Tujina

Le 16 odstotkov Nemcev verjame, da 'bo begunski val prinesel več gospodarskih priložnosti kot težav'

Berlin, 26. 12. 2015 18.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nemci bodo v novo leto vstopili po letu, ki ga je zaznamoval begunski val v njihovo državo. Kot kaže raziskava, jih to ne navdaja z optimizmom. Raziskovalec Horst Opaschowski sicer meni, da priseljevanje ne bi smelo biti problematično, če bodo postavljena jasna pravila skupnega življenja.

Begunci
Begunci FOTO: Reuters
V Slovenijo je danes do 18. ure vstopilo 3242 migrantov, državo pa jih je zapustilo 2554, so sporočili z Generalne policijske uprave (GPU). Sicer je od 16. oktobra letos v Slovenijo vstopilo skupaj že 361.089 migrantov, državo pa jih je zapustilo 347.682.

Rezultati raziskave hamburškega instituta Ipsos kažejo, da le 16 odstotkov Nemcev verjame, da bo begunski val prinesel več gospodarskih priložnosti kot težav, poroča nemški Die Welt.

Prav tako le peščica - 20 odstotkov Nemcev - Nemcev meni, da je "kultura dobrodošlice" izboljšala ugled Nemčije v svetovnem merilu. Še najbolj optimistični glede tega so v starostni skupini 14-17 let, kjer to trditev podpira dobra tretjina vprašanih.

Raziskovalec Horst Opaschowski sicer meni, da priseljevanje ne bi smelo biti problematično, če bodo postavljena jasna pravila skupnega življenja. Za zgled postavlja ameriška podjetja, ki tudi ob okoli 80 odstotkih zaposlenih iz različnih kultur delujejo dobro - prav po zaslugi jasnih kodeksov vedenja.

Po njegovem mora biti vzpostavljanje sožitja glavno vodilo prihodnjega obdobja, pri čemer pa morajo biti določena načela, kot je na primer enakost moških in žensk, enostavno sprejeta.

56 odstotkov Nemcev je sicer v raziskavi menilo, da politiki niso dorasli begunskemu izzivu, prav tako pa se je po več letih prvič zgodilo, da je, ko gre za vprašanje, kako vidijo prihodnje leto, več ljudi pesimističnih kot optimističnih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (128)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

student93
05. 01. 2016 19.48
Zavedam se da begunci iz Sirije zapuščajo svoje domove zaradi katastrofalnih razmer državljanske vojne.Zavedam se da je to humanitarna katastrofa našega sodobnega časa. Popolnoma tudi razumem in podpiram njihovo odločitev da se čimprej izselijo v varno okolje. Kar pa me moti je pa, da se ne zadovoljijo z katerokoli državo, oziroma varnim okoljem. V tem primeru jih ne morem obravnavati kot politične begunce ampak kot ekonomske migrante. Večina jih je zapustila Sirijo z namenom, da pridejo do boljšega ekonomskega statusa, s čimer ni nič narobe, me pa moti ko prečkajo meje z izgovorom da nimajo osebnih dokumentov. Če bi si katerikoli prebivalec druge državi en dan izmislil da bo šel potovat čez različne države brez osebnega dokumenta, nima šanse, da bi ga spustili. Če bi vsi ti ljudje res gledali le na svojo varnost bi se ustavili že v Grčiji. Je tudi primer videoposnetka, kejr vprašajo žensko če bo ostala v Sloveniji, in preprosto pove da kolikor je slišala je to revna država in zato ne namerava ostati tu. V tem primeru, da grejo v Nemčijo jih pa vsaj jaz obravnavam kot ekonomske migrante, ki pa brez osebnih dokumentov ne bi smeli prečkati meje nobene evropske države, saj s tem več ni nobene identifikacije oseb ter nobenega nadzora nad tem kdo prečka naše meje in se sprehaja po naših ulicah.
mikumi
29. 12. 2015 09.23
+1
V Evropi je že zdaj kup ljudi nezaposlenih tako da je govorjenje da emigranti rešujejo evropska gospodarstva malo zavajajoče. Bolj je verjetno da se bo emigrante zaposlilo za euro na uro, eropejci pa bodo brez služb ker so predragi.
puspan
29. 12. 2015 13.36
Imaš prav. Ampak še večji nonsens imamo v Sloveniji, kjer kljub vedno večjem odhodu mladih ljudi na tuje, brezposelnost ni manjša, temveč se še vedno povečuje. Jaz bi rekel, da je vzrok temu Janša.
jzkzfzmz
28. 12. 2015 10.56
+5
24 kur, Še vedno trajbate begunski val. Da VAS popravim migrantski val. Begunec gre v prvo oz. najbljižno varno državo in prosi za zatčišče. Migrant je vsak, ki gre dalje in zahteva svoje želje. Torej v Evropo so prišči samo migranti in ne fopajte narod. Hvala.
jutranjisij
28. 12. 2015 09.07
+9
Služb bo v prihodnosti mnogo manj in to že brez teh množičnih ekonomskih migrantov, ki bo jih treba povrhu vsega še vzdrževati Vzroki so avtomatizacija, robotizacija, umetna inteligenca in še večja recesija. Srednji sloj bo izginil, za ostale bo služb tudi le malo. Ekonomistom in drugim družboslovcem se ne sanja, kako hitro napreduje tehnika. Te množične selitve lahko vodijo v nevarne ekstremizme in seveda vojne, skratka nič dobrega.
murinar
28. 12. 2015 10.00
+4
Enostavno povedano -PREVEČ LJUDI JE NA SVETU ! In sledila bo v.... in zelo kruta! To je naredil napredek v medicini in tehnologiji! Ni več naravne selekcije!
Kollerik
27. 12. 2015 18.44
+22
Bil v Nemčiji kar nekajkrat in taprvič sem fasal neke vrste kulturni šok. Mislim, vsi tisti črnci, indijci, tarumeni, turki.... tam je vse zmešano do amena. Mi tule smo zaenkrat še zakon.
matej1111
27. 12. 2015 17.16
+12
Glavno, da pri nas antižičničarji verjamejo, da bo to prineslo nekaj dobrega.
Strelja?ko
27. 12. 2015 16.51
+23
V nemčiji bo še počlo. tm se bo še ubijalo. Samo, da se bo ocistilo tujcev. nemcijo nemcem. kdor ne vrjame smo ze videli...
kure bedne
27. 12. 2015 17.54
+13
RdecaZvezda
27. 12. 2015 16.31
+21
teh dvajset procentov niso Nemci,ampak Nemški državljani,v Nemčiji je že folk tako premešan,da počasi ne boš vedel kam si prišel,Dolfi bi se v grobu obrnil
Morana7
27. 12. 2015 17.09
+8
Glede na nataliteto bi se Dolfijeve sanje razbilinile v roku par desetletij saj bi bila arijska rasa degenerirana...tako pač je če se izločiš iz gnetskega bazena.
Spinaliss
27. 12. 2015 14.57
+3
Ni referenduma, da bi Slovenci rešili to krizo. Samo tu gor si lahko nervozni dajete duška.
ONniON
27. 12. 2015 13.26
+17
mah ne bit naiven kdo pa misli da bi nemci lahko sprejeli in imeli takšno število migrantov saj imajo v nemčiji tudi več kot dovolj svojih ljudi v revščini teh naj bi bilo po podatkih eurostata več kot 13 milijonov ali 16,7 % , v nemčiji so mini jobs ali malo delo zelo priljubljena oblika zaposlovanja ker delodajalcem znižuje stroške, posledično pač to pomeni da imajo delavci plače nižje od praga revščine in so odvisni od socialne pomoči, toliko o nemčiji
Brakedirt
27. 12. 2015 15.08
+3
ostalih 83% pa delamo in si lahko privoscim vse kar si v slo nisem mogel. napisal si pa tako da bi izgledalo kaksna revscina je tu.prvo pometi pred svojim pragom.
mikumi
29. 12. 2015 09.28
+1
Brakedirt Zakaj taka nervoza. Mislim da je v v zgornjem komentarju predsej resnice drugače ne bi tako reagiral.
puspan
29. 12. 2015 13.29
+0
Tolar, lažeš, kolikor si dolg in širok.
SS82
27. 12. 2015 12.20
+37
Zakaj takih izjav ne objavlate 24 kur?? Češki predsednik je izjavil: “Globoko sem prepričan, da imamo opravka z organizirano invazijo in ne s spontanim prihodom beguncev,” je dejal Zeman. Po poročanju francoske tiskovne agencije AFP, ki jo povzema STA, je Zeman dodal, da je človek lahko sočuten do starejših beguncev ali otrok, ki so nemočni. Ne more pa biti sočuten do mladih moških, ki bi se po njegovem mnenju morali doma boriti proti džihadistom. “Velika večina beguncev so zdravi mladi možje, ki so samski. Ne razumem, zakaj ne primejo za orožje in se borijo za osvoboditev svojih držav,” je dejal Zeman.
ONniON
27. 12. 2015 12.24
+26
vetlan
27. 12. 2015 12.49
+17
“Globoko sem prepričan, da imamo opravka z organizirano invazijo in ne s spontanim prihodom beguncev,” To mi je kristalno jasno od samega začetka, pa še dodam, da je to dolgoročni načrt islama. Oni lahko izvajajo svoje načrte tudi več sto let in od tega ne odstopijo. Življenje danes in tukaj za njih ne pomeni nič, česar večina evropejcev ne bo nikoli razumela, to bo Evropo pokopalo čez nekaj časa.
Morana7
27. 12. 2015 13.00
+4
Saj do neke mere se strinjam ampak dajte se vprašat, če bi se vi borili za našo državo?? Uničujejo jo politika in nato naj bi mladi brez pomisleka dali kri za to državo? Zato ker se recimo naš zunanji minister in hrvaški ne bi uspela dogovorit bi zaradi velikih egov moralo umreti xy število mladih mož??? To je pravzaprav zrelo za masovno darwinovo nagrado.
SSHanjarDivision
27. 12. 2015 13.04
-4
zelo lepo od tebe kar si napisal, bi te pa rad vidu v akciji kako bi ti branil svojo domovino
vetlan
27. 12. 2015 13.12
+4
HolyAvenger, jaz bi branil, sicer SVOJO domovino, ki mi je dala vse, Slovenija pa je to izkoristila in mi ne dala nič, le pobira, zato razumem Slovence, ki nimajo občutka za svojo domovino
SSHanjarDivision
27. 12. 2015 13.38
+1
ti bi prvi ki bi se us.ral in zbežal domof
vetlan
27. 12. 2015 13.58
+3
pravica00
27. 12. 2015 14.44
+4
pingvinislo5
27. 12. 2015 12.08
+22
kako gospodarsko priložnost ti bo prinesel nek nešolan azijec, ki ne zna drugega kot svojega lokanega jezika? s tem da takih je 99% migrantov...
vetlan
27. 12. 2015 12.51
+22
gospodarsko priložnost...za koga? za ljubitelji poceni delovne sile?
Svobodni Umetnik
27. 12. 2015 11.44
+33
Izjava češkega predsednika Miloša Zemana : "Češki predsednik Miloš Zeman je v božični poslanci Čehom v soboto dejal, da je begunski val v Evropo "organizirana invazija." Velika večina beguncev so zdravi mladi možje, ki so samski. Ne razumem, zakaj ne primejo za orožje in se borijo za osvoboditev svojih držav," je dejal Zeman. To ni bilo prvič, da je češki predsednik izrazil pomisleke glede sprejemanja beguncev v Evropi. Češka je sicer zavrnila sistem kvot, ki ga je predlagala Evropska komisija za porazdelitev begunskega bremena v EU, raziskave javnega mnenja pa kažejo, da 70 odstotkov Čehov nasprotuje prihodu beguncev v njihovo državo.
olpop
27. 12. 2015 11.32
+25
Problem je ker je Nemški narod obremenjen, označen s holokavstom, zdej pa ne smejo niti ene rečt proti tem imigrantom pa čeprav je to resnica.
vetlan
27. 12. 2015 13.04
+11
tukaj ne gre za to, mislim da je Merkel izpolnjuje navodila ZDA- Moramo razumeti, da je evro ogrožal amerov. Dolar, ki ga tiskajo v nedogled, nima nobene realne vrednosti in želja amerov je bila, da uničijo Evropo, njeno povezavo z vzhodnim trgom, sodelovanje z Rusi in Kitajci. Ne verjamem, da Merkel tega ne razume, in mislim, da jo držijo v šahu, mogoče kaj ima, da jo ameri šantažirajo. Prav za prav sem prepričan v to.
Transformerji
27. 12. 2015 11.23
+16
Dajte no ga srati - pravila skupnega življenja - tega je težko realizirati celo v klasičnih, na videz dobrih družinah!
ArkaMast
27. 12. 2015 10.50
-5
Med stoletji cca Leta 1400-1600 so naše duhovne vodje zažigali knjige in mlada dekleta, v pričo javnosti. Prisotnost je bila obvezna. Šlo je za ustrahovanje. Muslimanska vera (oz. njeni skrajneži, ki jo zlorabljajo) je danes v teh letih. Torej smo vsi isti. Pri nas gorijo knjige tudi danes. Tudi pri nas narašča razkol med bogatimi, ki ne vedo kam z denarjem, ter tistimi, ki ne vedo od kje vzeti za osnovno hrano. Dokazano je da revnejši del prebivalstva EU 20 let prej umrejo. Torej je naša elita podmukel terorist. Človek se sprašuje, pred kom se ograjujemo?.
LLLEPI
27. 12. 2015 11.16
+18
Tudi to preseljevanje vodi nasa elita da dobi poceni delovno silo in zmansa ceno domaci delovni sili.Tu je samo ekonomska racunica ne pa pomoc drugim in dobrota
Morana7
27. 12. 2015 10.08
+20
Ja saj je prav povedal treba bo postavit pravila, zdaj naj pa še najdejo junaka, ki bo to vzpostavil brez da ga človekoljubne organizacije prežvečijo in izpljunejo, ker bo to proti človeštvu, neustavno in ne vem kaj še vse....odnos med pravicami in dolžnostmi je treba vzpostavit enako kot pri malih otrocih...
LLLEPI
27. 12. 2015 11.19
+11
Se doma med seboj ne moremo postavit pravil.Kako bos torej postavljal pravila tuji kulturi. Tu gre samo za prevlado eni ali drugi
olpop
27. 12. 2015 10.05
+24
Naj gredo v Nemčijo, tukaj jih nerabimo
jebivoje
27. 12. 2015 10.01
+25
ta jasna pravila bi jim morali povedati preden so jih vabili, ne pa da so domačini po nekaterih mestih morali preimenovati božični sejem ker je žalil begunce
Brakedirt
27. 12. 2015 10.03
-8
Morana7
27. 12. 2015 10.26
-17
Skušam poguglat kje naj bi se to zgodilo in nič...jebivoje je zgleda pri koritu kar se informacij iz prve roke tiče zgleda...dajmo bit malo kritični ljudje...ni vse kar nekdo napiše 100% resnica. pa čeprav bi napisano radi verjeli, ker bomo lažje opravičili svoje nestrpne poglede.
LLLEPI
27. 12. 2015 11.22
+15
Poglej si malo velika eu mesta kjer se domace prebivalstvo izseljuje iz dolocenih mestnih okolisev v katere so se preselili priseljenci in jih popolnoma spremenili v svoje cetrti .Temu primerno so padle tudi cene nepremicnin v teh delih mest
Animal_Pump
27. 12. 2015 11.25
+15
Malo poglejta še tuje medije, pa bosta videla, da so v več mestih po Nemčiji, že par let nazaj zaradi multikulturnosti preimenovali božični sejem v zimski sejem, da ne bodo koga žalili. Berlinska četrt Kreuzberg-Friedrichshain, je že ena izmed teh...za informacijo, da bosta prej našla ;P
Morana7
27. 12. 2015 13.13
-4
Našla sem seznam teh sejmov v Berlinu in skoraj vsi imajo v imenu božični...tisti ki pa nimajo pa niso klasični sejmi ampak ponujajo še npr. adrenalinske dogodivščine.
Brakedirt
27. 12. 2015 15.05
-7
no ja,eni pac ne vedo da niso vsi bozicni sejmi in da obstajajo ze dolgo tudi drugi z drugimi imeni. sedaj pa to nevednost izkoriscajo za pluvanje po beguncih. enim pac ni pomoci.neumnosti ni mogoce pozdraviti.
Animal_Pump
27. 12. 2015 17.23
+6
Barkerdirt.... V berlinski četrti Kreuzberg, ki slovi po svoji multikulturnosti, so šli tako daleč, da so tradicionalni božični sejem preimenovali v zimski sejem, da z imenom ne bi v neprijeten položaj spravili večinskega turškega prebivalstva četrti. Dejansko božični sejem tam ne obstaja...a je kaj bolj jasno?
Morana7
27. 12. 2015 17.38
-2
Sejem zgleda postane "in" ko se preimenuje sicer pa vsem dol visi podpiranje domačih pridelovalcev...vsaj pri nas je tako pa verjetno še kje po Sloveniji...
Svobodni Umetnik
27. 12. 2015 09.59
+18
mene pa neki druga zanima....pred slabim mesecem dni sm prebral, da je v našo državo od 1. oktobra pa do danes vstopilo cca. 339 tisoč beguncev, zapustilo pa okol 228 tisoč...pol sm se pa začel sprašvat, alo, čak mal...če je v našo državo vstopl več beguncev kokr jo je pa zapustil, kje se pol skriva ta razlika...kje je pol 11.000 beguncev???
jebivoje
27. 12. 2015 10.02
+18