Tujina

'Al Asad mora oditi, z njim je konec'

Pariz, 01. 07. 2012 14.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Francija in ZDA vidita ženevski kompromis kot rešitev, ki predvideva, da se mora sirski predsednik al Asad v vsakem primeru posloviti z oblasti. Anan pa pravi, da se morajo o svoji usodi Sirci odločiti sami.

Bašar al Asad
Bašar al Asad FOTO: Reuters

Francoski zunanji minister Laurent Fabius je danes pojasnil, da so se včeraj predstavniki držav, med katerimi so tudi vse stalne članice Varnostnega sveta ZN v Ženevi, dogovorili, da mora sirski predsednik Bašar al Asad sestopiti z oblasti, oblast pa bi prevzela tranzicijska vlada. Na vprašanje, zakaj se zdi, da imata Kitajska in Rusija drugačno mnenje glede včerajšnjega dogovora, pa je pojasnil: "Tudi če govorijo nasprotno, je dejstvo, da v dogovoru izrecno piše, da bo na oblasti prišla tranzicijska vlada, v kateri bodo zastopane vse strani, to pa pomeni, da ne bo al Asada ... saj se bodo morali s konsenzom strinjati vsi. Opozicija pa se z njim ne bo nikoli strinjala, zato to posredno pomeni, da mora al Asad oditi in da je z njim konec," je pojasnil francoski minister.

Ruski zunanji minister Sergej Lavrov je namreč včeraj po končanih pogovorih povedal, da dogovor nikakor ne predvideva, da mora al Asad odstopiti, hkrati pa ni tudi nobenih predpogojev, da katera koli skupine ne bi smela sodelovati pri oblikovanju narodne enotnosti.

Posebni odposlanec ZN za Sirijo Kofi Anan je včeraj povedal, da bi morali v tej vladi sodelovati tako predstavniki al Asadovega režima kot tudi sirska opozicija, skupaj pa bi morali organizirati svobodne volitve.

Na sestanku so bile poleg stalnih članic VS prisotne tudi nekatere arabske države, ni pa bilo predstavnikov Irana in Savdske Arabije.
Na sestanku so bile poleg stalnih članic VS prisotne tudi nekatere arabske države, ni pa bilo predstavnikov Irana in Savdske Arabije. FOTO: Reuters

Fabius je danes še dodal, da bodo na sestanku 6. julija v Parizu, ki naj bi se ga udeležilo več kot sto predstavnikov, oblikovali "združeno fronto", sestavljeno s predstavniki vseh delov opozicije, ki naj bi sodelovali pri uresničevanju Ananovega predloga. Kitajska in Rusija sta zavrnili udeležbo na sestanku, ki so ga poimenovali "Konferenca prijateljev Sirije".

Že včeraj je ameriška državna sekretarka Hillary Clinton dala jasno vedeti, da Washington ne vidi nobene vloge za al Asada v procesu tranzicije. "Al Asad bo moral vseeno oditi," je poudarila. Vodja britanske diplomacije William Hague pa je priznal, da je dogovor, kompromisna rešitev, saj je Rusija, najtrdnejša zaveznica režima v Damasku, vztrajala, da nobena stran ne bi smela biti izključena iz procesa tranzicije.

V Siriji nezadovoljni obe strani

Tako sirski državni mediji kot opozicijske skupine so raztrgale dogovor iz Ženeve. "Dogovor delovne skupine o Siriji v Ženevi spominja na razširjeno srečanje Varnostnega sveta ZN, kjer stališča udeležencev ostajajo enaka," je zapisal Al Baas, časnik vladajoče stranke Baas.

Opozicijske skupine pa so v izjavi poudarile, da so pogovori v Švici pokazali, da mednarodna skupnost ni sposobna doseči skupnega stališča. "Mednarodni skupnosti znova ni uspelo doseči skupnega stališča, da bi Asadov režim prisilila, da ustavi zločine nad sirskim narodom, ki se mu je uprl," je sporočila skupina Lokalni koordinacijski odbor.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (107)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

janez6bb
02. 07. 2012 13.39
-1
NAJVEČJA IRONIJA PA JE DA VSI TI SE TAKO TRUDIJO ZA MIR, 5 STALNIH ČLANIH VARNOSTNEGA SVETA : zda, rusija; kitajska; francija in nemčija. JE 5 NAJVEČJIH TRGOVCEV Z OROŽJEM NA SVETU. BOLANO, IN NAJ MI POTEM ŠE KDO PRODAJA BUČE DA JE OZN ZATO DA SKRBI ZA MIR NA SVETU, HEHE UBOI LJUDJE
Slo4theist
03. 07. 2012 00.24
-1
Kaj si se končno prepričal da niso tukaj samo američani?!? Sej vam bo počasi odklenkalo, da večina TZ je napisana samo enostransko, le zakaj?!?
BogatunLOL
02. 07. 2012 12.40
+1
Hmmm, kaj ni moto ZAHODA, da s teroristi ni pogovorov? Tu pa.... Vojna proti terorizmu, ja kaj pa mislijo... Da lahko to počno samo posvečeni?
JezekTekaTeka40
02. 07. 2012 12.19
-2
Enga Fatboya pa bo mir ... par desetletij najmanj ...
janez6bb
02. 07. 2012 12.23
-1
rusi pa ene par nad evropa, pa je mir a ne, sej mogoče potrebno, oz nujn, da takšne omejence, kot si ti izbriše iz zemlje, kaj slabega ti je že kak sirijec storil, verjemi da so 100x bolši ljudje, kot ti, če ti sploh lahko rečemo človek ob tako omejenih izzjavah kot je zgornja:)
JezekTekaTeka40
02. 07. 2012 12.28
+0
Kje si pastir Đanez ... kako kaj ovćke ... a maš ta visoke škorne danes obute, pa to ...
janez6bb
02. 07. 2012 12.44
-1
a to je vse kar še ostane, še en dokaz več da tvoj iq ne presega št. čevljev, no razloži, zakaj bi ti kar znukal nedolžne sirijce:) res ste ubogi narod, in ni čudno da je svet kje rje , poglejte tega izmečka zgoraj:)
JezekTekaTeka40
02. 07. 2012 12.51
+0
Pastir Đanez delaj tisto kar najbolje znaš ...
janez6bb
02. 07. 2012 12.58
-1
pastir:) sej ti pa ofca, z iq<0:) si ga dons že vlekel jj-ju:) al si mu zadnjo odprtino obdeloval z jezikom, al je bil samo prepogib, če se sploh lagko:)?
JezekTekaTeka40
02. 07. 2012 13.01
+1
Đanezu ... žifćki, žifćki ... pazi vroče je ... da te ne sune kapić ... pa vode jim daj, da ne bodo žejne - tvoje volnene ljubice ... haha ..
janez6bb
02. 07. 2012 13.38
-1
žifčki, zakaj že ker ti ne znaš več odgovorit na dejstva kot z primitivnim komentarjem, zakaj bi že bil živčen, najbrž tebe resnica boli da si se moral užgat nazaj:) boš pa prej spoznal kako neumen si ker še vedno verjameš v politiko, kot da bi mene videl žifčnega:) ampak ok naj bo, ti že veš, me vidiš:)
janez6bb
02. 07. 2012 13.39
-1
žifci zarad omejenca ki bi kar celoten svet znukal, takšne bi moral zapret, to ste nevarni tiči, ki tako omejeno razmišljate.
JezekTekaTeka40
02. 07. 2012 14.17
+2
Đanezu ... hladno pivo ... senca ... enga črnca da ti maha s pahljačo ... ligeštul ... relax ... mene posluš, pa to ...
KisloZelje333
02. 07. 2012 19.48
-1
ježek ti si res ful car ejga, k tkole primitivno pišeš pa to, a veš, res si kralj, k janeza hecaš, k bi rd da čimveč ljudi spozna resnico, dej pober se jadnik, če je kdo za ustrižt, bo od tebe za 10 parov nogavic, k si tok velika ovčka bee beeeee
Shisui
03. 07. 2012 10.23
+1
Jst iskreno nebi bil presenecen, ce je Jezek 13 letni fat kid.
janez6bb
02. 07. 2012 12.06
-1
NAJVEČJA IRONIJA PA JE DA VSI TI SE TAKO TRUDIJO ZA MIR, 5 STALNIH ČLANIH VARNOSTNEGA SVETA : zda, rusija; kitajska; francija in nemčija. JE 5 NAJVEČJIH TRGOVCEV Z OROŽJEM NA SVETU. BOLANO, IN NAJ MI POTEM ŠE KDO PRODAJA BUČE DA JE OZN ZATO DA SKRBI ZA MIR NA SVETU, HEHE UBOI LJUDJE
Slo4theist
02. 07. 2012 11.37
-3
Kaj še čakajo, že leta 45 smo rekli da se bomo klero-fašizma oz. fašizma znebili, in tako je prav! Zato je potrebno uničiti te klero-fašistične islamke režime!!!
janez6bb
02. 07. 2012 12.07
+4
fašizem , ti glih kar vlada, oz kdaj si že volil Barrosa, Von Rompuya:) a ne poznamo definicije demokracije in fašizma. V fašizmu vlada kapital, točko tako kot je danes, ali kako si razlagamo da širom sveta mečemo milijarde skozi okno, no jih dajemo v banke:) kdo nam že vlada:)
Slo4theist
03. 07. 2012 00.25
-1
Kaj spet nakladaš, v fašizmu vlada religija, pa ne obračaj pojmov in njihovih pomenov!
alicante1234
01. 07. 2012 20.33
+6
Ta mesec se v Siriji prične največja mednarodna vojaška vaja v zgodovini te države. Rusija, Kitajska in Sirija- skupaj 90.000 vojakov in 12 vojaških ladij. Sirija ni Libija !
blaue-augen
01. 07. 2012 21.51
+5
upam da res da pokažejo zobe ameikancam ...od kje ti inf ? drugače se pa lahko vse skupi zaostri pa še sam bol zamoči v drek.. nato članice, amerika vs. kitajska rusija sirija = 3 sv vojna
Slo4theist
02. 07. 2012 11.16
+0
Kakšna vojaška vaja, ko je država v vojni!!! Kje si spet to prebral?!? Na RT news?!?
janez6bb
02. 07. 2012 12.59
+2
ja sej Sirija je tut v vojni, ampak po vaše prozahodne ofce, le ti ne bi smeli sestreliti letala ki je kršilo njihov zračni prostor, na pragu vojne::)
Slo4theist
03. 07. 2012 00.27
Kdo j rekel da nebi smeli, lahk bi pa malo pomislili predno streljajo, no sej jim bodo pa turki zato sklatili vsaki lealo ter helikopter ki bo za centimeter prečkalo mejo, kar pa je stalnica zadnje leto! Samo da te takrat ne slišim da pisneš kaj proti turkom, imbacil!
KisloZelje333
01. 07. 2012 18.56
+8
spet propaganda? Zakaj pa ne pravjo 24ur, če smo dobr plačani za to
Mohandas
01. 07. 2012 19.08
+4
Plačani za to? Ne, ne, ne. Oni so v njihovi lasti in morajo tako pisat. Ni izbire...
Slo4theist
02. 07. 2012 11.17
-1
Roko pa nas razvetli?!? Po tvoje je tistih 100 CIInih agentov pobilo 17000 ljudi, ja to bo to, potem pa je napisalo game over!
KisloZelje333
02. 07. 2012 19.54
+0
4theist tebe razsvetlit? Probavamo že par mescev, pa nismo še nikamor prišli...
Slo4theist
03. 07. 2012 00.28
-1
Seveda vam e bo ratalo ker sem ateist, in vaša ideologija zame ni sprejemljiva, fašisti boste vedno fašisti pa se lahko še tako trudite!
Andreottii
01. 07. 2012 18.13
-9
Prej, ko bo spoznal, da mora oditi bolje bo za vse !!
KisloZelje333
01. 07. 2012 19.01
+1
aja odditi mora, ker zda in izrael v državo pošiljata oborožene upornike, delo cie, ki jih urijo v katarju in savdski arabiji, andro pohvalno, zelo si izobrazen
Aven
02. 07. 2012 10.38
+4
@Andreottii - prej ko boš spoznal da bluziš - boljše bo za nas.
Slo4theist
02. 07. 2012 11.17
-3
Seveda mora odditi, če pa pobija lastne ljudi!
KisloZelje333
02. 07. 2012 19.53
+1
aja, če bi ti bil predsednik vlade in bi oboroženi uporniki prišli v državo, zanetili vojno, pobijali civiliste....ti bi stal križem rok in jim dal par glasovnih opozoril in pustil da se nasilje nadaljuje? Prosim obrazloži zakaj točno mora oditi, od kje ti dokazi da on pobija ljudi? Pa ne mi s kakšnimi foxi ,cnni ipd!
Slo4theist
03. 07. 2012 00.31
Hm oboroženi prišli v državo, kje pa ti živiš?!? Prvi oboroženi spopadi so se začeli decembra, protesti pa februarja, kjer je do decembra umrlo že 1000 protestnikov, neoboroženih protestnikov, in če bi odstopil ko so prvega ubili bi bilo prepozno! Upam da ti v življenju ne greš protestirat, ker ti privoščim da dobiš metek v gklavo, konec koncev boš pa terosrist, ker si protestiral proti režimu!!! No tako upuijete vi slepe ovce ki doštudirajo na youtubu! In potem so zahodnjaki krivi ker so sami zabiti kot žeblji u dili!
blaue-augen
01. 07. 2012 18.06
+6
mislim da če se tuki fejst zakuha lahka pride vojna med nato članicami in rusijo
Aven
02. 07. 2012 10.39
+1
Slo4theist
02. 07. 2012 11.19
Ah se ni za bat, nato rusija amerika, to je vse ista skleda! Bolj se kle kregajo med sabo in menijo kako si bodo razdelil BV, nekaj podobnega kot 45 na Jalti!
bb38150
01. 07. 2012 17.19
-5
Kaj sedaj po vsem tem trplenju in mrtvih nedolžnih ljudi bo svobodno odkorakal še lepšemu življenju naproti ??? Groza kaj so ljudje,mnogol slabši kot živali.
kim llsung
01. 07. 2012 19.50
+1
Helmuth
01. 07. 2012 23.47
-2
bb38150... nimam besed za tebe in tvoje razmisljanje na nivoju zivali...
Slo4theist
03. 07. 2012 00.33
Helmut vi muslimani ste na stopniji parazitov in virusov glede razmišljana, sej šerite si glih tako, za sabo pa pustite mao katerega živega!
sejvam
01. 07. 2012 17.09
+8
Vidim da vas je veliko ki sploh ne veste za kaj se gre v Siriji, in komentirate kar nekaj tja v tri dni, zato vam priporočam izobraževanje na netu obstaja veliko neodvisnih strani na to temo * itd......
sejvam
01. 07. 2012 17.42
+1
sejvam
01. 07. 2012 17.42
+1
sejvam
01. 07. 2012 17.42
+1
sejvam
01. 07. 2012 17.43
+4
seveda admin briše strani ker se boji resnice ;)
Andreottii
01. 07. 2012 18.06
-6
Ja, ja Advance.hr, ujet.si, WeAreChangeSlovenija,... Sami "neodvisni" anti zahodni mediji :)
KisloZelje333
01. 07. 2012 19.04
+4
andro, nad temi mediji ni nihče, ampak zate so cnn, bbc in pa tole skropucalo bolj neodvisni?? hahhah dej se nehaj smešit no
janez6bb
02. 07. 2012 09.13
+0
roko največja ironija je da so šli, ti ki verjamejo tem medijem, cnn,bbc že nekajkrat na let, andor samo nekaj:)kje je že orožje za množično uničevanje v iraku:)
Slo4theist
02. 07. 2012 11.21
+0
hehe ne bodi smešen, Advance je pisal da je Piran po dokumentih njihov, ko pa so pogledali dokumente so pa videli da so bili spremenjeni s strani Hrvaške vlade brez potrdil evropskega sveta, EU in sosednjih držav! Toliko o pristnosti Advence medija! Misliš da bom verjel tem bedarijam ki se jih izmišljujejo neki amerofobi in antisemiti!!
Slo4theist
02. 07. 2012 11.23
-1
janez6bb kje je 100000 kurdov ?!? Hm tam oš našel tudi dokaze o orožju za množično ubijanje!!! A sej res ti si musliman in ne priznaš genocidov ki so jih izvajali muslimani nad kurdi armenci, židi! Anitsemit in amerofob, še nisi izključil ameriški internet!
Slo4theist
02. 07. 2012 11.24
janez6bb
02. 07. 2012 11.36
+0
slo ubožček, kurdi so bli leta kdaj že:) 1980, 21 let preden je bilo množično orožje problem:) irak je bil napaden ker naj bi ga še vedno imel leta 2001, ter naj bi ogrožal ZDA, evropo, itd:) poglej si Busheve laži, Rumsfeldove laži v tem filmčku, so zbrane na kupu, iz mainstream medijev iz leta 2001:) naslov; LAŽI, LAŽI, LAŽI Rumsfeld, citiram: Irak ima orožje za množično uničevanje; južno, vzhodno, severno, od Bagdada:) izjava iz leta 2001:) tega, da je sadam oz kemični ali zaplinil veliko kurdov je jasno vsem, ampak tega orožja leta 2001 ni bilo več, oz če je bil, povej kje ste ga našli, najbrž ste ga naivci pojedli a ne:)
KisloZelje333
02. 07. 2012 23.07
+1
janez a lahko verjameš, da obstaja tako * oseba kot je slo4theist??
Slo4theist
03. 07. 2012 00.35
Janez zgleda pa gledaš napačne medije, še enkrat si preberi razlog za napad na Irak, in seveda tega ne rabiš prebirati v srbskih iranskih in podobnih medijih, ker vemo da lažejo kot psi ečejo, sploh pa o svojih sovražnikih! Boš mogel še veliko prebrat, pa ne youtube teorij ampak kakšnih knjig in podobnega! Do takrat pa bosta z rokotom samo youtube študenta in ovce!
Slo4theist
03. 07. 2012 00.37
Drugače pa med orožje za množično ubijanje tudi spada beli fosfor, ki pa je bil uporabljen nad ameriškimi vojaki čisto na štartu invazije na Iraq! To imaš dokumentirano, na vseh televizijah, sm ti se dvomim da spomneš ker takrat si imel bogih 10 rosnih let!
hellbastard666
01. 07. 2012 17.02
+1
Bejrut – Sirijska vojska isterala je pobunjenike iz glavnih predgrađa prestonice Damaska, povrativši kontrolu nad strateški važnim oblastima, posle 10-dnevne ofanzive u kojoj je poginulo desetine, a ranjeno stotine ljudi, i izazvana velika humanitarna kriza.
b77
01. 07. 2012 17.11
+0
hdiufhimesjfc,,,žv, čs.ehšt,jim ppppppppr
yarrick
01. 07. 2012 16.24
+5
A ni bila že v primeru Libije fRancija ena prvih, ki so podprli prevrat in "poboje"? ista zgodba, druga država.le kaj oz. koliko je tokrat francija dolžna...
Mohandas
01. 07. 2012 16.58
+7
Ni problem v sami Siriji. Arabska pomlad je v veliki meri produkt zahoda (low intensity conflict), sicer bi se verjetno širila tudi na S. Arabijo, ki ima veliko bolj totalitaren sistem kot države, v katerih se odvija arabska pomlad. Namen je sprožiti prevrate v zahodu nelojalnih državah. V Libiji in Siriji pa sta preveč militarizirana in močna režima, da bi bilo to mogoče zgolj preko spopadov nizke intenzivnosti. Če pa prevrat v kateri državi ne uspe, pa bodo zelo verjetno s strani obstoječega režima pridobljeni dokazi o zunanjem vmešavanju, kar bi postavilo na glavo tudi vse, kar so že dosegli v ostalih državah arabske "pomladi".
Elias47
02. 07. 2012 08.28
+3
Cela "arabska pomlad" je delo zahodnih tajnih služb, tudi v Egiptu. Samo poglejte, kakšno "deomkracijo" imajo sedaj tam...
Aven
02. 07. 2012 10.43
+1
Ja. Francija je problem. Delajo vedno več sranja po svetu in slabše avte.
Slo4theist
02. 07. 2012 11.26
+0
Arabska pomlad je produkt Muslimanske bratovščine s podporo Irana, ki hoče kontrolo nad BV-jem. To se lepo vidi, ker povsod kjer so bili protesti je kot prva prijavljena uradna stranka muslimanska bratovščina, ki pa ima nacistične plane, ustvariti Arabsko unijo s sedežem v jeruzalemu in izbrisati Žide, in nato pride na vrsto vatikan! N to so vpili na zadnjem reliju pred volitvam! No janez hitro pobrskat, da vidiš kakšne naciste oz. fašiste podpiraš!
janez6bb
02. 07. 2012 11.37
+0
ja NATO JE PA V LIBIJI POMAGAL kot praviš muslimanski bratovščini, ZAKAJ ŽE:) hehe ao ubog folk ki ne premore pozitivnega IQ-ja:)
KisloZelje333
02. 07. 2012 23.08
slo4theist res si ubožec, saj maš na youtubu od bivšega natovca pogovor, kjer jasno pove, da je zahod skreiral arabsko pomlad, jao jao kako smo naivni, smo lahko še bolj?
Draža
01. 07. 2012 16.20
+8
Rusija in Kitajska sta ob strani Sirije,zato Amerika in Nato nič ne upata.
yarrick
01. 07. 2012 16.26
+2
Niso nori; bi padla kaka raketa ali GBU bomba na rusko vojsko bi bil takoj pekel na sporedu.Rusi že od konca hladne vojne čakajo na priliko, da se maščujejo ameriki za poraz...
bigich
01. 07. 2012 16.55
-7
Ma kaj komaj cakajo? Rusi so v ******. Njihova vojska je nesposobna zownat afganistan / cecenijo kot se spodobi, da bi se sla svetovno vojno. Rusom vzemite nuklearni arzenal in je 0 od 0. Mogoce prevec igras bf3 pa imas predober obcutek glede rusov
kim llsung
01. 07. 2012 17.08
+3
ce bi bila rusija nesposobna zakaj ameri ne uvozijo demokracije v sirijo glede orozja vsi ga hocejo od savdske arabije pa naprej
Faust
01. 07. 2012 17.22
-1
rusija kitajska amerika, best frendi kar se kaže v javsnosti to so igrice, divida et impera
yarrick
01. 07. 2012 19.57
+4
@bigich kak Bf? če si car boš igral operation flashpoint, ne pa nekih ARKAD ...pa kar se tiče afgana: do sedaj so si VSE DRŽAVE, ki so ga napadle polomile zobe(od rusov preko angležov do zadnjega posredovanja CELOTNEGA NATA), kaj izpostavljaš zgolj rusijo? pa če nebi takrad ALCIAda bila dobro založena s stingerji in ostalo, iz amerike uvoženo robo, bi verjetno talibani kaj tanko piskali... Praviš da so nula brez jedrskih; čemu jih imajo potem tudi ameri, kitajci, indijci,pakistan, anglija,francija...potem so vsi skupaj pi****, ki se skrivajo za jedrsko grožnjo.LOL.
yarrick
01. 07. 2012 20.03
+1
@daemon Po svoje imaš prav.V končnem pomoje noben predsednik nasvetu ne bo prišel gor, če ne bo imel \"žegna\" stričkov iz ozadja.In ker le ti delujejo globalno...Možen je scenarij, da so se vi skupaj zmenili, danaredijo še eno WW, prikažejo kako zelo sovražijo nasprotno stran(čeprav skrivoma skupaj pijejo kave in vabijo k***** na sestanke), zreducirajo populacijo na eno tretjino trenutne, narod pa bo bil bitko za njih nevedoč da so se zadaj vse skupaj že dogovorili.Mi bomo plačevali ceno političnih spletk elite.Najbolje da se sploh ne gremo njihove igre, pa naj sami nojujejo ww3 če bi jo radi meli !!!
Aven
02. 07. 2012 10.46
+1
Sem naredil analizo spopada v Gruziji. Kjer so bili vmešani tudi zahodni vojaki - prav tako Ameri. Z Rusijo se ni za igrat. Po tem ko so nadgradili svoje sisteme s Samsung elektroniko - so zelo prodorni. Za Samsung pa vsi vemo da je glede komunikacij trenutno najboljši.
janez6bb
01. 07. 2012 16.17
+17
NAJVEČJA IRONIJA PA JE DA VSI TI SE TAKO TRUDIJO ZA MIR, 5 STALNIH ČLANIH VARNOSTNEGA SVETA : zda, rusija; kitajska; francija in nemčija. JE 5 NAJVEČJIH TRGOVCEV Z OROŽJEM NA SVETU. BOLANO, IN NAJ MI POTEM ŠE KDO PRODAJA BUČE DA JE OZN ZATO DA SKRBI ZA MIR NA SVETU, HEHE UBOI LJUDJE
bigich
01. 07. 2012 16.56
Ne govori tudi RS bi prodajala orozje na veliko ce bi kdo kupoval ... tako pa se sami svoje oklepnike nocejo in kupijo finske. Glej srbijo kako pridno izvaza orozje
kim llsung
01. 07. 2012 17.09
+1
ja zato pa vsi hocejo rusko orozje pa vecina sveta ga uporablja pa kopirajo ga skoraj vsi,ce bi bilo slabo dvomim,da bi ga hoteli vsi imet
Zavedni Ljubljan?an
01. 07. 2012 16.08
+11
Rusom ni v interesu, da diktator odide, saj mu lahko prodaja svoje orožje.
yarrick
01. 07. 2012 16.15
+6
tako kot ni zahodu v interesu da se odpove POCENI nafti iz kuvajta, libije in saudi arabije...
BogatunLOL
01. 07. 2012 16.23
+2
Bla bla bla.... Kupcov orožja imajo več kot dovolj. Morda pa je do tega ZDA , saj bi rade one prodajala več.... Brez vojaške industrije so ZDA bližje krahu kot pa Grčija.
yarrick
01. 07. 2012 16.25
+5
rusija izvozi nekako 30-40% svojega orožja v sirijo..Tako da mislim da je tu poslovni interes...
graf
01. 07. 2012 16.06
+7
Če ne bi Rusi simpatizirali ---beri prodajali orožja v Sirijo bi moral Asad že zdavnaj oditi ! Novinarji : Sirijci so se že zdavnaj odločil da mora odit , Asad jih pa prepričuje z bombami da nimajo prav ! Na bruhanje mi gredo evro funkcionarji ko se z brezštevilnimi neučinkovotimi resolucijami posipajo s pepelom , če bi RES radi aretirali Asada bi ga že zdavnaj lahko ... in sicer med nakupovanjem po francoskih butikih medtem ko se dogaja genocid v "njegovi" državi ...
BogatunLOL
01. 07. 2012 16.17
+1
Če nebi ZDA in del Evrope prodajal orožja in finančno podpiral teroristov, potem vsega tega "sranja" v Siriji sploh nebi bilo.
dadocar
01. 07. 2012 16.27
+6
Men gre pa na bruhanje, ko vidim kako folk nima pojma, kdo je v resnici pravi krivec za stanje v Siriji. Ce bi ZDA, Katar, Savdska Arabija, Turcija, Francija prenehali: poslijati svoje posebne enote, uriti teroriste, jih oskrbovati z najmodernejsim orozjem, ter jim dajati podporo s svojo zunanjo politiko bi bilo ze zdavnaj konec s problemi v Siriji. Nezadovoljnih z Basarjem je 30% ljudi (referendum je pokazal da ga podpira 70% ) od tega jih v vojaskih akcijah sodeluje najvec 10%. Torej 10% ljudi je problem v tej drzavi. KOliko % nezadovoljnih imas v Slo, ZDA, Franciji, Britaniji, Nemciji, Turciji, Savdski Arabiji, Katarju? Kaj ce bi ti nezadovoljni ljudje poprijeli za orozje, nastavljali bombe, ter pobijali drzavno vojsko in civilno prebivalstvo? Kot prvo ti ljudje bi bili takoj oznaceni za terorsite in ne za upornike in borce za svobodo! Mislis da bi jih oblasti v teh drzavah mirno prosile da prenehajo s temi akcijami? Saj vidis kako americani v ZDA na protestih pretepajo kot pse protesnike, ki nikoli niso poprijeli za orozje.To gre men na bruhanje, ker ljudje niso sposobni razmiljati z lastno glavo, ampak kot papige ponavljajo tisto kar slisijo.
KisloZelje333
01. 07. 2012 19.12
+1
dado nisi edini....je pa potrebno priznati, da jim gre s propagando vse slabše, ne bo več dolgo, ko bo ves svet spoznal resnico.
yarrick
01. 07. 2012 20.00
+1
@roko224 samo upaj da še pravočasno.Ker ko bo prepozno, nobeno "spoznanje" ne bo več pomagalo...
graf
01. 07. 2012 20.07
-1
dado : preveč posplošuješ ! Ne debatiramo o nobeni drugi državi kot izključno o Siriji ! In koliko je ( po tvojem )od vseh tvojih naštetih enot ki si jih naštel.... v Siriji ?
dadocar
01. 07. 2012 21.29
+1
V Siriji so zajeli francoske vojake, v Turciji, Katarju urijo teroriste, ki jih potem preko turske meje posiljajo v Sirijo. Savdijci financno podpirajo vse skupaj, ter placujejo za orozje in urjenje, ZDA veselo sluzi s prodajo orozja in svojih vojaskih instruktorjev CIE. Nekje stevilcno bi rekel minimalno da je 10000 enot iz omenjenih drzav. Zahod naj preneha z urjenem, posiljanjem orozja in verjemi v roku 1 meseca bo mir v Siriji.
Elias47
02. 07. 2012 08.36
+0
Bravo dadocar!! Točno to je tisto, kar se dogaja v Siriji. Če ne bi bilo te lažnive pro-zahodnjaške propagande, bi ljudje že zdavnaj spoznali, da imamo pri ZDA, Angliji in Izraelu opravka z enakimi, kot so bili Hitlerjeva Nemčija s svojimi zaveznicami pred drugo svetovno vojno. Tudi takrat je šla po svetu najprej propaganda, da osvobajajo svet pred "teroristi" - komunisti in odstavljajo (pro)komunistične režime. Dandanes pa je ta ista propaganda glede "teroristov" in "režimov" (ki podpirajo "teroriste")... Tako pa ljudje, zaradi te lažnive propagande, še vedno podpirajo te demone, ki bodo pripeljali svet na rob samouničenja...
Luukas123
01. 07. 2012 16.05
+7
mislim da je tole vse delo amerike....kot pri ostalih državah so na pumpali/plačali upornike da pričnejo vojno...ko se uspešno pobijejo med sabo,ko se znebijo voditeljev prevzamejo oni.....kvazi vnesli vam bomo demokracijo, izobrazbo itd....ampak narod ostane na suhem....naftne družbe pa profiterajo! plus to da imamo v tem paketu še drogo ter orožje... Isto zgodbo smo videli z egiptom, irakom, afganistanom, libijo..... Ja USA, Izrazel, Francija.....so ratni profiterji!
zajcek_prerok
01. 07. 2012 16.10
+7
ne daj se bašar al asad! vsi smo s tabo! smrt ameriki!
Kromar
01. 07. 2012 15.49
+2
Citiram najbolj grozno izjavo, ki sem jo kadarkoli prebral na internetu: ˝Islam will overcome Christianity˝ Because there should be no fear to others, but just equality and respect.
Kromar
01. 07. 2012 15.58
+4
V ZDA se stopnjujejo medrasni nemiri, kar je naravnost grozljiva informacija. Divjajo uničujoči požari. ˝God punnish does, who are not truthfull to themselves and their people˝ 1:7
bigich
01. 07. 2012 16.58
+1
Hmeljko
01. 07. 2012 15.21
+3
Egipt, Libija in sedaj Sirija, in vsepovsod se države spreminjajo v extremistične muslimanske. Iz tega ne bo nič dobrega. In po pravici povedano mi tudi ni jasno zakaj bi to pasalo zahodni koaliciji. Ker tole v Siriji, če vlada pade bo spet nekaj podobnega kot Egipt, kjer so sedaj zmagali oni muslimanski bratje, ki tudi ne bo nič pozitivnega za državo. Če bodo uvedli pa šiitsko pravo, kot napovedujejo, bodo ženske mogle biti pokrite do konca spet. Po pravici, da bi šel na dopust, pa da mora biti moja iz prisile pokrita, tega ne bi dovolil, in posledično bodo tudi turiste izgubljal. Jao, jao, ne vem ka bo iz tega.
BogatunLOL
01. 07. 2012 16.20
+0
Zakaj pa je ZDA pasalo podpirati Talibane? Bin Laden je bil njihovo rijemek delo. Husein v Iraku je bil njihovo rijemek delo.. ZAKAJ???? Ker jim je važno samo to, da nagajajo in da destabilizirajo svet. Brez vojn grejo ZDA v konkurs... Hitreje kot Grčija!!!
bigich
01. 07. 2012 17.07
-1
Islam je islam in NE OBSTAJA EXTREMISTICNO MUSLIMANSKI ... Ali obstaja 5+5=10 in 5+5= extremno 10 ? Islam je NACIN zivljenja. Razkroj v druzbi in po padcu osmanskega cesarstva se je vse zacelo le rusiti. Vsiljena demokracja ter nepravicni samodrzci so odrinili islam na nivo "4 sten". Zakaj demokracija ni in ne bo del islama? Saj je vendar dobra? NE! Demokracija kot "vladavina ljudstva" lahko sprejema VSE, ce je vecina ljudstva ZA. Torej jutri lahko z dvo/3 vecino v parlamentu uzakonimo, da mora vsakdo
Elias47
02. 07. 2012 10.22
-1
O tem, da uvedejo šiitsko pravo tudi na zahod, so se že pred leti pogovarjali tudi v OZN-u. Amerika je že zdavnaj v konkursu, oni so bankrotirali že pred desetletjem ((wewewe9!