Tujina

Hrvati v akcijo za cenejše vinjete

Zagreb, 31. 07. 2009 16.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Slovenske vinjete so še vedno predrage, meni hrvaški minister za turizem. Skrbi ga za tiste obiskovalce, ki na Hrvaškem ostanejo dlje kot teden dni.

tedenske vinjete
tedenske vinjete FOTO: POP TV

Hrvaški minister za turizem Damir Bajs je dejal, da tudi nove cene slovenskih vinjet kažejo na nesorazmerje med ceno in storitvijo. Zato je napovedal, da bosta njegovo ministrstvo in Hrvaški avto klub (HAK) v sodelovanju z ostalimi nacionalnimi avto klubi nadaljevala z dejavnostmi za bolj primerne cene slovenskih vinjet.

Bajs je med drugim izpostavil, da imajo v Avstriji več kilometrov avtocest ter vinjete za deset dni, ki stanejo približno osem evrov, za razliko od Slovenije, ki prodaja tedenske vinjete za 15 evrov. Poudaril je tudi, da številni turisti, ki preko Slovenijo prihajajo na Hrvaško, tam ostanejo več kot teden dni, zato so prisiljeni kupovati mesečno ali dve tedenski vinjeti.

Slabša sezona

Letošnje turistično leto na Hrvaškem bo slabše od lanskega, kljub temu pa minister Bajs pravi, da so še vedno lahko zadovoljni z dosedanjim potekom turistične sezone v primerjavi z nekaterimi konkurenčnimi državami, ki bi "bile srečne, če bi imele rezultate kot Hrvaška".
Letošnje turistično leto na Hrvaškem bo slabše od lanskega, kljub temu pa minister Bajs pravi, da so še vedno lahko zadovoljni z dosedanjim potekom turistične sezone v primerjavi z nekaterimi konkurenčnimi državami, ki bi "bile srečne, če bi imele rezultate kot Hrvaška". FOTO: Reuters

Hrvaški minister za turizem je to dejal med obiskom HAK. Postregel pa je tudi s podatki o turistični sezoni.

Letošnje hrvaško turistično leto bo slabše kot lansko, ne glede na to, da beležijo večji promet motoriziranih turistov kot lani. Bajs pričakuje, da bo prvi avgustovski vikend najbolj prometen, tudi zaradi večjega prihoda italijanskih in nemških turistov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mali-kekec
01. 08. 2009 14.52
pepo99 01.08.2009, 13:13 0 mali-kekec Imaš prav ja...vsi seratorji si rešujemo proračune....le kdo potem ni serator? Po vojni in za časa vojne so počitnice na hrvaškem bile skoraj pa zastojn! Največ je bilo Slovencev in Talijanov, pravilno ste ocenili da je riziko majhen ker v Istri ni bilo vojne! Z počitnicami pa Hrvaški niste veliko pomagali ampak ste bolj pomagali vašim osebnim proračunom, govorim ti da je bil Hrvaški turizem še kar nekaj časa po vojni še vedno v rdečih številkah in vaše reševanje turizma pa je pravljica za lahko noč! Sicer pa je Hrvaška obala za vas Slovence magnet kar se tudi vidi v poletnih mesecih, mene osebno ne moti da počitnikujete pri nas! Če pa še naprej smatrate da prav vi bogom dani narod rešujete Hrvaški turizem, prosim tiste serjatore naj se letos in naslednja poletja odpočijete od reševanja!!!
vinadap
01. 08. 2009 13.30
Diskriminacija je tudi to,da moraš na Hrvaškem kupiti celoletno vinjeto za gliser,kljub temu,da se ne glisiraš celo leto,temveč 2-3 tedne.
vinadap
01. 08. 2009 13.28
Največji diskriminatorji so pa HRVATJE. Nam je to že dolgo znano,svet pa žal,to spoznava šele sedaj.
pepo99
01. 08. 2009 13.13
mali-kekec Imaš prav ja...vsi seratorji si rešujemo proračune....le kdo potem ni serator?
bnam 2707
01. 08. 2009 12.53
Vemo zakaj se hrvati tako razburjajo glede slovenskih vinjet.Ker morajo čez Slovenijo iz Balkana na zahod. Slovenija ne sme popuščati pritiskom te balkanske države,prav tako pa ne EU.
mali-kekec
01. 08. 2009 12.46
DISKRIMINACIJA Diskriminacija pomeni neenako obravnavanje posameznika oz. posameznice v primerjavi z nekom drugim zaradi narodnosti, rase, etničnega porekla, spola, zdravstvenega stanja, invalidnosti, jezika, verskega prepričanja, starosti, spolne usmerjenosti, izobrazbe, gmotnega stanja, družbenega položaja ali katerekoli druge osebne okoliščine. Diskriminacija je ravnanje, ki ogroža, omejuje ali onemogoča prizadevanje, uresničevanje ali uveljavljanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin. O neposredni diskriminaciji govorimo takrat, ko se določeno osebo obravnava manj ugodno kot drugo v primerljivi situaciji, in sicer zaradi rasne oziroma etnične pripadnosti, vere in prepričanja, invalidnosti, starosti ali spolne usmerjenosti. O posredni diskriminaciji govorimo takrat, ko na videz nepristranski ukrep, kriterij oziroma ravnanje postavlja posameznika v neugoden položaj na podlagi rasne oziroma etnične pripadnosti, veroizpovedi ali prepričanja, invalidnosti, starosti oziroma spolne usmerjenosti, razen če postopek objektivno utemeljuje legitimna namera. Po trenutno veljavnih predpisih v RS se kot diskriminacija šteje tudi nadlegovanje: »Nadlegovanje je nezaželeno ravnanje, temelječe na kateri koli osebni okoliščini, ki ustvarja zastrašujoče, sovražno, ponižujoče, sramotilno ali žaljivo okolje za osebo ter žali njeno dostojanstvo.«[1] Prav tako je prepovedana viktimizacija, tj. izpostavljanje osebe, ki opozarja na diskriminacijo oziroma ukrepa (bodisi v svojem imenu ali v imenu koga drugega), neugodnim posledicam. Diskriminacijo lahko primerjamo tudi z direktorjem ali vodjo vodenega podjetja, kjer zaposluje samo ženske ali moške, torej po spolu ljudi ali po izobrazbi, lahko se zanašajo na ljudi z drugim karakterjem, recimo slabšim od drugega. Primerjamo lahko resnično zgodbo. Primerjamo 2 delavca, ki sta delala na nekem ministrstvu. Enega so odpustili, zaradi AIDSA bolezni. Hotel je poiskati službo, ampak je zaradi bolezni ni našel. Kasneje je umrl. V preteklih letih prejšnjega stoletja so se na nekaterih kontinentih ljudje diskriminirali in lotevali z največjimi problemi: z rasami oziroma poltjo, vero in izobrazbeno stopnjo. Danes podjetja želijo zaposlovati najbolj izobražene ljudi. Čeprav, tudi danes najbolj izobražene ljudi zaposlijo na fizičnih delih.
mali-kekec
01. 08. 2009 12.44
mega351079 31.07.2009, 21:46 18 Glede hrvaških cestnin (upam da mi bo kakšen hrvaški državljan nato odgovoril): Poglejte ceno avtoceste Zagreb-Macelj: 42 hrk v eno smer za 60 km avtoceste...to je po kilometru 0,7 hrk ali 0,096 eur---mislim da je to ena izmed najdražjih cest v evropi!!! Da o tem če vstopiš na avtocesto komaj v krapini plačaš pol manj 21 hrk (čeprav je razlika samo 9 kilometov) in da če greš Zagreb-krapina in krapina-macelj plačaš 32 hrk, medtem ko pa prevoziš avtocesto v celoti pa 42 hrk (10 hrk ne vem potem od kot so dobili)...če to ni obiranje tujcev pa DISKRIMINACIJA 1.stopnje, potem pa tudi ne vem več kaj diskriminacija in obriranje tujcev sploh pomeni!!! SE VESELIM ODGOVOR NA MOJE TRDITVE (TAKO POZITIVNE KOT NEGATIVNE) Lp Besedo DISKRIMINACIJA NE RAZUMEŠ Po čem je tujec na Hrvaškem diskriminiran zaradi cestnine AC????? Ali isti znesek plačajo in Hrvati in tujci za uporabo AC???? odgovor je DA!!! In Hrvat in tujec plača enako za uporabo AC! Da je cesta draga je res ampak draga je in meni in tebi in vsakemu ki se tam vozi! V sloveniji je to drugače ker je meni autocesta cenejša kot tujcu! jaz se za 35eur vozim vsak dan po AC in za 6 mesecev naredim 4-5 tisoč kilometrov, moj bratranec iz Austrije gre pa v 14ih dneh dvakrat čez Slovenijo in plača isto ceno za cestnino kot jaz! Pri vas za dvakrat čez Slovenijo plačam 30 eur, ti pa se za isti znesek lahko pelješ 6 mesecev. Ali mene 300km slovenske ceste stane, enako kot slovenca ki se vsak dan vozi po AC in naredi 10000 km v 6ih mesecih!
mali-kekec
01. 08. 2009 12.33
pepo99 01.08.2009, 12:15 ja pepo vi ste reševali Hrvaški turizem tako je!!! reševali ste osebne proračune ker so cene letovanja v vojnem in zgodnjem povojnem času dosegale smešno nizke cene! Hrvaški turizem je bil zaradi vojne še dolgo v rdečih številkah, ampak je preživel. Kot bo tudi preživel če bo vas serjatorjev manj na Hrvaškem morju!
pepo99
01. 08. 2009 12.15
Seveda so hrvaške AC bolje vzdrževane ker se škrti hrvati vozijo po stranskih cestah....in če je za njih istrski y AC...bože pomozi....pa še plačat ga moreš. Ma tistega pol kvarnerskega zaliva ki se vozi v italijo delat pa so tiho....bunijo se samo tisti ki pridejo enkrat v Slovenijo al pa še niso bli sploh ven z države. Naj si kupijo zenljevid Slovenije pa naj se vozijo po stranskih cestah...bodo vsaj 3x več tankali goriva pri nas....pa še poloicajih jih lažje kaznijo. In hrvati bi brez slovencev propadli....če se spomnite kako je bilo takoj po vojni...vse so ti h riti prinesli...ker drugih turistov ni blo dol...zdaj pa smo dobili nož v hrbet...kako da jih ni sram.
BMSS
01. 08. 2009 10.58
Hrvati so kot majhen cmerav otrok, vsi drugi so krivi, da je siten in mu ne gre dobro.
odbogaposlan
01. 08. 2009 10.40
pa tista hitra enopasovna cesta od meje do poreča 14 kun! višek od višška! se naserjje priklčar pa ne gre niti 90 km/h!
odbogaposlan
01. 08. 2009 10.39
VINDAP za vse prevoze čez slovenijo 10 EUR ekološke takse se strinjam, in za kamione 24 EUR ekološke takse!
vinadap
01. 08. 2009 10.16
slosap - moraš vedeti,da imajo Hrvatje novo AC,poleg tega se čez Slovenijo letno vozi neizmerno večje število avtomobiliv,tovornjakov,avtobusov,kakor pa čez Hrvaško. Slovenija je dejansko lijak med severom in jugom,ter vzhodom in zahodom. Poleg tega pa še računaj,da se vsa bivša Juga vozi na zahod čez Slovenijo. V Sloveniji se pa ceste razbijejo ravno zaradi tovornjakov,ki jih je letno na sto tisoče na naših cestah.
slosap@yahoo.de
01. 08. 2009 09.49
Od Zagreba do Batrovcev 12,75 EUR, kar znese 25,50 tja in nazaj...Ne vem v čem je problem? Kaj imajo Hrvati za govort...Sami naj si pogledajo svoje cene. res je, da so njihove AC zelo dobro vzdrževane, ampak zaradi tega zunanjega dolga so tudi kratkomalo pred bankrotom... Za našo državo je pač vzdrževanje glede na teren, ki ga imamo, dosti bolj drago. Da pa bi lahko že končno končali ta križ, je pa druga zgodba...
Pachja...
01. 08. 2009 09.49
Kako si lahko vi hrvatje sploh UPATE pljuvati po naših avtocestah ko pa vi nimate niti za 5 dag zenfa!Samo poglejte kaj mate vi - za (nwm zdej) 14 kun plačas enopasovnico-po domače - KU***.Po drugi strani ja pa se naša vlada tudi izjemno blesavo obnaša (sami veste kaj).Sploh ne vem kaj se mi tok sekiramo za te vinjete, zakaj bi se vedno Slovenija morala prilagajati drugim državam?Če komu ni všeč, potem naj se pač tukaj ne fura - navsezadnje je možnosti precej. LP
waldseemuller
01. 08. 2009 09.37
Za 500 km avtoceste u Italiji plačaš 22,6 €... tja in nazaj znese 45,2 €.. torej le 10 € manj od celoletne vinjete (letošnja cena) v SLO..
porka.malorka
01. 08. 2009 09.21
rtalgoni Dej neki ti razum. Mi moremo ravno zradi tega tranzita sedaj plačat 80miljonov. In kaj mamo mi od tega uničene avtoceste, Smog je že neznosen.... Še prepoceni so. In še neki Mi ki živimo blizu ceste si MOČNO želimo da bi šel tranzit čez druge države.
Mawsyy
01. 08. 2009 09.17
rtalgoni... kaj pljuvas po nasih AC, mi ne pobiramo cestnin za ceste ki sploh ne spominjajo na AC (kot je vas istrski ipsilon!). Kar pa se tice kvalitete nasih AC, mogoce so res nekoliko poskodovane na nekaterih odsekih (le zakaj?), za njihovo kvaliteto pa moras primerjat italijanske, kjer te lahko vrze zaradi razritosti ven. To pa je zato, ker jih ne vzdrzujejo tako kot treba. Pelji se enkrat od Padric do Sesljana, pa bos vidu kaj je to "avtocesta". Ce prides 135 na uro ziv do Sesljana, ti castim tri pire, ne enga!
rtalgoni
01. 08. 2009 09.04
Slovenci, takozvane vaše autoceste bez zaustavnog traka itd su za k..., nemate alternativnih cesta ( osim ako računamo ceste di se dva bicikljista jedva susretnu), a pošteno je platiti koliko si autoceste koristil, toliko plati, pa neka to bude i 100 eura. Ali vi bi da tranzitni putnici plačaju tjedne, a time znači vama godišnje vinjete, oni da se voze 50 km ultra skupo, a vi cijelu godinu skoro za badava. Ko vam to plaća nego svi koji moraju platiti vinjetni harač kroz Sloveniju.
izzyone
01. 08. 2009 08.58
Pa naj naredijo še all inclusive dodajo vinjeto ali dve lahko pa kar sami hodijo po turiste saj so pametni kot vedno.