Tujina

Dačić: Opravičilo ni dovolj, aretirajte napadalce na Vučića

Beograd, 13. 07. 2015 08.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Srbski zunanji minister Ivica Dačić meni, da opravičilo in besedne obsodbe napada na srbskega premierja Aleksandra Vučića niso dovolj. ''Šlo je za poskus umora,'' je dodal in zahteval, da aretirajo organizatorje napada.

Napad na Vučića v Srebrenici - 4
Napad na Vučića v Srebrenici - 4 FOTO: Reuters

Srbski zunanji minister Ivica Dačić je glede sobotnega napada na srbskega premierja Aleksandra Vučića v Potočarih dejal, da ne zadostuje opravičilo člana predsedstva BiH Bakira Izetbegovića in besedne obsodbe, potrebno je aretirati napadalce in organizatorje.

''Zahtevamo celovito preiskavo. Ne samo preiskavo brez rezultatov, ampak aretacije in to ne samo neposrednih izvrševalcev, pač pa tudi organizatorjev. Šlo je za poskus umora in linč premierja kake države," je za današnji časnik Kurir dejal Dačić.

Svet ministrov BiH se bo sicer danes sestal na izredni seji, na kateri naj bi govorili o varnostnih vidikih spominske slovesnosti v Srebrenici in napadu na srbskega premierja.

Srbski premier Aleksandar Vučić je bil med sobotno spominsko slovesnostjo ob 20. obletnici genocida v Srebrenici, ki je potekala v Potočarih, ranjen, potem ko ga je v glavo zadel kamen, ki je priletel iz množice. Vučića so nemudoma odpeljali s kraja dogodka, srbska delegacija pa je zapustila Potočare. Oblasti so po dogodku aretirale enega od napadalcev.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (308)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FCM
14. 07. 2015 19.33
-2
Ti miroljubni spravni srbi so danes, cloveka napadli in mu vrezali 4S na trebuh... toliko o njihovi spravi... me zanima ce bodo sedaj tako zagreti za preiskavo, ker se je zgodilo v RSu.
deathbite
14. 07. 2015 19.14
+2
vučića so napadli mačići!
BellaCiao
14. 07. 2015 12.03
-1
Berem nekatere komentarje....in na žalost postane jasno, da se po 20 letih nismo ničesar naučili. Predvsem ene stvari, da eno ZLO rodi tisoč njih. V BIH je stradalo mnogo preveč ljudi, vseh nacionalnosti in veroizpovedi. Zločine so izvajale vse strani. Najbolj množičen poboj je neizpodbitno SREBRENICA. Ko bi postali in OSTALI samo ljudje, bili človek ČLOVEKU in nič drugega. Vsi pozivi kako so Muslimani nevarni, kako so Srbi genociden narod ipd. so samo hinavsko dolivanje olja na ogenj in spodbujanje novim sovraštvom. KRIMINALCI, ki so odgovorni imajo IME IN PRIIMEK. In pravilno je, da jim sodijo, jih obsodijo in umaknejo iz življenja vseh tistih, ki želijo MIR. Tisti pravi BOSANCI (ne glede na vero ali narodnost) si želijo PREDVSEM MIR! To je sporočilo Srebreniških mam in vseh normalnih ljudi tega sveta. V Srebrenici ali pa kje drugje.
bAng bAng dAdy
14. 07. 2015 12.48
+3
se nestrinjam, v srebrenici jih ni največ stradalo, več jih je v 110 vaseh okoli srebrenice...samo tako za info...
BellaCiao
14. 07. 2015 14.58
-2
POZNAM TUDI TE ZGODBE IN VERJEMI ZAME JE ŽRTEV SAMO ŽRTEV... bom pač napisal takole, da je ta primer najbolj odmeval.
pleschyteroristkoroška
14. 07. 2015 10.17
+3
Obstajata samo 2 vrsti muslimanov radikalni te obglavijo,zmerni pa želijo da bi te radikalni obglavli
olimpijaolimpija
14. 07. 2015 13.45
-1
NaravaInDruzba
14. 07. 2015 01.00
+2
Najhuje je pa to, da vsi mešate politične interese z nacijo. A vas res ni nič izučilo od 91-95 leta? Kaj ste res take kokoši? May the force be with you, ker ste ga adijo.
justime
13. 07. 2015 21.29
+6
Žalostno je to da so žrtve pomembne le svojcem ki so prišli žalovat in le redkim ki so tam zaradi političnih interesov ali kakšnih drugih in so prišli le zato ker so morali...in zakaj je Vučič rinil tja kljub temu da so ta dogodek že vnaprej napovedali in ga opozarjali? Nebi bil presenečen če bi se izkazalo da je šel izigravat žrtev.
Klimova
13. 07. 2015 21.56
+8
ugledni islamski teolog Imrran Hussein je sporočil balakan. muslimanom, da to (pokoli, vojna) ni bil genocid, ampak sistemski načrt zahoda in nata in da odobrava odločitev Rusije, ki zahteva raziskavo
bAng bAng dAdy
13. 07. 2015 22.26
+3
na tem linku so imena zmasakriranih srbov pod poveljstvom naserja orica v vaseh ki se nahajajo okoli srebrenice , tko da ne bi lih o genocidih razpravljal...
LiliumBosniacum
13. 07. 2015 23.12
+3
Šteta što Putin ne može staviti veto u Evropskom parlamentu i američkom Kongresu (:
bAng bAng dAdy
13. 07. 2015 23.13
+2
zda spet kuhajo po cevmu svetu, standard kaj za pričekovat... nemesto da mirijo ljudi,strasti... jim raje vržejo jabolko spora kjer zmagovalca ni oz. je zmagovalec samo zda med tem ko ljudje na polno stradajo...
bAng bAng dAdy
13. 07. 2015 23.28
+4
LiliumBosniacum
13. 07. 2015 23.36
-4
Bogu hvala ni blizu prijeratnom broju. Daleko vam kuća od naše.
Klimova
13. 07. 2015 23.36
+13
Horion, popolnoma razumem kar si napisal, vendar te moram opomniti, da piši v slovenščini
NaravaInDruzba
14. 07. 2015 00.56
+11
HorionBosna, oprosti vendar govoriš laži. Kot 1. knjige v Viječnici so preživele vojno, verjemi mi, da so preživele tudi ta poskus napada. Pa se ti sploh zavedaš koliko nadstropji pod zemljo ima ta stavba? Verjetno ne, glede na tvoje besede. Kot 2. Ne vem v katerem Sarajevu si ti bil ampak tam živi kar precejšnji del Sarajlija, ki so rodom Srbi. Poleg tega, da imajo svoje univerze v Sarajevu.... Ravno taki ste krivi za največ problemov, vi kateri vse veste a v bistvu nimate stika z realnostjo. Se opravičujem, ker je to direkten napad nate, še je telebanov podpisanih tu spodaj... Vendar vas imam že poln ....., vas in vaših glupih ideologij in junaških zgodb in seveda širjenja neresnic. Pa da ne bo pomote, tudi moji so iz BiH, pa vseeno znam spisati kakšen stavek v slovenščini. Tako da kot prvo popravi malo svoj atitude potem pa biti glasen. Pa lp.
Klimova
13. 07. 2015 18.46
+7
Prijava bo podana tudi zaradi ogrožanja varnosti naše barbike
ksenak2
13. 07. 2015 19.39
+4
kako da o Barbikini buški nihče ni nič povedal? Čudno res.
BHF 1
13. 07. 2015 18.37
-15
Za vse nevedneze v bosni je umrlo 33,000 civilistov muslimanov 4000 srbov 2000 hrvatov govorimo o civilih pustimo vojake...od teh 4000 srbov jih je vecina umrla med srpskim 4 letnim karadzevicevim obleganjem sarajeva saj ti ljudje niso hoteli zapustiti mesto in svojih somescanovdrugih veroizpovedi...ce se greste pa o tem kdo je zacel vojno to je bilo leta 1992 v bijeljini ko je arkan cecin moz s skorpijoni vpadel v mesto in zacel klat muslimane da je do njih prisel je grozil srbom tamkajsnjim da izdajo svoje sosede katere so muslimanske hise...za vse pametne kje je pol miljona muslimanov ki so ziveli na teritoriju danasnje republike srpske cistigenocid na celem teritoriju koliko srbov je izgnano po svetu koliko pa muslimanov iz bosne no povejte
pleschyteroristkoroška
13. 07. 2015 18.48
+6
Armani85
13. 07. 2015 19.51
+4
@bhf žal ti moram povedati da to kar si napisal ne bo držalo in te je nekdo močno nasankal :) Se pravi če povzamem na kratko to kar si napisal NASER ORIČ ni ubil nobenega srbskega civilista ampak so se srbi med sabo, ko pa so se tega naveličali so šli pa nad uboge muslimane! Muslimani so bili pa tako dobri in ubogi da niso storili nikomur nič žalega........ Ta tvoja zgodbica je za nekoga ki ni s tega planeta ;)
Seljako1899
13. 07. 2015 21.21
+3
Armani85 točno to pa sploh Orić ni pobil svojih okoli srebrenice 1000+ civilov so se ubili sami...Dali so svoja življenja za to da bi nato reagiral ja pa jade...
redfox
13. 07. 2015 16.59
+0
Vsem nacionalistom-RADI SE IMEJTE! Boste videli kako je drugače.
deathbite
13. 07. 2015 14.33
-1
Za Srbe je vedno nekdo drug kriv! V vojni so bili skoraj z vsemi exyu republikami. Zakaj je moralo umreti 100.000 ljudi? Zaradi butaste, nacionalistične politike, ki so jo podpirali. Ne vsi. Večina!
bAng bAng dAdy
13. 07. 2015 14.35
+2
očitno nimaš pojma, za 99,9% vojn na svetu so krive zda in zda in nihce drug razn zda...ostali so marijonete...
deathbite
13. 07. 2015 14.44
+9
Ja, tudi za babičine ledvične kamne in dedkov umetni kolk so krive ZDA! Američani so vodili srbsko nacionalistične in ekspanzijsko politiko. Srbija do Tokija, Ko že ne more do Jadrana!
bAng bAng dAdy
13. 07. 2015 14.51
-6
deathbite pa je vseno večja od Slovenije... toliko o velikosti...
BellaCiao
13. 07. 2015 15.05
-5
deathbite
13. 07. 2015 15.33
+6
Ne ga srat! Še Vojvodina se odcepi in Sandžak pa vam bo ostal Beograjski pašaluk! Slovenija je majhna, toda ima veliko srce! Razen sektaških izjem!
deathbite
13. 07. 2015 16.01
-1
Bella, dobro te je ivan z doba pogruntavščina! Si Srbijanček, ki se skriva za srebreniškimi žrtvami in hočeš tako zmanjšati vlogo Srbije pri genocidu. Ni lepo. Pa polna usta pietete so te!
LiliumBosniacum
13. 07. 2015 16.55
-5
150-200 tisoč splavov v Srbiji na leto. 40 tisoč več umrlih, kot rojenih. Srbi so v totalni banani.
redfox
13. 07. 2015 16.56
+0
deathbite
13. 07. 2015 17.04
-3
Nč ni narobe s tem. Bi moralo biti? Vsak narod ima tudi nekaj plevela, ki pa mu ne sme pustiti, da se razraste. Ker se potem narodna bit duši. Zadnje čase se plevel povsod preveč razrašča.
Sirius.2
13. 07. 2015 18.40
+1
deathbite ti si pa bosanček pa te nihče ne zaj.....
deathbite
14. 07. 2015 19.17
+0
Sirius@Jaz sem Romkinja. In nas nihče ne zaj... Tebe pa tepe predvsem bebavost ! Saj veš, "Nitko ne sme da vas bije"!.....Admin, kaj ne smem biti Romkinja!? Opre Roma!
Ciymbalta
13. 07. 2015 13.47
-21
Bosanci so pač bosančki Naj mal Beograd pošlje svojo vojsko v Bosno pa naj spet mal bum bum
LiliumBosniacum
13. 07. 2015 14.34
-5
Mednarodne sankcije proti Srbiji in bum bum v Beogradu? Savdci so pripravljeni mastno plačati, če bo to potrebno.
Ciymbalta
13. 07. 2015 16.47
+5
Ja pol bo pa Rusija prišla če bojo Beograd bum bum
LiliumBosniacum
13. 07. 2015 16.51
+3
Ciymbalta
13. 07. 2015 18.31
-3
1999 niso danes če bi kdo napadel Srbijo sem sto procenten da bi RUSIJA napadla tistega kdo bi napadel Srbijo
LiliumBosniacum
13. 07. 2015 18.39
+3
Tretja svetovna vojna zaradi Srbije? Mali, ti nisi normalen.
Ciymbalta
13. 07. 2015 21.08
-3
mutnavoda
13. 07. 2015 21.10
+2
Seljako1899
13. 07. 2015 21.14
-5
Kje ti živiš horion ni več leto 1999 in Jelcin danes smo 2015 in na vlasti je Putin kateri amerom ne pusti prdnit več sem siguren tudi če bi Srbija napadla kogarkoli ne bi američani mel tistga med nogami da bi pisnli...
Ciymbalta
14. 07. 2015 05.33
-2
Srbija je pokazala Bosancom pravo Srebrenico kar se Bosanci še danes jočejo.Le kaj bi še Rusija pokazala
Saint85
14. 07. 2015 13.51
+2
HorionBosona ... ti pa kao Bosanc?? haha ne prbiji in ne delej se muslimana k tud 1% nisi musliman, tako kot 99% bosancev nima veze z muslimani. Izdajalc oziroma prebežni Hrvatje/Srbi so bli vaši predhodniki ne pa muslimani :)
BellaCiao
13. 07. 2015 13.39
-6
Isti, ki pišete danes proti Srbom, boste jutri pljuvali po Hrvatih, pojutrišnjem pa vam bo največja nevarnost v Muslimanih. Še dobro, da je desničarskih somišljenikov v Sloveniji bore malo.
deathbite
13. 07. 2015 14.21
+9
Nihče ne piše proti Srbom. In nismo vsi desničarji. Zgodovinska dejstva ostajajo! Mrtvih ne moreš oživiti. Je prepozno.
redfox
13. 07. 2015 16.53
-3
BellaCiao-bravo za te besede! mal minusov bom fasu ampak me ne skrbi.tebi pa ++++
BellaCiao
13. 07. 2015 13.04
-1
Vsem "pametnim"...vprašajte se kaj si želijo prebivalci BOSNE in HERCEGOVINE? Predvsem si želijo PROSPERITETE...nekega boljšega življenja...zase in svoje otroke in NAJBOLJ OD VSEGA si želijo MIRU. Da bi živeli v miru in brez strahu, da bi se podobni zločini kadarkoli ponovili. Srebrenica = GENOCID. Jasenovac = GENOCID, pa še kak GENOCID se je zgodil na ozemlju bivše Juge. RESPEKT VSEM ŽRTVAM!
pe?navodo
13. 07. 2015 13.09
-2
grozjak
13. 07. 2015 12.47
+9
zanimivo, da nikogar ne skrbi beda ljudi vseh narodnosti v bosni, kjer se kljub pomoči iz celega sveta še vedno plačuje da dobiš službo, policija in uradniki pa so merska enota za podkupljivost. Velika brezposelnost in brezdelje je idealno gojišče za vse vrste verskih ideologij. če se srbi zdaj čutijo prikrajšane v vlogi žrtve, bojo že prej kot v desetih letih imeli novo priložnost, saj mir, če upoštevamo povprečje in napisano v neštetih komentarjih tu spodaj, ne bo več dolgo trajal. In če lahko povzamem, vse večnacionalne družbe lepo funkcionirajo, če ima narod dovolj za jesti in cerkev (vero) za druženje ob nedeljah, porokah in pogrebih. IN BOG VAM POMAGAJ......
pe?navodo
13. 07. 2015 12.53
-6
V Yugi je bilo dovolj za jest pa ni šlo. Samo dejstvo. Mi mamo hrvate vmes pa smo na dobrem zaradi njih. Kaki god da so se jim lahko samo zahvalimo in Avstrija tud ker so jih v ugodovini branli s slovenci IN VLAHI.
grozjak
13. 07. 2015 12.58
+4
v jugi je šlo na robe, ko je pričelo zmanjkovati za jest. samo dejstvo, ki sem ga doživel na lastni koži, na karavli s kalašnikovim. In tudi mi smo imeli prste vmes, ker smo bili prepričani, da hranimo preostalo jugo. ostalo je šlo potem samo od sebe. ali po bratsko: kad krene, onda stvarno krene....
T_one
13. 07. 2015 13.43
+9
res je; tako kot EU podpira te vladajoče lopove v Bosni, ki Bosno peljejo v pogubo, je kar težko rezumeti, zakaj EU kao zagovarja prebivalce Bosne in Hercegovine in njihove svoboščine in pravice, po drugi strani pa jih pomaga uničevati... Po mojem je bolj podobnmo genocidu to, kar poče EU in Vladajoči v Bosni in Hercegovini sedaj... ker ti EU fašisti in njihovi politični petokolonaši v zadnjih letih res delajo na iztrebljenju vseh prebivalcev Bosne in Hercegovine... Se še spomnim lani, ko so Bosanci in Hercegovci protestirali proti politikom, kako jim je EU zagrozila z vojaškim posredovanjem, če se bodo še naprej upirali...
deathbite
13. 07. 2015 14.22
+6
AirCreamer
13. 07. 2015 12.42
+6
Tukaj sem mnogokrat prebral,da so vsi muslimani isti. Če bi bilo to res bi do danes v srbiji vsak dan odjeknila najmanj ena eksplozija in bilo bi žrtev vsak dan,če bi bili vsi muslimani taki,kot nekateri pišete..Malo premislite kaj hočem s tem povedat.
grozjak
13. 07. 2015 12.52
+6
že s tem, da omenjaš bombe in da si najbrž pripadnik muslimanske vere, nam jasno da vedeti o čem govoriš.......
AirCreamer
13. 07. 2015 15.19
+1
johndoe35
13. 07. 2015 12.33
+2
kaj pa skače tam kjer mu ni mesto. To je kot če bi hitler še sedaj živel in bi se šel med žide v izrael se opravičevat? Ima srečo da je srb sploh živ prišel iz srebrenice
grozjak
13. 07. 2015 12.50
+7
Merklova gre lahko v izrael. pa ne opravičujem neumnosti srbskega premieja. in tudi primitivnosti v katero se je ujela bosna, se ne da.
deathbite
13. 07. 2015 14.24
+3
Merklova je šla 70 let po holokavstu. Nemci so se opravičili za genocid že pred Merklovo. Primerjava je zelo površna.
BellaCiao
13. 07. 2015 12.33
-11
S tem ko nekateri razpihujete sovraštvo, zanetite ogenj, ki se kasneje lahko sprevrže v požar, katerega rezultat je enak Srebrenici, Jasenovcu, Auswitch-su in podobnim grobiščem. Koliko mrtvih je potrebno, da vam nekdo dokaže, da pravica do svobodnega izražanja NI PRAVICA do razpihovanja sovraštva. Nekomu so krivi Srbi, drugemu Muslimani, Hrvatje, Grki, ipd. Pa kaj je nekaterim med vami?
pe?navodo
13. 07. 2015 12.43
+1
Maš prav. povej da ne rabijo s svojo logiko pametovat vse povsod . Ampak naj se raje prilagodijo kulturni sredini za sobivanje. Menda pa dovoliš da se na neumnosti tudi odzovemo ali zastavimo kakšno vprašanje.
ivan.z Doba
13. 07. 2015 12.47
+2
Resnica je ena! Samo ena. Srbi ste na portalu pokazali solidarnost s seboj. Z žrtvami iz Srebrenice pa ne! To je olje na ogenj nacionalizma in sovraštva! Težko je priznati krivdo, je pa potrebno zaradi živih! Velja za vse vpletene strani v kateremkoli konfliktu!
BellaCiao
13. 07. 2015 12.57
-7
iz zgoraj zapisanega in iz postov spodaj...prvič kako lahko nekoga določiš glede narodnosti, kot drugo pa vedi, da normalnemu človeku NI važna narodnost ali vera pač pa KAKŠEN ČLOVEK SI...Sam pa imam ta privilegij, da imam dobre prijatelje tako med Slovenci, Srbi, Hrvati, Albanci, Bošnjaki...Pišeš bedarije preden SPLOH PREBEREŠ...tebi žrtve Srebrenice niso važne ker če bi ti bile NEBI samo razpihoval negativna čustva, pač pa bi se poklonil ŽRTVAM!
pe?navodo
13. 07. 2015 13.02
+3
Vsi mamo prijattle , tudi med srbi. Me pa zanima če si proti temu da se otroci MILITARIZIRAJO in se jim podarja rožje in če temu nasprotuješ , ali to zagovarjaš ?
BellaCiao
13. 07. 2015 13.05
-7
meni je sporno če ima kdorkoli orožje...otroci pa bi morali imeti igrače... tudi plastičnih pištol NE... ni mi jasno od kje ti taki pomisleki?
pe?navodo
13. 07. 2015 13.08
-4
Od pričevanj določenih pripadnikov drugih nacionalnosti. No upam da v Sloveniji tega ni če je že na balkanu.
deathbite
13. 07. 2015 13.11
+1
Bella, glede na tvoje pisanje lahko 100% trdim, da nisi Slovenec. Za vse žrtve je nekdo kriv! V Srebrenici so to Srbi. To ne zmanjšuje pietete do žrtev. Tudi do srbskih in hrvaških. Ko boste priznali, da je zagrešen v Srebrenici genocid Srbov nad Bošnjak, vam bo lažje. Še večje zlo od genocida ja skrivati se za žrtvami.
BellaCiao
13. 07. 2015 13.18
-10
Potem čudno da nisi prebral, da smatram SREBRENICO = GENOCID. Nisem kvečjemu Slovencelj to je DESNIČAR Slovenskega porekla kar nikoli nebi bil.
deathbite
13. 07. 2015 13.26
+2
Tudi Slovenec nisi. Srebrenica je zate genocid? Srbov nad Bošnjaki, ali obratno?
BellaCiao
13. 07. 2015 13.32
-6
Pa kaj smo v šoli, da take bedarije sprašuješ? A ti ni jasno iz nagrobnikov KDO je pokopan? Kar pa s narodnosti tiče se s temi zadevami ne omejujem oziroma je Slovenija zame le geografski pojem.
deathbite
13. 07. 2015 14.26
+4
Meni je Slovenija domovina. Ne samo geografski pojem. Kdor pozabi na korenine, ne more imeti prihodnosti.
ivan.z Doba
13. 07. 2015 12.26
+4
Odkar je psihopatski vožd umrl, imajo še večje čudake na vodilnih mestih. Njegove najboljše učence! Sigurno ima Šešljevo sliko v denarnici! In, kakopak voždevo!
catman
13. 07. 2015 12.23
+10
Čim manj Srbov, srbskih potomcev v Sloveniji, boljše bo za Slovenijo.
BellaCiao
13. 07. 2015 12.25
-10
zaradi takih kot si sam se sovraštvo poraja...čim manj tebe in tebi podobnih!
pe?navodo
13. 07. 2015 12.34
+5
Dobro , pol pa napiš : Čim manj slovencev v sloveniji pa bo bolš. kaj zdaj bo pa v redu ? Dejstvo je da večnacionalne države niso zrele na balkanu za sobivanje. Jaz bi drugače napisal . Naj ima vsak potomcev koliko želi , država naj pa čimanj UVAŽA in dodeluje državljanstva drugim pa bo dolgoročno poskrbela za stabilnost .
BellaCiao
13. 07. 2015 12.38
-5
pe?navodo
13. 07. 2015 12.49
+2
Ne bo držalo , ampak nima zdaj to z tem nobene veze in vsak uboj kogarkoli obsojam . Kar pa ne pomeni da se moramo ali delamo na tem da otroke zastrupljamo z orožjem in sovraštvom do drugih. Mi smo to miselnost presegli, v bosni je pa niso in vprašanje kdaj jo bodo. Tudi zaradi srbov in njihove zgodoine. Še danes strupijo otroke z orožjem.
pe?navodo
13. 07. 2015 12.58
+0
Samo upam da tukaj v sloveniji novorojeni srbi ne dobijo orožja v zibelko. Legalno ali nelegalno. To je najbolši znak ali se seme zla širi ali ne . Če v bosni , sloveniji ali srbiji in na hrvaškem tako širijo seme zla, potem SMO DOLŽNI ZARADI MIRA da se upremo temu zlu in srbom in ostalim povem da taka dejanja danes niso sprejemljiva .
BellaCiao
13. 07. 2015 13.09
-6
Kaj nebo držalo...Slovenec je Slovencu najhujši sovrag. Pišeš o Srbih kot bi imel nek kompleks? Kot bi ti kakšen v preteklosti babo speljal ali pa zaradi ljubosumja ker je ženska rekla, da je Joksimović luškan? Danes pljuvaš Srbe, jutri boš pljuval Muslimane pod pretvezo, da BUrek tukaj ne sodi pač pa da je potica avtohtona...
pe?navodo
13. 07. 2015 13.16
+1
Zavjaš. Ne odgovarjaš na vprašanja in problem. Ni važno ali srb ali hrvat ali muslima ali slovenc dobi orožje že ob rojstvu. Ne zavajat. Ampak slovenci tega ne delamo ker je zlo, pa za hrate tud nisem slišal , a srbe pa . TOREJ ALI si proti takemu zlu ki se daje otrokom vnekaterih delih balkana. Jaz imam proti temu in ni važno kero Srbkinjo sem na.tegnu, al ker srb je mojo na. tegnu . To nima veze z problemom.
zvit kot presta
13. 07. 2015 13.19
+1
Straprofi, Republika Slovenija ni večnacionalna država. Je država slovenskega naroda, državljank in državljanov in dveh priznanim manjšin (Italijani in Madžari).
BellaCiao
13. 07. 2015 13.22
+2
Ne poznam nobenega Srba ki bi orožje dobil ob rojstvu. In seveda sem ABSOLUTNO PROTI temu če se kje to dogaja. Sem proti VSAKRŠNEMU NASILJU. In če mene vprašaš bi vse pogumneže, ki so pobijali na Balkanu zakopal skupaj v eno gramozno jamo...in za trenutek se nebi vprašal katere nacije so.
pe?navodo
13. 07. 2015 13.24
+1
Jaz pa nebi pobijal NIKOGAR , niti morilce . Mi ne vemo kakšne travme so tudi za morilci. Če bi jih zakopali bi bili enaki morilci.
redfox
13. 07. 2015 12.19
+8
Pred tednom ali dvem,je bila na tem istem portalu en članek o muslimanih in ne vem kako da so bli takrat odprti komentarji.Takrat če se dobro spomnim ste vsi pljuvali po muslimanih in pozdigovali glih srbe isti vi vsi ki dones počnete kontra. DVOLIČNI NAROD BIL IN BO OSTAL.
redfox
13. 07. 2015 12.29
+2
ivan tebe nisem žalil,ne vem odkod ti pravica da me žališ! Glej jaz ne pišem veliko komentarjev in se ne vsiljujem kot ti na temu portalu.jaz samo berem te žalostne komentarje in ne morem razumeti od kod ljudem toliko sovraštva.
ivan.z Doba
13. 07. 2015 12.32
+1
Sem samo napisal, da opica skače! če si to vzel kot žalitev, je to tvoj problem. Zamenjaj sliko! Sicer pa žališ narod. Sam nisem žalil nikogar! Zakaj sovražiš narod?
ivan.z Doba
13. 07. 2015 12.37
+2
Lepo si napisal...."......si ki dones počnete kontra. DVOLIČNI NAROD BIL IN BO OSTAL."
ivan.z Doba
13. 07. 2015 12.39
+1
Ok. Pa lisica! Sem mislil, da je makaki! Poglej lisico, kako skače! Bo OK?