Tujina

Je skriti planet v našem osončju kriv za izumrtje življenjskih vrst na Zemlji?

Washington, 31. 03. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Skriti gromozanski planet, ki se po izračunih znanstvenikov ameriškega tehnološkega inštituta Caltech nahaja v našem osončju, bi lahko bil razlog za masovna izumrtja življenjskih vrst na Zemlji, ugotavlja ameriški astrofizik.

Konec sveta
Konec sveta FOTO: Thinkstock

Ameriški profesor astrofizike Daniel Whitmire trdi, da bi lahko prav ta planet s svojo maso, ki naj bi bila kar desetkrat večja od Zemljine, pripomogel k preusmeritvi kometov proti našemu planetu.

Cikel se ponavlja na vsakih 27 milijonov let

Svojo teorijo povezuje s ponavljajočimi izumrtji na vsakih 27 milijonov let – skrivnostjo, ki ji že leta ne najdejo pojasnila. Doslej še nihče ni znal pojasniti, kako je mogoče, da kometi do našega planeta prispejo po točno določenem ponavljajočem se obdobju. Po Whitmirovi teoriji deveti planet med potovanjem po svoji tirnici na vsakih 27 let prečka Kuiperjev pas, asteroidno področje, iz katerega zbije nekaj kometov v smeri proti Zemlji. Padec kometov na površje našega planeta naj bi povzročilo spremembe v atmosferi, dvig prašnih delcev in posledično izumrtje nekaterih živalskih in rastlinskih vrst.

Domnevna tirnica skritega planeta
Domnevna tirnica skritega planeta FOTO: Caltech/R. Hurt (IPAC)

Novi dokazi o skrivnostnem planetu

O tako imenovanem devetem planetu v našem osončju je govora že več desetletij, a v zadnjih mesecih znanstveniki poročajo, da imajo v rokah tudi konkretne dokaze o njegovem obstoju. Nova študija kalifornijskega tehnološkega inštituta Caltech ugotavlja, da se v našem osončju skriva še en planet. Avtorji pravijo, da ga sicer še niso dejansko videli, a njihovi izračuni, v katerih so upoštevali gibanje teles dlje od Neptuna, kažejo na to, da ta obstaja. Pravzaprav so v svoje odkritje skoraj stoodstotno prepričani. Kot pravijo, je namreč verjetnost, da planet ne obstaja, le 0,007–odstotna.

Njegova tirnica naj bi bila zelo daleč, potuje pa zelo počasi, zato ga doslej še nismo opazili, so pojasnili pri Caltechu, kjer računajo, da ga bodo locirali v naslednjih petih letih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (67)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JezusJahvarjunski
31. 03. 2016 20.07
+5
Ta planet ni deveti, temveč je deseti v Sončevem sistemu. Imenuje se Prašč. Je štirikrat večji od Zemlje in je naseljen s civilizacijo, podobno ljudem na Zemlji. Tudi ni razlog za podnebne spremembe na Zemlji in za izumrtja dinozavrov. Tudi to, da so Američani, oziroma je Neil Armstrong pristal na Luni, ne drži. Z napačnimi podatki zavajajo javnost, kot to počno že desetletja. Lep pozdrav vsem.
Miro Schemua
03. 10. 2016 11.39
+0
Predvidevam,da si ti prišel iz tega planeta.
Ramzess
31. 03. 2016 15.52
-2
Zakaj ne priznajo, da gre na Nibiru, ki sicer ni planet, temveč skupinica teles, večji planet vleče za sabo množico manjših teles. Poleg tega ga večina ljudi na planetu lahko vidi.
Netajkun
31. 03. 2016 18.46
+4
Zanimivo . Znanstveniki domnevajo , da obstaja . . . ti pa celo veš , kako izgleda ! Res zanimivo in kar malo skrivnostno .
Ramzess
31. 03. 2016 19.29
+1
Znanstveniki in znanost vedo sicer več kot povedo, ... če bi povedali kar ne smejo, bi se zrušil sistem prikrivanja in manipuliranja, del katerega so. Kolektivno človeštvo veliko ve, iz različnih virov, čeprav mnogih uradna omejena znanost ne priznava (zaradi že omenjenega razloga), a se to znanje in vedenje ne rabi tako kot bi se lahko.
flojdi
31. 03. 2016 15.14
+2
. bi lahko bil. pa ne bo bil"/ kako lepo je skrivat možganček v pesek in in iskat krivce vsepovsod drugje , le pri sebi ne
aaaaaa122121
31. 03. 2016 14.04
+11
kje so ofce, ki so se zadnjih 10 let smejale ob omembi tega planeta:)????
waga7
31. 03. 2016 19.58
+1
Transformerji
31. 03. 2016 13.50
-2
Gregor Novak je napisal marsikaj, kar je izvedel ob prebiranju znanstvenih člankov. Sam vsega napisanega prav gotovo ni ugotovil. Zato se s tem planetom ne obremenjujem, kajti današnje novice iz Slovenije mi povedo, da nimam pojma, kaj se dogaja v tej mali državici, dokler tega nekje ne preberem ali slišim.
VolkBrenin
31. 03. 2016 13.23
+11
Ob raznih ugotovitvah znastvenikov me vedno znova preseneča lahkotnost v določevanju raznih "miljonov let " ....potem so pred nekaj leti naredili par bolj konkretnih vrtin v led ...vzeli vzorce ...Dokazali da je segrevanje oziroma co2 največji nateg raje ...Ob vsem pa ne vedo kdo in kako živi recimo v amazonskem pragozdu DANES ....in ne pred 27.miljoni let ...18 dni in 9 h ....
Neznamsipomagat
31. 03. 2016 13.10
+2
Karnead
31. 03. 2016 13.07
+18
Za izumiranje živalskih vrst in ostale slabe stvari je izključno kriv Homo profitus! Dobiček ne glede na posledice!
aaaaaa122121
31. 03. 2016 11.51
+9
planet x oz nibiru, ki je bil vsa leta teorija zarote za ofce.
HumanNOTsheep
31. 03. 2016 11.28
+11
Je 24ur en izmed najbolj zabitih portalov? znanstveniki so ugotovili da je temu tako !
Miro Schemua
03. 10. 2016 11.42
-1
luckyss..
31. 03. 2016 11.20
+19
Kar dobro ste prepisali članek, vendar je obhodni čas planeta X okrog 20 000 let in ne 27 milijonov let !! In ja, Sumerci so ga že poznali, prav tako tudi ostale planete našega osončja, tudi tiste, ki smo jih "sodobni ljudje" odkrili relativno pozno..
VolkBrenin
31. 03. 2016 12.06
+8
Netajkun
31. 03. 2016 11.02
+30
Uradna pravoverna znanost ga ne priznava ( vsaj dosedaj ga ni ) . . . čeprav so ga poznale vse stare civilizacije ( in ga tudi častile ) , če omenimo samo Sumerce . . . kot uradne začetnike sodobne zahodne civilizacije ( ki jih uradna zgodovina pozna . . kot ljudstvo neznanega porekla ) . Da ne bodo ta novi planet slučajno poimenovali Nibiru . . z njim povezano civilizacijo pa kot Annuake . . in začeli na novo postavljati temelje naše preteklosti in evolucije ( revolucije ) človeštva . Potem bodo tudi končno razumeli vsa tista svetišča in templje ( ter z njimi povezane resnice ) . . kar bi ( bo ) temeljito pretreslo naš materialno usmerjen pogled ( na račun duhovnosti ) . Zaenkrat velja . . . kar ne poznamo ali nismo videli - ne obstaja .
ogopogo1312
31. 03. 2016 11.41
+2
indal
31. 03. 2016 11.49
+21
Tisti rimski narcis je požgal Aleksandrisko knjižnjico in tam se je pogubilo velik del zgodovinski dejstev, ki nam sedaj manjkajo....kar je samo voda na mlin Vatikanu, ki predstavlja zlagano religijo.
Gregor Novak
31. 03. 2016 11.55
+1
History Channel - Ancient Aliens. To ti pove vse o "kredibilnosti. Annuakjevi in podobno. Da so oni zgradili piramide po svetu pa kaj še vse...Malce podcenjuješ človeško inteligenco in sposobnost. Povrh tega v tem članku ni govora, ali ta planet obstaja, ampak o tem, da povzroča mas.uničenja življenja na Zemlji vsakih 27 miljonov let. Kilometri bazaltne plasti v Sibiriji, krater ob Yukatanu, predvsem pa cirkonij so eni izmed dokazov o uničenjih, o katerih sem pisal spodaj. Zakaj cirkonij Zato ker nastane samo takrat, ko lava pride do površja. In pri nastanku "ujame" pogoje v tistem trenutku. Atmosfero, temperaturo,...Da ne omenim kaj ti lahko geologija vse pove. Lep dan ti želim!
Gregor Novak
31. 03. 2016 12.09
+2
Ja, pa malce si poglejte kako oddaja History Channela Ancient Aliens, ki tako zagovarja Nibiru & Annuakije ( Von Daineken vse to zagovarja zaradi - DENARJA. Je zdaj multimiljonar, pe zab.park je odprl) manipulira z resničnimi dokazi. Na YouTube-u je lepo prikazano.. Kar se pa planeta tiče...možno da obstaja. Včasih so ljudje mislili, da je Zemlja ravna. Potem, da smo v središču (ne Sonce), potem da obstaja samo ena, naša galaksija (Hubble je to ovrgel), pa Big Bang (ne mi trditi, da ga ni bilo). In sedaj obstajajo možnosti o multiversu (več vesolj kot naše), teorija strun,...Skratka, tako malo vemo, da še univerzalne formule, ki bi pojasnevala vse v vesolju, veliko (Einstein in gravitacija) in malo, subatomsko (kvantna fizika, ki upošteva popolnoma drugačne fiz.zakone kot Einsteinova. Oče je N.Bohr). ne moremo sesstaviti. Ta teorija naj bi se imenovala kvantna gravitacija, če se ne motim.
Netajkun
31. 03. 2016 12.38
+7
Gregor . . . s kom se pa ti prepiraš ? . Saj točno to je poanta , da novodobna znanost temelji na napačnih predpostavkah . . in da bo podobno kot je bilo v preteklosti z ravnim planetom , zemljo kot centrom osončja , da o vesolju in nam še nepredstavljivih energijah . . . niti ne govorimo . Lahko znanost izpade bebavo , kot so zagovorniki ravne zemlje kot centrom osončja . Drugače pa sodobna znanost marsičesa ne zmore razložiti v mejah razumnega ( in odrine kot manipulacije ) . Niti tega ne zmorejo pojasniti . . od kod Dogonom vedenje o Siriusih ( celo nekaj , kar še danes znanost ni odkrila ) . . . kdo je naredil liditni disk z zapisom od razvoja embrija . . do rojstva ( pred mnogo tisočletji . . . današnja civilizacija pa tega z današnjo sodobno tehniko ni zmožna ponoviti ) in še upodobljeni liki niso ravno podobni sodobnemu človeku ) , da o ostalih drobnih predmetih niti ne govorimo ( tudi iz nam neznanih kovin ) . Geologija bo lahko marsikaj povedala , ko bo enkrat sposobna priti preko kože v notranjost . . do takrat se bo pa bolj z mozolji ukvarjala .
Gregor Novak
31. 03. 2016 12.51
+3
@netajkun: se opravičujem, če sem deloval prepirljivo! Karr se pa tiče Dogonov (Sirius je sicer najsvetlejša zvezda na nebu, a oni so vedeli za sosednjo zvezdo, ki kroži okoli njega in je nevidna z Zemlje) in omenjenega diska...mnogo je stvari, ki jih je danes nemogoče pojasniti. Moti me edino, da nekateri vse neznano povezujejo z vesoljci. Kot pri Ancient Aliens. Pa lep dan ti želim!
aaaaaa122121
31. 03. 2016 13.20
+4
gregor sumerci so govoil o planetu nibiru in njegovih prebivalcih, ena stvar se je ze izkazala za resnicno, pa ni sam acient aliens ki prikazuje prepovedano zgodovino, poglej si klausa dono kaj vse je zbral oz nasel:)
VolkBrenin
31. 03. 2016 13.36
+4
Gregor ....Sicer zanimiv sestavek ...vendar ...nešteto primerov ki jih imamo pred nosom ...Tudi geologi med drugim nam "pripovedujejo " drugačno zgodovino od " znane " ...in to z dejstvi ...v italiji je recimo v neki skali vklesan napis neznanega izvora ...podobe astrpnavtov. ...itd ...geologi se strinjajo da se trdota skale ni spremenila bistveno zadnjih 20 tisoč let ...Prav toliko naj bi bil po mnenju teh strokovnjakov star omenjeni vklesan napis in podobe ... skala pa je izredne trdote ...za vklesovanje v to reč bi tudi z najsodobnejšimi diamantnimi zadevevami potreboval precej volje in sreče. ...da bi bil lahko omenjenemu vsaj približek ....Logično vraščanje je ...Kdo ...Predvsem pa s ČIM je nekdo napisal nekaj kar sicer ne razumemo ...Zelo dobro pa "razumemo " recimo podobe astronavtov s skafandri. ..itd ..
VolkBrenin
31. 03. 2016 13.39
+0
Po kakšnem ključu so potem ostale trditve o enormnih razdaljah. ..časih v miljonih let ...in podobni heci. ..no go ...
aaaaaa122121
31. 03. 2016 13.39
+2
ze sama gradnja piramid je cudna, da bi jo zgradili v 22 letih, kolikor naj bi trajala gradnja, so morali vsakih deset sekund izdelati, prepeljati in na tocno doloceno mesto postaviti blok tezek tone, po moje se ob danasnji tehnologiji neizvedljivo.
VolkBrenin
31. 03. 2016 13.43
+2
aaa....definitivno ni izvedljivo ....Ne obstaja tehnologija ...meni osebno so zanimivi " vrči - baterije " ....in nimajo razlage -:naši znastveniki ....
Racio
31. 03. 2016 14.44
-1
Ne podcenjevati človeške iznajdljivosti...
Sputnik
31. 03. 2016 14.48
+2
sam ne verjamem več nobenemu ker se prave dokaze vedno skriva znanstvenike ki jih razkrivajo utiša ali pa izginejo v noč. tudi ancient aliens je bolj malo verjetna razlaga za karkoli. verjamem pa da človeštvo izvira od nekje drugod in ne iz tega planeta. smo še vedno švoh da bi bili od tu
Gregor Novak
31. 03. 2016 19.14
+0
Za konec pa to: lepo in koristno je takole mirno debatirat o nečem nerazložljivem (še enkrat opravičilo z moje strani). Ja, datacija z ogljikom ni čisto točna (ponavadi +- 200-300 let, a obstajajo tudi druge metode). Kar se piramide tiče, so našli delavsko naselje graditeljev par sto metrov od nje same. A kako točno so jo naredili, še ne vedo. No, obstaja več teorij. Skratka, tudi jaz verjamen, da so mnoga odkritja offf topic za navadne ljudi. Npr.osebno verjamem, da nismo sami. Pa ne samo v vesolju, ampak tudi v našem sistemu (Evropa, Enceladus, Titan). V tem primeru ne smemo pričakovati intel.življenja, a če ima neka civilizacija 500 let prednosti pred nami, postanejo npr. NLP-ji povsem mogoči. Osebno sem lani (zvečer) videl nekaj povsem nerazložljivega. Ni bilo letalo, balon ali podobno. Manevri in hitrost le-teh je bila enostavno neverjetna. In nisem haluciniral, ker je kar nekaj ljudi videlo povsem isto kot jaz. Fizika "dovoljuje" potovanje, hitrejše od svetlobe le prostoru (v bistvu se le-ta giblje hitreje, ne ladja - WARP), ni dovoljeno le materiji., saj se s približevanjem sv.hitrosti masa objekta veča do neskončnosti: E=mc2.
hedgas
31. 03. 2016 10.27
+9
ne se sekirat...clovestvo bo povzrocili izomrtje vseh zivih bitij
HOOONDAAA
31. 03. 2016 09.46
-5
Dvomim, da je še kaj privlaka med Soncem in planetom X!
Gregor Novak
31. 03. 2016 09.06
+40
Ne, ni. Doslej je Zemlja doživela 5 masovnih izumrtjev (ko izumre vsaj polovica vseh vrst). Enkrat zaradi izbruha Gama žarkov (Gamma Ray Burst) zaradi eksplozije bližnje velike zvezde (supernova), enkrat zaradi nastanka razpok na tedanjem superkontinentu (danes je tam Sibirija - Sibirian traps) zaradi tektonike plošč (zato imamo danes več kontinentov) in je lava brizgala ven iz teh razpok miljon let.. To področje je bilo veliko kot današnja Evropa. Plini iz lave so zastrupili življenje tudi v vodi. Takrat je izumrlo cca.90% vseh vrst. Najbljižje, kar je Zemlja bila popolnemu izumrtju.Tretjič zaradi majhnega premika v razdalji med Soncem in Zemljo. Posledica je bila ledena doba, ki je zajela ves svet (Snowball Earth). Enkrat zaradi meteorita pred 65 miljoni let (dinosauri) in enkrat zaradi izbruha supervulkana Yellowstone. Pod parkom namreč leži navečji prostor magme (chamber) na kupu na svetu. Čeprav obstaja več supervulkanov (Toga v Indoneziji, Neapeljski zaliv,...), je Yellowstone daleč največji. In čeprav je Yellowstone (gejzirji so znak magme pod tlemi npr.) že večkrat izbruhnil, ponavadi vsakih 100.000 let (nazadnje je pred 125.000 leti - že "zamuja"), je navečji izbruh povzročil totalno uničenje. Navadni veliki izbruh, kot Monnserat ali Vesuv l.79 so kot drevo v primerjavi z obsežnim gozdom glede velikosti. Navadni izbruh izloči ponavadi 5-10 km3 pepela, plinov in kamenja, supervulkan pa v tisočih.. Ni pa res, da si masovna izumrtja sledijo vsakih 27 miljonov let, ampak 100 miljonov! Začelo se je pred cca.550 miljoni let (t.i.Kambrijska revolucija, pred tem smo imeli samo bakterije 3 miljarde let), ko je življenje naenkrat ekspoldiralo, potem pa izginiro. Vse sledi kažejo na izbruh Gama žarkov.. Naslednja sta Yellowstone in ledena Zemlja, ki sta si prav tako sledila na cca. 100 miljoniv let. 200 miljonoiv let nazaj so nastale razpoke v današnji Sibiriji. Tam dandaneš najdeš na kilometre debelo plast bazalta, posledica lave. In toliko ga je, da je 100% prišlo, do mas.izumrtja In nazadnje Meteorit velikosti Manhattna v današnjem Yukatanu pred 65 miljoni. Ta izumrtja si ne sledijo točno 100 miljonov let narazen, a je očitno neko zaporedje. Par deset miljonov let ni nič v geoligiji Zemlje.. In če bi ta planet (dokler ga ne najdejo, zame ne obstaja. Izslediti tako velik planet v lastnem sončnem sistemu in bližini pa danes ni preveč težko) res obstajal, bi venomer prišlo do enake vrste izumrtja (meteorit in komet, oz.posledica udarcev le-teh), tako pa tona dokazov (tudi fizičnih) kaže na zgoraj opisano. Vse je na netu. In kot obsedenec z vesoljem (kakšno je, kako deluje, kako je nastalo,...) že od malih nog, bi bil presrečen, če bi res našli nov opisan planet! Vesolje je ne samo prečudovito, ampak tudi misteriozno. Ko najdeš odgovor na eno vprašanje, se pojavi 10 novih.
Supafly
31. 03. 2016 09.10
+5
Gregor Novak
31. 03. 2016 09.13
+11
Se opravičujem, če sem dolgovezil ali kompliciral, ampak take stvari ne moreš opisati v dveh stavkih. Konec koncev, nikomur ni treba brati karkoli. Imej lep dan!
Gregor Novak
31. 03. 2016 09.18
+2
Ja, pa vsem "minusarjem". Če hočeš razumeti vesolje, moraš razumeti tudi fiziko in matematiko. Kar verjeti v nekaj (PlaneX ali Nibiru) je pravica vsakogar, a danes živimo v logičnem svetu. Dokazi vodijo naša prepričanja, ne verovanje v nekaj. Ja, pa preden se odločite narediti karkoli, preverite podatke na netu. Par minut je potrebno, nič več.
mico84
31. 03. 2016 09.35
+14
Bolj zanimiv mi je tvoj komentar, kot pa članek. :)
Gregor Novak
31. 03. 2016 09.39
+1
Ja pa "minusarjem" predlagam ogled HOW THE UNIVERSE WORKS ali THE UNIVERSE. Tudi NovaTV ima super documentarce na YouTube-u. S takim ravnanjem (brez premisleka kliknit nekaj zaradi prepričanja, ne dokazov) je dokaz ignorance, ne znanja. Pa ne zmotno mislit, da se sekiram. Celo smešno se mi zdi, da navkljub dobesedno gore dokazov, nekaderi še kar verjamejo v nekaj. Pa če bi se npr.danes Afrika razpokala kot tedaj današnja Sibirija, ne bi verjeli v to. Pa lep dan vsem!
humanbeing
31. 03. 2016 09.43
-1
majstr4
31. 03. 2016 10.22
-1
Gregor, preber si na caltechovi strani o dokazih za ta nov planet. Jaz sem bral in mislim da ravno vsega ne razumem kar je napisano tam :)
majstr4
31. 03. 2016 10.33
+0
sicer pa mislim da ne piše, da je verjetnost da planet ne obstaja, le 0,007 odstotna. Piše, da so sprva mislili da se v Kuiperjevem pasu dogaja nekaj drugega, vendar pa so potem ugotovili, da je verjetnost, da se to (nekaj drugega) dogaja le 0,007. Zdaj pa se vse bolj nagibajo, da je razlog nekaterim ugotovitvam za katere naj bi prvotni razlog bil nekaj drugega (za kar je verjetnost 0,007) ta deveti planet. Tako da,.... nevem pa kaj naj bi to, za kar pravim da je 'nekaj drugega' bilo. Verjetno imam nekaj premalo znanja na področju astronomije, da bi razumel, kar so napisali tam na spletni strani
majstr4
31. 03. 2016 10.41
+2
uglavnem: avtor tega članka, pravi, da na Caltechu trdijo, da je verjetnost, da ta deveti planet obstaja 99,3 %, kar pa mislim, da ni čisto res! Ampak, če pa se izkaže da je res, potem pa je po mojem mnenju to res kar zelo zelo zelo velika reč, ki ima
majstr4
31. 03. 2016 10.41
+1
Gregor Novak
31. 03. 2016 11.31
+2
majstr4, dobro si napisal. Marsikaj se dogaja v vseolju, kar ne razumemo (temna snov, temna energija,...), a trditev ene ustanove (Caltech) še ne pomeni, da je res. Ko/če bodo tudi drugi teleskopi (predvsem; radijski, optični, x-ray, infrardeči,...) t zaznali isto, potem ni več dvoma. Res se "nekaj dogaja" v Kuiperjevem pasu, a so ravno s sondo New Horizon, katere misija je bila raziskovanje Pluta v fly-by načinu našli rešitev, da poiskusijo objasniti, kaj je tam tako čudnega. Zdaj putuje v notranjost omenjenega pasu Priložnost iz prve roke, da vidimo, kaj se tam dogaja.. In že je odkrila ducat mini planetov, velikih kot Pluto (eden je celo večji). Lahko je medsebojna gravitacijska sila teh mini planetov kriva za nenavadnost. Bomo videli, kaj bomo odkrili tu in tudi kaj bo odkrila ta sonda..In tukaj je še Oortov oblak, pravi dom kometov. Potem mora ta planet vplivati tudi na njega (gravitacijsko). Kakorkoli, zelo zanimivo, toda težko, saj je tako majhen predmet (v vesolj.merilu) nemogoče direktno opazovati. Pred New Horizon sondo je bil najboljši posnetek Pluta le par deset pixlov velik, posnet s Hubblom. Ampak jaz ne odpisujem možnosti 9.planeta, le-to, da ni kriv za masovna uničenja življenja. Tukaj pa obstaja tona podatkov, zakaj je prišlo do njih. Lep dan!
aaaaaa122121
31. 03. 2016 12.20
+1
gregor o planrtu x je.prvi govoril chilenski astronom ze leta 1942, nasa pa prvic leta q982, seveda so bile vse teorije zarote. ta planet dejansko obstaja.
Kollerik
31. 03. 2016 12.32
+1
Kollerik
31. 03. 2016 12.33
+1
Glede Nibiruja pa se splača vzeti v roke kakšno knjigo od že pokojnega Zecharia Sitchina.
janezpodre
31. 03. 2016 09.01
+15
Tale planet je pa res zmeden, ko da bi biu na Proplus v službi. Enkrat pride na 27 miljonov let, drugič pa na 27 let.
Neopredeljeni
31. 03. 2016 08.53
-1
Upajmo, da res obstaja. Ko bo dovolj blizu, se preselim nanj.
indal
31. 03. 2016 08.48
+1
SAMOS...daj tole malo pokomentiraj prosim?!
ochi
31. 03. 2016 08.29
+14
Ne verjrt tem bučam. Vsa ta namigovanja so le ena velika priprava na največji false flag v zgodovini.
Racio
31. 03. 2016 12.00
-7
Ti itak verjameš v ploščato zemljo, teb je to največji false flag v zgodovini...
User1063544
31. 03. 2016 08.27
-5
Hmmm... A veste zakaj ni 10. planet??? Ker so vmes enega brisali iz seznama (Hvala Dyson)... Da je njegova tirnica tako dolga, ga gospoda definitivno ne bi sumila, ker 27 miljonov let potovanja sklakulirati v 30 letih je absurd. Če je ta planet tako blizu da z gravitacijo vpliva na zunanja telesa, pomeni da je že TUKAJ. Zdaj pa malo razmislite če ta zadeva potuje proti nam ali kakorkoli že in je vtirjena na 27 miljon-letno krožnico je možno samo dvoje: Za njegov obstoj so vedeli že od prej, ali pa si zmišljujejo nekaj. In tukaj se pojavi spet Nibiru/Hercobulus teza o binarnem sončnem sistemu ki po novih ugotovitvah sploh ni takšna redkost ampak bolj pravilo....