Svet

Facebook bo prepovedal reklamiranje proti cepljenju

Ljubljana, 05. 03. 2019 16.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Cepiti da ali ne? To vprašanje je v zadnjih letih izjemno pereče v mnogih državah. Spletna velikana Facebook in Youtube sta z odločitvijo, da na svojih spletnih platformah ne bosta več dovoljevala reklamiranja proti cepljenju, teoretikom zarot dala le še več vetra v jadra.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Vse manjša precepljenost
    02:42
    Iz SVETA: Vse manjša precepljenost
  • Iz SVETA: Med cepivi in avtizmom ne obstaja znanstveno dokazane povezave
    01:04
    Iz SVETA: Med cepivi in avtizmom ne obstaja znanstveno dokazane povezave

Res je, da so "strokovni" članki in objave, preplavili splet, že samo nekaj raziskovanja pa pri mnogih zapisih hitro pokaže, da gre za povsem izmišljene raziskave in strokovnjake. A nekateri zagovorniki svobodne odločitve o cepljenju so mnenja, da so tisti, ki cepljenje zagovarjajo pod vplivom farmacevtskih lobijev. Stroka je danes malo vredna, štejejo objave in moč na spletu. Posledice pa? Vse manjša precepljenost.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (84)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

SLO-SURVIVAL
31. 03. 2019 18.38
-1
naj se cepi komur je in je prestrašen, zanimivo je da cepljeni najbolj kokodakajo ko je kdo necepljen, no saj če tako verjamejo cepivu potem ne bi smeli biti tako glasni kajne! pa ne mi spet o precepljenosti, to govorite umsko zaostalim, nikoli nisem bil bolan, jejte čebulo in česen in malo več se gibljite v naravi, ne pa če ne morete prdniti letite takoj k doktorju, imunski sistem imate zanič in tu vam ne bo nič pomagalo, no to so večinoma ljudje iz bloka in iz roba družbenega dna....
GospodT
06. 03. 2019 10.01
+31
Ko enkrat vidiš raziskavo, da cepiva vplivajo na epigenetiko, moraš bit zelo premaknjen v glavi, da katerokoli cepivo iz obveznega urnika vbrizgaš v otroka. To se mi zdi povsem neodgovorno. V zadnjih 15. letih je toliko raziskav potrdilo nevarnosti cepljenja, da je neverjetno, da se zdravniki, ki bi morali take raziskave brati, masovno ne upirajo cepljenju. Aja, no saj se, že proti gripi se ne cepijo. So pa pred leti američani zagnali vik in krik nad rusi, češ, da so razvili novo obliko črnih koz in da bodo imeli v par tednih američani cepivo in bi pocepili celo prebivalstvo ZDA. No, ko so naredili prvotno serijo cepiv in cepili zdravstveno osebje za test, jih je toliko imelo stranske učinke po tem IZBOLJŠANEM cepivu, da so vso idejo hitro umaknili s plafona in uničili cepiva. Pogoglajte video seminarje dr. Humphries.
Skankhunt42
10. 03. 2019 09.57
+0
problem cepiv ni to da te bojo spremenila v mutanta al pa vplivala na epigenetiko ki je že tko al tko precej tabu in neraziskan pojem ampak so problem hitre mutacije virusov ki se dogajajo hitrej kokr lahko oni razvijejo zdravila. se prav če se boš ti cepu proti gripi lahko še vedno zboliš za drugim sevom istga virusa na kerga pač cepivo ne vpliva
RUGIEVIT
06. 03. 2019 09.41
-1
Če zboliš za bolezen za katero nebi zbolel, če bi bil cepljen ne kokodakaj okrog zdravnikov!
RUGIEVIT
06. 03. 2019 09.57
+0
blokbi
06. 03. 2019 09.20
+12
Poglejte si na Naravni razvoj, ošpice, potek in zdravljenje: Kako je slovenski decek v avstriji brez medijskega pompa prezivel ospice, kot vasi dedi in babice, ocetje in matere... Ampak cel halo je bil po TV da je 1 decek zbolel...
RUGIEVIT
06. 03. 2019 09.37
-15
Če je tak simpl zakaj smrtni primeri obolelih za ošpicami!? Bo šlo?
blokbi
06. 03. 2019 09.16
+18
Svodoba govora pa to... Kot da prizadetih otrok od cepiv ni... Kot da toliko strupov v 20ih injekcijah ni nic... Kot da niso ze vsi bolni, vsak ima nekaj, ampak niso kriva cepiva in strupi v njih, umetno proizvedena "imunost", neeeee krivi ao tisti ki na neumnosti opozarjajo! Pa dajte malega otroka cepit protii hepatitisu B, ker se ta prenaša z okuzeno krvjo in spolnimi odnosi... Dajte neumneži, pocepite svoje predrage in potem jokajte ko bodo resno zboleli, padli v komo ali celo umrli... 24ur vam teh primerov ne bo pokazal, boste jih ze sami doživeli...
KungFuPanda
05. 03. 2019 22.59
-5
Če vas ugrizneta stekel pes ali lisica, vam ne priporočam cepljenja. Steklina dobro zadane...
kapetan
05. 03. 2019 22.57
+5
FB orodje za masovno manipulacijo ljudi. Najbolj so pa ogrožena mlajša generacija. Komunikacija je zlato. FB je pa zloraba tega.
Marilyn Monroe
05. 03. 2019 21.45
-20
Cepljenje je z razlogom obvezno ! Škoda da ni obvezno tudi proti klopnemu meningoencefalitisu . Je pa dejsto da cepivo povzroči definitivno manjšo škodo , kot jo povzroči lahko bolezen pri necepljenem otroku . Vsi starši , ki pametujejo , brez podlage in ne cepijo svojih otrok , pa niso nič drugo , kot skrajno neodgovorni starši . Prvič vidim pameten namen facebooka .
tomi.passion@gmail.com
05. 03. 2019 21.17
+38
Ne razumem, če so cepiva tako učinkovita, zakaj se cepljeni ljudje tako bojijo necepljenih. Če se nekdo ne cepi, je to njegova stvar, pa naj ga pobere. Če ste cepljeni, ste varni. Ali?
Quatflow
05. 03. 2019 21.25
+4
A bejz, a doloceni se pa ne smejo cepit? Blagor njim!
Vane Dolenc
05. 03. 2019 21.25
+4
Gotovo ti je bilo že stokrat razloženo, pa vedno znova "pozabiš"
backdraft
05. 03. 2019 21.07
+25
najboljs je ljudi odskat od medijev, spleta i.t.d. da neb prsli do raznoraznih informacij, da bo farmacevtski in kapitalisticni lobij lahko nemoteno upravljal z rajo... to me zelo spominja na komunisticne case...
backdraft
05. 03. 2019 21.00
+10
koja floskula od novice, pol pa se tega kekca kazete, res vam je za verjat 😂
NPC24ur
05. 03. 2019 20.12
+13
Vsi se sprasujete glede alergij, sladkorne... A vi sploh veste kaj jeste? Kosmici za zajtrtk in sadni jogurt, se boljse, hrenovke,...? Ljudje se zastrupljate s hrano. Nehajte jest bedarije in predelano hrano koliko se le da, sploh se izogibajte gaziranim pijacam, umetnim sladilom, barvilom.... Glese ceplenja, kdor verjame, da to povzroca avtizem, ga ne jemljem resno. Se pa stri jam z enim, ce je ze cepljenje obvezno, naj se ve kaj je notri.
NPC24ur
05. 03. 2019 20.30
+0
Seveda, Faktorjev je veliko. Vendar ljudje vedno iscejo gresnega kozla, kot so cepiva za avtizem, medtem ko je pac to genetske narave, ali izgovori, da ne morrjo shujsat, jejo pa kebabe, izdelke iz pekarn, predelano meso, konzerve... 100 ljudi, 100 cudi
Komendator
05. 03. 2019 20.43
+2
Po danski raziskavi na 500.000 otrokih je celo več avtistov med necepljenimi otroki! Kot je Pavle že napisal višja starost staršev, tako očetov kot mater, povzroča veliko genetskih bolezni. Vendar o tem ni etično razpravljati in so tukaj običajno zgolj prijazni nasveti stroke, naj se dekleta odločajo za materinstvo čim prej!
NPC24ur
05. 03. 2019 20.47
+0
Berija, vse drzi. Vendar v danasnji ekonomiji, kjer si ne mores privosciti stanovanje/hiso... enostavno pameten clovek ne planira otroka, zato ga pa imajo najvec taki, ki so na minimalcu, nastepajo jih pa 3,4...
Komendator
05. 03. 2019 20.49
+3
Lep dokaz so npr razni genetski testi zarodkov pri nosečnicah, kjer imajo mlade bodoče mamice običajno možnosti okvare npr. 1 : 20.000, starejše pa tudi samo 1: 200!
Komendator
05. 03. 2019 20.51
+5
@NPC24ur, res je glede stanovanj, ni pa prav da za te bolezni obtožujejo cepljenje. Čeprav jih po svoje razumem, da je v primeru avtizma lažje obtožiti cepljenje kot pa lastno genetiko....
čevapgpt
05. 03. 2019 19.58
+20
nizka izobrazba? arogantnost "dohtrja" popkorna na višku.
freakica123
05. 03. 2019 20.38
+17
V celotnem UKC je proti gripi cepljena četrtina zaposlenih, na pediatriji okoli 20%, je bilo po rtv slo. Še zdravnica je rekla, da si želijo večjo precepljenost. Nas pa silijo s cepivi. Od polnoletnosti se več ne cepim in ne vem več kdaj sem bila nazadnje pri zdravniku. Alergije so skoraj popolnoma izzvenele, težav z astmo nimam več. Pred tem, ko so me starši pošiljali na vsa mogoča cepljenja, pa sem bila konstantno bolana, imela težave z alergijami, izpuščaji, astmo, imunski sistem je bil za en k*
brusilec
05. 03. 2019 20.56
-8
freakica .. to so različne zadeve .. ti si preprosto določene bolezni preprasla in bi bilo isto če bi se še naprej cepila,.. medtem ko pa so razlogi za cepljenje otrok jasni.. malce si preberi.
freakica123
05. 03. 2019 21.21
+15
Vsa družina je cepljena proti gripi, vsi bili bolani to sezono. Jaz necepljena, nisem imela niti prehlada. Verjemi kar želiš, jaz vem kaj je zame boljše. V času mladoletnosti sem bila bolana kar naprej, moj imunski sistem je bil zanič. Cepljena pa sem bila proti vsemu kar je obstajalo, tudi v poznih najstniških letih so me letno šopali s cepivi proti gripi, pa potem hepatitisu B (itak morajo biti tri doze), tetanusu, klopnemu meningoencefalitisu. Morda sem še kaj pozabila. To so zadnja cepiva, ki sem jih prejela, sedaj se strupov izogibam. Moje zdravje ni bilo boljše. Če obstaja korelacija ali ne, vsak presodi sam.
Ramzess
05. 03. 2019 21.22
+10
Nikoli ne bodo jasni, ker cepljenje otrok s koktajlom 25 cepiv (ZDA) enostavno ne more biti dobro. Pri nas je sicer koktajl manjši a vseeno.
KungFuPanda
05. 03. 2019 22.55
-9
frakica, tudi proti tetanusu se ne nameravaš cepit? Ok, ampak je to zelo neprijetna zadeva. Pa če te ugrizne stekel pes, se tudi ne bi cepila? Steklina je tudi zelo neprijetna zadeva, edino zdravilo pa je cepivo takoj po ugrizu.
KungFuPanda
05. 03. 2019 22.55
+1
Uporabnik429336
05. 03. 2019 19.47
+13
Jaz sem drugače že kar nekaj strokovnih člankov glede nevarnosti različnih cepljenj našel na NCBI (Nacionalni center za biotehnološke informacije).
Quatflow
05. 03. 2019 20.00
-2
Mene pa zanima kaj takega vidis na temu blackmagic Crowleyu?
Uporabnik429336
05. 03. 2019 20.06
+2
Quatflow
05. 03. 2019 20.14
-1
Hvala za odgovor, sedaj mi je jasno zakaj.
GospodT
05. 03. 2019 19.45
+22
Oh, kakšna zavajanja v članku, zato vas pa nihče ne jemlje več resno.
Devilz Pff
05. 03. 2019 19.35
+14
če župnik pravi da bog obstaja potem ni dvoma in če farmacevt pravi da cepljenje pomaga ga tudi ni. Če verjameš v smrkce.
Quatflow
05. 03. 2019 20.07
+10
Vse to ( bog, cepiva, zdravila) so samo sredstva za doseganje kontrole nad ljudmi. Kar pa se ne pomeni, da bog ne obstaja in da zdravila ne morajo zdraviti.
brusilec
05. 03. 2019 20.59
+0
ne postavljaj boga in zdravnikov v isto vrsto .. ena je namišljena oseba, o kateri je bila napisana knjiga ki je bila predelana iz drugih ver.. zdravstvo pa je dejansko nekaj stoletij stara raziskava, eksperimentiranje in dejansko že na milijone/milijarde ljudi je bilo rešenih z zdravili, antibiotiki, operacijami ...
Ramzess
05. 03. 2019 21.24
+7
Pa je vendar vedno več bolnih, prizadetih ipd. zaradi medicine.
Quatflow
05. 03. 2019 21.27
+2
Govorim, da so vse te “stvari” za namen kontrole in obvladovanja ljudi, ne govorim, da te stvari spadajo v isto kategorijo.
Devilz Pff
05. 03. 2019 19.34
+13
več ljudi umre od kosmičev kakor od ošpic in gripe skupaj. Dr. Andreas Moritz
Komendator
05. 03. 2019 19.59
+7
Potem jih je moralo lani umreti zaradi kosmičev več kot 72...
vecpani
05. 03. 2019 19.14
+33
Otroci so čedalje bolj bolani, da o alergijah ne govorim, sladkorna bolezen gre v rekorde, obolenja srca., raki pri otrocih do 3 leta... pol pa mi naj kdo reče, da farmacija napreduje... to, da z tableti podaljšujemo življenje, cena pa je,da je kvaliteta življenje na psu...
sredin?ar
05. 03. 2019 19.23
+10
Sej ves da je povprecna zivljenska doba leta 1900 bla okoli 50 let? Danes pa 84? Da si leta 1900 umrl za gripo, ki jo danes „pocajtamo“ v enem tednu?
sosed9
05. 03. 2019 19.31
+15
moji otroc niso bili cepljeni nic vec kot v bolnici...po eni reakciiji v zd...nismo nikol vec cepili...tud v oš ne....ewo rezultat ...zdravi otroci...
Komendator
05. 03. 2019 20.01
+2
Tako je govoril tudi znani tekaški trener Urban Praprotnik. Ko mu je sin težko zbolel za oslovskim kašljem in pri tem zelo trpel, je spremenil svoje mnenje in dal cepiti vse štiri otroke!
Filozofinja
05. 03. 2019 20.01
+3
Vse lepo pa prav, sam kolk vec umetnega dre..ka pa pojejo otroci danes v primerjavi z "vcasih"...j pa dokazano, da ce ni dovoljsnje precepljenosti lahko tudi cepleni otroci zbolijo...to je vec point...delajte pa kar hocete...
brusilec
05. 03. 2019 21.02
+7
včasih je bilo tako da je otrok zbolel in umrl .. danes zboli in se ga reši, vzdržuje .. in zaradi tega mogoče zgleda kot da smo manj zdravi.. vpršajte malce svoje dedke/pradedke koliko so imeli bratov in sestr, in koliko jih je dočakalo 20 let..
MrKritik77 .
05. 03. 2019 18.49
+1
Strokovnjaki in statistični podatki nam povsem jasno kažejo, da so cepljenja proti določenim boleznim koristna in učinkovita. Zaradi moderne medicine in farmacije je drastično upadla smrtnost med otroki ter se konstantno podaljšuje povprečna življenjska doba ljudi v razvitem svetu. Seveda se pojavljajo tudi občasne zlorabe, ampak na splošno smo kot človeštvo ogromno profitirali zaradi razvoja medicine in farmacije. Če se vam ne da storiti ničesar drugega, vsaj poguglajte podatke o smrtnosti človeške populacije 50, 100 in še več let nazaj pa boste videli, kako je bilo včasih napram danes.
Quatflow
05. 03. 2019 18.58
+4
MrKritik77 . Strokovnjaki so samo ljudje in ti verjameš vsemu kar priporocajo in napisejo? Ce sahiras je dobro pomisliti za naprej, pri njih pa za naprej in kaj je v ozadju.
Quatflow
05. 03. 2019 19.25
+1
Meni je za zanimivo, da se premalo govori kaj sploh povzroca viruse? Kajti, to je vzrok cepljenja, ki bi lahko bila tudi preventiva. Poleg tega, se virus lahko umetno ustvari.
Ramzess
05. 03. 2019 21.29
+1
Kaj pa spoznanje, da virusi ne obstajajo, temveč so to zgolj kompleksne beljakovine z določeno reakcijo na nekaj v telesu.
Ramzess
05. 03. 2019 21.31
+2
Podobno kot bakterije, ki so sicer dela mikroflore črevesja, ki na določene vplive, hrano ipd. reagirajo čisto drugače in potem zdravniki enostavno rečejo, da je oseba staknila bakterijo.
čevapgpt
05. 03. 2019 18.49
+31
pred uporabo se posvetujte z zdravnikom in farmacevtom slišimo v vsaki reklami za katerokoli svinjarijo v prodaji. a da so pa cepiva brez stranskih učinkov in da so kot posvečena voda naj pa folk verjame kar na besedo tistemu ki ti to ponuja? Vsaj navodila od cepiva preberte preden se cepite za karkoli. da boste tudi prepoznali stranske učinke, da vam ne bodo potem na urgenci flancali da je to zarad neke viroze s katero ste bili v stiku.
čevapgpt
05. 03. 2019 19.42
+19
ko dohtr pred tabo gugla o stranskih učinkih potem sem točno tak strokovnjak kot on. jaz gugl pacijent, on pa gugl dohtr. lahko se trkajo po prsih kakšni strokovnjaki so, resnica je pa lahko daleč.
Filozofinja
05. 03. 2019 20.04
-1
Caki, kje se pa cepis ti? na cesti? ce te kak smetar, ali pa sivilja cepi? Al ljudje z min 8let studija na podrocju?
brusilec
05. 03. 2019 21.05
+2
mark ... je razlika med zdravili ki jih lahko kupiš v lekarni, med praški/vitamini/proteini ki jih kupiš kjerkoli in pa cepivi ...
Ramzess
05. 03. 2019 21.27
+3
Stranski učinki zdravil niso vedno naključni, temveč namensko vstavljeni v zdravila.