Tujina

Južna Koreja: Severna Koreja bo plačala!

Seul, 24. 05. 2010 10.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Primer Severne Koreje bo predan Varnostnemu svetu, je dejal južnokorejski predsednik. Odločen je, da mora severna soseda plačati za svoja ponavljajoča se izzivanja. Napovedali so tudi propagando proti njej.

Južnokorejski marinec
Južnokorejski marinec FOTO: Reuters

Južnokorejski predsednik Lee Myung Bak je danes v televizijskem nagovoru napovedal, da bo zaradi potopitve južnokorejske ladje primer Severne Koreje predal Varnostnemu svetu Združenih narodov ter da Seul ne namerava več tolerirati severnokorejske krutosti.

Korejski polotok se nahaja v "kritičnem trenutku", je še dejal južnokorejski predsednik. Zagrozil je tudi, da bo Pjongjang plačal za napad s torpedom, zaradi katerega je potonila južnokorejska vojaška ladja. Lee je tudi napovedal, da bo Seul prekinil medkorejsko blagovno menjavo ter severnokorejskim ladjam prepovedal prehod prek južnokorejskih voda.

"Severna Koreja mora biti kaznovana za svoja ponavljajoča se izzivanja. Vedno znova smo doslej tolerirali severnokorejsko krutost. To pa zato, ker smo si resnično prizadevali za mir na Korejskem polotoku. A sedaj so se stvari spremenile. Severna Koreja bo plačala ceno za svoja izzivanja," je zagrozil južnokorejski predsednik.

Južnokorejski odgovor na potopitev ladje podpira tudi ameriški predsednik Barack Obama. Bela hiša je v sporočilu za javnost, ki so ga objavili zgodaj davi, zapisala, da Obama "v celoti" podpira južnokorejskega predsednika in njegov odgovor na potopitev ladje.

Propaganda proti Severni Koreji

Mednarodna civilno-vojaška preiskava je minuli teden sporočila, da so v preiskavi ugotovili, da je južnokorejsko vojaško ladjo 26. marca potopil severnokorejski torpedo. Umrlo je 46 mornarjev, kar je za Južno Korejo najhujša vojaška nesreča po korejski vojni v letih 1950–1953.

Severna Koreja pa se je danes odzvala na napoved južnokorejskega obrambnega ministrstva, da naj bi po šestih letih na meji med Korejama ponovno začeli s propagando proti Severni Koreji. Kot je sporočil Pjongjang, bodo na napovedani ponovni začetek propagande južne sosede, ki naj bi potekal tudi prek zvočnikov na obmejnem območju, odgovorili s streljanjem.

"Če bo Južna Koreja vzpostavila nove inštrumente psihološke vojne, kot so zvočniki, bo Severna Koreja odgovorila z ognjem in jih uničila," je izjavil neimenovani poveljnik severnokorejske vojske.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

IzyVeliki
12. 06. 2010 19.49
@darolim1938 Se strinjam z večino napisanega, imam pa en popravek. " svetovna vojna se je začela z okupacijo Poljske, kjer je tudi šlo za prevaro, namreč nemci so zrežirali napad poljskih vojakov na suverenost Nemčije, s čemer so dobili izgovor za napad. Požig Reichstaga je služil le kot izgovor za gonjo proti komunistom.
janez20000
25. 05. 2010 10.24
darolim, na žalost logika in smisel nimajo česa iskati v severni koreji. Če pogledaš kronologijo incidentov ki jih je severna koreja povzročila od leta 1950 do danes, je ta potopitev popolnoma v skladu z njihovim dosedanjim delovanjem in čisto nič presenetljivega...samo si preberi kaj o "ljubljenih" voditeljih te države in če ti leži malo psihoanaliza ti bo jasno, da je edini primeren izraz za njihovo psihološko stanje 'batshit insane'.. Tretjo stran bi izključil zaradi velikega nadzora na tem področju tako s korejskih strani kot usa, kitajske in japonske - preveč možnosti da drugi zabeležijo kakšne čudne aktivnosti.
darolim1938
25. 05. 2010 08.12
Tisto, kar me zelo skrbi, je možnost, da te ladje ni potopila severna koreja, pač pa nekdo tretji, ki želi izzvati vojno širših razmerij. Zgodovina je takšnih podtikanj polna. Nenazadnje se je tudi druga svetovna vojna začela z požigom reichstaga. zakaj naj bi severna koreja, kar tako iz žlehtnobe, potopila ladjo sosede, južne koreje? Ni smisla, ni logike...
selena_
25. 05. 2010 01.47
illuminati(na youtube) povejeo resnico o Ameriki in svetu
Abacus
24. 05. 2010 22.57
carpathian 24.05.2010, 22:01 0 ah dajte no, to ni komunizem, niti mu ni blizu. /// Kakorkoli ,tudi pri nas demokracija ni niti blizu temu kar se od nje pricakuje pa se vseeno omenja kot taka ,tako je tudi s komunizmom kjerkoli. Vse je tako kakor si naredis ,drugace bi bili vsi sistemi v idelanem teoreticnem primeru cisto drugacni od sedanjih realnih ,ki jih zivimo. Tako je to ,zivimo prakticno realnost ,ne idealne teorije. Na zalost je tako povsod.
MERDE-AVE-MERDE
24. 05. 2010 22.31
ameriška propaganda spet kuha neokusno godljo !! amerika je največja grožnja svetovnemu miru !!
carpathian
24. 05. 2010 22.01
ah dajte no, to ni komunizem, niti mu ni blizu.
Ca6e
24. 05. 2010 21.10
Grim_reaper po tem sklepam da si pogledal že vse arabske, ruske in druge ilme ki niso narejene v ameriški produkcijski hiši. Si že slišal kdaj za Ford firmo, coca cole se pri nas ne pije, mcdonaldsou tudi nimamo, da ne govorimo o drugih firmah, tako od oblačil ki jih imaš sedaj oblečene do drugih zadev. Kaj ima obvezno zavsarovanje kle s kvaliteto življenja, to je samo siguren dnar zavarovalnicam in zdravstvenim ustanovam ki ne glede na to kar dobijo so še vedno u PM-ju, tako da ne govori o razvitosti, ker oni obveznega zavarovanje več ne potrebujejo, tm je osnovno zdravstvo zastonj. Genetsko predelane stvari niso glih slabe, ker če tako gledaš je tudi rak zapisan v genih in če ga izločiš pač ne boš imel raka. Pišeš o stvareh ki nimaš pojma. In ne koreja nima isti problem kot slovenija, mi se ne grozimo z atomskimi bombami, naše ladije ne streljajo čez mejo, sploh pa mi oz. hravti ne klatimo en drugmu avione pa potapljamo ladijce. Komunizem bo počasi postal preteklost, in je že čas da se te ljudi osvobodi da bo vsaj lahko izrazil svoje mnenje o državi, politiki, skratka v vsem, ker do sedaj se ne morejo.
yarrick
24. 05. 2010 19.48
@Ca6e Pa še tole bom dopisal: le kaj je tako zanimivega na ameriških filmih in njihovi "filmski produkciji"? zadnjih 60 let propagirajo sami sebe kot rešitelja sveta, zmagovalca nad komunizmom itd. hkrati pa novačijo ljudi v vojsko z obljubami o lahkem delu, veliki plači in dogodivščinah. Na prste leve roke bi lahko preštel hollywoodske filme, ki so bili uperjeni PROTi ameriškemu načinu mišljenja(sploh kar se tiče domovinskega ponosa in čuta za večvrednost) in niso vsebovali mega eksplozij, glavnega junaka, ki ga ni bilo mogoče ubiti in pa glavne negativce ki so VEDNO nosili TRUBAN ali SRP in KLADIVO(Zvezdo). Toliko o ameriški produkciji in kvaliteti....Zanimivi za pogledat, a v veliki večini za brezumne množice(incredible hulk je bil dosti bolj "psihološki" in kaj se je zgodilo? Ogled je bil daleč pod pričakovanji), ki jim ni mar za luknje v scenariju, brezosebne in lesene like itd.
yarrick
24. 05. 2010 19.39
" Ne pišite bedarije usmerjeni ste proti ameriki tako kot arabci, a brez njihovih znamk avtomobilov, mcdonaldsa coca cola in drugih zadev, da niti ne govorimo o razni filmski pordukciji si življenja niti ne predstavljate. Če ste tako proti nehajte uporabljat njihove izelke, ah to pa ne kvaliteto življenja si pa ne bomo zbijali a ne." Le kdo v sloveniji ima ameriški avto? koliko slovencev si sploh privošči mcdonalds in coca colo? kar pa se tiče "kvalitete" življena so pa američani vsaj par svetlobnih let za nami. Le od kje tebi podatek, da imajo tako kvaliteteno življenje? Brez obveznega zdravstenega zavarovanja, plače v k*****, hrana je pa itak gensko spremenjena že precej let(le zakaj se potem evropa tako brani pred genetsko spremenejnimi organizmi/izdelki eh?).... Kar pa se tiče koreje; oni imajo isti problem, kot ga ima slovenija:meja ni bila nikoli dokončno začrtana in incidenti SE DOGAJAJO (z obeh strani). Da pa stoji amerika za J. korejo ni treba poudarjati, kajne?Ker pa vsi dobro poznamo američane, tudi dobro vemo, da vedno iščejo neke izgovore za "širitev njihovega miru". Kot je Bolivar napisal, za vsak incident sta krivi dve državi; čeprav trdijo da se je hladna vojna končala z padcem berlinskega zidu, v realnosti to očitno ne velja, saj se Rusija in amerika še vedno borita ena proti drugi(pač z pomočjo drugih držav-ki so kot kmetje pri šahu).
Abacus
24. 05. 2010 17.38
Nic se bati Juzna Koreja se nikoli ni sprozila vojne proti Severni Koreji saj dejansko v oborozenem spopadu nima prevec moznosti ze zaradi severnokorejskega jedrskega orozja. Severna Koreja pa tudi pomoje nebo sprozila vojne saj nima za sabo vec tako mocne podpore nekdanje Sovjetske Zveze niti danasnje Kitajske ,ze to da Kitajska ni na nobeni strani pove koliko podpirajo ali ne Severne Koreje. Sicer je pa tvorba Severne Koreje zamisel Moskve in Pekinga ,ki bi morala poskrbeti ,da ostane poslusni pes in tudi za njeno obrambo pred morebitnim posegom ZDA. ZDA recimo stojijo za Juzno Korejo ,saj so od njenega nastanka njen boter. Medtem ko so botri S.Korejo zapustili.
Bolivar
24. 05. 2010 17.30
Kdo je kriv se natanko ne ve,je pa res da bi S.Koreja morala dobiti dokazne materiale ,sicer pa tudi dvomim v severno korejsko objektivnost pri tem. Poglejte kako S.Koreja grozi z vojno in obstreljevanjem ,medtem ko J.Koreja le omenja trgovinsko blokado in radio propagando. "Ko je Vietnam potopil ameriško floto, je Amerika napadla Vietnam. Sedaj se že ve, da so ta napad ustvarili sami s pomočjo mosada. Le toliko o zgodovini." Seveda Amerikanci so vstopili v vojno proti Severnemu Vietnamu na podlagi zlaganih dokazov ,zato da so upravičili pred svojo javnostjo poseg v JV-Azijo kot pomoč J.Vietnamu in Tajski. V ozadju Vietnamske vojne pa je ,da sta se ZDA in SZ dogovorili ,da bo Vietnam razdeljen po vzporedniku ,kot Koreja. Saj so po 2.SV te francoske kolonije bile prazni vakuum med velesilami in dogovor Washingtona in Moskve je bila razdelitev odgovornosti v Vietnamu ,jug naj bi nadorovali amerikanci ,sever pa kitajci v dogovoru s Sovjetsko Zvezo. Seveda so se začeli infiltrirati komunisti iz Severnega Vietnama ,Kitajske s podporo Sovjetske Zveze in vdirati v države kot so Južni Vietnam ,Laos ,Kambodžo ,Burmo in tudi Tajsko ter začeli svoje prevrate. ZDA niso stale križem rok in so posredovale ,seveda z zlagano politiko pred njeno domačo javnostjo. To je bil le povod za uraden začetek vietnamske vojne ,dejansko pa se je bila že nekaj let prej. Je torej le Amerika kriva za Vietnamsko vojno? Enako je bilo z napadom Sovjetske Zveze na Afganistan ,s katerim se je uradno začela Afganistanska vojna(1979-1989). So pa v Afganistan preko Pakistana infiltrirali mujahedine s pomočjo ZDA (CIA) in to že nekaj mesecev prej pred samim začetkom vojne. S tem so Rusom dali 'njihov Vietnam' ,kot radi Amerikanci pravijo. Je torej le Sovjetska Zveza kriva za to Afganistansko vojno? Veliko ljudem manjka objektivnosti ,sploh se ne poglobijo v celoto ,le v del zgodbe kjer se najdejo ,druge dele zanemarijo.
Tehnokrat
24. 05. 2010 16.58
Popravek: ...grejo živet....
Tehnokrat
24. 05. 2010 16.58
@ Ca6e 24.05.2010, 16:50 S tem se pa absolutno strinjam. Če jim ni prav demokratična država, zakaj kar ne greste živet v Severno Korejo?
Ca6e
24. 05. 2010 16.50
Ah dejte no severna koreja je pa tako prijetna državica, sploh pa za potovanja, kjer potovanje traja 25 let, 5 let za pridobitev vize in 20 let čorke, zakaj, mah sm Kim ve, Simpatizerji komunizma, niti ne vete kaj dela komunizem in s tega predvidevam dvoje ali ste totalno zabiti ali pa še osnovno šolčki !!! Kdo je bil pa kriv za sestrelitev aviona pred parimi leti, kjer je umrlo 115 nedolžnjih ljudi, ker je Kim sumil da mogoče prevaža vohune al pa kaj podobnega! Da ne govoimo o svobodi medijev, ki jih tam ni, vbistvo je samo eden in napišejo točno tako kot se je zgodilo seveda v glavah komunističnih voditeljev. Ne pišite bedarije usmerjeni ste proti ameriki tako kot arabci, a brez njihovih znamk avtomobilov, mcdonaldsa coca cola in drugih zadev, da niti ne govorimo o razni filmski pordukciji si življenja niti ne predstavljate. Če ste tako proti nehajte uporabljat njihove izelke, ah to pa ne kvaliteto življenja si pa ne bomo zbijali a ne.
Tehnokrat
24. 05. 2010 16.29
@ carpathian 24.05.2010, 16:06 A še nisi slišal da je bil Lenin v bistvu nezemljan in je hotel narediti nov imperij vesoljcev v Rusiji, zato so skoraj vsem Rusom vgradili čip da so bili za ''boljševizem''?? Saj zato v tistem mavzoleju truplo od Lenina ne zgnije, ker je vesoljec. Pa Rasputin je bil njegov bratranec, ker ga ni nič uspelo ubiti. Pa vse te anarhistične organizacije nadzorujejo nezemljani z čipi v možganih da bodo uničili ljudi med sabo potem pa bodo zavladali svetu. To je zarota! ZAROTA!!
Tehnokrat
24. 05. 2010 16.22
@ bmwfreak81 24.05.2010, 12:04 Ja ker ima Severna Koreja res veliko naravnih bogastev, potem bi imeli tudi malo boljšo ekonomijo. Saj res, ekonomijo imajo tako švoh ker so komunistična država, zato so pa tudi taki provokatorji ker povsod neke sovražnike vidijo.
carpathian
24. 05. 2010 16.06
ljudje, medijem in raznim "uradnim razlagam" ni nič kaj za verjet. samo lažejo vam in vas vodijo. lažje je izkoriščati ovce kot ljudi ki so dejansko sposobni razmišljat. za kaj se gre v tem sporu se bo najbrž pokazalo šele čez nekaj časa, pa še takrat bo ta resnica označena za neko teorijo zarote...
MERDE-AVE-MERDE
24. 05. 2010 15.48
V bistvu je kriva amerika
abeceda123
24. 05. 2010 15.24
Ko je Vietnam potopil ameriško floto, je Amerika napadla Vietnam. Sedaj se že ve, da so ta napad ustvarili sami s pomočjo mosada. Le toliko o zgodovini.