Tujina

Hudo prometno nesrečo na hrvaški avtocesti povzročil 22-letni Splitčan

Zadar, 04. 05. 2019 16.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Hrvaška policija je razkrila podrobnosti hude prometne nesreče na avtocesti pri predoru Sveti Rok, v kateri je umrl nemški motorist. Po zadnjih podatkih je nesrečo povzročil 22-letni Splitčan, ki je na avtocesti med neurjem s točo izgubil nadzor nad vozilom. Policija je povzročitelja aretirala.

Na hrvaški avtocesti A1 med odcepom Maslenica in predorom Sveti Rok v smeri proti Zagrebu se je včeraj okoli 14.50 zgodila huda prometna nesreča, v kateri je življenje izgubil 41-letni nemški motorist. 

Policija je danes sporočila, da je nesrečo povzročil 22-letni Splitčan, ki je med hudim neurjem s točo izgubil nadzor nad vozilom in z levim delom avtomobila udaril ob motor nemškega motorista, ki je stal na odstavnem pasu. 

41-letnika je odneslo z avtoceste, motor pa je nato najprej zadel vozilo 59-letnika iz Ogulina, kasneje pa še avtomobil 29-letnika iz Dubrovnika. Na koncu je v stoječo pločevino priletel še slovenski voznik. 

Verižno trčenje je povzročil 22-letni Splitčan.
Verižno trčenje je povzročil 22-letni Splitčan. FOTO: Lika Online

Zaradi hudih poškodb je motorist umrl na kraju nesreče, 13 oseb pa se je lažje poškodovalo, in sicer sedem moških, štiri ženske in dva otroka. 

Policija je zaradi kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče aretirala 22-letnika in ga pripeljala v center za pridržanje ličko-senjske policijske uprave. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Bilo je grozno. Deževalo je, pričela je padati toča. Motoristi so se ustavljali na odstavnem pasu. Prvi avtomobil je zadel v odbijač, ostali pa nato v druga vozila in motorje," je za 24sata včeraj dejal eden od očividcev nesreče. Kraj nesreče si je ogledala tudi namestnica občinskega državnega odvetnika v Gospiću Maša Jurjević

Avtocesta je bila med priključkoma Maslenica in Sveti Rok več ur zaprta, in sicer vse do pol tretje ure zjutraj. Vozila so bila preusmerjena na vzporedno državno cesto proti Gračacu, tako imenovano Ličko magistralo. 

  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (54)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

camaro.ccc
05. 05. 2019 15.50
+7
Smrtne nesreče ne bi bilo, če ne bi motorist stsl na odstavnem pasu, stara grda sebična navada...ustavljanje pod nadvozi, da nekateri ne bi imeli poškodovane avtomobile, za druge jih pa ne briga, pa če jih je en kilometer za njimi... Treba je razčistiti zakaj je izgubil oblast nad vozilom, komu se je umikal, brez razloga ga sigurno ni izgubil...
MIH?E
05. 05. 2019 07.45
-39
Nesrečq je nesreča. Ne razumem zakaj bi koga aretirali.
RamzesII
05. 05. 2019 09.49
-11
MesOjediPinGvin
05. 05. 2019 09.52
+20
Nesreča s smrtnim izidom. Povzročitelja so aretirali. Kaj je tukaj tako težko razumeti? Tudi, če bi se peljal 80 na uro in povzročil nesrečo, bi mu vsaj kazen napisali zaradi tega, ker ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
Primzy D Mimzzy
04. 05. 2019 20.24
+34
kaj pa hude prometne nesreče na kosovu, pa v albaniji, poročejte še o tem. poročejte o hudih prometnih nesrečah po celem svetu ne samo na hrvaškem. kaj pa v švici? teli novinarji ljubijo to hrvaško.
Zmaguje
04. 05. 2019 20.55
+100
Mogoče je pa to zato, ker se precej Slovencev vozi dol v Dalmacijo. In okrog Sv. Roka je vedno kakšno sr... - na eni strani tunela sonce in suho, na drugi pa čisto drugo vreme; močan naliv, tema, strele,... Če ne drugega, pa zna na drugi - morski strani tako močno burja vleči, da te kar prestavlja iz enega na drugi pas (če imaš seveda srečo, da je AC odprta v tem delu). Da pa takole goniš po slabem vremenu, moraš biti pa enostavno nor.
Tretja Švica
05. 05. 2019 09.16
+8
Uporabnik1385495
05. 05. 2019 09.18
+22
Ce bi se vceraj ali danes peljal tam,bi vedel zakaj.Po celi Dalmatinki smo slovenci.Mnogo.Enim je to pomembno.Ce tebi ni,ne beri.
camaro.ccc
05. 05. 2019 15.53
-2
Ali obstajajo brivci samo na Hrvaškem..??? Jaz se raje brijem drugje...
boris c
04. 05. 2019 19.46
+61
Dinamika prometnih nesreč je zelo kompleksna, namreč med trenutkom izgube nadzora nad vozilom in trčenjem ob oviro lahko mine tudi več sekund (rotacija vozila okrog osi, smer vožnje, odbijanje od ovir, itd...) in zato so tam preiskovalci, ki vse to zložijo kos za kosom in ugotovijo kdo je oškodovanec, kdo je povzročitelj in kdo je kolateralna škoda. Zelo težko delo.
bebo3
04. 05. 2019 19.20
+40
Napisano je zelo nejasno. Motorist je bil na odstavnem pasu čisto desno. Kako ga je avto zadel z levim sprednjim delom pri hitrosti 215? A je vozil po travi?
abc123def456
04. 05. 2019 19.24
+36
enostavno. aquaplaning, rotacija, translacija, to gre kot s ccolnom ali smuccanje po ledu. profiji svetujejo roke prekrizzati in ccakati do konca, karkoli zze to je. enkrat ali parkrat probass in vess da se to tudi zgodi, zzeliss si pa ne.
extradeluxe
04. 05. 2019 19.09
+11
izgleda da je povzročitelj zletel s ceste na 215. kilometru te avtoceste pač od kjerkoli oni štejejo.
abc123def456
04. 05. 2019 19.13
+12
ok, potem pa je konec atrakcije in rumenega tiska. zaleteli so se poccasi, avti so sse vedno avtom podobni, ni jih razmetalo, ni jih obraccalo, edino bogi motorist je bil ccisto na nepravem mestu ob ccisto nepravem ccasu. ta je pa res imel smolo. konec cclanka. se pozna da je dezzevna sobota in je treba napolniti z "novicami".
Estoril
05. 05. 2019 11.04
+0
A1 se začne pri cestninski postaji Lučko (0 km) in konča v Metkoviču (500km). Preiskovalni pripor za povzročitelja je logična posledica njegove neprilagojene hitrosti kljub display-obvestilu (omejitev hitrosti).
extradeluxe
04. 05. 2019 19.02
+29
a sem prav razumel da je ta motorist stal ob cesti in ravno na tem mestu je edini avto ki je zletel ven prletel ravno v tega nesrečnega motorista?
Estoril
05. 05. 2019 11.17
+1
Usoda...zraven motorista (RIP) je bila še njegova žena na lastnem motorju.
happyrainbow
04. 05. 2019 18.47
+51
Nekateri novinarji 24 Ur, niso sposobni niti kratkega odstavka iz hrvaščine pravilno prevesti. Nazadnje pa objavijo dobesedno bedarije. Vse pa skrijejo pod avtorjeve inicialke. Naj napišejo bedarijo in se podpišejo s celim imenom!
94001
04. 05. 2019 18.35
-4
Vau, ker heroj. Zdaj bo srečen ker se bo govorilo o njem celo življenje. Ja, prav če mu tako paše.
VolkBrenin
04. 05. 2019 18.27
+70
1918 bo potešen s to info , kdo je povzročitelj....in zakaj ...To se mu je zdelo zelo " pomembno " !!! ...Mladenič nikoli ne bo dovolj kaznovan za prepotentnost...Pa sploh ni pomembno , kdo je umrl ...tujec , domač , star , mlad , otrok ...kdorkoli....umrl je zaradi psihopata za volanom ...
25.maj
05. 05. 2019 11.18
-1
ne bo držalo! vprašanja, ki sem ga postavil, nisi razumel. prometna nesreča ni zadeva o kateri bi modroval, kot ti. to kar se je zgodilo temu fantu, bi se lahko tudi tebi ali meni, trenutek neprevidnosti. nikogar ne obsojam
audirs
04. 05. 2019 18.21
+74
Ni poanta da se je to zgodilo na Hrvaškem, amapk v tem da se take nesreče dogajajo zaradi malomarnosti voznikov. Ne moreš se peljati 200 po avtocesti če se ne znaš oz. neznaš predvidevati situacije. In seveda če je toča se bodo motoristi ustavili logično. Ok bolje da bi se na bencinski črpalki ampak do tja žal niso prišli... Faktorjev je več ampak če bi voznik peljal 130 in imel avto z prvim pogonom, o tej tragični nesreči ne bi poročali. Tako da tisti ki vozite avtomobile na zadnji pogon, le malo bolj pazite po mokrih cestah!!!
Model1a
04. 05. 2019 18.24
+43
me zanima kdo ti je mins dal... ta torej podpira tako obmašanje na cestah
extradeluxe
04. 05. 2019 18.45
-3
jaz sem šel mimo por ure prej je scalo ful ampak sem šel lagano 140....en motorist me je prehitel zagotovo s 150....po mokrem ni za se hecat. po suhem pa pod 200 ni varno vozit. a radar iz tunela pošlje položnico domov al to merijo samo iz firbca?
abc123def456
04. 05. 2019 18.49
+18
prej ali slej provida oz. po njihovo presretacc za tabo pripelje. merijo za inkaso in ekstremiste verjetno tudi za varnost. trenutna cena je 280 eur in mislim da mesec dni ne na HR. poleti bo zze drazze in v par letih bodo sekcijske meritve.
extradeluxe
04. 05. 2019 18.54
+5
aha. če kdo za mano prpele zmanjšam. razen če je kdo od trojice ki jih policija nima? ampak po včerajšnjem gostem dežju res ni bilo varno iti preko 130 na tem odseku.
abc123def456
04. 05. 2019 18.18
+65
poucno. hitrost namerijo v tunelu, sv. rok in kapela imata radarje in kamere. 200 skozi tunel pri 22 letih je malo huda, na dezeven dan sploh. efektu se ni za ccuditi. v bistvu so posledice precej majhne. bogi motorist, ne kriv ne dolzzan.
extradeluxe
04. 05. 2019 18.46
-14
a pri 50ih skoz tunel 200 bi blo bolje al kaj?
abc123def456
04. 05. 2019 18.53
+11
ne. ampak zunaj na dezzju mu niso imeli s ccim meriti. edina veljavna meritev v tem primeru je skozi tunel. ko se je zaletel, je sslo bistveno poccasneje - vsi avti so na kupu in mrtev je "samo" eden - sse ta brez zssccite.
jest...
04. 05. 2019 18.16
-7
Masa Jurjevic - neka namestnica ,v poudarjenem tisku.....full huda info !
antilevi?ar
04. 05. 2019 17.33
-98
In kaj nas to briga kaj se je zgodilo pri hrčkih? Je bil slovenec udeležen, poškodovan? Prosim prenehajte objavljat novice od teh ne bodi ga treba.
111111112
04. 05. 2019 18.08
+52
Mogoče pa je nauk te zgodbe, da se kaj pouči, ne želi si, da jutri kakšna tragedija zgodi našim otrokom ali komurkoli. Mislim, da imamo na 1000 drugih bolj poneumljenih člankov o tisti ritnih kardašinovih in itd.. Skratka, kakorkoli pa nekdo je žal pokojni, tukaj bi bilo potrebno komentiranje zakleniti za njegov mir, srečno
flojdi
04. 05. 2019 17.26
+154
.nekaj najhujšega je ko beda k ne ubije sebe .. ampak nekoga drugega
RamzesII
04. 05. 2019 17.23
-18
Ne piše se mu dobro, sicer pa od kod jim podatek o hitrosti, kot da nesreča sama ni dovolj. Manjka natančnejši podatek kako dolgo pred tem je vozil toliko, preden je naletel na območje z neurjem s točo, ko je najbrž bilo že prepozno za ukrepanje, pa še mlad voznik. Težko ga bo udarilo, če bo še imel voljo sesti za volan.
RamzesII
04. 05. 2019 17.24
-84
Sploh pa ni samo on kriv, naj ne bo žrtveno jagnje, zaradi hitrosti.
BYT3
04. 05. 2019 17.35
+60
Si ti sploh prebral clanek ali pises na pamet?
RamzesII
04. 05. 2019 17.44
-35
Sem, piše tudi da so motoristi ustavljali na odstavnem pasu, kar je prepovedano, menim da tudi na Hrvaškem, zato niso nič manj krivi. Pri nas vedno trobijo, da se je prepovedano ustavljati, ne vem kako je tam.
Model1a
04. 05. 2019 18.28
+35
torej je po tvojem motorist, ki se ustavi na odstavnrm pasu, kr se vrč ne more peljat naprej zaradi toče revno toliko kriv, kot 22 letnik, ki je divjal na polno? Pa nima veze, kdaj in kje se je neurje začelo. Omejitev je 130 km/h, ali še celo manj. In to je dejstvo, ki ga ti seveda spregledaš, saj takr in odbne divjale pač ne vse pretege opravičuješ. Zakaj? Ker si sam isti... Case closed
oježeš
04. 05. 2019 19.03
+19
Pri nas je tako, da če se že ustaviš na odstavnem pasu (okvara, tudi toča itd.) moraš čim prej čez ograjo (na drugo stran ograje, kjer ni cestišča, ne odstavnega pasu) stran od odstavnega pasu in tam počakati ali te pridejo iskat in te odpeljejo ali lahko potem sam nadaljuješ vožnjo. Verjetno je tako tudi drugod, saj pri nas niso taki eksperti, da bi kako dobro stvar pogruntali le za pri nas.
RamzesII
04. 05. 2019 19.32
-1
Res je, pa na trikotnik si pozabila, to bi jim lahko očitali, ne more človek nositi še tuje odgovornosti, krivde na sebi. Ne gre tako. Ne opravičujem nobenega divjaka, vsekakor pa ne bi prenesel, da bi mi zraven lastne obesili še tujo krivdo, pač se mi zdi pošteno.
RamzesII
04. 05. 2019 19.33
+0
gizmo28
04. 05. 2019 17.20
+86
ko se vsako leto peljem na morje ali pa domov so vedno največji norci v vozilih z registrskimi tablicami ZG in pa LJ, žal je tako
kivzfccz
04. 05. 2019 17.14
+75
Malce socutja do pokojnega in udelezencev nesrece pa ne bi skodovalo brezcutnim komentatorjem.
RamzesII
04. 05. 2019 17.45
-16
Sočutja je več kot dovolj, a mimo dejstev pač ne gre.
RamzesII
04. 05. 2019 17.45
-22
Če je žrtev, še ni nedolžen. Zakaj bi moral vso krivdo nositi živi, ker je za nekoga tako lažje.
Model1a
04. 05. 2019 18.29
+24
Ne vem... ker je pač KRIV?!?!?!?! Vozil bi po omejitvi, pa nebi bilo težav. Ampak isti pač iste opravičuje.
oježeš
04. 05. 2019 19.06
+19
Vedno za norosti posameznika, krivec išče zunanjega krivca. Nihče noče pogledati v sebe. Če je omejitev 130 ali manj in, ko jo prekoračiš ter povzročiš prometno nesrečo, nimaš kaj iskati zunanjih krivcev. Vse je le še posledica vožnje izven dovoljene hitrosti. Ja, če ne bi padala toča, se motoristi sigurno ne bi ustavili na odstavnem pasu. torej je posredni krivec tudi tisti zgoraj, ki rihta vreme. Če se že tako vneto išče druge za krivca.
RamzesII
04. 05. 2019 19.35
-15
Sokrivce, ne krivce, pač ne gre vsega obesiti enemu, se mi ne zdi pošteno.