Tujina

Z opustošenih območij, kjer še dolgo ne bo, kot je bilo: Vedeli smo, da prihaja, a ne, da bo tako hudo

Ljubljana, 22. 05. 2014 20.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

"Vse je uničeno, živali so mrtve, ne vem niti tega, kje je moj mož". "Samo torbo sem vzela, hišo je voda napolnila v trenutku." Podoba opustošenja in obupa je šokantna, posledice hujše kot po vojni, življenje ljudi s poplavnih območij pa zaznamovano za vedno.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Paleozoik
23. 05. 2014 09.54
+2
Jaz verjamem samo tisto kar rečejo Pahor, Bratuškova, Janša, Jakič, Virant in Spličanič, če nekaj rečejo po televiziji, najbrž ni zastonj in je sigurno res, četudi tega ni nihče videl. Kaj takega ne pomnim niti iz našega najhujšega komunizma, nazadnje sem bil priča taki vojaški propagandi med osamosvajanjem, čeprav ni nihče od nas videl nobenega sovražnika in nismo na nikogar streljali, se v naših rovtah danes govori o številnih bojih in junaških akcijah, in to ljudje, ki smo bili vse tiste tedne ves čas skupaj, prava paralelna realnost.
Paleozoik
23. 05. 2014 09.44
+1
Hvala za konkretne odgovore, pa linke na posnetke in footografije, kjer naj bi se videle kataklizmične posledice, pa to. Pragozd nam hočete prodati kot park, ki ni več urejen, kot da še nihče ni videl divjega gozda, debel in vej, ki ležijo povsod, ki počasi prhnijo, na katerih že lata raste mah in se spreminjajo v humus, posledica žledoloma pred nekaj meseci, nedvomno. Za vas je drevo zgleda nekaj takega kot pajek, če se mu polomi par tac, umre. Dejstvo je, da so uničene hoste zelene, razen tam kjer jih je država posekala z motorka in STOLETJA ali nikoli ne bodo več zrasli. Gozda ni več, ker so morali odstraniti par izruvanih dreves. Na par pobočjih je potegnil plaz, vsako leto jih vleče, ker drevesa pač ne morejo rasti pravokotno na kamnito površino ali v blatu, to ste nam prodali kot uničene pokrajine, za več kot pol Slovenije, seveda ni nič res. Pa dotrajana infrastruktura, pereli stebri za električne daljnovode, slabo uliti betonski temelji, ki bi se itak prej ali kasneje nagnili. Enako kot ceste, tudi železnica razpada, še toliko bolj, ker nosi na tisoče ton teže, kjer je obstajal interes, so še istega dne popravili progo, kjer ga ni, bodo sanirali cele odseke, pa ne zaradi parih poškodovanih metrov ampak ker bi bilo itak treba to storiti že pred desetletji. Pa bogi ljudje, par družin, ki živi sredi alpske džungle, najbolje da tistim par kmetijam potegnemo v rovte avtocesto in postavimo par trgovskih centrrov, mogoče tudi podzemno železnico. Lahko pa se tudi preselijo v mesta, ki jih žled čudežno ni uničil ter uporabljajo kmetijo kot vikend in obrtno delavnico, kot vsi normalni evropski narodi. Tako je pri nas propadla država, predsedniki in vojska vam je na ekranih kazala leteče slone in debele vijolične krave, kazala idilične fotografije iz švice, vi pa ste verjeli in še vedno verjamete, čeprav imate realnost pred nosom, tak narod nima nobene prihodnosti.
binmister
23. 05. 2014 08.44
-1
Kaj druge Evropske države ne pomagajo samo Slovenija ?
GlavniModerator
23. 05. 2014 08.46
+6
Piškica
23. 05. 2014 09.05
+4
sej če pogledaš anketo ali pomagate, je lih ene tak procent tut pomagal (no, več), ampak to je to.... Pomagajo tudi Slovenci, ne rečem, ampak večina ima korenine na jugu....Kar je tudi prav, prvo moramo pomagati mi, ki smo z juga, ostali pa po želji in zmožnostih... Hvala vsem ki ste in ki pomagate.
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 05. 2014 05.22
+18
mediji imajo od tega velik dobiček, donirajo pa nič!!!!!!
pingvinislo5
23. 05. 2014 00.19
+38
nekateri primerjate žledolom s poplavami, pa zadevi nista niti približno primerljivi..!!! pri žledolomu ni nihče ostal brez vsega. ni bilo nobene žrtve (ok, razen potem pri odpravljanju posledic). ni bilo evakuiranih na desetine tisoče ljudi. življenje se je po nekaj dnevh vrnilo v ustaljene tirnice, pri teh poplavah bo ponekod trajalo leta. min sploh nimamo, medtem ko v bih je šlo 20 let dezminiranja v trenutku po gobe in vsak lahko sedaj dobi mino v mulju v svoji bajti..! tudi škodo ne moreš primerjati. pri nas so bili poškodovani gozdovi, zaradi česar ne bo noben lačen, prej nasprotno. tam so ostali brez vseh polj, njiv. brez vseh bajt, stanovanj. brez vse infrastrukture. pa ne pozabite, bdp v srbiji je skoraj štirikrat manjši kot pri nas, v bih skoraj petkrat..!! tam miljarda škode ni isto kot miljarda škode pri nas..!!! itd itd itd.
GlavniModerator
23. 05. 2014 09.01
+1
Res je zasluge temu gredo tud veliko boljsi organizaciji v sloveniji kot pa na balkanu, kjer ljudem sploh niso povedal da prihajajo poplave, tako da gre velik del krivde na ramena vlade. Slovenija je se kar 100 let pred balkanom, neglede kok smo zapufani pa bankroterani....
Paleozoik
23. 05. 2014 00.10
-9
Sem skoraj vsak dan v gozdu, več škode je naredil veter pred nekaj dnevi kot žledolom, pa je bilo pozimi takrat vse odeto v ledeno steklo, zakaj se sprenevedate in ignorirate zadevo, kataklizma je vendar nekaj, kar lahko danes vsakdo, brez težav posname skoraj z vakim mobilnim telefonom. Nehajte s patetičnimi minusi in zarukanimi frazamiL rabim jasen odgovor, kje lahko vidim posnetke iz upostošenih območji, a je tako težko prilimati par linkov?
angelika105
23. 05. 2014 03.10
+8
Ma res ni primerjave. Po drugi strani pa je res, da je pri nas še vedno marsikje neprehodno, glavni el. vod še nesaniran, vlak še ne vozi, med hojo v pod drevesi se je treba v vetru ozirati tudi v zelene krošnje, saj marsikje nesanirana drevesa ogrožajo varnost (ozenela drevesa so marsikje varljia, ponekod so tudi na pol odlomljene veje ozenele). Med žledom smo bili precej odrezani. Imeli pa smo dostop do bistenih dobrin za življenje (voda, hrana) Res pa je, da razen gozdov in komunikacijkih vodov in povezav, drugo ni poškodovano in smo se lahko vrnili v normalno življenje, kar pa po takšni poplavi ni mogoče. Je pa bil tudi žled, za nas ki smo ga na Postonjskem doživljali, v času trajanja nekoliko spremenil naša življenja. Strinjam pa se, da je ti dve zadevi nesmiselno primerjati.
Paleozoik
22. 05. 2014 22.44
-8
Čakajte, dajmo to malo razčistiti, kako je mogoče, da prihaja iz poplavljenih koncev cela reka fotografij in video posnetkov, od žledoloma smo lahko videli v medijih pa samo nejasne posnetke iz zraka in par sličic, z odrezanimi štori, medtem ko je večina ostalih dreves še nepoškodovanih stala, pa nekaj vej razmetanih po lokalnih cestah in posnetek ali dva grvine, kjer je plaz izruval par dreves s koreninanmi vred, če je to kataklizmična naravna katastrofa, ki nam je uničila 60% gozdov, potem jaz dejansko živim na nekem drugem planetu, v nekem drugem času. Nekaj je narobe, v glavnem, sicer bi me zasuli s posnetki na tubi in faci, kjer bi se lahko nedvomno prepričal, da so res uničene cele vasice in gozdna področja, pa tega preprosto ni. Zakaj torej verjamete, da se je res zgodilo nekaj, kar nikjer ne morete preveriti, na postonjskem in v posavju so vsi gozdovi že zeleni in celi, kot vsa tisočletja pred tem. Če koga zanima kako zgleda v srbiji in bosni, lahko gleda posnetke na internetu do jutri, če bi rad videl kako zgleda žledolom, lahko gledam samo Pahorja in Jakiča, kako nekaj jamrata pred novinarji, mogoče ima tudi medijska pozornost kaj s tem, zakaj so se ljudje tokrat lažje organizirali. Ne vem, mogoče vi veste, jaz vam nimam za kaj verjeti, par izruvanih dreves me pač ni prepričalo o kataklizmičnih razsežnostih naše katastrofe, za kar smo dobili več sredstev kot danes Srbija, Bih in tisti namočeni košček Hrvaške skupaj.
letmeseeit
22. 05. 2014 23.32
+21
Malo v gozd stopi, s kavča se nič ne vidi.
Voluhar7
22. 05. 2014 22.19
+2
Res dobri komentarji raje se naj vsak ukvarja s sabo. Bo bolse....
manuella 1
22. 05. 2014 22.09
+2
Saj te nobeden ne sili v branje
tafer
22. 05. 2014 22.03
-21
brez Zamere Ampak malce ze morite s temi novicami iz bosne in srbije... saj je zalostno in mislimo na te ljudi, ampak vsak dan kadarkol grem na novice samo se o tem berem!!! kaj pa druge novice sveta, ali bomo samo se to dnevno brali, po 3 iste clanke skupaj? malce smo se ze nasitili. grozote se dogajaja tudi drugod po svetu, pa o tem ni nic. zgleda da se ta jugoslovanski duh na polno zbuja in tole ze mal mori!
letmeseeit
22. 05. 2014 23.31
+10
To nam prikazujejo kaj se prodaja, kliki,.... Služijo na čustvih.
Paleozoik
22. 05. 2014 21.42
-6
Razlika med našim žledolomom in poplavami je predvsem, da so poplave resnične, kataklizmična žled pa le priložnostna laž našega predswdstva države in konstrukt vojaške propagande, saj je led povzročil daleč manj škode kot so se trudili prikazati s skopimi posnetki v medijih, če še vedno ne verjamete, da je nekdo pri nas res tako nor, se odpravite lepo na izlet na domnevno uničena območja in mi povejte, kje vi vidite kakšno katastrofo in uničene gozdove, a so zrasli nazaj v treh mesecih, kjer jih niso posekale žage? Pri poplavah se gre za milijone ljudi, dejansko bodo obnove trajale leta, pri žledolomu pa samo za denar oziroma kompenzacijo za kredite.
homer3
23. 05. 2014 00.53
+1
ti se še nisi očitno.ti rabiš vsaj še eno patrio....afero mislim
Paleozoik
22. 05. 2014 21.37
+6
Kadar pri nas prihaja poplava, so gasilci obvesčeni s strani hidrometeroloskih zavodov in so takoj na terenu, kjer opozarjajo ljudi na kaj naj se pripravijo, voda poplavi nižja nadstropja v dobre pol ure, kar je ravno še dovolj časa za zadnje ukrepe in umike. Gledaš kako se naliva in ne moreš storiti ničesar, kmalu ugasnejo tudi luči, okolico zajame mrzla tema, v kateri se slišita samo šumenje in pljuskanje vode, naslednjega dne se ves čas vozijo med stavbami čolni civilne zaščite, nekaj poceni večprekatnih gumenjakov pa so si kupili tudi ljudje sami, za prvo silo. Ne spomnim se, da bi bile kdaj kakšne smrtne žrtve, ljudje so umirali v nenadnih neurjih, ki so napolnile struge gozdnih potokov, hudourniki in plazovi lahko v nekaj minutah odnesejo celo hišo, medtem ko ljudje v njej še spijo. Govorim o olokalno precej omejenih katastrofah, kar je značilno za Slovenijo, ker je pri nas teren tako različno razgiban, razen suše, ujme praktično nikoli ne prizadanejo cele ddržave, ker vreme zaustavijo gore in doline. Upostošenje je lahko res bistveno večje od vojne, narava sprosti bistveno več sile, ni pa niti slučajno huje. Zanimivo se mi zdi tudi, vojna je zagotovo najbolj organizirana in kompleksna človeška dejavnost, ki vključuje izredne napore in absurdne stroške, kljub vsemu trudu in nasilju nad prebivalstvom, ni to nikoli tako dobro organirano kot med naravnimi katastrofami, pa če so še tako hude, če bi znali tako povezati ljudi predsednik in vojska, bi bile po celem svetu neprekinjeno ves čas vojne. Kljub civilizaciji in kulturi, smo na naravo še vedno biološko prilagojeni in del nje, na vojne nismo bili ne bomo nikoli.
Začni Živeti
22. 05. 2014 21.30
+6
žalostno je to da so ljudje najbolši prijatelji ravno ko nastopi kakšna katastrofa, le takrat si znamo pamagati! ni pomembno če si hrvat bosanc srb slbanc makedonc slovenc! važno je da si pomagamo in smo dobri en do drugega! ker drugače nas bodo politiki oprali tako kot so v času vojne srbou in bosancou!!!!!!! treba se je zamisliti!
pirekrompircek
22. 05. 2014 21.25
+16
Resnično ubogi ljudje, živali, mesta, vasi, ... Lahko samo upamo na najboljše!
štajerc82
22. 05. 2014 21.10
+15