Tujina

Izrael opozarja, da se čas za ustavitev Irana izteka

Washington, 06. 03. 2012 11.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Za ustavitev iranskih jedrskih ambicij zmanjkuje časa, pravi izraelski premier Netanjahu, ki se mudi v ZDA. Ameriški predsednik Obama pa še vedno upa na rešitev po mirni poti, vendar pa ne izključuje vojaške akcije, če bo ta potrebna.

Izraelski premier po govoru na ameriško-izraelski konferenci
Izraelski premier po govoru na ameriško-izraelski konferenci FOTO: Reuters

Na ameriško-izraelski konferenci Aipac je izraelski premier Benjamin Netanjahu dejal, da je vse manj časa za ustavitev iranskega jedrskega progama, ki po mnenju izraelskih oblasti predstavlja grožnjo državi. V Izraelu so namreč prepričani, da Iran pridobiva uran za izdelavo jedrskega orožja in ne verjame trditvam Teherana, da je program namenjen le pridobivanju energije.

Pred približno 13.000 delegati je Netanjahu dejal, da kot premier ne more dopustiti, da bi njegov narod živel v "senci uničenja". "Izrael je čakal, da bi sadove obrodile sankcije in diplomacija. Ne moremo si privoščiti, da bi še čakali. Judovska država tistim, ki si želijo njenega uničenja, ne bo dovolila, da bi ta cilj tudi uresničili. Jedrsko oboroženi Iran je treba ustaviti," je bil odločen.

Pred tem se je v Washingtonu srečal z ameriškim predsednikom Barackom Obamo. Pri tem je slednji dejal, da vezi med Izraelom in ZDA ni mogoče pretrgati. Dodal je, da ZDA še vedno verjamejo v možnost rešitve po diplomatski poti, a hkrati zatrdil, da ne izključujejo nobene možnosti. "Vem, da si tako premier kot tudi jaz želiva diplomatsko rešitvev. Zavedava pa se tudi davka, ki ga lahko terja kakršna koli vojaška akcija," je dejal Obama. Netanjahu pa je ob tem menil, da morajo ZDA razumeti pravico Izraela, da se brani.

Voditelja sta se srečala v Ovalni pisarni Bele hiše.
Voditelja sta se srečala v Ovalni pisarni Bele hiše. FOTO: Reuters

'Ugibanja o napadu najbolj koristijo Iranu'

Obama je na Aipacu govoril že v nedeljo. Takrat je dejal, da se o morebitni akciji proti Iranu govori preveč ohlapno. Od tega pa ima po njegovih besedah največ koristi prav Iran, saj so se ob špekulacijah o napadu na Iran dvignile cene nafte, prav to pa pomeni večje dobičke za Iran in hkrati več sredstev za njegov jedrski program. Pravi, da njegova politika ne dovoljuje Iranu, da bi izdelal jedrsko orožje. "In kot sem že večkrat jasno povedal, v mojem predsedovanju ne bom okleval pri uporabi sile, ko bo to potrebno, da se s tem zaščitijo ZDA in njihovi interesi," je zaključil.

V zadnjih mesecih v javnosti vse bolj pogosto krožijo napovedi o napadu na iranske jedrske objekte, ki naj bi ga izvedel Izrael. ZDA se sicer zavzemajo za še ostrejše gospodarske ukrepe proti Iranu, špekulacije, da bo Izrael še letos napadel iranske objekte, pa so vse pogostejše. Nekaj ur pred srečanjem voditeljev Izraela in ZDA, je vodja Mednarodne agencije za jedrsko energijo (IAEA) Yukijya Amano povedal, da njegovo organizacijo vse bolj skrbi, da Iran skrivaj razvija jedrsko orožje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (168)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bljak janša
07. 03. 2012 15.45
-1
jem ti državo, ki atomske nima. tud slovenija si jih mora priskrbet čimprej, če ne drugih pa tiste iz instituta J. Štefan miniAjke,, ki so posebaj primerne za ulične borbe al pa za spore s sosedi zaradi kokoši.in pol ko bomo svetovna mini A sila, ne bo več potrebe za arbitražo, ker nam bodo hrvati sami ponudli vso istro vse do Rijeke al pa z njo vred, pa še nobenega pesnika ne bomo potrebovali poslat tja. PS: kako so Hrvati izgubili Rijeko na začetku prejšnjega stoletja - Italijanski pesnik D'Annunzio je s pijanimi somišljeniki vkorakal v riješko občino in Reko razglasil za italijansko in tako je tudi ostalo in to je naredil brez a bombe. Zgodbica je resnična.
jezektekateka30
07. 03. 2012 15.01
+2
Netanjahu: Time's up ..... KABUUUUM ... kje je Teheran ?!?!!? ... fak ... ni ga več ...
janez6bb
07. 03. 2012 15.22
mhm, zato je pa tale tvoj natanjahu zadnje čase tolikokrat v zDA, ker sam upa, a ne:) bogi ste res, najbrž bi prodal še lastno mamo za drobiž:)
jezektekateka30
07. 03. 2012 15.27
+2
janez ti sam TV glej ... mi boš pol povedu ko bo konec ...
kim llsung
07. 03. 2012 19.17
-2
Ukvalz
07. 03. 2012 13.02
+2
hm, včasih res ne razumem ljudi. Sedaj vsi pluvajo čez žide, a ko pride pri nas do debate o 2 sv. vojni (komunisti=židje) pa vsi za "tardeče" navijajo. Boljševizem v Rusiji je bil nastavljen s strani židov (Lenin, Stalin - oba žida). Pri nas pa je vodja revolucije Edvard KArdelj (Eduardo Cardelli - žid iz Italije) iz rusije prnesel natantko kopijo ruskega boljševizma - to je napad na slovenski narod pod pretvezo, da "osvobajajo", in to takrat, ko je bil narod že okupiran izpod nacizma in fašizma. Te židje so kot kaže res mojstri manipuliranja z družbo, saj so danes Slovenci prepričani, da je bil komunizem pri nas pozitivno dejanje, ne glede na to, da so nas Slovence načrtno pobijali. To jim je uspelo s postopnim "pranjem" možganov, ki se je začelo že v vrtcu. Ko smo se jim Slovenci uprli, jih je veliko število moralo bežat v Argentino, ostali, ki pa niso imeli te sreče, so pa končali v jamah. Malce se zamislite, pa začnite svojo glavo uporabljat.
bljak janša
07. 03. 2012 14.04
+1
židje so pod komunizmom v rusiji skoraj bolj trpeli kot pod hitlerjem tak da ti tvoji umotvori ne zdržijo niti kapjice vode. in pa pri nas smo imeli socializem in nikoli komunizma, pravzaprav ga niso imeli tistega Marxovega nikjer na svetu. bežali v argentino uprli, daj povej kaj jemlješ oz kaj maš, pa če to boli.
T_one
07. 03. 2012 14.55
+1
Stvar je v tem, da smo raje na strani tistih, ki so tlačeni, kot pa na strani tiranov, ni pomembno ali so to židje ali pa Iranci. Mislim pa, da bi ti zgornja slika, slika Izraelskega premierja z vzdignjeno roko morala povedati vse ... ko si že omenil 2. sv. vojno in Hitlerja. Ko pa že omenjaš kako židje manipulirajo družbo, pa vedi, da tisti, ki to počnejo, niso židje, ampak Zionisti, ki so "židovska" elita, ki pa niso židje, ampak luciferjanci. To so tisti biblijski "židi, ki pa niso židi", ki manipulirajo cel svet. Med Zioniste pa spada tudi cal Vatikan. .....Pa se še ti malo zamisli!!!
vrnilsemse
08. 03. 2012 02.48
+1
janez6bb
07. 03. 2012 12.37
+1
WWW3 se mora zgoditi, da bo OZN nadomeščen z diktatorsko SVETOVNO VLADO, tako kot so se morale prve dve zgoditi za uvedbo lige narodov in kasneje OZN.
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.42
+1
vprašam se, zakaj Slovenija podpira sanckije proti Iranu? aja, ker so gospodarji rekli da moramo, hlapci pač
Jamallllll
07. 03. 2012 12.43
svet bi se moral atomsko razoroževat in ne obratno. Če pa kdo misli, eh sej jo imajo uni pa uni, naj jo majo vsi....se ne zaveda posledic
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.44
Jamallllll
07. 03. 2012 12.44
tako da mi je tako lahkotno govorjenje o ww3 res mimo...
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.49
bljak janša
07. 03. 2012 14.05
+1
kakšna bo tretja res ne vem, ampak četrta bo ziher spet s fračami ( ni moje je od minatija al menarta)
Jamallllll
07. 03. 2012 12.36
+2
dobr sej pravim, pol pa naj ima Iran atomske, ker vsi očitno mislite da je boljše tako....
janez6bb
07. 03. 2012 12.29
+4
Rothschildi so že ustanovili prevzeli nadzor nad Libijsko nacionalno banko, ne da bi počakali na mir v Libiji:) Pred 11/9 je bilo na svetu 7 držav z nacionalnimi bankami ki niso bile pod kontrole World Bank oz zločincev Rothschild:); Afghanistan, Iraq, Sudan, Libya, Cuba, North Korea, and Iran Irak in Afganistan sta bila prva, od leta 2011 sta še Libija in Sudan, glede ostalih vidimo kaj se dogaja. Rotschilidi kontrolirajo Bank of England , FED, ECB, IMF, Svetovno Banko ter Banko za mednarodne poravnave. Prav tako nadzorujejo Londonski Gold EcXchange , in s tem ceno zlata vsak dan. Po podatkih imajo v lasti premoženja za reci in piši 231 milijard dolarjev:)
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.33
+1
Vsako leto, pač, po vsaki vojni ko američani koga napadejo, je država več v njihovi lasti
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.36
+1
khm, aprila bo židovska skupnost formirala svoj EU parlament s 180 člani, vprašaj se zakaj?
T_one
07. 03. 2012 12.42
+0
Točno! Samo ne smemo pozabiti, da so družina Rothschild le glavni bankirji Vatikana...
bljak janša
07. 03. 2012 14.16
+1
močno dvomim Rothschildi so židi, sicer dnar je smrdi ampak Vatikan ma svojo agencijo za denar, ki na veliko goljufa tud pri nas. Opus dei vas pozdravlja press
VOY
07. 03. 2012 12.26
+2
Stavim na Izrael...pa to...kva bo žokal....ejga
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.30
+0
janez6bb
07. 03. 2012 12.36
+0
lost bet, samo izrael nima kaj počet, ker drugače bi že pokalo:) zakaj pa misliš da tako pogosto sestankujejo z američani, ker sami ne upajo, oz ne morejo. Poleg tega je bil Irael opozorjen naj ne napada sam s strani Japonske, Nemčije, ter še koga najbrž:)
janez6bb
07. 03. 2012 12.10
+0
Napadi bi bili težko izvedljivi, saj bi najmanj 100 izraelskih letal moralo leteti več kot 1600 kilometrov skozi sovražni zračni prostor in ob tem obnavljati gorivo na tej poti, se boriti z iransko protizračno obrambo in napadati tarče v zraku in pod zemljo. Nekateri analitiki zato ocenjujejo, da je destabilizacija razmer v Siriji, ki pravkar poteka, tista nujno potrebna prva faza poskusa osamitve Irana pred samim napadom. (TEA WUTTE)
Jamallllll
07. 03. 2012 11.53
-1
cinični komentatorji se zabavate s tem da pljuvate po ameriki (kar delam tudi sam dostikrat), a medtem se pa dela WW3. In vi ne bi nič, rajši bi dali iranu bombe, ne....Iranu, ki grozi že leta izraelu da ga bo zbrisal...
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 11.57
-1
za sekundo poglej koliko držav je napadel Iran v zadnjih 50 letih in koliko držav je napadla amerika v zadnjih 50 letih ; )
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 11.58
-1
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 11.59
+0
( plus, Iran ni rekel da bi izbrisal izrael, to je bilo vzeto iz konteksta )
Jamallllll
07. 03. 2012 12.02
-1
iran bi že zdavnaj napadel izrael, če se ne bi bal USA, to ponavljajo že desetletja...
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.06
+1
poglej si govor, ga vredu poslušaj, in potem modruj še 1x za sekundo poglej koliko držav je napadel Iran v zadnjih 50 letih in koliko držav je napadla amerika v zadnjih 50 letih
Jamallllll
07. 03. 2012 12.13
to se čist strinjam glede amerike. ampak a bi ti blo v redu da ma iran atomske uperjene v izrael(in obratno)...to je kao boljše? kjer je treba mišjo dlako, pri provokacijah ki so....
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.18
+1
janez6bb
07. 03. 2012 12.21
+0
Naivni komentatorji pa spet verjamete v LAŽEM, to da je Iran grozil z izbrisom izraela je zahodna manipulacija oz propaganda, kar je dokzal infowars, bilo je izgubljeno v rpevodu oz narobe prevedeno:) vsi pa tako prepričani kot da bi odlično razumeli Iransko, pa podobno kot ste bili prepričani da ima Irak orožje za množično uničevanje leta 2002:)
Jamallllll
07. 03. 2012 12.26
+1
ne tokrat je mal drugače...Irak ni imel orožja za masovno uničenje, in je bla propaganda usa, Iran grozi že 15 let, prizna da ima nuklearno tehnologijo in grožnja ni bila samo enkrat, ampak večkrat od različnih predsednikov
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.29
+2
JAmallll - še enkrat, poglej si govor Iranskega predsednika, celega, s podnapisi, in potem nadaljuj debato ; )
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.29
grozi amerika in iazrel že veliko let, ne Iran
Jamallllll
07. 03. 2012 12.32
prav potlej pa naj ima iran nuklearke, pa bo vse ok...
Jamallllll
07. 03. 2012 12.33
+1
ne, grozi Iran.. Kdo živi v strahu, izrael ali Iran? Izrael.
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.34
če jo ima vsaka tretja država na svetu ne vem zakaj je Iran ne bi smel imet
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.35
+2
Če bi izrael živel v strahu, se ne bi vsako leto širil po Palestinskem ozemlju, in ne bi grozil z napadom.
janez6bb
07. 03. 2012 12.35
+2
Jamall sej Bush je tut prodajal BuČe kako Irak ogorža ZDA:) kako že:) tole je pa popolnoma ista zgodba, čista PROPAGANDA.)
T_one
07. 03. 2012 12.46
+2
Če država nima atomskih, potem je zanesljiv in lahek plen ZDA, tako kot so bili Irak, Afganistan, Libija .... Če pa jih ima, pa se ti ameriški demoni vsaj malo zamislijo preden okupirajo.... Sicer pa, slej kot prej, bi oz. bodo ZDA hotele napasti tudi Rusijo in Kitajsko.... tako da do WWIII bi slej kot prej vendarle prišlo...
nightrider2
07. 03. 2012 11.36
-2
Iran nesme imeti jedersko orozje, ker grozi da ga bo uporabil!! treba jih je zbombat - pa ni vazno kdo.
Jamallllll
07. 03. 2012 11.51
-2
tako je, a vsi pozabljajo da hoče iran zbrisati izrael in ne obratno?
bljak janša
07. 03. 2012 11.53
+1
pa kaj, saj je že skrajni čas, pa ameriko tudi.
Jamallllll
07. 03. 2012 11.54
-1
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 12.15
+7
vprašam se, zakaj Slovenija podpira sanckije proti Iranu? aja, ker so gospodarji rekli da moramo, hlapci pač
bljak janša
07. 03. 2012 14.20
+1
ja zakaj pa ne. zakaj te misliš da je tvoja rit neka izjema. če amerikanci ne razmišljajo kaj dosti koga bodo napadli, samo da ma nafto je dovolj. potem tudi drugim ni potrebno razmišljati, izgovor se vedno najde.
jezektekateka30
07. 03. 2012 10.20
+2
Naj živi Amerika in Izrael ... rešitelji planeta pred popolnim kaosom ... hvaležna vam je Slovenija ...
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 11.57
-3
Nekdo mora ustaviti izrael in ameriko, za dobro sveta, za mir na planetu.
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 10.14
+1
Nekdo mora ustaviti izrael in ameriko, za dobro sveta, za mir na planetu.
bljak janša
07. 03. 2012 11.13
+2
vse naše politike, ki so v zadnjem času obiskali ZDA bi bilo potrebno lustrirat, to so agenti CIE. ki nas sedaj silijo za kanonfuter v njihove vojne
Shisui
07. 03. 2012 09.21
+1
Kar slabo mi je, da en american rece, da je treba pobiti kaksen milijon ljudi, 24ur pa to kugo veselo siri v slovensko javnost. Sram vas bilo.
MERDE-AVE-MERDE
07. 03. 2012 10.13
+1
slabo mi je ker so 'naši' ameriški hlapci
bljak janša
07. 03. 2012 11.14
+1
bljak janša
07. 03. 2012 08.57
+1
SKOPIRAJTE SI PREDEN SPET ZBIRŠEJO sovražim ZDA, CIA, Izrael in to štejem za svojo državljansko dolžnost. ne sovražim pa njunih ljudi, ki so prav tako žrtve, ker morajo živeti v tako nesvobodnih državah. mislim, da bio morali ljudstvu amerike in izraela pomagati da se osvobodi tiranije svojih terorističnih vlad. mislim da je čas, da z vojaško intervencijo na tleh amerike in izraela preprečimo bodočo svetovno katastrofo. amerika in izrael ogrožata moje koruzno polje, mojo jablano na vrtu, Slovenija pa ne naredi ničesar, da bi zaščitila mojo lastnino. ko bo postalo znano da imamo v prekmurju velike rezerve zemeljskega plina, bo tarča ameriške hegemonije postala tudi Slovenija. imamo jedersko elektrarno in imamo institut Jožef stefan, kjer sigurno razvijajo jedersko bombo (mini format - za ulične boje)
bljak janša
07. 03. 2012 08.58
+1
TO NI NOBEN SOVRAŽEN GOVOR, TO JE ENA SAMA RESNICA
T_one
07. 03. 2012 09.56
-1
Bog te usliš!!!! Tudi jaz molim, da se Hencohove prerokbe čimprej uresničijo; vsaj kar se tiče ZDA, ker Izrahell brez ZDA ne bi upal lajati...
jezektekateka30
07. 03. 2012 10.54
+2
Kamelko ... mini format AB za ulične boje ... AAAhahahahahahahahahahahahahahahahaaaa ... Bravo !!!
Misija1
07. 03. 2012 16.50
+0
kamelko ti nisi najbolj resen ali? Razviti jedrsko bombo stane enormne vsote denarja, ti pa mislis, da bomo kar slovenci na skrivaj uspeli razviti slednjo. Kaksen saljivec, se vidi da nisi realen. Pa se nadalje - za tvoje tako imenovane "mini atomske bombe" potrebujes najprej osvojeno znanje izdelave mocnejsih, saj je minimizacija enostavno pretezka. In pa se za na konec - a pravis mini format za ulicne boje, s tem pa nisi vec niti smesen pac pa absurden. Se tvoje tako imenovane mini atomske bombe vrzejo v zrak polovico mesta, da ne govorimo o kontaminaciji, ti pa sanjas jedrsko bombo za ulicne boje :)) sej ne vem ali bi se smejal ali potocil solzo zate ;)
bljak janša
07. 03. 2012 18.10
če bi bil resen ne bi tukaj chatal. za bombo rabiš samo material, kako jo sestavit maš na netu. zakaj vržejo v zrak, fizijske fuzijske se ti kaj sanja da bi lahko brez uničevanja pomorili samo živo silo. kaj pa umazane bombe - dodaš samo malo radioktivnega materiala pa našega olipijca pa naj meče bombe namesti diska - kaj je še vedno zaposlen pri vojski. dont cry for me. misija al mesija oboje nemogoče press. kaj ti veš kaj je satira, burleska, črni humor, vsaj nasmehni se, če pa se ne moreš pa se joči, ampak ne zame, kar zase. in moje chat ime je kamel, james kamel.
sannja5
07. 03. 2012 08.13
+4
Po propagandi sodeč so se že odločili za napade na Iran in Sirijo. Tu se zastavlja za človeštvo pomembno vprašanje- ali želijo par milijard ljudi odstranit preko 3. svetovne? Dvomim, da bo to šlo gladko skozi, če se vmeša katera velesil- Kitajska ali Rusija.
TheGreatRusia
06. 03. 2012 23.16
+9
ŠE EN NAVIDEZNI SOVRAŽNIK ŠE ENA UNIČENA DRŽAVA-IRAN ŠE ENA ZGODOVINSKA NAMERNA NAPAKA, KI BO SPREMENILA SVET ŠE EN DUCAT MILIJONOV NEDOLŽNIH ŽRTEV ŠE EN POPOLNOMA ENAK DAN V ZDA
T_one
07. 03. 2012 09.57
Še nekrat isti zložinci na delu, kot že celih zadnjih 5 000 let - Zionisti!!!
kleopatra-1
06. 03. 2012 22.07
+6
2 svetovni jedrski velesili (ZDA in Izrael) prepovedujeta Iranu uporabo jedrske energije?! Kot da bi sodnik okradel banko, naslednji dan pa obsodil bančne roparje, ki so ravnali natanko tako kot on? Le kga imajo Izraek in ZDA še za norca? Uničili so Libijski narod, ki mu pod Gadafijem ni nič manjkalo, Sirijo, Egipt ... in prepričujejo svet, da so za mir? Večino denarja ima ZDA od vojaške industrije ...
HooplaToopla
06. 03. 2012 18.52
+15
Od kod vladam ZDA in Izraela ideja, da imata izključno pravico do določanja katera država bo imela kakšno oborožitev. A mogoče zato, ker so Američani in Židje že od nekdaj splošno in po vsem svetu znani po svojem poštenju in morali? Ker so edini, ki so zmožni svojo vojaško moč brzdati in NIKOLI ne bi napadli šibkejšega? Ker NIKOLI ne bi napadli koga zaradi sebičnih interesov, temveč le zato, da zaščitijo nedolžne in nemočne? Ali mogoče zato, ker Kitajci trenutno še nimajo dovolj orožja, da bi še oni povedali svoje mnenje?
bljak janša
06. 03. 2012 19.10
+4
24.ur so mi ukradli intelektualno lastnino, torej moje komentarje, pa niso bili v nasprotju z nobenim zakonom
Nimivseeno
06. 03. 2012 15.46
+4
Pa poglejmo, kaj pravi Mednarodno Sodišče (ICJ - International Court of Justice) glede mednarodne intervencije. "Domnevna pravica do intervencije kot izraz politične sile, kot se je zgodilo v preteklosti, je povzročila najhujše zlorabe, in kot taka ne more, ne glede na sedanje pomanjkljivosti v mednarodni organizaciji, najti mesto v mednarodnem pravu. Intervencija je morda še manj dopustna v posebnem obrazcu, ki bi bil tukaj sprejet; za, Taka intervencija bi bila rezervirana za najmočnejše države, in bi lahko hitro prešla do preprečevanja upravljanja mednarodnega sodstva samega. "(ICJ Poročilo 1949, str. 35).
janez6bb
06. 03. 2012 16.13
+2
Porčilo je za nekatere cajtng, to pokaže vso njihovo zmožnost razmišljanja, ki je ni:)
upornik_007
06. 03. 2012 16.17
+1
ma puste ta dva VOY in jezektekateka30 to sta pac retardiranca brez veze se z njima ukvarjat sej ne vesta kaj si sploh zelita in kaj sploh piseta za njiju je to igra froca...
usi-glih
06. 03. 2012 20.38
+2
Samo, da teče nafta tam sigurno pridejo kradljivi ameri, ki so mimogrede sestavili tudi tole našo rasistično- marionetno vlado. Realno se pa moramo zavedati, da iran pač POTREBUJE elektriko za črpanje nafte , in jedrska energija je pač najcenejša in v bistvu ob pravilni uporabi recimo kar varna. Marskdo bo rekel poglej Fukušimo, poglej Long illand in ne nazadnje Černobil. V redu se strinjam vendar, če bi bilo recimo za ekvivalenco pridobljene energije v Fukušimi postavljeno zajetje hidrocentrale, bi ob takem potresu dobesedno odplaknilo celoten Tokio.
bljak janša
06. 03. 2012 14.11
+19
amerika in izrael pošiljata svojo mladino v klavnice po vsem svetu, da se rešijo domačega pritiska na delovna mesta in socialne transferje. Hkrati s tem širijo narkomanijo in kriminal po deželah, kjer tega prej ni bilo toliko. naše podritne vlade, kjer so večinoma Ciini agentje pa jim vdano sledijo , in tud našo mladino pošiljajo na ameriška bojišča. temu je potrebnoi narediti konec. če ne legalno je pa legitimno in pravično, da si na kakršen koli način izborimo svoboden svet brez ameriške hegemonbije in brez izraelske atomske grožnje za mojo koruzo in jablano. Salato bi posadil pa ne vem če se mi splača zaradi izraelske atomske grožnje press. 030 240 078
Nimivseeno
06. 03. 2012 19.33
+5
Moram te opozoriti, ker na svetu živi veliko norcev (primer: Man Rams Car Over Obama Bumper Sticker ) Poleg tega pa ima tudi CIA veliko primerov vplivanja na poštene državljane. (MK project ultra) in če se spominjaš zadnje izjave, da teroristi niso samo iz Afganistana ... Samo skupaj smo močni proti korpotokraciji.