Tujina

Netanjahu v ameriškem kongresu posvaril pred dogovorom z Iranom

Washington, 03. 03. 2015 08.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Izraelski premier Netanjahu je v nagovoru pred ameriškim kongresom pozval proti dogovoru z Iranom glede njegovega jedrskega programa. Ta namreč Iranu ne bo preprečil, da ne bi razvijal jedrskega orožja. "To je zelo slab dogovor. Bolje bi nam bilo brez," je dejal.

Izraelski premier Benjamin Netanjahu je v čustvenem nagovoru pred ameriškim kongresom v Washingtonu menil, da načrtovani dogovor med Iranom in šesterico velesil ogroža preživetje Izraela, saj da Iran že širi svoj vpliv v regiji in se ne bo ustavil. Nadzira že vlade v Bagdadu, Damasku in Bejrutu, širi pa tudi svoj vpliv v Jemnu, je prepričan Netanjahu.

"Ta dogovor ne bo preprečil Iranu, da ne bi razvijal jedrskega orožja," je dejal in na ta način izrazil ostro nestrinjanje z ameriškim predsednikom Barackom Obamo, ki stavi na diplomatska prizadevanja za ustavitev iranskih jedrskih ambicij. Ta so potekala tudi med Netanjahujevim nastopom v Washingtonu – v Ženevi je namreč ameriški državni sekretar John Kerry nadaljeval pogovore z iranskim zunanjim ministrom Mohamedom Džavadom Zarifom.

Benjamin Netanjahu v ameriškem kongresu.
Benjamin Netanjahu v ameriškem kongresu. FOTO: Reuters

Obljube ZDA in evropskih voditeljev, da bo dogovor zagotovil, da Iran ne bo razvijal jedrskega orožja, so za Netanjahuja prazne. "Iranski jedrski program bo ostal nedotaknjen," je dejal in izrazil prepričanje, da bo Teheran svojo prvo atomsko bombo razvil že zelo kmalu. "Ta dogovor ima dve veliki koncesiji – Iran bo lahko ohranil velik jedrski program, po desetletju pa se bodo umaknile tudi sankcije zaradi tega programa," je dejal. "Zato je ta dogovor tako slab. Ne blokira poti Iranu do bombe, v bistvu mu jo tlakuje," je prepričan.

Njegovemu govoru pred obema domovoma ameriškega kongresa so prisluhnili skoraj vsi senatorji in kongresniki, le kakih 50 demokratov je manjkalo. Ob prihodu pa so ga zbrani pozdravili s stoječimi ovacijami. Spregovoril na povabilo predsednika predstavniškega doma, republikanca Johna Boehnerja, ki pa je to storil brez vednosti Bele hiše. V ozadju naj bi bila predvsem prizadevanja republikancev, ki imajo večino v obeh domovih kongresa, da še pred morebitnim dogovorom z Iranom zaostrijo sankcije proti Teheranu, s tem pa bi možnost dogovora dobesedno torpedirali.

A Netanjahu je zatrdil, da njegov današnji govor ni "politična poteza". "Zavedam se, da je moj govor sprožil precej kritik. Obžalujem, da nekateri vidijo moj nastop tu kot političnega," je dejal. Priznal je sicer, da s tem morda ogroža tesne odnose z Washingtonom, a se je kljub temu zahvalil Obami in ameriškemu kongresu za nenehno podporo Izraelu.

Zanikal je tudi očitek, da naj bi govor v kongresu izrabil v predvolilne namene v Izraelu; volitve bodo namreč imeli 17. marca. "To ni bil nikoli moj namen," je poudaril. Zaradi bližine volitev je sicer Obama uradno tudi odklonil srečanje z Netanjahujem.

Obama: Netanjahu ni povedal nič novega

Obama je ocenil, da Netanjahu danes ni povedal ničesar novega, predvsem pa ni ponudil nobene boljše alternative pogajanjem. "Nimamo še dogovora. Ampak če nam bo uspelo, bo to najboljši možen dogovor, ki bo Iranu preprečil, da bi prišel do jedrskega orožja," je dejal novinarjem v ovalni pisarni Bele hiše.

Brez dogovora pa bi Iran dejansko lahko nadaljeval s svojimi jedrskimi ambicijami, ne da bi imela mednarodna skupnost kakršenkoli vpogled v to, je še opozoril ameriški predsednik.

Končni dogovor naj bi podpisali junija

Netanjahu je že v ponedeljek v govoru na konferenci kakih 16.000 predstavnikov proizraelskega lobija Ameriško-izraelskega odbora za javne odnose (AIPAC) v Washingtonu zatrdil, da njegov nagovor v kongresu ni znak nespoštovanja do Obame.

Ameriški predsednik pa je že pred Netanjahujevim govorom zavrnil strahove izraelskega premiera in zatrdil, da je dogovor z Iranom veliko boljša rešitev kot njegove alternative. "Če bodo nanj pristali, bo daleč učinkovitejši pri nadzoru njihovega jedrskega programa, kot bi bila katerakoli naša vojaška akcija ali vojaška akcija Izraela, ter veliko učinkovitejši kot sankcije," je dejal Obama za agencijo Reuters.

Iran in skupina šestih velikih sil (ZDA, Rusija, Velika Britanija, Francija, Kitajska in Nemčija) želita do 31. marca pripraviti osnutek sporazuma. Končni dogovor naj bi podpisali junija. Zahod v iranskem jedrskem programu vidi težnje Teherana za razvoj jedrskega orožja, vključno z atomsko bombo. Teheran na drugi strani trdi, da je njegov jedrski program miroljuben in hkrati zahteva, da Zahod ukine sankcije proti islamski republiki.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (177)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BegunceNaLadijeInvAMERIKO
04. 03. 2015 21.32
+2
Ne zagovarjam nikogar, ampak enostavno ni nobene povezave, logike ali česarkoli da bi Iran sponzoriral ISIS ali pa katerekoli napade v Evropi ali v ZDA. Pa da se razumemo ne strinjam se z njihovo politiko strogega konzervativnega radikalnega islama, kjer morejo ženske nositi burke in nimajo nič pravic ter ostale prepovedi in omejitve.
aaaaaa122121
06. 03. 2015 14.28
+2
Isis je sponzoriran s strani zda in njihovih zaveznikov, jasno povedal bivsi nato general Wesley Clark za cnn.
aaaaaa122121
06. 03. 2015 14.31
+1
glede islama je pa se bolj redikalna saudska arabija pa so zda zaradi nafte njihov najvecji zaveznik.
spletni Kritik
04. 03. 2015 17.05
-12
Znano je da levičarji vse zj3b3jo, le poglejte Slovenijo.. Sicer pa, kako lahko sploh dopustiš islamski republiki Iran, ki financira islamsko državo in razne teroristične organizacije, da sploh razmišlja o jederskem orožju ???? Ste že vsi ugotovili, da tam tepiharji živijo 200 let za leseno žlico in taki naj bi imeli jedersko orožje? A ste normalni?
spletni Kritik
04. 03. 2015 17.06
-11
aja pa še za vse hejterje: Bog blagoslovi Slovenijo in obvaruj Izrael, vse jude in slovence! <3
Tjasa Zavrsnik
04. 03. 2015 18.13
+8
če bi mel kej slame v glavi bi vedu da so islamska držav suniti iran pa so šiti in nikakor jih nemore iran finacirat ker se borijo eden proti drugemu....
MASTERSS
04. 03. 2015 18.39
+6
kaj si mal spohan v glavo...iran je mogoče malo manj razvit od izraela in to v useh pogledih,če nebi mel sankcije bi bil še bolši....to un govori k dle k iz mamine hiše ni prišel....no pa spranci 24...
Tjasa Zavrsnik
04. 03. 2015 18.50
+6
aja pa preberi si še enkrat kaj si napisal pa boš mogoče dojel kdo je tle hejter....
Misija1
04. 03. 2015 21.24
+2
Masterss, Iran je glede na kupno moc po prebivalcu na 91 mestu z dobrih 5500 dolarjev letno na prebivalca, Izrael na 25 mestu z dobrimi 35 tisoc dolarji letno na prebivalca. Vse ostalo so nabluze. Povprecno vsak Izraelec zasluzi 5 do 6 krat vec kot Iranec. Tu ni trte mrte, to so uradni podatki.
BegunceNaLadijeInvAMERIKO
04. 03. 2015 21.28
+6
Iranci so potomci starih perzijcev in tam obstajajo tudi ljudje ki niso muslimani.
Elias47
04. 03. 2015 14.59
-2
google: Obama-Netanyahu “Fallout” is Theater – Planned in 2009 ... napad na Iran, splaniran že leta 2009... in točno po tem scenariju gredo ZDA in Izrael...
alko82
04. 03. 2015 14.25
+5
Misija1, vojna med Iranom in Irakom vsekakor ni bila fer play, ker so takrat Iraku pomagale ZDA. Tako da ne moreš govorit da sta bila glede vojaške moči ti dve državi izenačeni. Ogromno je bilo logistike ter obveščevalnih podatkov s katerimi je ZDA usmerjala, da je Irak napade sploh izpeljal. Prav tako je amerika sadamu pomagala pri zaplinjanju Irana. Tko da Irana v zdajšnjih časih ni za podcenjevat in enačit z Iraško zalivsko vojno.
Misija1
04. 03. 2015 17.20
-2
In? Iranu pa je pomagala Sovjetska Zveza. Kaj pa zdaj, kaj bos na to rekel? Poglej malo, kako je izgledala ta vojna, koliko so eni in koliko drugi dobivali od Sovjetov, ter americanov!
BegunceNaLadijeInvAMERIKO
04. 03. 2015 21.51
+1
Ma sovjeti se niso veliko vmešavali, saj vidiš da nimajo velikega vpliva, Amerika še ga pa vedno ima.
aaaaaa122121
04. 03. 2015 14.18
-3
irana ne upajo tikat brez jedrskega orozja, se manj se ga bodo ko ga bo imel.
aaaaaa122121
04. 03. 2015 14.18
-3
irana ne upajmo tikat brez jedrskega orozja, se manj se ga bodo ko ga bo imel.
kim llsung
04. 03. 2015 12.42
+0
Izraelske-ameriške groznje so kot robcek,ki ga po uporabi zavrzes.....
alko82
04. 03. 2015 11.48
+0
Misija1, ja Irak so napadli.. Nevem ravno če nisi 1dan zamešal za 1 tedn pa vseeno nima veze. Obrazloži mi torej, če po tvojem gre pri ZDA za superiorno silo, zakaj se ne lotijo Sirije ter Irana? Pa menda neboš rekel da jim je bil Irak največji trn v peti? Tega sicer nikjer neboš zasledil, pa vendar je v Iraku šlo za šopirjenje ZDA nad nemočno Iraško vojsko, saj so takrat francosko orožje vključno s protiletalskimi obrambnimi in radarskimi sistemi američani izklopili s pomočjo satelitev.
kim llsung
04. 03. 2015 12.41
+0
Daj pusti ga sej vidis,da pade v trans,ko je govora o Izraelu in Ameriki....Izrael se samo repenci in jokca Ameriki,ce so shekali najboljsega ameriskega vohuna... vrjami,da imajo se marsikaj drugega v svojem arzenalu...
Misija1
04. 03. 2015 13.32
-1
S pomocjo satelitov se da izklopit orozje, to pa nam malo razlozi, ne poznamo. Mogoce bi bilo dobro, da oddies v Rusijo ali ZDA, te bodo zaposlili na tem novem projektu izklapljanja orozja, protizracne obrambe s pomocjo satelitov!! Grema resneje k temi, verjetno so tvoji prsti prehitevali mozgane in si mislil elektronsko blokiranje signalov s pomocjo sistemov namenjenih ravno temu. Ti sistemi so na letalih (AWACS). Na satelitih jih bos pa ti izumil, ker to ne obstaja. Zelim ti srecno pot, kot kaze, bo vec kot uspesna! Kar pa se tice šopirjenja Americanov, ja, sej nisem rekel da se ne sopirijo. Ampak vojska Iraka ni bila kar neka vojska, vec kot ocitno da ne, ce so se z Iranom kar nekaj let borili in ni bilo nekega napredka ne na eni ne na drugi strani. Torej, ce sta bila Iran in Irak nekje tu-tu, pa je Irak kasneje padel v 1 dnevu, a si res preprican, da je Iran taksna velesila? Jaz bi dvakrat premislo preden napisem! Sicer pa je Irak imel tudi amerisko orozje, kar veliko, pa seveda se ogromno ruskega. Francoskega tudi. Napisal si eno veliko nabluzo, to pa ti dam prav! Kar pa se tice casa, pa je tako kot sem rekel, v prvem dnevu (24urah) so americani unicili vso infrastrukturo za delovanje vojske, prakticno vso letalsko floto! Vojna je traja vec kot pol leta. Ampak v 1 dnevu je bil Irak vojasko na tleh!
appollyon
04. 03. 2015 13.56
-2
Zakaj se pa oni ne lotijo izraela, sej kot praviš imajo vojske več kot je izraelcev, po vrhu pa se jih izrael še boji, kar bi pomenilo da je med vojaki nizka morala! Ampak ker nabijaš v prazno, iran nikoli ne bo upal napasti izraela, zato pa sponzorirajo vse žive teroristične skupine okoli izraela! In kako je iran odgovoril na tisto sesutje jedrskih objektov nekaj let nazaj?!? Mal so se penil pa lajal po ZN-ju in to je to!
aaaaaa122121
04. 03. 2015 14.14
-1
nekateri pa se mislijo da poznajo vse tehnolohije:) o jao mora to bolet.
aaaaaa122121
04. 03. 2015 14.14
-1
nekateri pa se mislijo da poznajo vse tehnologije:) o jao mora to bolet.
Col. Danning
04. 03. 2015 14.52
+0
kar se tiče izklapljanja orožij, bi bilo dobro da si preberete članek od ameriškem rušilcu USS Donald Cook, ki je zapeljal v črno morje in je SU-24 z enim preletom onesposobil cel sistem aegis. Glede na to, da je posadka takoj potem dala odpoved, bi rekel da je nekaj na tem. Drugače samo odtipkajte Uss Donald Cook v google in sta dva članka na to temo. Zanimivo branje. Ejoy!
Col. Danning
04. 03. 2015 14.54
+0
Kar se pa satelitov tiče, je pa zadosti ena nuklearna eksplozija v zemeljski orbiti, pa jih večina neha delovati in s tem, posledično, polovica ameriškega vodenega arzenala obmolkne.
RotrigeZ
04. 03. 2015 15.04
+0
Jao Misija1, ti nisem rekel da če nabijaš CoD:MW še ne pomeni da si poznavalec. Najprej se pozanimaj glede AWACS ali Airborne Warning and Control System čemu je namen in čemu služi. Kakšno izklaplanje orožja. Teb zgleda ta možgane izklaplajo
Misija1
04. 03. 2015 17.27
-2
Col. danning, to je bajka in niti podrazno niti enega uradnega vira, vse so spet samo špekulacije. Moj predhodnik je govoril o SATELITSKEM IZKLJAPLJANU orozja in raktenih sistemov, na to se je nanasal moj prispevek. Enako lahko tudi ZDA v atmosferi sprozi jedrsko orozje in tudi ruske satelite unici, ne vem kaj si zelel s tem povedat! Mogoce to, da Rusi ne potrebujejo satelitov za vodenje? RotrigeZ, tebi pa priporocam manj igranja iger, vidim, da si kar poznavalec in pa se enkrat preberi moj zgornji komentat ter komentar nad menoj. Alko82 je govoril o ameriskem izkljaplanju orozja Iracanom iz satelitov!
BellaCiao
04. 03. 2015 11.45
+0
Judje so največji izvor problemov sedanjega sveta. Ne samo v vojaškem pač pa pretežno v ekonomskem smislu. Vodijo glavnino finančnih tokov, kontrolirajo politiko ZDA in so za svoje cilje pripravljeni žrtvovati svetovni mir. IZRAEL je najbolj nacionalistična država kar jih sploh je na tem svetu...to kar dela danes IS je podoben teror, kot ga izvaja IZRAEL že desetletja, vendar se nihče ne zgane saj se naspram Judom nesme nič rečt...drugače se to takoj smatra kot anti semitizem ipd... Ko pa kdo riše karikature in žali vsepovprek, pa se temu reče svoboda govora.
BellaCiao
04. 03. 2015 11.54
+5
aaaaaa122121
04. 03. 2015 13.13
+3
jzkzfzmz
04. 03. 2015 14.38
Eni pač še tega ne vidijo in verjetno nikoli ne bodo +++++
aaaaaa122121
04. 03. 2015 11.05
-1
Iran ima vso pravico do jedrskega orozja.
appollyon
04. 03. 2015 13.51
+0
Nima, ker se ji jo je odrekel, v zameno za jedrsko tehnologijo! So podpisali, v primeru da kršijo pogodbo, jih lahko opravičeno napadejo! Pa če boste tebi podobni lajal do lune pa nazaj!
aaaaaa122121
04. 03. 2015 14.11
-2
kdaj so pa to be podpisal, pa ce bi gledal kaj vse se je podpisal, pol bi mogul the bit svet ze brez jedrskega orozja, emisij, in katere drzave imajo najvec orozja, Iran pa ne bi smel met 10 konic:) slej ko prej ga bodo imel, in pravilno je tako, ce ga majo ze vsi:) tiku jih pa noben ne bo, verjemi, ce bi jih lahko bi se jih ze. Iran ima za sabo rusijo in kitajsko. svet se geopoliticno spreminja kot se nikoli.
jzkzfzmz
04. 03. 2015 14.39
KAj je kdo bral kaj vse so podpisali, sam za info? :P
aaaaaa122121
04. 03. 2015 11.05
-5
Iran ima vso pravico do jedrskega orozja.
Elias47
04. 03. 2015 10.53
+1
v prerokbah izpred 2000 let je lepo zapisano, da bodo "židje" - Izraelci, ZDA in vatikan in ostali zionisti in (prosto)masoni tisti, ki bodo povzročili uničenje sveta... tako da je v resnici edina prava grožnja temu svetu Vatikan, Izrael, ZDA, EU in njihove zaveznice! Kot napovedujejo te prerokbe pa bo prišlo do uničenja Izraela šele takrat, ko bodo Izraelci prej nukali Iran, radioaktivni oblak, ki se ustvaril od tega izraelskega jedrskega napada na Iran, pa se bo potem razširil proti vzhodu, nad Indijo in Kitajsko, kjer bo zaradi tega radioaktivnega oblaka pomrlo tudi na stotine milijonov Indijcev in Kitajcev, ki se bodo potem zaradi tega maščevali Izraelcem in izpolnili tisto iz prerokb: "ko bo kri v Jeruzalemu tekla v potokih, in ko bodo v Izraelu ljudje do kolen gazili po krvi." Ker pa bodo v ta Izraeski jedrski napad na Iran sodelovale oz. bodo vpletene tudi ZDA in EU, se bo izpolnilo tudi tisto: "ko bodo kamele jahale v Parizu", in tudi tisto, kar je ob porazu v drugi svetovni vojni rekel nek nemški general: "zmagala pa bo rumena rasa"! Natanjahu sam sebi koplje jamo! Največja trenutna grožnja temu planetu pa je, poleg ZDA, ravno on; ker bo v bližnji prihodnosti ukazal jedrski napad na Iran; tudi zato, ker Natanjahu hoče uresničiti tiste lažne prerokbe o Armageddonu, po katerem naj bi židje zavladali svetu; v resnici pa bodo takrat iztrebljeni... Hudo je za psihopate, ki verjamejo v lažne prerokbe, in jih skušajo uresničiti, ker upajo v nemogočo izponitev teh prerokb; ki so jih v resnici napisali njihovi prevarantski predniki, ne pa resnični preroki; "in takrat bodo spoznali, da so jih njihovi predniki zavajali!"... enako pa velja za zionistično-(prosto) masonske lažne prerokbe o njihovem mesiji, in enako velja za krščanske lažne prerokbe o nikoli obstoječem "jezusu kristosu" ("Zevsovem maziljenem sinu" - mitu iz starogrške mitologije)... Vsi ti bodo spoznali šele takrat, ko bo prepozno, spoznali, kako so jih njihovi predniki zavedli; s tem, ko so jih s svojimi lažnimi prerobami in lažnimi obljubami popeljali v samouničnje, ne pa do uresničitve teh lažnih prerokb, ki so si jih ti ydyotski predniki sami namislili, da bi privabili čimveč pacientov v svojo vero! Kaj takšnega kot "izbrano ljudstvo", "odrešitev ob koncu sveta", "vnebovzetje", itd. itd, ni nikoli in ne bo nikoli obstajalo; vse to so le izmišljotine za privabljanje pacientov v vere!!!
Misija1
04. 03. 2015 11.03
-3
Branje tvojega komentarja je bilo dovolj, da sem dobil svojo dnevno dozo smeha. Taksnih kot si ti je na stotine, vsak ima svojo teorijo. Druga zgodba pa je realno stanje, ki je taksno, da Kitajska brez Evrope in ZDA propade, ker vec kot 45 procentov njihovega celotnega BDP predstavlja izvoz na ta trg. Torej nikoli Kitajska ne bo dopustila propada teh drzav, zakaj le bi, ce zivijo od nasih nakupov poceni elektronike. Na drugi strani Indija, tradicionalen zaveznik ZDA in Evrope. In tradicionalno nasprotnik Pakistana. Potem je tu se Rusija, ne vem ce si njo stel pod Evropo. No, tudi Rusija ima tezave s sosedami muslimani in tudi Rusija, ne bos verjel, zivi od IZVOZA nafte in predvsem plina v Evropo. Torej, bo Rusija dopustila unicenje lastne ekonomije zavoljo tega kar ti mislis da je sovrastvo Rusije do Evrope in ZDA? Fantic, presenecen bi bil kaj vse se dogaja za zaveso in kaj vse se dogovarjajo strici kot so Putin, Obama, ter vsi voditelji velesil. Vse je samo ena igra, katere cilj je cimboljsa gospodarska rast in ekonomija. To kar ti vidis je samo krinka za resne projekte. Danes je svet povezan, velesile odvisne druga od druge bolj kot kadarkoli, njihova ekonomija tudi. Se pred slabimi 90 leti drazve niso bile odvisne od izvoza v druge, so bile bolj samozadostne, ni bilo toliko dobrin na voljo. Danes je vsak odvisen od drugega. Povezi tocke!
Elias47
04. 03. 2015 13.58
-1
@ydyote Mesija1; takrat ko bodo padale jederske bombe, zaradi Izraelske in ameriške norosti in njihovega norega Armageddona, se ne bo šlo za gospodarstvo, ampak za preživetje... poveži ti točke, debiledebilni!!
jzkzfzmz
04. 03. 2015 14.40
-1
BegunceNaLadijeInvAMERIKO
04. 03. 2015 21.41
+1
Ja to pa je res, toti so fanatiki na vero in na tote prerokbe....zmanipuliran folk...samo fanatiku se nea zastojn reče fanatik...nekaj podobnega kot japonski samurai vse za čast in slavo, da gre v smrt. In to kar nekaj narodov prakticira samo, da ne vsi tako hudo radikalno.
alko82
04. 03. 2015 10.33
-4
Misija1 moraš priznat da se Sirija prav tako dobro brani pred vojsko tehnično oboroženo in natrenirano s strani Izraela, Turčije, Jordanije in še celo ZDA, kot se je po tvojem Izrael branil pred dobrimi 50leti s strani Sirije, Jordanije in Egipta. Vojna proti slabo oboroženi Asadovi vojski je nekaj drugega kot proti ISILU, pa vseeno zahod na vse možne načine pritiska pa nič ne doseže. Torej kako misliš da bi bilo če bi se zahod spravil na iran?
Misija1
04. 03. 2015 10.55
+0
Kas si prebral to kar si napisal? Vidi da nisi najbolj. Americani so Irak v enem dnevu spravili na kolena, tako dolgo je trajalo, da so unicili vso pomembno infrastrukturo, letalisca, elektrarne, raketna izstrelisca, ter unicili kopensko vojsko. Ne boma o tem ali je bilo to moralno pravilno, ampak pravim ti, kaj je naredilo slabih 150 tisoc vojakov s podporo iz zraka v 24urah v ogromni drzavi. V SIriji ni ameriskih vojakov, niti nobene uradne vojske razen sirske in upornikov. Je tako? Torej ne vem kaj primerjas Sirijo z Iranom, mislim, daj no, bolj se potrudi ce zelis kontrirat in izpast verodostojen!
jzkzfzmz
04. 03. 2015 14.42
+0
Misija glede kak si pameten in bereš sam 24 ur kaj maš vse papirje doma al kaj? :P Kaj si v vseh vojnah bil da veš? Irak je moral pasti in eni so mastno plačani. In kaj misliš da so vsi voditelji mrtvi? Kot so bin laden, sadam,...? Si videl trdne dokaze? Preveč bereš 24 ciciban :)
Misija1
04. 03. 2015 17.29
-1
od 38 letnika bi clovek vseeno pricakoval bolj kompleksen komentar kot je tvoj, na tvojo smolo v realnem zivljenju s taksnimi argumenti ki si jih navedel, ne prides dalec. Kar si pa verjetno ze opazil!
kraljicavesolja
04. 03. 2015 10.06
-5
V bistvu je kr lep ta Netanjahu.
jzkzfzmz
04. 03. 2015 14.43
BegunceNaLadijeInvAMERIKO
04. 03. 2015 21.39
+1
Misija1
04. 03. 2015 09.55
+0
Kdor je poslusal njegov govor, je lahko slisal, da je bil kar pozitivno naravnan. Lepo je povedal, tezko bi mu kaj nasprotoval kdorkoli, ki si bo nalil cistega vina! Pustite zamere, pustite sovraznost do Izraela, vse kar je povedal Netanjahu je dejansko stanje in ni cudno, da je pozel ogromno pohval in na drugi strani Obama ogromno nasprotovanj! Obama se ze po defaulti postavlja na stram muslimanov, za vsako ceno. V ZDA pa to ne deluje, ni to Slovenija, tam imajo hrbetnico in se ne pustijo prislekom, da jim bodo pametovali in narekovali tempo zivljenja ter obicaje!
BellaCiao
04. 03. 2015 10.07
-3
Pišeš sicer mnoga nesporna dejstva, ki pa jih enoznačno pro ZIONISTIČNO predstavljaš. Dejstvo pa je tudi, da so Židje vmešani v vse konflikte skozi celotno zgodovino...verjetno ne zgolj po krivici drugih?
kim llsung
04. 03. 2015 12.38
+2
Misija preberi si se enkrat svoj komentar ....kdo jim vodi drzavo...ne smesi se...
pe?navodo
04. 03. 2015 13.27
+0
Se popolnoma strinjam z Misijo. Seveda kongres je od ljudstva in zato zelo podpirajo Natanjahuja.
alko82
04. 03. 2015 08.35
-6
Iran ne potrebuje atomske bombe, če se je Izrael tako zelo boji. Drzava z 80miljoni ljudi ter pol miljona vojakov in skoraj 2miljona rezervistov nebo šala mala za nobenega zahodnega jastreba.
Misija1
04. 03. 2015 09.49
+0
Danes bi ti moralo biti jasno, da stevilo vojakov ne steje vec kaj veliko. Pozabil si, kaksne tezave so imeli iranci, ko so jim americani prenehali dostavljat rezervne dele za vojasko masinerijo, ki je bila v konkretni meri vsa ameriska (dolocen cas). Prakticno vsa letala in tanke, rakete, so lahko dali v hangarje, so bili nedelujoci. Danes se drzavo spravi na kolena brez kopenske ofenzive. Elektrarne, zelezniski tiri, glavne cestne povezave, industrijski objekti, ko se to porusi, je drzava na robu propada in se ne bo pobrala vec let. Pred dobrimi 50 leti je tako 80 milijonski Egipt, skupaj s Sirijo, Jordanijo in se nekaj drzavami napadel Izrael, ki ima 8 milijonov prebivalcev na ozemlju malo vecjem od Slovenije. Rezultat? Popoln kolaps egipcanske kopenske vojske, zdesetkana letala in letalisca. Izguba ozemlja in nato jokanje, kako jim je Izrael zasedel Golansko planoto. Enako zta druge sosede, ki so ne samo izgubile vso napadalno vojsko, tudi nekaj ozemlja. Tudi one so potem stokale, kako jim je Izrael zasedel ozemlje. Kasneje so Izrael napadli se 3 krat, vedno ista zgodba in vedno je Izrael prisel ven mocnejsi z vec ozemlja, napadalci pa osramoceni. Zato pa so se danes mokre sanje vseh izraelskih muslimanskih sosed unicenje Izraela. Nisem simpatizer izraelcev, ampak dejstvo je, da so vojasko mogocen stroj. Tudi njihova vojaska doktrina temelji na preventivnih napadih in v primeru totalne vojne in unicenja drzave imajo na voljo jedrsko orozje. Ni ga junaka, ki bi danes napadel Izrael. Tudi velesila ga ne bi, ker prevec riskira!
BellaCiao
04. 03. 2015 07.40
-10
Sivolasi gospod bi skupaj s svojimi strankarskimi kolegi in Izraelskimi generali moral biti na zatožni klopi sodišča v Haagu. SRAMOTA za kongres je, da takega množičnega morilca sploh spustijo v "hram demokracije", kaj šele poslušajo njegove pristranske komentarje. Sem proti vsakršnemu nasilju s katerekoli strani. A TERORIZEM je predvsem produkt najbolj nacionalistične države na svetu = IZRAELA in njegovega sponzorja ZDA, ki so leta zatirali PALESTINCE in še koga na bližnjem vzhodu. IZRAEL je največji terorist tega sveta in namesto, da bi iz zgodovine 70 let nazaj potegnil nek nauk, sedaj v največjem koncentracijskem taborišču počne enako, kot so to počeli njihovim prednikom med 2. svetovno vojno. SLOVENIJA naj prizna PALESTINO in s tem legalizira, da PALESTINCI tožijo državo IZRAEL za vse grozote in morijo.
pe?navodo
04. 03. 2015 13.22
-1
Izraelci imajo 1,6 miljona palestincev katerim so dali državljanstvo. O kakem nacionalizmu potem ti govoriš ?
appollyon
04. 03. 2015 06.34
+1
Ah volitve se bližajo, pa vsi upijejo en čez druzga!
Infraping
04. 03. 2015 02.46
-2
Ka bo seval v vse vas, če se ne bote spremenil (.-;).
Infraping
04. 03. 2015 02.39
-8
Drgač pa ni Židov, ni Slovencev, ni nič takega - gre le za zmesi do sedaj korumpiranega genetskega materiala, ki ni znal pokrit špice cepca iz preteklosti - Netanjahuju bo tut matrica spremenjena - Pa Iranu tut - Bom dal js vam Boga, cepci zahojeni (.-;)
Infraping
04. 03. 2015 02.40
-6
Države pa nej vseen ostanejo, de bo pestro na Zemlji tej .
Infraping
04. 03. 2015 02.41
-5
podmažem - Netanjahu nej pokaže Iranu moje dosežke, pa če se ne bojo uklonl, kr z daisy Zbogom bombicam po njih pa gotovo pa po vseh takih - tist ka je pa Izrael kriv bo pa plaču z raki (.-;).
Infraping
04. 03. 2015 02.42
-4