Svet

Avtoserviserji: 'Delo z zavarovalnicami smo opustili, povzroča samo izgubo'

Ljubljana, 11. 10. 2024 18.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Lovro Smrekar
Komentarji
107

Avtoserviserji in zavarovalnica Generali so že več kot dva meseca na nasprotnih bregovih. "Delo z zavarovalnicami smo opustili, ker nam povzroča samo izgubo," pravijo stavkajoči avtoserviserji, ki so se združili v Društvo slovenske avtostroke. Iz Generalija odgovarjajo, da stavka le majhen del servisov, kar na njihovo delovanje nima vpliva, z večino pa dobro sodelujejo. Razlog za spor so prenizke urne postavke, okoli 29 evrov na uro, ki naj bi jih bile zavarovalnice pripravljene plačati serviserjem. Kaj pa to pomeni za stranke zavarovalnice, bodo morale plačevati višje premije?

Sredi julija so v Društvu slovenske avtostroke napovedali stavko in prenehali izvajati dejavnosti za zavarovalnico Generali. "Stranke so bile užaljene. Rekle so, da so naše stranke že več let, zdaj pa ne bomo več delali. Sem se enostavno opravičil, da ne moremo delati," pravi Marko Zajc. Iz Generalija pa so odgovorili, da z več kot 350 avtoservisi po Sloveniji dobro sodelujejo. "Ta stavka na nas nima nobenega vpliva. Vse skupaj se je na nas obrnilo, v vsem tem obdobju dveh oziroma treh mesecev mogoče 20 strank, katerim smo takoj potem zagotovili to storitev," odgovarja Miha Klun, direktor področja avtomobilskih škod iz zavarovalnice Generali.

Uporni serviserji in avtoličarji za ponovni začetek dela z zavarovalnico zahtevajo višjo urno postavko, ki naj bi trenutno znašala 29 evrov. "Delo z zavarovalnicami nam povzroča eno samo izgubo. Tako da delamo rajši druga dela, ampak nočemo te branže opustiti, ker nekoč se bo morala ta tudi popraviti," razloži Zajc. To utemeljujejo z višjimi stroški in študijo, ki so jo nedavno naročili pri Ekonomski fakulteti. "In je ta študija pokazala, da je nekje med 94 in 105 evrov neka primerna delovna ura, da se lahko dela ta dela," še doda Zajc. A po skoraj treh mesecih dogovora ni na vidiku. Serviserji trdijo, da se v Generaliju z njimi sploh ne želijo usesti za skupno mizo. Zavarovalnica odgovarja, da se z vsakim partnerjem posebej strinjajo glede urne postavke. "Zaslužki serviserjev niso samo urne postavke. Zavarovalnice financiramo tudi nadomestne dele. In ves prihodek, ki ga oni ustvarijo, financiramo mi," pojasni Klun. S predstavniki društva naj bi se tudi že pred časom dobili na sestanku. A po začetku stavke je sledil še spor in tožba zaradi objav na družbenih omrežjih. "Ko ti nekdo tako prekrši zaupanje, zavrne stranko, ki ni nič kriva, ne vem, kje bi to zaupanje lahko obnovili," še zaključi Klun.

Servisi, ki so združeni v Društvu, ocenjujejo, da je delo za zavarovalnice predstavljalo približno 20 odstotkov prometa. S prekinitvijo dela za Generali bodo nadaljevali, omenjajo pa tudi možnost skupinske tožbe.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (107)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kaavbojc
13. 10. 2024 20.57
Zavarovalnice vam zavarovancem vsako leto dvigujejo premije in to ne za drobiž ampak kar konkretne procente...pa četudi niste imeli škodnega rezultata. Avtokleparjem/ličarjem pa držijo isto urno postavko v povprečju 28€-32€ že celih 12-15 let... naj mi to logiko nekdo razloži...seveda so prišli na rob preživetja kaj drugega je bilo za pričakovati... sedaj morajo to luknjo zapolniti, zato se cene morajo vzpostaviti nekje okoli 70€/h... kdor si laže da je za to dejavnost 30€ dovolj, potem vas zelo dobro nateguje ...predvsem zavarovalnico saj sigurno ne vgradi vse nadomestne dele katere zaračuna, tudi klasa materialov ne more biti kvalitetna...skratka sekajo bližnjice na kvaliteti in varnosti popravil vaših vozil zato da uspejo preživeti... za to so seveda odgovorne zavarovalnice....silijo servise v nekvalitetna in varno sporna popravila katera se vračajo na naše ceste in ogrožajo tudi vse ostale.... Ročno delo mora biti plačano pošteno...že tako izumirajo rokodelci in take branže, požrešnost zavarovalnic pa to le pospešuje.... V razmislek ✌️
Un71
12. 10. 2024 10.29
+5
Glede modrovanja... Poleg oderuških marž na material (primer akumulator, ki ga kupijo za 120 evrov, ti prodajo za 180 evrov plus menjava okoli 40 evrov in smo čez 200), potem pa še ura vsakega mehanika mora biti toliko, da si zasluži sam plačo in da je poplačan lastnik servisa, vodja servisa, sprejemnik, knjigovodja, stroški in ponavadi vsaj še ena ljubica lastnika, ki je zaposlena samo da je lepa:) Sicer pa tako se trenutno vrti svet.
Potouceni kramoh
12. 10. 2024 10.08
+5
V darilnem butiku mi je zavila v navaden darilni papir s pentljo darilo.Tri minute dela.Cena 8 evrov plus material 4 evre.Oderuhi vsepovsod.
Smuuki
12. 10. 2024 10.04
+0
Vsi ki modrujete o prebogatem zaslužku servisov nič čakat kar odpreti servis in obogateti. Zdaj je priložnost in ne kaže jo izpustiti. 😀😀😀😀😀. Ali pa so stroški le malo previsoki in jim ne omogoča preživetja. Vse uzakonjene pravice se na koncu odrazijo v ceni. Vsak kovanec ima dve plati. Vso socialo, vse transferje preko prispevkov in davkov zberemo davkoplačevalci. Vse to deljenje suhega denarja za nedelo nekdo plača. In zdaj smo tu ko nam pa to ne paše več. Tudi politiko je treba omejiti. Trenutno denar neodgovorno delijo in breme za delovne ljudi je vsak dan večje. Upor je bil pričakovan in je upravičen. Ko se ne izide več opustiš kar je logična odločitev
Lovec na mušice
12. 10. 2024 10.20
-2
Bom odprl servis. 1 milijon za delavnico , opremo in ostale potrebne prostore, 100 tisoč na leto za dva mehanika in sprejemnika, 14 tisoč na leto za licenco za diagnostična računalniška orodja, 80 tisoč za nujno potrebne nadomestne dele. . .
Un71
12. 10. 2024 10.32
+3
Vsak ki ima svoj servis in dela sam je bogat, če je priden in dober mu pade najmanj 200ka čistega na dan.
Samo.Jst
12. 10. 2024 12.48
Po tarifi 100€/h bo bol malo prometa. Pa ne da folk ne bi dal, ampak poglej kje smo? Kdo si lahko privosci menjavo zarnice za 50€+ddv+material?
urban.decay
12. 10. 2024 09.58
+4
oprostite med 94-100 euri?? to ni normalno res ne! po drugi strani pa ce sedaj zasluzjo 29eur na uro isto k ena nohtarca pa res ni logicna postavka.
cene12
12. 10. 2024 09.52
+9
To pogoltnost, ki se je razbohotila v Sloveniji,je treba pod nujno ustavit.Vse to plačajo delavci,ki delajo za minimalno plačo,ki je vedno manj vredna in teh je vedno več in upokojenci z mizernimi pokojninami, skratka Slovenijo je treba resetirat na vseh področjih.
biggbrader
12. 10. 2024 10.26
+1
Res je, kako naj večina slovenskega delavstva v Slovenji, ki bruto zasluži med 10 in 15 €, plača servisno uro 100€ ?
AlexReal
12. 10. 2024 09.33
+7
Zavarovalnice se ukvarjajo z urno postavko, medtem ko proizvajalci avtomobilov nabijajo cene rezervnih delov. Menjava enega zunanjega ogledala avtomobila srednjega razreda (resda z elektromotorjem in ogrevanjem) med 700 in 800 eur !! Menjava enega blatnika , pri katerem se del odvijači in privijači nov ter pobarva, podoben denar. Koliko bodo šele stale menjave novejših integriranih led luči, se raje ne vprašam.
Rock8
12. 10. 2024 08.56
+7
Zavarovalniška banda
biggbrader
12. 10. 2024 08.45
+12
Zavarovalnice in pooblaščeni serviserji so navadna mafijska združba, ki ne živi od realnega stanja na trgu.
Luckyone
12. 10. 2024 08.36
+5
Tukaj je potrebno poznati celotno folkloro. Moj škodni primer: Končni račun za zavarovalnico je bil 3007 €, od tega je bilo delo 280 €, karoserijski deli 2440 € in 287 € ličarski material. Sem pa v šopu listov za interno uporabo slikal popust na karoserijske dele. Popust je bil skromnih 640 €. Se pravi, da je bil dejanski zaslužek vsaj 1080 € (verjetno dobiš na ličarski material tudi popust). V medijih se bi pa mahalo z 340 €. Vse navedene cene so brez DDV.
biggbrader
12. 10. 2024 08.47
+9
No, o tem govorim. Mafijski zaslužek nategunov, katerega priznavajo tudi zavarovalnice.
AlexReal
12. 10. 2024 09.34
+6
Tako je, cene rezervnih delov proizvajalci/prodajalci/serviserji nabijajo v nebo !!
Lovec na mušice
12. 10. 2024 10.13
-1
Najbrž imaš vgrajene neoriginalne karoserijske dele. Če prav razumem iz tvojega pisanja so imeli popust približno 25 odstotkov na karoserijske dele. Če so originalni deli so popusti običajno od 5 do nekje 15 odstotkov. Odvisno od rabatnih skupin in vrste naročila. Izjemoma je za pooblaščene pogodbenike malo večji popust. Popusti večji od 20 odstotkov so za neoriginalne dele.
Luckyone
12. 10. 2024 13.54
Vse dele je mojemu ličarju dobavil Emil Frey. Med drugim je na LED žarometu ustrezen simbol tako da gre za original del.
Petur
12. 10. 2024 08.31
+1
zavarovalnica je država,tu je da ti vzame in ne daje..če imaš agenta v ,,dobrih odnosih,,sicer izgubiš..prebrisani so po vrsti ,zato pa osnovno zavarovanje ki ga hoče policaj,nič več!!!
scipio
12. 10. 2024 08.27
+5
Kar veselo naprej vozniki v nabijanje, nalete in izsiljevanja prednosti! Jutri gremo v napad!
Banion
12. 10. 2024 08.20
+5
ali se bo še splačalo kaj več kot naj osnovnejše zavarovanje?
AlexReal
12. 10. 2024 09.35
+1
Povprečen avto je danes med 20 in 25k eur. Se upaš, da ne bi zavaroval ??
StricKozamurnik
12. 10. 2024 08.16
+12
105 eurov na uro??? A so nevrokirurgi, vozila pa pacienti po možganski kapi?
Truth
12. 10. 2024 08.37
+1
Jaja ne slo. Vsak bi placo 8000 bruto. Breskve pa ze vedno po 10 centov. Levicarstvo brez meja. Jaz lahko ti ne smes
Andrej Križman
12. 10. 2024 09.48
+4
Sej nimajo dosti manj I.el avto na servisu.Ura in pol 120 evrov.Da te kap
Smuuki
12. 10. 2024 10.14
-1
Si se vprašal zakaj tako visoka urna postavka? Ker mora lastnik servisa poravnati vse prispevke in dajatve se to na koncu zbere v urni postavki. Širokogrudnost ima svojo ceno. Še več denarja razdelimo pa bo urna postavka 200€. Da ne delamo prav bomo ugotovili šele ko teh računov ne bomo zmogli več plačevati, ko no legalna storitev za nas nedosegljiva. To so pa že razmere za sivo ekonomijo. Ne ker ne bi hoteli ampak ker drugače ne bomo zmogli. Z razdeljevanjem denarja brez dela smo šli zeeeelo predaleč. Zato se v okolju levih vlad vse ustavi in se pojavi revščina. Ljudje preprosto ne zmoremo več plačevat. Za gotovino brez računa se to naredi bistveno ceneje. A smo to res hoteli? To je razgradnja pravne države. Zato so rezultati levih vlad povsod po svetu beda in revščina. Nikomur se račun ne izide in vstavi dejavnost. Pomanjkanje dobrin je naslednji korak. Zelo blizu smo tega
Semek
12. 10. 2024 08.08
+13
No no 105€ je pa res prevec na uro. Pa ka jim je🤦. Ze na materialu imajo rabata da se pokrijejo... Pa kdo bo temu verjel, da rabijo tolk na uro🤦
oježeš
12. 10. 2024 09.47
+4
Rabijo ne, bi pa radi imeli. Danes je tako moderno, da pokasiraš čim več se da.
Kaavbojc
13. 10. 2024 20.46
105€ je izračun ekonomske fakultete... realnost bi pa bila nekje med 60€ in 80€ glede na velikost karoserijske delavnice... kar je še zmeraj zelo daleč od 35€ ki jih ponuja zavarovalnica in to že zadnjih 15 let enako.... samo prašaja se če bi ti bil zadovoljen z plačo pred 15 leti.... Glede rabatov je pa tako da je treba ves ta denar ki ga zalagamo za nadomestne dele imeti in čakati da se plača....poleg tega je pa v vsaki branži in poklicu v ozadju rabat na material ki vselej ostane v podjetju za rast in vzdrževanje.... ne bi pa smel biti glavni vir dohodka.
oxxo
11. 10. 2024 21.57
+12
Generali je poden od podna zavarovalnica. Nižajo umetno premije da zvabijo zavarovance. Ko je treba plačat pa nič kaj veliko od njih in ob tem zakomplicirajo do konca.
biggbrader
12. 10. 2024 08.50
+4
Res je, roke stran od Generalija. Meni so že 2 x poslali v podpis pogodbo z višjimi cenami in mi kljub nepodpisu pogodbe, pošiljajo dražje položnice. Hitro so se navadili na Balkan.
Dragica Cegler
12. 10. 2024 09.19
+2
Res je,generali je poden.Pa ne govorim o avto zavarovanju ,ampak specialistu.Za vse oreglede,ki sem jih kadarkoli imela ne krijejo.Sem prekinila.Sicer sem morala vse obroke plačat,a z njimi nočem več imeti opravka.
oježeš
12. 10. 2024 09.55
+0
Sam sem jih potreboval 1x. In takrat v moje zadovoljstvo, res pa ne v zvezi avta, pa v zavarovalnici ne poznam nikogar. Je res vse odvisno od tam zaposlenih in ljudeh, ki od zavarovalnic želijo tisto za kar stalno plačujemo.. V glavnem vsi bi radi čim več denarja za čim manj dela. Iz izkušenj pa ne želim, da pride k meni domov na razgovor ali razlaganje novih pogojev zavarovanja katerikoli zavarovalniški agent za katerokoli zavarovanje. V glavnem se gre le, da se sklene nova zavarovanja za višjo ceno. Vse ostalo je v megli.
Loana
11. 10. 2024 21.49
+7
Da zavarovalnice radr služijo že ptički dolgo čivkajo. Treba jim je res mal perje porezat. Avtoserviserji mkrate bit pa tudo zadovolnj z 15€ na uro.
Kviz
11. 10. 2024 21.44
+5
Vsakemu ki lahko preveri znesek zavarovanja premoženja in tudi avta priporočam da preveri vse zavarovalne agencije o vsoti in končnemu plačilu zavarovalnine. Vsote se lahko razlikujejo tudi za 100%. Se pa izogibajte naših zavarovalnic upoštevaje tudi Savo.
zoom24
11. 10. 2024 21.37
+12
Normalen serviser ti bo disk ploščice zamenjal za 25€ brez računa, ploščice pa kupiš sam. Res pa da to niso avtohiše ala wv, reno ipd...
spam1
11. 10. 2024 21.39
+9
Nekatere avtohiše sedaj pod 1000€ skoraj ni računa
spam1
11. 10. 2024 21.37
+19
105 eur na uro za avtomehanika?