Tujina

Velesile bi v Siriji postavile prehodno vlado, Asadova usoda neznana

Ženeva, 30. 06. 2012 11.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

17.000 mrtvih, masakri, porušena in požgana mesta, uničena življenja tisočih. Zdaj naj bi situacijo v Siriji reševali s prehodno vlado, so sklenili voditelji svetovnih velesil v Ženevi. Samo v času sestanka pa je v Siriji umrlo 53 ljudi.

Kofi Anan je Sergeju Lavrovu (desno) razložil svoj načrt.
Kofi Anan je Sergeju Lavrovu (desno) razložil svoj načrt. FOTO: Reuters

V več kot leto dni trajajočih nemirih v Siriji je življenje izgubilo okoli 17.000 ljudi. V spopadih med uporniki in silami predsednika Bašarja al Asada so bila uničena številna mesta, tudi za tiste, ki so preživeli, življenje ni več enako.

Prav reševanju krvave situacije je bilo danes namenjeno srečanje predstavnikov svetovnih velesil v Ženevi, kjer so skoraj nekoliko presenetljivo podprli predlog avtorja propadlega mirovnega načrta Kofija Anana. Ta je predlagal ustanovitev prehodne vlade, v kateri bi sodelovali tako predstavniki opozicije kot sedanje oblasti, a ne tisti, ki nasprotujejo tranziciji in spravi v državi.

Po vztrajanju Sirije je končni dogovor sicer nekoliko manj strog. Rusija je namreč zahtevala, da je v proces vključen tudi aktualni predsednik Bašar al Asad. Zahod se tako ni uspel rešiti zanj najbolj motečega elementa sirske situacije.

Čeprav ta dogovor Asada še ne bo prisilil k odstopu s predsedniške funkcije, pa Anan govori o uspehu srečanja. Če ne drugega, so se končno uspeli o nečem dogovoriti. V preteklosti so namreč srečanja pogosto ostajala brez sklepov zaradi nasprotovanja Asadovih zaveznic Kitajske in Rusije.

Kljub napredku v komunikaciji med velesilami pa sklepi konference najbrž ne bodo zadovoljili sirske opozicije, ki je že pred konferenco povedala, da je nesprejemljivo, da bi krivci za smrt toliko ljudi ostali nekaznovani. Prehodna vlada z Asadom je zanje tako nesprejemljiva.

Asadov režim in uporniki so sicer ob vsakem masakru krivdo za žrtve valili drug na drugega. Uporniki so trdili, da režim pobija lastne državljane, Asad pa, da so veliko umorov zagrešili prav uporniki, da bi režim očrnili pred svetom.

Anan je sicer danes opozoril, da svetovna politika nikoli ne bi bila smela dopustiti, da so razmere v Siriji prišle tako daleč. Zbrane je pozval, naj na tokratni konferenci "končno postanejo uporabni".

A tovrstna pogajanja pač vedno minevajo v senci političnih in gospodarskih interesov. Predvsem ruskih. Država ima v Siriji celo svojo vojaško bazo.

Kakšni bodo dejanski učinki današnjega dogovora, je sicer vprašljivo. Ananov aprilski mirovni načrt je na primer neslavno propadel, ker sta ga kršili obe sprti strani.

Medtem ko so politiki zasedali, se je v Siriji nasilje nadaljevalo

V Siriji se medtem nadaljuje nasilje. V današnjih spopadih je bilo po vsej državi ubitih že najmanj 53 ljudi, večinoma civilistov, več sto pa jih je ujetih v mestu Duma v bližini Damaska, ki ga je Asadova vojska povsem obkolila, je sporočil Sirski observatorij za človekove pravice.

Do spopadov prihaja tudi v mestu Rastan v osrednji provinci Homs, ki naj bi bila od februarja pod nadzorom upornikov. Po državi je odjeknilo tudi več eksplozij, med drugim v bližini naftovoda v vzhodni provinci Deir Ezor.

Še bi se pogajali ...

Še med ženevskimi pogajanji je namestnik generalnega sekretarja Arabske lige Ahmed Ben Heli sporočil, da bo v ponedeljek v Kairu potekalo srečanje sirske opozicije.

Na srečanje je povabljenih več kot 200 Sircev, predstavnikov opozicijskih skupin ter zunanji ministri petih stalnih članic Varnostnega sveta ZN – Rusije, ZDA, Velike Britanije, Kitajske in Francije, je pojasnil Ben Heli. Prav tako so povabljeni Anan ter odposlanci iz Iraka, Kuvajta, Katarja, Turčije in Tunizije.

Sodelovanje drugih držav bo potekalo le v uvodnem in zaključnem delu srečanja, medtem ko bodo predstavniki opozicijskih skupin dva dni zasedali sami. Pred tem so tovrstna srečanja na sedežu Arabske lige v Kairu propadla zaradi različnih pogledov sirskih opozicijskih skupin.

 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

CRNALUKNJA
01. 07. 2012 10.07
+1
anan hoče pod vsako ceno vsiliti njihova (zahodnjaška )mnenja katera zastopa kot neki mirovnik, ampak tokrat je naletel na trd oreh , sergej se ne bo dal prepričat,tako tudi bratje kitajci in pošteni arabski svet,kateri še ni pod ameriškim škornjem. če se ono imajo za velesilo,kaj pa je potem trio rusija kitajska iran?
Slo4theist
01. 07. 2012 11.53
-3
Kakšna rusija iran, rusija je samo marioneta zahoda preko katire se dobi razlog za proati staro železo ki se valja po ruskih stepah, pozabljeno zadnjih 20 let! Kitajci, hehe, kitajci so popustili pritiskom, in so se priključili Iranskemu embargu. Toliko o vašem trobljenju! Zadnje cajte je pa za prebrat, da rusija izbuljšuje odnose z Izraelom, le kaj imajo za bregom, če se ve da je to pobudo dal putin!
KisloZelje333
01. 07. 2012 12.09
+2
Nina Nubia 1
01. 07. 2012 12.33
+4
slo4 kitajska je povecala uvoz iranske nafte za 20% kje pa ti beres take novice mi pa ni jasno
KisloZelje333
01. 07. 2012 13.42
+3
24ur, cnn, bbc....sami "objektivni" viri po atheistovo
slovan2
01. 07. 2012 07.37
+1
Zahod naj se ne vmešava,kr nej arabska liga reši to zadevo,se dogaja pred njenim pragom pa še na zahod se nau mogu noben pizdit pol!
Slo4theist
01. 07. 2012 11.54
-1
Točno tako, sm kaj ko rabjo oni islamko propagando in če bodo sami napali, potem bodo lahko okrivili samo muslimane, čeprav dvomim ker to se v celi zgoovini še ni zgodilo!
Draža
30. 06. 2012 23.33
+2
Nato in Amerika sta pokleknili pred Sirijo,tukaj so zraven Rusi in Kitajci.
Aven
30. 06. 2012 22.54
+2
Vse države ki so v Natu imajo vedno manj denarja za vojsko - kar je razumljivo. Po tolikih akcijah je denarja zmanjkalo. Vse zahodne države so v krizi - po drugi strani pa Azija kar gre naprej.
mommmatke
30. 06. 2012 23.30
+0
Dej no dej, vojna je največji prinašales denarja vpletenim....mal se izobrazi!!! Itak, če ga pa nebi imeli, bi ga pa hitro tebi vzeli!
Nina Nubia 1
01. 07. 2012 07.41
+4
drzave imajo boremalo profita od vojne(razen amerike) a privatne korporacije sluzijo mastne milijarde
Slo4theist
01. 07. 2012 11.56
-3
Ne bodi pametna, slovenski vojak z eno misijo državi v enem mesecu prinese toliko kot boš ti v celem življenju! In če potem praviš da ni profita, potem si malo čez les!
Nina Nubia 1
01. 07. 2012 12.38
+2
slo4 slovenski vojak na misiji zasluzi na mesec 10 tisoc evrov ki jih placa slovenija posledicno MI DAVKOPLACEVALCI
KisloZelje333
01. 07. 2012 13.45
+1
slo4theist, kot sem ti že 100x povedal, te nihče ne jemlje resno, umiri se s to propagando, v glavi nimaš razčiščeno popolnoma nič, zato si poišči pomoč, oz prosi nekoga da podrobneje razloži glede izraela in zda, no ampak po vseh prebranih komentarjih, če bi imel kakšno zdravo celico v glavi, bi verjetno nehal z namišljenimi sovražniki v rjuhah (ne rečem, da se med sabo ne pobijajo, AMPAK NAM NOČE NIHČE NIČ!) nas nočejo depopularizirat, kot je to načrt tvojih pastirjev!!!
Tone 12345
30. 06. 2012 22.32
+1
gotov je že nato tam da bo red delau
Tone 12345
30. 06. 2012 22.34
+6
kokr v iraku libiji rusiji afganistanu jugoslavijiitd....
tali?ni tom
30. 06. 2012 22.38
+4
! samo tam so že tut rusi in to veliko let ! ne bo lepo sigurno če jih bo nato hotel "vrnit" domov ! mi pa ni jasno zakaj se zahod ni vtaknil v probleme v Jugoslaviji ko so teroristi napadali zakonito vojsko JNA in ko so se nekoč bratski narodi stepli med sabo in ko je pr nas zmagala poražena garda iz druge vojske pa so četniki planil na polano pa ustaši da o kosovu ne govorimo !
ni_mi_vse_eno
01. 07. 2012 07.13
+2
Ni nafte, ni plina waco, ni vredno izgubljat resurse za deželo, ki ti nič ne more dati. Severna Koreja ima jedrsko orožje, pa to ni tak problem, problem je Iran, da bo imel jedrsko orožje, ker ima Iran še nafto. Zelo dobro bi ga bilo napasti pod pretvezo miru in ukrasti kar se ukradet da. Tako kot v Iraku (orožje množičnega uničenja, ki ga ni bilo), tako kot v Libiji (grdi Gadafi hoče prodajat nafto za zlato in ne ničvredne dolarje) ...itd.
Shisui
01. 07. 2012 07.30
+4
To niti ni poanta. Okupirana Sirija je pot do okupiranega Irana, ko pa je okupiran Iran, pa je silna Rusija obkoljena z NATO pripadnicami in njenimi "sateliti".
ni_mi_vse_eno
01. 07. 2012 08.05
+3
ni_mi_vse_eno
30. 06. 2012 21.25
+11
Nihče pa ne omenja francoskih specialcev, ki so jih našli napadati sirsko vojsko, da ne govorim o drugih plačance. Podoben primer terorizma se je dogajal tudi v Iraku. (Vir: Basra prison incident) Kjer so Iraški policisti zprli britanske specialce, ki so zamaskirani v talibane pobijali policiste. Prav te specialce so potem s tanki osvobodili iz zapora britanski vojaki.
alpe00
01. 07. 2012 13.09
+1
Res je....ampak pozabil si da tega NE sme javnost izvedeti. Lazje je reci da Asad pobija svoj narod.
ni_mi_vse_eno
30. 06. 2012 20.38
+12
Pop ima ogromno ameriške propagande. Kri teče v potokih in nihče ničesar ne stori. Priporočam, da tisti, ki to oglašujejo, se prostovoljno javijo in pomagajo pri doseganju miru.
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 22.42
-1
So američani skuhal državljansko vojno, al Sirijci sami? Sicer pa, se bodo amerikanci vtaknili med nasprotnika nebo prav, se nebo pa spet nebo prav. Kaj pa Rusija in Kitajska? Si pozabil, da one tudi obstojajo.
dadocar
01. 07. 2012 00.14
+7
Ja ravno americani so zakuhali to kar ti imenujes drzavljanska vojna. Jaz to imenujem undercover operacija CIE v Siriji, vendar vsak si to lahko razlaga po svoje. Ti in podobni radi pozabljate da je Assad na referendumu dobil vec kot 70 % podporo prebivalstva. Menis da bi ga ljudje se vedno podpirali, ce bi on stal za vsemi temi poboji lastnega prebivalstva? AMerikanci, Turcija, Savdska Arabija samo naj nehajo oborzevati in uriti te teroriste, pa ti garantiram da bo v Siriji mir v roku manj kot 1 meseca.
ni_mi_vse_eno
01. 07. 2012 04.07
+3
civitasstain ne vem če američani, ampak vsekakor zahod, podobno kot v Libiji.
KisloZelje333
01. 07. 2012 13.48
+2
civitasstain kako lahko verjameš medijem kot je ta, cnn in podobni??? To je vse pod elito, daj se zresni malo no, na we are change slovenia si raje kaj preberi.
ni_mi_vse_eno
30. 06. 2012 20.34
+7
Nekoč pred davnimi davnimi časi, za devetimi gorami in devetimi vodami je živel nekdo.
ni_mi_vse_eno
30. 06. 2012 20.46
+7
neumne stvari ostanejo gor, vse kar je pametnega z navedenimi viri se pobriše, nočemo namreč, da bi se ljudje izobrazili
mommmatke
30. 06. 2012 23.25
+2
Jah, ker sami niso IZOBRAŽENI. Prevajanje je vse česar so zmožni, in to mislim ves 24urski oddelek. CNN, BBc pogledam......dobesedno ISTO na 24 ur, ko eni debili!
Shisui
30. 06. 2012 20.28
+9
Americani v enem dnevu pobijejo toliko SVOJIH ljudi, pa zaradi tega ne rabijo drzavljanske vojne?
mes
30. 06. 2012 14.47
+6
Arabski svet še se boš tolkel po glavi tako kot se mi vendar potem bo prepozno ko boš sprevidel ,da si šele sedaj postal pravi suženj impertjalizma. Pobijate se in gojite sovraštvo med sabo,da bo vas kasneje lahko nehče izkoriščal vas zaničeval in naredil iz vas reveže .
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 22.46
-2
Nehi, no! kaj ti pa manjka? Pejt v Arabijo, ti bo morala žena nosit ruto, o alkoholnih pijačah boš lahko samo še sanjal, pa v javne hiše skrivoma hodil, kot to dejajo šajhi. Seveda, tajno pa delajo hupsarijo, pa pijančujejo kot na zahodu. Na zunaj uj, notraj fuj......
alpe00
30. 06. 2012 13.48
+15
Nekdo je omenil da muslimani imajo apetite....kaj pa amerilka? Hoce iztrebit islam na Burmi so jih ubili ze 20 000 pa nikome nista. Cudno da 24ur tega ne poroca v rubriki SVET....ah ja se jih niso dovolj pospravili da bi bilo zanimivo. Vsak ima pravico do zivljenja neglede na barvo in religijo, in noben jih nima pravice ubijat...NOBEN ADMIN poznam copy/paste
yarrick
30. 06. 2012 16.07
+1
Za tem stoji vatikan, ZDA so le sredstvo za dosego cilja...Vedno je bil in bo(dokelr bo imel toliko moči) VATIKAN tisti, ki vleče niti iz ozadja.Mi pa imamo sheeple, ki slepo sledijo naukom KRVAVE religije...
alpe00
30. 06. 2012 17.41
+3
Ja se strinjam Shadowsun. Samo ce pogledam tega papeza me kr srh spreleti. Ampak sem mi zdi da je tudi on samo marioneta.....se nekdo vecji je tule v ozadju.
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 22.49
-1
Hmmmmmm. Kdo se pa v luft spušča z bombami, pa pobija nedolžne otroke in žene. To tvoja televizija nič ne kaže????
yarrick
30. 06. 2012 23.04
+1
sem že prej napisal točno o tem, po čemur ti sprašuješ in se mi ne ljubi ponavljati.na kratko bom rekel le, da je vatikan preko svojih podprenikov širil in še širi prevlado nad svetom.tako kot so hoteli v ww1 izbrisati iz obličja sveta protestante, bi rad danes muslimane.Misliš da bi se opasani z bombami odpravljali v sredo mesta in se razstreljevali, če nebi imeli sovražnika na katerega se lahko izgovarjajo?
vzhod
30. 06. 2012 13.35
+3
V Siriji je dzamija posvecena jezusu in nosi ime Isa Mejremin
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 22.52
+1
Do zdaj so v Siriji živele vse verske skupine složno in v obojestranskem medsebojnem spoštovanju. Sedaj pa enemu to ne paše, Pogruntaj!
dadocar
01. 07. 2012 00.16
+0
In komu to po tvoje ne pase? Ce reces Assad, si dokazal da si res velik talent :)
bigich
30. 06. 2012 12.57
+0
Edina in neumnost je ta, da so zionisti izkoristili arabsko pomlad za svoje interese. Arabska pomlad bi morala pomeniti uvedbo šerjatskega prava v celoti. Tako pa ...
ljx
30. 06. 2012 13.17
+5
Šejtanluk Bigiću,Šejtanluk v vaših vrstah,to je problem!
KnightTemplarSL
30. 06. 2012 13.21
-6
Admin lahko brišeš kakor hočeš, samo se zavedaj, bo prišel dan ko bo resnica prišla na plan in kako muslimani imajo apetite da bi vse druge vere uničili.
sejvam
30. 06. 2012 13.53
+7
KnightTemplarSL: tvoje razmišljanje je na ravni pet letnega otroka... obstaja samo ena delitev ljudi, in to je na DOBRE in SLABE! vse ostalo je pranje možganov ali po strokovno brainwashing
yarrick
30. 06. 2012 15.54
+10
@knighttemplarSL kaj pa je počela RKC med leti 0 in 1900? pridigala in z lepimi besedami privabljala ljudi? najprej so jih preganjali zaradi drugačne vere, jih sežigali na grmadah in mučili, pozneje pa so jih z subverzijo in manipulacijami privezali nase...Kdo je tu svetnik eh?
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 22.58
Ah ne? kaj so pa Turki delal v Evropi? Zakaj imamo tolko obrambnih zidov v Evropi. No ja, tako miroljubni vi islamisti tudi niste. mal vzam kako zgodovinsko knjigo v roko, če si sposoben brat!, pa preber nekaj o Armeniji.....
bigich
01. 07. 2012 00.32
+0
Turki so resda osvajali samo niso sirili islama s silo (ce ne bi srbi bili muslimani ... 500 let bi bilo VEC kot dovolj). Osvajanja pa pac kot osvajanja ... niso napadali in plenili zaradi islama ampak zaradi svojih lastnih apetitov. @ljx se strinjam ljudstvo hitro nasede prevarantom ... ce bi bili enotni in slozni bi bilo drugace
mommmatke
30. 06. 2012 12.35
+6
V tej igri pobijanja nedolžnih vsepovrek, teh NATOvih in UN zločincev, je Rusija še najbolj prisebna, ne glede kake interese ima.
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 23.07
-5
Nato in UNO se v Siriji nič ne vmešujeta. Sta zato zločinca? In Rusija je na strani sirijske vlade. Je zato "prisebna"?
mommmatke
30. 06. 2012 23.26
+4
bebox
01. 07. 2012 01.06
ne sam da je padu še visoko se je odbil in še enkrat padu...
Helmuth
30. 06. 2012 12.34
+14
Hilary meni da bi Asad moral oditi z oblasti !! Kdo je hilary in kdo ji daje pravico da govori take stvari. Prej bi rekel da bi Obama , Clintova ...morala oditi z oblasti in iz Bilderberg grupe ....in direkt pred sodisce za vse zlocine ki jih izvajajo in so jih izvajali njihovi predhodniki na celu z BUSHMANOM
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 23.11
-3
Še nisi opazil, da se odigravajo v muslimanskih državah državlanske , oziroma verske vojne in zahod in Amerika nimata nič s tem???? Si "študiral" v Afganistanu?
sejvam
30. 06. 2012 12.26
+4
V vsej tej zgodbi tudi Rusi niso tako nedolžni kot se zdi. (gre se jim tudi za svoje interese, kar je seveda logično, kajti naslednji na vrsti je Iran in če padejo še oni, so Rusi v obroču obkoljeni z vseh strani od NATOpakta in ostalih satelitov..) Ampak vseeno je Zahod (Amerika,NATO) in njegove želje po Kapitalu in vplivu itd... kriv da se je sploh začela ta vojna!!!!! Seveda najbolj mi je žal navadnih ljudi ki niso nič krivi za nastalo situacijo...
sejvam
30. 06. 2012 13.32
+3
Sem za Ruse....ampak morate razumeti da tako NATU kot Rusom ni toliko mar za navadne ljudi kot jim je za lastne interese... in to je pač dejstvo (in dejstvo je tudi da je Zahod začel to vojno..kot vedno)
mes
30. 06. 2012 14.50
+5
Sem za dobre in poštene ljudi,pa mi je vseeno če pridejo z Marsa !
yarrick
30. 06. 2012 16.05
+3
@zedi NIHČE od večjih igralcev ni nedolžen.V tej igri smo vsi kmetje na šahovnici; uporabni zgolj v enem primeru drugače pa potrošna roba.Tako kot si želi amerika (oz elite za njo) držati svet za ****, tako bi radi rusi obnovili stari imperij(SZ).Kdorkoli bo ujet med ti dve državi, bo v primeru ww naj***.Sedaj ni več ravno veliko opcij za izbiro: ali si za ZAHOD( EU, amerika, japonska) ali VZHOD(kitajska, rusija, kuba, sirija, iran), sredinske (NEUVRŠČEN) očitno ne dopuščajo več.Zgleda da se držijo reka :"če nisi z nami si proti nam."...Žalostno , da na koncu NAJVEČJO CENO plačajo navadni ljudje...
alpe00
30. 06. 2012 17.39
Saj tako je bilo vedno v vsaki vojni.....nasrkal je narod....voditelji so se pa sli " cajanko" !!! Nikoli in nikdar ne nasrkajo tisti,ki vojno zakuhajo. Umira le narod na katerem je sahovnica vsevidnega ocesa.
civitasstain@gmail.com
30. 06. 2012 23.13
"Sem za Ruse" praviš. Hm kdo p tu nastrada?????
sejvam
01. 07. 2012 09.46
Poglej neko ravnotežje v svetu pač mora biti ker slej ko prej se moraš postavt na eno stran, pa če hočeš ali ne....ali kot pravijo če nisi z nami si proti nam.... pač izbereš manjše zlo *
KnightTemplarSL
30. 06. 2012 11.56
-3
Suverena država, naj si svoje probleme reši sama. Tako večina pravi. Samo kaj bi bilo če bi se tega držali ko nas je nekdanja Jugoslavija napadla ker smo se odcepili? In bi vse druge države rekle, to je vaš problem...
yarrick
30. 06. 2012 12.03
+8
ok, če je tako, pa povej kaj bi storil, če bi se ti sosedi vmešavali v družinsko življenje in tvoje osebne zadeve, samo zato ker se ne strinjajo s tvojim načinom reševanaj skupnih težav? Bi se strinjal, da ti sosed pod re lepo jablano, samo zato, ker visijo veje na njegovo stran? Pa še tole: zahode se že tako in tako vtika v notranje zadeve v siriji(vzhod pa rano tako, da ne bo kdo rekel dasem pristranski): le od kje upornikom NATO oborožitev in logistična podpora? Misliš da ameriški UAV-ji ne dajejo podatkov teroristični opoziciji? si res tako naiven, da misliš da vojna v siriji ni nič drugega kot POSREDNA VOJNA med Vzhodom in zahodom(proxy war)?
BogiEmil
30. 06. 2012 12.04
+2
vse so na začetku rekle, to je vaš problem ... problem je nastal, ker so bili v igri njihovi interesi in so potem to lepo, politično, s podporo kao, reševali ... niso se oni tolkli po Jugoslaviji, še Srebrenico so gledal, kot neki eksotičnega, bili pa so, ja in na koncu so kao pobrali zasluge za to ... da smo se lahko odcepili ... v Sloveniji pa se je boril slovenski narod, ne glede na druge države, jest nism vidu nobenga Avstrijca, Italijana al pa Amerikanca, da bi zraven nas puško držu ... so pa potem pršli, ja, to je pa res ... hijene pustijo, da se ranjena žival opeša, potem pa pridejo trumoma ...
KnightTemplarSL
30. 06. 2012 12.22
-1
shadowsun, bom te takole vprašal... Če bi vedel, da sosed pretepa otroke bi ga pustil na miru? Ker pač je to njegova družina in se tebe ne tiče.
KnightTemplarSL
30. 06. 2012 13.10
+0
BogiEmil, nisem mislil, da bi moral sosedu na gobec. Ampak bi ga pa prijavil. Tako ti povem... Mi smo vsi otroci, država pa skrbi za nas, da bi nam bilo dobro vsem.
BogiEmil
30. 06. 2012 13.12
+0
Točno tako, ker ima še ženo in babice in dedke, katere ga lahko prijavijo .....
BogiEmil
30. 06. 2012 13.14
+0
Sej, Khnight, ne razmišljaš napačno, samo, veš, v teh časih, ko je toliko strahu zasejanga, .. verjemi, da se ljudje ne mešajo več nikamor ... v nobeno stvar, ker so nas razčlovečili, hočem samo reči, da v državi ne bo delal red drugi, naj ga naredijo sami ....
KnightTemplarSL
30. 06. 2012 13.18
-2
BogiEmil, v teh časih bi se morali še bolj povezat. Če država ni sposobna rešit svojih zadev, je pač potrebna intervencija.
yarrick
30. 06. 2012 16.00
+3
@knighttemplarSL Ampak KDO daje pravico nekomu,da posega v NEODVISNOST in suverenost neke dežele? verjemi,da če bi jutri nekdo hotel zaradi nespoštovanja človekovih pravic sesuti ameriko ali evropo, se le ta NEBI Strinajla s tem.V kolikor je Asad kriv (vsaj posredno) za smrt mnogih ljudi deluje tako kot bi vsak predsednik; če bi se pri nas začeli oboroženi upori, kaj mislite da bi naredil predsednik države?? Bi nas lepo peljali na lsadoled in bi bile zamere pozabljene? Kje pa! uporabili bi vse kar imajo, VKLJUČNO Z VOJSKO ! Ne verjameš? poglej VSe proteste do sedaj, pa boš videl, kajse zgodi, ko narod prestopi točko, do kjer je totalitaristična oblast še pripravljena dopustiti... Pa na zgornje vprašanje glede otrok; ne, nebi mu dopustil da jih pretepa naprej, vendar pa ni v moji pristojnosti da to rešujem.Problem nastane (pri nas zelo očiten), ko se LAŽNE izjave podajajo in potem zapro nedolžnega človeka.Misliš da se kaj takega ne more narediti na državnem nivoju?
BogiEmil
30. 06. 2012 16.12
+1
sejvam
30. 06. 2012 11.56
+3
Niso Rusi neumni ...diplomatsko kupujejo čas, tako Siriji kot Iranu
BogiEmil
30. 06. 2012 11.50
+7
Suverena država je suverena država in spet se vtikajo v njo tisti, kateri še pri sebi ne morejo poštimat stvari ... kot, da bi prelagali svoje težave nekam drugam pa tam red delali. Sirija je Sirija ... in upam, da ostane Sirija, kaj je z Libijo? Imel so vse, zdej pa nimajo nič, samo so kao svobodni ... dojemanje demokracije je prišlo že tako daleč, da se lahko vsak na tem svetu vtakne nekam ... imam pa občutek, da je Evropa samo ena velika igra Catch the cash in tisti na vrhu piramide poberejo vse, od tistih igralcev, katere so zvabili z lepimi obljubami, da bodo prosperirali in profitirali ... ampak so na dnu ... in na dnu bodo ostali. Zato ima Rusija in Kitajska drugačne poglede, ker ve, kako se temu streže ...
mommmatke
30. 06. 2012 12.40
+4
Se strinjam, samo žalosti me, da v Sloveniji ni niti ENEGA medija, ki bi ugotavljal dejstva, in nebi čivkal kot papagaji kar CNN, BBC etc. pišejo!
rissp
30. 06. 2012 11.48
+8
Seveda... Rusi in Kitajci so krivi da se ne doseže "miru"... A res mislite da so tako neumni da bodo še enkrat nasedli "mirovnim načrtom" , podobnim kot v Libiji ("no flying zone",itd.,ki je bila le krinka za uničenje države in pokola več stotisoč ljudi?? 24ur, sram vas je lahko da trobite izključno enostransko propagando, in to na strani tistih, ki so izvršili daleč največje pokole zadnjih 20 let! (in tudi prej)