Tujina

FOTO: Francijo bo vodil Francois Hollande

Pariz, 06. 05. 2012 07.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Novi francoski predsednik bo socialist Francois Hollande. Napovedal je, da se bo proti krizi boril s krepitvijo proizvodnje in ohranitvijo socialnega modela. Dosedanji predsednik Nicolas Sarkozy je svojemu nasledniku čestital in napovedal umik z vrha svoje stranke.

Novi francoski predsednik bo socialist Francois Hollande, ki naj bi po projekcijah volilnih izidov dobil od 52 do 53,3 odstotka glasov. Volilna udeležba je bila več kot 80-odstotna.

Tiskovni predstavnik socialistov Benoit Hamon je takoj po zaprtju volišč izrazil veliko veselje ob Hollandovi zmagi. Kot je dodal, bo njegova izvolitev končala 17 let desničarske vladavine v Elizejski palači.

Hollande: Francozi so izbrali spremembe

Hollande je v mestu Tulle že nagovoril navdušeno množico privržencev. Dejal je, da so Francozi z njegovo izvolitvijo izbrali spremembo. Prva naloga je po njegovih besedah združiti državljane, da skupaj pripeljejo državo iz krize, pri čemer je napovedal krepitev proizvodnje in ohranitev socialnega modela.

Ob tem je poudaril, da varčevanje ne more biti več edina možnost za Evropo.

Hollande je čestital poraženemu predsedniku Nicolasu Sarkozyju za petletno vodenje države, za kar si po njegovih besedah zasluži spoštovanje. Obljubil je, da bo predsednik vseh. "Uspeli bomo!" je zatrdil.

"Danes ni dveh Francij, ampak ena sama, ena nacija, ki se sooča z isto usodo. Noben otrok republike na bo zapuščen in diskriminiran," je dejal novoizvoljeni predsednik v govoru, ki so ga neposredno prenašale televizije.

Sarkozy se je poslovil tudi z vrha stranke

Hollandov protikandidat, dosedanji predsednik Nicolas Sarkozy, je Hollandu v telefonskem pogovoru že čestital za izvolitev. "Francoski narod se je odločil. Francois Hollande je predsednik Francije in treba ga je spoštovati," je Sarkozy dejal v čustvenem nagovoru privržencem, ki so njegov povolilni nastop večkrat prekinili z vzkliki: "Nicolas, Nicolas!" in "Hvala, hvala!".

Kot je dodal, prevzema polno odgovornost za poraz. Sarkozy je prvi francoski predsednik po 30 letih, ki je izgubil volitve za drugi mandat.

Pred nagovorom se je sešel s predstavniki UMP v Elizejski palači in jih pozval k enotnosti pred junijskimi volitvami. "Ne razdelite se. Ostanite enotni. Treba je dobiti bitko na volitvah, mogoče jo je dobiti," je Sarkozy dejal na srečanju s privrženci, ki se ga je udeležila tudi soproga Carla Bruni-Sarkozy.

Hollandu je Sarkozy sicer zaželel vse dobro, vseeno pa je nasprotnika tudi zbodel: "Bodimo dostojanstveni. Bodimo domoljubi. Bodimo Francozi. Bodimo pravo nasprotje vtisa, ki bi ga morda dajali nekateri drugi, če bi bile naše vloge zamenjane."

Na Trgu Bastilje v Parizu se je medtem zbralo več deset tisoč ljudi, ki proslavljajo zmago Hollanda. Ta naj bi kot novi predsednik Francije prisegel do 15. maja, še pred tem pa naj bi se srečal z nemško kanclerko Angelo Merkel.

Slovo Sarkozyja
Slovo Sarkozyja FOTO: Reuters

Hollande bo že nocoj poklical Merklovo

"Če bo izvoljen za predsednika, bo že nocoj poklical nemško kanclerko Angelo Merkel, saj je to ključno za reševanje Evrope," je še pred koncem volitev povedal Hollandov svetovalec Jean-Marc Ayraul. Tudi nemško-francoski odnosi naj bi bili ena od Hollandovih prioritet.

Socialist je sicer med kampanjo razburjal Nemce z izjavami, da Francija pod njegovim vodstvom ne bo ratificirala evropskega varčevalnega pakta, ki je bil večinoma ideja Angele Merkel, ki je glavna zagovornica varčevalne politike v Evropi. Hollande je že takrat napovedal, da bi rad, da se fiskalnemu paktu dodajo vzpodbude za razvoj in solidarnost.

A Nemci so prepričani, da bo njihova kanclerka, ki v času francoske kampanje sicer tega, da bi na vodilnem mestu Francije še naprej raje videla Nicolasa Sarkozyja, ni obešala na veliki zvon, uspela voditi Evropo tudi v družbi Hollanda.

"V Berlinu možnost, da zmaga Hollande, nikomur ne jemlje spanca," poroča nemški Bild, ki se sklicuje na vire blizu nemškega finančnega ministrstva.

Konec varčevanja za Evropo ali zadolževanje na račun prihodnjih generacij

A če je uradni Berlin vsaj navzven miren, se nekateri drugi še spomnijo izjav, da francoski socialisti ponoven prihod na oblast vidijo predvsem kot prvo stopnico na poti k revoluciji znotraj Evropske unije v smislu prekinitve dosedanje finančne in politične usmeritve.

V Berlinu so potihem upali, da bo Sarkozy ostal na svojem mestu.
V Berlinu so potihem upali, da bo Sarkozy ostal na svojem mestu. FOTO: Reuters

"Če bo v Franciji res zmagal Hollande in bodo v Grčiji doslej vodilne stranke izgubile glasove na račun populistov, se bo Evropa varčevanja močno zamajala," je za Die Welt povedal Lüder Gerken, vodja Centra za evropsko politiko v Freiburgu.

"Nova smer Evrope bi tako lahko bili konjukturni paketi in volilna darilca na račun prihodnjih generacij. Če bo to zamenjalo idejo o bolj zmernem zapravljanju vsaj za nekaj časa, nas nato čakajo še turbulentni časi," dodaja Gerken.

Podobne skrbi tarejo tudi nekdanjega predsednika nemškega zveznega ustavnega sodišča Hansa-Jürgena Papiera: "Če se državni izdatki ne bodo približali prihodkom, se nam na dolgi rok obetajo velike težave." Upa pa, da bo Merklova storila vse, da Hollanda obdrži na realnih tleh, ko gre za vzpodbujanje zapravljanja v evroobmočju.

Poslanec nemške opozicije Martin Schulz pa nasprotno v Hollandovi zmagi vidi možnost, da se varčevalni Evropi doda tudi pakt za rast, pri čemer še posebej stavi na investicije v tehnologije prihodnosti.

Veliko je obljubil delavcem in brezposelnim

Nekoliko manj navdušeni nad morebitno zmago so v Hollandovi domovini po pisanju Reutersa delodajalci, ki se bojijo, da bodo klonili pod težo njegovih davčnih bremen. Ukrepi, ki jih je napovedal, bodo namreč zvišali davke, povečali izdatke za socialo, višji bodo tudi stroški dela, pravi vodja francoskega združenja delodajalcev Laurence Parisot. Javno finančna slika Francije se v tem duhu ne bo popravila, bi pa lahko naraslo rivalstvo med Nemčijo in Francijo. Zadovoljni niso niti bogati Francozi, saj jim je Hollande že pred volitvami napovedal višje davke.

In kako mu je torej, ob številnih kritikah, najverjetneje uspela zmaga? Novoizvoljeni predsednik Francozom obljublja fiskalne reforme in socialno pravičnost, napoveduje 75-odstotno obdavčitev najbogatejših, zaostriti namerava nadzor nad finančnim sektorjem - tega označuje za svojega največjega sovražnika - in rešiti vprašanje brezposelnosti mladih. V izobraževanju želi odpreti 60.000 novih delovnih mest. Do konca mandata želi uravnotežiti francoske javne finance.

Kdo je Francoise Hollande?

Francois Hollande je bil rojen 12. avgusta 1954 v Rouenu na severozahodu Francije. Več kot 30 let je bil v zvezi s strankarsko kolegico in predsedniško kandidatko na volitvah leta 2007 Segolene Royal, s katero imata štiri otroke. Spoznala sta na znameniti univerzi ENA, kovnici francoske elite, pred nekaj leti pa sta se razšla in zdaj živi z novinarko Valerie Trierweiler.

 Spremljajte 24ur.com na Facebooku in Twitterju!

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (632)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Thor-1st
07. 05. 2012 19.25
-1
Z EVR-om in EU je konec. Volilci v Franciji ter Grčiji so včeraj tako odločili. Adieu Europe!
gospakatja
07. 05. 2012 07.02
+0
parafraziram: išče se antisarkozy, ki bi nehal govoriti o varčevanju in disciplini in zrihtal, da bo deževala nebeška mana!! mu bo uspelo?
hotchilipoper
07. 05. 2012 06.50
+3
vsaj nekaj novega
cirenij
07. 05. 2012 06.58
+1
Hvala Bogu. Upajmo, da ni potegavščina kot pri nas.
MERDE-AVE-MERDE
07. 05. 2012 06.46
+6
se bo proti krizi boril s krepitvijo proizvodnje in ohranitvijo socialnega modela. - BRAVO!!! UPAM DA NE LAŽE KOT NAŠ janez refrendumski !!
Dzugasvili
07. 05. 2012 06.19
+0
Odlično, ode nam Šerfezi.......suze liju plave oči, ha...ha....
Tadej Skof
07. 05. 2012 05.38
+0
to so besede kak se bo boril !
sezonska_solata
07. 05. 2012 02.58
+8
Volilna udeležba je bila več kot 80-odstotna. Respect!
bigich
07. 05. 2012 01.42
+6
lepa novica :)
cyklon
07. 05. 2012 00.45
+5
Angelca pa seveda upa,da bo s Francoise-jem pometala in ga obračala kot je Nicolas-a. Pa je punca,ki je še nikoli nisem videl v krilu, v veliki zmoti!!!
MERDE-AVE-MERDE
07. 05. 2012 06.47
+0
poooočasi bo odprtla oči, in videla daji vsa Ecropa počasi obrača hrbet
Quatflow
07. 05. 2012 00.22
-6
Ne vem, če je to v redu..upam, da je.
CH4
07. 05. 2012 00.25
+7
Mislim da bo tole pospešilo razpad EU tako da, je ja.
platon26
07. 05. 2012 00.26
+2
platon26
07. 05. 2012 00.26
+3
ch4 izvoljeni je velik podpornik EU-ja na žalost!
Quatflow
07. 05. 2012 00.30
-2
Kako pa lahko veš kar še ni dorečeno in storjeno?
platon26
07. 05. 2012 00.31
+0
CH4
07. 05. 2012 00.31
+2
Če pa je reku da se ne gre več "austerity" in misli sprostit vse varčevalne ukrepe kar pomeni velik preobrat tudi v ostalih državah kar nadalje pomeni veliko VEČJA inflacija (prej ko slej bi bili tam), in to pomeni pospešenje proti koncu evra kar je pravzaprav dobro.
Quatflow
07. 05. 2012 00.32
-1
Lahko samo sklepaš po razmišljanju človeka in po njegovih preteklih dejanjih, če je ta človek konstantno zasidran v svoj prav, če ni, potem se tudi pretekla dejanja lahko spremenijo v drugačne smeri..
Quatflow
07. 05. 2012 00.33
-1
platon26
07. 05. 2012 00.36
+0
večkrat je izrazil podporo EU ima 4 ukrepe kako utrditi EU rekel je da bo še naprej financiral Grčijo toda bo poskušal to spremeniti in pospešiti ter stabilizerati grško gospodarstvo! CH4 zavzema se za nastanek nekih evro obveznic katere bodo spet pokupile banke in to je spet pesek v oči...
platon26
07. 05. 2012 00.39
-3
aja pa seveda davek na finančne tranzakcije kar je spet slabo za gospoarstvo...
CH4
07. 05. 2012 00.43
-2
CH4
07. 05. 2012 00.44
-2
Mater ej.. celi tekst napišem in vse kar 24ur objavi je en klinčev stavek ffs...
CH4
07. 05. 2012 00.55
-3
Platon ti si zelo proti tem "ukrepom" ki jih izvaja naša vlada a ne? V ogromno držav je problem velikost dolga ker pač ne morejo več odplačevat obresti blabla. V SLO pa imamo 2 miljardi minusa, pa vendar gre za obresti 600 miljonov evrov. Ali potem ni logično glede da se približuje sistem kritja denarja da se vseeno zmanjša poraba za miljardo in štiristo miljonov (kredit je itq brezveze gledat). Da porabiš toliko kolikor ustvariš. Razen seveda če lažejo o številkah. Sicer mi je varčevanje v fiat sistemu neumno ampak bi se pa blo fajn navadit počasi na manj zapravljanja. Zanima me tvoje mnenje glede tega. :P
platon26
07. 05. 2012 08.55
-1
No če bi poznal fiat sistem potem me nebi tega spraševal! Namreč vedel bi da celotni ekonomski sistem BAZIRA na zadolževanju! Torej v tem sistemu je DENAR=DOLG eneg brez drugega ni v tem sistemu! Torej če bi šparali vsi in odplačali SAMO svoj DOLG v obtoku NEBI ostalo niti 1 enote denarja več! Kakao bi torej plačeval obresti in tako naprej! Zato sem proti varčevalnim ukrepom ker so v posmeh ljudem!
healer
07. 05. 2012 00.08
+0
Buena Vita
06. 05. 2012 23.57
-3
Madooona,to sem doživela v franciji,daljnegaleta 1976, hja,nič niso naredili,kregali so se z še vešjo intezivnostjo kot se je tri leta kregal slovenski trojec,naredili so ogromno dolgov in kaosa,ugrabitve,bombe v podzemni, šele žiskar d,estein je s težavo saniral njihovo igro, očitno se zgodovine ponavljajo
SL0VENSK0
07. 05. 2012 00.05
+1
francozi so no. 1, sam mal preveč priseljencev so si nakopal, kruta resnica
saintjozef
07. 05. 2012 00.14
-2
Buena Vita Pa so te v tistih svinčenih časih daljnega 1976 spustili tja pogledat?
platon26
07. 05. 2012 00.17
+3
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.22
+0
Platon, kaj se bo pa zgodilo, ko zmanjka ,,kolonij,, za izčrpavanje? Novodobni staro Rimski scenarij mogoče?
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.26
-1
JOOOOOJ NA TV SLOVENIJA 2 JE PA ENA ODDAJA O MREŽNEM MARKETINGU. IN TO OČITNO RETRO IZ DEVEDESETIH
platon26
07. 05. 2012 00.27
+2
točno tako tudi Rimski imperij je propadel ker je prišlo do propada valute!
platon26
07. 05. 2012 00.27
+2
vemo pa kakšno obdobje je sledilo po tem razpadu nekdanje "EU";)
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.28
-2
Poglej si te ,,retarde,, na tv slovenija 2. Takšni modeli so mene ,,pecali,, pa sem jih poslal v rodne kraje
platon26
07. 05. 2012 00.30
-1
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.35
-1
Škoda. Modeli iz 90 ih, v slabih oblekah(kolekcija Rio Rijeka bi rekel), očali kot da podmornico vozijo, babe z trajnami, stil pohištva wannabe orient, itd. Smeškoti, ki ti omogočijo brezskrbno starost. O koliko takih nategunov jaz poznam.
platon26
07. 05. 2012 00.41
+2
ja samo neko ploskanje sem ujel:) pol je bla scena catch the cash:)
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.46
+1
Jebemtiš to jaz rad gledam, veliko boljše od sterilnih ameriških komedij. Tukaj se iz srca nasmejiš tem tipom, kot sekta so.
Sokrat.
06. 05. 2012 23.52
+6
Rdeča zastava se naj vihti!! REVOLUCIJA, REVOLUCIJA! Bandiera Rossa, la trionfera! Alla Riscossa, Alla Riscossa!!
Sokrat.
06. 05. 2012 23.49
+6
Upajmo, da bo tale nehal z nepomembnimi varčevalnimi ukrepi, ki v države ne prinesejo niti kančka koristi. 1. Plače je potrebno dvignit za 10-15%, da bodo ljudje lahko kupovali. Država se lahko namreč reši izključno, če ljudje kupujejo in tako delajo dobiček državi in proizvajalcem. To seveda ni možno, če gredo ljudje v trgovino le po kilo kruha in 2 kili moke. 2. Potrebno je odpreti nova podjetja, pa ne takšna, ki se ukvarjajo z bedarijami. Ampak takšna, ki bodo državi prinesla dobiček! 3. Ponoven zagon gospodarstva. Železarska industrija, ... V tem trenutku nimamo niti ene industrije pri nas. Vse kar je, je to, kar delamo za druge. 4. Zmanjšat uvoz hrane in življensko pomembnih izdelkov iz drugih držav in povečat nakupovanje hrane pri domačih kmetih, ki le to manj zastrupljajo s kemičnimi sredstvi. Tako pa jemo mutirano hrano, ki povzroča raka in druga obolenja.
platon26
06. 05. 2012 23.58
+2
Sokrat ne strinajm se s tabo pod 1 ker to je potrebno v trenutni ekonomski ureditvi ki pa je nevzdržna tako ekonomsko kot materialno! Neskočne rasti ni in neskončnih zalog prav tako! S tem početjem samo uničujemo okolje in nič drugega! Če se bomo držali te ureditve nas MORA biti do 2050 10 miljard da bo ta neskončna rast še lahko potekala! Torej to ni rešitev za nikogar! Dobiček ima eno slabo lastnost nekoga moraš plačat manj da ti zasluži več.... Strinjam se pod 4 čimvečja racionalizacija vsega! Ne rabimo paradajza iz kitajske! Ne rabimo iphona iz tajvana! Mislim da je kolinska droga elan gorenje in podobne zadeve dovolj da preskrbi 2 mil ljudi seveda tu pa potem ni dobičkov in pa še marsikaj....
Buena Vita
07. 05. 2012 00.00
-4
he,he,he zbriši tisto ime;sokrat nisi ga vreden,kdor že si,in seveda si nepomemben,troši svoje tuje pusti per mer
Sokrat.
07. 05. 2012 00.04
+1
Platon, se strinjam. Menim, da je za trenutno stanje edina prava rešitev izključno vojna, ki si je seveda nihče ne želi, ampak zagotavljam, da bo do nje prišlo. Tisto zgoraj so seveda le želje, s pomočjo katerih pa bi se trenutno stanje težko izboljšalo, predvsem iz razloga, ki si ga navedel. Rast populacije. Skratka, preveč nas je. Nekje in najpomembneje, enkrat, bo počilo. Tisto nekje je bolj nepomembno, saj bo ta pok zajel celoten svet.
Sokrat.
07. 05. 2012 00.06
+1
Buena Vita, kaj pa tebi v glavi manjka? Mislim da so komentarji za to, da se izrazi svoje mnenje. Če si pa ti podpornica Majerja in bi rada ne vem kake varčevalne ukrepe, potem ti pa želim le lepo življenje, upam, da boš uživala. Jaz zagotovo ne bom. Ti varčevalni ukrepi pa itak nimajo pomena. Počilo bo z njimi ali pa brez njih.
M_teorija
06. 05. 2012 23.48
+2
Od nekdaj mi je bila Marseljeza všeč, danes pa še toliko bolj! Še je upanje, da prevlada pamet nad neumnimi predlogi za varčevanje, kot krinka za vse SUPER HIK VLADE.
Osvald
06. 05. 2012 23.29
+6
Čestitke holandu in franciji in dobrodošla nazaj "Deutsche Mark" po možnosti jo bomo videli še letos.
platon26
06. 05. 2012 23.37
+8
so tudi že do sedaj pa tudi na naš raćun sam ti lolek tega ne veš ker ni znanja!
Janez..JaIen.
07. 05. 2012 00.10
+1
ammm... če rečem, da bodo švabi profitirali, se tebi prikaže, da imam rad švabe? se ti pogosto prikazujejo stvari? :) pa tudi mojega stavka "v vsakem primeru bodo švabi profitirali" nisi dojel, saj si potem trdil isto kot jaz, a se obenem repenčil, da nimam prav....
Janez..JaIen.
06. 05. 2012 23.26
-5
nikakor ne dojamete bistva "sociale": če hočeš nekomu (ki ne dela!) dat, moraš nekomu (ki dela) vzet! meni to ne zveni kot idealna rešitev...
saintjozef
06. 05. 2012 23.32
+5
Delaš? Ne želim, da se ti kaj zgodi, da ne moreš več. In če se ti, kam te vržemo?
platon26
06. 05. 2012 23.39
+3
kdo dela če daš 1 miljon na banko in pobiraš obresti? hahaha
M_teorija
06. 05. 2012 23.50
+6
Samo pravično naj plačujejo, naj bodo plače pravične, pa ni treba nobene sociale. Najbolj socialna država je tista, ki ima najmanj potreb za socialo!
platon26
06. 05. 2012 23.52
+4
saintjozef
06. 05. 2012 23.58
+4
Edini produkt bivše JJ vlade so bili brezposelni.
stratford
06. 05. 2012 23.19
+8
Ne morem verjeti koliko ljudem pomeni zmaga oz. izguba na volitvah. Se mi zdi, da ze kar malce pretiravajo. Drugace pa sem zadovoljna z rezultatom volitev. Se mi zdi da se bo Hollande bolj prizadeval za socialo. No, res pa je, da so jih vecinoma samo besede. Na zalost...
platon26
06. 05. 2012 23.25
+4
saj so američani tudi jokali ko jim je nekdo obljubljal vse mogoče in yes we can potem pa vodil 10x hujšo politiko kot njegov predhodnik!
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.18
+6
Sarkozy bi moral biti glede na ekonomsko situacijo v Franciji potolčen še bistveno bolj kot je bil. 53 odstotkov prebivalcev Francije pričakuje čudeže od Hollandeja, čim bo pa izvedel kakšen ukrep, bodo pa takoj ponoreli. Veliko jim obljublja, a kaj bo na koncu zares storil, je pa veliko vprašanje
SL0VENSK0
06. 05. 2012 23.22
+3
deportiral bo priseljence pa bo prec padla brezposelnost na samo procent :)
antiXfashizmXeuXgso
06. 05. 2012 23.22
+1
Čuj Hajduk, nazadnje sva neki debatirala okoli varovanja
platon26
06. 05. 2012 23.26
-2
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.28
+2
Nimam ti kaj lepega za napisati jester, slaba situacija, glede na leto 2008 katastrofalna, pa še slabše bo. Nič novega dela ni na trgu, samo tehnična varovanja se še da dobiti, to pa ni moj sektor. Jaz imam le ,,fiziko,, tako da dokler bo šlo, bo šlo, ko bom pa delal v svoj minus, bom pa zaprl. Potem pa ,,kot barbe na brod,,. Ali pa zopet na Hrvaško, in obleci črno uniformo, in začeti totilarizem. He, he
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.30
+1
Moja mama je čista slovenka, prababica je imela ,,štacunco,, v Stari Ljubljani, za časa kraljevine. Oče je pa iz Hrvaške Platon
platon26
06. 05. 2012 23.32
+1
madona da niso Italjani ste kje blizu žice doma? hahahaha
antiXfashizmXeuXgso
06. 05. 2012 23.32
+1
Naj malce spomnim na debato: HAJDUK-1911 06.05.2012 15:33:58 1 Jester samo ti si verjetno še delal v zlatih časih, brez licence, denar na roke, itd. Tako sem jaz začel to delati, ko sem še v srednjo šolo hodil, pa mi postalo všeč, in zdaj sem že 15 leto v tem. jester40 06.05.2012 16:33:42 Hajduk, točno tko. Takrat je bilo dovolj, da si bil grd, neustrašen, no ja, pa znanje borilnih veščin je tut prav prišlo. Delal sem pa na Aurori ( Nova Gorica, ko smo šli v EU ), pa Meet me ( Divača )nekajkrat, pa Škisova tržnica v LJ, pa Marihuna marš na Kongresnem, Hala tivoli hokej,.. 15 let si že v tem? Dober si, vsak čast.
platon26
06. 05. 2012 23.33
+1
spraševal sem fantiča slovensko ker ima bolj prazno glavo:)
antiXfashizmXeuXgso
06. 05. 2012 23.33
+2
Mogoče sva se pa kdaj celo srečala, hehe
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.34
+2
Jester spomnim se, imam skorajda ,,fotografski spomin,, a nimam neke formalne izobrazbe, le 5 stopnjo. Lahko ti povem, za tarife-kakšne so pri meni, če to to zanima?
antiXfashizmXeuXgso
06. 05. 2012 23.35
+1
Praviš na Hrvaško? Ja, mogoče pa spet res, tam sem si nekoč (1992-93) zaslužil za flet
SL0VENSK0
06. 05. 2012 23.36
+2
antiXfashizmXeuXgso
06. 05. 2012 23.37
+3
Hajduk, mogoče pa res. Bi mi prav prišlo dodatno delo.
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.40
+1
Iskreno povedano, trenutno nimam fonda za še enega človeka. Težava je pa tudi v tem, da bi ti moral plačati licenco, ki stane kakšnih 750 evrov-vsaj zdi se mi, da je toliko. Ker policija stalno popisuje varnostnike, in sem že imel težave
platon26
06. 05. 2012 23.41
+0
a si šel v pariz za 200 eur pa misliš da si cel car in da si videl svet? Očitno imaš bolj tenko denarnico da si se sprhajal po revnih četrtih hahaha no sej od take opice ni kaj drugega za pričakovat si bil v Parizu in si videl Francijo kajne:)
platon26
06. 05. 2012 23.42
+3
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.43
+2
Leta 2008 je bilo toliko dela, da nisi mogel vsega pokriti, sedaj je pa suša. Predvsem z objekti, prireditve, lokali, to se še nekako najde, ampak je toliko novih firmic, da ,,glava peče,,
platon26
06. 05. 2012 23.45
+2
ne vem kdo se je sprehajal med samimi črnci:) in kako se tako vneto spominja pariza seda pa še govori p črnskih... morda tudi od tu tvoj črni simbol? hahahahahahahaha
antiXfashizmXeuXgso
06. 05. 2012 23.46
+1
Vem to, štekam. Priznam, da bi mi kaka dodatna zaposlitev prav prišla, vem pa tudi, da je to danes dobiti precej težko. No, glej Hajduk, vseeno, če boš kdaj imel potrebo po kakem varnostniku, me rufn, pa se bova zmenla.
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.47
Zdi se mi, da je 750 evrov. Že dolgo nisem nikogar poslal na tečaj, saj je veliko prosilcev za službo, ki že imajo licenco, a ne zaposlujem, razen 3 sem vzel sedaj za dopolnilno delo, za čez vikende. Strah me je pa dneva, ko bo potrebno začeti odpuščati, a mislim, da tudi ta dan še pride. Vsaj na trenutno situacijo.
platon26
06. 05. 2012 23.50
+2
še 1x govedce ni beseda! Upam da vsaj to dojameš! V čem jih pa podpiram? kje sem izrazil kako podporo? Morda imaš težave z branjem? Samo nimam takih problemov z njimi kot ti so ljudje kot vsi ostali! Morda si jih pa res fasal v čm ar v parizu da je tak prezir hahahaha
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.56
+2
Platon, kaj pa ti misliš da nas čaka v bližnji prihodnosti? Ali pričakuješ zlom Evra, in še kaj hujšega? Osebno sem črnogled, a me zanima, če ti osebno misliš, ali se lahko kriza še reši, in ali je možno da bo takoimenovana recesija, naša ,,realnost,, skozi desetljetja
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.59
+1
Moje skromno mišljenje je, da se želi skozi to namensko ustvarjeno ekonomsko krizo, pripeljati do vojne, ki ne bi bila zgolj lokalna, ampak širših razsežnosti
platon26
07. 05. 2012 00.14
+2
hajduk zgodi se lahko marsikaj! Geopolitik Gajser je tudi omenjal da so se v parlamentu seveda ni hotel povedati katerem pogovarjali o tem kako zaustaviti Nemčijo! Vsi so se strinjali da ji gospodarsko nikoli niso mogli sledit da pa so jih vedno premagali z vojsko! Samo toliko kaj vse se pogovarja po parlamentih v EU! Evro je obsojen na propad! Oz velika verjetnost je tudi nastanek 2 evrov močnejšega in šibkejšega da bodo lahko države ostale v EU drugače bodo morale izstopiti iz EU saj ne morejo resetirati gospodarstva če so pod enotno valuto! Torej v tem primeru bi bilo pametno imeti nekaj denarja v drugi valuti še najboljše pa je če kupiš unčne srebrnike! Ta kriza se dogaja zaradi geoplitičnih ciljev kateri to so točno ne ve nihče toda trenutno potekajo valutne vojne kot so že v preteklosti in vedno so bili poraženci primorani iti v vojno saj so bili obsojeni na propad! Kar se tiče vojne ne bom nič govoril ker to se lahko zgodi hitro ali pa ne! kar se pa tiče ekonomije pa se bo dogajalo še ogromno sam mislim da bodo ustvarili 2 evra saj so se preveč namučili e ustvarjanjem EU da bi sedaj članice kar izpuščali! Lahko se odločijo za svetovno valuto če pride do eskalacij to je zahteval tudi sam Vatikan skratka toliko je opcij in zgodb ki jih spremljam da je težko reči kaj se bo zgodilo toda definitivno nas čaka najmanj desetletje nemirov ekonomskih gospodarskih in političnih!
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.19
Korerkten in zelo obširen odgovor. Strinjam se s tvojim komentarjem o Japonskem gospodarstvu, močno se ohlaja, celo njihov paradni gigant je odpustil 10 tisoč zaposlenih, in še bo odpuščal.
platon26
07. 05. 2012 00.23
+2
Nekateri ekonomisti napovedujejo ravno za Japonsko da bo prva padla in povzročila domino efekt!
HAJDUK-1911
07. 05. 2012 00.30
Ampak oni imajo recesijo, še iz časov ko sem jaz po prašnikih skakal
platon26
07. 05. 2012 00.38
+1
oni imajo 200% zadolženost na BDP toda to je notranji dolg to je drugo kot Grčija ali Italija in Španija....no njihova ekonomija je zelo zapletena in kljub temu primanklaju je držva delala plus sedaj ko pa so izklopili jederske elektrarne in so začeli kupovati elektriko pa se je na hitro poslabšalo!
Shisui
06. 05. 2012 23.16
+0
Torej, ce prav razumem, bo Hollande opustil varcevalne ukrepe. Pa recimo, da Francija letno potrosi 120% svojega BDP. V petih letih bodo torej zadolzeni se za en celo letni BDP? Sicer razumem veselje, da se upoirajo sistemu, ampak vseeno, cemu tako veselje za sistem, ki bo neizogibno pripeljal do bankrota?
platon26
06. 05. 2012 23.18
+4
tudi če bodo varčevalni ukrepi nas čaka isto samo da boš raztegnil zadevo za nekaj let da ne rečem da boš živel 5x slabše zato da boš dočakal isti rezultat! Kalkulator v roke pa si zračunaj!
Shisui
06. 05. 2012 23.20
-2
Kako, ce spravijo na 99% BDP so zmagali! 120% pa je nedopustno! Za slovenijo je enako, mar ne?
platon26
06. 05. 2012 23.28
+2
120 ima italija grčija 160 francija 90 to so vse nevzdržne številke! že sedaj se odplačujejo samo obresti na kredit oz še tega ne kje so šele glavnice! A če tebi 100 evrov od 1000 ostane je to vzdržno? Ne nasedaj na varčevalne ukrepe to so ukrepi krčenja človekovih pravic in nič drugega! Ekonomijo lahko zamenjamo ta ni vzdržna! Se vedel recimo da smo 4x zamenjali ekonomski sistem v 20 stoletju pa tega večina ne ve!
HAJDUK-1911
06. 05. 2012 23.32
+1
Jaz vem. In sedaj stopamo nazaj v fevdalizem