Tujina

Kdo mi bo dal milijon evrov?

Beograd, 22. 12. 2008 08.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Haaškega obtoženca Mladića naj bi videli v Nišu in v bližini Beograda. Domačine je strah povedati, kje se skriva. Menijo tudi, da jim je CIA v glavo vgradila čip in jih zasleduje.

Srbska varnostno-informativna agencija naj bi pridobila informacije, da so najbolj iskanega haaškega obtoženca Ratka Mladića domačini videli v Nišu, v vasi Petina blizu Kruševca in v naselju Cerak blizu Beograda. Predstavnik agencije Jovan Stojić je poudaril, da so preverili več informacij o Mladiću vendar nobena preiskava ni dala konkretnih rezultatov. Prebivalci zgoraj omenjenih vasi so sporočili agenciji, da naj bi se nahajal na tem območju, to pa je predstavljalo resno sled, ker se je v vasi Petina skrival Milan Martić, v Ceraku pa živi veliko uslužbencev vojske in upokojenih vojakov.

Radovan Karadžić in Ratko Mladić
Radovan Karadžić in Ratko Mladić FOTO: Reuters

Ko gre za prijavo o Mladiću, se večina ljudi ne želi izpostaviti. V glavnem povedo, kje naj bi ga videli in hkrati takoj izrazijo dvom: “Mogoče nimam prav, preverite”, je še dejal Stojić. Malo ljudi prijavi svoje ugotovitve anonimno. Ljudi je strah maščevanja, če bi iskano osebo prijavili. Ta strah pa se najpogosteje pojavlja tudi v zvezi z gospodarskim kriminalom. Velikokrat dobijo tudi žaljiva sporočila, kletvice in telefonske klice, ki so politično motivirani, še meni Stojić.

Poudaril je še, da v zvezi z aretacijo Mladića poteka več akcij, preverjajo pa tudi vsako prijavo o njem. Eno izmed najpogostejših vprašanj, ki ga postavijo osebe, je sledeče : “Če vam povem, kje je Mladić, kdo mi bo plačal za informacijo.” Kot je znano, je srbska vlada za informacijo o aretaciji Mladića razpisala denarno nagrado v višini enega milijona evrov, za informacijo o Goranu Adžiću pa 250 tisoč evrov.

Omenil je še, da poleg resnih prijav obstajajo tudi take, ki so že na meji zdravega razuma. “Kličejo ljudje, ki so obsedeni s tajnimi službami. Trdijo tudi, da jih zasleduje CIA, ki naj bi jim v glavo vgradila tudi poseben čip. Poudarjajo, da jih njihovi uslužbenci (srbske agencije) trpinčijo in jim ne dovolijo, da se zaposlijo. Večino teh pozivov spremljajo tudi grožnje z umori, zaradi tega pa vsako prijavo resno preverimo,” je še dodal.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (92)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

minii
26. 02. 2009 23.33
hehe mutkoti k nimate zgodovine pol pa pluvate po srbih jaja usak lih nmore bit srb hvala bogu
dr.psiho
08. 01. 2009 15.47
vsi ti zločinci že na ciprese dišijo...no da sem odkrit smrdijo..zogby,korotan je srbijanček nerabiš mu razlagat zgodovine saj jo pozna samo dela se orto(butast) kasneje ti bo še grozil? nesplača se z njimi ukvarjat!
zogby
25. 12. 2008 17.34
korotan1 Maš sicer prav glede določenih stvari. Vendar se vojna nebi mogla začeti brez Srbov saj so le ti posedovali 85% orožja JLA,ki so ga kopičili počasi po Titovi smrti leta 1980! Ostale države bivše Jugoslavije so bile prisiljene v spopad,saj same nebi upale napasti Srbov zaradi št.premoči. Drugače pa zločini niso bili izmišljeni lahko pogledaš \"Yugoslav wars\" na wikipediji pa boš videl da št.žrtev ni bilo \"približno\" enako! Kar se pa tiče posredovanja tujih sil predvsem ZDA in EU pa je res da so posredovali prepozno,pa veš kaj je bil razlog za to? Rusija, saj je imala interes preko Srbov(vera,slovanstvo in podobnosti) kontrolirati območje bivše YU,v največji možni meri,zato tudi niso bili nikoli za sankcije Miloševičevega režima pred varnostnim svetom. In šele ko je Rusija izgubila nekoliko moči proti koncu 90-ih so Zahodne sile intervenirale. Ker če bi se prej vmešale vse strani bi bila še večja eskalacija konfliktov. Podobno bi lahko bilo v Moldaviji ki pa so zadušili oborožene vstaje. Še bolj nevarno je pa bilo v zvezi z Mađari,saj jih okoli 5 milijonov živi v sosednjih državah(Slovaška,Romunija,Srbija,Ukrajina) in bi lahko imeli pretenzije po tem ozemlju. In ker je to območje bivšega waršavskega pakta in interesno območje Zahoda so se preklemano potrudili da nebi prišlo do spopadov,ker bi bilo veliko huje. Kar se pa tiče žrtev v vojni je pa žalostno za vse strani. In imaš prav Srbi se niso trudili razbiti Yugoslavije! So pa kot so sami zatrjevali(\"Srbi vodilni narod med enakimi v yugoslaviji\") skušali postaviti Srbe na vsa vodilna mesta po podjetjih in pomembnih visokih položajih po vseh državah bivše YU in tudi priseljevali so se po drugih državah predvsem Hrvaška v manjši meri pa Slovenija(v Makedoniji jih pa skoraj ni bilo čudn? niti ne saj so že bili politično in versko bližje Srbiji) In po Titovi smrti so Srbi na žalost hoteli uvseti svojo kulturo in jezik povsod,saj so v Slovenskih šolah kar naenkrat začeli množično propagirati svoje pisatelje,o slovenskih pa je bilo komaj kaj slišati. To ravno ni način za narode,ki naj bi bili \"enaki\". Nato sledi Slovenska odcepitev,razloge zanjo se pa ne omenja in marsikdo v Srbiji verjame da je bila Slovenija kriva za vse kar je sledilo!
darvil
25. 12. 2008 15.58
zogby Amerika je trdila da Irak pposeduje jedersko orožje ,če prav so vedeli da to ni res. tako je tudi zahod vstrajno bobardiral svetovno javnost preko medijev ,o izmišljenih srpskih zločinih nad drugimi narodi. z druge strani pa so srbi imeli hudo medijsko blokado. Zločini so nedvomno bili storjeni ,vendar so jih počenjali vsi udeleženi . Ob koncu vojne ,na prostoru bivše države in ob preštevanju mrtvih pa je ,nekaterim v njihovo veselje število mrtvih ne eni in drugi strani bilo kar izenačeno tako da lepo prosim ne govori na pamet ,treba je samo pošteno preštet žrtve . Tudi to če nekdo ,prikriva tuje zločine ,s katerimi nima nič skupnega ,razen demonskih interesov je zločin ,pa ne mislim na tebe ...ZDA, EU. pa daj povej mi prosim ,ali so srbi sami pobili skoraj 40 000 svojih vojakov in civilov,in ali so se srbi 50 let trudili razbit Yugoslavijo ? Glej srbi so naredili napako po 2ww in to njih tepe in bo še dolgo.
zogby
24. 12. 2008 21.04
korotan1 Najprej kot prvo:Najbrž si mislil IRAK ne Iran! Drugače nevem kaj želiš povedati s tem kar sledi ker je zelo nepovezano napiano.Če maš čas si ga vzemi in razloži. Jaz sem želel samo povedati da nemoreš krivice popravljati z drugo krivico,ampak krivico se popravlja s pravico! Tudi Slovenci bi lahko poklali številne Italijane in Avstrijce ko so nad nami delali zločine v preteklosti starejši od 50 let pa ne moremo in ne smemo,ker to ni način! Poleg tega sem gledal govore Miloševiča in Šešlja ko sta podpihovala Srbe k ustanovitvi Velike Srbije na območju nekdanje Jugoslavije. In so nazorno povedali kaj si mislijo o \"drugih\" Take stvari se v Evropi niso dogajele po 2.SV! Zato sem napisal da se na napakah učimo(četudi niso naše) in jih ne ponavljamo!
darvil
24. 12. 2008 19.40
zogby Amerika je trdila da Iran pposeduje jedersko orožje ,če prav so vedeli da to ni res. zahod je vztrajno bobardiral svetovno javnost,o izmišljenih zločini nad ...... ob koncu vojne in ob preštevanju mrtvih pa je ,nekaterim v veselje število kar izenačeno tako da lepo prosim ne govori na pamet ,treba je samo pošteno preštet žrtve . torej je vseeno višji nivo izenačen znižjim nivojem. zahrbtno zločinsko tudi to če nekdo ,prikriva tuje zločine ,s katerimi nima nič skupnega ,razen demonskih interesov . nisi ti tako daleč od resnice samo je ne želiš slišat.
avdel
24. 12. 2008 18.57
Tukaj se mi nekateri smilite, ne samo zaradi zlega in vsega, ki ga je storil vas ratko in ste pod vplivom radikale, primitivcev ki vam drzavo vrtijo ze 20 let v krogu in vam bojo se vrtel drzavo 20 let. Mislim da je cas da odprete oci pa da malo uporabite toto srpsko glavo, da so taki casi mimo. Ce ne bote se prekmaalu ostal brez vojvodine in sandzaka. Pa lep pozdrav.
zogby
24. 12. 2008 16.26
semersixx Res sramota kar se je dogajalo med 2.SV glede zločinov ustašev in nacistov nad Srbi,Romi se strinjam s tabo. Pa vendar s tem ne moreš upravičevati pokol nedolžnih ljudi in sicer več kot 50 let po pokolu nad Srbi.Med tem so se generacije zamenjale in sedaj naj bi pripadali modernemu času,saj smo na \"višji\" ravni kot pa pred 50 leti,in obujanje zamer ter grenkob le prebudi sovraštvo in zgodovina se ponavlja! Če Srbi(pod Miloševičem) nebi delali vojnih zločinov nad Hrvati,muslimani pa tudi na Kosovu,bi lahko tožili Hrvaško za zločine storjene v času ustaštva in še vedno bi imeli Kosovo,ki je integralni del Srbije! Dokaz da z nasiljem in nacionalizmom več izgubiš kot pridobiš! To so dokazali že Hrvatški ustaši in nemški nacisti pa italijanski fašisti ko so izgubili 2.SV in napake so zato da se iz njih uči ne pa da se jih ponavlja!
Magdalena Mitrovic
24. 12. 2008 14.08
12345s ne išči napak pri dregih ,svoje odpravi ,in takrat boš zadovoljen.
12345s
24. 12. 2008 01.42
1098, žal,mislim da z takim obnašanjem,odvračate veliko solidnih vernikov,ki bi sicer radi hodili v tisto lepo cerkev. Zaradi tega imam pomisleke glede kulturnega centra,ki ga gradijo zraven. Bojim se da bo kakšna Ceca in podobna sodrga,naredila iz tega kič,kot so ga naredili v Srbiji. Imela sem srečo da sem doživela drugačne krščanske,islamske pa tudi židovske praznike,in sem hvaležna,za vse te lepe izkušnje. Bojim se da jih večina od vas ni imela,sicer se nebi toliko sovražili in delali cirkus iz ver in tradicij. Kar žalosna sem zaradi tega. LP
stafordcic@email.si
24. 12. 2008 00.54
Mladića da so hotel Srbi dat bi ga že dali ampak iz zgodovine so se naučili da svojih idolov ali herojev kakor hočete nebodo več dajal Dražo so dal Titotu on ga je obsodil ubil in zakopal na dedinju Mladića pa nebodo dali ker ga folk podpira
semersixx
24. 12. 2008 00.10
BALIJE pravte genocid genocid genocid, non stop sam to znate povdarjat da ne govorim samo o drugi svetovni vojni ko je SRBOV umrlo MALO MORJE, po različnih kampih (logorih) kot so JASENOVAC, SLAVONSKA KRUPA, GRADIŠKA STARA..... in še bi lahk naštevov in te kraji stojijo na današnjem HRVAŠKEM, USTAŠKI POKRET oz. (ustaško gibanje) JE obstajalo 16let vse do konca 2.svet vojne. torej do L. 1945, IN V TEH 16 LETIH JE UMRLO ČEZ 1200.000 MILJONA LJUDI POD USTAŠKIM REŽIMOM OD TEGA ČEZ 800.000 SRBOV pobijali so pa prav tako vse MUSLIMANE, HRVATE KI SI BILI ZA KOMUNISTE, SLOVENCE, ŽIDE, ampak velika večina srbov IN VI MEN PRAVTE NEKI GENOCID V SREBRENICI MA LAHK VAS JE SAM SRAM KA CIFRA JE PREMEJHNA 7000 TO JE PREMAL V PRIMERJAVI S SRBI, ZA 30.000 SRBOV SE SPLOH NEVE KAJ JE Z NJIMI V BIH MED VOJNO V LETU 1991 DO 1995,
Magdalena Mitrovic
23. 12. 2008 23.03
12345s ne ,z metanjem petard nima vera nič skupnega ,prepričaj se juti na božično večer ,samo le glej da ne dobiš kakšno v žep ,sicer pa je to kar si napisal neresno!
SanCeek
23. 12. 2008 19.52
TI DAM JS MILION EUROU.. hahahaha ...ma te politiki in cia so vedno preii cipirani kot pa vojni zlocinci.. sej so razlogi zakaj se genocidi dogajajo.. ce se kdo spomni na 07.01.1993 pravoslavni bozic ter genocid v srbiji.. ubita hcerka komadanta.. in kaj se zgodilo leta 1994? podoben genocid samo v drugem kraju in v vecjem stevilu.. pogovor je o srebrnici .. have a nice time to all ;)
\"Menijo tudi, da jim je CIA v glavo vgradila čip in jih zasleduje\". Hehe kake bolne.Mogoče so jim pa res v glave vstavili čip da ne bi imeli čisto prazne.hehe
12345s
23. 12. 2008 09.51
1098, nimam nič proti stari veri pravoslavni, moraš pa priznat,da so ravno \"Srbi\",pozabljali na njo nekaj desetletij,na kar so množično postali \"pravoslavni\". Takšen Pravoslavec je tudi vrgel petardo,v Prav.cerkvi.v Ljubljani.Bojim se da bo tisti kulturni center,ki ga gradijo zraven, poln takih Pravoslavcev!
Uroš LuLe Luki?
23. 12. 2008 09.38
patriot 007: lahk bi pa tut ti mal počitau na googlo kdo so četnici. Niso nobene grupe, ampak je to srbska kraljeva vojska. to da pa vi rečete za vsakega srba da je vam pa ni noben kriv. mal pobrskaj še o tem kdo so bili partizani ker ti tut to ni najbol jasno, če med njimi ne našteješ še srbov, ki so ravno tako bili med njimi. Poleg tega pa nam še povej kolko tvojih muslimanov se je borilo na strani hitlerja? on jim je postavil tut đamijo tk da jih je mogo met zelo rad...
zogby
23. 12. 2008 04.04
Jok koliko ene nestrpnosti je tukaj! Balkan je pa svet zase. Se mi zdi da vsi narodi na Balkanu sovražijo vse ostale! Temu se reče Turški sindrom,saj so vsakemu narodu zasejali seme turkocidnosti.In sedaj ko Turkov ni več na Balkanu, se narodi sovražijo medseboj in vsak v drugemu iščejo \"Turke\",da bi jim vrnili \"zob za zob\" ,ki jih pa že zdavnaj ni več.
zogby
23. 12. 2008 03.55
peek-a-boo Hahaha \"Pravi srpski čevapi\" pa izvirajo iz Turčije,ki so pustili svoj pečat nele v Bih,tudi v Srbiji in odtod vi sedaj pečete čevape!
12309
23. 12. 2008 00.30
Germany -za Srebrenico se tozte Naser Oricu