Tujina

FOTO in VIDEO: Streljal je s puško, ki je bila ukradena vojski, v eni minuti pa lahko izstreli do 900 nabojev

Kopenhagen, 16. 02. 2015 08.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Danski policisti so v nedeljo v spletni kavarni v Kopenhagnu prijeli dva moška, ki ju sumijo sodelovanja in pomoči 22-letnemu Omarju el Huseinu. Priskrbela naj bi mu orožje in mu nudila skrivališče po prvem napadu, kar pa oba zanikata.

Danska policija je v nedeljo identificirala napadalca, ki je v dveh ločenih napadih ubil dva človeka in ranil pet policistov, a njegovega imena javnosti ni razkrila. So ga pa objavili danski mediji – gre za na Danskem rojenega 22-letnega Omarja el Huseina.

Današnje spominske slovesnosti v Koebenhavnu se je udeležilo okoli 30.000 ljudi.

Po poročanju tamkajšnjih medijev so ga pred dvema tednoma izpustili iz zapora, kjer je služil zaporno kazen, ker je leta 2013 z nožem zabodel potnika na vlaku. Tudi sicer ima Husein nasilno preteklost, povezano s tolpniškim nasiljem in posedovanjem orožja, poroča časnik Ekstra-Bladet.

Kot je znano, je Husein najprej iz avtomatske puške izstrelil več kot 200 nabojev v kavarno, v kateri je potekal seminar o islamu in svobodi govora. Po navedbah policije je nameraval ubiti kontroverznega danskega karikaturista Larsa Viksa, ubil pa je 55-letnega filmskega režiserja Finna Nörgaarda. Tri policiste je ranil, nato pa s kraja dogodka pobegnil z avtomobilom znamke Volkswagen Polo.

Devet ur pozneje je znova udaril. Tokrat je streljal blizu judovske sinagoge, ubil 37-letnega juda Dana Uzana in ranil dva policista. Nato je peš pobegnil. Policisti so ga izsledili na železniški postaji na območju Norrebra. Ker je nanje streljal, so streljali nazaj in ga ubili. Kmalu zatem so našli avtomatsko puško in dve pištoli.

Državni tožilec Stig Fleischer je danes potrdil, da je bilo orožje, ki je bilo uporabljeno v napadu na kavarno v Koebenhavnu, del arzenala danske vojske. Puško in še 43 drugih kosov orožja so ukradli med ropom vojašnice na vzhodu otoka Seeland pred šestimi leti.

Kot je še pojasnil Fleischer, je puška dolga približno meter, težka 3,2 kilograma, v eni minuti pa lahko izstreli do 900 nabojev. Danska vojska je puško uporabljala med drugim tudi na misiji v Afganistanu. Kako je orožje prišlo v roke napadalca, še ni znano.

Proti moškima, ki naj bi mu pomagala, že vložili obtožnico

Pozneje so policisti izvedli racijo še v bližnji spletni kavarni in pridržali dva moška. Nekateri mediji poročajo, da so ju vklenjena odpeljali iz kavarne, drugi pa, da so ju prijeli na različnih lokacijah.

Danes so policisti sporočili, da sta moška osumljena sodelovanja in pomoči pri napadu. Huseinu naj bi pomagala tako, da sta mu priskrbela orožje in mu po prvem napadu nudila skrivališče, kar pa oba zanikata, poroča BBC. Zaslišali so ju za zaprtimi vrati in proti njima že vložili obtožnico. Njunih imen pa niso razkrili.

V spodnji fotogaleriji si lahko pogledate fotografije dogajanja pred spletno kavarno.

Motiv za Huseinova dejanja še vedno ni znan. Vodja varnostne službe Jens Madsen predvideva, da je navdih za svoje dejanje dobil v napadu na francoski satirični tednik Charlie Hebdo pred mesecem dni v Parizu.

Danski zunanji minister Martin Lidegaard je zanikal informacije, da je Husein obiskal Bližnji vzhod, je pa možno, da se je radikaliziral v zaporu. "Ne govorimo o človeku, ki se je boril v Siriji ali Iraku, govorimo o človeku, ki je stari znanec policije zaradi sodelovanja v tolpah in kriminala, ki ga je izvršil na naših tleh," je povedal.

Lars Vilks.
Lars Vilks. FOTO: Reuters

Vilksa skrili na varno

Karikaturista Vilkas, za katerega domnevajo, da je bil glavna tarča napada, so švedske oblasti medtem skrile na varno. Vilks je sicer že od leta 2007, ko so objavili njegovo karikaturo muslimanskega preroka Mohameda kot psa, pod stalno policijsko zaščito.

Švedska policija je danes sporočila, da Vilksov dom v kraju Hoeganaes na jugu Švedske ni varen in mora zato karikaturist na varno.

68-letni Vilks je v soboto preživel strelski napad na kavarno na Danskem, kjer je bilo na seminarju o svobodi izražanja prisotno tudi njegovo varovanje. Po oceni švedske policije je bil ravno karikaturist po vsej verjetnosti tarča napada in bo zato do nadaljnjega na neznani varni lokaciji.

Za švedski radio je karikaturist danes dejal, da gre pri napadu za tragičen dogodek, a da nanj ni imel osebnega vpliva, saj da je to "postalo rutina". Vilks je že preživel poskus atentata in druge napade, ki so sledili objavi njegove karikature Mohameda leta 2007

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (243)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ficfiric 1
18. 03. 2015 18.02
Heheheh.....so jo veselo uporabljal v afganistanu...v imenu demokracije....zdej so jo dobil pa nazaj...svojo demokracijo...in to z istim orozjem....in kje je sedaj problem????
Jimi1
17. 02. 2015 14.26
-1
Torej policiji preostane le to da najdejo preostalih 42 kosov takrat ukradenega avtomatskega orožja, državljanom Danske pa čakanje na, kje, kdaj in koliko žrtev še ?
Jimi1
17. 02. 2015 14.24
-1
Kdor seje veter, bo žel vihar... Ko se bo začel vihar, v EU za sejalce vetra kmalu ne bo več heca...
Jimi1
17. 02. 2015 14.23
-1
Policiji torej preostane da najde še pre- ostalih 42 kosov takrat ukradenega orožja, predno bo vsaka takšna avtomatska "igrača" povzročila 2 žrtvi in kopico ranjenih... Danskim državljanom pa preostane čakanje na kje, kdaj in koliko ?
proofreader
17. 02. 2015 07.06
+2
Nafta se je že podražila. Vse gre po planu.
superfly7
17. 02. 2015 01.27
+5
Problematika ekstremistov v državah kjer islam ni prevladujoča veroizpoved je tudi nesprejemanje posameznika v družbo. Večina teh posameznikov, se rodi povsem normalnih, v normalnih družinah, brez ekstremističnih nagnjenj, ko pa ga družba potisne na rob, ko ne pride do zaposlitve, do integracije v družben red, pa se začne posameznik ozirati v drugo smer, ki nima veze z integracijo ampak destrukcijo te družbe, ki ga ni sprejela. Potem pa je še druga plat, da določeni posamezniki, zaradi "izročila" nočejo integracije v družbo, ampak hočejo družbo na silo spremenit tako da se družba približa njim in ne obratno. Če se to hoče v Evropi izkoreninit, se morajo odpraviti vse veroizpovedi, ali pa bi država morala biti sestavljena iz le ene (ampak nobena od teh možnosti ni realno izvedljiva).
Komunyereadio
16. 02. 2015 23.25
+10
Kakšni so to ljudje in kakšna je to vera, ki poveličuje smrt in zaničuje življenje? Naša dolžnost je in ne samo pravica, da takšne preganjamo in zatiramo z vsemi razpoložljivimi sredstvi!
gongash
17. 02. 2015 00.39
-1
to nima nobene veze z vero to so ekstremisti
Bosna4ever
17. 02. 2015 08.27
+0
Na živce mi gre ko berem komentar, da vera uči ubijanja. Nobena vera ne uči ubijanja niti islam, niti krscanska, pravoslavna, budisti itd. To so ljudje, ki imajo nekaj v glavi, da se morajo minirati v imenu boga, bicati v imenu boga itd. Js se nebom za nikogar ne bical niti ne miniral, sploh pa ne za svojo veroizpoved. Sem pripravljen storiti skoraj vse za svojo druzino, za vero pa NE.
Misija1
17. 02. 2015 12.16
+1
Bosna4ever, smesko, pravoslavci so kristjani, tako ne govori o locenih teh dveh verah. Sej se vidi da si polpismen, pa tako zelo povelicujes svojo izobrazbo. Se enkrat, imas muslimansko vero, podveje sunite in šiite, imas krscansko vero, podveje katolicizem, pravoslavstvo in se kar nekaj jih je predvsem v ZDA, budziem je tudi vera. Ko pa je govora o cem uci posamezna vera, pa ne bo drzalo, da nobena ne uci ubijanja. Budizem recimo nima niti verske knjige, je vera miru in duha. Islam recimo v koranu velikokrat omenja unicevanje nasprotnikov islama, sprejmi islam ali umri, pobijanje nevernikov itd. itd...to je prosto dostopen vir, tako da tukaj ne mores pametovat. Ti lahko citiram kar nekaj odlomkov. Na drugi strani Biblija uci - ce te kdo udari, mu nastavi se drugo lice. Menda ves kaj to pomeni. Pa ne da bi zagovarjal katerokoli vero, sem ateist in mi dol visi za vse vere, ampak dejstvo je, da so v koranu napisani destruktivni verzi, ki kar klicejo po ubijanju nevernikov. Prosto dostopni viri, vsakemu. Zdaj pa hitro iskat!
Bosna4ever
17. 02. 2015 13.11
+1
Jimi1
17. 02. 2015 14.19
Slabo njim, ko bom samozaščito, kot svojo "preventivno" dolžnost registriral...
pkorosec
17. 02. 2015 18.28
Ce v Koranu verzi ki govorijo o tem da je treba nevernike ubit, dejansko tega ne pomenijo, kako potem razlagati dejstvo, da ne moremo najti teroristov, ki bi jih "zavedli" zblojeni fanatiki, ki bi si "napacno" razlagali budizem, hinduizem, judizem, ... ? Zakaj to vedno uspeva le tistim, ki "zlorabljajo" resnicni islam?
ficfiric 1
18. 03. 2015 18.09
Dajte islamu cas...saj sami pravte da je to mlada vera...poglejte kaksna je bla krscanska vera ko je bla se mlada....tko da morjo se mal nadoknadit....sam enim to ne disi...ker lahko sam nekateri....pol se je treba pa na civiliziranost zgovarjat....se ne tolk dolg nazaj jo niso poznali...zdej pa pametni vsi skupi...tko to je...
joze drugi
16. 02. 2015 22.16
+7
Ta model zgleda tako ko un psiho iz srbskega filma Rane. :)
artus
16. 02. 2015 22.14
+4
Ma ne ga lomit!
gongash
16. 02. 2015 22.11
+1
tegale bodo prej ali slej pihnili
ghee
16. 02. 2015 21.39
-4
NE.. 1.). v steklenih oknih na kavarni je videt 27-30 lukenj...ni pogoja da je blo 200 metkov izstreljenih.... razen ce je preostalih 170metkov izstrelu cez iste luknje kot prvih 30...2.) prvotno porocilo je tud blo da je bilo 30metkov ustreljenih ....prav tako avdio posnetk dokazuje da je blo med 25 in 30 strelov izstreljenih , ceprav ne vem ali je ta posnetek pristen ali ne, meni se slisi da je ok....3.) na posnetku se slisi pistola ne pa kaksna vecja avto. puska , rafala ni nobenga...........mislm pa da je jasn da je to se en u vrsti zreziranih dogodkov (paris, ottawa, chapel hill...) , katerih bo se vec, vse z namenom da pridobijo cim vec drzav za vstop v vojno proti arabskemu svetu in pa seveda za odvzem orozja raji (za odvzem bolj velja za ameriko kot europo...) ....
pkorosec
16. 02. 2015 21.41
+3
proti kateremu arabskemu svetu?? ZDA in Evropa proti komu? Proti ameriskim zaveznicam kot so Jordanija, Egipt, Katar, Savdska Arabija?
ghee
16. 02. 2015 21.42
-2
ok mogu bi rect proti muslimanom..oz umetni ameriski tvorbi...tj. is
pkorosec
16. 02. 2015 21.50
+4
torej da napadejo irak, ki je itak njihov, ker so ga ze leta 2003 osvojili. Da napa
pkorosec
16. 02. 2015 22.27
+4
v cem je point komentiranja, ce pol komentarja zbrišete??? Torej namen je napast irak, ki je itak ze od leta 2013 njihov, Kurdistan, ki je proameriski in sever Sirije, ki meji s Turčijo, NATO zaveznico?
ghee
17. 02. 2015 00.11
+1
kaj pa je americanom to da napadejo "svoj" irak? ce koga , potem njih ne moti pobijajo svojih..perfektn primer mas 9/11 .....dokler bojo bombe dezevale na sirijskem ozemlju nimajo turki kej stokat.... + se reagiral so oatro prot ameriki zarad "poboja" na chapel hillu...tko da nevem..verjetno so mal skrhani odnosi....
ghee
17. 02. 2015 00.25
+0
Elias47
17. 02. 2015 07.39
+0
točno tako; "elita" skuša na vse možne načine uresničiti Albert Pikeov (jezuit, mastermason, klukluxklanovec in ustanovitelj prostomasonstva) načrt za Tretjo Svetovno vojno, v katerem bi se naj kristjani in muslimani poklali med seboj. Da lahko vatikansko zionistično masonska - "elita" uresniči to, morajo prej med kristjani zdemonizirati muslimane, med muslimani pa kristjane. Tadrugo jim je že uspelo z ameriškim in koalicijskom klanjem muslimanom na Bližnjem Vzhodu, taprvo skušajo doseči s temi false flagi. Potam se bodo kristjani in muslimani bolj pripravljeni klati med sabo... "elita" pa bo lahko v svojih podzemnih bunkerjih uživala v tem početju, nazadnje, ko bo klanja konec, pa bo prišla na površje in uvedla eno Svetovno Religijo - njihovo Luciferjansko 666 satanistično dogmo...in nategvala z njo ljudi v prihodnjih tisočletjih...
ghee
17. 02. 2015 10.24
elias47 ... +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ...tocno tako je!
Selim Softi?
16. 02. 2015 20.47
-1
eh če bi vsi razmišljali o tem kako bodo jutri naši otroki preživeli.oziroma kako bomo tudi mi doživeli častno in mirno smrt o tem nebi debatirali. terorizem so izmislili judi. žal tukaj smo evro-amerikanski sužnji in nama ni druge kot da pričakujemo vsako sec da se kaj zgodi. da se ne upaš sprehajat po noči ,da se skrbiš za otroka ko gre v šolo ali vrtec,da ne veš a boš jutri živ ali ne,enostavno nimaš več človeškega dostojanstva niti svobode. to so rezultati gnilega kapitalizma i pohlepnosti..kdo je kriv??? seveda sami mi ker smo eni roboti kateri klimajo z glavo na Ameriški ukaz.nasa vlada pa samo sprevaja SAD ukaze.
pkorosec
16. 02. 2015 21.21
+4
Misija1
16. 02. 2015 22.18
+5
pkorosec
16. 02. 2015 22.22
+6
aja, jaz sem do naraščajočega islamskega fanatizma sila kritičen, pa mislim da lahko mirno rečem, da se požvižgam na to kar hoče ZDA, EU oz. slovenska vlada. Moram samo pogledat okrog sebe kaj se dogaja pa mi postane jasno. V Sloveniji k sreči še ni tako hudo, ko pa greš samo 30 km čez severno mejo, pa se vprašaš če nisi slučajno zašel 2500 km jugovzhodno.
poslanka sexs
16. 02. 2015 18.57
+40
Nina Volc
16. 02. 2015 20.11
-31
komentar na mestu.sramota cc.da ne govorim o pacientih ki odobravajo to z vsecki. jaz nimam slabih izkusenj z njimi ravno nasprotno. obupni ste nekateri res
poslanka sexs
16. 02. 2015 20.40
+19
JAS PA IMAM SLABE ISKUSNJE KER ZIVIM V SKANDINAVIJI A VI JIH NIMATE TUKAJ V SLOVENIJI
Misija1
16. 02. 2015 20.48
+12
Nina uakaj je to sramota? Ker imamo lastno mnenje? Ti imas takega kot imas, mi imamo kaksrsnega imamo. Zakaj bi samo ti mela prav? Kaksno razmisljanje pa je to? Ampak, veliko plusov pomeni veliko strinjanj, kar pa ima neko težo! To pomeni, da velika vecina nasprotuje tvojemu mnenju, kar pomeni, da je zagotovo tvoje mnenje manjsinsko.
Gmilicnik
16. 02. 2015 21.52
+8
Verjetno je poročena z enim, in pod prisilo je tudi spisala ta komentar(predvidevam)
pkorosec
16. 02. 2015 22.24
+8
ni nujno. Lahko da je tudi študentka z dobrimi nameni, ki tlakujejo pot do pekla. Lahko da je članica oz. vsaj simpatizerka Mesečeve ZL. Naj gospodična sama pove.
Salah al-Din
16. 02. 2015 18.15
+23
Strinjam se s pkorosec. Verjamem da veliko ljudi muslimanske vere ni nasilnih, me pa moti da ti ljudje ne gredo na ulice in protestirajo proti krvoločnim pripadnikom ISIS, proti državam kjer so ženske zapostavljene in ničvredne, državam kjer streljajo na deklice, ki bi se rade izobraževale, proti najmanj 6. državam, kjer je ateizem zagrožen s smrtno kaznijo. Zakaj ne protestirajo, kot so po objavi karikatur na Danskem, proti Boko Haram, katerih pripadniki so pobili več tisoč nedolžnih ljudi in ugrabili par sto mladih deklic. Zakaj ne protestirajo proti Talibanom in vsem ekstremistom, ki se imajo v svojih bolnih glavah za božje izbrance. Ubog je tak Bog, v katerem imenu moraš pobiti nedolžne ljudi, da si mu všečen. Na vse zadnje pa me zanima, kaj bodo vsem muslimanskim samomorilcem device v nebesih, če si razstrelijo pimpeke.
TellingTheTruth
16. 02. 2015 20.11
+15
Zato ker ce bi protestirali bi pomenilo da jih ne podpirajo. Kar pa ni res
rg24
16. 02. 2015 23.21
-4
A je v času IRE bil kakšen množičen protest v katoliških državah, da bi vsi katoliki pokazali kako se ne strinjajo s svojimi, ker na Irskem so bili tudi versko angažirani spopadi
Misija1
17. 02. 2015 00.06
+3
versko angazirani spopadi kar se tice IRE ? Hmm, vsi so kristjani, ne vem o cem ti, daj nas pouci!
ficfiric 1
16. 02. 2015 17.06
-21
Ja eni ste res cist na konc z psihco...pa kdo vam v slo kaj hoce? Kdo sploh hoce slo? A mislite da mika kaksno drzavo karkoli se napenjat okrog slo..?..slo ni zanimiva niti za teroriste...koga bodo pa v slo vrgli v zrak?...skoda municije za tiste par ljudi...
pkorosec
16. 02. 2015 17.17
+12
slo je hoces noces del EU ni nadzora nad mejami. Tile miroljubnezi so problem celotne Evrope in s tem tudi hoces noces Slovenije. In ce ne obstaja noben miroljubnez, ki bi ga slovenija zanimala, potem lahko ti kar vsem ki so se zmotili in tu pristali, pomagas da pridejo do koncne destinacije. Pa malo razmisli o tem, kje je meja med samokriticnostjo do lastne domovine in samomorom.
komunjara 1
16. 02. 2015 19.43
+4
slo je mafijski el-dorado..... nekaksna posvecena zemlja za mafijce.... ozemlje kjer dopustujejo pripadniki ruske kosovske italjanske mafije in se ne strelajo ..... dogovor pac.... in dokler bo tako smo varni njihova varnostna sluzba je znanstvena fantastika za sovo....
razerznak
16. 02. 2015 15.25
+13
Je bla arabska pomlad , zaj bo evropska pomlad pol pa se ameriska pomlad
Elias47
17. 02. 2015 07.41
+0
taprvo je bilo zrežirano s strani ZDA... res pa upam da se čimpraj uresniči tadrugo dvoje, a ne zopet pod taktirko ZDA...
chucknorris
16. 02. 2015 14.49
+48
IS,Al Kaida, salafisti, Boko Haram, ...posilstva, ugrabitve, bombe, streljanje, obglavljanje ... ISLAM. Ne, hvala !
Hellsrael
16. 02. 2015 14.55
+1
.tudi jaz sem musliman in nic od nastetega ne odobravam niti prakticiram.Z nikomur nimamo tezav niti jaz niti moji najblizji niti vse sorodatvo odkar smo v sloveniji .Pa smo tu ze vec kot 40 let. Mialim da ni potrebe po tem da mecete vse v isti kos ali pac. Lp
Bosna4ever
16. 02. 2015 15.16
-12
Mkug5g kaj pa je narobe z tvojo Slovenijo da vsi bezijo vn iz nje , kot Albanci v Nemcijo.?
mkug5g
16. 02. 2015 15.24
+20
Bosna4ever
16. 02. 2015 15.30
-9
Jaz nikamor nisem prisel, sem se rodil v Yu, to pomeni da smo bili enoten narod. Pa nic bati nisem vec v Slo sem na lepsem in tudi tam ostajam.
Bosna4ever
16. 02. 2015 15.34
-11
Prvo se svoj jezik nauci, potem osnovnega bontona, ki očitno ga nimas. Ce te nekdo v tujem jeziku prosi za pomoč, mu pomagas ce lahko seveda. Sam itak si k tist iz reklame; najprej stalca pol pa kravca haha
Helebarda
16. 02. 2015 15.34
+17
Bavaria19oo ... imam eno vprašanje zate. Vem, da pri nas v Sloveniji in tudi drugod posvetu veliko miroljubnih muslimanov, mednje spadaš verjetno tudi ti, zato razumem tvojo frustracijo. Zanima me, ali se vi ekstremistov bojite kakor mi nemuslimani, da če bi recimo bolj aktivno in glasno sodelovali v boju proti skrajnežem, bi se spravli tudi na vas.
mkug5g
16. 02. 2015 15.36
+19
bosna4 če nekdo 40 let žvi v sloveniji ma da pred menoj govori slovensko,...
Hellsrael
16. 02. 2015 16.21
+15
Helebarda........ tako kot vi, se tudi mi bojimo teh skrajnezev. Zakaj? Ker bi se uprli njihovi bolani ideologiji o ustanovitvi te nerazumne is drzave, verjetno bi tudi nas ''drugacne'' muslimane krizali mucili ipd ker se jim normalno ne bi pridruzili. In vsi mi to obsojamo in ne odobravamo. Tudi z bradatimi nimamo stikov ker so zafustrirani s svojim izmisljenim nacinom verovanja in se bi lahko nasteval. Se toliko bolj smo jezni ker na zalost mecejo slabo luc na vse nas. Konec koncev sta ime in priimek le nalepka cloveka karakter oz osebnost se razlikujeta od cloveka do cloveka ne glese na vero. Jaz in moji smo veseli da smo v sloveniji, ta nam je dala delo, streho nad glavo skratka vse za vec kot normalne pogoje za zivljenje. Lp
pkorosec
16. 02. 2015 17.33
+9
Bavaria19oo, zal tovrstnih komentarjev kot je tvoj ne zasledim pogosto. Zal je velika vecina komentarjev v smislu, da to kar pocne ISIS ni sicer lepo, vendar so oni v to prisiljeni zaradi zlobnega zahoda, katerega del je tudi Evropa in z njo Slovenija. Razumem in spostujem tvoj strah pred ISIS, ker bi vas kaznovali, da ste "drugacni". Sam sem ateist, dolga leta nasprotnik RKC, vendar od kristjanov nikoli nisem bil delezen nasilnih grozenj, medtem ko od muslimanov ja in to zato, ker kot nevernik z nevero zalim njihovega preroka. Ko so se tovrstne groznje ponavljale sem se iz levicarskega zagovornika gradnje drzamije spreobrnil v gorecega laika, ki stremi za 100% locitivijo drzave in religije. Komur se da, pa mi ne verjame naj sam preveri arhive 10 let nazaj pod komentator "Vasilij". Morajo pa muslimani sami najprej pri sebi razcistit, kdo je njihov resnicni sovraznik. So to nemuslimani, ki na glas opozarjajo na rast islamskega fundamentalizma, a so to njihovo soverniki, ki ta islamski fundamentalizem podzigajo.
poslanka sexs
16. 02. 2015 18.58
+8
Misija1
16. 02. 2015 20.53
+7
Bosna4ever, preden se spravljas nad Slovenijo in nase tezave, se osredotoci na svojo maticno drzavo, katero imas, zacuda, celo v vzdevku, kar je se dodaten paradoks! Namrec, govoris o bedi in pobegu ljudi iz Slovenije, na drugi strani v BIH vec kot 50 procentna brezposelnost, placa 150 eurov je ze velik uspeh, cene pa take, da te sezuje, na ravni nasih tukaj! O begu iz te tvoje maticne drzave, niti ne boma, ker mokre sanje skoraj vsakega mladega bosanca so iste - pobegnit v drugo bogato Evropsko drzavo. Problem za vas postane to, da so vam meje danes zaprte, na sreco za nas! Drugace pa delat se norca iz Slovenije, kjer povprecen drzavljan zivi vsaj 4 do 5 krat lepse kot povprecen prebivalec BIH, je smesno, se ti ne zdi? Pa se to, ta tvoja opevana drzava BIH, katero imas tudi v vzdevku, na drugi strani pa si izbeglica...hmm, to ne gre skupaj, ves?!
Bosna4ever
16. 02. 2015 21.10
-5
Misija, ti če nebi iz ust spregovoril bi iz anusa. Škoda ker nemorem tu na 24h ti vse povedati, ker bo komentar izbrisan, ampak nebom padel na nivo rožleta. Če ti ni kaj prav spreglej moj komentar, kot jaz tvojega ker ni vredno branja od enega ..... itd sem pa opazil, da si ne pol pismen ampak čisto nepismen, ker zgrešiš temo v vseh prispevkih. In mene tvoje žaljivke nič ne motijo, ker si strahopetec ki se skriva za ozadjem. V resničnem življenju si en parazit brez sluzbe, doma sedi in provocira druge normalne ljudi na portalu. Lp
Misija1
16. 02. 2015 21.17
+5
Tipicni primerek svoje vrste si, na argumentiran komentar reagiras z zaljenjem, grdimi besedami. Poznamo taksne, se predobro. Bosna4ever, dokler ne rabis tam zivet, je tako? Lahko je bit kao patriot, ko si prebegnil, zdaj pa si glasen. Svojo drzavo si pustil na cedilu, ne delaj se zdaj dobrega s taksnim vzdevkom! Se vedno lahko gres nazaj v revscino in brezsposlenost, ki je dalec najvisja v Evropi. No, Kosovo ima podobno, ter Albanija!
Elias47
17. 02. 2015 07.42
-1
vse, kar si naštel, je pod kontrolo ameriške CIA-e, izraelskega Mossada in njihovih zaveznikov...
SeVednoSemDevica
16. 02. 2015 14.04
-2
Dragi moji,, kaj ceb mi kot narod začel živet v miru, ljubezni in prijateljstvu?
TRUMPP
16. 02. 2015 14.12
+19
PorednaSliva
16. 02. 2015 14.21
+4
ke si vidu da mir, ljubezn in prijateljstvo prinaša denar... ;)
PorednaSliva
16. 02. 2015 14.21
+0
ke si vidu da mir, ljubezn in prijateljstvo prinaša denar... ;)
+42
Če v Turčiji predsednik reče da so ženske manj vredne, poslanec reče da so ženske same krive za posilstvo... ti je jasno da s to vero nekaj ni vredu...
pkorosec
16. 02. 2015 13.54
-1
ne, to je samo en par posameznikov. Vecina ni taksnih. Cudno samo, da so tile demokraticno izvoljeni in da ima najvecjo podporo Erdogan ravno med turskimi priseljenci v Avstriji in Nemciji, ko pa bi clovek pricakoval, da so se vsaj tu zaradi solskega sistema postali malo bolj razgledani.
Handschar
16. 02. 2015 14.05
-3
1 milijon novih delovnih mest v letu 2014.
Handschar
16. 02. 2015 14.37
-4
Turški tank Otokar Altay, oklepno izvidniško vozilo Otokar Cobra, oklepni transporter Otokar Arma 6x6/8x8, MRAP oklepniki Otokar Kaya in BMC Kirpi, helikopter T-129, vojaško brezpilotno letalo TAI Anka.TAI TFX bo nasledil lovce F-16.
Handschar
16. 02. 2015 14.56
-4
+5
@HorionBosna - Ne filozofiraj... Govoril sem z kar nekaj Turki in ni vse tako kot se na televiziji prikazuje... Prebivalec Turčije je povedal da je Erdogan lopov na kvadrat, da je diktator, svoje nasprotnike eliminira, poveličuje islam in hoče da Turki živijo po islamskih zakonih...
Handschar
16. 02. 2015 15.27
-4
Slovenija je mala Švica in slovenski politiki niso lopovi. Erdogan ima večinsko podporo.
pkorosec
16. 02. 2015 15.41
+1
pkorosec
16. 02. 2015 15.42
+7
Horizon, ima Turcija kapitalizem? Je to taisti gospodarski sistem, ki ga drugace znaste le simfat? In ali turska gospodarska rast temelji na novih tehnologijah, na spostovanju delavskih pravic in visokih okoljevarstvenih normah?
Handschar
16. 02. 2015 15.48
-4
"Cudno samo, da so tile demokraticno izvoljeni in da ima najvecjo podporo Erdogan ravno med turskimi priseljenci v Avstriji in Nemciji"
Handschar
16. 02. 2015 15.51
-4
pkorosec
16. 02. 2015 16.01
+6
Ne horion to ni noben odgovor. Poskusi se enkrat. Do takrat pa bom se za najverjetnejsi odgovor sprejel tistega od kolega Grka, ki mi je rekel, da uradna Turcija financno pomaga svojim najbolj zahojenim drzavljanom iz podezelja, da naseljujejo evropo in sirijo njihovo kulturo, medtem ko v istanbulu se obstaja nekaj atatürkove dediscine. Se strinjas z njim? In se enkrat, ali ima Turcija kapitalizem, socializem, komunizem, fevdalizem? Kaksna druzbena ureditev je to, ki jo tako opevas?
pkorosec
16. 02. 2015 17.35
+4
Horion, odgovor prosim? Opevas Turcijo z njenimi produkti. Ali ti slucajno promoviras vojne dobickarje in kapitalizem?
Misija1
16. 02. 2015 20.57
+5
HorionBosona, kako se lahko tako smesis? Vso orozje imajo ameriskega porekla, zdaj pa sami delajo na licencnih kopijah. Ko imas enkrat dostop do taksnih letal in tankov, ga vsak povprecen kitajec zna skopirat (kar tudi pridno delajo), kako da ga ne bi povprecen Turk? In ne zalim ne enih ne drugih, samo ne sanjat turske oborozitve, ce pa so desetletja za razivitim svetom! Vojaske zadeve kroijijo Rusi, Americani, Britanci, Francozi, Nemci, Nizozemci, Svedi, Izraelci,, Japonci! Vse ostalo so nabluze. Kitajce sem namenoma spustil ven, ker vsako njihovo čudo izpod njihovih rok je bilo KOPIJA bodisi ameriskih, bodisi Ruskih oborozitev. Tako pa se ne pride prevec dalec! Turcija ima vec kot tricetrt ameriskega orozja, ki ze zdavnaj ni vec aktualen, tudi F16 so med njimi!
Misija1
16. 02. 2015 21.09
+6
No, grema kar po vrsti. Otokar Cobra vsebuje vec kot polovico delov ameriskega porekla, ki pripadajo vozilu Hummer, vojaski verziji! Tudi podsistemi so njegovi! Otokar Arma, 6 oziroma 8 kolesnik na bazi AMERISKIH APC-jev. Preberi kaj v kaksni vojaski reviji, pa ti bo jasno. Otokar Kaya, bazira na platformi UNIMOG vozil nemskega proizvajalca Deimler. Vojaski helikopter T-129 je POPOLNA KOPIJA Avguste 129 Mangusta, Italijanski helikopter! Tai Anka je brezpilotno letalo, ki ne samo da izgleda enako kot ameriska brezpilotna letala, je tudi prakticno isto! Seveda ne rabim omenjat, da ta letala izdelujejo 4 drzave na svetu! za na konec sem pa pustil cesnjo na vrhu torte, letalo TAI TFX, katero je planirano za leto 2025! In ne bos verjel, gre za ENAKO LETALO KOT JE AMERSIKO F-35, tudi izgleda isto. In seveda, izdelujejo ga v sodelovanju z americani. Tako da fantic, prosim, ne se smesit! Vse kar si nastel vojaskega, imajo tujega in licencne kopije. Menda ti ne rabim povedat, da tudi TOPOV nimajo lastnih, mitraljezov, municije itd...Drugic te zgodbice prodajaj svojim bratom iz BIH, oni ti bodo verjeli! Turki so pridni zavezniki americanov in zahoda, to pa zato, ker vedo, da brez nas nimajo prakticno nicesar. ZDA jim prodajajo licence za orozje, vojasko masinerijo, trenirajo jih itd., od Evrope kupujejo licence za helikopterje ter letalske motorje. Amerika in Evropa zakljucita vojasko sodelovanje s Turcijo in dasta rdeclo luc za dobavo rezervnih delov za vojaske zadeve in je celotna turska letalska flota prizemljena v roku nekaj mesecev! Enako velja za tanke in topove, po nekaj mesecih lahko kar ostanejo v hangarjih in rjavijo, vse je zahodnega porekla in rezervne dele dobivajo od zahoda. Tudi rakete so licencne kopije, katerih glavne dele proizvajajo maticne drzave, torej zahodne.
Selim Softi?
16. 02. 2015 21.47
-3
mogočebi se strinjal da sto vero ni kaj v redu,, kaj pa praviš na posilstva v cerkvi in umoru otrok,, vero ne smeš mešat z posamezniki, vero pustite pri miru,vsaka vera dobro misli in ima ista pravila,če pa naši razlagatelji te ver razlagajo vsak po svoje je pa to drugo,,vero ne vmešavite v te komentarje ,,ameriki to delajo in viditae kaj se dogaja mi evropljani znamo lepo živet in nama ni hudega
pkorosec
16. 02. 2015 22.09
+4
posilstva otrok v cerkvah? Obsojam. Danes, vceraj in jutri. Sama RKC res ne uči posiljevanja otrok, a tisti verniki, ki ta problem pometajo pod preprogo so sokrivi za tovrstna dejanja in jih je treba razkrinkat. Ampak kar se pa tice pedofilije, pa mislim da ta ni izkljucno le v domeni krscanske cerkve, ampak ima tudi islam svojo bogato pedofilsko tradicijo, a se strinjas? Pakistanski brezdomni dečki? 1400 angleskih otrok v Rotterhamu, ki so od leta 1997 do 2013 bili posiljeni s strani pakistanskih priseljencev?
pkorosec
16. 02. 2015 22.30
+2
potem kako bi imenoval to, da 50 letni moški oženi 6 letno deklico in ima z njo spolne odnose, ko je ta stara 9 let? V mojem svetu temu rečemo zloraba otrok.
SeVednoSemDevica
16. 02. 2015 12.40
-1
Kdaj se bomo uprl tej vladi ki nam vlada? , , kdaj bomo prenehal hodit na volitve "za lepši jutri "?,, kdaj slovencki se bo to zgodl?,, nkol bemti,, nej gre vse u pm in ta slovenija z brezveznim ljudstvom
razerznak
16. 02. 2015 13.06
+8