambo ni imela.... Resnica je kot izgleda bila ta, da življenje ruskega vojaka ni bilo vredno več od 5 nabojev, kolikor so mu jih ob napadu dali, da si z njimi izbori življenje oz prebije dobro utrjeno nemško frontno črto...
klemenju
23. 04. 2012 06.54
+8
Če realno pogledamo so Američani v idealnih razmerah dejansko močnejši od Rusov . npr. v puščavi ruski tanki niso konkurenčni bolje zaščitenim Ameriškim. Če pa bojišče postavimo v Rusijo (razen v poletnem času) bi pa vsa ta Ameriška super tehnologija ostala v blatu medtem bi pa prišla do izraza boljša mobilnost (tudi amfibiske sposobnosti) Ruske tehnike.
ljx
22. 04. 2012 16.38
+3
Lepo je videt da se tehtnica spet mal postavlja v ravnovesje,ker teža zahodnega imperializma jo je pošteno bila prevesila v njegovo korist,kar pa ni dobro. Najboljš je če so vsi prbližno izenačeni,ker polse noben ne upa uporabit orožje. Sej majo fajn ladjice,sam jim pa fali letalonosilk,kar je neprimerljivo z Ameriškimi,Angleškimi in Francoskimi zmogljivostmi na tem področju.
Elias47
22. 04. 2012 20.06
+1
Priprave na Tretjo Svetovno pa to... če jim NWO ne bo šel po načrtih.... priprave na odgovor, če bodo ZDA in Izrahell napadle Iran...
Frane Šajn
22. 04. 2012 16.38
+0
Zadnji čas , da se pokaže samoimenovanemu svetovnemu policaju , da počasi postaja šele tretji možni cajac!
Frane Šajn
22. 04. 2012 16.43
+2
skodelica kave
22. 04. 2012 16.23
+4
HHAHAH jokite se Ameri!! Jaz držim in vedno bom na strani bratov Slovanov !!!!
Frane Šajn
22. 04. 2012 16.42
+4
Tja spadamo in bog. Samo se bojim , da je Črtomir , ko je sprejel vero zasadil seme razdora. Ampak kljub temu borimo se zopet za vile škrate in bogino živo! Pokažimo, tisto četo, kjer strahljivca v celem ni imel številu!
HooplaToopla
22. 04. 2012 15.00
+16
Hvala bogu. Če teh ne bi bilo, bi ZDA že davno "osvobodile" ves svet.
slovenec09
22. 04. 2012 15.08
-19
ha ha rusi za svetom 20 let, kitajci pa tudi niso bohvej kaj,,,raje vidim ameriko na čelu kot omenjeno dvojico
Frane Šajn
22. 04. 2012 16.58
-2
Kar ćez lužo bukseljčki, malo provat še je čas!
Frane Šajn
22. 04. 2012 17.07
+5
Hoopla privoščim ti ameriške svobode kolikor jo preneseš, ti živiš v Holyvoodski Ameriki, v temu je problem!
Elias47
22. 04. 2012 20.07
+4
je..."osvobodile" naravnih bogastev, svobode in pravic...
DedekLakai
22. 04. 2012 14.56
+2
Kar se tiče mornarice je še ZDA vedno najmočnejša sila in se ji ne more zoperstaviti nobena druga država. Kitajska ima prednost v svojih novih podmornicah in svoji podmorniški "ladjedelnici" v gori na otoku Sanya kjer naj bi skrivali do 20 podmornic, ki naj bi bile tehnološko bolše od ameriških (to so američani sami priznali). Ko pa pride do ladjevja in letalonosilk se pa lahko tako Rusija kot Kitajska skrijeta. Ampak ima Kitajska tukaj skriti adut. In to je balitična proti ladijska ranketa - DF-21D. Kitajska je tudi edina država, ki ima takšne rakete. In Ameriški vojaški analitiki so sami priznali, da bi lahko samo en zadetek te rakete potopil katerokoli Ameriško letalonosilko. Te rakete imajo doseg do 2800km torej se lahko Kitajska brani v primeru Ameriškega napada ne more pa si pomagati v primeru, da bi Kitajska napadla Ameriko saj ne dosežejo Ameriških meja. Kitajska bo z leti prevladovala tudi v mornarici ampak to še bo trajalo vsaj kakšnih 20 let. Seveda če se v tem času ne bo kaj spremenilo, torej nastane kakšen konflikt.
slovenec09
22. 04. 2012 15.10
-3
pravis da bo se 20 let prevladovala amerika in da jih bojo kitajci ujel za 20 let, a mislis da bojo amerikanci pa 20 let spali in nic razvijali
Hilarij71
22. 04. 2012 15.27
+3
Bah; letalonosilko potopiti ni nobena kunšt. To so samo velike plavajoče tarče, sploh za rakete in torpeda. Zavaljeni prašiči v admiralturi se jih pa seveda držijo, kaj bodo pa drugega? Berite War Nerda.
Hilarij71
22. 04. 2012 15.38
+7
Ruski "Škval" (sipa) superkavitacijski torpedo gre čez 500 km/h na uro - v tem času si kakšen ameriški mornar na letalonosilki niti ne utegne poprasktai po riti - ko ga že doleti. Da sploh ne omenjam kitajske "Silkworm" rakete, ali pa če že hočete: francoske "Excorcet" rakete, zaradi katerih je marsikateri degenerirani anglež milo jokal na Falklandih - dokler mu grlo ni zalila voda. Da tega, da enostvano rukneš eno povprečno atomsko med bojno formacijo napdajočih letalonosilk in rušilcev -sploh, sploh ne omenjam. Letalonosilke so toliko koristne kot zlate feltne na mercedesu. Samo "Bling-Bling" - in nič drugega. Zato imajo pa amerikanci 11 letalonosilk, Rusi pa samo eno. Ta pa šteje. Brez skrbi. :-)
Misija1
22. 04. 2012 16.08
-4
@ Hilarij smesko, superkavitacijski torpedo so prvi izmumili NEMCI. Posedujejo ga tako tudi americani, saj ne gre za neko skrito tehnologijo. Res ne vem kaj si zelel povedat, namrec, za vsako letalonosilko stoji cela flota ladjevja, podpore in ostalega. Mimo tega ne pride nobena podmornica, to je dejstvo. Tako da torpeda ne igajo nobene vloge. Tudi letala imajo moznost odmetavanja torpedov, tako da lahko potopijo katerokoli podmornico se preden ta pride v blizino letalonosilke. O atomskih se ne boma pogovarjala, ker to so samo mokre sanje, ce jih uporabi Rusija, jih uporabijo tudi drugi, to se ne bo zgodilo! Zakaj imajo Rusi samo 1 letalonosilko? Ker so enormno drage in Rusija si jih ne more privoscit, raje vlagajo v razvoj proti balisticnih raket, kjer so trenutno med top razvijalci! Letalonosilke so dandanes strah in trepet vsakega, na sebi samo ena nosi vec letal kot pa je celotna letalska flota marsikatere vecje drzave v celoti in nikoli ne deluje sama. Zraven letalonosilke je vedno se cela flota ladjevja, od ladij ki so oborozene s protizracno obrambo, do podmornic itd..Res si smesen ko si tako pro-rusko usmerjen, se posebej ob dejstvu, da americani za vojaske izdatke namenijo vec kot 9 krat vec kot Rusi ;) vem pa kaj bos zdaj rekel - da pa Rusi sigurno na skrivaj porabijo se vec. Res je, verjetno kaksno milijardo vec kot je javnega znacaja. Ampak, a mislis da pa americani povejo vse? :) potem ti ni pomoci!
Hilarij71
22. 04. 2012 16.17
+2
"Nemačka medicina je najbolja na svetu!" ??? * Ne vem, komu tukaj ni pomoči.
DedekLakai
22. 04. 2012 16.19
+1
@Hilarij71 Daj si malo preberi o teh Silkworm raketah. To so že rahlo zastarele. Ne me narobe razumet. Nisem niti malo pro-ameriško usmerjen ampak dejstvo je, da Ameriške mornarice ne more ustaviti nič trenutno. Razen seveda te DF-21D balistične rakete, ki pa se lahko bolj kot ne uporabljajo za obrambo.
Hilarij71
22. 04. 2012 16.21
-1
te rakete so posodobljene, hehehe....brez skrbi.
kim llsung
22. 04. 2012 17.24
+4
amerika si lahko privosci tako ladjevje ker je na PUF
KONEC VAŠEGA SVETA POHLEPA
22. 04. 2012 14.37
-1
Se eden dokaz da recesije ni sicer pa bo Mati Zemlja v kratkem unicila vso orozje sveta zato je brez pomena se kakrsna koli vojna .Lep pozdrav
Frane Šajn
22. 04. 2012 17.10
+1
Rebula raje prešaltaj na cviček, ne povzroča toliko hulicinacij!
Elias47
22. 04. 2012 20.08
+1
LEGIONER
22. 04. 2012 14.30
+3
američani lahko samo snemajo svoje propagandne filmčke u holivudu in se grejo ene vojne dol po raznih nerazvitih državah kjer so nasprotniki oboroženi z kalašniki pa mogoče kakšn raketomet ...smešn pa še tam imajo kar nekaj težav z vso svojo super tehnologijo ...sploh pa vsak ki ima malo odprte oči ve da kitajska pa rusija skupaj z lahkoto prevzameta ves svet da ne govorimo da rusi precej bolje skrivajo svojo tehnologijo ...američani itak morjo mal pokazat vsake tolk časa da sploh naberejo dovolj naivne mladine da se pridruži vojski
HAWX
22. 04. 2012 14.24
+8
Amerika ne more premagat talibanov iz 15 stol. tu pa eni se kr verjamejo vpravljice o ameriski tehnologiji in moci isto kot ovce katere je hitler in speer pumpal da bodo uporabili tajno orozje. Heheh Rusija bi ob morebitnem napadu amerike la te razbila kot keramicno muciko ki je znana po strahopetnosti no temu pravijo danes profesializiranost. Ruska vojska je veckrat pokazala da ta ameriska zahodna doktrina nima absolutno nobene sanse zoper vzhodno katera je vsakic pokazala boljso borbenost, pozrtvovalnost in sploh doktrino katera je vedno premagala zahodne in vedno BO! Amerika hahaha še Srbiji niso mogli nic ne pa Rusiji hahahahaha! V prvih 10 dneh bojev bi strahopetna usa ostala bez vse aviacije zaradi famoznih S-.. Sistemov Ko pa bi jih dostikrat nori Rusi v roke dobili pa bi bilo laufanja in kricanja do zadnjega koticka planeta!
HAWX
22. 04. 2012 14.30
+6
Realno je Amerika zelo mocna ampak enako tako realno ob morebitnem napadu na Rusijo bi storili samomor. In ne pretiravam če rečem da so Rusi ameriška najhujša nočna mora vsaj sodeč po filmih in negativcih v njih. Ko bi amerika napadla in in z casom porabila ali izgubila sisteme kateri ji dajejo prednost in bi ostal neizogiben boj človek na človeka tu pa so totalno poraženi ker so Rusi kot kultura in nacija dosti bolj agresivni, pogumni in bojeviti!
S-line_
22. 04. 2012 14.42
-6
če še ne veš sedanje vojne se dogajajo v urbanih naseljih kjer se talibani skrivajo pri civilistih in otrocih kar pa amerikanci ne morajo streljati kar vse povpreg tako kakor bi storili kitajci in rusi bi pobili vse!!! drgac pa rusi se še iskrcat ne bi mogli na ameriških tleh k majo daleč slabšo mornarico in letalsvo
S-line_
22. 04. 2012 14.46
-7
reti
22. 04. 2012 15.50
+9
mah kaj res mislite da so američani napadli afganistan zaradi talibanov? Bi bil osel če bi to verjel. Tu se po mojem marsikaj zadi skriva
Kunar
22. 04. 2012 17.57
+0
S-line prvo si oglej rusko tehnologijo potem pa govori...rusi imajo mornarico da se šika...imajo boljše protiladijske rakete, mornariške lovce, CIWS sisteme in protiletalsko opremo...poleg tega kaj ima ameriška letalonosilka za vrečt proti sovražniku v primeru da ji celotno letalsko spremstvo sestrelijo v primerjavi z ruskim kuznetsovom? Popolnoma nič...ladja postane kup kovine medtem ko ruski kuznetsev ima še lepo število protiladijskih raketnih silosov z možnostjo jederskih konic...
Elias47
22. 04. 2012 20.10
+0
točno... samo, na žalost, ima ZDA nekaj deset tisoč atomskih.... tako da bodo v tem primeru s sabo k hudiču vzeli še ves preostali svet zraven...
Nejc Novak 1
22. 04. 2012 14.07
-15
Ah amerikanci vse popucajo pa če so še 4 rusije polek, oni majo še skrivno tehnologija tak da te japančke pa ruse zbrišejo v 20minutah.
kim llsung
22. 04. 2012 17.35
+7
BUONGIORNO
22. 04. 2012 13.35
+18
Mornarici Rusije in Kitajske razkazujeta svoje mišice!? Le počakajte, da pride zraven še SLO mornarica z "vsem svojim ladjevjem"! he, he....
Tadej Skof
22. 04. 2012 13.22
-5
rusi kitajci vas pojejo za zajterg!
BUONGIORNO
22. 04. 2012 13.36
+3
dinozavec
22. 04. 2012 13.56
+7
Drugače se slovensko tej zadevi reče zajtrk in ne zajterk!
Elias47
22. 04. 2012 20.11
+3
že moj dedek je vedel povedati, da bodo "nekoč kamele jahale po Parizu", zmagala pa bo rumena rasa...
big brother
22. 04. 2012 13.03
-5
To ji Nemčija sama potopi vse.
Buco -
22. 04. 2012 13.09
+1
LKOHOL
22. 04. 2012 13.34
+5
Veyron95
22. 04. 2012 13.55
+7
Hilarij71
22. 04. 2012 13.00
+6
Russia strongggg!!!1
?rnogled
22. 04. 2012 12.57
+7
Naj rajše nafotrajo milijone lačnih,kot da se razkazuje zapravljen denar,ki ne služi ničemur
Ranunculus
22. 04. 2012 13.51
+4
Tako je. V ZDA imajo McDonalds in prehrambene bone kot protiutež za vojsko zapravljenemu denarju...
yarrick
22. 04. 2012 14.05
+5
Da ne omenjamo nepremičninskega trga oz problemov z hipotekami. Mislim, da je amerika država kjer se najhitreje porajajo brezdomska šotorska naselja(vsaj na zahodu) in ne bo več dolgo ko se bo amerika spremenila v slum, kakršne poznajo po indiji in braziliji... v letošnjem letu bo po podatkih statističnega urada ZDa ostalo brez stehe nad glavo preko 2.5 MILJONA prebivalcev.Si lahko mislite? za celo slovenijo ljudi brez strehe nad glavo v ENEM LETU ?! kaj bo šele drugo leto, ko bomo videli prave učinke krize, ki so jo namerno sprožili?
kim llsung
22. 04. 2012 17.37
+3
Elias47
22. 04. 2012 20.14
+0
@shadowsun to je vse naprej splanirano; zato pa so že pred leti v ta namen zgradili koncentracijska taborišča za njih...in naročili na milijone skupinskih trug, ki jih skladiščijo ob taboriščih... Camp FEMA pa to...
Urban Ušeni?nik 1
22. 04. 2012 12.37
+39
treba počas na ulce in začet požigat banke, parlament, sodišča itd.
Hilarij71
22. 04. 2012 13.16
+10
hmmm...dejansko mi je zanimiv ta predlog....
LKOHOL
22. 04. 2012 13.36
+4
KONEC VAŠEGA SVETA POHLEPA
22. 04. 2012 14.38
-2
To bo storila v kratkem Mati Zemlja tako da tisti ki se borite proti sedanjem sistemu nikar ne obupajte
Elias47
22. 04. 2012 20.15
+1
To je najboljša ideja do sedaj. Naš planet potrebuje renesanso - spremembo status quoja...in popolnoma nov sistem, ki ne bo temeljil na izkoriščanju in samouničenju....
upornik22
22. 04. 2012 12.13
+43
upam da bo kmalu počilo, kajti nočem več životariti iz mesca v mesec z ubogim dohodkom.
Dusko Dolgousko
22. 04. 2012 12.15
+15
feren?ek
22. 04. 2012 12.29
+22
Ampak ni tukaj le životarjenje v službah si že isto kot v zaporu!!!!!!!!!!!to ni več podobno nobenemu obnašanju!!!!!!!!
KONEC VAŠEGA SVETA POHLEPA
22. 04. 2012 14.41
+0
Glede na to da bo se nas planet letos tresel tudi bogatim ne pomaga vec denar si upate vsi trditi da ne prihaja tukaj spodaj enako leto za vse po tisocletjih ne obupavajte in ne smilite se sami sebi prisluhnite Materi Zemlji
Spetsnaz
22. 04. 2012 12.06
+30
Amerikanci nimajo sanse, niti proti Rusiji, niti proti Kitajski..
dworker
22. 04. 2012 12.20
+9
SuperVojevec
22. 04. 2012 12.27
-3
Gangrena, velika razlika je med tem kar si ti želiš da bi bilo res, in kaj je dejansko res. Rusija je povsem nekonkurenčna, medtem ko tudi Kitajska precej zaostaja za Ameriko. To so dejstva, ki sicer niso v skladu s tvojimi željami, so pa vseeno dejstva.
guojle
22. 04. 2012 12.32
-14
men je tud lepo slišat kok je rusija neki waw, sam dejstvo je da je to samo en kup starga železja, rusi so z tehnologijo in ideologijo ostali v obdobju hladne vojne
Jimi1
22. 04. 2012 12.34
+4
Ruski potencial je energija in naravna bogastva, ki jih zahodu zmanjkuje, Kitajci pa svojo poceni del silo lahko na druge pošljejo....Skupaj žal lahko svet zavzamejo, pa bomo še slabše živeli kakor bi sicer....
Kunar
22. 04. 2012 12.57
+11
Tu vas je nekaj prav napisalo da so rusi z tehnologijo zadaj? Vi pa res nimate pojma o tehniki.
Hilarij71
22. 04. 2012 13.08
+13
heheheh, ja, seveda, sistem S300 in S400 - totalen bulšit, kajne? Pa "Tunguska", da ne naštevam dalje... Amerikanci se userjejo ko vidijo nove ruske vojaške sisteme. Oni niso napadli - in tudi ne bodo - NIKOLI - nobene države z S400 sistemom. Nikada. Že KUB in NEVA raketni sistem iz leta 1950 jim je v Srbiji sklatil "nevidni" F117 in ga poslal v penzijo - in s tem zaprl in izničil ves denar, ki je bil pognan v njegov razvoj in čas uporabe&aplikacije = stotine miljard dolarjev!!! Če bi Srbi takrat imeli S300 ali S400 - niti en ameriški avion ne bi prismrdel niti na 1000 km okoli Srbije. Jap, rusko orožje je pa res zanič, seveda, hehehehe....
Hilarij71
22. 04. 2012 13.24
+11
...novi avion 5-e generacije PAK-FA, novi jurišni helikopterji Mil-28 in dvo-elisni Kamov KA-50 (tehnologija, o kateri lahko amerikanci samo sanjajo) novi tank T-95 bo tudi kmalu v proizvodnji - da ne naštevam dalje... A? A naj naštevam dalje? Lahko. Kamot. heheheeh.....
LKOHOL
22. 04. 2012 13.37
+0
kaj ti bo tehnika ko imas 300 TESAR BOMB-?
klemenju
22. 04. 2012 13.51
+2
t-95 ne bo nikol v proizvodnji ker je projekt ukinjen (še t-90 ne proizvajajo več, ker posodabljajo t-72), s-400 ne bo šel v izvoz, tunguska je pa tudi zastarela (jo zamenjuje Pantsir-S1)
klemenju
22. 04. 2012 13.53
+4
drugač pa take vojne ne more zmagat dobena država, ker konvecionalno orožje nebi igralo dobene vloge( jedrsko orožje bi v parih urah uničlo cel planet)
Ranunculus
22. 04. 2012 13.56
+10
Ideološko so Američani še v času kolonializma, Rusi spet v hladni vojni, Kitajci v zgodnjem kapitalizmu, Evropa pa malo tu, malo tam...
Ranunculus
22. 04. 2012 13.59
+6
In ja... zavzemanje za jedrsko razorožitev je brez veze, ker ogroža svetovni mir. Prav tako ga ogrožajo protiraketni ščiti. Dokler ima vsaka od jedrskih velesil Zemljo za talca, do neposredne vojne med njimi ne bo prišlo. Le do posrednih vojn na njihovih interesnih območjih...
Hilarij71
22. 04. 2012 14.02
+3
"projekt ukinjen" - šminjen. :-) Putin že ve, kaj je treba. ("Wink!") Hidrogenska 50 megatonska "Tzar" bomba? Mislim, da je bilo takrat kar nekaj posranih ameriških gat, ko so Rusi to detonirali na Novi Zemlji. Pravzaprav so te gate posrane še danes. :-)
Hilarij71
22. 04. 2012 14.06
+1
S-400 ne bo šel v izvoz, gre pa lahko v ruske "baze". ("Wink!" :-) )
Hilarij71
22. 04. 2012 14.10
+1
Tunguska, Pantzir = isti khurac. Tunguska samohodna na šasiji oklopnega vozila z gosenicami, Pantzir pa na 8x8 kamionu. na kamionu je več placa, ja, drži. :-)
yarrick
22. 04. 2012 14.12
+8
@supervojevec Delno imaš prav.DELNO: ne pozabi pa, da da amerika več denarja v vojsko kot naslednjih 10 držav skupaj, in to se jim pozna na gospodarstvu in življenju nasploh. Četudi je amerika TEHNOLOŠKO najmočnejša, še ne pomeni da bi samo to pomenilo zmago.Brez jedrskega orožja nima ne rusija, ne amerika možnosti, da bi uničili ena drugo. Sploh pa ne pozabi, da je izid vojne VEDNO odločila pešadija in pa tankovski bataljoni, tu pa bi lahko razglabljali kdo je v prednosti...Me zanima kako bi si ameri podredili 17 miljonov km2 veliko državo z 3 miljoni vojakov(če bi dobili vojno BREZ žrtev) hahaha....Poleg tega pa mora vedeti, da bo lokalno prebivalstvo VEDNO podpiralo domačo državo( skoraj vedno, no), in že samo to dela težavo vsaki vojski, ki bo probala napasti drugo na tleh. Mogoče pretiravam, mogoče ne; ampak večino ameriške tehnologije se da hitro spremeniti v kup železja in elektronike; ene par ornk EMP eksplozij nekako 300-400km visoko(v atmosferi), pa gre vse pa pa.isto velja za rusijo, le da so tam še vedno manj odvisni od elektronike kot ameri.
Misija1
22. 04. 2012 15.45
+2
Misija1
22. 04. 2012 15.59
+0
@ Hilarij: na kratko in jedrnato. Za vecini izumov stojijo americani. Kar se tice modernih izmov seveda. Od laserja, čipa, tranzistorja, jedrskih reaktorjev, jedrskih bomb, termonuklearnih bomb, procesorjev itd. itd..Vse to so izumili americani. Primerjave tankov, letal, ladij, pa so vec kot smesne. Americani imajo nevidno tehnologijo na letalih prisotno ze vec kot 20 let, Rusi pa do PAK-FA slednje niso poznali. Helikopterji - si pozabil s kaksnim so se pripeljali ameriski marinci v Pakistan po najboj iskanega talibancka? Glede na to da ga niso zaznali Pakistanski radarji in da so ga americani na samem mestu raztrelili, je slo za helikpter z radarsko zmanjsano vidljivostjo. Tega Rusi se nimajo. Tanki? Da vidimo, T-95 je za zdaj samo mokre sanje ruskih zasenjakov. Za zdaj na papirju. Njihov najbolj moderen tank se pa nikakor ne more kosat z ameriskim M1 Abrams, ki je star ze vec kot 30 let in se vedno velja za enega izmed top 3 tankov na svetu. Zraven nemskega Leoparda in amgleskega tanka. TSAR bomba pa je bila, kot je sam priznal ze takratni ruski obrambni minister, le strasilno orozje. Preveliko za montazo na raketo, pretezko da bi ga letalo dostavilo dalje kot do prve ruske sosednje drzave. Bila je le skupek vecih manjsih termonuklearnih konic, kar je bila sposobna napravit tudi amerika. Ampak zakaj bi metali enormne vsote v nekaj, kar nikoli ne bo slo v operativno uporabo, ce pa so napravili termonuklearno konico, za pol lazjo in manjsko, ki je imela moc 25 Mt (Tsar bomba cca. 50 Mt). In so jo tudi serijsko proizvajali in tako se danes velja za najmocnejsko serijsko proizvedeno jedrsko orozje v zgodovini. Tsar bomba je bila samo ENA. Sicer pa danes balisticna raketa z 8 locenimi jedrskimi glavami naredi konkretno vecjo skodo kot pa takratna TSAR bomba. Vsaka taksna konica z standardno mocjo 250kt (americani), je sposobna zradirat katerokoli mesto na svetu. In tasknih konic je na raketi 8, kar pomeni, da lahko unici obmocje 8 velemest. Kar pa TSAR bomba nikakor ni bila sposobna. Pa je bila neprimerno drazja kot so te z multi-glavami. Sicer pa jih imajo tudi Rusi, Kitajci, Anglezi in Francozi. Poanta je pac, da je TSAR bomba bila ekonomicen polom, kar se tice vojaske moci prav tako. Bila pa je dobra strasilna ikona.
Hilarij71
22. 04. 2012 16.11
+1
hehehe: amerikanofilček se je počutil osebno prizadetega, in je zato napisal hvaloospev v čast svoiem idolom in gospodarjem. Kako patetično. Ampak tako simptomatično. Tradicionalno. Tako tipično za člane SDS. hihihi. Ne morš' jih falit.
Misija1
22. 04. 2012 16.19
-1
Tako kot si ti, kvazi Srb, stopil v bran svojim pravoslavnim "bratom" Rusom ;) kako lepo in sladko, tako tipicno da kar boli. Tipicno za vse kvazi srbe v Sloveniji, ki so cicali na toplem v Sloveniji, ko je doli pokalo. Pa kot sam pravis, se en WINK zate ;)
Hilarij71
22. 04. 2012 16.46
+2
yarrick
22. 04. 2012 16.49
+2
@misija1 Res je da so rusi zadaj z razvjem tankov, po drugi strani pa je zanimivo videti kako 10.000 dolarjev vreden "rpg" sesuje par deset miljonov vreden tank...Izgube na kvadrat, če/ko pride do vojskovanja v naselju ali strnjenih okoljih/dolinah. @misija1 Res je da so rusi zadaj z razvjem tankov, po drugi strani pa je zanimivo videti kako 10.000 dolarjev vreden "rpg" sesuje par deset miljonov vreden tank...Izgube na kvadrat, če/ko pride do vojskovanja v naselju ali strnjenih okoljih/dolinah. Pa še tole bi dodal; glede na to da je amerika SKUPEK vseh nacij na svetu, bi težko rekel, da so RAVNO ZDA odkrili vse mogoče stvari. Res je, da se to zgodi na ozemlju ZDA, ni pa rečeno da je tak človek PREBIVALEC ZDA, torej takega odkritja NE MOREŠ pripsati državi ;).Vsekakor pa je zadeva taka, da če se odkrije KARKOLI, kar daje prednost ZDA, si bodo to tudi lepo vzeli in skrili zadevo za rdeč trak birokracije, izumitelja pa postavili pod "allseeing eye" obveščevalnih agencij.
Ranunculus
22. 04. 2012 18.42
+2
Pa saj je vseeno, kdo kaj izumi. Štos je v tem, kdo je sposoben zadevo učinkovito uporabljati oz. če izum nadgradijo bolj kot nasprotniki.
Elias47
22. 04. 2012 20.18
+3
To potrjujejo tudi vse prerokbe in napovedi.... na žalost pa jo bomo skupili tudi vsi tisti, katerih države so podpirale to ameriško nesnago pri njihovih zločinih...
Misija1
22. 04. 2012 22.35
+1
@Shadowsun: Se strinjam. Ampak to ni samo problem ameriskih tankov, ampak kar vseh tankov. Je pa res, da taksen abrams prezivi marsikateri udarec RPG-ja, kar je praksa pokazala ze veckrat. Se bolj trpezni pa so nemski Leopardi. Kakorkoli, boja med ZDA in Rusjo ne bo in tako je tudi prav. Drugace lahko recemo kar - adijo Zemlja. Kar pa se tice odkritij, vecino razvoja danes krojijo americani in tako je ze vsaj 60 let. Krivi sta 1 in 2 svetovna vojna, ki sta ameriki dala prednost, Rusiji sicer vzpon gospodarstva, ampak po drugi strani pa jih je trda roka res hudega komunizma, poslala tja kjer so zdaj. Tudi kapitalizem je eno veliko S*anje, ampak taksen komunizem kot so ga imeli Rusi recimo med leti 1920 in 1960, je nekaj najbolj nehumanega za prebivalstvo. Amerika pac preprosto nameni za faktor 3 krat vec denarja za vojastvo, kot pa Kitajska in Rusija skupaj. Pa tu ne pomaga izgovor da tudi Rusi in Kitajci ne pokazejo vsega kar imajo in celotnih izdatkov. Tudi americani namrec zagotovo ne povejo koliko realno potrosijo za vojsko, pa tudi najnovejsih izumov ne kazejo. Ampak se vedno tako Kitajci kot Rusi uporabljajo ameriske windowse in ameriske procesorje. Ste ze slisali za Ruski racunalniski operacijski sistem? Normalno da ne, ker ga ni. Tu imajo monopol ameriske firme.
homer2
23. 04. 2012 11.09
+1
hilarij,od kod ti vse to?res zanimivo.kje si lohk še kej o0 tem preberem?