Svet

Lovci v Loški dolini našli ubito medvedko

Loška dolina, 11. 07. 2019 17.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po pomladanski sagi s škodo, ki jo kmetom povzročata volk in medved, ter po interventnem zakonu, ki ga je vlada sprejela konec junija, so v Loški dolini lovci našli ubito medvedko. Ta bi lahko podlegla strelom krivolovcev.

Lovci so v soboto zjutraj našli kadaver medvedke, in sicer le 300 metrov stran od zadnje hiše v vasi Podcerkev. O tem, ali je šlo za krivolov, lahko za zdaj zgolj ugibamo. Ker pa so lovci na kadavru videli strelno rano, so takoj poklicali tudi policijo, ki primer sedaj preiskuje. Sicer so v Lovski družini Stari trg povedali, da se redko srečajo s krivolovom. Imeli so že primere krivolova na parkljasto divjad zaradi mesa.

Če bi se izkazalo, da je bila medvedka ubita nezakonito, bi bil to prvi primer krivolova na zaščitene živali tukaj. Letos je bilo skupno sicer zabeleženih 21 primerov nelegalnega lova.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (300)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Zanna
12. 07. 2019 11.29
+8
kaj krivolov? enmu od kmetov se je odpelal in je vzel stvari v svoje roke. Kaj vse si dovolijo.
Ponosen LOVEC
12. 07. 2019 13.19
+7
Saj temu se reče krivolov. Nezakonito ubitje divje živali. Nima nič zveuze z lovom ali lovci.
Aljazyyy
12. 07. 2019 11.23
-4
Frane Šajn
12. 07. 2019 11.08
+5
Eh kaj bi to tepcem? Pa, če je kaj zagrešila ali ne , to se ne vpraša, dovolj je že to, da je medvedka? Ja eni so tudi oboroženi v tej Loški dolini kajnede.Saj gre konec koncev samo za brezvezno medvedko kajnede. Žegen za odstrel je že padel na vladi kjer si birokrati danes umijejo roke in prepustijo ostalo rabljem. Kako pa z mladiči!? eh kaj, naj pocrkajo kajnede. Še ena je padla, sem bral danes v Slo .Novicah pa seveda z lovskim blagorom in žegnom politike ,se je fante lepo opravljen v zelenem gvantu, korajžno pofotkal ob njej. Kakšen heroj kajnede?,pa še svoje strasti po pošiljanju medvedov in ostalega kosmatega na drugi svet je potešil za povrh. Tako je ko se stroko pošlje na drugi tir.
Ponosen LOVEC
12. 07. 2019 13.25
+12
Ko sistem zataji , ljudje vzamejo pravico v svoje roke, ko je preveč, je preveč. In to se je očitno zgodilo. Take reacije prinaša popolno varstvo zveri, na koncu dobimo popolnoma kontra učinek. Tega si pa nihče ne želi.
Ponosen LOVEC
12. 07. 2019 13.28
+6
Ni vsak medved medvedka in nima vsaka medvedka mladičev.
Frane Šajn
12. 07. 2019 14.52
-2
Saj nima tudi vsak ki tu piše pojma o pojmu kajnede Ponosen lovec???? Šifra, da dol padeš!
Ponosen LOVEC
12. 07. 2019 17.21
+0
DEEP
12. 07. 2019 10.48
+3
Na 3 programi Slo tv. spet se ukvarjajo sami u seboj, bančniki!
JohannDoe
12. 07. 2019 10.32
+13
Drugje super sobivajo z medvedi. Praktično nimajo medvedov, zato tudi problemov z njimi praktično nimajo. Če pa jim jih na silo pripeljejo kdaj iz Slovenije, pa se zgodi nekaj takega kot v tem primeru. Odlično so se naučili sobivati z njimi (sarkazem). Dejte nehat neki drekat o medvedih in Sloveniji kot leglu pobalinov sredi kulturne evrope (khm). Slovenija je v posebni situaciji, ker ima vitalno in številčno populacijo medvedov, in s tem je tudi njen položaj specifičen. To so medvedi, ki jih nihče od drugih, ki z njimi nimajo problemov, noče. Od vseh smo se ravno pri nas naučili z njimi najbolje sobivati. Do nedavnega, ko so birokrati in razni populisti začeli to relativno sožitje minirat. In vaša aroganca, razni kavč aktivisti in mestni eksperti in pravičniki, vse kar počne je, da priliva ognja na ogenj k temu miniranju vedno malo kočljivega in zato krhkega sobivanja.
CyberWorm00000
12. 07. 2019 10.44
+19
w kočewju jh mamo medwede : ))) pa nism še zasledil da bi se folk tko pritožewal k drugje : ))) wrjetn znamo z njimi žiwet itd : )))
Akuster
12. 07. 2019 10.25
+23
Očitno se bodo ljudje sami zaščitili pred zvermi, če jih že država noče!!!
JohannDoe
12. 07. 2019 10.43
-5
Ljudje naj prvo grejo v šolo malo razgledanosti nabrat, potem pa naj razmišljajo kaj in kako je treba zaščititi.
Valkidžija
12. 07. 2019 11.05
+1
To je bilo za pričakovat in lahko rečem KONČNO. Človek se mora sam zaščitit, če se ne more več zanesti na državo. Sedaj pa bodo zapravljali davkoplačevalski denar za razne institucije in samo vprašanje časa je, kdaj bodo vključili še INTERPOL in FBI , da bi našli krivca.
CyberWorm00000
12. 07. 2019 10.21
+23
najwečjo napako je nardila eu k so prepowedali mrhowišča itd : ))) z mrhowišči so držali lowci medwede nazaj w hosti itd : )))
CyberWorm00000
12. 07. 2019 10.24
+6
elrocco77
12. 07. 2019 10.26
+6
Blue Dream
12. 07. 2019 10.10
-24
Upam da sledi preiskava.Kam bomo pa prišli če bo vsak kar na svojo roko streljal naokoli
Blue Dream
12. 07. 2019 10.10
-13
JohannDoe
12. 07. 2019 10.18
+11
Upaš? Raubšic je vedno bil. In vedno je bil preganjan. Zato pa se reče raubšic. Texas je pa verjetno bolje urejen kot si misliš.
Miran Vovk
12. 07. 2019 20.45
+5
Menim da preiskava ne bo pokazala nič. Tudi če bi našli metek, bi forenziki odkrili nekaj, kar ne obstaja. Puška je bila skoraj sigurno iz "zlate" rezerve neznanega strelca. Vsak ve, da se na podlagi specifičnih odtisov na zrnu, da odkriti tudi strelca in nihče se ne bo izpostavljal z registriranim orožjem. Odkritje bi bilo zgolj slučaj. Pa še takrat je možno kup izgovorov, da je orožje kupljeno kasneje, pod roko, od neznanega (pre)prodajalca, da je zgolj ljubitelj orožja in ga je kupil pod roko itd., itd. Na koncu bi tak imetnik strelnega orožja bil kaznovan samo za nezakonito posedovanje orožja. Drugega mu ne morejo dokazati nič. Bruselj lahko priporoča kar hoče. Belgija nima niti enega medveda, mi pa lahko beremo, da jih je pri nas že okoli 1200, istočasno pa vemo, da je za velikost Slovenije vzdržno stanje med 250-350 medvedov. Še največ o vsemu vedo lovci, njih pa nihče ne posluša in potem vsak goni svoje do onemoglosti.
jakec1575
12. 07. 2019 10.06
-8
Ce ubijes zasciteno zival je to krivolov. Odstrel lahko izvajajo le za to uradno dolocene osebe.
JohannDoe
12. 07. 2019 10.20
+2
Če ubiješ vsako žival izven okoliščin, ki jih dopušča in predvideva zakon, je to krivolov. Raubšic, po domače.
Quatflow
12. 07. 2019 09.52
+16
Tukaj ste vsi generali po bitki in nad sibkimi, ko bi se bilo pa potrebno za marsikaj bolj pomembnega za prezivetje pred parlament postavit pa ste vsi po-kakani!
yaxscdvf
12. 07. 2019 09.55
+6
Zate ne vem, ampak nekateri smo se nekoč postavili proti JLA...
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.01
+3
Je to po tvojem mnenju dovolj pomembno za preživetje al ni?
Quatflow
12. 07. 2019 10.17
+3
Govorim za danes, ne za nazaj, ker se ne zivi za nazaj ampak za naprej in sedaj.
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.22
-2
aha ok. In kaj danes kaj tako pomembnega za preživetje, da je se je treba postavit pred parlament?
biggbrader
12. 07. 2019 09.41
+35
Kakšen krivolov neki. Oškodovani kmetje in ostali prebivalci so verjetno vzeli pravico v svoje roke; če se pristojni ne zganejo.
bekson74
12. 07. 2019 09.50
-23
dej,dej ti sosed podre bukvo tud flinto pa gasa a? Ljudje smo drgač vdrli in skrčili njihove življenske prostore! Pa tud vsak ki ma par kvadratov trave ma že kake ovce pa koze na vsaki strani je hrana za take zveri, če hrane ni tudi njih ni!
frufelj
12. 07. 2019 09.50
-27
je blo lazje medveda ubit kot pa ograjo postavit, primitivni ljudje, potem se pa zgrazajo nad nekimi migranti, obnasajo se pa kot kaksni afganistanski pastirji
Ponosen LOVEC
12. 07. 2019 10.05
+14
Torej vsak okrog svoje parcele ograjo? V taki sloveniji nebi rad živel.
elrocco77
12. 07. 2019 10.13
-6
Problemi z medvedi so samo v Sloveniji. Drugje so se naučili z njimi sobivati in se držijo pravil, da je srečanj in konfliktov čim manj. Na Aljaski se točno ve kako je treba npr. ravnati s smetmi, ker če jih medved zavoha bo prišel in brskal po njih. Pri nas so pa kmetje seveda "PAMETNEJŠI" od celega planeta in ne samo smeti tudi drobnico jim nastavijo na rob gozda in kao zaščitijo z ograjo za morske prašičke, potem pa jokcajo, da jim je medved požrl pol črede... Ja normalno, da jo bo, ker gre pač za lahek zalogaj. Zato bi jaz kmetom ki niso pravilno zaščitili svojih živali (ograja, pastirji itd.) ne samo odrekel odškodnino, ampak bi jih zraven še kazensko ovadil, zaradi zapostavljanja, mučenja in malomarnega odnosa do živine. Problem bi bil rešen v dveh dneh, garant !!!! Kar pa se tiče varnosti otrok gre tle samo za večno priročni izgovor. Nevarnejši je pes ki ga ima kmet 15 let privezanega na verigi pred bajto kot pa medved !
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.16
+8
Ja, v Avstriji, Franciji,... odlično sobivajo ljudje in medvedi.....
oježeš
12. 07. 2019 10.46
+2
bekson74, prosim, če se malo skuliraš. Človek in žival sta prosto živeča brez omejitev gibanja. Žival toliko bolj, ker ljudje sami sebi zagrenijo življenje z zakoni, ki se jih zavestno krši. Pač, ko se človek in žival srečata, se ali izogneta eden drugemu ali pa udarita eden po drugem. Človek gre tako kot žival pač v svet, po zemlji ali morju. In kdo je rekel, da ne more priti do medsebojnih srečanj? Svet je narejen za vse, človek brani svoje, žival brani svoje. V glavnem pa ni nihče določil kje lahko hodi eden ali drugi in kje ne sme.
mySii1
12. 07. 2019 12.27
+1
Haha aljasko primerjas 😁 tam se sploh nebi ukvarjal s tem. Postrelili tega in se kaksnega zraven pa pojedli. Zato pa ne komplicirajo na aljaski ;)
mySii1
12. 07. 2019 12.27
+0
Haha aljasko primerjas 😁 tam se sploh nebi ukvarjal s tem. Postrelili tega in se kaksnega zraven pa pojedli. Zato pa ne komplicirajo na aljaski ;)
Ponosen LOVEC
12. 07. 2019 13.21
+0
Na Aljaski precej medvedov postrelijo. Ja, sobivajo.
Miran Vovk
12. 07. 2019 20.59
+1
Pa si ti slučajno pogledal v Wikipedijo in prebral da ima Aljaska 1.481.347 km² kopnega, Slovenija pa samo dobrih 20.000 kvadratnih kilometrov? Ne pametuj ljudem, jasno je da bodo vzeli stvari v svoje roke. Ti ne živiš z medvedom, oni pa. Jaz sem vam že napovedal kaj se bo zgodilo. Ti in tebi podobni pa se lahko mečete na trepalnice, če hočete. Kar je preveč, je preveč. Pika! (in brez LP)
medusa
12. 07. 2019 09.29
+0
V našem balkanistanu je vse možno … naši hlapci ,kot je sloviti Cankar že povedal pa hlapčevsko kimajo.... butale … ko medvedov ne bo pa gremo uvažat … hahahaahah
Zbujen
12. 07. 2019 09.59
+6
Medvedje so se k nam uvozili sami, ko je na jugu pokalo....
JohannDoe
12. 07. 2019 10.08
+3
Te vaše mantre nergatorske balkanistanske. Kako se jih še ne zasitite po vsem mantranju? Balkanistan vaš se začne v Franciji in Italiji, kjer tako ponavadi končajo poskusi, da bi jim naše medvede nazaj naselili. Torej bi bil to lahko kvečjem Francistan al neki.
JohannDoe
12. 07. 2019 10.12
+9
Mi smo, kar se zveri tiče, živalski vrt evrope. Kar je kvečjemu pozitivno, da se razume. Ampak breme naše in prekletstvo je naša odgovornost, da rešimo evropske zveri, ki jih nihče drug noče.
Miran Vovk
12. 07. 2019 21.11
+1
Saj jih lahko rešiš. Vendar tako, da jih imaš toliko kolikor jih lahko imaš. Dlje kot odlašajo z odstrelitvijo določenega števila medvedje populacije, slabše bo. Za vse. Za medvede in ljudi. Kje pa naj najdejo ti medvedjo vso hrano? Zmeraj bližje ljudem bodo. A ti to ni jasno? Pa prenehajte že z mrhovišči. Kdo bo pa raznosil vsak dan več kot deset ton hrane za medvede? Zdaj bodo pa kar naenkrat vsi pridrveli h krmiščem, a ne. Same neumnosti so vas. Medved je več ali manj samotar in medvedke se z mladiči umikajo drugim medvedom. Vse bližje obronkom gozdov so in zmeraj bolj v stiku z ljudmi.
aojz
07. 08. 2019 13.24
vetlan
12. 07. 2019 09.27
+20
Rad bi videl une "zaščitnike", ko se bodo znašli pred medvedom, po možnosti s svojim otrokom, kaj bodo pol rekli, če bodo sploh še kaj lahko rekli. 1000 jih že v Sloveniji in se več ne bojijo človeka. Koliko jih bo prihodnje leto in še naslednje?
frufelj
12. 07. 2019 09.52
-6
kolk je pa nas pa kolk nas je blo 2000 let nazaj? Mnozimo se kot usi, poselil smo skorda vse gozdove, pa kje je meja?
resslovenka
12. 07. 2019 09.55
+2
Ne pretiravaj. Kdo bo pa šel pred medveda z otrokom? 😁
Denis Raci
12. 07. 2019 09.57
+1
Denis Raci
12. 07. 2019 09.59
+0
Mislm si tok neumen da greš z otrokom na območje medvedov? pol ti ni rešitve sam iščeš težave!!!
JohannDoe
12. 07. 2019 10.14
+1
@fufelj A ti misliš, da medved se pa nič ni množil in selil, da je padel na svoj štor ob velikem poku?
mySii1
12. 07. 2019 11.08
+1
območje medvedov? v vsakem gozdu se lahko pojavi medved. torej kaj predlagaš? ograje okoli gozda? otroke pred tv namesto ven? najlažje je biti pameten...
aojz
07. 08. 2019 13.25
Pa še uvažamo jih. Očitno nas je premalo.
Kreden2
12. 07. 2019 09.16
+41
Medvedka je bila neprevidna in se je preveč približala človeškemu brlogu. Znašla se je med človeškim mladičem in človeško mamo in posledice so tu. Mama je samo branila mladiča.
frufelj
12. 07. 2019 09.53
-11
ne vem kako je v tvoji druzini, ampak moja mama ni okoli hodila z dvocevko. BI prej rekel da je bil nek potuhnjen domacin pogumen, ker ma pusko. Brez bi pa bezal po vseh stirih pa jokal na 24ur kako je hudo bit kmet
resslovenka
12. 07. 2019 09.56
-8
Kreden2
12. 07. 2019 10.06
+11
Pikec, saj razumeš simboliko ... na filofaksu si jo veliko slišal. Vse kar je tebe tvoja mama naučila je pobijat komarje in klopa iz kože potegnit, če si se že v mojo mamo vtaknil. A nedolžni majni komarčki se ti pa ne smilijo, ko ti kri pijejo? Pa tisti piščančji mladiči in telički z lepimi očmi so tudi dobri na krožniku, ane. Tolk ste pravičniško hinavski, da kar glava boli. Presel se v Loški potok, pa otroke vzgajaj med medvedi, potem pa piši neumnosti.
Justiceiscoming81
12. 07. 2019 09.14
+45
Ko raja sama v svoje roke vzame zakon...
Blue Dream
12. 07. 2019 09.36
-21
Blue Dream
12. 07. 2019 09.43
-10
resslovenka
12. 07. 2019 09.57
-3
Ja, pri živalih se upa, pri otrocih tudi, nad nebogljenimi starejšimi tudi... Drugje pa že ne. 🙄
Zbujen
12. 07. 2019 10.01
+24
Kmetavzarji sedijo v mestih in se gredo "aktiviste", na podeželju pa motike vihtijo kmetje, ki te kmetavzarje futrajo.
frufelj
12. 07. 2019 10.02
+7
Blue Dream
12. 07. 2019 10.03
+1
tukaj ni govora o kmetih oz. kmetovalcih.govorimo o kmetavzih(mentalno stanje)
JohannDoe
12. 07. 2019 10.17
+4
Zanimivo kako po kmetavzarsko se zadeve lotijo vsi skupaj, ko medved pride na obisk malo do mesta... res zanimivo... bojda ga uspavajo pa odpeljejo v Kanado pa spustijo nekje na lepše.
Opazujemvas
12. 07. 2019 09.13
+51
Kdo je to naredil je naredil prav, pa ne glede na razvajence, ki doma božajo mucke,hrčke itd. Dejstvo je, da so ustreljeno medvedko našli 300 metrov od prve hiše, žival ni šla na obisk do hiše, temveč iskati hrano, tega ne bomo izvedel, vendar je dejstvo 300 metrov od bivališč ljudi, družin otrok, pa tiste razvajence prosim, da ne začnejo s tem, da strašim.Zamislite si tragedijo, da bi bila zunaj družina in otroci, naj bi gledal, kako mi taka zver trga otroka ,ženo ali koga bližnjega, ker je pač ta medved zaščitena vrsta.Niti pod razno,medvedi imajo samo srečo , da jaz ne živim v tistih krajih, ne zanima me noben zakon, vse kar je v bližini mojega doma bi padlo,ker imam pravico, kaj pravico celo dolžnost braniti sebe, svojo družino in ljudi v nevarnosti. Zato prenehajte jokati, nahranite hrčke ali kar že imate in na delo. Vsaka čast tistemu, ki je to naredil, če ga slučajno najdejo, naj mi sporoči, mu bom pomagal plačati kazen in še škatlo municije zraven. Pa lep in uspešen delovni dan vam želim.
resslovenka
12. 07. 2019 10.00
-18
Res bujan domišljija ni kaj. Kaj pa zaščita okoli pašnikov, kmetij... Ah, predrag strošek, a ne. Pa toliko variant je na voljo.
resslovenka
12. 07. 2019 10.00
-11
JohannDoe
12. 07. 2019 10.37
-3
Za tistega, ki je to naredil, zakon predpisuje poseben tretman. Po več točkah.
mySii1
12. 07. 2019 11.13
seveda. ena od varijant je bla tudi odstrel. Cenejša če smo že pri stroških.
brddd
12. 07. 2019 08.48
-55
Kdo daje človeku pravico da lahko mirno odstreli žival ?Sramota .
GibbsNCIS
12. 07. 2019 08.52
+34
yaxscdvf
12. 07. 2019 08.57
+72
Eni mislijo, da so vsi zrezki in klobase, ki jih v šparu kupijo in požrejo, zrasl na drevesih.
GibbsNCIS
12. 07. 2019 08.58
+53
brddd
12. 07. 2019 09.00
-14
GibbsNCIS
12. 07. 2019 09.01
+15
tako je, ker če bo take čakal kot si TI...
Quatflow
12. 07. 2019 09.10
-29
Zato jih pa eni tudi ne jemo. In bolj verodostojno komentiramo o tem.
bluedana
12. 07. 2019 09.19
+24
ne laži! seveda jih jeste, morda je res par vegijev med vami. ampak dejstvo je, da vam je dolgčas pa se igrate upornike. tako dolgo ste mešali meglo...ne vtikujte nosa v vsako zadevo, ki se vas ne tiče.
GibbsNCIS
12. 07. 2019 09.21
+15
jaz mu pa vrjemem da ne jedo mesa, ker kakršne oslarije tu pišejo in zagovarjajo ne more bit drugače....
yaxscdvf
12. 07. 2019 09.40
+16
Poznam kar nekaj deklariranih vegetariancev, ki jedo školjke, lignje, ribe,.... eden je celo jedel pršut. Rekel je, da mesa sicer ne je, ampak pršut je pa le pršut.
resslovenka
12. 07. 2019 10.02
-7
resslovenka
12. 07. 2019 10.07
-7
Mesu smo se odpovedali z razlogom. Tudi živali so čuteča bitja. Kdaj pogledaš pujsu, konju, kravi, ovci, telicku.. . V oči preden ga pelješ na zakol? Vidiš strah ko se OGLAŠA, ko SLUTI nekaj groznega? NE??? Potem ga pa poješ, prodaš, delaš klobase.... 🙄 Brez veze vam razlagat.
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.08
+7
Eni tut karfiole,... ne jemo, ker je ogabna. Pač, stvar okusa
Denis Raci
12. 07. 2019 10.08
-2
Pol niso vegeterjanci čestitam!!! ne poznaš nobenga!
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.14
+4
resslovenka, to je vaša odločitev, da ste se odpovedal mesu. Eni se nismo in se tudi ne bomo. Eni smo se tudi določeni zelenjavi odpovedal, npr. karfioli in to zato, ker je zanič.
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.18
+1
Denis, meni trdijo, da so, ob tem pa se bašejo z morskimi sadeži....
resslovenka
12. 07. 2019 10.24
-2
Denis Raci
12. 07. 2019 10.27
-2
yaxscdvf Ja zmotil sem se prov maš poznaš jih :) jz osebno jih ne maram rajš podpiram Veganstvo!
GibbsNCIS
12. 07. 2019 10.31
+10
a ko so pa volkovi na živo trgal meso iz telička, žrebička in ovčke je pa ok? eni ste res čudni ko enkrat zagovarjate zver ki pobija domače živali, v isti sapi pa ne jeste mesa ker se vam žival ki se jo zakolje smili...pa kaj bi vi sploh radi?
GibbsNCIS
12. 07. 2019 10.35
+8
najbolš da vi vegetarjanci vzamete volkove pa medvede k sebi in iz njih nardite vegetarjance. če vam to rata kapo dol, pol tud jaz ratam vegetarjanc
yaxscdvf
12. 07. 2019 10.41
+6
Najboljš bi bilo, k bi ljudje živel od fotosinteze, pa še to bi bil problem, k bi rastlinam delal senco in odvzema sončne žarke....
JohannDoe
12. 07. 2019 10.41
-1
@GibbsNCIS Temule ni interventni zakon prav ničesar podaril. Lepo se je smuknil v gozd in se igral raubšica, ob tem pa hihital kako je spet prinesel zakone okoli. Tipična slovenska zgodba o uspehu zadnjih 50 let. Poleg tega pa medvedke po nezakonitem strelu niti našel ni, kar pomeni, da niti svoji namišljeni vlogi ni dorasel.
GibbsNCIS
12. 07. 2019 10.54
+3
brddd je napisal "mirno odstreli žival". odstrel je odobrila država. če pa brddd misli na krivolov, pol nej pa tk napiše. če pa njegova vegetarjanska pamet tega ne loči pa ni moj problem
mySii1
12. 07. 2019 11.15
+3
Lahko si vse medvede domov peljete, ogradite vrt in skupaj jejte zelenjavo. Medvedje bodo veseli
Bourne
12. 07. 2019 08.42
+69
Birokrati bi spisali 1000 strani in porabili 1000 neproduktivnih ur, en podezelan je pa hitro, logicno in zdravorazumsko resil problem.
Matiias
12. 07. 2019 08.33
+15
Dvomim, glede na odziv mnozice bi rekel da gre za primer ala Kramber...
brabusednet
12. 07. 2019 08.32
+41
Včasi je v vsaki vasi bil krivolovec in skrbel za to,da divjad ni preveč škode delala.Če lovci ne poskrbijo za neko ravnotežje pač bodo morali tisti,ki so oškodovani.V stari Jugoslaviji so lovstvo imeli grofje in veleposestniki.Torej so bili tudi lastniki njiv,vinogradov,gozdov in tako dalje.Ko je divjad njim škodo povzročila so jo odstrelili.Moj stari oče je pripovedoval,kako je takrat to bilo.Če je kmetu bila povzročena škoda je to prijavil grofu in so prišli odstrelit nekaj divjadi.Danes je pa lovstvo v državnih rokakah in jim je malo mar,kaj počne divjad.Saj na državni zemlji ni nobene škode,mogoče kaka jelka objedena v državnem gozdu.