Tujina

Iraška vojska s pomočjo Američanov s strateško pomembnega jeza pregnala IS

Bagdad, 08. 09. 2014 07.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Iraška vojska je s pomočjo ameriških zračnih napadov na strateško pomembnem jezu Haditha premagala skrajneže Islamske države. Ameriški predsednik Barack Obama naj bi v sredo razkril strategijo, kako premagati IS.

Irak
Irak FOTO: Reuters

Iraška vojska je s pomočjo ameriških zračnih napadov na strateško pomembnem jezu Haditha premagala skrajneže Islamske države. Džihadisti so večkrat poskusili zasesti jez v zahodni provinci Anbar.

Akcija je pomenila tudi razširitev ameriških napadov, ki so do zdaj pomagali le Kurdom na severu Iraka. Ameriški predsednik Barack Obama naj bi v sredo razkril strategijo, kako premagati IS.

Voditelj provladne iraške milice na zahodu države je sporočil, da so z zračnimi napadi uničili enoto IS, ki je napadala jez. ''Zračni napadi so bili zelo natančni. Nobene druge škode ali žrtve ni bilo. Če bi IS dobil nadzor nad jezom, bi bila številna območja ogrožena, med temi tudi Bagdad,'' je dejal Ahmed Abu Risha. Po napadih so posredovali vojaki in dokončno prevzeli nadzor.

Američani so od avgusta izvedli okoli 130 zračnih napadov, da so tako podprli Iračane in Kurde v boju proti IS na severu Iraka.

Obama je poudaril, da ameriško posredovanje v Iraku ni podobno vojni, v katero so bili vpleteni. ''To je podobno vsem bojem proti terorizmu, v katere smo vpleteni zadnjih sedem let,'' je dejal.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (68)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dannyer
08. 09. 2014 20.20
+2
sd bi isis sprejela kot begunce . ter jih zaščitila .tako da bi bili nad nami.
zvit kot presta
08. 09. 2014 13.35
-5
Kako pa, da Rusija kot največja svetovana mirotvorka, nič ne naredi na to temo?
glockz
08. 09. 2014 12.56
-6
Nobena vera ne uci ubijanja oz nespostovanja drugace mislecih. Eni ste res poneumljeni. Bravo novinarji kr naprej sirte sovrastvo napeljujte k nestrpnosti in delajte razlike med ljudmi. A si v hribarji lahko zamislite vaso mentaliteto na bv ? A mislite da na bliznjem vzh povezujejo Brejvika Dolfija Benita in Josefa z njihovo vero ??? Ker to pocnete vi domorodci neizobrazeni. Islam je nasilje, alaha ubit ne ves kaj vse preberes omg. Islam (samostalnik) je stanje duha podobno vasi nirvani in Alah ni ime lol. Alah pomeni Bog po arabsko. Dio po italijansko in God po anglesko. A zdj vidite kolko ste plitki oz maloumni v resnici ? Nasilje povezujete z vero, uporabljat lastne mozgane pa ne, raje tv prizges a? No potem dejte vsaj sledit nepristranskim medijem, mogoce zasledite sporocilo ameriskim isis placancem naj pustijo tega (3 po vrsti) novinarja in njegovo glavo. A to pa niste zasledili hribarji na 24ur? Ne obstajajo muslimani in katoliki budisti in ateisti. Obstajajo dobri in slabi ljudje zato jih ni potrebno etiketirat nikakor drugace. Pa pazite se.muslimanov na vsakem koraku lol ker sds psds lds ps sls ne predstavljajp nobene groznje razen tega da vam bodo denar pokradli in vam pustili posran lajf.
glockz
08. 09. 2014 13.06
-1
Sporocilo bosanskega muftija. Sam kaj ko ni vredno objave to da se hocejo normalni ljudje islamske veroizpovedi distancirat od budal. Btw tej vehabiti so najvecji problem v Bosni. Vehabit se mora oblacit kot da je v s arabiji zeno mora pokrit kot nindzo in ko dobi klic mora it. Vse to pa je zelo lahko dosezt saj ti ljudje dobivajo po 500e na mesec V BOSNI!! a si zdj prestavljate kako jim je lahko novacit folk ? Pa temu na Jesenicah povejte naj se ne boji plaze kot se boji svoje sekte.
kalirofnia
08. 09. 2014 14.23
+7
čas je da se tudi ti zbudiš tako kot se prebujamo vsi ostali... islam ni vera, islam je ideologija, politični in osjavajlni sistem ... če pa misliš na mir.. v koranu pomeni mir šele takrat, ko je cel svet ena muslimaska država (saj koran opisuje da je mir možen le med muslimani in samo med muslimani, da se doseže ta "mir" pa se mora vse ostale vernike in nevernike spreobrniti v islam
Watchdog
08. 09. 2014 12.55
+3
Končno ena dobra novica!
StrikeOne
08. 09. 2014 12.41
+3
Dajte se vprašat ali bi sploh obstajal ISIS, če ne bi glavni in odgovorni krivci, zahodni zločinci brutalno ubili Sadama ter razrušili njegovo državo pri tem pa poklali milijone nedolžnih?
Še_en
08. 09. 2014 11.52
+9
Sem reku že dolgo nazaj, da nimajo za pol žemlje. Za "češnjo na smetani" se pa še spravijo grozit tudi Putinu po novem. Hahah to bi rad videl...
Martian
08. 09. 2014 11.43
+16
optimisti pa so teli Islamisti.. sanjajo da bodo svet prevzeli... torej premagali Nato,Ruse,Kitajce... k pa pade malo bomb...pa še enga jezu ne morjo obdržat..
Opazujemvas
08. 09. 2014 11.32
+16
Ja sedaj se bo za te kvazi nakladače IS-ja začela druga pesem, sedaj se bodo morali boriti za svoja življenja in to s pravo vojsko in ne z civilisti, kot so to starčki, ženske in otroci, le te ni težko ustrahovati in paradirati v neki nidža opravi.Hitro ne bo več ne duha in sluha o tej Call of Duty generaciji kriminalcev.
?om?
08. 09. 2014 11.03
-3
Za ljudi ki imajo zelo mali IQ: iraška vojska-muslimani seveda, je spomočjo američanov pregnala vojake ISIS, ki so prav tako muslimani In ne mečte vse muslimane v isti koš
Angelski
08. 09. 2014 11.08
+3
jg57
08. 09. 2014 11.26
+7
djsrcsi, strinjam se, da niso vsi muslimani za v isti koš. Moti pa me nekaj, da tisti, ki niso za v ta koš niso sposobni resne javne obsodbe ekstremistov, pač pa so modro tiho ali skoraj tiho. Tako ima človek občutek, da se "boljši" muslimani na tihem strinjajo z ekstremisti v upanji, da se bodo poboljšali, ko bo opravljeno umazano delo. No, in tu je vzok, da ste vsi v istem košu.
Logic Popeye
08. 09. 2014 11.53
IS so bolj muslimani kot druga stran, vsaj tako mislijo o sebi
glockz
08. 09. 2014 12.23
Gavin malo spremljaj druge medije pa bos opazil kako ostr
TRUMPP
08. 09. 2014 10.50
+16
Muslimani so teroristi. Če Obama tako reče potem bo že držalo. tudi Putin jih ima za teroriste.
LovecNaKomuniste
08. 09. 2014 10.43
+3
Zdaj pa še ruse in smo na konju.
Švr?ko
08. 09. 2014 11.41
+0
Milko Plahuta
08. 09. 2014 10.39
-3
Adbitls, ne vem koliko si star, ampak tole kar klatiš nima nobene veze z objektivno zgodovinsko resnico.. Da bi naši komunisti Tito, Vidmar...podpirali Hitlerja in Nacizem je iz trte zvito in domobranska propaganda. Veš preden se je Hitler lotil Jugoslavije je imel nekakšno overturo v Španski državljanski vojni na strani španskega fašista Franka, ki je potem pregazil Republikance, na katerih strani so se borili komunisti iz vsega sveta, tudi kraljevine Jugoslavije, kot so Tito, Franc Rozman , Kosta Nadj...In po porazu Republikancev so ubežni Komunisti presneto dobro vedeli, kaj čaka ostalo Evropo. Če je bil kdo zaveznik Nacistov je bila to StaroJugoslovanska vlada, ki je 25.3. 1941 podpisala pristop Kraljevine h Trojnemu paktu Berln-Rim- Tokio. Pakt o nenapadanju med Hitlerjemj in Stalinom nima tukaj nobene veze.
jg57
08. 09. 2014 10.49
+7
milko54,se vidi, da si bil zelo priden v šoli. Absorbiral si vso zgodovino, ki so ti jo posredovali, za 5. Omenjaš špansko državljansko vojno "na katerih strani so se borili komunisti iz vsega sveta, tudi kraljevine Jugoslavije, kot so Tito, Franc Rozman , Kosta Nadj..." Ali si slišal, da se danes na strani IS tudi borijo ekstremisti iz celega sveta. Ti tipi, ki so se borili v Španiji so iz podobnega filma, ekstremisti, za sistem, ki je po 80 letih kolapsnil, očitno na zato ker bi bil kaj prida.
helter skelter
08. 09. 2014 10.51
+4
milko54, WW2 se je začela s skupnim napadom Hitlerja in Stalina na Poljsko. Vsak s svoje strani, velika prijatelja Stalin in Hitler l. 1939, naši komi cucki pa so ploskali in navijali naj pridejo še k nam in vržejo kralja. Vem da vam je težko sprejeti resnico, ko so vas pa v šoli učili, da je bila Jugoslavija med 2, svetovno vojno center svetovnega doganjanja.
helter skelter
08. 09. 2014 10.53
+3
gavin +++++++++++++++++++++++, na to nsem niti pomisli, vendar če dobro pomisliš, je situacija res podobna.
kalirofnia
08. 09. 2014 10.14
+69
naj nekaj povem... zadnja 2,3 tedne sem se intenzivno ukvarjal z islamom in koranom ... moram povedat, da pred tem, preden sem se poglobil v islam in koran sem mislil da je to pač navadna vera tako kot vse ostale in vsi ki so ga kritizirali sem jih imel za islamofobe, nestrpneže... a žal ni tako... islam in koran je zelo nestrpna vera, otroke se od malega že uči da morajo sovražiti vse ostale vernike in tudi ateiste...preverite koran in boste videli o čem govorim : npr. verze 8:12 - ne bom jih citiral tukaj ker bo komentar takoj izbrisan... islam ni samo vera, je ideologija, politični sistem... zelo nevaren ... naj vam povem, najprej sem čutil jezo in tudi malo sovražil muslimane, a sedaj ne več... sovraštvo je zamenjalo usmiljenje, saj če verjamete ali ne, največ žrtev islama in korana so muslimani sami... saj če se rodijo v okolju kjer je islam, nimajo druge možnosti, vsak izstop iz islama pa se kaznuje s smrtjo... koran in islam se ne smeta tudi kritizirati, saj vsak ki ga kritizira plača ceno s smrtjo... sedaj pa mi naj kdo naj reče da to ni totalitaren sistem... če je nekaj prav, se lahko kritizira in postavlja vprašanja in če je pravilno bo tudi po kritiziranju in postavljanju vprašanj še vedno pravilno... pri islamu in koranu ne, tam je vsaka kritika plačana s smrtjo (že njihov prophet Mohammed, ki ga imajo islamisti za vzor, je kritike utišal s smrtjo) še enkrat se opravičujem vsem ki so kritizirali islam in sem jih vedno označil za islamofobe, nestrpneže, ... sedaj vidim da imate prav
Vabis
08. 09. 2014 10.22
-30
ficfiric 1
08. 09. 2014 10.46
-1
Dobr...moji kolegi so muslimani....se nkol nisem slisal da bi kateri od njih ucil otroke da morjo ostale pobijat..?? Tud da bi sovrazl koga ki drugace misli se nisem opazil...jst sm ateist pa nima problemov...zena je dokaj verna...krscanske vere...nima tud nobenih problemov...ceprov so okrov nje sami muslimani...pa se nekaj jih je tukaj ki niso muslimani ampak se z njimi cist dobr zastopjo...mors tud vedet da je vsak prevod iz korana drugace napisan...to so mi tud razlozil ko sem sel v mosejo...pa kolega ma tud doma ene 3 verzije korana in je reku da je vsaka drugacna...originala pa verjetno nisi bral...mas razlicne muslimane...tisti ki pa sirijo vero tako kot to pocne IS so pa se vedno v casu krizarskih vojn...takrat je bla pa druga pesem...in vsi vemo kaj vse so poceli v imenu kriza tam dol...eni so se vedno v tostih casih...sicer pa je interes razvitih drzav da ne pustijo nerazvitim se razvit...cela afrika je tak primer...in bliznji vzhod...in ti ljudje ne poznajo druzga kot strelat se...to je prvo kar vidi ko se rodi...pametni smo pa vedno tisti ki nam nic ne manjka..
Rahan
08. 09. 2014 10.55
+7
jaz enostavno ne morem verjeti da ima lahko vera tako močan vpliv v 21 stoletju ko bi naj bili že dokaj razviti in ne več verjeti v nekakše mitske bogove ali otroke bogov. nekaj druga je imeti nekakšno moralo in se ravnati po tem kako živeti in ne da moramo peč početi to kar hoče nekakšen bog
kalirofnia
08. 09. 2014 11.15
+13
ficfiric - tudi jaz imam kolege muslimane, ki rečejo da so muslimani, v bistvu pa kaj dosti več niso (ne molijo več, praktično ne berejo več korana), so zelo zelo zmerni muslimani.... in taki so zelo vredu.... problem islama je tudi v tem, da želi čimveč muslimanov iz zmernih (oz tudi takih ki sploh več ne molijo, berejo koran...) narediti vedno bolj striktne muslimane - in verjemi vsi ti ki morajo 5x dnevno moliti in prebirati koran na teh se pa že poznajo posledice korana in islama... in taki potem avtomatsko to sovraštvo do drugih ver prenesejo na svoje otroke... zato se bojim, da bo gradnja mošeje iz zmernih muslimanov naredila veliko več bolj striktnih muslimanov (saj bodo pritiskali na njih) in tako se bo hitreje začelo širiti sovraštvo... verjetno imaš kolege muslimane ki se ne držijo striktno korana in ne rabijo moliti 5x dnevno
Logic Popeye
08. 09. 2014 11.56
+1
zato pa ne sme zmagat jankovič, ki podpira gradnjo mošeje v ljubljani. čeprav je zidal lepe mostičke pa to.
zvit kot presta
08. 09. 2014 10.08
+4
»Iraška vojska s pomočjo Američanov s strateško pomembnega jeza pregnala IS« PRAVILNO : ... S STRATEŠKO POMEMBNEGA JEZU .......
Plejadanec
08. 09. 2014 10.14
+2
Pazi ,da ti moderator ne briše komentarja ! Avtorji kje ste se učili pravopis ? Ni dneva brez pravopisnih napak !
Rahan
08. 09. 2014 10.47
+2
mene že celo življenje muči pravopis z ali s in nikoli ne vem če sem prav pisal
trolololol
08. 09. 2014 10.50
+3
Ta suhi škafec pušča... ni tok težko...
Ševednonaskradejo
08. 09. 2014 11.10
+2
Rahan, ampak ti ne delaš v novinarstvu...
freiburg61
08. 09. 2014 09.53
+46
vsaka čast američanom če neb blo njih bi že zdavnaj prevlaadal islam
MavritoGazarinni
08. 09. 2014 10.36
+1
če američanov ne bi bilo ,verjetno tudi za islam nebi vedel(vsaj v tolikšni meri ne)..
randomdude
08. 09. 2014 10.39
+2
Ni jih bilo v evropi pa poglej do kam so šli turki
MavritoGazarinni
08. 09. 2014 11.01
-2
turki so šli v evropo zaradi tako opevanega kapitalizma (denarja) in ne zaradi širjenja vere.
freiburg61
08. 09. 2014 09.52
+3
+++++++++++++++++++++++++++++++
ondskan
08. 09. 2014 09.49
+36
Mislim da ni atomske bombe, ki bi povzročila toliko škode kot vera. Človek bo samega sebe iztrebil.
jg57
08. 09. 2014 10.34
+2
temu ti praviš vera? To je dezoriantacija človeka v času in prostoru, ki ni odvisna od vere ali nevere.
ondskan
08. 09. 2014 15.27
...za mene je merilo svobode, miru, spoštovanja racionalno objektivno razmišljanje brez vpliva ver oz. kakšnih ostalih skrajnih prepričan saj le te je nekdo v preteklosti definiral z namenom, da pridobi kontrolo nad ljudmi - posledica je izkoriščanje...
Patiana
08. 09. 2014 09.43
+26
Zakaj ni možno komentirat članka Nemce skrbijo moralni policisti? TO bi nas moralo skrbeti saj gre za dogajanje sredi Evrope!
paradoxal
08. 09. 2014 09.53
+17
kaj mislis zakaj ne ...k so gor sami nesposobni FDV-jevci zaposleni k nevidijo dlje od svojga nosa pa kako cool je u beekofeju nabijat hipsterske fore o sozitju in multikulturizmu...no bodo videli ko jim bo kksen verski milicnik v ljubljani povedal da se na spici ne sme piva pit pa bejbik slatat
kalirofnia
08. 09. 2014 14.15
+2
patiana to sem se vprašal tudi jaz, jaz res upam da je bilo samo naključje, saj če 24ur ne bo pustil debatirati takšnih tem, potem se takoj ve kje so finančni tokovi in namerno zatira demokracijo in pravico svobodnega govora
ljx
08. 09. 2014 09.39
+4
Taktika bo najverjetneje vredna še ene Nobelove nagrade za mir.
helter skelter
08. 09. 2014 09.36
+26
Američani so nas evropejce rešili pred Hitlerjem, futrali so nas po vojni, rešili so nas komunistov, zdaj nas rešujejo še pred islamom. Lahko rečemo semo HVALA!!!!
blokirani
08. 09. 2014 09.38
+8
GlavniModerator
08. 09. 2014 09.40
+17
financiral so nemski tretji rajh pred vojno. Kar se tice dogodkov v bliznjem vzhodu so jih oni ustvarl s destabilizacijo iraka in s financiranjem ISIL v zacetku drzavljanske vojne proti asadu. Tako da oni ustvarjajo vojne, pridejo kot resitelji in potem te zadolzijo s svojimi bankami in potem jih drzava odplacuje z vsemi naravni surovinami, ki jih ima. Americani so dalec najvecji teroristi na svetu...
petelin7
08. 09. 2014 09.49
-6
helter skelter
08. 09. 2014 09.55
-2
Rexi, ta pa je dobra. Američani da so financirali Hitlerja. Saj ne morem verjet!?!? Vem pa, da so Hitlerja podpirali naši komunisti (Vidmar, Tito, Kardelj ...), ko je ta še bil do polovice l. 1941 v zavezništvu s Stalinovimi komunisti, in da so bili prav navdušeni, ko je Hitler pregnal jugoslovanskega kralja in zavzel Jugoslavijo. Samo tega nas v šolah niso učili. Vsak ki ima interes, pa si dandanes lahko ta dejstva poišče.
A.C.M
08. 09. 2014 10.12
+1
dbtils Nekatere ameriške korporacije in banke so resnično financirlae Nacistično Nemčijo. Kar pa se tiče komentarja glede Tita in ostalih komunistov se pa povsem strinjam s tabo. Edini problem je ta, da večina Slovencev tega noče spregledati.
helter skelter
08. 09. 2014 10.25
+4
A.C.M, če so podjetja vlagala svoj kapital v takrat še Nemčijo ki ni bila v vojni, ne pomeni, da je Hitlerja na skrivaj financirala Ameriška vlada, kot to želijo nekateri prikazati.
poko
08. 09. 2014 10.38
+2
dbitls ne verjemi vsega v "črnih bukvah", obstajajo tudi druge zgodovinske knjige!
GlavniModerator
08. 09. 2014 13.32
+2
no dejstvo je da hvalis americani v bliznjem vzhodu, so pa oni zakuhal ISIL, tako da ce ne znas povezat dogodka A z dogodkom B, se se mal pozanimi o stvareh. Americani so krivi za 80% vojn po svetu, in nimam nc proti temu ker so imperij in bojo seveda skrbel za svoj primat na svetu ampak da imas ljudi ki se jim zahvaljujejo za vse kar so povzrocil sam pove s kaksno lahkoto se da prat mozgane prek medijev....