Tujina

Vlada: Ne bomo spreminjali odločitve o priznanju Palestine, to je nekaj, kar je pravično

New York, 25. 01. 2018 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Voditelji Konference vseh 48 večjih ameriških judovskih organizacij so izrazili zaskrbljenost nad napovedmi, da bo slovenski parlament razpravljal o priznanju Palestine. Premierja Cerarja so pisno pozvali, naj vlada ne prizna Palestine, ker po njihovem zato ni nobene utemeljitve. Premier Cerar pa je na to odgovoril, da je priznanje nekaj, kar je pravično.

Predsednik konference  vseh 48 večjih ameriških judovskih organizacij Stephen Greenberg in izvršni podpredsednik Malcolm Hoenlein sta neprijetno presenečena nad poročili, da bo slovenski odbor DZ za zunanjo politiko razpravljal o uradnem priznanju palestinske države. Skrbi ju tudi, da slovenski zunanji minister Karl Erjavec podpira v tem trenutku podpira takšen ukrep.

Slovenskega premierja Mira Cerarja so pisno pozvali, naj vlada ne prizna Palestine, ker po njihovem zato ni nobene utemeljitve.

Ameriške judovske organizacije pozivajo Slovenijo, naj ne prizna Palestine.
Ameriške judovske organizacije pozivajo Slovenijo, naj ne prizna Palestine. FOTO: Reuters

Kot so izpostavili judovski voditelji iz ZDA, bi bilo priznanje Palestine prezgodnje in zelo kontraproduktivno ter bi opogumilo palestinsko oblast za nadaljevanje zgrešene politike, ki se izogiba odgovornosti za mirovna pogajanja o rešitvi konflikta z Izraelom.

Slovensko priznanje Palestine ne bo prepričalo Palestincev, da se vrnejo k pogajanjem in bo spodkopalo in ne promoviralo smiseln pristop k rešitvi desetletja dolgega konflikta, kar so neposredna pogajanja med stranema. Povzročilo bo podaljšanje obdobja brez miru, so še opozorili.

Trenutna slovenska zunanja politika glede palestinske državnosti je skladna s prevladujočim mednarodnim pravom in normami in ogromnim mednarodnim konsenzom v podporo rešitvi s pogajanji.

Vodstvo judovskih organizacij napoveduje tudi srečanje s slovensko veleposlanico pri Združenih narodih Darjo Bavdaž Kuret, ki ji bo neposredno preneslo svoje skrbi.

"Upamo, da se bo Slovenija odločila za nadaljevanje konstruktivne vloge z vzpodbujanjem palestinskega predsednika Mahmuda Abasa, da se vrne za pogajalsko mizo," so še sporočili judovski voditelji.

Cerar: Priznanje je nekaj, kar je pravično

Premier Cerar se je v švicarskem Davosu na poziv že odzval z besedami, da so odločitev o nadaljevanju procesa priznanja Palestine podprle vse tri koalicijske stranke.

"Ker je to zelo zahteven proces, sem zadolžil vsa ministrstva, da mi bodo v kratkem natančno poročala o tem, kakšne posledice bi lahko imelo morebitno priznanje s strani Slovenije, tako pozitivne kot morebitne negativne," je dejal Cerar.

"Priznanje je nekaj, kar je pravično, do česar bi moralo priti in v to smer gremo, vendar pa moramo iti v to preudarno," je še dodal premier Cerar.

Tudi zunanji minister Karl Erjavec je dejal, da Slovenija ne bo spreminjala odločitve. Dejal je še, da je dobil tudi pozitivne odzive judovskih izobražencev iz Izraela na napovedi, da bo Slovenija Palestino priznala.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tellerkit
27. 01. 2018 10.38
+1
Tile naši strokovnjaki od vlade pa res ne vejo drugega kakor lulati proti vetru vedno in povsod...Dajte rajši domači prag pomest, saj mate na domačem dost nesnage....
helter skelter
26. 01. 2018 15.12
+5
Hrvati pa ne bodo priznali, oni se lahko zdaj obrišejo pod nosom za podporo Hamasa pri arbitraži .....
Brabus
26. 01. 2018 12.30
+3
Ta in vse druge vlade nimajo pojma, kaj je pravično. Je pa res, da vedno urinirajo proti vetru.
VojvodaTriglavski
26. 01. 2018 10.06
+6
Priznati Palestino, preklicat priznanje Kosova in priznati priključitev Krima Rusiji ker gre za samoodločbo naroda.
HorstWiesel
26. 01. 2018 10.09
+1
VojvodaTriglavski
26. 01. 2018 10.13
+2
Pozabil sem pa tudi na Ljudsko republiko Lugansk in pa Doneck
HorstWiesel
26. 01. 2018 10.17
+0
Ja, imaš prav. Vsaj toliko si zaslužijo samostojnost, kot smo si jo mi.
Janez Nasrase
26. 01. 2018 10.19
-4
HorstWiesel
26. 01. 2018 10.28
+3
Kdo pa dreza v ZDA? ZDA drezajo po celem svetu
Janez Nasrase
26. 01. 2018 10.57
-4
Ja, v Evropo so dregnili med obema svetovnima vojnama, sicer bi Nemčija zmagala tako prvo kot drugo. Oziroma potem druge sploh ne bi bilo.
VojvodaTriglavski
26. 01. 2018 11.07
+0
negovori neumnosti ker ce nebi bilo rusov bi nemci vojno dobili, nesmemo pozabiti na 25 mio ruskih zrtev
Janez Nasrase
26. 01. 2018 11.30
-1
V I. vojni sta Nemčija in Rusija leta 2017 podpisali premirje, ostali (Anglija in Francija) so pa bili praktično razbiti. V II. pa sta preostali samo še hudo ranjena Anglija (ki bi brez ameriške pomoči izgubila v prvega pol leta) in na pol zasedena Rusija, dalje pa lahko ugibamo. Seveda pa vse spoštovanje ruskemu boju in res veliko žrtvam.
Razumnež
26. 01. 2018 11.55
-2
VojvodaTriglavski.... Če ne bi bilo Rusije, se WW2 sploh ne bi začela.... Glede števila žrtev je pa tako, da jih je veliko večino pobila prav Stalinova revolucija. Pa še to v večini niso bili Rusi, ampak pariferija SSSR..
HorstWiesel
26. 01. 2018 12.16
-1
ww2 bi se v vsakem primeru začela, ker je nemčija imela imperialistične in osvajalske težnje.
appollyon
26. 01. 2018 17.26
-3
2 sv vojno je začela rusija leta 1938 z napadom na finsko in stem prekršila pakt med nacisti in komunisti. To seveda ne piše v komunističnih učbenikih. Ne piše da so rusi podpirali social nacionaliste v vojni s francozi, ker so imeli isti cilj.
HorstWiesel
27. 01. 2018 10.54
kakšn pakt pa so leta 1938 rusi prekršil?
VojvodaTriglavski
26. 01. 2018 10.04
+2
Na koncu vendarle bomo spremenili odločitev, mislim Cerar jo bo glede na to da ima žide za svetovalce
jung
26. 01. 2018 09.17
+1
Kaj za božjo voljo se štulimo navrat na nos priznat te palestince. Še sami pri sebi niso razčistili, mi pa se zamerit pomembnim državam. Se ne zavedamo, da imajo židje velik vpliv povsod kjer je kapital.Vprašal bi ! Kaj vendar so nam ti palestinci tako dobrega naredili , da moramo tako panično hitet s priznanjem.
HorstWiesel
26. 01. 2018 09.49
+1
Pa kaj potem če imajo vpliv? A zaradi tega naj bi zanemarili pravico, pravičnost, delali krivico drugim narodom,...? Sej smo hotel samostojno, suvereno in neodvisno državo, zdej se pa tko tudi obnašajmo, ne pa da enim neki ližemo.
Janez Nasrase
26. 01. 2018 08.33
+5
Osnova zunanje politike vsake države je njen najboljši dolgoročni interes, nikakor pa odločitev ne more temeljiti na tem, kaj se komu mogoče zdi, da je prav. Posebej, če je mogoče prav za nekoga drugega in v veliko škodo lastne države. To je pa noro.
Apostol1
26. 01. 2018 08.27
+0
Prav je da jo priznajo ,ker prej ko slej jo bo ves svet razen verjetno Amerika ne z šalabajzarjem Trumpom na čelu in njihovimi zagovorniki , priznati bi morali tudi Katalonijo in odcepitev Rusov v Ukrajini , Vendar vemo kaj je v interesu velesil , z veseljem so priznali banana republike iz bivše Jugoslavije in iz nekdanje Sovjetske zveze ,ne priznajo pa recimo odhod Krima iz Ukrajine ,čeprav je tam več kot 80% Rusov
appollyon
26. 01. 2018 09.22
+0
Kaksn odhod krima. Referendum v vojni je nelegalen. In ce lahko rusi okupirajo kkrim potem lahko tudi zidje cel yeruzalem.
HorstWiesel
26. 01. 2018 10.00
+0
Referendum ni bil izveden v vojni. Se pa je na njem krepka večina krimčanov odločila, da ne želi biti pod kijevsko fašihunto. Odločili so se tudi, da se priključijo Rusiji, saj je Krim bil del Rusije, dokler ga ni kumunajzer Hruščov dal Ukrajini.
appollyon
26. 01. 2018 17.23
-2
Ateist, kar so rusi naredili na krimu se reče genocid oz. etnocid, ker so prvotne prebivalce izgnali in naselili ruse. Sedaj pa mislijo da je zemlja njihova. In trenutno tam divja vojna med seperatisti ki jih vodi rusija in ukrainci. In na popolnoma enak način so zasegli južno osjetijo z izgovorom da gredo pomagati tistim 1000 rusom ki so tam živeli v vojni ki so jo spet začel ruski seperatisti.
HorstWiesel
27. 01. 2018 10.54
apoly ne nakladi, k zgleda da pojma nimaš
RdecaZvezda
26. 01. 2018 08.21
+2
Cerar tisto kar ti govoriš ni ničesar pravično,Palestino priznajta z Erjavcem v svojem imenu in ne omenjajta Slovenije,ker ne moreta in ne smeta na koncu svojega mandata narediti še ene velike neumnosti,cel svet nas že gleda postrani.
Apostol1
26. 01. 2018 08.30
+2
Če jo bosta priznala jo bosta tudi v mojem imenu in je pravično ,kot bi bilo tudi priznanje Katalonije pravično in odhod Krima iz Ukrajine in takih kot sem jaz je zaenkrat več v Sloveniji kot pa vas svečkarjev ,zato tišina prosim v zvezi s tem kdo lahko omenja Slovenijo.
HorstWiesel
26. 01. 2018 10.12
+1
Apostol1, tudi jaz imam povsem enako mnenje kot ti.
DAEMONIUM
25. 01. 2018 22.43
+0
Skregali bas bodo s Kitajci, z Amerikanci, z Izraelom, Francijo, Nemcijo...narod pa crkuje na minimalcu, upokojenci crkujejo v cakalnih vrstah, rdeca slovenska politika pa celi svet obraca proti Sloveniji, ker to bo imelo na gospodsrskem podrocju grozljive posledice. Edina logicna razlaga zakaj sedaj ti salabajzerji v vladi to pocno je v tem, da bi cimbolj nascuvali celi svet proti Sloveniji in s tem otezili novi vladi uspesno delo v EU kot v ostalih drzavah, pri tem pa komuniste prav malo briga za narod ki bo najvecja zrtev taksnega njihovega popolnoma neodgovornegs ravnanja. Ne vem zakaj se ne oglasita Nemcija, Avstrija in ustavita to sramoto??
HorstWiesel
26. 01. 2018 10.14
+1
DAEMONIUM
25. 01. 2018 22.28
-1
Zakaj se sea.daj kar naenkrat mudi s tem priznanjem?? Kaj je v ozadju?? SMC pred porazom in izginotjem iz politicne scene to sugurno ne bo resilo, bo pa tako priznanje nepomembne drzave naredil ogromno skode drzavi. Najmanj kar je da se bo Akerika obrnila proti nam, verjetno pa tudi taprave evropske drzave, saj ce Francija, Nemcijs.a, Avstrija in Italija ne silijo s tem priznanjem potem mi res ni jasno zakaj SMC s tem sili in tako posredno potiska celo nacijo v vecjo rizicnost na gospodarskem podrocju. Kaj pa bodo imeli Slovenci od tega priznanja? In SMC nima pravice postavljati na kocko boljse ekonomsken prihodnosti naroda na kocko. Sedaj ko so levicarji zj3bali arbitrazo bi pa radi se skodovali celotni naciji, kot da ze ni dovolj da so v 20 letih popolnoma unicli drzavo in prihodnost mladine ki mora danes zaradi taksnih Cerarjev in Erjavcev iskati kruh v tujini!
DavidxXx
25. 01. 2018 20.57
+3
Judovstvo je versko gibanje in Sionizem je politično gibanje! Judovska vera ne priznava terorja in okupacije! Beri "Haavara Agreement" med Nazi Nemčijo in Judi, in ne trosite mi gluposti, ja?... dokumentov na to temo je veliko, in omenjam samo enega, vprašajte se zakaj. Judovske organizacije??? Ne, sionistične organizacije!! To kar se dogaja je politično gibanje, ne versko ! Judovske organizacije ne podpirajo sionističnih teženj v Palestini, so proti okupaciji in nasilju. Sionistična politika je ekspanzionistična politika in judovska vera tega ne priznava. Kdo ne loči judovske vere od sionizma?? "Kakšne posledice bi lahko imelo morebitno priznanje s strani Slovenije, tako pozitivne kot morebitne negativne," je dejal Cerar. VPRAŠAJTE SIRIJSKO VLADO :P kakšne bi bile posledice lol. Kakšno igro se igramo tukaj??? Kaj Slovenija s tem pridobi in izgubi, je dobro vprašanje. Slovenija naj prizna Palestino in Israel, pa je mir, pa naj igra na obeh straneh. Je to odgovor na arbitražni sporazum ali kaj?
pbjr
25. 01. 2018 20.08
+6
Ravno sedaj gledam poročila. Imperij (beri židovski) vrača udarec! Evropska banka že zahteva izbris vloženih sredstev v sanacijo slovenskih bank. To je vse zaradi rezgetanja Carla o priznanju Palestine! In če imamo take politike ne rabimo sovražnikov!
Vig1
25. 01. 2018 19.57
+6
Slovenija, ki je majhen in nepomemben flekec na svetovnem zemljevidu, se bo s sedanjo vlado uspela hudo zameriti vsem največjim svetovnim vojaškim velesilam. Ameriki, Izraelu, Kitajski, ... In zakaj? Zato, da bomo podprli nekaj teroristov, ki jih sovraži ves svet. Le kako so lahko teroristi tipa Cerar in Rjavec še vedno na oblasti?
spletni Kritik
25. 01. 2018 18.42
-7
Začetki segajo v dobo pred 4000 leti (BERI 4000 LETI!), judovska vera je druga najstarejša svetovna vera, za Hinduizmom. Stara judovska kultura je nastala kot nadaljevanje predzgodovinske kulture Kanaancev na področju sedanjih držav Izrael, palestina, Libanon in Sirija (TU MUSLIMANSKA VERE NI BILO!). Večina Judov živi izven zgodovinske domovine vse od porušitve prvega Salomonovega templja v 6. stoletju pr.n.št. Razkropili so se najprej po bližnjih deželah, kasneje po rimskem cesarstvu. V srednjem in novem veku so se Judi še veliko selili, največ zaradi preganjanja. Po številnih bitkah s sosednjimi ljudstvi (v obdobju 200 let) je pod kraljem Davidom Kanaan postal izraelsko kraljestvo z glavnim mestom Jeruzalem (okoli 1000 pr. n. št.).
HorstWiesel
25. 01. 2018 18.54
+1
2realforu
25. 01. 2018 18.54
+0
Entropy
25. 01. 2018 19.02
-2
Mal si se zmoto prjatu,vera v nebeškega očeta YAHWH,je edina in najstarejša vera,vse ostale vere so poganskega in satanističnega izvora izpod peres 200 padlih angelev pod vodstvom Samjaze,
HorstWiesel
25. 01. 2018 19.07
+1
hahaha, ti si pa za hece, entropija, kajne
DAEMONIUM
25. 01. 2018 22.32
+0
Vse lepo in prav ampak liberalcev ki danrs vodijo Slovenijo to ne zanima saj so Ateisti.
appollyon
26. 01. 2018 09.25
-1
Zidovska vera je najstrejsa monotesiticna religija.in je osnova za ostale abrahamove religije ki so prepisane iz tore.
Aijn Prenn
25. 01. 2018 18.40
+2
Za tole mora biti pa en hudo tehten povod, da se je Cerar odločil za vztrajanje pri priznanju. Sumim, da želi s to potezo nekaj doseči in sumim, da je to povezano z arbitražo. Trump?? Kdo bi vedel??
Fifi 24
25. 01. 2018 20.23
+2
Glej ve se kdo je uredil arbitražne presluhe in zakaj...
DAEMONIUM
25. 01. 2018 22.33
+0
Ja nekaj je v ozadju, mogoce mascevanje miske slonu zaradi prisluhov??
funi
25. 01. 2018 18.16
-3
Pa kaj še res moramo vtikat te rdeče prste tudi tja kjer nas nič ne zanima. Cerar ,Erjavc Židan nikakor ne boste politiki velikega kova ampak sramota in še večja beda za slovence. Mogoče pa rabite prosto mesto za brivca iz Sirije bo tam veleposlanik, Mesec pa njegov adjutant.
RedRocket
25. 01. 2018 17.50
+23
Ja kake pa pišete ? Židi so po ww2 prišli v Palestino kot ubogi begunci, ki so bežali pred holokavstom. Za zahvalo ob toplem sprejemu so začeli pobijati in preganjati Palestince in jim ukradli zemljo. In to z idiotističnim izgovorom: v bibliji piše da je to naše. Na tem okupiranem ozemlju ne živijo nobeni izraelci, ampak tujci iz vsega sveta, ki so židovske vere. Pred 3000 leti so na današnjem Slo ozemlju živeli Kelti. Zamislite si, če bi vam danes začeli na vrata trkati tujci iz severne Evrope, ki imajo še nekaj Keltskih genov, in vam reki: pred 3000 leti je bil tukaj naš dom. Naj mi zdaj od vas kdo pove, če bi spakiral kovčke in odšel ?
spletni Kritik
25. 01. 2018 18.34
-10
dannyer
25. 01. 2018 18.42
+2
geni kažejo drugo kot pa to da so tu živeli kelti ker kar pri 42% slovencev najdejo gen ki je prav tuki doma in ne iz rusije itd. geni ne lažejo. drugič če že omenaš one vedi da so oni imeli kraljevino judov katera prestolnica je bila jeruzalem. rimljani pa so lepo uničili kar se je dalo.
appollyon
26. 01. 2018 09.23
+1
Se enkrat preberi kdo je zacel. Zaceli so palestinci ko so po pomoti napali konvoj britanskih vojakov ki so jih zamenjali za zide. Nehaj se zgodovine ucit v dzamijah.
bublika
25. 01. 2018 17.49
-1
Tale vlada pa se bo sprla z Rusi, Američani, Hrvati tak al tak (no z njimi tak ne moreš) pa še z kom. upam, da to volilno telo vidi in si zapomi take in drugačne spodrsljaje.
spletni Kritik
25. 01. 2018 17.34
-6
Še Tajvan naj priznajo, cepci!
Razumnež
26. 01. 2018 11.52
+2
Tajvan in Tibet bi morali priznati že zdavnaj.