Tujina

F-16 strmoglavil na streho

Perris, 17. 05. 2019 07.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Kaliforniji je na skladišče blizu baze March Air Reserve strmoglavilo bojno letalo F-16. V strehi skladišča je nastala velika luknja, poškodovanih naj bi bilo več ljudi.

Kot poročajo mediji, se je pilot še predčasno katapultiral iz letala in preživel. Odpeljali so ga v bolnišnico, kjer naj bi potrdili, da nima hujših poškodb.

Za nesrečo naj bi bila kriva okvara na hidravličnem sistemu, poroča CNN. Po poročanju USA Today je poškodovanih šest ljudi. Posredovali so tudi gasilci, na kraju dogodka naj bi namreč izbruhnil manjši požar.

Direktor družbe, ki je lastnica skladišča, je dejal, da so vsi zaposleni na varnem. "Seveda moramo preveriti, kaj ta situacija pomeni za naše podjetje in njegovo delovanje, a naša prva skrb je varnost naših zaposlenih," je dejal Mike Johnson.

Preiskava dogodka še poteka.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (149)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

RamzesII
17. 05. 2019 16.50
+2
V streho, ne na, sicer ne bi bilo luknje. Žoga pade na streho.
ponosen neljublja?an
17. 05. 2019 13.21
+9
Pa ni nč eksplodiralo?
korintos23
17. 05. 2019 13.51
+4
Ne! Oborožitev je prej odvrgel, in gorivo tudi. Hihihi
wolfterier
17. 05. 2019 15.43
+0
Ameri ne pristajajo s polnimi tanki,a veš.
Da se mene pita..
17. 05. 2019 13.10
+3
0OO7
17. 05. 2019 12.04
+7
Tako na prvo žogo se mi zdi na strehi nekoliko mala luknja, sploh pa bi pričakoval, da bi po crashu izbruhnil veeeeeelik požar in bi rezultat bil hektar ali dva veliko pogorišče.
El Koronito
17. 05. 2019 11.46
-4
Khibiniy EW pa to ... nobena ruska ladja se po tem incidentu ni več približala ruskim teritorialnim vodam.
El Koronito
17. 05. 2019 11.47
-1
korintos23
17. 05. 2019 11.47
+5
El Koronito
17. 05. 2019 11.48
+1
*** ameriška ladja. dejte že enkrat zrihtat naknadno urejanje ...
0OO7
17. 05. 2019 12.01
+13
Pred legendarno prenovo je bila ta aplikacija carska, seveda če odmislimo skrajno svojeglavega admina in "neprimerne besede". Povratek na staro shemo pa je več kot nujen. Odkrito sem že večkrat kritiziral to prenovo, a vse je bilo bob ob steno. Bil sem enostavno zbrisan, bajdlek s province...
El Koronito
17. 05. 2019 12.54
+4
kaslc 1
17. 05. 2019 11.35
+8
mrbit je pa taliban vozu,sam ne povejo
korintos23
17. 05. 2019 11.48
+5
komarec
17. 05. 2019 11.29
+17
Ta ameriška letala so igrače proti ruskim.
User416781
17. 05. 2019 11.42
+15
No, tudi ruska letala včasih padejo iz neba...
dajno
17. 05. 2019 11.27
+28
Vsi, ki gorite samo o ZDA in Rusiji... Pozabljate na še eno velesilo, ki je trenutno edina, ki verjetno napreduje na vseh področjih. Zanemarit Kitajce... Je tako kot bi pustil žerjavico v stanovanju na tleh
El Koronito
17. 05. 2019 11.21
+10
Poglejte si enkrat kaj počnejo Sukhoi v zraku. Čista poezija vam povem ... Ne samo, da so gospodarji neba tud neverjetno elegantni so pri tem.
korintos23
17. 05. 2019 11.48
+12
Toti F-16 je tudi elegantno dol padel. Hahaha
El Koronito
17. 05. 2019 11.52
+2
hi hi hi ... no sej ni tako slabo letalo ...
razocarani
17. 05. 2019 13.56
-5
seveda ni ,, vedno pride na tla tako ali drugače ,,
wolfterier
17. 05. 2019 15.45
+3
Zadnjič je en suhoj zgorel,še preden je vzletel.
Mauzahecmauzares
17. 05. 2019 11.16
+2
Falcon se tudi pokvari?
wolfterier
17. 05. 2019 15.46
+1
Ja,v Moskvi,ko se je še Jakić vozil okoli !
proofreader
17. 05. 2019 11.06
+9
Ameriška tehnologija, leteče krste.
Paskakvali
17. 05. 2019 10.59
+16
Filozofija inženirjev v Rusiji ali pa v USA je zelo drugačna........Medtem ko Rusi izdelujejo aviacijo in tanke tako da nekdo ki je bil usposabljan za uporabo le teh 20 let nazaj ne bo imel težkega dela navaditi se na novejše modele saj gledajo na to da so osnove podobne medtem ko je pri američanih to drugače.To seveda da ogromno prednost pri uporabi rezervistov saj se hitro navadijo na upravljanje in ne potrebujejo dolgotrajnega usposabljanja na določenem tipu .
Paskakvali
17. 05. 2019 11.04
+15
Je pa tu seveda še izrek Stalina (čeprav naj bi bil dejansko Leninov) Kvantiteta ima svojo kvaliteto........do sedaj so še vsi ki so v Rusijo prišli nepovabljeni to spoznali ,,the hard way¨......Pa lep pozdrav!
yaxscdvf
17. 05. 2019 11.19
+17
Res je. Kdorkoli je imel apetite po Rusiji in njenih bogastvih, se je fino opekel.
Mauzahecmauzares
17. 05. 2019 12.46
+4
V večjih mestih v Rusiji ima večina nakupovalnih centrov pod stropom tračnico s pilotskim sedežem. Mulci v koloni čakaja na divjo vožnjo, ne buljo v applove ekrančke. Putin sistematično gradi pogumno nacijo.
Animal_Pump
17. 05. 2019 10.52
+15
Ne se sekirat...ZDA pa Rusija se ne bosta zmlatli med seboj(še dobro), se zavedata, da v tej vojni ne bo zmagovalca...Sploh pa kot ste videli letala ne igrajo glavne vloge v vojnah...se je videlo že večkrat...bombardirajo cel dan, pa likvidirajo 10 upornikov. Droni naredijo veliiiko več škode...kopenske sile pa še več.
El Koronito
17. 05. 2019 11.02
+3
Zmagovalec je že Putin. amerika samo še tone ... triljonski dolgovi, petrodolar bo hudič vzel, suverene države niso več tako naivne, da bi nasedale na ciine provokatorske akcije. Ja, počasi se bo končalo njihovo vnašanje "demokracije" oz. ropanje in kolonializacija in svet se bo počasi obrnil k socializmu. Rdeča zvezda bo spet pokazala svojo moč. Da ne govorim u valuti z zlato podlago ... o pravem denarju ne pa imf-jem papirnatem sranju.
Paskakvali
17. 05. 2019 11.06
+11
Kaka panika je bila ko so Savdijcem Kitajci plačali nafto v juanih........
Animal_Pump
17. 05. 2019 11.07
+5
Pa kaj ti res misliš, da je Putin socialist? A se hecaš? Dej malo poglej njegovo politiko...je še edina normalna. Pa...zelo daleč od socialistične. Amerika pa tone baje že 100 let(tako pravijo nekateri)...pa še kar ni in ni potonila;P
Paskakvali
17. 05. 2019 11.15
+3
Putin je v bistvu eno malo diktatorja ........a dobrega diktatorja! Rusijo je potegnil iz brezna kamor jo je pahnil oni pijanček. Standard se vsem počasi a vztrajno viša kar potrjujejo trume Ruskih turistov na vseh svetovnih destinacijah.Vojska ima znova proračun ki velesili pripada in je trenutno največji v zadnjih 30 letih . Povečevanje proračuna zadnjih deset let se namreč že močno pozna in Rusija ni več brezzobi tiger kot v Jelcinovih časih.Se zna pa zadeva še bolj zasukati v rast ruske armade saj Kitajci neusmiljeno vstopajo v svet kot velesila.
Paskakvali
17. 05. 2019 11.17
+4
Rusi so pač vedno bili najmočnejši pod močnimi vladarji.....že od nekdaj..........za njih ni klasiča demokracija........jih je treba mal bremzat!
El Koronito
17. 05. 2019 11.18
+4
Poglej si Putina kaj počne z oligarhi ... poglej si ga ko obiskuje tovarne. Njegova skrb za malega ruskega človeka je očitna. Po srcu čisti socialist. Putin ma jajca ko bik, ne pa ko tisti podkupljivi pritlehni ameriški hinavec.
Animal_Pump
17. 05. 2019 11.22
+12
To ja...ampak Rusija je defenzivno naravnana...ne bo napadala, in se vmešavala,če ni direktno ogrožena..oziroma, če jih katera država ne prosi za pomoč(Asad), če so napadli so se pa opekli Sovjetsko -Afganistanska vojna(1979-1989). Vojaško je bila vedno močna...ampak, da pa eni pričakujejo...in še celo navijajo(kot bi bila to nogometna tekma), da se stolčeta ZDA in Rusija, je pa precej mimo...V tej vojni zmagovalca ne bi bilo...verjetno bi pa pristali v kameni dobi.
El Koronito
17. 05. 2019 11.26
-2
Nihče si tega ne želi ... če pa že bo, navijam za Putina. V Venezueli se zna zakomplicirat. Brezzobi ameriški tiger gotovo ne bo prenesel, da jih je dobil po nosu.
Animal_Pump
17. 05. 2019 11.29
+6
A sedaj, če obiskuje tovarne je socialist? Poglej si kaj je rekel Putin o socializmu ...Vsak učenec zgodovine četrtega razreda ve, da je socializem v vsaki državi do sedaj propadel...to so njegove besede.
Animal_Pump
17. 05. 2019 11.34
+7
Nič ne bo v Venezueli...to je samo predstava za javnost....če pa že bo, pa direktnega spopada ZDA Rusija ne bo....uporabljala se bodo pa verjetno samo orožja od Zda pa Rusije...to je pa tudi njihov cilj...zaslužek;P
Nekdo tam
17. 05. 2019 11.47
+13
Ko je že govora o Putinu...se spomnim pred leti prispevka na netu...ko je delavec pisal Putinu,da mu oligarh ne plačuje plače in seveda še ostalim delavcem...Drugi dan je prišel nenapovedan in z mediji do oligarhov...povedal svoje in jim malo zažugal...oligarhi so začeli takoj iskat pisalo in podpisali kar jim je Putin naročil...drugi dan so vsi delavci dobili plače,vse za nazaj...To je predsednik,vsa čast Putinu...
El Koronito
17. 05. 2019 11.54
+0
yaxscdvf
17. 05. 2019 12.05
+4
korintos23
17. 05. 2019 10.46
+11
Toti avioni so že tudi malo letih, mogoče je od starosti dol padel.
El Koronito
17. 05. 2019 10.40
+14
Desnaki dejte se mal zresnat ... Ruski Sukhoi je sam onemogočil ameriško letalonosilko, da so bili kavboji čist posrani pol in jih za nameček še nekajkrat preletel. Da ne govorimo o ruskem orožju 6 generacije. Putin je car. Go putin ...
El Koronito
17. 05. 2019 10.45
+2
Paskakvali
17. 05. 2019 10.46
-1
No to bodo pa desnaki rekli da so fake news.....kaj takega ne mor bit.......
Animal_Pump
17. 05. 2019 10.54
+8
Zakaj desnjaki...pa sej desničarji večinoma Rusijo podpirajo...In Putin desničarje. Salvini, Lepenka, Orban, Kurz...vsi njega podpirajo...in on njih. Edino naši fake desničarji, ga ne podpirajo.
El Koronito
17. 05. 2019 10.56
+6
Si lahko na netu pogledajo ... Bojda je pol posadke končalo pri psihiatru, ker so mislili, da gre za res. Hi hi hi ... GO PUTIN
El Koronito
17. 05. 2019 11.38
+3
"Dva ruska lovska-bombnika Su-24 sta v soboto dvanajstkrat preletela nebo v bližini ameriškega rušilca USS Donald Cook, ki se nahaja v mednarodnih vodah v Črnem morju, kar so predstavniki iz Pentagona označili za “provokativno in neprofesionalno” dejanje." Hi hi hi ...
MojsterSplinter
17. 05. 2019 10.24
+2
korintos23
17. 05. 2019 10.20
+13
Ta luknja na strehi je od drona! hahaha
DeBill
17. 05. 2019 09.49
+22
to se v jugi ne bi nikoli zgodilo, pilot je imel nalogo strmoglaviti letalo izven naselja, če pa nad naseljem pa pač z pilotiranjem do smrti ampak da nikogar ne ogrožaš, če se le da.
MATEJ5321
17. 05. 2019 10.16
-25
seznam dvajsetih največjih množičnih morilcev, ki so zaznamovali dvajseto stoletje. Med prvimi desetimi se je znašel tudi jugoslovanski voditelj Josip Broz Tito. Absolutno prvo mesto pripada kitajskemu diktatorju Mao Ce-tung, ki naj bi bil odgovoren za smrt petdesetih milijonov ljudi. Tito je med 3 najokrutnejšimi morilci
Animal_Pump
17. 05. 2019 10.20
+14
Zanimivo ane...po 91 letu so imeli pa ti isti piloti nalogo metati bombe na mesta, naselja in ljudi...katere so prej varovali.
Paskakvali
17. 05. 2019 10.21
+15
Kaj ima pa Tito zdaj opraviti z letali? Ti to mal kar tako ? Z navade?
korintos23
17. 05. 2019 10.22
+8
Tito je bil velik zločinec, zato je pa imel tako veličasten pogreb z največ tujimi predsedniki in predstavniki držav! Slava mu. Ni bilo dobro če si se mu zameril.
yaxscdvf
17. 05. 2019 10.25
+7
Belgijski kralj Leopold 2. marsikoga močno šiša, da ne omenjamo angleške krone..
F-side
17. 05. 2019 10.37
+4
Komentar, ki bi ga od nekoga z uporabniškim imenom DeBill tudi pričakoval... F16 se upravlja s pomočjo sistema fly by wire in če je tako kot v članku piše bila okvara na hidravliki potem pilot najbrž ni imel druge opcije, saj je imel omejeno krmarljivost letala, tako da pojdite s to jugonostaligijo v neko gostilno ker o letalstvu očitno nimate pojma.
natolcevanjenapolno
17. 05. 2019 10.38
+2
Vidim, da je peta kolona dejavna v komentarjih, posebej podmladek SDS in NSi...
Paskakvali
17. 05. 2019 10.51
+3
Zaradi okvare na hidravliki tako letalo zaradi redudančnih sistemov ( ki jih vsa letala s sistemom fly by wire sploh pa vojaška ki so delana na meji stabilnosti morajo imeti) ne bi smelo kar povsem nekontrolirano čmokniti z neba.Prej bi verjel da je pilot ob poslabšani vodljivosti letala dobil mehko blato in potegnil vzvod katapulta......
ćurkl
17. 05. 2019 10.55
+3
Debill je le povedal kakšno moralno obveznost so imeli piloti JLA v bivši "jugi". No, potem pa so jih te moralne obveze razvezali. To je pa že druga tema.
F-side
17. 05. 2019 11.13
-1
Paskakvali odvisno za kakšno okvaro gre, če ostaneš brez celotne hidravlike ti tudi vsi pomožni sistemi ne pomagajo in se letalo lahko krmari le s pomočjo motorjev kar pa F16 ne pomaga prav dosti, saj ima le en motor in tako ne more zavijati iz smeri
Rade 74
17. 05. 2019 11.22
+1
Kaj ima to v zvezi z to novico? Imaš sprane možgane z strani belih, moje sožalje za tvojo bodočo nesrečno prihodnost.
Paskakvali
17. 05. 2019 11.23
+1
Ne razumeš......NE moreš ostati brez vse hidravlike.......preprosto ne gre razen ob hudi mehanski poškodbi denimo kot izstrelek oz. raketa.......Ni to golf dizel pa da si brez bremz če ti poči ena lajtnga.
Paskakvali
17. 05. 2019 11.25
+0
Suhojev -25 je narejen tako da nemoteno leti naprej tudi če ga v enega od motorjev zadane izstrelek zemlja zrak ali zrak zrak.......upam da razumeš kaj to pomeni?
F-side
17. 05. 2019 11.42
Seveda da lahko pride do okvare trditi da do okvare ne more priti je neumnost... Sicer pa s tem trdite da pilot ni naredil vsega kar je lahko ceprav ga je v hlacah vec kot bo vas kadarkoli Seveda da razumem kaj to pomeni samo ostati brez enega od dveh motorja je veliko manjsa okvara kot ostati brez hidravlike...
antilevi?ar
17. 05. 2019 13.18
+1
Povsem novo zasnovano je bilo sistemsko krmarjenje s pomočjo računalnika, imenovano fly-by-wire, pri katerem gredo vsi ukazi s pilotove krmilne ročice na desni strani (pa tudi smernih krmil - pedalov in ročice za plin) v računalnik, ki je potem s programsko opremo po žici pošiljal električne signale do servo motorjev za pogon krmilnih površin - tako imenovano električno krmiljenje. Ob tem je dobil F-16, kot še nekaj letal iz tega obdobja, sistem za upravljanje z aerodinamično konfiguracijo letala. Torej so v računalniško programsko opremo vstavili vse omejitve tako odklona krmilnih površin kot potiska motorja in pilot tako praktično ni mogel spraviti letala v položaj, ki bi pomenil, da se mu je odtrgal vzgon.Letalo lahko leti pri vpadnih kotih +26 stopinj in zdrži težnostni pospešek do 9 G. To novost so kasneje, v osemdesetih letih, prenesli še v potniška letala, najprej v evropskega Airbusa A320. Ta tip letala ima enojni PW F110 turboventilacijski z dodatnim zgorevanjem in nima vektorskega potiska, tako, da krmarjenje z motorjem odpade
Paskakvali
17. 05. 2019 15.21
Potemtakem je zgodba o hidravliki res klobasa? ;-)
Paskakvali
17. 05. 2019 15.59
Sem malo pobrskal po netu o f-16......FLCS ali all electric control digital system ni še nikoli odpovedal in ni nikdar bil razlog strmoglavljenja tega letala.Tudi brez motorja in brez delujočih obeh hidravličnih sistemov je letalo še vedno vodljivo. Po izjavah proizvajalca se lahko popolna odpoved sistema zgodi samo ob obširnih poškodbah med bojevanjem-------Hidravlika torej pri F-16 NI mogoč razlog strmoglavljenja......
miciklotilda
17. 05. 2019 21.53
+1
Kok si pa str ti poba!a ti fotr domo narekuje!
Paskakvali
17. 05. 2019 09.31
+17
Še to bi rad omenil........Američani imajo samo v vojaški avijaciji kup spodletelih projektov in kar nekaj katastrofalnih letal ki so dejansko prišla v uporabo.Morda je to zato ker je ob vsakem njihovem projektu kup denarja in so apetiti po zaslužku preveliki.Že same številke o stroških razvoja posameznega projekta pokažejo veliko razliko med Ruskimi in Ameriškimi stroški za letalo. Če dodamo k temu da so najboljša ameriška letala izjemno zapletena in kompleksna ter zato potrebujejo tudi kar obsežno infrastrukturo na tleh z Ruskimi temu ni tako.Ruska letala so lahko na prostem in na mrazu izpostavljena vremenskim vplivom pa še velika večina razen težkih bombnikov je sposobna vzleteti s travnate površine.O manevrskih sposobnostih ruskih letal pa niti ne bi ker so razred zase čemur pritrjujejo tudi ameriški strokovnjaki.Kar še daje prednost ZDA je samo elektronska oprema a tudi tu se razlika z leta v leto manjša. Izpostavil bi dve ameriški letali eno zaradi rekordnega števila nesreč in drugo zaradi rekordne številke v ameriških zelencih ki ni tisto kar so pričakovali . To sta F-104 in F-35 lightning.Ne trdim da tudi Rusi nimajo podobnih primerov saj je bil MiG 23 tudi en velik kiks pri zapravljanju denarja pa Tu-144 ki pa niti ni bilo namenjeno vojski ampak je bil neuspel plagiat Concorda ki je takratni Sovjetski zvezi požrl ogromne količine denarja.Po drugi strani pa je tu MiG-21 ki je najbolj razširjeno borbeno letalo na svetu.Z raznimi modifikacijami se pričakuje da bo to letalo v aktivni oborožitvi nekaterih držav vse do leta 2035 kar je podatek ki govori sam zase. Njegovi starosti navkljub je s strani amriške vojske ocenjen da je z modifikacijami in dobrim pilotom ,,still a dangerous foe¨ torej nevaren nasprotnik.
Skunk Works
17. 05. 2019 09.37
-14
Amerika je zaenkrat še NO 1, in bo še lep čas, pa se razpisuj tukaj kolikor hočeš....Raje se brigaj, da boš pametno volili v bodoče, saj smo mi praktično brez vojske, to kar imamo sploh ni za zaresno državo, (strgani škorjnji, brez municije, vojaška ladja na kateri deluje menda samo wc, itd, idt) in to v času, ko se je začela invazija na evropo, našo kulturo in naš način žvljenja. Američani se bodo imeli vsaj s čim branit, kaj pa mi? bomo z jeziki opletali?...
Paskakvali
17. 05. 2019 09.45
+17
Poglej......NIKOLI ampak NIKOLI ne bom volil za tvojega predragega kaplarja ker ni človek vreden zaupanja niti človek ki ga jaz osebno vidim kot nekoga ki nas bo povezal in motiviral za prihodnost.Invazija se je začela morda v tvoji glavi ........migracije so samo logična posledica dejanj in ravnanj velikih igralcev na evropskem političnem parketu.Migrantom ni intimna opcija ostati pri nas niti si ne želijo višegrajskega raja - oni bi na zahod! Mi smo samo sluge velikim odkar smo se včlanili v EU. Drobtinice ki jim padajo z njihove mize k nam pa so piškotki nagrade za poslušnostTo smo hoteli in to imamo! Poskusimo speljati najboljše za vse nas in bodimo optimisti.
SDS_je_poden
17. 05. 2019 09.46
+26
area51: Težko preneseš kritiko glede Amerike, knede? Samo zgoraj napisano je vse res.
Paskakvali
17. 05. 2019 09.47
+10
Veš.......V UAE so še vedno plakati ki vabijo Pakije Indijce in podobne v Nemčijo......videl sem jih na lastne oči......razobesilo jih je nemško veleposlaništvo.........zdaj pa povej kje je tu point.......
Rade 74
17. 05. 2019 09.48
+16
Odličen in objektiven komentar. Minuse ti lahko talajo le tisti, ki nimajo pojma o letalstvu in ki imajo oprane možgane z strani vemo koga.
Paskakvali
17. 05. 2019 09.49
+6
Rade 74
17. 05. 2019 09.49
+8
Area zelo si inteligenten in razgledan, se vidi po butastemu komentarju.
letmeseeit
17. 05. 2019 09.51
-15
spet en iz FDV, sigurno si putinu z zastavico mahal.
Animal_Pump
17. 05. 2019 10.01
-7
Pa kiks so bili tudi Tupoljev tu-22...Suhoj Su-7, Jakovljev Jak-38,Kalinin K-7...malo si preberi o njih.
Paskakvali
17. 05. 2019 10.06
+14
Preberi si ti o ameriških kiksih..........lista je kar dolga......... ;-)
Animal_Pump
17. 05. 2019 10.07
+10
Pri ZDA pa so kiksi bili...Fisher P-75 Eagle...Rockwell XFV-12...Lockheed XFV-1 Salmon...Convair F-102 Delta Dagger...Grumman F-11 Tiger...tako, da imaš na vsaki strani kar nekaj letal...za katere bolje, da jih ne bi bilo.
Paskakvali
17. 05. 2019 10.13
+8
Se strinjam..........le da je pri jenkijih poniknilo za ta letala ooogromno denarja.....
antilevi?ar
17. 05. 2019 10.18
+4
Morda res ne,.toda zaradi politik lahko ostanejo pri nas. Kaj boš pa takrat ukrenil? Bolje takoj na začetku vsem dati jasno vedet kakšna je naša politika, oziroma odnos do te zadeve. Pri nas lahko zaprosi za azil nekdo, ki je slovenska rodu v tuji državi in se tam dogajajo neumnosti. Lahko zaprosi nekdo, ki prihaja iz države, kjer so mu kršene take in drugačne pravice, toda, če pride iz varne države je ta azil brezpredmeten. Vse druge oblike migracij so nesprejemljive. Prvo greš mimo uradnega mejnega prehoda, torej že v osnovi imaš namen kršiti zakon in se izogniti uradnemu procesu? Če se ti dokaže, da si v državi za katero prosiš naredil prekršek ali kaznivo dejanje se te zavrne. Na zahod lahko gredo tudi mimo naše države, se strinjaš? Če želijo skozi našo državo na zahod se zna postopek mejni prehod-dokument-dokazilo in lahko narediš tranzit. Ni potrebno nobenih centrov za sprejeme in ostale neumnosti,.lepo v vrsto, ti ja ti ne,.
Animal_Pump
17. 05. 2019 10.22
+5
Ja...oni se za denar ne sekirajo...več poizkusov več izkušenj...za vojsko gre tam ogromno...najprej vojska...potem ostalo. Žalostno..vendar resnično.
asdfghjklč
17. 05. 2019 10.25
+0
Daj ti, rusofil, ne klobasaj. Američani imajo toliko bojnih letal, da glava boli. Natančno število ameriških in rusih letal: ZDA - 13.398, Rusija - 4.078 … Številka je očitna. Več je letal v zraku, več je možnosti, da bo kakšno letalo strmoglavilo. Zdaj, koliko dobrih letal imajo rusi ali Američani, je za razglabljat čisto brez pomena. 13.400 letal proti 4.000 ti pove, da rusi nimajo šanse zmagati v bitki v zraku. Imajo pa na primer rusi največ tankov na svetu. Rusija - 21.932, ZDA - 6.287 … Tu pa pomeni, da Američani nimajo šanse zmagati na tleh, pa če imajo Američani najboljše tanke na svetu ali pa ne. Imajo pa rusi malo manj vojakov kot Američani, razen rezervistov. Rusija - 1,013,628 aktivnih vojakov in 2,572,500 rezervistov. ZDA - 1,281,900 aktivnih vojakov in 860,000 rezervistov.
Nekdo tam
17. 05. 2019 10.35
+6
Američani so celo navdušeni nad Mig 29...ki so ga lahko poskusili tudi z njim leteti...saj vedo,da v manevrirnosti njihova letala niso kos ruskim Migom in Suhojem...Najbolj jih pa skrbi prihod Mig 41,naslednika Miga 31...z izboljšano tehnologijo in močnejšimi motorji...več o tem na youtube....
Paskakvali
17. 05. 2019 10.38
+3
Tvoje pisanje nakazuje da se na vojsko in oborožitev ne spoznaš najbolje. Zakaj ima imajo ZDA tako veliko število letal in letalonosilk? Ker so ofenzivna vojska in ne defenzivna tako kot Rusija. Rusi ne harajo okoli po svetu in to na več koncih naenkrat kot to počenjajo ZDA.Poglej si še sestavo letal ZDA in Rusije ........koliko ima kakšnih tipov in čemu so namenjena. Kaj kmalu ti bo jasno da ZDA NE MORE spraviti na prag Rusije takega števila letal kot jih imajo Rusi.Morda nekje v prihodnosti tudi Rusi začno krepiti mornarico in letalstvo do te mere da jim posredovanje na večih koncih z izdatno vojaško silo ne bo težko a zaenkrat se to ne sklada z njihovo vojaško doktrino.Zna se pa to zelo spremeniti saj Kitajska kaže močne težnje po postavljanju oporišč po svetu in močnim povečanjem tako mornarice kot letalstva.
El Koronito
17. 05. 2019 10.39
+5
Desnaki dejte se mal zresnat ... Ruski Sukhoi je sam onemogočil ameriško letalonosilko, da so bli kavboji čist posrani pol in jih za nameček še nekajkrat preletel. Da ne govorimo o ruskem orožju 6 generacije. Putin je car. Go putin ...
Paskakvali
17. 05. 2019 10.42
+6
Aja.....pa še nekaj.......Rusija je zaradi obveznega služenja vojnega roka sposobna zbrati precej večje število vojakov če bi bila potreba. Tako kot je bila bivša SFRJ sposobna mobilizirati do skorajda 8 milijonov vojakov v 24 milijonski državi si lahko misliš koliko jih je zmožna Rusija. Pozor! Ti rezervisti imajo za seboj urjenje in so praktično takoj lahko razporejeni na bojišče.
antilevi?ar
17. 05. 2019 13.25
+1
Saj tudi ameriški rezervisti imajo končano urjenje v basanju s hamburgerji in premagovanju svetovnih rekordor v pridobivanju teže, tak, da ja,.če imaš v mislih razne lgbt in "tisto" rezerviste potem so pa res nepremagljivi,.morda zberejo še kak milijonček ali dva geyev iz san franciska in new yorka.
lumpimonster
17. 05. 2019 09.31
-9
Na streho?ali Vstreho? Jst ga nikjer ne vidim na strehi....
sandiiii
17. 05. 2019 09.35
+12