Tujina

Ameriški vojaki bodo nameščeni na Poljskem

Varšava, 11. 12. 2009 15.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

ZDA in Poljska sta podpisali sporazum, ki bo omogočil namestitev ameriških vojakov in opreme na poljskem ozemlju. To je bil predpogoj za namestitev ameriških raket v bližini Varšave.

Ameriške rakete patriot nameravajo postaviti v bližino Varšave.
Ameriške rakete patriot nameravajo postaviti v bližino Varšave. FOTO: Reuters

ZDA in Poljska sta po večmesečnih pogajanjih danes v Varšavi podpisali sporazum o prihodnjem statusu ameriških sil na poljskih tleh (Sofa). Sporazum med drugim odpira pot namestitvi ameriške protiletalske raketne obrambe patriot na Poljskem.

"Ta sporazum bo omogočil nastanitev vojakov in ameriške opreme na poljskem ozemlju. To za Poljsko pomeni, da se bo njena varnost okrepila," je za novinarje dejal poljski obrambni minister Bogdan Klich.

Sporazum, ki sta ga podpisala ameriška državna podsekretarka za nadzor nad oborožitvijo in mednarodno varnost Ellen Tauscher in namestnik poljskega ministra za obrambo Stanislaw Komorowski, je predstavljal pogoj za načrtovano postavitev ameriških raket zemlja-zrak patriot v bližini Varšave.

Washington je namreč Poljski avgusta 2008 rakete patriot obljubil kot protiuslugo za privolitev v takrat načrtovan protiraketni ščit v na ozemlju Češke in Poljske. Ne glede na opustitev načrta s strani ameriškega predsednika Baracka Obame pa Poljska vztraja pri svoji zahtevi po namestitvi tega raketnega sistema.

Ameriški obrambni predstavnik je oktobra potrdil, da nameravajo ZDA rakete patriot na Poljskem namestiti leta 2010. Prva pošiljka naj bi po navedbah Varšave prispela spomladi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Abacus
19. 12. 2009 22.19
Vecino tvojih komentarjev se da zlahka demantirati ,kar sem tudi dokazal!
Abacus
17. 12. 2009 00.15
Sicer pa s svojim 'znanjem' ,ki ga črpaš iz kdo ve kje ,ti svetujem da napišeš kako knjigo in jo daš v javnost ,kjer bi jo gotovo kritiki ratrgali saj bi bilo v njej 90% nepristranskosti in subjektivnosti! Sicer pa se mi zdi da sem s tabo kontaktiral pod nazivom korotan1 a ne?
Abacus
17. 12. 2009 00.09
"povej mi zakaj se ti pri opisovanju rusov sklicuješ še na prastari vek, kar pa se tiče američanov in angležev pa se dobesedno sklicuješ na jutrišnji dan.Mene na koncu konca ne zanima kaj se je dogajalo v starem veku ,stol let nazaj za nas je važno kaj se danes dogaja. Danes Rusija vodi realno in načelno politiko pravičnosti ka r ena amerika ni ,je nasprotje normalnega katera na vesti ima številne zločine iz interesa." S tem si podrl vse tvoje postavke ,da so Rusi "od vekomaj živeli na območju Srednje Azije ali Finske in drugih delov ,ki jih ti tako pripisuješ Rusom! Hkrati si sebi s tem odgovoril na svoje prejšnje poste ,saj se je Rusija najbolj razširila šele v zadnjih stoletjih ,recimo Rusija sploh ni imela dostopa do Črnega morja pred letom 1600 ,ni imela Zakavkazja ,ne oddaljena Sibirska ozemlja. širitev na sever in vzhod ni bila toliko problematicna ,saj je tam bilo malo tunguških ljudstev poleg tega brez kakršne koli ureditve kot države ,razen Tuve! Medtem ko je zahodno in južno širjenje prineslo tam živečim narodom okupacijo. Tako ,da ne moreš govoriti kako je Finska rusko ozemlje in kako tam že od nekdaj živijo ,kar ni res ,saj so številni narodi prišli prej na to ozemlje in ustanovili upravne enote ( države ,monarhije ,republike itd.)! Enak podoben primer sem ti že omenil s Turčijo in Balkanom itd. Zato velecenjeni darvil se sklicujem na zgodovino ,ki je pomemben faktor ,kar pa so v SZ vedno poskušali zamegliti ,če pa gre v njihov prid pa se vedno poudarja zgodovina ,torej naj jo priznajo tudi drugim narodom! Ne razumem pa tvojega stavka o sklicevanju na jutrišnji dan glede američanov in angležev? "Danes Rusija vodi realno in načelno politiko pravičnosti kar ena amerika ni ,je nasprotje normalnega katera na vesti ima številne zločine iz interesa." Načelna politika??? Spet tvoja zaslepljenost ,kje pa je potem kako priznanje njihovim žrtvam iz nedavne zgodovine ,še naprej se tako napihujejo kot so se in težijo po nadzoru sosedov! Amerika nima pa nic vec ali manj zlocinov kot Rusija ali Kitajska ,le da v Ameriki vsaj kdaj koga zaprejo ,kar pri Rusiji ne moremo trditi! Objektivnosti ti zelo primanjkuje!!!
Abacus
16. 12. 2009 23.41
darvil 15.12.2009, 21:39 "Praviš da se številni prebivalci niso opredelili ...in kaj ima to skupnega z srbi,razen tega da so oni naš dežurni krivec ." To pomeni ,da se številni novi državljani Slovenije niso hoteli izjasniti kateremu narodu pripadajo, sigurno se Slovenci nebi ne-izjasnili ,kar pomeni da dejanske številke o prebivalcih nekdanjih držav nekdanje Jugoslavije v Sloveniji ne držijo ,pa saj je vseeno ,hotel sem pojasniti ,da številna etnična manjšina v neki drugi državi s časoma hoče svoje pravice, ki pa se ne oddaljujejo od političnega mišljenja v njihovi domači državi! In s priseljevanjem le-teh se številsko večjemu narodu v neki povezvi bodisi SFRJ ali SZ poveča politična in upravna moč države ,manjši narodi pa četudi niso istega mišljenja so vedno preglasovani ,kar ti nikoli ne boš hotel razumeti! K sreči v Sloveniji tak proces še ni bil tako daleč, je pa bil v drugih republikah SFRj tudi nekatrih republikah SZ. Saj ne pripisujem Srbiji ,nadzorovanja ,je pa bila to KP Jugoslavije ,sedež je bil v Beogradu in Srbi kot številčno največji narod so po Titovi smrti želeli več vpliva kar je logicno in kar prej Tito delno zaviral ,vse lepo in prav ,zato pa naj bodo narodi svobodni in naj se sami odločajo ,če bo kdo kriv si bodo tako sami sebi ,bolje kot pa da ti je tujec kriv! Podpiram tako Slovenijo ,kot Srbijo ,Hrvaško ali Makedonijo naj ima vsaka svoja odločanja in politiko ,ki misli da ji najbolj ustreza! "Proti poljakom nimam nič moti me le to ko nekdo zaničuje ruse kateri so resnično rešili evropo in ji prinesli svobodo ,saj kot veš vzhodni blok je nastal izrecno zaradi ameriške povojne politike ,da pa je celotna zahodna evropa po vodstvom amerike načrtnio blokirasla razvoj vzhoda pa je več kot očitno." Rusi niso rešili Evrope ,to je tvoja ničkolikokrat izrečena neresnica! Rusi trdijo da so jo osvobodili. Poljaki ,Litvanci ,Latvijci ,Estonci ,Čehi ,madžari ,slovaki tudi Ukrajinci pa govorijo ,da so jo zasužnjili!!! Večina prevlada, pa nima tu Zahod nič zraven ,on je bil le kritik ,podatke o tem so pa podali prebivalci Vzhodnoevropskih držav! Vzhodni blok sploh ni hotel biti pod pro-rusko politiko ,kot tudi ne pod nemško ,saj sta bila to oba okupatorja med 2.SV ,medtem ko Zahod ni okupiral Zahodne Evrope po ruskem zgledu ali nemškem če tako hočeš! Darvil povej kako je celotna Zahodna Evropa in Amerika blokirala razvoj Vzhoda?? Kot sem ti že omenil je imela Rusija/SZ za svoje zaveznice Kitajsko ,tudi socialistično in neopredeljeno Indijo ,polovico Afrike ,nekaj malega Latinske Amerike (saj so tu s prisotnostjo prevladovali Americani) itd. Le kako naj bi le Zahod omejeval Vzhod ,to so tvoje oporne bilke ,ki ne držijo. Vzhod je pokopala lastna politika nepravičnosti do drugih v povezavi.
darvil
15. 12. 2009 21.43
NonAligned15.12.2009, 20:461 včasih je žal tako če se z nekom moreš dobesedno pogajati potem pač zahtevaš malo več ,ker le tako dobiš realno sliko.
darvil
15. 12. 2009 21.39
crni_jezek_teka15.12.2009, 16:572 Fadilj Hoxa je bil predsednik predsedstva bivše Yu razumeš.Praviš da se številni prebivalci niso opredelili ...in kaj ima to skupnega z srbi,razen tega da so oni naš dežurni krivec . Če ni fora v tem če je kateri srb nadzoroval kar koli potem tega ne pripisuj Srbiji,poleg teg ane vem kje si dobil podatke o živečih srbih v Slo. Proti poljakom nimam nič moti me le to ko nekdo zaničuje ruse kateri so resnično rešili evropo in ji prinesli svobodo ,saj kot veš vzhodni blok je nastal izrecno zaradi ameriške povojne politike ,da pa je celotna zahodna evropa po vodstvom amerike načrtnio blokirasla razvoj vzhoda pa je več kot očitno. povej mi zakaj se ti pri opisovanju rusov sklicuješ še na prastari vek, kar pa se tiče američanov in angležev pa se dobesedno sklicuješ na jutrišnji dan.Mene na koncu konca ne zanima kaj se je dogajalo v starem veku ,stol let nazaj za nas je važno kaj se danes dogaja. Danes Rusija vodi realno in načelno politiko pravičnosti ka r ena amerika ni ,je nasprotje normalnega katera na vesti ima številne zločine iz interesa.
Bolivar
15. 12. 2009 20.46
Vidva še kar debatirata. Ježek ,dokler je Tito vodil Jugoslavijo ni bilo strahu pred prevlado kateregakoli naroda ,vendar ko je pa umrl ,se je pa začelo pri narodih to kar so se ves čas Tito in podporniki temu upirali. Količinsko prevladujoči narodi predvsem Srbi in Hrvatje so hoteli več besede ,pogojeno s številom prebivalstva pri vodenju Jugoslavije ,seveda na račun manjših narodov ,kateri nebi več mogli vplivati na politiko Jugoslavije ,saj bi jih lahko pogosto preglasovali,kadar se interesi nebi usklajevali. Tisto o prezidiju pa je res tako bilo. darvil Tebi pa res manjka več objektivnega pogleda na svet in njeno zgodovino! Sploh pa tvoje navedbe: "srednjeveško je Finska bila del rusije potem je sledila okupacija švedske vse dokler jih niso Rusi osvobodili 1808,enako Litva ,latvija,Estonija, Finsak imena Tara,Marti,Mika,Niko,..finska veroizpoved ,pravoslavci in protestanti. Ukrajince torej tam živeče ruse je izstradal Staljin -Gruzijski ,zopet ni rus,7 miljponov je le zahodna propaganda" Rusi niso osvobodili Finske ne Latvije ,Litve ali Estonije! To je bila ravno tako okupacija ,saj niso vprašali teh ljudstev ali naj jih rešijo. Finci so po veroizpovedi protestantje in če že pišeš finska imena jih daj pravilno to so Maartti ,Mikka ,Nikko ,Hanna tudi Juuha je finsko ime ,pa res nimajo kaj skupnega z Rusi. Stalin je vodil Sovjetsko politiko ,sploh ni važno ali je bil Rus ali Gruzijec. Pa ni to samo zahodna propaganda ,saj to priznavajo neodvisni preiskovalci ,tudi Ruski, Ukrajinski, Nemški in seveda vsi na Zahodu jih podpirajo, glavni kritiki pa so še vedno iz Vzhodne Evrope!
Abacus
15. 12. 2009 16.57
darvil 15.12.2009, 04:39 Fadil Hoxha je bil politik v nekdanji Jugoslaviji ,ni pa bil predsednik ,a se zavedaš kaj si napisal? Predsednik ,veš kakšna funkcija je to?!? Je pa bil ta Fadil Hoxha zares pravi prijatelj Srbije ,saj se je udeležil obrambe Srbije pred Nemci ,no po letu 1991 pa ga je srbska oblast preganjala in nazadnje se je skril na Kosovem ,je pa že umrl. Poglej ni fora v tem ,da je kak Srb nadzoroval večje mesto v Sloveniji (pa ne le v Sloveniji tudi v drugih republikah SFRJ) ,saj takrat župani in drugi stranski politiki niso imeli tako velike vloge. Glavno moč je imela Komunistična partija Jugoslavije ,tudi v Sloveniji je bila ,kjer pa so bili nastavljeni ljudje iz Beograda ,podobno tudi v vseh državnih upravah in pomembnih tovarnah saj nisi mogel napredovati če nisi bil včlanjen vanjo ,nadzorovati je bilo treba ,saj so slutili kaj se zna zgoditi ,če pride do prevelike zavesti narodnega prebivalstva ,je pa ta kontrola bila v Jugoslaviji v veliko milejši obliki ,kot je bila to v SZ! Spet kakšen politični vrh ,praktično ga ni bilo ,saj je Federacijo vodil Tito in Komunistična Partija! Po njegovi smrti pa se je začelo točno to o čemer ti govorim ,kajti Tito je bil 'varnostna varovalka nacionalnih otrok' . Sprva so določili prezidij ,da bi rotirajoče predsedstvo vseh republik kazalo na demokratičnost v Federaciji ,ampak če tako pogledaš so imeli po novem Srbi večino v Srbiji ,kar je logično ,pa tudi v črni gori ,Vojvodini in na Kosovem (avtonomne pokrajine so imele enega predstavnika ,republike pa dva) ,celo v Bosni je tehtnica prevladala do konca 80-ih ,na Hrvaškem pa se je obetalo kaj podobnega ,saj so tudi tam živeli številni Srbi ki so jih potem Hrvatje nasilno izgnali to je res ampak zahtevali so svoje. Tak čas v Sloveniji ,bi bila pa že tudi tukaj prevzeta oblast. Za Srbe v Sloveniji se je izreklo leta 2001 39.000 ljudi ,danes jih je okoli 44.000 ,ampak štvelini prebivalci Slovenije pa se niso hoteli izreči o nacionalni pripadnosti ,kar okoli 9% celotne populacije Slovenije! Tako ,da se dejanska številka giba tam nekje 80.000. Saj med temi neopredeljenimi niso samo Srbi ,so tudi Bosanci vseh entitet ,Hrvatje idr. Nimam pa nič proti njim ,samo rad rečem bobu bob! Vem za slovensko šolo v Beogradu ,tudi o okoli 5000 Slovencih mi ni tuje ,četudi si sedaj zmanjšal to število s prvotnih 10.000 na 5.000-8.000 ,ampak saj vseeno, dejstev se ne da spremeniti.
Abacus
15. 12. 2009 16.09
darvil 15.12.2009, 04:38 --------- haha nevem ali namerno lažeš ,ali si tako zaslepljen!??? Pa kaj so sedaj Poljaki krivi če so najmlajši narod po katoličanstvu (niti niso ,saj je katoličanstvo prišlo zadnje do kolonij Spanije in Portugalske??) Saj niso bili Poljaki pravoslavci ,celo prva pravoslavna cerkev na Poljskem je bila zgrajena leta 1924 za tamkaj priseljene Beloruse in Ukrajince ,kaj imaš toliko proti Poljakom kot da jih hočeš na silo porusiti? Naj živijo svoje življenje. Finska je poseljena z Ugro-finskimi prebivalci ,ki nimajo NIč skupnega s Slovani ,tako kot ne z Germani! Finska je določen čas pripadala Ruskemu imperiju ,saj jo je osvojila ,kar pa še ne pomeni da je Finska rusko ozemlje ,poglej ves ta Kavkaz ki je danes ruski je šele dobrih 200-250 let pod Rusijo ,saj se je Ruski imperij ravno tako širil ,kot vsi drugi. Enako je s Finsko ,zakaj bi bila Ruska?? Tudi švedi so imeli svoje zavojevalne pohode po Finskem in Baltskih državah ter okolica Belorusije ,to drži ,pa si tega ne prilaščajo ,nevem zakaj bi ti to kar prilastil Rusom ,ko pa nikoli prej to ni bilo njihovo!!! Le imperjalne osvojitve so jim omogočile ,da so za kako stoletje ali dve to imeli v svojih rokah! Enako lahko tvoje neumne rusko-ozemeljske težnje ,ki so totalno nerealne ,projiciram na Balkan ,poglej tudi Turčija je imela od sredine srednjega veka pa do cca. 1900 veliko Balkanskega polotoka pod svojim Ottomanskim imperijem ,kaj boš po tvojem mišljenju za Rusijo potem rekel da so Srbija ,Bolgarija ,Grčija idr. kar turško ozemlje!?? Vidiš kam to pripelje ,ne nasedaj preveč vele-ruskim idejam ,ki niso nič bolj drugačne kot so bile turške ali nemške ali italijanske! In Finska imena/priimki nikakor niso podobni slovanskim ,navedel si nekaj finskih ,navedi se nekaj pravih ruskih in videl boš ,da spet brcas v temo! Imaš pa tradicionalna imena kot je Ana ,ki je lahko tako v Rusiji ,kot v španiji ali Franciji in Avstraliji itd. Ukrajinsko izstradanje ni zahodna propaganda ,saj je vse evidentirano in temu se reče Holodomor! Dejanske številke se gibljejo okoli 7 milijonov! Danes pa je polovica Ukrajine ali naseljena z Rusi ali rusiziranimi Ukrajinci! Stalingrad je preživelo 1 milijon rusov praviš ,ja koliko jih je pa umrlo ,daj navedi še to!! In Rusi ne živijo v srednje Azijskih državah že od pamtiveka ,to je spet izmišljotina ,saj se je Rustvo kot narod začelo v današnjem delu med Ukrajino in Rusijo ,nato se je šele širilo v druge dele. Prvi slovani ,do kamor sežejo podatki pa so bili Rutenci ,današnji neposredni predniki Ukrajincev in dela Belorusov ter Slovakov! Zate bi bilo dobro še malo vrnitve v šolo!
darvil
15. 12. 2009 04.39
Ceprav zavračaš ,je imela Jugoslavija nekako podobno ideologijo o nadzoru vseh narodov le iz Beograda ,zakaj pa so vsa višja mesta v gospodarstvu in vojski ter upravah upravljali ljudje iz Beograda? Razlozi če znaš!? takšne ideje le služijo za produkcijo revnega šovinizma. Prbil rus,srb...Naveedsednik Yugoslavije je bil iz Beograda a ne imenoval se je Josip Broz Tito,mogoče je po tvoje di mi ime enega človeka kateri je nadzoroval kakšno večje mesto v Slo,ta ti je bosa do konca.srbi so imeli v Yu le kralja 20 let na oblasti,naslednjih 50 let smo prevladovali slivenci in hrvati v političnem vrhu,človek,le v vojski je bil večinski srpski kader kar je normalno saj jih je bilo naj več.Praviš 80.000 srbov živi v Slo. tudi če sebe prišteješ jih ni več kot 38.000,čudi te odstotek slovencev v Srbiji med 5000 in 8.000 nas je ja,celo slovenska šola obstaja v Beogradu.Res pa je da se v Slo ne upošteva dejstvo da so številni slovenci ,recimo belokrainci pravoslavci vendar niso srbi.Mogoče ti je znan podatek da je ena najstarejša cerkev v Slo stara skoraj 1000 let, katero sta osebno odprla in krstila ciril in metod ,američani a ne. Čudi te albanec ki je bil predsednik Yu Fadil Hodža no ja razen če je bil rus.
darvil
15. 12. 2009 04.38
crni_jezek_teka14.12.2009, 22:311 JEŽEK Poljaki so najmlajši narod po katoličanstvu,srednjeveško je Finska bila del rusije potem je sledila okupacija švedske vse dokler jih niso Rusi osvobodili 1808,enako Litva ,latvija,Estonija, Finsak imena Tara,Marti,Mika,Niko,..finska veroizpoved ,pravoslavci in protestanti. Ukrajince torej tam živeče ruse je izstradal Staljin -Gruzijski ,zopet ni rus,7 miljponov je le zahodna propaganda,1,000.000 lačnih golih in bosih rusov je preživelo dve letno trageijo Staljingrada. V republikah srednje azije praviš živi ruska manjšina ,normalno saj so tam živeli že od pamtiveka.
Abacus
15. 12. 2009 03.27
matjazr7 14.12.2009, 22:54 Svoj glas ste že oddali 1 Je treba Poljake razumeti, saj jih vodi stoletni strah pred Rusijo. Nekje od začetka 16. stoletja pač Rusija pomika rusko-poljsko mejo vedno bolj proti zahodu. Če pomislimo, da je bila v 16. stoletju meja takorekoč v predmestju Moskve, si lahko mislimo kako dolgo pot so naredili Rusi in koliko porazov so pretrpeli Poljaki. In seveda še dokončni zlom, ko so si na koncu 18. stoletja sosede razdelile preostanek in je Poljska izgubila samostojnost. Zato je jasno, da si od samostojnosti leta 1918 Poljaki iščejo zaveznike, ki bi jim pomagale. Pred letom 1945 Francija in Velika Britanija, ki ji nista hoteli pomagat, tokrat je pač Amerika. Dovolj blizu, da lahko pomaga in dovolj daleč, da nima ozemeljskih teženj. Mogoče bodo tokrat Poljaki imeli več sreče z zavezniki ... ------------ No končno eden ,ki je objektiven pri vsemu skupaj! darvil ti imaš pa eno svojo subjektivno resnico ,ki je izkrivljena po tvojih željah ,ne pa po dejanskih dogodkih!
darvil
15. 12. 2009 02.19
crni_jezek_teka14.12.2009, 22:311 Glupas neumnosti da ni večjih
matjazr7
14. 12. 2009 22.54
Je treba Poljake razumeti, saj jih vodi stoletni strah pred Rusijo. Nekje od začetka 16. stoletja pač Rusija pomika rusko-poljsko mejo vedno bolj proti zahodu. Če pomislimo, da je bila v 16. stoletju meja takorekoč v predmestju Moskve, si lahko mislimo kako dolgo pot so naredili Rusi in koliko porazov so pretrpeli Poljaki. In seveda še dokončni zlom, ko so si na koncu 18. stoletja sosede razdelile preostanek in je Poljska izgubila samostojnost. Zato je jasno, da si od samostojnosti leta 1918 Poljaki iščejo zaveznike, ki bi jim pomagale. Pred letom 1945 Francija in Velika Britanija, ki ji nista hoteli pomagat, tokrat je pač Amerika. Dovolj blizu, da lahko pomaga in dovolj daleč, da nima ozemeljskih teženj. Mogoče bodo tokrat Poljaki imeli več sreče z zavezniki ...
Abacus
14. 12. 2009 22.31
Glupas neumnosti da ni večjih! Poljaki so sprejeli svojo vero ,ze veliko prej preden se je uveljavil kolonializem! Tudi čehi ,čeprav so v večini brez verci. Slovaki da so pravoslavni??? to je pa brca v temo s tvoje strani! //60.4% of Slovakians identify themselves as Roman Catholics, 9.6% as Nonreligious or Atheist, 6% as Protestant, 5% as Eastern Orthodox// Torej se teh 5% je v glavni meri Ukrajincev in Rusov! Tudi Nemci so ali katoličani ali protestantje ,Ukrajinci pa nikakor niso nič drugače religijozni kot Rusi ,torej so pravoslavci ,spet brca v temo! Finci imajo slovanska imena???? ?Navedi kako slovansko ime in kako finsko pa boš spredvidel kakšne bedarije pišeš ,Finci spadajo v Ugro-finsko skupino skupaj z Estonci in Madzari! Joj joj ,kje je tebi glava? Rusi so se načrtno naseljevali na tuja ozemlja! Poglej Latvijo in Estonijo ,tam skoraj ni bilo Rusov pred 2.SV! Tudi v Ukrajino so se priseljevali ,kajti po načrtnem izstradanju 7 milijonov Ukrajincev leta 1933 je bilo treba to ozemlje poseliti z Rusi in tako to zemljo narediti rusko. Recimo poglej Kazahstan kjer je 48% ruskega prebivalstva! Tudi v ostalih republikah srednje Azije je prisotna ruska manjšina! Zakaj? Zaradi nadzora s strani enega naroda! Vsaj taka je bila ideja v SSSR ,danes pa politična moč v teh drzavah. Ceprav zavračaš ,je imela Jugoslavija nekako podobno ideologijo o nadzoru vseh narodov le iz Beograda ,zakaj pa so vsa višja mesta v gospodarstvu in vojski ter upravah upravljali ljudje iz Beograda? Razlozi če znaš!? "Opusti idejo o večkrani izrečeni laži v upanju da bo postala resnicna ,upoštevaj dejstva." Haha ,dejansko s tem samo zanikaš kar je očitno ,in Slovencev je v Srbiji le okoli 5000 , Srbov pa je v Sloveniji celo do 80.000. Muslimanov tam 50.000 ,Hrvate si pa zadel! "Ježko ,neizpodbitno dejstv je da se je vzhodni blok razvijal s pomočjo ruskega gospodarstva in naravnih bogtstev ,američani in zahod so blokirali in ovirali razvoj vzhoda ja, podobno blokado so izvajali nad Yugoslavijo." Razvijal se je???? Zakaj pa so potem številni narodi zeleli stran?? Rusi so načrtno zavirali vse drzave ,kjer so imeli svojo komando ,so pa velik njihovega ,predvsem tehničnega gospodarstva vzeli zase! Zahod je oviral razvoj Vzhoda??? Pa saj je SZ imela celo Kitajsko in Indijo za svoj trg. Spet nabijaš neumnosti! Jugoslavija pa je sploh sodelovala tako z Vzhodom in Zahodom! Poglej samo jugoslovansko oborozitev ,ni bila le ruska! Očitni so tvoji napori kako diskreditirati vse ,ki so nasprotovali SZ ,a skoraj nič nimaš prav! Res je v Ameriki je bilo zatiranje tako črncev kot indijancev ,se je pa veliko izboljšalo ,tudi Latino Američane so sprejeli ,poglej naprimer Rusijo iztrebli so prvotna tungusko-azijska ljudstva kje je dane drzava Tuva? ,zatiranje Kavkazijcev ,potem preselitve številnih narodov v Kazahstan ,v prvi vrsti Tatarov idr. In kaj je rusija izboljšala na tem področju?? Ne bluzi svoje nebuloze! Rusija je imela enega Gruzijca ,ki je bil pol Osetijec po rodu ,t.j. Stalina! Američani pa so imeli od Ircev ,škotov ,Nizozemcev , Nemcev ,Britancev ,Skandinavcev za svoje predsednike ,sedaj tudi mulata! Samo vprašanje casa je kdaj bo kak Poljak ,ki pa so v vrhu administracije. Kdaj pa je bil kak Albanski predsednik Jugoslavije? : ) Resno? Kateri je pa bil? To me zelo zanima. Ostale srednjeveške poroke med raznimi nacionalnimi princi in princesami te ali one skupnosti nimajo kaj skupnega z današnjostjo ,se je pa dogajalo ,spet zaradi vpliva ,ne toliko ljubezni darvil! Rusija in Nemčija dobro sodelujeta ,predvsem na gospodarskem področju ,kar je dobro za obe! Po drugi strani pa pozabljaš ,da Nemci sestavljajo največjo etnično skupnost v ZDA ,kar 50 milijonov Američanov se oklicuje z nemškimi koreninami ,sledijo Irci ,Mehičani in drugi. Torej imata Nemčija in ZDA polega gospodarskih povezav( ZDA največji trg za Nemčijo) tudi kulturne ,gastronomske ,religijozne povezave ,vse odkar so Rusi mnozično izganjali Nemce ,prdvsem iz področja Volg
Abacus
14. 12. 2009 21.40
darvil 14.12.2009, 13:16 Svoj glas ste že oddali -1 crni_jezek_teka Če samo pogledaš ameriško demografsko sliko ti bo v trenutku vse postalo jasno .Vekovno zatiranje staroselcev -indijancev,latinoameričanov ,črncev se nadaljuje še dan danes,ne probaj se mi prosim izgovarjati na Obamo,ker kot veš Yugoslavija je imela albanca za predsednika že pred tridesetimi leti ,enako Rusija zGruzijskim Staljinom na čelu.američani se lahko učijo prave demokracije od Italijanov ,Nemcev,Rusov,bivše Yugoslavije ja ,ker po nemških kraljevih dvorih se je že sprehajala rusinja kot nemška kraljica,enako tako se je po italijanskih in avstrijskih kraljevih dvorcih sprehajala srpkinje kot kraljice ,bolje rečeno kot žene omenjenih kraljev,pa ne iz sovraštva iz ljubezni ježek. Če odštejemo Rusko-nemške vojne sta ta dva naroda vedno dobro sodelovala in tako bo tudi naprej.Ker zakaj misliš da sta amerika in anglija na vse možne načine poskušali blokirati rusko-nemški sporazum o severnem naftnem toku ,zato ker isti bi se končal v nemčiji. ---------- Res je v Ameriki je bilo zatiranje tako črncev kot indijancev ,se je pa veliko izboljšalo ,tudi Latino Američane so sprejeli ,poglej naprimer Rusijo iztrebli so prvotna tungusko-azijska ljudstva kje je dane drzava Tuva? ,zatiranje Kavkazijcev ,potem preselitve številnih narodov v Kazahstan ,v prvi vrsti Tatarov idr. In kaj je rusija izboljšala na tem področju?? Ne bluzi svoje nebuloze! Rusija je imela enega Gruzijca ,ki je bil pol Osetijec po rodu ,t.j. Stalina! Američani pa so imeli od Ircev ,škotov ,Nizozemcev , Nemcev ,Britancev ,Skandinavcev za svoje predsednike ,sedaj tudi mulata! Samo vprašanje casa je kdaj bo kak Poljak ,ki pa so v vrhu administracije. Kdaj pa je bil kak Albanski predsednik Jugoslavije? : ) Resno? Kateri je pa bil? To me zelo zanima. Ostale srednjeveške poroke med raznimi nacionalnimi princi in princesami te ali one skupnosti nimajo kaj skupnega z današnjostjo ,se je pa dogajalo ,spet zaradi vpliva ,ne toliko ljubezni darvil! Rusija in Nemčija dobro sodelujeta ,predvsem na gospodarskem področju ,kar je dobro za obe! Po drugi strani pa pozabljaš ,da Nemci sestavljajo največjo etnično skupnost v ZDA ,kar 50 milijonov Američanov se oklicuje z nemškimi koreninami ,sledijo Irci ,Mehičani in drugi. Torej imata Nemčija in ZDA polega gospodarskih povezav( ZDA največji trg za Nemčijo) tudi kulturne ,gastronomske ,religijozne povezave ,vse odkar so Rusi mnozično izganjali Nemce ,prdvsem iz področja Volge. Preberi si "Volga Germans" ,kateri so prebegnili v ZDA in Kanado. In tudi Nemčija ima zelo uravnotezeno politiko tako do ZDA kot do Rusije! Severni tok je dober za Evropo in Rusijo ,tako tudi juzni ,ampak Evropa se strinja ,da prevelika odvisnost od Rusije ni dobra ,zato je v proučevanju tudi Nabucco in plin iz S.Afrike ,saj je konkurenca zelo dobrodošla!
Abacus
14. 12. 2009 21.39
Po ukazu kralja ko se je probal prikupiti vatikanu in je računal na bolj mili zahodni kolonializem. Podobna slika je bila na Češkem,Slovaškem le da so slovaki n večini ohravili pravoslavlje. Praviš Rusi niso začeki z pravoslavljem ,s čim pa ,ježek od kar so sprejeli krščansko vero je nikoli niso spreminjali kot so to naredili recimo Nemci, polovica Ukrajincev, Mogoče misliš da je to slučajnost da finci v veiliki večini imajo slovanska imena. Mlatiš prazno slamo ježek ,praviš da so se rusi načrtno naseljevali na tuja območja ,pa povej mi prosim kaj je prvo nastalo jajce ali kokoš. Zelo ironična je ta tvoja trditev o Yugoslaviji in neki podobnio sliki a le v tvoji glavi ,kot ti je recimo znano Hrvatov živi v Slo okrog 45.000torej 0,7%,slovencev na hrvaškem pa okrog 25.000 torej dober procent ,srbov nasplošno imaš okrog 40.000 ali 0,5%, slovencev v srbiji imaš okrog 10.000,torej 0,5%,malo večje odstopanje je glede muslimanov.Ob tem ne upoštevaš Albanske migracije in masovne naselitve od 1,500.000 lljudi ,načrtno preseljevanje srbov iz Kosova v Vojvodino,načrtno preseljevanje srbov in muslimanov iz Hercegovine v Vojvodino. Opusti idejo o večkrani izrečeni laži v upanju da bo postala resnicna ,upoštevaj dejstva. ------- Glupas neumnosti da ni večjih! Poljaki so sprejeli svojo vero ,ze veliko prej preden se je uveljavil kolonializem! Tudi čehi ,čeprav so v večini brez verci. Slovaki da so pravoslavni??? to je pa brca v temo s tvoje strani! //60.4% of Slovakians identify themselves as Roman Catholics, 9.6% as Nonreligious or Atheist, 6% as Protestant, 5% as Eastern Orthodox// Torej se teh 5% je v glavni meri Ukrajincev in Rusov! Tudi Nemci so ali katoličani ali protestantje ,Ukrajinci pa nikakor niso nič drugače religijozni kot Rusi ,torej so pravoslavci ,spet brca v temo! Finci imajo slovanska imena???? ?Navedi kako slovansko ime in kako finsko pa boš spredvidel kakšne bedarije pišeš ,Finci spadajo v Ugro-finsko skupino skupaj z Estonci in Madzari! Joj joj ,kje je tebi glava? Rusi so se načrtno naseljevali na tuja ozemlja! Poglej Latvijo in Estonijo ,tam skoraj ni bilo Rusov pred 2.SV! Tudi v Ukrajino so se priseljevali ,kajti po načrtnem izstradanju 7 milijonov Ukrajincev leta 1933 je bilo treba to ozemlje poseliti z Rusi in tako to zemljo narediti rusko. Recimo poglej Kazahstan kjer je 48% ruskega prebivalstva! Tudi v ostalih republikah srednje Azije je prisotna ruska manjšina! Zakaj? Zaradi nadzora s strani enega naroda! Vsaj taka je bila ideja v SSSR ,danes pa politična moč v teh drzavah. Ceprav zavračaš ,je imela Jugoslavija nekako podobno ideologijo o nadzoru vseh narodov le iz Beograda ,zakaj pa so vsa višja mesta v gospodarstvu in vojski ter upravah upravljali ljudje iz Beograda? Razlozi če znaš!? "Opusti idejo o večkrani izrečeni laži v upanju da bo postala resnicna ,upoštevaj dejstva." Haha ,dejansko s tem samo zanikaš kar je očitno ,in Slovencev je v Srbiji le okoli 5000 , Srbov pa je v Sloveniji celo do 80.000. Muslimanov tam 50.000 ,Hrvate si pa zadel! "Ježko ,neizpodbitno dejstv je da se je vzhodni blok razvijal s pomočjo ruskega gospodarstva in naravnih bogtstev ,američani in zahod so blokirali in ovirali razvoj vzhoda ja, podobno blokado so izvajali nad Yugoslavijo." Razvijal se je???? Zakaj pa so potem številni narodi zeleli stran?? Rusi so načrtno zavirali vse drzave ,kjer so imeli svojo komando ,so pa velik njihovega ,predvsem tehničnega gospodarstva vzeli zase! Zahod je oviral razvoj Vzhoda??? Pa saj je SZ imela celo Kitajsko in Indijo za svoj trg. Spet nabijaš neumnosti! Jugoslavija pa je sploh sodelovala tako z Vzhodom in Zahodom! Poglej samo jugoslovansko oborozitev ,ni bila le ruska! Očitni so tvoji napori kako diskreditirati vse ,ki so nasprotovali SZ ,a skoraj nič nimaš prav!
Abacus
14. 12. 2009 21.39
darvil 14.12.2009, 13:16 Svoj glas ste že oddali -1 crni_jezek_teka Če samo pogledaš ameriško demografsko sliko ti bo v trenutku vse postalo jasno .Vekovno zatiranje staroselcev -indijancev,latinoameričanov ,črncev se nadaljuje še dan danes,ne probaj se mi prosim izgovarjati na Obamo,ker kot veš Yugoslavija je imela albanca za predsednika že pred tridesetimi leti ,enako Rusija zGruzijskim Staljinom na čelu.američani se lahko učijo prave demokracije od Italijanov ,Nemcev,Rusov,bivše Yugoslavije ja ,ker po nemških kraljevih dvorih se je že sprehajala rusinja kot nemška kraljica,enako tako se je po italijanskih in avstrijskih kraljevih dvorcih sprehajala srpkinje kot kraljice ,bolje rečeno kot žene omenjenih kraljev,pa ne iz sovraštva iz ljubezni ježek. Če odštejemo Rusko-nemške vojne sta ta dva naroda vedno dobro sodelovala in tako bo tudi naprej.Ker zakaj misliš da sta amerika in anglija na vse možne načine poskušali blokirati rusko-nemški sporazum o severnem naftnem toku ,zato ker isti bi se končal v nemčiji. ---------- Res je v Ameriki je bilo zatiranje tako črncev kot indijancev ,se je pa veliko izboljšalo ,tudi Latino Američane so sprejeli ,poglej naprimer Rusijo iztrebli so prvotna tungusko-azijska ljudstva kje je dane drzava Tuva? ,zatiranje Kavkazijcev ,potem preselitve številnih narodov v Kazahstan ,v prvi vrsti Tatarov idr. In kaj je rusija izboljšala na tem področju?? Ne bluzi svoje nebuloze! Rusija je imela enega Gruzijca ,ki je bil pol Osetijec po rodu ,t.j. Stalina! Američani pa so imeli od Ircev ,škotov ,Nizozemcev , Nemcev ,Britancev ,Skandinavcev za svoje predsednike ,sedaj tudi mulata! Samo vprašanje casa je kdaj bo kak Poljak ,ki pa so v vrhu administracije. Kdaj pa je bil kak Albanski predsednik Jugoslavije? : ) Resno? Kateri je pa bil? To me zelo zanima. Ostale srednjeveške poroke med raznimi nacionalnimi princi in princesami te ali one skupnosti nimajo kaj skupnega z današnjostjo ,se je pa dogajalo ,spet zaradi vpliva ,ne toliko ljubezni darvil! Rusija in Nemčija dobro sodelujeta ,predvsem na gospodarskem področju ,kar je dobro za obe! Po drugi strani pa pozabljaš ,da Nemci sestavljajo največjo etnično skupnost v ZDA ,kar 50 milijonov Američanov se oklicuje z nemškimi koreninami ,sledijo Irci ,Mehičani in drugi. Torej imata Nemčija in ZDA polega gospodarskih povezav( ZDA največji trg za Nemčijo) tudi kulturne ,gastronomske ,religijozne povezave ,vse odkar so Rusi mnozično izganjali Nemce ,prdvsem iz področja Volge. Preberi si "Volga Germans" ,kateri so prebegnili v ZDA in Kanado. In tudi Nemčija ima zelo uravnotezeno politiko tako do ZDA kot do Rusije! Severni tok je dober za Evropo in Rusijo ,tako tudi juzni ,ampak Evropa se strinja ,da prevelika odvisnost od Rusije ni dobra ,zato je v proučevanju tudi Nabucco in plin iz S.Afrike ,saj je konkurenca zelo dobrodošla!
Abacus
14. 12. 2009 21.21
Po ukazu kralja ko se je probal prikupiti vatikanu in je računal na bolj mili zahodni kolonializem. Podobna slika je bila na Češkem,Slovaškem le da so slovaki n večini ohravili pravoslavlje. Praviš Rusi niso začeki z pravoslavljem ,s čim pa ,ježek od kar so sprejeli krščansko vero je nikoli niso spreminjali kot so to naredili recimo Nemci, polovica Ukrajincev, Mogoče misliš da je to slučajnost da finci v veiliki večini imajo slovanska imena. Mlatiš prazno slamo ježek ,praviš da so se rusi načrtno naseljevali na tuja območja ,pa povej mi prosim kaj je prvo nastalo jajce ali kokoš. Zelo ironična je ta tvoja trditev o Yugoslaviji in neki podobnio sliki a le v tvoji glavi ,kot ti je recimo znano Hrvatov živi v Slo okrog 45.000torej 0,7%,slovencev na hrvaškem pa okrog 25.000 torej dober procent ,srbov nasplošno imaš okrog 40.000 ali 0,5%, slovencev v srbiji imaš okrog 10.000,torej 0,5%,malo večje odstopanje je glede muslimanov.Ob tem ne upoštevaš Albanske migracije in masovne naselitve od 1,500.000 lljudi ,načrtno preseljevanje srbov iz Kosova v Vojvodino,načrtno preseljevanje srbov in muslimanov iz Hercegovine v Vojvodino. Opusti idejo o večkrani izrečeni laži v upanju da bo postala resnicna ,upoštevaj dejstva. ------- Glupas neumnosti da ni večjih! Poljaki so sprejeli svojo vero ,ze veliko prej preden se je uveljavil kolonializem! Tudi čehi ,čeprav so v večini brez verci. Slovaki da so pravoslavni??? to je pa brca v temo s tvoje strani! //60.4% of Slovakians identify themselves as Roman Catholics, 9.6% as Nonreligious or Atheist, 6% as Protestant, 5% as Eastern Orthodox// Torej se teh 5% je v glavni meri Ukrajincev in Rusov! Tudi Nemci so ali katoličani ali protestantje ,Ukrajinci pa nikakor niso nič drugače religijozni kot Rusi ,torej so pravoslavci ,spet brca v temo! Finci imajo slovanska imena???? ?Navedi kako slovansko ime in kako finsko pa boš spredvidel kakšne bedarije pišeš ,Finci spadajo v Ugro-finsko skupino skupaj z Estonci in Madzari! Joj joj ,kje je tebi glava? Rusi so se načrtno naseljevali na tuja ozemlja! Poglej Latvijo in Estonijo ,tam skoraj ni bilo Rusov pred 2.SV! Tudi v Ukrajino so se priseljevali ,kajti po načrtnem izstradanju 7 milijonov Ukrajincev leta 1933 je bilo treba to ozemlje poseliti z Rusi in tako to zemljo narediti rusko. Recimo poglej Kazahstan kjer je 48% ruskega prebivalstva! Tudi v ostalih republikah srednje Azije je prisotna ruska manjšina! Zakaj? Zaradi nadzora s strani enega naroda! Vsaj taka je bila ideja v SSSR ,danes pa politična moč v teh drzavah. Ceprav zavračaš ,je imela Jugoslavija nekako podobno ideologijo o nadzoru vseh narodov le iz Beograda ,zakaj pa so vsa višja mesta v gospodarstvu in vojski ter upravah upravljali ljudje iz Beograda? Razlozi če znaš!? "Opusti idejo o večkrani izrečeni laži v upanju da bo postala resnicna ,upoštevaj dejstva." Haha ,dejansko s tem samo zanikaš kar je očitno ,in Slovencev je v Srbiji le okoli 5000 , Srbov pa je v Sloveniji celo do 80.000. Muslimanov tam 50.000 ,Hrvate si pa zadel! "Ježko ,neizpodbitno dejstv je da se je vzhodni blok razvijal s pomočjo ruskega gospodarstva in naravnih bogtstev ,američani in zahod so blokirali in ovirali razvoj vzhoda ja, podobno blokado so izvajali nad Yugoslavijo." Razvijal se je???? Zakaj pa so potem številni narodi zeleli stran?? Rusi so načrtno zavirali vse drzave ,kjer so imeli svojo komando ,so pa velik njihovega ,predvsem tehničnega gospodarstva vzeli zase! Zahod je oviral razvoj Vzhoda??? Pa saj je SZ imela celo Kitajsko in Indijo za svoj trg. Spet nabijaš neumnosti! Jugoslavija pa je sploh sodelovala tako z Vzhodom in Zahodom! Poglej samo jugoslovansko oborozitev ,ni bila le ruska! Očitni so tvoji napori kako diskreditirati vse ,ki so nasprotovali SZ ,a skoraj nič nimaš prav!
darvil
14. 12. 2009 13.16
crni_jezek_teka Če samo pogledaš ameriško demografsko sliko ti bo v trenutku vse postalo jasno .Vekovno zatiranje staroselcev -indijancev,latinoameričanov ,črncev se nadaljuje še dan danes,ne probaj se mi prosim izgovarjati na Obamo,ker kot veš Yugoslavija je imela albanca za predsednika že pred tridesetimi leti ,enako Rusija zGruzijskim Staljinom na čelu.američani se lahko učijo prave demokracije od Italijanov ,Nemcev,Rusov,bivše Yugoslavije ja ,ker po nemških kraljevih dvorih se je že sprehajala rusinja kot nemška kraljica,enako tako se je po italijanskih in avstrijskih kraljevih dvorcih sprehajala srpkinje kot kraljice ,bolje rečeno kot žene omenjenih kraljev,pa ne iz sovraštva iz ljubezni ježek. Če odštejemo Rusko-nemške vojne sta ta dva naroda vedno dobro sodelovala in tako bo tudi naprej.Ker zakaj misliš da sta amerika in anglija na vse možne načine poskušali blokirati rusko-nemški sporazum o severnem naftnem toku ,zato ker isti bi se končal v nemčiji.