Slovenija

Lovec ustrelila psa, kasneje truplo skril pred lastnikom

Podkoren, 23. 06. 2022 16.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Fedja Golež
Komentarji
336

Si predstavljate, da vam od doma pobegne pes, ki vas je v življenju spremljal deset let, potem pa izveste, da ga je na bližnjem travniku ustrelil lovec? To se je zgodilo Žigu Knapu iz Podkorena. A tu zgodbe še ni konec, lovec je truplo psa odpeljal in ga skrival pred lastnikom. In vprašanje, če bi psa še kdaj videl, če mu ne bi prijatelj namignil, kdo bi njegovega psa lahko ubil. Lovec je trdil, da je psa zamešal za volka, a lastnik psa je skeptičen, saj mu je lovec v preteklosti že grozil, da mu bo psa ustrelil, če ta ne bo na povodcu.

Žiga Knap
Žiga Knap FOTO: Posnetek zaslona

Žigi Knapu je pred nekaj dnevi od doma pobegnil pes in že čez nekaj ur naj bi ga v bližini travnikov sredi belega dne ustrelil lovec. Ni mi ubil le psa, pravi Knap, "ubil mi je prijatelja". "Ko so prijatelji izvedeli, da so mi lovci ubil psa, je bilo pri nas vse videti kot sedmina, kot da se pogovarjamo o mojem prijatelju. Govorili smo, kakšne zgodbe smo z njim doživljali," pravi Knap.  

Lovec naj bi psa ustrelil ob enih popoldne nekaj sto metrov stran od kolesarske poti, kjer se vsak dan mimo pelje več sto kolesarjev, med njimi tudi otroci. Poklicali smo tudi lovca, ki je osumljen, da je psa ustrelil, a ta je trdil, da psa ni ubil. Lovec nam je po telefonski izjavi zatrdil: "Jaz ga nisem ustrelil. Nič od tega ni res." A kmalu za telefonskim pogovorom nam je lovec poslal še pisno izjavo, češ da je sprva res priznal krivdo, da naj bi ustrelil psa, ker je ščitil prijatelja, ki ga je zamenjal za volka. A trdi, da je sam obvestil vse odgovorne organe.  

"Karakteristike volka in psa so tako različne, da bi on kot strokovnjak moral vedeti, da to ni volk. Tudi če načeloma pride do napake. Podoben ne, podoben ja, nima veze, moral bi poklicati lovskega inšpektorja, Policijo, poklicati veterinarja, da se prebere čip, da se obvesti lastnika in se opravi ta postopek. Tega postopka niso naredil," je jasen Knap.

Lovec mu je v preteklosti že grozil

Truplo psa naj bi več kot 24 ur skrivali v lovski hladilnici, ležalo naj bi kar v škatli, kjer se načeloma hrani le divjad. A to še ni vse, dodaja lastnik, isti lovec mi je v preteklosti že grozil, da bo psa ubil.

"Srečal sem tega človeka, takoj me je napadel, češ, kakšnega psa imam to. Povedal sem mu pasmo in da sem ga jaz kupil. Rekel je, naj ga dam na povodec, če ne, mi ga bo ustrelil," še dodaja.

Lastnik je vse skupaj prijavil Policiji, ki je naredila tudi zapisnik. Pravi, da razume, da se nesreče dogajajo, a želi, da tisti, ki je psa ustrelil, za svojo napako tudi odgovarja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (336)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

medŠihtom
26. 09. 2024 20.06
no sedaj ga lahko stožiš do gat da bo sodil sam sebi. zelo enostavno, poznamo metode ki te psihično pripeljejo da se sam odstraniš. z veseljem pomagam.
vpp20
24. 06. 2022 14.43
+1
Tale zgodba nikakor ne drži vode. Volka se ne sme ustreliti kar tako, da lovec zameša volka in psa je tudi kar nekaj.... Vsekakor ni prav, da je bil pes brez nadzora, lastnik je bil zato hudo kaznovan, izgubil je prijatelja. Lovcu pa, ki tako slabo vidi, naj takoj odvzamejo orožje. Tisti, ki trdite, da lovec psa lahko ustreli - le zakaj ga je skril, če je tako?
Orcan
26. 06. 2022 09.40
+2
Če ne veš, raje zadrži zase. Pol leta imamo probleme z KRIŽANCI med volkom in psom. Za te imajo lovci nekaj mesecev dovoljenje za odstrel, saj se obnašajo drugače kot čisti volkovi, ne bojijo se ljudi, prihajajo tik ob vas, tudi ob dnevu. Tudi na pogled niso čisti volkovi, kar bi pa lahko trdili tudi za ustreljenega psa. Če bi vsaj nosil ovratnico, no ker je ni, je pa danes polno žalosti, na eni in drugi strani, grožnje, pozivi na linč. Ni pa ta pes prvič ušel, dobili so ga tudi že 20km od doma.
Deliverance..
24. 06. 2022 14.35
+2
V tem primeru ne gre za to ali je bil ali ni bil pes na vrvici. V tem primeru ne gre za to, kako lovec lahko ravna in kako ne sme po zakonih, pravilnikih, lovskih etičnih kodeksih,... Gre za eksekucijo!!! Ob takih sosedih nas je v Podkorenu lahko strah: kako lahko vemo, kdo mu še ni všeč in kje bo počilo?
Yo_
24. 06. 2022 14.10
+0
Samo glede neodgovornosti lastnika oz. o tem, da je bil pes prosto spuščen, ker se omenja v precej komentarjih. Pes je pobegnil od doma, o čemer so obvestili tudi pristojne (zavetišča), Zavetišče Horjul npr. je objavilo prošnjo za pomoč pri iskanju psa. Tudi ni pes nikogar ogrožal ali kogarkoli napadel, lovec ga je počil, ker ga pač je (zakaj, bo moral sam objasnit, ker za to nima nobene pravne podlage - tudi v primeru, če bi pes preganjal divjad, ne).
Apostol1
24. 06. 2022 14.39
+5
Yo .....Spoštujem lovce , ker so potrebni. Poznam pa kar nekaj lovcev , ki so milo rečeno sadisti. Moj pokojni tast je bil lovec in že davno nazaj se je pripeljal z avtom nek lovec ,ki sta se poznala z mojim tastom in odprl je prtljažnik , notri pa še živa kuna vsa ranjena in prestrašena . Presenečen rečem , da je živa in zakaj jo ne ubije . Odgovor je bil , da ko jo je lovil , ga je pošteno namučila , sedaj naj se pa kar muči. Skrtaka primitivnost in sadizem v ničlo in poleg tega je ta lovec za tiste čase veljal za uglednega člana skupnosti. Drugi primer. Lovcu so pripeljali psa za ustrelit in ta lovec ga je privezal za prikolico in ga pobil z lopato in odgovor je bil ,škoda naboja. Še nekaj takih gnusnih primerov poznam samo ta dva sta še preveč. Zato ne glede , da lovce spoštujem trdim , da je ta lovec , ki ustrelil psa navaden sadist in nič drugega. In kot tak bi moral izgubiti licenco , odvzem orožja ,pa še krepka denarna kazen in oškodavncu odškodnina . Čeprav noben denar ne more nadomestiti prijatelja in to pes je.
Yo_
24. 06. 2022 14.58
Ja, tudi to se dogaja. Oglasila sem se zaradi sklepanja mnogih, da je pes bil stalno spuščen, preganjal divjad itd.
nitro557
24. 06. 2022 16.35
+4
če živiš na vasi pol veš da je "pobegnil od doma" šigra za "pes ni privezan večino časa in lahko laufa okrog po mili volji"...
nitro557
24. 06. 2022 16.36
Yo_
25. 06. 2022 11.41
+0
Ja, in v teh primerih psa lastniki prijavijo kot pogrešanega? Ker v zgornjem so namreč ga.
Apostol1
24. 06. 2022 13.21
+8
Kot vedno se pri takih novicah oblikujeta dve strani. Eni ščitijo lovca , drugi psa . Najprej naj povem kaj si mislim o lovcih . Na kratko povedano lovci imajo podobno funkcijo kot v naravi mrhovinarji, ti odstranjujejo že mrtve živali , lovci pa skrbijo , da se divjad preveč ne razmnoži in da ne dela škodo. Zato kot spoštujem živali take ali drugačne v enaki meri spoštujem lovce , ker brez enih ali drugih narava ne more funkcionirati v ravnovesju. Debata o tem kako upravljati z naravo pa sodi kam drugam. Sedaj o psih in lastnikih. Pri nas je v bližini en zelo dostopen hrib in do koče se pride v nekih 2.urah po gozdu . Planinci imajo pogostokrat pse s seboj in zelo redko vidim , da bi bili ti psi na vrvici , pa tudi potrebe ni in ne spomnim se ne jaz pa tudi kdo od starejših ne , da bi pes povzročil kakšno škodo na divjadi. Enako verjamem , da je situacija po celi Sloveniji. Pes da na vrvici , če je v urbanem okolju v naravi pa ne , razen če to res ni nujno glede na pasmo psa ali na njegove vedenjske značilnosti. Lovce , ki jih srečujem imajo pse vedno spuščene v tem gozdu in lovski pes je veliko bolj nevaren za divjad , kot psi ovčarskega porekla ali psi ki so kot pasma imenovani družni psi , ki običajno tudi niso nit ne vem kako veliki in kaj lahko je veliko dogodkov med lovci ko psi tudi ubijejo žival , vendar taki dogodki se pometejo pod preprogo. Zaključek na to temo , ta lovec je to storil iz maščevanja in je povsem navaden sadist in nič drugega, zato suspenz za vekomaj in odvzem orožja.
Lutra Lutra 1
24. 06. 2022 12.40
+6
Sem velik ljubitelj vseh živali. Prostoživečih in domačih. Sam sem že bil priča, ko je pes vpričo lastnika tako poškodoval srnjaka, da so mu po mojem klicu policisti lahko dali samo še milostni strel. Drugi primer pa, ko so trije potepuški psi, globoko v gozdu grizli divjo svinjo, ki se je branila, vendar na koncu izgubila boj. Ne komentiram zgodbe iz tega prispevka, ker ima vsaka takšna in podobne zgodbe dve plati. Lastniki vedno trdijo, kako vzgojen je njihov pes, vendar, ko se v psu aktivira tisti pravi nagon, ga ne ustavi nobena dresura. Zato lastniki psov prosim, dajte vaše ljubljenčke na povodce še posebej, ko je razmnoževalni ciklus prostoživečih živali na vrhuncu. Tako kot imate radi svojega ljubljenčka, imejte radi tudi vse druge živali. Hvala!
MihaK77
24. 06. 2022 12.02
-1
Jaz bi za lastnike pse uvedel dokument kot je npr. orožni list. Za pridobitev te listine bi bodoči morali najprej opraviti tečaj iz zakonodaje in ravnanja z živalmi. Ko bi to opravili, bi šli k zdravniku na pregled. Recimo neka slabotna oseba ne bi mogla dobiti neke večje ali agresivnejše vrste psov. Prav tako bi morali opraviti psihološke teste, kjer bi se ugotovilo, če so primerni za ravnanje s psi. S temi potrdili bi šli na Upravno Enoto, kjer bi zaprosili za dovoljenje za nabavo psa določene vrste. UE bi za prosilca izvedla preverbo in če ne bi bilo zadržkov s strani policije in drugih organov, bi jim lahko izdala dovoljenje za nabavo psa določene vrste. Po nakupu psa bi psa se registrirati, vpisati v lastniško listino in plačati takso. V primeru, ko bi lastnik psa ravnal v nasprotju z zakonodajo, bi mu lahko psa tudi odvzeli. Število psov, ki jih lahko ima posameznik, bi bilo tudi omejeno, prav tako tudi vrsta psa, ki ga posameznik lahko ima.
Labi123
24. 06. 2022 12.27
+1
Potem naj začnejo pri osebah, ki imajo lahko potomce najprej ......
printerus
24. 06. 2022 11.59
-4
Pes bi moral biti na povodcu, kaj je zdaj tukaj nerazumljivega, kriv je lastnik, poglejte si zakon - Lovec LAHKO ustreli psa, če ta ni privezan in se prosto giblje brez nadzora.Pes je pes, je zver in konec. Ko vam bo zgrabil otroka, potem boste pa javkcali...imejte ga, tisti ki vam paše, ampak bodite toliko, da je privezan in pod nadzorom, pa.kakce pobirajte pa bo za vse ok...zaradi mene jih lahko imate 5 psov, pa vse oblečene po zadnji modi v svetrčkih krempeljčki postriženi,poleg.dveh otrok v vozičku...svašta vglavnem nosi ta svet....ampak naj bodo pod nadzoror...ali?
Labi123
24. 06. 2022 12.28
+4
Prosim napiši v katerem zakonu piše da lovec lahko ustrelu psa??
zapiramvamusta
24. 06. 2022 11.54
+1
To niso več lovci. To so obični vaški pijančki ki ne premorejo kanček profesionalizma. Mislim da pa v tem poklicu ne opaziš razlike med psom pa volkom lahko greš samo do okulista pa v predčasen pokoj. Vsem tem pijančkom pa treba odvzeti orožje saj so nevarni tako sebi kot okolici ker ne zdržijo na delovnem mestu brez kapljice alkohola. Take stvari se ne bi smelo tolerirati.
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.55
-2
++++ vsak ki jih pozna ve da je zapis 100% točen
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.56
+0
zapiramvamusta
24. 06. 2022 11.56
-3
Tako ja tisti lovec ki to bere upam da je zgrožen in šokiran nad resnico in svojim početjem. Če vam žena nezna tega povedati vam pa moram jaz:))
Prdilnik
24. 06. 2022 11.56
+0
Prav imaš, alkohol in orožje ne gresta skupaj. Če govoriš iz izkušenj in poznaš kakega takega, ga takoj prijavi. Če pa govoriš na podlagi neke folklore, predlagam da si najdeš kaj bolj uporabnega za počet.
Prdilnik
24. 06. 2022 11.57
+1
Da se spustim na tvoj nivo - ker se ti ne upaš povedat ženi nič, se znašaš tukaj.
zapiramvamusta
24. 06. 2022 11.58
+1
Tako ja prelagaj krivdo na druge. To je tudi oblika priznanja:))
Prdilnik
24. 06. 2022 11.52
+2
Papir prenese vse - v tem primeru internet. Članki na način kot je napisan zgoraj so namenjeni klikom in ne obveščanju. Vsem ki pišete negativne komentarje na podlagi lastnih prepričanj, brez preverjanja vseh dejstev ali pa zanikanja le-teh, vprašajte se v kakšni državi bi radi živeli? Toliko divjega življenja kot ga imamo v Sloveniji, nima marsikatera država (da izpostavim Italijo in Avstrijo, kjer še ptiča ne slišiš čivkat). In vse to je zahvala organiziranosti lovstva ki ga imamo v Sloveniji. To ni samo moje mnenje ampak dejstvo, ki mu pritrjujejo mednarodni strokovnjaki. Poglejte si lanskoletne lovske dneve, kjer so strokovnjaki iz Španije in Velike Britanije (ki so sodelovali) čestitali našemu načinu upravljanja z živalmi in bi si tudi sami želeli enako. Pa še opozorilo - dolgoletne koncesije za upravljanje lovišč lovskim družinam se iztekajo, lobiji pritiskajo da bi šle v prihodnosti koncesije na dražbo. Če želite videti kako to zgleda - se zapeljite v sosednje države, upam pa da boste tudi takrat tako glasni in boste ugotovili da to kar imamo je zlato.
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.53
-1
Priključit te na detektor laži in te podrobno izprašat o tvojih rabotah. Da ne boš tu zavajal z demagogijo
zurc
24. 06. 2022 11.59
+1
šele ko nekaj zgubiš šele veš koliko je bilo vredno ampak večino tu gor ne izoči nič ,sam čudijo se, ko staro dobro in preiskušeno stvar zamenjaš z novejšo modernejšo ,ki pa je velikokrat tudi slabša potem jokajo in tulijo ,v večini primerov prepozno
Prdilnik
24. 06. 2022 12.08
+0
Pa drugače razumeš pomen besed ki jih uporabljaš? Samo sprašujem ker me zelo spominja na nekaj...pa ne bom omenjal.
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.51
+1
Naj jih policija vse zasliši z detektorji laži!
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.47
+1
Pijani kot traverze, vsi oboroženi in z uničenimi možgani,......, normalen človek pa ne sme nosit obrambnega orožja
Prdilnik
24. 06. 2022 12.06
+3
Glede na tvoje obnašanje tukaj ne spadaš ravno v kategorijo normalnega človeka.
Triindvajseti December
24. 06. 2022 11.39
+0
...zanimivo je, da takoj ko je članek o lovcih, gozdarjih, kmetih, mesarjih, življenju na podeželju in ostalih tematikah o življenju, kot ga poznamo ljudje iz podeželja že stotine let, se spodaj takoj oglasijo s komentarji razni vsevedi iz Metelkove, meščani in ostali prebivalci nekih urbanih okolij, ki imajo edini "stik z naravo", ko so v Mercatorju na oddelku sadja in zelenjave! 🤮
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.43
+0
MatjazZafred
24. 06. 2022 11.44
-3
Ti si primitivec. Pa brez replike če se ne misliš predstavit z imenom in priimkom
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.47
+2
Ja tvoje ukaze bom poslušal. So po 70 letih končno razkrinkali vaše rabote!?!
MatjazZafred
24. 06. 2022 11.59
+2
MatjazZafred
24. 06. 2022 12.00
+1
zurc
24. 06. 2022 12.02
-1
tipičen odgovor človeka ki ne ve nič, a je pameten za tri ,namesto da bi argumentirano odgovoril,bo žalil
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.38
+5
Dajte vi šefe lovskih društev na detektorje laži in vam bo vse jasno.
Prdilnik
24. 06. 2022 11.24
+3
Lovska družina ima odločbo za izredni odstrel čistokrvnih volkov (ter mešancev med volkom in psom). Ker je bil pes v naravi in BREZ ovratnice je lovec smatral da gre za mešanca. Psa so shranili, ker so čakali da lovski inštektor opravi pregled.
Prdilnik
24. 06. 2022 11.25
+2
Če bi se avtor potrudil in dejansko dal sliko tega psa, bi bilo vsakemu jasno o čem se gre.
zapiramvamusta
24. 06. 2022 11.30
-1
Zakaj je pa potem poskušal skriti truplo pred lastnikom? Dajte gospodje malo manj alkohola konzumirat pa bo vse v redu:) Ne si zdaj dajati potuhe. Na odvajanje pojdite pa bo!:)
Triindvajseti December
24. 06. 2022 11.32
+2
saj ga ni skril. shranil ga je, kot je to po ustaljeni praksi, da ga pregleda stroka ( inšpektor, po potrebi veterinar itd... ) ...saj ti je že v komentarju zgoraj razjasnjeno... odvisno pa je, kaj ti želiš razumet in kaj ne 😉
capalacinka
24. 06. 2022 11.32
+2
glede na to, da je lovec poznal lastnika psa in posledično psa, tvoja trditev, da je psa smatral za mešanca z volkom, nima nobene teže.
zapiramvamusta
24. 06. 2022 11.33
+2
Kot sem rekel manj alkohola pa v pokoj če ti oči več dobro ne služijo in bo vse v redu ;)
Degnar
24. 06. 2022 11.49
+1
Prdilnik nkar ga ne biksej no. Mamo dokazov več kot misliš. Dej mi povej a se louc kej trese 😁
User475564
24. 06. 2022 12.02
+2
Ni rečeno, da je lovec vsakdo iz Zgornjesavske doline, ki vsevprek ne obsoja lovcev in se strinja z napisanim in posnetim prispevkom. Dejstvo je, da je prispevek pripravljen enostransko in domačini pač poznamo ozadje. Poklane ovce in divjad, volkovi v bližini naselij, to so dejstva. Prav tako kot je dejstvo, da je lovec sredi belega dne ustrelil psa. Žal bo Žiga še vedno brez svojega štirinožnega prijatelja, lovec pa bo pojasnil, se zagovarjal in če bo treba tudi odgovarjal.
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.22
+1
Nič ni mislil da je volk. Lovci pse v divjini streljajo že od nekdaj. Sicer je ilegalno, vendar je javna skrivnost da se to počne. Še huje. Za to uporabljajo malokalibrske naboje da ne poči preglasno in da pes ni na licu mesta mrtev. Da se zavleče nekam in tam pogine v nekaj dneh.
Triindvajseti December
24. 06. 2022 11.30
+1
...ti si vseved zgleda 🤣 točno veš, kaj drugi mislijo 🤣🤣
Prdilnik
24. 06. 2022 11.32
+2
Ker imaš očitno dokaze za svoje trditve si sokriv ker tega ne prijaviš.
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.32
+2
Nekateri nismo zapravili življenja za brez veze tako kot večina vas ostalih
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.35
+2
Dokaze imam jaz za marsikaj in ne prijavljam ker se to mene ne tiče. Naj si državni organi ki to ravno tako vse vedo in se delajo gluhe, slepe in neumne, zaslužijo svoj kruh.
Triindvajseti December
24. 06. 2022 11.42
-3
Spet vse ves! Bravo, jst sm srecen, da sem prebral komentar osebe ki vse ve☝️💪
BildiTheEmperor
24. 06. 2022 11.44
+2
Življenje si zapravil za delo na WCju in pijačo, potem se pa čudiš če kdo kaj ve
Degnar
24. 06. 2022 11.20
+6
Za odvzem orožja in licence je dovolj da je ta človek osumljen kaznjivega dejanja.
User475564
24. 06. 2022 11.20
+2
Bourne
24. 06. 2022 11.13
+6
Logicno sosledje je povsem jasno: najprej je kriv neodgovoren lastnik psa, ki mu je malo mar, kje se njegov pes potika (lahko bi recimo napadel cloveka ali drugo zival), nato pa je kriv lovec, ki je psa ustrelil. Slednji bo imel priliko pojasniti, zakaj je streljal.
GhostWithAxe
24. 06. 2022 11.07
+3
Ce je temu tako, bi morali lovcu takoj permanentno odvzet vse orozje.