Tujina

VIDEO: Ko se bo nasmehnila Luna, pomežiknite v spomin največjemu ameriškemu junaku vseh časov

Washington, 26. 08. 2012 09.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Po svetu se vrstijo sožalja ob smrti Neila Armstronga. Ne manjka niti pohval na račun prvega človeka na Luni. Njegov kolega Buzz Aldrin ga je označil za najboljšega pilota, kar jih je poznal, v Berlinu pa ga primerjajo s Krištofom Kolumbom.

Neil Armstrong nekaj minut po njegovem legendarnem sprehodu na Luni
Neil Armstrong nekaj minut po njegovem legendarnem sprehodu na Luni FOTO: Reuters

Po smrti legendarnega Neila Armstronga, ki je kot prvi človek stopil na Luno, se vrstijo izrazi sožalja, ki so pospremljeni s pohvalami tako na račun njegovih profesionalnih uspehov kot tudi njegovega skromnega značaja.

Užaloščeni svojci so izrazili upanje, da bo dediščina pokojnega navdihnila mlade, da "si bodo še bolj prizadevali uresničiti svoje sanje, bodo pripravljeni raziskovati in nesebično služiti stvari, ki je večja od njih samih". Vsem, ki bi radi obeležili spomin nanj, pa so namignili, naj naslednjič, ko bodo v jasni noči stopili na prosto in se jim bo nasmehnila Luna, zgolj pomislijo na Neila in ji pomežiknejo.

Poziv je naletel na buren odziv na spletu. Vzpostavljena je že bila spletna stran www.winkatthemoonnight.com, kjer je predstavljena ideja spomina na Armstronga. Noč 25. avgusta so spontano razglasili za "noč pomežika Luni", ko naj se ljudje spominjajo "resničnega narodnega heroja". Na omrežju Facebook so v ta namen že ustanovili več skupin.

Ameriški predsednik Barack Obama je Armstronga v soboto označil kot "največjega ameriškega junaka – ne le svojega časa, ampak vseh časov". Kot je dodal, bo dediščina človeka, "ki nas je naučil izredne moči enega majhnega koraka", živela naprej.

Predsednik Evropske komisije Jose Manuel Barroso pa je Armstronga opisal kot "vir navdiha za vse človeštvo". Poudaril je, da se sam še živo spominja noči, ko je ameriško plovilo s tremi astronavti pristalo na Luni. "Njihova odprava Apollo je postala močan simbol za tiste, ki želijo raziskovati neznano in izpolniti svoje sanje," je sporočil.

Sožalja sta izrazila tudi Armstrongova kolega v odpravi Appolo 11, Edwin "Buzz" Aldrin in Michael Collins. "Vem, da ob smrti resničnega ameriškega junaka in najboljšega pilota, ki sem ga kadarkoli poznal, skupaj z mano žalujejo še milijoni," je sporočil Aldrin, Colins, ki je med prvim pristankom svojih dveh kolegov v poveljniškem modulu Columbia krožil okoli Lune, pa je dejal: "Bil je najboljši in grozno ga bom pogrešal."

Prvi Američan, ki je obkrožil Zemljo, astronavt John Glenn, se je medtem spomnil predvsem skromnega značaja pokojnika: "Bil je skromna oseba in takšen, kot je bil prej, je ostal tudi po svojem poletu na Luno."

Avstralska premierka Julia Gillard je menila, da sobotna smrt "pomeni konec neverjetnega obdobja človeškega napredka", v Berlinu pa so Armstronga primerjali kar s Krištofom Kolumbom.

Buzz Aldrin, ki je takole korakal po Luni, je Armstronga označil za resničnega ameriškega junaka.
Buzz Aldrin, ki je takole korakal po Luni, je Armstronga označil za resničnega ameriškega junaka. FOTO: Reuters

Slava mu ni ustrezala

Pionirju v vesolju, ki je poleg vrste ameriških prejel odlikovanja še v številnih drugih državah, ni slava nikoli ustrezala in se je v veliki meri izognil soju žarometov, saj je bil po značaju precej zadržan. Ko je izvedel, da se njegovi avtogrami prodajajo po neverjetnih cenah, je na primer prenehal podpisovati spominke.

Apollo 11 je bil zanj zadnja vesoljska misija, po kateri so sicer sledile parade v New Yorku, Chicagu in Los Angelesu ter turneja po 22 državah sveta. Naso je zapustil leta 1971 in se podal v akademske vode.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (389)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kliko7
28. 05. 2018 08.06
Kaj pa Peet Michel
mare.orlando
27. 08. 2012 20.11
-2
Nevem zakaj ne bi pristali na luni...kot so nekateri že prej omenili,da tudi Rusi niso odkrili nobene zarote.Takrat so bili sredi hladne vojne.Pa tudi z močnimi teleskopi se je dalo jasno videti stopinje na luni.Pa še posnetek ki je najbolj znan ko se astronavt spusti po modulu na tla ni bil to Armstrong ampak Aldrin.Posnel in pa slikal ga je Neil.Logika a ne.
maks44
27. 08. 2012 20.38
+4
Ei kaj moram smejat al kaj? Oprostite prej sem zgrešil ne 100m Iz 100km nad luno so nejasne slike vzletne deske (če to sploh je), ki je velika najmanj 5x5m ti pa bi iz teleskopa na zemlji videl stopinje, ki niso večje kot 45cm to pa na razdalji 384403km. joj joj kako vam polnijo glave
ni_mi_vse_eno
28. 08. 2012 01.45
+1
Imaš agenta KGB, ki jasno pove, da so že takoj vedeli, da so posnetki fake. So Iračani odkrili zaroto orožja množičnega uničenja? Propaganda je močan stroj, dvomiti v propagando pomeni zasmehovanje brez nasprotnih argumentov.
mare.orlando
28. 08. 2012 05.01
+0
Kozorog123
27. 08. 2012 16.12
+2
Se strinjam z nekatirimi.... NIkoli ne bomo izvedeli, al ji bel Armstrong res na luni ali ne..... Ker nas nategujejo kot zajce iz vse povsod :D
lolipoly
27. 08. 2012 19.00
-2
nategujejo vas samo tisti, z zarotami brez dokazov, kjer so dokazi ni nategovanj...Ampk vecina tu raje verjame zarotam kot pa resnici.
ni_mi_vse_eno
28. 08. 2012 01.48
+0
lolipoly, tebi še nikoli niso lagali, kajne. Orožje množičnega uničenja v Iraku niso našli, baje zato, ker ga je Sadam zakopal globoko pod Zemljo, kajne. :)
ni_mi_vse_eno
28. 08. 2012 01.50
+0
Vedeli ne bomo, imamo pa različne vire, različna pričevanja, različne posnetke. Lahko se poučimo o vsem in povežemo točke med sabo.
maks44
27. 08. 2012 12.34
+7
Ko sem bil otrok sem gledal posnetek pristanka na luni. Takrat mi kar nekaj stvari ni bilo jasnih in mi ni niti danes! Kdo je Armstronga snemal, ko je stopil na luno, če je bil on prvi človek na luni? Kdo je snemal vzlet plovila iz lune? Zakaj so ob takšni stiki s prostorom peljali s seboj tudi vozilo rover, ki je veliko kot buggy? Glede ostalih nepravilnosti se nism obremenjeval. Danes, ko gledam posnetke opažam še več nepravinosti kot so sence, luči ki naj jih nebi imeli s seboj, ponavljajoči posnetki oziroma ozadja, ki so se ponavljala na kar nekaj misijah... V vsem me tudi čas prihoda 91ur do lune ne prepriča (preverite podatke zakaj)? Vemo tudi, da iz lune niso pripeljali vozila vsaj pri pristajanju tega ni bilo, je pa na luni ostala podlaga, ki je služila za vzlet modula verjetno tudi vozilo zato bi to bilo na omenjenih mestih dobro vidno prej kot zastava. S slikami mest kjer so pristali pa me ne morajo prepričati ker so nejasne čeprav naj bi bile slikane le 100m nad površjem. Vprašanj je veliko več kot odgovorov. Če raziščemo splet vidimo, da je več dejstev, da človek ni bil na luni kot nasprotno...
superfly7
27. 08. 2012 18.34
+3
Kdo ga je snemal ko je stopil prvi na luno? Kamera je bila na modulu. Kdo je snemal vzlet iz lune? Kamero so imeli na delu modula ki je ostal na luni. Zakaj je bil uporabljen Buggy ? Zaradi tega ker je bilo lažje prevozit 4 zaboje z vzorci iz kraterja oddaljenega 2 km naenkrat kot pa da bi oba astronavta to pot prehodila sama. Vse teorije zarote, so plod ameriških nasprotnikov politike. Rusija je v tistem času imela najboljše vohune, sredi Hladne vojne so bili. Če bi Američani res fejkali pristanek na luni, bi to Rusija prva javno oznanila, ker niso radi izgledali kot poraženci pred svojimi ljudmi. Kako vemo da so bili američani na luni. Na točnih koordinatah ki jih je NASA podala javnosti, najdemo retroreflektorje, ki so pod točno določenim kotom bili dani na luni v bližini lunarnih modulov. Namenjeni so pa točnem računanju razdalje med luno in zemljo, ter spreminjanju razdalje skozi desetletja. To z retroreflektorji lahko preveri vsak v sebi najbližjem observatoriju ki je opremljen z širokofokusnim laserjem.
maks44
27. 08. 2012 19.13
+1
Znanstveniki so lasersko odbojno svetlobo zasledili 7 let pred pristankom Apolo 11 leta 1962. Kar pomeni, da so bili retrorefleftorji pred tem na luni (vsaj eden, ostale so lahko poslali kadar so hoteli). Na modulu ni nameščene nobene kamere. Prenos slik oziroma filma iz kamere z računalnikom, ki ima manj spomina kot kalkulator ni mogoč. Slike pa kot vemo niso bile v digitalni obliki kar omogoča prenos slik. Ostale navedbe pa lahkko kar zavržeš...
superfly7
27. 08. 2012 19.36
+0
Hočem ti povedat, da so postavljeni trije retroreflektorji gor, mislim da od A11, A14 in A15. Postavljeni pa so na točno teh mestih kjer so pristale Apollo posadke. Četudi na Modulu ni nobene kamere, a misliš da takrat niso imeli stojal za kamere Ampak iz svojih virov ti lahko zagotovim da je bila na modulu kamera. Saj nihče ni rekel da so bile slike v digitalni obliki. Vse slike sta Aldrin pa Armstrong napravila z svojim fotoaparatom ki sta ga imela pritrjenega nase. Vse slike so bile razvite in potem preskenirane da jih imamo sedaj v digitalni obliki. Sicer pa največje luknje v tvojih teorijah nisi niti se dotaknil. Rusija. Misliš da rusi niso spremljali poleta na luno ?
maks44
27. 08. 2012 19.41
+2
A ja že prej sem hotel napisati... Želim čimveč klikov, da vidim koliko je "butcev" v Sloveniji, ki verjemejo televiziji...
maks44
27. 08. 2012 19.51
+4
Daj prosim te no maš neko logiko... Ja pa astronavta so na luni pustili pa pol, ko je slikal vzlet prišli nazaj iskat, ali pa je golobček prinesel slike v kapsulo s katero so se odpravljali domov.
mare.orlando
27. 08. 2012 20.13
+0
Se popolnoma strinjam z superfly7...podpis!
Kliko7
28. 05. 2018 08.07
Depredize.
27. 08. 2012 12.10
-7
nej še enkrat povem, boli me piton za njega luno naso in zemljoč.
Wisen
27. 08. 2012 14.03
+5
Nej še enkrat povem, boli nas ... kaj tebe boli za njega, luno, NASO in zemljo.
M_teorija
27. 08. 2012 11.53
-2
Jules_Verne 26.08.2012 23:14:13 Za tisto civilizacijo nismo sigurni, ampak po JJ-ju so za Luno sindikati. In kar JJ reče je sveto. Vsaj za nekatere!?
lolipoly
27. 08. 2012 08.49
-1
@Jules_verne.....BRAVO, vsaka ti cast !
right1
27. 08. 2012 08.18
-1
Sicer pa to nima veze. Osvajanje vesolja je začetek pogube človeštva. Imajo te na sledi na vsakem koraku, sateliti oddajajo sevanje itd.
right1
27. 08. 2012 08.16
-1
Zakaj nikoli ne pokažejo izstrelitve rakete iz zemlje? Zmeraj kažejo samo ta znani citat ter video. Če bi bilo to res bi bilo posnetega veliko več. Američani bi bili na luni samo, če bi bil na luni Chuck Norris. Edino on jih je zmožen gor potegniti z vrvjo.
lolipoly
27. 08. 2012 08.51
+0
Ce ti nisi videl izstralitve , ne pomeni da ga niso kazali in to v zivo videla na svoje oci,,,,ampak moras biti v ZDA ne v Sloveniji.
gozdar1
27. 08. 2012 09.13
+2
Posnetkov vzleta imaš kolikor hočeš, glede na to da se je to dogajalo l.1969 je mislim, da stvar prenašala tudi naša TV(vsaj za pristanek sem precej zihr-starši povedali).
right1
27. 08. 2012 11.12
-2
Da niso podplačani, da ti morajo drugače povedat, he, he.
janezpodre
27. 08. 2012 08.06
+0
prvi na Luni.......prvi za Luno........slov.vlada..........Murko..........parlament
realist2
27. 08. 2012 00.37
+8
Še večje vprašanje pa je, če sploh obstajamo. Morda smo le projekcija intelektualnega sveta, morda smo sanje nekega večjega bitja, morda živimo v nič dimenzionalnem sistemu in nazadnje ali smo sploh resnični? Za vsem tem gotovo stojijo ZDA in Neil Armstrong.
ni_mi_vse_eno
27. 08. 2012 06.05
+7
Matematično gotovo smo že dokazali, da ne obstaja eno vesolje, možno je, da vesolje ne obstaja ali da obstaja multiverse vesolje (množica vesolj), znanstveniki, med njimi tudi Michio Kaku se nagiba k slednjemu.
smolapataka
26. 08. 2012 23.59
+4
Američani so očitno pozabili na kar nekaj preprostih stvari pri snemanju studijskega pristanka na luni (ki ga ni bilo nikoli), kot trdijo zagovorniki teorij zarote. In prav neverjetno je, da so pozabili na tako osnovne stvari, in nardili take felerje pri "nategi stoletja" - V zaprtem studiu je plapolala zastava (morda je ravno takrat vstopil pizza delivery boy, odprl vrata in nardil prepih). Ali pa je čistilka ravno takrat luftala. Vsi ustvarjalci in režiserji natege pa tega niso opazili in niso ponovno posneli kadra. - Pozabili so na zvezde (mogoče so jim pa pocrkale žarnice). - Napačne sence, le kako so pozabili na to in niso samo z ene strani osvetlili prostor? Ampak so v studio navlekli ducat reflektorjev, da se bo ja na fake posnetku videlo več senc. Seveda tudi tega pri končni montaži ni opazil nihče. - Sigurno so Sovjetom mastno plačali, da so potrdili polet na Luno...
Jules_Verne
27. 08. 2012 00.14
+21
Ja, in ker so delali tako osnovne napake so jih seveda takoj razkrinkali vsi komentatorji na 24ur, ki sicer o fiziki nimajo pojma. Ampak ker so tisoči Nasini inženirji delali tako osnovne napake, je očitno že nedokončana osnovna šola dovolj, da jih razkrinkaš. Dokaz za to je tudi avtor, ki je "prvi" razkril zaroto in napisal knjigo, tisti pijani taksist Bill Kaysing. Nek taksist je razkrinkal vse znanstvenike, inženirje in fizike tega sveta, in za ljudi z neopranimi možgani je to verodostojen človek, oz. človek katerega se vpraša za mnenje glede vesoljske tehnologije. Tudi sam, kadar me boli zob ne grem k zobozdravniku po nasvet ali na zdravljenje zoba, ampak k vulkanizerju, logično ne?
Jules_Verne
27. 08. 2012 00.18
+13
In nikakor ne razumem ljudi, ki obiščejo kardiologa kadar imajo težave s srcem, ni logike. Za to so astrologi, čudežni praški in ogrlice ne pa neki kardiologi. Sam se bolnišnic izogibam v velikem loku, dokazano je namreč, da tam umre največ ljudi, to je v bistvu zelo nevaren kraj, ampak ljudje se tega nažalost še premalo zavedajo.
Willzy
27. 08. 2012 00.36
+0
Kot si že sam ugotovil, je prav neverjetno, da bi Američani naredili take napake. Tule je bolj problem v človekovem nepoznavanju izvenzemeljskih razmer. - pri Mythbusters so dokazali pravilnost obnašanja zastave na luni (na YouTube 'mythbusters moon flag') -pri zvezdah je nekako tako, kot pri fotografijah osvetljenih mest ponoči, kar napiši na google recimo 'Las Vegas night' in poglej, če kje vidiš zvezde na nebu. Sicer pa so zvezde vidne na neki ultravijolični sliki, kot sem že spodaj pisal. - za te sence pa ne vem, kje si jih videl, jaz vedno vidim le eno močno senco. - ja sigurno so plačali Sovjetom v času, ko so se posredno borili proti njim v Vietnamski vojni.
Willzy
27. 08. 2012 01.19
+4
Ok, sem šele zdaj videl, da sem narobe razumel komentar :)
Slovenec121
27. 08. 2012 01.21
+3
kaj pa če bi dali skup denar za nek zelo dober teleskop pa bi si ogledali tisti del lune kje je armstrong pristal:);):D
Wisen
27. 08. 2012 02.24
+3
Kar se pa tiče @smolapataka — ne vem, če za tvoj komentar velja Poev zakon, drugače pa za vsakega moonhoaxerja ki bi ga bil pripravljen ponoviti: — V studiu bi zastava zavoljo zračnega upora plapolala mnogo manj kot v brezzračnem prostoru — Willzy je že omenil mythbusters — Vzemi digitalni fotoaparat (magari DSLR), nastavi sveto trojico na dnevne razmere (v sončnem vremenu je to tam nekje ISO 100, f/11, 1s/200), pojdi ven v noč ter naredi nekaj slik. Priporočene so lokacije brez svetlobnega onesnaževanja. Koliko zvezd vidiš? Odgovor je: nobene, ker ne oddajajo dovolj svetlobe. ZARADI TEGA NA SLIKAH IZ LUNE NI VIDNIH ZVEZD. A veš kašne nastavitve se praviloma uporabljajo za fotografije nočnega neba? 35mm fotoaparat (digitalc ali analogni, kakšne velike razlike za ta primer ni), ISO nažgan v višave, f/ cifra najmanjša možna, pa nekaj sekund odprte zaslonke, zato da senzor dobi zadosti svetlobe. A veš, kaj bi se zgodilo, če bi take nastavitve uporabil pri belem dnevu? Fuč senzor oziroma prežgan film. —LOL, hladna vojna in prijateljstvo med Ameriko in Rusijo.
Wisen
27. 08. 2012 02.26
+7
@Jules_Verne -- Pa kaj ne veš, da ima povprečen komentator na 24ur vsaj 5 doktoratov in tri magisterije iz različnih področij?
smolapataka
27. 08. 2012 13.14
+4
@Wisen... nisi razumel komentarja. Teorije zarote glede pristanka na luni in da so vse skupaj posneli v studiu, so mi milo rečeno smešne.
Wisen
27. 08. 2012 14.04
+2
@smolapataka — torej, Poev zakon velja. Dobro.
Chatefucio
26. 08. 2012 23.59
+2
R. I. P. Legenda!
Jules_Verne
26. 08. 2012 23.21
+12
Še večje vprašanje pa je če Amerika sploh obstaja (po vsej verjetnosti ne), verjetno gre za zaroto. Kolikor sem bral Amerika v resnici sploh ne obstaja, vse je samo delo nekih računalniških geekov, ki iz neke skrivne sobe lansirajo "informacije in novice iz amerike", in tako v bistvu pri ljudeh samo ustvarijo vtis o obstoju neke Amerike tam čez lužo. To počnejo že vsaj 500 let (od Kolumba naprej). S Kolumbom se je vse skupaj pravzaprav pričelo, Kolumb v resnici sploh nikoli ni obstajal, preprosto izmislili so se ga - tako kot celotno Ameriko.
Jules_Verne
26. 08. 2012 23.25
+14
Sam sem v obstoj Amerike začel sumiti, ko sem zvedel, da Coca Colo v resnici polnijo v Sloveniji (kasneje so jo začeli v Avstriji), McNuggetse za McDonalds pa delajo v Perutnini Ptuj..potem pa sem raziskoval naprej..
smolapataka
26. 08. 2012 23.26
+11
Verne vsaka čast :D :D Se strinjam. Baje da je tud Zemlja v resnici ploščata, tako kot so trdili v srednejm veku. Zdej nas pa farbajo da je okrogla. Ne povedo nam pa, koliko ladij je v resnici že kapnilo preko roba plošče, ko so šle predaleč.
M_teorija
26. 08. 2012 23.36
+9
Ampak, da pa sloni ne letijo me pa ne bo noben prepričal!?
deinon
26. 08. 2012 23.55
+1
theso2012
27. 08. 2012 09.07
smolapataka: To je pa zih un trikotnik Bermutov al karkole je že :P
Jules_Verne
26. 08. 2012 23.14
+10
Ste se mogoče kdaj vprašali zakaj nam Luna(o) kaže(jo) zmeraj isto stran, temno straniLune znamreč z Zemlje ni mogoče videti, ker je proti nam vedno obrnjena z isto stranjo - naključje? Seveda ne, (mogoče za ovce z opranimi možgani). To kaže, da je Luna v resnici umetno narejen satelit in, da je Luna v resnici votla. Tam se namreč nahaja vhod v notranjost Lune, kjer že tisočletja živi zelo napredna civilizacija. Ampak to CIA skrbno skriva.
smolapataka
26. 08. 2012 23.28
+3
do.it
26. 08. 2012 23.29
+2
smolapataka, preberi in povej kje nakazuje na sarkazem?? veš če pišeš sarkastično se to nakaže drgač fol ne ve al je sarkazem al zmešan človek, sam tok da boš vedu za v prihodnje..
smolapataka
26. 08. 2012 23.30
+5
do.it, preberi še en njegov post višje. Če ne ukapiraš sarkazma, potem ne vem, kdo je na čem...
do.it
26. 08. 2012 23.36
-4
model če bi moje komentarje bral bi mislu da sm jst izumu sarkazem, samo k se moje bere se ve da je sarkastično, pri nekaterih pa zgleda da so samo čudaki, ni jih malo veš, obstajajo, ti bi mogu vedt za njih, očitno jim pripadaš, ko se greš neko blog vojno, go get a life..
smolapataka
26. 08. 2012 23.40
+4
Ne brigajo me tvoji komentarji. In če nisi ukapiral sarkazma iz prvega komentarja je to pač tvoj problem.
Wisen
27. 08. 2012 02.06
+2
do.it — ti si popolnoma padel na Poevem zakonu, ki v originalu gre nekako takole: \"Without a winking smiley or other blatant display of humor, it is impossible to create a parody of fundamentalism that someone won\'t mistake for the real thing.\" Ali po slovensko: Če stvar nima smeškota ali kakšnega drugega načina za prikaz humorja, potem je nemogoče ločiti med norčevanjem ali legitimnim fundamentalizmom. In ta zakon očitno velja tudi za Julesove pripombe.
smolapataka
26. 08. 2012 22.57
+5
No vsi bimboti in vse vaše teorije zarote... Nehajte bluzit, ker človek JE bil gor, vse ostalo so blodnje. Na Luni so namreč postavljena tudi ogledala - reflektorji, ki odbijajo laserski žarek. Ogledala so postavile misije Alpollo 11, 14 in 15. Še danes se uporabljajo za meritve oddaljenosti Lune od Zemlje. Seveda so ogledala preizkusili tudi Sovjeti. Zato pa so ostali tiho in prekinili svoj program pristanka človeka na Luni.
right1
26. 08. 2012 22.31
-4
Zanimivo je tudi to, da Neil ni nikoli več sodeloval pri kakšnem vzponu v vesolje. Če je pač bil prvi mož v vesolju. Zakaj ne slišimo o njem več kot samo to da je bil kao prvi v vesolju.
Slovenec121
26. 08. 2012 22.34
+6
gargarin je bil prvi človek v vesolju .... "neil je pa bil prvi na luni"
realist2
27. 08. 2012 00.38
+2
teli zarotniki so pa res izobraženi, moram reči
Wisen
27. 08. 2012 02.00
+1
Neil je šel iz NASE kmalu po pristanku na luni. Dejstvo je, da Neil ni maral medijske pozornosti in se ni boril za pozornost tako kot naši vrli zvezdniki tipa Murko. Amerika pa je imela Armstronga po pristanku na luni za paradnega konja, njemu pa to ni ustrezalo — zato je dal odpoved.
right1
27. 08. 2012 08.13
+0
Pač mi je ušlo, da je bil Neil tudi prvi v vesolju. Umaknil pa se je zaradi tega ker ni smel govoriti resnice. Ali ste ppreskočili komentar od timi32?
Slovenec121
26. 08. 2012 22.18
+5
mene zaniima samo to kdo je postavil kamero če pa je armstrong prvi stopil na luno?
Jure Herer
26. 08. 2012 22.23
-4
google: PRISTANEK NA LUNI – Kako je človek šel na Luno?
deinon
26. 08. 2012 23.57
+1
kor22
26. 08. 2012 22.13
-1
R.I.P, vesoljski popotnik
BNAM2707
26. 08. 2012 21.10
+0
To je bil majhen nateg za človeka in velika natega za človeštvo.